چرا همکاری با متخصص سئو پر اهمیت است؟

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، بزرگ ترین مجموعه دیجیتال مارکتینگ ایران ، در زمینه بهینه سازی سایت با تعداد زیادی متخصص سئو درجه یک و متخصص همکاری می نماید ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

این پرسش را در شروع مقاله بیان می‌کنیم به دلیل آن که تا از اهمیت همکاری با متخصص سئو و بهینه‌سازی سایت آگاه نباشیم نمی‌ توانیم به مزایا و عملکرد آن بپردازیم.

یکی از ابعاد مختلف مهم سئو، سازگار کردن وب‌سایت شما با معنا کاربران و منطق موتور های جستجو است.همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

با وجود آن که گوگل رضایت مخاطبان را به صاحبان وب‌سایت پیشنهاد می‌ دهد، ولی نباید این واقعیت را از یاد برد که موتور های جستجو انسان نیستند.

هر چند موتور های جستجو به اندازه قابل اهمیتی پیچیده شده‌اند، ولی همچنان قادر نیستند صفحات وب‌سایت‌ ها را با علمی مشابه انسان درک، تجزیه و ارزیابی نمایند همکاری با متخصص سئو و بهینه سازی سایت، به موتور های جستجو یاری می‌ کند تا عنوان و اهمیت هر صفحه و اندازه کیفیت آن را بهتر بفهمند.

ما به بار ها درباره بی اهمیت بودن همکاری با متخصص سئو شنیده‌ایم. جملاتی مانند : هیچ مهندس باهوشی یک موتور سرچ نمی‌ سازد که وب‌سایت‌ ها برای نشان دادن بهتر در فهرست نتایج آن و بگیرد رتبه بیشتر نیازمند پیروی از قواعد و اصول بخصوصی باشند. هر انسانی حتی با دارا بودن یک نصفه مغز سیستمی می‌ خواهد که به آسانی بتواند در بستر همه معماری‌ ها فعالیت کند.

کد های پیچیده و مشکل دارد را تجزیه و ارزیابی نماید و حتی روشی برای عرضه بهترین نتایج احتمالی پیدا کند، نه آن که سیستمی طراحی کند که به صورت کارشناسان غیر حرفه ای بازاریابی بهینه‌سازی شود!ولی این فقط یک سمت ماجرا است. تصور کنید که شما یک عکس از حیوان خانگی یا هر چیزی که علاقه دارید در اینترنت قرار داده‌اید.

مناسب ترین موتور های جستجو با هر مقطع از هوشمندی، در حال کنون در فهم ماهیت عکس ها سبب مشکل هستند. حال شما چطور می‌خواهید به موتور های سرچ مفهوم عکس خود را انتقال دهید؟

خوشبختانه سئو می گذارد تا وب مستر ها با استفاده از فاکتور هایی به موتور های سرچ در فهم بهتر مطالب خود یاری کنند.

در حقیقت افزودن یک ساختار مناسب و قابل معنا برای موتور های جستجو به محتوای وب‌سایت‌ ها، یکی از اساسی تری قسمت های سئو است.

فهم کاربرد ها و محدودیت‌ های موتور های سرچ به شما یاری می‌ کند تا قالبی درست برای محتوای خود استفاده کنید و مطالب وب‌سایت خود را نوعی قرار دهید که برای موتور های سرچ قابل‌ درک و تجزیه و ارزیابی باشد.

در مقاله ی سئو اقساطی گفته می شود که بدون سئو یک وب‌سایت توانایی ندارد طور صحیحی در نتایج موتور های سرچ مشاهده شود.

در نتیجه اگر موتور سرچ نتواند وب‌سایت شما را تماشا کند، مطمئناً مخاطبان همچنین قادر به پیدا کردن محتوای سایت شما نخواهند بود.برای فهم مهم بودن سئو نکات زیر را هم در نظر بگیرید:

برخی مخاطبان موتور های سرچ علاقه دارند تا یکی از 5 نتایج پیشنهاد شده در صفحه اول را انتخاب نمایند؛ در نتیجه اگر برای مطالب خود به دنبال خواننده هستید یا برای فروشگاه خود به کاربر احتیاج دارید، مجبورید که در رتبه‌ های بالای نتایج سرچ باشید.با ما در ادامه ی مقاله ی سئو اقساطی همراه باشید.

سئو  فقط برای سازگاری با موتور های سرچ نیست، بلکه یک سئوی مناسب سبب بهبود تجربه کاربری و عملکرد بیشتر یک وب‌سایت می‌ شود.

سئو برای دیده شدن وب‌سایت شما در رسانه های اجتماعی پر فایده است. نزدیک به سه میلیارد فرد از مردم جهان کمتر از حداقل یکی از رسانه های اجتماعی فعالیت دارند.

محتوای شما اگر در نتایج سرچ جایگاه خوبی داشته باشد و مخاطب آن را انتخاب کند، به‌احتمال زیاد در یکی از رسانه های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توئیتر به اشتراک گذاشته می‌ شود و این اشتراک به مفهوم یک لینک مفید برای بهبود رنک وب‌سایت شماست.

پردازش سئو به چه قسمت هایی تقسیم می ‌شود؟

همانطور که بیان شد سئو اقساطی یک پردازش ثابت نیست، ولی با این حال می‌ شود آن را به دو قسمت کلی تقسیم نمود.

سئو درونی سایت :

سئو دورنی به اساس به کار گرفته شده در سایت برای سرچ بهتر آن بواسطه موتور های جستجو بیان می‌ شود. انتخاب لغات کلیدی مناسب، تراکم منطقی و غیر مصنوعی آن در همه متن، به کار بردن متن‌ های جایگزین برای تصاویر، عنوان‌ هایی جالب با طول مناسب و دارای لغات کلیدی همگی از جمله این نکات هستند.

همینطور در سئو درونی سایت کاربران همچنین اهمیت زیادی دارند. سئو بیرونی سایت احتمال دارد برای شما ترافیک زیاد تری به ارمغان آورد، ولی شما به این کاربران چه چیزی ارائه می کنید؟ محتوای با کیفیت موردی است که مخاطبان مهمان را به مخاطبان همیشگی تغییر می دهد.

در نتیجه سئو درونی سایت از سئو بیرونی خیلی پر اهمیت تر است. برای کسب و کار های کوچک که از توانایی سرمایه‌گذاری کمی برخوردارند و کاربران آن ها طیف کمی از جامعه به شمار می رود، سئوی On-Page سایت همه آن موردی است که احتیاج دارند. در حقیقت سئو بیرونی زمانی مفهوم پیدا می کند که کاربران شما از بین مردم عادی باشند.

سئو بیرونی سایت :

به ترویج هرچه زیاد تر وب‌سایت یا وبلاگ نوعی که سبب بدست آوردن رتبه بهتر در فهرست نتایج شود، سئوی بیرونی می‌گویند. سئو بیرونی سایت را برخی با لینک بیلدینگ می‌شناسند ولی ما ترجیح می‌دهیم به جای این عبارت کوتاه از عبارت ترویج وب‌سایت از روش یک مسیر مناسب به کار ببریم به دلیل آن که دارای روش ها و شیوه های گسترده‌تری در قیاس با ساخت لینک می‌ شود.

به‌ طور اساسی در زمینه متخصص سئو، موتورهای جستجو سعی می‌کنند تا صفحات خیلی پر اهمیت از یک وب‌سایت را پیدا کرده و زمان جستجوی مخاطبان به آن ها نشان دهند.

یکی از روش های تعیین اندازه اهمیت صفحات یک وب‌سایت، اندازه لینک‌ هایی است که به آن صفحه اشاره کرده است.با ما در ادامه ی مقاله ی سئو اقساطی همراه باشید.

لینک‌ های ورودی، فاکتور نسبتاً قابل ‌اعتماد هستند و البته اندازه اثر آن ها به وب‌سایت با سایت مبدأ همچنین وابسته است. این اثر می‌ تواند مثبت و منفی باشد.

اگر از یک وب‌سایت شناخته‌شده و دارای اعتماد لینک بگیرید حقیقتا سبب بهبود جایگاه شما خواهد شد، ولی اگر این لینک از وب‌سایت‌ های هرزنگار، غیر مربوط و فروشنده بک لینک دریافت شده باشد باید انتظار اصول منفی آن را داشته باشید.

تغییرات همیشه الگوریتم‌ گوگل

فاکتور هایی بهینه سازی محتوا به صورت دائم در حال عوض شدن است. بازاریابی محتوا اولین دفعه از میانه‌های دهه 1990 میلادی صورت گرفت.

در آن زمان متاتگ ها و تکرار همیشه و مصنوعی لغات کلیدی (Keyword Stuffing) تنها روش هایی بود که برای به دست آوردن رتبه مناسب در فهرست نتایج به کار بسته می‌ شد.

در سال 2004 بمباران محتوا وب‌سایت‌ ها با انکر تکست ها و خرید لینک‌ های زیاد از وبلاگ‌ ها به اهرمی دوبرابر برای بدست آوردن رتبه بهتر تبدیل شده بود. در سال 2011 پای رسانه های اجتماعی هم به بازار داغ رتبه‌بندی وب‌سایت‌ ها کشیده شد تا بازاریابی رسانه های اجتماعی همچنین به یک روش اصلی برای بهینه‌سازی موتور های سرچ بدل شود.

الگوریتم‌ های موتور های سرچ همگام با تغییرات دنیای اینترنت همیشه بهینه‌سازی شده‌اند. با این تعاریف، روش هایی که سال‌ ها پیش به بهبود رتبه وب‌سایت شما و رونق کسب و کارتان سبب شده بود اکنون می‌ تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به سئو سایت شما داخل کند.

اگرچه آینده تغییرات الگوریتم موتور سرچ نامشخص است، ولی موردی که آشکار است ضرورت و اهمیت سئو است. ممکن است شرایط وب‌سایت شما در موتور های جستجو هم در حال کنون رضایت بخش است، با این صورت اگر با اصول درست سئو پیشروی نکنید در آینده جایگاه خود را در میان کاربران از دست خواهید داد.

برای آن که بتوان از موتور های سرچ نتیجه گرفت باید به تغییرات بوجود آمده در موتور جستجوی گوگل مسلط بود. اگر بتوانید وب‌سایت خود را با این تغییرات تطبیق دهید، یقینا شما برنده بازاریابی موتور های سرچ خواهید بود.ما را در مقاله ی سئو اقساطی دنبال نمایید.

رقبای شما بیکار ننشته‌اند

اگر جمله بازاریابی دیجیتال و سئو به گوش شما رسیده است، یقین دارید رقبای‌تان همچنین از پتانسیل بالای آن ها مطلع شده‌اند و حتی احتمال دارد که کار بر روی بهینه سازی برای موتور های جستجو را همچنین شروع کرده باشند. بازار سئو و بهینه‌سازی این روز ها گرمِ گرم است.

و گمان نمی‌ شود با وجود موتور سرچ گوگل این بازار به این طور سریع از تب و تاب بیافتد. بنابراین اگر هدف دارید کاربران خود را به طور اینترنتی هدف بگیرید، چه خوب تر که زودتر دست به کار شوید به دلیل آن که هر اندازه رقابت سئو میان شما و رقبایتان بیشتر شود، رتبه گیری در نتایج سرچ گوگل همچنین به مراتب سخت تر خواهد شد.

چه فرقی بین همکاری با متخصص سئو و بازاریابی اینترنتی است؟ممکن است شما همچنین مثل خیلی از کسب و کاران تازه آشنا شده با بازاریابی دیجیتال، از خود سوال کنید که آیا سئو اقساطی همان بازاریابی آنلاین است؟

راحت ترین پاسخ این است که سئو فقط یکی از ابزار های وجود داشته برای رشد و رونق در بازاریابی آنلاین است.

ابزار های دیگری مثل رسانه های اجتماعی، ایمیل و برنامه محتوا همچنین به اندازه سئو در موفقیت یک کمپین بازاریابی آنلاین اثرگذار هستند.

ساخت یک وب‌سایت مثل تکمیل کردن یک پازل بزرگ است که برای اساسی شدن به همه قطعات احتیاج دارد. زمانی که شما یک وب‌سایت درست می‌ کنید باید با هزاران رقیب مثل خود به رقابت بپردازید.

و سئو فقط یکی از ابزار های وجود داشته برای بدست آوردن رتبه بهتر در این رقابت است. اگر این جهت ماجرا فهم صحیح موتور های جستجو از مطالب شماست، جهت دیگر رضایت مخاطبانی است که به وب‌سایت شما هدایت شده‌اند!

آیا سئو یک سرمایه‌گذاری دارای بازگشت است؟

صاحبان کسب و کار های پر تلاش برخی علاقه دارند تا بهره‌وری مخاطبان خود را افزایش دهند و از شیوه های متفاوتی هم برای سنجش اندازه آن استفاده می‌ کنند. در چنین کسب و کار هایی هر مبلغی به‌احتمال بیشتر سبب بازگشت سرمایه می‌ شود. خواه در قالب کم کردن دیگر مبلغ ها و خواه به طور افزایش درآمد.

سئو همچنین از این اصول مستثنی نیست و صرفِ مبلغ برای آن احتیاج به روش هایی برای سنجش بازگشت سرمایه است. در ادامه شیوه هایی برای اندازه‌گیری بازگشت سرمایه از راه سئو عرضه می‌ شود.

اولین معیار اندازه‌گیری، اندازه ترافیک مخاطبان وب‌سایت است که همیشه سبب افزایش و کاهش می‌ شود.

افزایش منطقی و دراز مدت ترافیک نشان از موفقیت برنامه سئو دارد.دومین معیار رنک بندی وب‌سایت ، جایگاه خوبی آن در نتایج جستجو است که دشوار از اندازه ترافیک وب‌سایت اندازه‌گیری می‌ شود.

با این صورت سایت‌ هایی زیادی، ابزار هایی را برای ارزیابی رتبه‌بندی و مشاهده تغییرات بوجود آورده در آن را در اختیار مخاطبان قرار می‌ دهد.

حتی گوگل همچنین این اطلاعات را با جزئیات دقیق در اختیار وب‌مستر ها می‌ گذارد.آخرین فاکتوری که برای صاحبان کسب و کار از معنای بیشتری دارا است میزان تبدیل مشتریان بالقوه به بالفعل است. کاربرانی که به کالا ها و خدمات شما علاقه دارند ولی همچنان آن ها را خریداری نکرده‌اند.

این کاربران علاقه خود را با کامل کردن فرم‌ های نظرسنجی و ثبت‌نام و یا بوجود آوردن ارتباط با مراکز فروش و پرس‌وجو درباره کالا ها نشان می‌ دهند. برای ارزیابی این فاکتور لازم است سوال هایی را بیان کنید و به آن ها با دقت جواب دهید. سوالاتی مانند:اندازه نرخ تبدیل چقدر است؟

تعداد تماس‌ های تلفنی و ایمیلی چه اندازه است؟و از همه پر اهمیت تر مبلغ تمام‌شده برای هر تبدیل چه مقدار است؟

اگر سنجش تغییر کاربر به مشتری در نظر گرفته نشوند، دو فاکتور دیگر همچنین فاقد اهمیت و کارایی لازم می‌ شوند. اگر این نرخ تبدیل به اندازه قابل‌ انتظار نرسد یا مبلغ هر تبدیل آن‌قدر گران تمام شود که دارای رقابت با دیگر شیوه های بازاریابی نباشد، متأسفانه بازگشت سرمایه موفقیت‌آمیز نبوده است.

آیا این به مفهوم اجتناب کسب و کار ها از سرمایه‌گذاری در سئو است؟

جواب منفی است. با این صورت، قطعاً این شکست در اندازه سرمایه‌گذاری بعدی اثر خواهد گذاشت. فراموش نکنید که سئو مثل فیس‌بوک، توئیتر و دیگر رسانه های اجتماعی کاربر محور است و بر اساس مدل احتیاج و نگرش آن ها بهینه‌سازی می‌شود.

با این تعاریف اگر بعد از سرمایه‌گذاری در این حوزه به نتایج رضایت‌بخش نمی‌ رسید فقط باید برنامه خود را عوض کنید، نه آن که آن را به کل کنار بگذارید.سئو یا همان بهینه‌سازی موتور های سرچ روشی برای فهم مناسب تر مطالب وب‌سایت بواسطه موتور های جستجو است.امیدواریم که تا اینجای مقاله ی سئو اقساطی راضی بوده باشید.

بهینه‌سازی اساسی می‌ تواند سبب به افزایش ترافیک یک سایت یا کاربران یک فروشگاه اینترنتی شود. با این حال نمی‌ تواند جای ابزار هایی مثل رسانه های اجتماعی و برنامه محتوا را در بازاریابی آنلاین بگیرد.

سئو و دیگر این ابزار ها اگرچه مقاصدی مشترک دارند، ولی روشی متفاوت را طی می‌ کنند.

همکاری با متخصص سئو بیشتر بر سازگاری با الگوریتم موتور های سرچ تمرکز می‌کند حال آنکه رسانه های اجتماعی و برنامه محتوا علایق و جلب‌ توجه کاربران و مشتریان را در دستور کار خود قرار می‌ دهند.

در نتیجه مناسب ترین روش این است که همه این عملکرد ها را همگام با همدیگر به کار بگیرید تا در دنیای دیجیتال مارکتینگ سخنی برای گفتن داشته باشید.

از جهت دیگر به‌کارگیری همکاری با متخصص سئو نباید شما را از کیفیت کالا، سرویس یا محتوا فارق کند. این یک حقیقت است که محتوای بی‌کیفیت حتی با معجزه همچنین نمی‌ تواند برای اندازه طولانی جایگاه مناسبی در بین نتایج موتور ها و کاربران داشته باشد. دقت داشته باشید در کوتاه مدت هم نرخ تبدیل مورد نظر شما انجام نمی‌ شود.

سئو روندی وقت بر است که احتیاج به تحمل و حوصله دارد، ولی مطمئن باشید وقتی که این درخت به بار بنشیند شیرینی لذت بهشتی را برایتان به وجود خواهد آورد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran