درباره طراحی لوگو نوین تهران

برای شما قطعا جالب است که بدانید شرکت های بزرگ جهانی به چه نحوی موفق شده اند به این سطح عظیم از تبادلات مالی و مشنری های زیاد دست پیدا کنند.

در این مقاله این موضوع را کمی برای شما شرح خواهیم داد.

شاید جالب باشد اما حقیقت دارد و خارج از عرف نیست که بیان کنیم  که بیش از پنجاه درصد موفقیت کمپانی های بزرگ مانند گوگل ، یاهو ، نایک ، آدیداس و … مدیون لوگوی آنهاست!

بله درست است ، شما با شنیدن نام نایک قطعا به یاد لوگوی این شرکت میوفتید و بعد از آن مدل های مختلف محصولات این شرکت به یاد شما خواهند آمد و در ابتدا آن لوگوی زیبا ساده و منحصر به فرد این شرکت است که در ذهن مخاطبین می درخشد.

لوگوی طراحی شده برای شرکت های مختلف ، و کسب و کار های متفاوت حتما نباید فقط به شکل پیچیده و عجیب غریبی باشند ، برای مثال لوگوی شرکت آدیداس را به یاد بیاورید که یک شرکت به این بزرگی به چه اندازه لوگوی ساده و منحصر به فردی دارد.

اهمیت طراحی لوگو

بسیار زیاد طراحی لوگو نوین تهران سئو تهران پر طرفدار و مهم است ، به این دلیل که شما با داشتن یک لوگوی نسبتا ساده می توانید تمامی پیام خود را به مخاطبین خود منتقل کنید و از صرف هزینه های سر سام آور جلوگیری کنید

چرا طراحی لوگوی سئو تهران ؟

به این دلیل پیشنهاد ما سئوی تهران است: تمامی متخصصین گرافیک سئو تهران به کلیه نرمافزار های گرافیک ابرقدرت گرافیک جهان ، شرکت ادوبی مسلط هستند.

تخصص کارشناسان ما در فتوشاپ ، ایلستریتور ، و ایندیزاین است.

کارشناسان گرافیک سئو تهران به آخرین ورژن نرم افزار های گرافیکی شرکت ادوبی مسلط بوده و بهترین طرح هارا برای شما خواهند زد.

هدف طراحی لوگو نوین تهران چیست ؟

اصلی ترین و اساسی ترین قصد و هدف از بهره بردن و طراحی کردن یک لوگو یا آرم، هویت آن می باشد. تایید هویت و شناساندن یک شرکت به عموم. تکنیک های طراحی عوض می شود، راه ها به روز میشوند، چیزی که ما از یک لوگو درک می نمائیم در حال عوض شدن است اما با همه این ها چیزی که در زمینه طراحی لوگو حرف نخست را میزند، احراز هویت می باشد، هویت بخشی ماموریت اصلی یک لوگو می باشد.

در بخش یک طراح یا یک رئیس کار، باید قطعا در نظر داشته باشید که لوگو می بایست در چه محیطی  مشاهده شود، رقبای چه کسانی و چه موقعیتی هستند؟ آنها از چه رنگ ها و سمبل هایی بهره می برند؟ چه کاری باید انجام بدهیم تا لوگوی ما از بقیه تمایز پیدا کند و دیده شود؟

لوگو یک وسیله برای استراتژی می باشد، نه یک عکس هنری!

 باید دائما در نظر داشته باشید که لوگو یک عکس زیبا و هنری نبوده است بلکه یک ابزار استرتژیک می باشد. ما بعنوان یک دیزاینر نبایست چیزی طراحی نمائیم که صرفا فقط قشنگ باشد، و نه چیزی که ما یا کارفرما از آن خوشمان بیاید، بلکه لوگو باید وسیله ای استراتژیک باشد که ما را در جهان بی انتها هویت بدهد و باعث شناسایی خوب تر ما شود.

البته که لوگو می بایست از نظر دیدنی نیز زیبایی داشته باشد، اما ثشنگی نخستین فاکتور نمی باشد و تعیین هویت در جایگاه نخست قرار دارد.

چرا طراحی لوگو نوین تهران مهم است؟

لوگو تصویری زیبا یک کسب کار، محصول یا خدمات می باشد!

زمانی که شما در تصور خود شرکتی را مجسم میکنید، به طور یقین بدون مکسه لوگوی آن شرکت در ذهن شما تنین انداز میشود. برای مثال یک سیب گاز زده که عقیده شما را به غول تکنولوژی دنیا نزدیک می نماید. زمانی که شما لوگوی یک شرکت آشنا را مشاهده می کنید، بلافاصله تجربیاتتان در مورد محصولات و خدمات آن شرکت در عقیده شما نمایان میشود.

طراحی لوگو نوین تهران روی تصمیم گیری ما تاثیر میگذارد

در روز های نخست زندگیمان ما یک کتابخانه قابل مشاهده در ذهنمان به وجود آورده ایم تا اشکال، فونت ها و رنگ ها را به احساسات نخصوص خودشان مربوط سازیم. با مشاهده ای ساده به لوگو، چه دوستش داشته باشیم چه نه، بدون مکس آن را قضاوت میکنیم و آن شرکت یا کسب و کار را درک خواهیم نمود.

اگر ما با مشاهده کردن طراحی لوگو نوین تهران، فکر کنیم که آن شرکت خیلی پر هزینه به نظر می آید یا خیلی رسمی، یا خیلی مسخره و خنده دار یا خیلی بی طراوت، نمیتوانیم با آن ارتباط برقرار کنیم و آن را رد میکنیم، از جهتی دیگر، اگر شبیه به آن چیزی باشد که ما دنبال آن سرچ می کنیم، به مقدار زیادی دنبال آن خواهیم بود که از محصولات و خدمات آن جذب کنیم.

به همین علت است که ما باید لوگویی طراحی نمائیم که دقیقا آن کسب و کار را تداعی نماید که تا بتوانیم مخاطبین منحصر به آن کسب و کار را به دست بیاوریم.

اگر توانایی این را نداشته باشیم که لوگوی مناسب طراحی کنیم، و مشتریان اشتباهی که قرار نیست از ما خرید کنند را به سمت خود بکشانیم، قطعا هزینه و وقتمان را بیهوده صرف کرده بوده ایم و از همه بدتر باعث میشویم که مردم در مورد کسب و کار ما نقد های بدیمنفی بکنند. پس طراحی لوگوی مناسب، بسیار پر اهمیت است!

پروسه سفارش طراحی کردن لوگو در سئو تهران اکنون چگونه است

۱- جلسه مشاوره :

در اول و پیش از شروع اجرای پروژه، یک یا چند جلسه مشاوره احتیاج است تا برنامه های اولیه درباره طراحی لوگو نوین معین شود.

۲- ارزیابی رقبا :

معین کردن جایگاه سفارش از اهمیت خیلی بیشتری در طراحی کردن آرم لوگو دارد.برای نمونه در مقاله لوگو نوین برندی که کالا های کم می فروشد نباید یک لوگوی لوکس دارا باشد؛ به دلیل آن که با ذهنیت بازار هدف در مخالف است.

۳- سنجش سلیقه سفارش دهنده و کاربر و انتخاب روش طراحی :

از یاد نبرید که سفارش طراحی کردن آرم لوگو برای کاربر انجام می شود.در نتیجه در همه مراحل طراحی نماد باید سطح سلیقه و زیبایی شناسی کاربر مورد اهمیت قرار گیرد.

۴- عرضه اتود های اولیه :

عرضه اتود های اولیه همچنین بر اصول ۴ مرحله پیشین ظرف اندازه سه روز کاری به سفارش دهنده عرضه خواهد شد.با ما در مقاله ی لوگو نوین همراه باشید.

چرا برای طراحی لوگو به سئو تهران مراجعه نماییم

«نشان‌واره یا لوگو یا آرم عنصری گرافیکی از نشانه های دیداری است به صورتی که با روش حروف یا قلم ویژه تنظیم شده یا با اشکال عکسدار به طور ویژه (و نه الزاماً خوانا) مرتب شده‌است. شکل، رنگ، روش حروف و … باید عینا از دیگر نشانه های مشابه دیگر مختلف باشد».

شما به طراحی کردن لوگو احتیاج ندارید مگر آن که کسب و کاری داشته باشید که بطور همیشگی و تخصصی در حال فعالیت است و یا در حال درست کردن است !در حقیقت لوگوی شما نخستین نشانه ای است که سبب ایجاد تمایز کالا یا فعالیت شما نسبت به دیگر کالا ها و فعالیت مشابه می شود.

اگر شما برای کالا یا فعالیت خود اسمی را برگزیده اید پس بی تردید باید لوگوی آن را بطور کاملا یونیک و بی همتا طراحی و مورد کاربرد قرار دهید.طراحی کردن لوگو تخصصی چه یاری به شما می کند؟طراحی کردن لوگوی تخصصی به شما این کارایی را می دهد تا با یک سلاح قوی و مهم به جنگ با رقبایتان بروید.

شما باید در بین رقبایتان مانند یک ستاره بدرخشید و همگان شما را با خصوصیت های خاص خودتان بشناسند.در حقیقت لوگو شما باید اغوا کننده و نشان دهنده کیفیت کالا یا فعالیت شما باشد؛ در جایی که فعالیت ندارید.پس خوب بود بیان می کردیم چرا نباید از لوگو های کم هزینه و بی‌کیفیت به کار ببریم.

لوگو نوین همواره کپی برداری از فایل های آماده اند که مدل آن ها در اینترنت زیاد پیدا می شود.این لوگو ها برخی توانایی ثبت در درون کشور را ندارند چه برسد به ثبت بین المللی !

چند مورد مهم در طراحی کردن لوگو ی مناسب

۱- به یاد ماندنی باشد :

اگر نتوان مدل لوگو را به یاد آورد طراحی نتوانسته وظیفه خود را به طور صحیحی انجام دهد .کلید به فراموش نشدنی لوگو نوین و آرم داشتن یک نظر است که با دیدن مدل لوگو به یاد آورده می شود.

۲- اساس سادگی را باید انجام شود ؛ حتی اگر احمقانه به گمان برسد :

موارد غیر حیاتی را دور بریزید و همه جزئیاتی که احتمال دارد پیام و ایده اصلی طراحی کردن لوگو نوین را مخدوش نماید را پاک کنید.

۳- یقین داشته باشید که این نهایی ترین نسخه لوگو شرکت شما است :

این علت که به ایده لوگوی خودتان علاقه می ورزید از آن به کار نبرید؛به دلیل آن که این علاقه به مفهوم آن نیست که توانایی استفاده را داشته باشد.هر طراحی کردن لوگویی احتیاج به آن است تا زمانی را در دوره آزمایشی بگذراند و دیدگاه دیگران در مورد آن گرفته شود.

۴- طراحی کردن لوگو باید همه کاره باشد :

لوگو ها در تمام کار ها و فعالیت ها مورد کاربرد قرار می گیرند؛ سایت، بیلبورد، اپلیکیشن، اوراق اداری و …یک لوگوی مناسب باید توانایی این را داشته باشد که بتواند خود را با همه این شرایط ها تطبیق دهد.

۵- حتما شرح طراحی کردن لوگو را بنویسید :

معنای طراحی کردن لوگو شما کاملا آشکار است؛ولی یقین داشته باشید که طراحی کردن لوگوی شرکت درست همانگونه که مد نظر شما بوده فهمیده شود.خیلی از خصوصیت های مناسب طراحی کردن لوگو تخصصی خوب با لوگوتایپ مشترک است به جز آن که در طراحی کردن لوگو ی تصویری خوانایی معیار نیست.

در حقیقت در لوگوتایپ شکل نوشتار باید در جهت معنای عملکرد سازمان باشد و در لوگو عکس آن !فرمت های طراحی کرردن لوگو تخصصی اکنون طراحی کردن لوگوها کاربرد های مختلف تری نسبت به گذشته پیدا کرده.به همین علت ما همه فرمت های معروف در طراحی کردن لوگو را در اختیار شما قرار می دهیم تا خیالتان آسوده باشد !

فرمت های معروفی که در اختیار مشتریان قرار داده می شود دارای موارد زیر در مقاله لوگو نوین است :

EPS – PDF –CDR –Jpeg – Gif – PNG

سفارش طراحی کردن لوگو تخصصی

برای ثبت سفارش طراحی کردن لوگو نوین شرکت خود بطور اینترنتی و یا بطور حضوری می توانید روی ما حساب کنید.مشاوران ما در سئو تهران آماده اند تا توضیحات لازم و کاملی را در مورد سفارش طراحی کردن لوگو در اختیار شما بگذارند .کدام نوع طراحی کردن لوگو مناسب است؟ فارسی، انگلیسی یا دو زبانه؟

صرف نظر از آن که لوگو های فارسی جذاب تر است یا لوگو های لاتین اگر شما کاربرانی در آن جهت مرز ها دارید و یا در کار صادرات و واردات فعال هستید،بدون تردید طراحی یک لوگو با دو زبان برای شما بهترین مورد خواهد بود؛ولی اگر کاربران شما تمامی آن ها فارسی زبان هستند.

طراحی کردن یک لوگو با زبان لاتین گیج کننده خواهد بود هر چند بعضی اعتقاد دارند که طراحی کردن لوگو با نوشتار انگلیسی اغوا کننده است.در آخر مقاله لوگو نوین به این مورد دقت داشته باشید که برای ثبت لوگو های دوزبانه یا لاتین حتما باید کارت بازرگانی دارا باشید تا کارایی ثبت لوگو یا نشان تجاری برای شما بوجود آورد.

نشانه یا نماد مسئله این است؟

نشان‌واره یا لوگو یا نماد عنصری گرافیکی از نشانه دیداری است به صورتی که با روش حروف یا قلم خاصی مرتب شده یا با اشکال عکس دارد به طور ویژه (و نه الزما خوانا) مرتب شده‌است.شکل، رنگ، سبک حروف و … باید عینا از دیگر نشانه مشابه دیگر مختلف باشد.

نماد طرحی ملموس و متمایز برای نمایاندن یک گروه، کالا یا سرویس معینی است که در. کنار اشاره به بعضی مفاهیم، بعضی اوقات ویژگی‌ ها و هویت یک سازمان یا محقول را همچنین باز می‌نمایاند.جدیدا اصطلاح لوگو برای توضیح علائم، مثال ها، لباس نیروهای نظامی، نماد هو و حتی پرچم‌ ها به کار برده شده است.

 بیشتر بخوانید : سئو سایت کلاه سیاه

last update : 1/27/2021

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran