چرا طراحی لوگو مدرن سئو تهران ؟
- به هیچ وجه کپی برابر با اصل نمی باشد !
طراحی لوگو مدرن سئو تهران شما در شرکت ما، به طور مخصوص برای شما انجام خواهد شد .
ما میزان توقعات و استاندارد های مد نظر شما را از آرم و لوگو بیشتر خواهیم کرد ، به شکلی که نشان بیزنسی به همراه جذب دیدگاه ها ، بین برند شما و ممراجعه ککنده آن ، یک پل ارتباطی پر قدرت برقرار کنید .
- در مجاورت زیبایی ، طراحی لوگو مدرن سئو تهران شما را به عملکردهای تجاری نیز مجهز خواهد نمود تا شما پیروز بازار رقابت شوید.
طراحی لوگو مدرن سئو تهران ، معرف برند و نمایشی از ویژگی های آن است.
مشاهده کننده لوگو و مخاطب برند در هر صورت مفاهیم و احساساتی ( قشنگ یا زشت ) از آن دریافت خواهد کرد . خوب تر است مفاهیمی از پیش تعریف شده برای این مدیای مهندسی و از این روش افکار مخاطب خود را هدایت نمائید .
یک طراحی منحصربه فرد ، از هزینه های مجموعه کم خواهد کرد
یک لوگو و آرم تخصصی که در رابطه با اهداف سازمانی برند که در قالب وضعیت گرافیکی جذاب و مناسب پیاده شده باشد ، طی چند لحظه تمام کارهای مورد نیاز را انجام خواهد داد . دیگر احتیاجی نمی باشد با صرف هزینه های سرسام آور ، عملکرد زشت و طرح ضعیف لوگوی خود را پوشش بدهید .
طراحی لوگو مدرن سئو تهران ، خط حمله برند
شما فقط چند لحظه فرصت دارید تا یک تفکر را به مخاطب برند خود منتقل و آن تفکر را در ذهن مخاطب جاسازی نمائید . این وظیفه پر اهمیت را به لوگو بسپارید . بعد از آن با دیگر ابزارهای برندینگ فرصت پیدا خواهید کرد تا نشان بدهید چه هستید و چه می کنید!
طراحی لوگو مدرن سئو تهران ، فراتر از یک طرح گرافیکی زیبا و منحصر به فرد است.
قبل از دستیابی به یک طراحی پر سود و حرفه ای برای لوگوی یک کمپانی ، درباره نحوه آن به درستی تفکر می شود ؛ طراحی لوگو و طراحی نشانه شما را متمایز نمایش داده ، عقاید شما را منتشر کرده و شما را همان مقدار که قدرتمند هستید به رخ خواهد کشانید .
لوگو و جهت دهی به فرهنگ شرکت شماست
چیزی که لوگو ی شما نمایان می کند به مرور زمان تبدیل به یک فرهنگ کشوری برای برند ، محصولات و خدمات شما خواهد شد . این فرهنگ در سدد مدیریت درست آن میتواند رفتار اشخاص سازمان و پرسنل را هدایت نموده و شخصیت مجموعه شما تلقی بنماید .
چه شخصی می داند شما چه فردی هستید ؟!
امکان دارد شما صاحب تعدادی واحد تولیدی بزرگ باشید ، اما قطعا نمیتوانید در هر تبلیغ ، تعداد زیادی از تصاویر و ویدئوهای در ارتباط به مجموعه و توانایی های خود را به معرض دید بگذارید . شما یک فرصت کم برای نمایش این عظمت دارید و لوگو این امکان را به شما خواهد داد .
طراحی کردن لوگو چیست و چه عملکردی دارد
به عبارتی لوگو مدرن، عکس، نوشته، شکل یا تلفیقی از هر سه این نکته است که اسم و هدف یک بیزینس را به گمان میکشد. به پردازش خلق لوگو که بواسطه طراح با آشنایی بیزینس، جامعه مقصود و آشنایی از معانی انجام میگیرد، طراحی کردن لوگو میگویند.
البته لوگو معنایی فرای نشانه شناسی دارد. این نماد اگر به طور صحیحی طراحی شود با منتقل کردن پیام تجاری میتواند تاریخچه، داستان و مقصود یک بیزینس را به کاربر هدف آن انتقال کند. این نماد میتواند با کاربر ارتباط عاطفی داشته باشد. در ادامه مقاله لوگو مدرن به صوت مختصر به چند نکته از علل اهمیت لوگو و عملکرد آن برای یک بیزینس می پردازیم:
طراحی کردن لوگو
- روی برداشت کاربر در دید اول اثر زیادی میگذارد و با او تعامل داشته باشد.
- به شما در آفریدن یک برند تجاری یاری میکند.
- مردم بواسطه این نماد، برند شما را از دیگر برند ها مرتب می کند و میشناسند.
- وجود آن سبب این می شود که کاربر برند شما را به یاد بسپارد.
- سبب وفاداری کاربر به برندتان میشود.
لوگو مدرن به سه گروه کلی بخش بندی میشوند:
- لوگوی تصویری : همانگونه که از اسمش مشخص است این لوگو ها از تصویر درست شدهاند. در لوگوی تصویری، یک کمپانی شانس این را دارا هست که بواسطه تصویر، زاویه دید و مقصود خود را به کاربر نشان دهد.
- لوگوی نوشتاری : این مدل از لوگوها بر پایه نوشتار صورت گرفتهاند. برای طراحی کردن لوگو های نوشتاری طراح به مدل بندی و فونت مناسب با رسانه مورد نظر دقت می کند. این روش از نماد ها برعکس نوع تصویری معنا تر هستند.
- لوگوی ترکیبی : این روش از نماد ها از تصویر و نوشته درست شده اند . برند با این مدل از لوگو شانس این را دارا هستید که هم از جالبیت بصری یک تصویر به کار ببرد و هم با اضافه کردن نوشتار که می تواند اسم آن برند باشد به شناختن بیزینس به کاربر یاری کند.
انواع روش های طراحی لوگو تخصصی
روش های طراحی لوگو مدرن به چند دسته اصلی بخش بندی می شوند :
- پیکتوگرام یا لوگوی تصویری : پیکتوگرام که بعضی اوقات برند مارک همچنین نامگذاری می شود یک لوگو بر اساس گرافیک و تصویر است. مثل: لوگوی توییتر و اپل.
- ورد مارک یا لوگوتایپ یا لوگوی نوشتاری : وردمارک مدل دیگری از طراحی کردن لوگوی تخصصی است که اصول آن را نوشتار تشکیل می دهد و در آن تنها اسم برند مورد نظر با تایپوگرافی ویژه آمده است. وردمارک وقتی که برند اسم کوتاه و جالبی داشته باشد عملکردی و اثرگذار است. مثل لوگوی کوکاکولا و گوگل.
- مونوگرام یا لترمارک : این مدل نماد از یک الی چند حرف اولیه اسم برند دنبال با جلوه های بصری شکل شده است. مونوگرام برای وقتی که اسم برند طولانی است می تواند عملکردی باشد. مثل: لوگوی ناسا.
- لوگو های انتزاعی : لوگوی انتزاعی همچنین لوگویی تصویری ولی غیرعینی است و کاربر برای متوجه شدن معنا پشت آن احتیاج به تأمل زیاد تری دارد. از جهتی دیگر لوگوی انتزاعی قوه تفکر را به چالش می کشد و برداشت های پایان ناپذیری را دنبال خود میآورد. مثل: لوگوی پپسی و آدیداس.
- لوگوهای امبلم : این مدل از لوگو ها از صورت و متنی داخل آن تشکیل شدهاند و قدمتی بیشتر دارند. مثل: لوگوی استارباکس.همراه ما در ادامه ی مقاله ی لوگو مدرن باشید.
- لوگوهای مسکات: در این مدل از لوگو ها محوریت بر شخصیت های تصویرسازی شده است. برخی رنگارنگ و کارتونی هستند و دقت کودکان و خانوادهها را جلب می کنند. مثل: لوگوی کی اف سی.ما را در ادامه ی محتوای لوگو مدرن دنبال کنید.
- لوگو های تلفیقی : این مدل از لوگو ها ترکیبی از وردمارک یا لترمارک و یک لوگوی تصویری، انتزاعی یا مسکات هستند. به این صورت که تصویر و متن می توانند کنار هم جای بگیرند، روی هم مرتب شوند یا برای آفریدن تصویری جدید با یکدیگر یکسان گردند. مانند: لوگوی برگرکینگ.
شیوه های مانند طراحی کردن لوگو
از دو روش می توانید برای برندتان لوگو طراحی کنید :
- طراحی دستی : در این روش طراح با نرمافزار های حرفه ای طراحی با به کار بردن از علم خود و با ارزیابی هدف برند، بازار مقصود و دیگر مفاهیم اثرگذار در برندسازی به طراحی کردن لوگویی مناسب با کسبوکار می پردازد.
- طراحی بواسطه لوگوساز : این شیوه بواسطه لوگوساز های اینترنتی انجام می گیرد و احتیاج به علم حرفه ای وجود ندارد. به کار بردن از آن رایگان است و فقط اضافه کردن بعضی امکانات هزینه ای است. در این برنامه ها صدها قالب لوگو از قبل معین شده و ابزار طراحی موجود است که عملکرد درست کردن لوگو را راحت می کند.
برای درست کردن لوگو چه ابزار هایی احتیاج است؟
وابسته به آن که تصمیم بگیرید از کدام شیوه به درست کردن لوگو بپردازید به ابزار های ویژه ای احتیاج دارید. به عنوان نمونه در طراحی دستی از نرمافزار هایی مانند ادوبی فوتوشاپ ادوبی ایلاستریتور ، کورل دراو ، افینیتی دیزاینر برای درست کردن لوگو به کار برده میشود.
در شیوه طراحی بواسطه لوگوساز همچنین پلتفرم های متفاوتی در گمان گرفته شده است که شخص از راه این صفحات میتواند فقط با چند کلیک، انجام به درست کردن لوگو کند.طراحی کردن لوگوی اینترنتی خوب است یا طراحی کردن لوگوی دستی؟جواب این پرسش به احتیاج و بودجه شما به صورت صاحب یک کسبوکار وابسته است.
هر یک از شیوه های اینترنتی و دستی فواید خاص خودشان را دارند. همانگونه که بیان شد در مقاله لوگو مدرن برخی لوگوساز های اینترنتی رایگان هستند و فقط برای به کار بردن از بعضی امکانات بخصوص پرداخت مبلغ لازم است، ولی طراحان لوگو به تناسب علم، حرفه و تجربیات خود در این زمینه بابت طراحی کردن یک لوگو مبلغ دریافت میکنند.
لوگو های اینترنتی برای کسبوکار هایی که در اول مسیر خود هستند و بودجهی زیادی ندارند می تواند به فعالیت بیاید و مدل های وجود داشته در آن ها از قبل آماده شده هستند. به کار بردن از لوگوساز های اینترنتی بدون محدودیت است و شما می توانید تا هر وقتی تغییراتی را بدون پرداخت مبلغ در آن اعمال کنید این در صورتی است که در طراحی دستی باید در ازای هر تغییر، مبلغی را به طراح بپردازید.
لوگوساز اینترنتی در عرض چند ثانیه می شود به شما یک لوگو بدهد و این در صورتی است که طراحی دستی وقت زیاد تری می برد. به کار بردن از لوگوساز اینترنتی محدودیت زمانی ندارد و در هر وقت و موقعیتی می توانید از آن برای طراحی آرم به کار ببرید .
در پایان مقاله لوگو مدرن اگر به صورت کلی به مقایسه برتری شیوه دستی و اینترنتی بپردازیم باید بیان کنیم که اگر شما به جستجو دارا بودن لوگویی سفارشی و حرفه برای برندتان هستید بی تردید طراحی دستی لوگو بواسطه طراحی حرفه ای به یاریتان می آید به دلیل آن که او می تواند به طور انحصاری، طرحی ماهرانه را حرفه برند شما طراحی کند.
با سئو تهران به بهترین ها برسید…
بیشتر بخوانید: اهمیت کیفیت محتوا در سئو سایت
last update : 1/27/2021
برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید
09218495036