طراحی سایت بیمه توسط سئو تهران

طراحی سایت بیمه یکی از مهم ترین و ضروری ترین کارهایی است که افراد شاغل در این حوزه باید به فکر آن باشند. در چند سال گذشته شاهد گسترش مشاغل مرتبط با بیمه بوده ایم. به نظر شما دلیل اینکه افراد به مشاغل مرتبط با بیمه روی می آورده اند. چه چیزی می تواند باشد؟ و اینکه چرا طراحی سایت بیمه می تواند به ارتقاء شغل شما کمک کند؟

اول اینکه ورود به مشاغل مرتبط با بیمه و ارائه خدمات به مشتریان مختلف، دارای سود زیادی است. اما مسئله ای که وجود دارد این است که  بسیاری از افراد حتی با ورود به چنین شغل پر درامدی توانایی به دست آوردن سود زیاد را ندارند‌.

حتی برخی با ضررهای جبران نشدنی رو به رو می شوند.  دلیل این امر عدم اطلاعات کافی از شرایط بازار و روندی است که بسیاری از رقبا زودتر از شما آن را طی کرده اند.

طراحی سایت بیمه یکی از ضروری ترین کارهایی است که در بدو ورود به صنعت بیمه باید اقدامات لازم برای ساخت آن را انجام دهید. زیرا با استفاده از یک بستر مناسب اینترنتی می توانید دیگران را با کار خود آشنا کنید و در واقع به صورت غیر مستقیم برای کار خود تبلیغ کنید.

با داشتن یک سایت مناسب در زمینه انواع خدمات بیمه، می توانید افراد زیادی را جذب کارگزاری خود کنید. و در کنار آن با تبلیغاتی که در سایت خود انجام می دهید نیز کسب درآمد کنید.

جالب است بدانید که افراد بیشتر جذب مشاغلی می شوند که دارای سایت هستند و اطلاعات کاملی راجع به پیشینه کاری و نوع خدماتی که ارائه می دهند. دارند. طراحی سایت بیمه نوعی مشتری مداری است. و باعث جذب بالای کسانی می شود که در بین کارگزاری های مختلف بیمه شما را برای دریافت خدمات خود انتخاب کرده اند.

طراحی سایت بیمه وعبور از مرزهای جغرافیایی

به نظر شما دلیل این اطمینان چه چیزی می تواند باشد؟ اگر لحظه ای خود را به جای شخصی قرار دهید که نیازمند دریافت خدمات بیمه است. به کدام یک از کارگزاری ها اطمینان می کنید؟ کارگزاری که هنوز با استفاده از شیوه های قدیمی به دنبال جذب مشتری هستند.

یا کارگزاری که با استفاده از شیوه های نوین و طراحی سایت بیمه قصد جذب مشتری های متعدد از سراسر کشور را دارد. مطمئنا به عنوان یک مشتری که نیازمند دریافت خدمات مختلف بیمه است. کارگزاری را انتخاب می کنید که برای گسترش حوزه شغلی خود اقدام به طراحی سایت کرده است. زیرا چیزی که مشتری می خواهد دریافت اطلاعات کافی و پیشینه مناسبی از کارگزاری بیمه است.

یک سایت بیمه، با قرار دادن اطلاعات مختلف در مورد انواع بیمه و ارائه توضیحات صریح و شفاف در مورد هزینه انواع خدمات، می تواند با استفاده از روش قانع سازی، بدون اینکه از بازاریابی میدانی استفاده کند.

و تنها با استفاده از تولید محتوای مناسب به جذب مشتری بپردازد. درج یک محتوای مناسب که برای کاربران مختلف قابل درک باشد. به مراتب بیشتر از سایر روش های جذب مشتری تاثیر گذار خواهد بود.

با طراحی سایت بیمه می توانید با عبور از مرزهای جغرافیایی، افراد مختلفی را در سراسر کشور با خدمات خود آشنا کنید. البته ارائه خدمات بیمه در سایت نیازمند تبلیغات موثر هم هست.

اما امروزه با قرار دادن مقالات و محتواهای مناسب بر اساس اصول سئو، سایت شما در نتایج جستجو کاربران واقعی قرار می گیرد. و بدون انجام فرایند خاصی برای تبلیغات، و تنها با مطالعه قسمت های مختلف سایت، به نتایج دلخواه خواهند رسید و این باعث ایجاد اعتماد در آن ها می شود‌. در چند سال گذشته گوگل به منبع معتبری برای دریافت اطلاعات مختلف تبدیل شده است.

به همین دلیل طراحی سایت بیمه بیشتر از یک کارگزاری، که بدون داشتن سایت فعالیت می کند. می تواند به جذب مشتریان مختلف از سراسر کشور بپردازد.

معرفی قسمت های مختلف وب سایت بیمه

به دلیل وسعت حوزه کاری صنعت بیمه، طراح متخصص، توانایی پیاده سازی قسمت های متعددی در وب سایت دارد. اما حضور برخی از قسمت ها ضرورت بیشتری نسبت به سایر بخش ها دارد. که در ادامه به برخی از مهم ترین بخش هایی که می شود در وب سایت پیاده کرد اشاره می کنیم:

۱.  اولین و ضروری ترین قسمتی که در طراحی سایت بیمه مورد توجه است. بخش معرفی و ارائه تاریخچه ای از فعالیت ها و سوابق کاری کارگزاری بیمه است.

۲.  در صورتی که کارگزاری مورد نظر دارای نمایندگی ها و شعب متعدد باشد. باید قسمتی را به معرفی این نمایندگی ها اختصاص دهید.

۳. یکی دیگر از بخش های مهم و ضروری که در طراحی سایت بیمه باید مورد توجه قرار بگیرد. قسمت معرفی انواع بیمه و خدمات مرتبط با آن است. توجه داشته باشید که محتواهای درج شده در این قسمت باید از جدیدترین و به روز ترین مقالات تهییه شده باشند به گونه ای که کاربران با ورود به این قسمت اطلاعات ضروری و مورد نیاز خود را به صورت کامل دریافت کنند.

۴. ارائه قسمت اختصاصی در مورد انواع بیمه از جمله بیمه عمر، بیمه تکمیلی، بیمه آتش سوزی، بیمه خودرو، بیمه خدمات درمانی و…

۵. قرار دادن بخش مربوط به درخواست مشتریان برای پر کردن فرم مربوط به درخواست بیمه.

۶. بخش مربوط به پرداخت اینترنتی هزینه های بیمه.

فروش انواع بیمه در سایت بیمه

همان طور که در قسمت های بالا بیان کردیم. یک سایت بیمه دارای قسمت های مختلف مرتبط با ارائه انواع بیمه است. در ادامه برخی از پر فروش ترین بیمه هایی که در طراحی سایت بیمه مورد توجه است را بیان می کنیم.

بیمه خودرو

از مهم ترین و ضروری ترین بیمه هایی است. که افراد زیادی تمایل دارند از آن استفاده کنند. زیرا به دلیل گسترش تصادفات و حوادث مرتبط با خودرو نیاز به این بیمه بیشتر از قبل احساس می شود. به همین دلیل کاراگزانی که دارای سایت مرتبط با امور بیمه هستند. حتما باید یک بخش کامل را به این نوع بیمه اختصاص دهند.

بیمه خدمات درمانی

بخش مهم دیگری که از پر طرفدارترین قسمت های سایت بیمه است. بخش مربوط به بیمه خدمات درمانی است. به همین دلیل باید توجه ویژه ای به این بخش داشته باشید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran