امتیازدهی به : post

قیمت گذاری هوشمند (Smart Bidding) در گوگل

قیمت گذاری هوشمند (Smart Bidding) در گوگل یکی از مهمترین استراتژی های پیشنهادی  است که به تبلیغ کنندگان در گوگل کمک می کند تا بتوانند بیشترین بازدهی را از کلیک مشتریان داشته باشند.

تمامی افرادی که به دنبال تبلیغات در گوگل هستند می خواهند به بهترین شکل ممکن بازدهی لازم را از آن دریافت کنند. رسیدن به بهترین جایگاه در گوگل از طریق تبلیغات کار آسانی نیست به همین دلیل باید به دنبال استفاده از روش هایی باشد تا بتوانید با بکارگیری انها بهترین نتیجه را از تبلیغ و کلیک مشتریان دریافت کنید.

بسیاری از افراد گمان می‌کنند که تبلیغات در گوگل ادز هزینه های بسیار بالایی برای آنها به همراه می‌آورد اما باید بگوییم که میزان این هزینه اگر به صورت اصولی انجام شود آنقدر ها هم زیاد نیست‌.

 دلیل آن هم این است که گوگل به هیچ عنوان اجازه نمی دهد که کاربران به هر دلیلی احساس نارضایتی کنند. بنابراین به دنبال ارائه روش هایی است  تا کاربران بتوانند با استفاده از آن ها تبلیغات مقرون به صرفه ای را انجام بدهند.

قیمت گذاری هوشمند (Smart Bidding) در گوگل

از این رو انتخاب بهترین روش قیمت گذاری هوشمند(Smart Bidding) در گوگل و استفاده از استراتژی های قوی جهت کاهش هزینه های تبلیغات از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است.

توجه داشته باشید که با استفاده از یک استراتژی درست تبلیغات میزان اثرگذاری کمپین های تبلیغاتی افزایش پیدا می کند. مقداری که در این مقاله به بررسی قیمت گذاری هوشمند در گوگل و فاکتورهای مرتبط با آن را بپردازیم. پس ما را همراهی کنید.

گوگل ادز چگونه کار می کند؟

برای درک بهتر مفهوم قیمت گذاری هوشمند(Smart Bidding)در گوگل ابتدا باید بدانید که گوگل ادز چگونه کار می کند‌. گوگل ادز یکی از پلتفرم های تبلیغاتی گوگل است که بر اساس نرخ کلیک کاربران کار می کند.

به عبارت دیگر به ازای هر کلیک توسط کاربر باید مقداری هزینه به گوگل پرداخت کنید. هرچه میزان کلیک کاربران بر روی تبلیغات شما بیشتر باشد مثل میزان هزینه باید بپردازید هم بیشتر خواهد شد از همه رو می توانیم به این موضوع اشاره کنیم که تبلیغات کلیکی کاربردی ترین روش جهت جذب مشتری محسوب می شوند.

 با وجود اینکه به ازای هر کلیک مقداری هزینه پرداخت می کنید تعداد کاربران و بازدیدکنندگان سایت شما هم به همان میزان افزایش پیدا می کند در واقع یک یک معامله دو سر برد است‌. از آنجایی که میزان رقبای شما که در این زمینه به تبلیغات می‌پردازند بسیار زیاد است.

برای اینکه بتوانید بهترین نتیجه را از بازده تبلیغات دریافت کنید باید تمام تلاش خود را بکنید. از طرفی میزان هزینه‌ای که باید برای تبلیغات در گوگل ارث به پردازید بسته به میزان رقابت و دیده شدن تبلیغات شما کاملا متفاوت است.

همانطور که می دانید کاربران با جستجو در گوگل به تبلیغات شما دسترسی پیدا می کنند بنابراین اگر کلمات کلیدی به کار رفته در تبلیغات با آنچه که کاربر جستجو کرده است مطابقت داشته باشد می توانیم بگوییم که تا حد بسیار زیادی توانسته اید رضایت آنها را به دست بیاورید.

برای ورود به مزایده سایر فاکتورهای که باید به آنها توجه ویژه داشته باشید شامل سن، جنس، موقعیت جغرافیایی و سیستم عاملی است که کاربر با استفاده از آن وارد سایت می شود.

تبلیغات کلیکی چیست؟

همانطور که در قیمت گذاری هوشمند (Smart Bidding) درگوگل به این موضوع اشاره کردیم که گوگل ارث یکی از مهمترین پلتفرم های تبلیغاتی گوگل است که بر اساس نرخ کلیک کار می کند.

در واقع تمامی کاربرانی که قصد تبلیغ محصول در وب سایت خود دارند می توانند با استفاده از تبلیغات کلیکی که به ازای هر کلیک توسط کاربر هزینه‌ ای از آن ها کم می شود.

به ارتقای وضعیت کسب و کار خود بپردازند. به عبارت دیگر شما می توانید با استفاده از بنر های مختلف تبلیغاتی که شرکت تبلیغ کننده به ارائه آن می پردازد تعداد بالایی از بازدیدکنندگان را در روز دریافت کنید.‌

هزینه تبلیغات چگونه مشخص می شود؟

هزینه تبلیغات در گوگل توسط شرکت تبلیغ کننده مشخص خواهد شد. همانطور که گفتیم زمانی که به ارائه تبلیغات خود در یک شرکت می پردازید، ریش و قیچی به دست آنها است .

قیمت گذاری هوشمند (Smart Bidding) در گوگل

زیرا در این مزایده تنها تبلیغاتی به نمایش گذاشته می شوند که خلاقیت بیشتر و هزینه بالاتری پرداخت کرده باشند.  CPR یا نرخ کلیک زمان افزایش خواهد یافت که برای بهبود شرایط سایت خود هزینه بیشتری پرداخت کرده باشید.

بررسی قیمت گذاری هوشمند(Smart Bidding) در گوگل

برای قیمت گذاری هوشمند (Smart Bidding) در گوگل شما دو روش پیش رو داریم یک روش به صورت دستی توسط خود شما انجام می شود. یک روش دیگر هم کاملا اتوماتیک است. توجه داشته باشید که بر اساس قیمت پیشنهادی گوگل جایگاه تبلیغات شما را مشخص می‌کند.

بنابراین هرچه میزان هزینه بالاتر باشد مسلماً میزان نرخ کلیک و بازدید کنندگان هم افزایش خواهد یافت در روش اتوماتیک شما اهداف خود را به گوگل اعلام میکنید سپس بر اساس اهداف اعلام شده میزان هزینه مشخص و تبلیغات به صورت اتوماتیک انجام خواهد شد.

در واقع در روش هوشمند قیمت گذاری گوگل بهترین و مناسب ترین هزینه را برای کسب جایگاه مناسب به شما پیشنهاد می‌کند‌.

مزایای قیمت گذاری هوشمند(Smart Bidding) در گوگل چیست؟

تمامی افرادی که به دنبال تبلیغات در گوگل ادز هستند می‌خواهند بیشترین بازدهی را از تبلیغات خود دریافت کنند، بنابراین یکسری از پیشنهادات در این زمینه وجود دارد که افراد با استفاده از آن ها می توانند به بهترین شکل ممکن میزان بازدیدکنندگان تبلیغ و نرخ کلیک را افزایش دهند. استفاده از قیمت گذاری هوشمند در گوگل می توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید.

  • افزایش نرخ کلیک
  • به حداکثر رساندن تبدیل

افزایش نرخ کلیک

یکی از مهمترین مزایای قیمت گذاری هوشمند (Smart Bidding) در گوگل افزایش نرخ کلیک کاربران می باشد در واقع پس از انتشار تبلیغ تعداد کاربرانی که بر روی لینک یا بنر مورد نظر کلیک می کند تا به وب سایت شما منتقل شود افزایش خواهد یافت این امر می‌تواند پیش بینی کننده مناسبی برای موفقیت شغلی شما باشد.

به حداکثر رساندن نرخ تبدیل

منظور از به حداکثر رسیدن نرخ تبدیل این است که با انتشار لینک های مرتبط با تبلیغ می توانید بالاترین میزان تبدیل کاربر عادی به مشتری را داشته باشید به عبارت دیگر زمانی که به ارائه تبلیغ می پردازید و قصد دارید که میزان ترافیک وب سایت خود را افزایش دهیم اما با استفاده از این نوع تبلیغات احتمال اینکه کاربران را مشتری تبدیل شوند بسیار زیاد است.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فوری

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran