امتیازدهی به : post

درباره طراحی سایت ترجمه

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، ارائه دهنده خدمات تخصصی طراحی سایت ترجمه، در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت اقساطی و فوری توسط برترین برنامه نویسان ایران ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

معنی طراحی سایت اختصاصی چیست؟

این نوع وب سایت ها برای طراحی سایت ترجمه از همان ابتدا بر پایه نیاز مشتری چه از لحاظ گرافیکی و چه از نظر پیاده سازی پی ریزی می شود.

نکته مهم در پیاده سازی وب سایت های اختصاصی استفاده نکردن از سیستم محتوا یا قالب آماده می باشد. یعنی تمام سایت از اول به صورت اختصاصی برای مشتری برنامه نویسی می شود چیزی که مشخص است با توجه به گستردگی کار تهیه این نوه وب سایت ها کار یک نفر یا دو نفر به تنهایی نمی باشد.

مزایای این نوع طراحی سایت ترجمه ها اختصاصی بودن و تناسب 99 درصدی با نوع نیاز مشتری از هر لحاظ می باشد. تنها نکته منفی بودن این نوع وب سایت در این است که با توجه به استفاده از تعداد نفرات بالا و صرف وقت و هزینه زیاد برای شرکت تهیه کننده قطعا مشتری هزینه بیشتری برای داشتن این نوع سیستم ها باید بپردازد.

البته در صورت داشتن ایده نو برگشت چند ده برابری آن برای مشتری اتفاق می افتد. بیشتر سایت های پردرآمد از طراحی های اختصاصی استفاده می کنند.

انواع هاست برای طراحی سایت ترجمه

میزبانی اشتراکی : در این مدل میزبانی یک سرور به قسمت های زیادی تقسیم می شود و هر قسمت به سایتی تعلق می گیرد. هاست اشتراکی مقرون به صرفه می باشد و شما بابت همان مقدار از منابعی که احتیاج دارید هزینه پرداخت می کنید.

سرور نیمه اختصاصی : نیمه اختصاصی یکی دیگر از سرورهای هاستینگ وب است که در آن یک سرور به کمک اپلیکیشن های مجازی ساز به چند قسمت مجزا تقسیم می شود و هر بخش مثل یک سرور مجزا به کار گرفته می شود.

سرور اختصاصی : در سرور اختصاصی یک سرور به مشتری تعلق می یابد و وب سایت او تنها استفاده کننده از منابع آن سرور است. این نوع هاست هزینه های زیادی دارد و برای وب سایت های بزرگ مناسب است.

میزبانی ابری : در میزبانی ابری همواره تعدادی سرور به صورت شبکه در حال کار کردن هستند بدین معنا که وب سایت محدود به یک سرور با منابع محدود نخواهد گردید و در شرایطی که احتیاج به استفاده بیشتر از منابع دارد می تواند از دیگر سرورها در فضای ابری استفاده نماید.

3 نوع طراحی سایت ترجمه

طراحی سایت ترجمه استاتیک : این نوع وب سایت ها از آن منظر استاتیک گفته می شود که توسط طراح های حرفه ای با استفاده از css , html  و جاوا اسکریپت طراحی می شود که ادیت و به روز رسانی آن ها سالانه یکی دو بار صورت می پذیرد.

طراحی سایت ترجمه دینامیک : از آن رو این وب سایت ها را دینامیک می گویند که دارای یک پیشخوان مدیریت برای ویرایش و ارسال عناوین جدید در وب سایت می باشد. این ادیت ها به وسیله صاحب سایت می تواند انجام شود.

طراحی سایت ترجمه متحرک : این مدل وب سایت ها گرافیک بسیار مناسبی دارند اما توسط موتورهای جستجو قابل خواندن نخواهند بود به همین دلیل سئوهای بسیار بدی دارند و سرعت بارگذاری آن ها به دلیل حجم بالای گرفیک بسیار کم است هم چنین به روز رسانی این وب سایت ها توسط حرفه ای ها باید انجام شود.

هاست طراحی سایت ترجمه چیست؟

هاست به مفهوم میزبان است که به قسمتی از سرور گفته می شود. یک سرور می تواند به چندین بخش تقسیم شود که به هر قسمت آن هاست گفته می شود. یعنی هر بخش از این سرور به عنوان یک هاست از یک وب سایت میزبانی می کند. برای راه اندازی یک وب سایت بهینه در فضای اینترنت پس از طراحی قالب سایت باید به دنبال تهیه یک هاست مناسب برای خود باشید.

طراحی سایت ترجمه ریسپانسیو چرا و چگونه؟

طراحی سایت ترجمه رسپانسیو یا معادل فارسی آن سایت واکنش گرا سایتی می باشد که روی همه دستگاه ها و صفحات نمایش به درستی به نمایش در می آید. امروزه بیش از 50 درصد کاربران از موبایل و تبلت برای مشاهده وب سایت ها استفاده می کنند.

مزیت طراحی سایت ترجمه ریسپانسیو : همه افراد می دانند سایت خوب سایتی می باشد که در موبایل به راحتی باز شود و گوگل در سئو به این موضوع اهمیت بسیار زیادی می دهد.

تعریف پروژه طراحی سایت ترجمه

سازمانها برای ادامه پیدا کردن خود باید با سرمایه گذارهایی که در حوزه کاری آن ها فعالیت دارند تعامل داشته باشند و از سوی دیگر باید مشتریها را از خدمات و محصولات خوداطلاع رسانی کنند.

خیلی وقت ها برای این تعاملات وجود یه وب سایت لازم می باشدتشخیص دلایل ضروری بودن وجود وب سایت و اهداف ساختن آن اولین قدم مرحله ساخت وب سایت می باشد.

تمام هدف هایی که قبل از پروژه تعیین می شوند تعیین کننده تصمیمات بعدی خواهند بود، تصمیماتی که در مورد مسائلی مانند ساختار سایت، اسم گذاری بخشهای مختلف مسیریابی و طراحی بصری سایت باید انجام بشوند.

اولین قدم در تعریف پروژه، مصاحبه با سرمایه گذاران شرکت می باشد تا از این طریق اهداف استراتژیک ساخت وب سایت شناسایی شوند. بعد از آن باید نیازهای اساسی مخاطب را فهمید و رقبای مهم را پیدا کرد. هدف از مرحله تعریف پروژه این است که سه خروجی مهم قابل اندازه گیری را که مستقیما با اهداف استراتژیک ارتباط دارند بشناسیم.

قسمت سخت این مرحله محدود کردن تعداد اهداف می باشد. بیشتر سازمانها به شدت اهداف زیادی دارند که خودشان هم گیج میشوند و نمی دانند چه کار باید بکنند و هر بخشی هم فکر میکند اهداف دپارتمان خود آن از بقیه اهداف مهمتر می باشد.

اگه بتوانید اهداف سازمانی را پیدا و روی آن ها تمرکز داشته باشید، راحتتر سایت را توسعه می دهید و نتیجه نهایی اثرگذارتر خواهد بود.
وقتی که با سرمایه گذاران گفت و گو انجام شد و تمام اطلاعات و ارزیابی های مورد نیاز جمع شد، باید یه خلاصه خوب و جامع ازش تهیه کنید. این خلاصه باید شامل موارد زیر باشد

خلاصه پروژه

نتایج کلی پروژه، زمینه قبلی سازمان، محیطی که سازمان در آن قرار دارد، افرادی که در آن سازمان کار میکنند و تسهیلات خاصی که این سازمان برای مخاطبان خود فراهم میکند را به صورت تیتر وار بنویسید.

اهداف

دو یا سه هدف قابل اندازه گیری را که سایت باید به آن هارسیدگی کند بنویسید. اهداف باید واضح باشند تا تیم طراحی وب بتواند اثرگذارترین محصول ممکن را ارائه بدهند و سازمان را در جهت اهداف بازاریابی خود پیش ببرد.

مخاطب هدف

چه افرادی قرار است سازمان را در رسیدن به اهدافش کمک کنند؟ بیشتر سازمانها با گروه های مخاطبی مختلفی در ارتباط هستند (مانند مشتریها، سرمایه گذارها، مخاطبین داخلی، تهیه کننده ها، شرکا، سهامداران و یا سازمانهای دولتی).

برای هر گروه از مخاطبان یه پروفایل تهیه کنید و جمعیت، ویژگی های روانشناختی، نیازها، میزان شناختشان از برند، اهداف آنلاین و کارهایی که به طور روز مره انجام میدهند را در آن لحاظ کنید.

پیام ها

پیامهای بسیار مهمی که می توانند مخاطبان مهم را جذب و تحریک و آن ها را با شرکت درگیر کنند کدامند؟ پیام های بسیار مهم برند که می توانند سازمان را از بقیه سازمانهای مشابه دور کنند کدام هستند؟

رقبا

سازمانهای بسیار مهمی که محصولات یا خدماتی شبیه به مخاطبان شما ارائه میکنند کدامند؟ یک نگاه هم به وب سایتهای این سازمانها بندازید و برند را از نظر ظاهری، پیام، مسیریابی، درخواست برای اقدام و نکاتی مهم که آن را از بقیه متمایز میکند بررسی کنید و به این گونه سایت رقیبان خود را تحلیل کنید.

وسعت پروژه

تعریف وسعت پروژه یکی از مراحل مهم و ضروری کار می باشد. بهطوری که در مورد خیلی از پروژه های طراحی وب وسعت کار وجود دارد. اما زمانی که شما برنامه های خود را برای وسعت کار به خوبی تعریف کرده باشید و در آن فعالیت هایی که باید انجام بشوند و زمان تحویل آن ها را مشخص کرده باشید می توانید به طور واضح انتظاراتی را که مشتری هاتون از شما داشته باشند تنظیم کنید.

یکی از معمول ترین روشهای ردیابی پروژه های طراحی وب، استفاده از جدول Ganttمی باشد. این جدول هم فعالیت های بزرگ را تیتر میکند و هم وظایفی را که در هر فعالیت باید انجام شود و تاریخ شروع و پایانشونو مشخص میکنه و میتونه مرجع بصری مناسبی برای اعضای تیم باشه و زمان هر مرحله و متعلقات بین مراحل رو بهشون نشون بده.

با این جدول، مسئولیت های بین تیم طراحی وب و مشتری (که میتونه رئیستون باشه) هم مشخص میشه. مشتری و تیم طراحی باید بدونن که این زمان بندی ها وابسته به اینه که هر دو طرف وظایفشونو در زمان مقرر انجام بدن و اگه کسی یک روز کارشو دیرتر انجام داد، کل برنامه یک روز به عقب میفته.

وایرفریم و معماری سایت

معماری سایت، نقشه سایت، صفحات و وایرفریم را در خود نگه می دارد. وقتی نقشه سایت را درست میکنید دیگر خیالتان راحت است که هیچ صفحه ای را جا نگذاشتید و ارتباط هر صفحه با صفحات دیگر هم مشخص می باشد، در نتیجه مسیریابی کل سایت سازماندهی میشود.

وایرفریم هم یک دید کلی از محتوایی که در هر صفحه وب سایت باید نوشته یا دیده شود به شما می دهد. البته عناصر واقعی طراحی در وایرفریم لحاظ نمیشود اما می تواندمراحل محتوای صفحه را تعریف میکند.

طراحی بصری

زمانی که به کمک نقشه سایت و وایرفریم ها، طراحی اولیه سایت شما مشخص شود، قدم بعدی ساخت یک قالب سبک وب سایت است. استایل ظاهری وب سایت باید با ظاهر برند سازمان همخوانی داشته باشد.

هدف این هستش که وب سایت با بقیه ابزاری که سازمان برای تعامل با دیگران به کار گرفته می شود و همخوانی ظاهری داشته باشد به همین دلیل برند سازمان نقش مهمی در این مرحله از کار ایفا میکند. باید در این مرحله، با طراح ها در مورد ویژگی های خاص برند خود صحبت کنید.

توسعه طراحی سایت ترجمه

همان طور که کار طراحی سایت جلو می رود، کم کم وقت آن می رسد که به این اسکلت ساده گوشت و خون ببخشیم. وقت آن رسیده که صفحات طراحی شده را پیاده کنید، محتوا تولید کنید و محتوای قدیمی که در وب سایت شما بوده را بازنگری کنید، فیلم های ویدئویی، اسلایدشو، پادکست و چندرسانه ای های دیگه ای که در سایت ها وجود دارند رو بسازید و HTML و CSS سایتتونو درست کنید. دارکوب در زمینه تولید محتوا مطالب زیادی منتشر کرده

امتحان طراحی سایت ترجمه

قبل از بارگذاری و راه اندازی سایت، آن را روی یک سرور دیگه قرار دهید که فقط مخاطبین داخلی و کسانی که با آن ها لینک به اشتراک گذاشته باشید قادر به دیدنش هستند. در اولین راه اندازی، سایت مشکلاتی خواهد داشت و این اجتناب ناپذیر اما قابل حل است و میتونید قبل از اینکه سایت رو در معرض دید مشتری های خود قرار بدهید مشکلات را برطرف کنید.

دقت کنید که ارائه سایت مشکل دار به مشتریها میتونه بدترین صدمات ممکن رو به اعتبار برند وارد کنه ، به خصوص مشکلات عملکردی، غلطهای تایپی یا داشتن عناصر خراب.

تو این مرحله سایت باید روی مرورگرهای مختلف (فایرفاکس، سافاری، اینترنت اکسپلورر و گوگل کروم) و روی دستگاه های مختلف (لپتاپ، تبلت و موبایل) بازنگری باشه تا مشکلات پیدا و حل بشن.

راه اندازی طراحی سایت ترجمه

بالاخره روز بزرگخواهد رسید. الان دیگه شما سایت خود را تست کردید، بازنگری شده است و سهامداران پروژه هم آن را تأیید کردند.

وقتش رسیده که سایت را راه اندازی کنید، اما کار با راه اندازی سایت به پایان نمیرسد. حالا باید از کاربرها بازخورد بگیرید و در صورت وجود مشکل، سریعا تغییرات لازم را در سایت اعمال کنید.

ممکنه متوجه شوید لینکها خراب هستند، متن نیاز به ویرایش دارد و یک سری مسائل باید سازگار بشوند. وب محیط سیالیه و اگه نگیم ساعتی ولی حداقل روزانه نیاز به اعمال تغییرات داره.

نگهداری

وب سایتها زنده می باشند، نفس میکشند و احتیاج به نگهداری و مراقبت همیشه دارند. محتوای سایت باید همیشه به روز باشد، تغییرات پشت صحنه سایت اعمال و لینکهای خراب درست می شوند.

همه این مراحل برای پروسه طراحی وب بسیار ضروری است اما خطری که در این مراحل روند کار را تهیدید میکند استراتژی می باشد: یعنی اهدافی که قصد دارید به آن برسید و سازمان را به جلو بکشید و در فضای رقابتی موجود سازمان را خوب جلوه دهید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran