مدیریت حرفه ای اینستاگرام چیست؟

قطعا به این موضوع واقفید که امروزه اینستاگرام، یکی از محبوب‌ترین و برترین نوع شبکه‌های اجتماعی در جهان است. به‌شکلی‌که براساس آمار و بررسی‌ها، 35٪ اشخاصی که بیش از 85 هزار دلار در سال درآمد دارند، در این شبکه اجتماعی به‌نوعی فعالیت می‌ نمایند.

بر اساس این موضوع اهمیت مدیریت حرفه ای اینستاگرام زیاد تر از همیشه احساس می گردد. در مجموع مدیریت حرفه ای اینستاگرام با هدف افزایش تعامل مخاطب، ارائه محصولات و خدمات به نحوه ‌ای مخاطب پسند و در آخر کسب‌وکارها می‌باشد.

مدیریت پست‌های اینستاگرام بیشتر به وسیله یک مجموعه متخصص و یا در بعضی موارد به وسیله یک شخص صورت می پذیرد.

با توجه به اینکه سی ام اس مدیریت اینستاگرام احتیاج به تخصص و تجربه حرفه ای دارد و طبیعتاً یک فرد با عنوان ادمین اینستاگرام به‌تنهایی و به صورت فردی نمی‌تواند همه مهارت‌های مورد نیاز را برای مدیریت اینستاگرام داشته باشد، توصیه می گردد که این کار را فقط به یک مجموعه حرفه‌ای و متعهد بسپارید.

مدیریت حرفه ای اینستاگرام به چه شکلی انجام می‌شود؟

همان‌ شکل که در بالا عرض نمودیم مدیریت حرفه ای اینستاگرام می‌تواند به وسیله فرد و یا یک مجموعه انجام شود. البته با توجه به اهمیت ویژه این پلتفرم و حساس بودن روش مدیریت آن بیشتر کسب‌وکارها ترجیح می‌دهند که این کار را به یک مجموعه متخصص بسپارید.

در ادامه مقاله مدیریت حرفه ای اینستاگرام پر اهمیت ‌ترین تخصص‌ها و وظایف تیم مدیریت حرفه ای اینستاگرام را برای شما معرفی می‌کنیم.

اصلی ترین قدم برای آغاز، ارائه برنامه مدیریت حرفه ای اینستاگرام می‌باشد. قبل از اینکه بتوانید یک برنامه منظم برای مدیریت حرفه ای اینستاگرام طراحی نمائید، باید در ابتدا شناخت مناسبی از اهداف آن سازمان داشته باشید.

علاوه بر این موضوع باید کلیه مخاطبان هدف آن کسب‌وکار را شناخته و استراتژی منتاسبی برای تعامل مناسب تر با آن‌ها ترسیم نمائید.

این موضوع را در نظر داشته باشید که این قسمت از کار دارای حساسیت بسیار زیادی می‌باشد. پس فرد برنامه‌ریز باید به‌ شکل دقیق از اهداف، مخاطبین هدف و رقبای آن کسب‌وکار شناخت کافی داشته باشد.

بعد از اینکه استراتژی مدیریت حرفه ای اینستاگرام طراحی گردید، باید بر طبق آن محتوای متنی مناسبی را تولید نمود.

بعضی برای این قسمت از کار این تصور را دارند که هر فردی که با خواندن و نوشتن آشنا باشد، بتواند به بهترین نحوه ممکن تولید محتوای متنی را پیش ببرد.

این موضوع در حالی است که در زمینه مبحث تخصصی تولید محتوای خلاقانه باید موارد متعددی را بدانید و متن بسیار کاربرپسند و پرباری را بر روی کاغذ بیاورید.

در مجموع قلم کارشناس تولید محتوا، نقش تاثیر گذاری در جذب مخاطبین پیج های اینستاگرامی دارد. برای نمونه تعداد زیادی از اشخاصی که به عنوان بلاگر در اینستاگرام مشغول به کار هستند، در زمان کم توانسته‌اند با مخاطبین متعددی تعامل برقرار کرده و باعث پیشرفت صفحه اینستاگرامی خود شوند.

از جمله اصلی ترین قسمت ‌ها برای مدیریت حرفه ای اینستاگرام ، تولید محتوای بصری می باشد. این قسمت از اینستاگرام شامل موارد زیر می‌باشد:

موشن گرافیک یا ساخت انیمیشن تبلیغاتی ، عکاسی صنعتی به صورت تخصصی ، عکاسی حرفه ای تبلیغاتی ، طراحی، ویدئو و تدوین فیلم

فردی که کار طراحی و ویدئو را انجام می‌دهد، باید شناخت مورد نیاز از مخاطبان و کسب‌وکار اینستاگرامی را داشته باشد. به عنوان نمونه درصورتی‌که کسب‌وکار درزمینهٔ رستوران و یا کافی شاپ باشد، می‌توان از رنگ قرمز برای جلب‌توجه و همچنین بیشتر شدن اشتها استفاده نمود.

توجه داشته باشید که بعضی از طراحی‌ها، به اندازه ای زیبا و درعین‌حال گیرا می باشند که به عنوان یک محتوای وایرال می‌توانند باعث رشد بیش از حد و پیشرفت شما گردند.

در حقیقت با استفاده از یک محتوای بصری منحصر به فرد می‌توانید ره صدساله را یک‌شبه طی نمائید!

اگر برترین پست‌ها و استوری های موجود را تولید کرده باشید، اما در تایم نامناسبی آن‌ها را منتشر کنید، هیچ موقعی نمی‌توانید به نتیجه مورد نظر خود دست یابید.

با توجه به این مطلب انتشار منظم پست و استوری های حرفه ای در پلتفرم مدیریت اینستاگرام خواهد توانست تأثیر زیادی در مشاهده شدن شما به وسیله کاربران داشته باشد.

برای پیداکردن زمان هم باید به نکات و عوامل متعددی توجه نمود برای نمونه شما باید بدانید مخاطبانتان اکثرا ساکن کدام بخش هستند و بر این اساس ساعت فعالیت آن‌ها در این شبکه اجتماعی را مشخص کنید و به انتشار منظم پست بپردازید.

تبلیغات حرفه ای

بعد از سپری کردن کلیه مراحل پیشین، نوبت به تبلیغات خواهد رسید. توجه ویژه داشته باشید که در این موقع شما باید محتوای مناسب و جذاب برای ارائه به مخاطبین داشته باشید تا تبلیغات شما نتیجه مورد نظر را بدهد.

در نتیجه برای تبلیغات و به دست آوردن سود مورد نظر، عجله نکنید!

تیم مدیریت حرفه ای اینستاگرام با بررسی مناسب شکل کسب‌وکار شما، به صفحات برتر و اینفلوئنسرهای مطرح، تبلیغات صفحه شما را می‌سپارد.

این مرحله مورد نظر اگر به شکل صحیح صورت بگیرد، خواهد توانست باعث توسعه مناسب کسب‌وکار شما در کوتاه ترین زمان شود و به‌ شکلی به عنوان یک سکوی پرتاب حرفه ای برای پیج شما در جهان کنونی مجازی باشد.

با توجه به این موضوع به شما پیشنهاد می‌ نمائیم برای اینکه بتوانید به مناسب ترین نحو در هزینه‌های خود صرفه‌جویی نمائید، بهتر است که از پکیج مدیریت حرفه ای اینستاگرام برای پیشرفت کسب و کار خود خود در دنیای مجازی و سودآوری در کم ترین زمان، بهره لازم را ببرید.

با توجه به جایگاه تاثیر گذار اینستاگرام، درحال حاضر کلیه مخاطبین و اشخاص برای اینکه در رابطه با موضوعی تحقیق نمایند، در ابتدا به سراغ اینستاگرام می‌روند.

در نتیجه این موضوع درصورتی‌که مخاطبین نتوانند کسب‌وکار شما را در اینستاگرام ببینند، امکان دارد برای کار خود با رقیبان شما همکاری نمایند.

این مبحث می‌تواند نتیجه نامناسبی برای کسب‌وکار شما به همراه داشته باشد به این دلیل که مشتریان را به طرف رقبا هدایت می نماید.

با استفاده از مدیریت حرفه ای اینستاگرام جایگاه شما در فضای مجازی تثبیت‌شده و شما خواهید توانست به بهترین نحوه محصولات و خدمات خود را به مخاطبین خود معرفی کنید.

استراتژیست همواره نقش کلیدی در تیم مدیریت اینستاگرام دارد. این شخص با بررسی تمامی جوانب کسب‌وکار، نوع مخاطبان، سلیقه کارفرما و سایر نکات، استراتژی بسیار حرفه‌ای برای پیج ها ارائه می‌دهد.

این متد حرکتی به کلیه قسمت ‌های اینستاگرام مثل طراحی، ویدئو و محتوای مناسب جهت خواهد داد و باعث پیشرفت کسب‌وکارها در میان‌مدت خواهد شد.

کسب و کارها و بازار های اینترنتی روز به روز، تاثیر گذار تر خواهند شد و در حال حاضر رقبای شما دارن کسب و کار اینترنتیشون رو راه اندازی می کنن ، در نتیجه تا دیر نشده ایده ات رو به صورت حرفه ای کن !

تیم دیجیتال مارکتینگ سئو تهران در کلیه این سالها تونسته با مشتری هاش ارتباط مناسبی برقرار کنه به بهترین شکل ممکن صداقت و دلسوزی داشته باشه، یقینا پس از آغاز همکاری متوجه خواهید شد که این یک شعار نمی باشد.

عکاسی حرفه‌ای برای مدیریت حرفه ای اینستاگرام

یقینا واقفید که اینستاگرام چیست که در حال حاضر در این صفحه می باشید! و به احتمال زیاد با صفحاتی موتجه شدید که مربوط به کسب و کاری مخصوصی می باشند و موقعی که داخل صفحه آن ها می‌شوید با عکس های بی کیفتی مواجه شدید که از عکس های آماده موجود در فضای اینترنت می باشند!

تصور نمی‌کنم همچین صفحه‌ای را دنبال کنید له این دلیل که حتی زحمت طراحی عکس‌های با کیفیت هم به خود نمی‌دهند و عقیده آن ها این است که فقط بارگزاری کردن هر تصویری باعث بیشتر شدن فالوور و تعامل با مخاطب خواهد شد.

اما موقعی که مدیریت حرفه ای اینستاگرام خود را به تیم تولید محتوای سئو تهران می‌سپرید، دیگر نگران تصاویر با کیفیت نخواهید بود؛ به این دلیل که کلیه تصاویر به وسیله عکاس حرفه‌ای مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران و به وسیله دوربین‌ DSLR فول فریم ثبت خواهد شد.

تولید و آپلود منظم پست و استوری

منظم بودن یکی از اصلی ترین فاکتور های بهتر شدن صفحه‌تان در اینستاگرام می باشد. با تیم مدیریت حرفه ای اینستاگرام سئو تهران خیال شما راحت است که یک روز در میان و یا هر روز در ساعت های معین – که در این ساعات مطالب مورد نظر  شما بیشتر لایک می‌خورند – پست های جذاب و با کیفیت در صفحه‌تان آپلود شده و صفحه شما همواره آپدیت خواهد بود.

متن های مناسب با پست

دیگر نیازی نیست دلهره نوشتن کپشن های جذاب و گیرا را داشته باشید، بدین علت که این مورد، تخصص تیم تولید محتوای سئو تهران است.

انتخاب مناسب ترین هشتگ

هر پست منحصر به فرد با توجه به محتوای منتشر شده ای که دارد هشتگ های مرتبطی هم نیازمند است؛ تیم سئو تهران همواره در حال یافتن کلیدی ترین هشتگ‌ها برای کسب و کار شما هستن تا بازدید بیشتری جذب نمائید.

تولید و انتشار مناسب استوری

درحال حاضر اکثر مخاطبین برای اشتراک گذاری روزمرگی‌های خود از استوری استفاده می نمایند؛ پیام هایی که قصد دارید استوری کنید را از روش راه های ارتباطی به تیم مدیریت و تولید محتوای سئو تهران ارسال کنید تا با یک طراحی مناسب و زیبا در پیج شما استوری گردد. به عنوان نمونه رستوران هایی که موسیقی زنده دارند، به طور معمول از طریق استوری به مخاطبانشان این موضوع را اعلام می نمایند.

ساخت تیزر تبلیغاتی حرفه ای

تیزر تبلیغاتی حرفه ای به شما کمک خواهد نمود تا صفحه‌ای متفاوت و مخاطب جذب کن و جذاب تر نسبت به دیگر رقیبان خود داشته باشید.

طراحی گرافیکی رایگان توسط سئو تهران

اگر مدیریت پیج اینستاگرام خود را به تیم سئو تهران بسپارید می‌توانید طراحی رایگان هر گونه سفارش چاپی مثل کارت ویزیت، لیوان کاغذی، جعبه پیتزا و…. را از مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران هدیه بگیرید.

ارسال گزارش ماهیانه

اگر مشغله های فراوانی دارید و زمان بررسی کردن پیج خود را ندارید نگران نباشید؛ تیم سئو تهران هر ماه گزارشی کامل از وضعیت کلی صفحه شما شامل تعداد پست و استوری های منتشر شده، تعداد لایک و کامنت و دیگر اطلاعات مهم، خدمت شما ارائه خواهد نمود تا با یک گزارش کامل از وضعیت صفحه کسب و کار خود مطلع گردید.

انجام تبلیغ شما

خدمات تبلیغ صفحه شما بر اساس میزان بوجه شما به صورت حرفه ای و منظم انجام خواهد شد.

طراحی مسابقه اینستاگرامی

رقابت های اینستاگرامی و کد های تخفیف می‌توانند در زمان محدود ترافیک زیادی از دنبال کنندگان، لایک ها و کامنت ها در صفحه‌تان به وجود بیاورند؛ با طراحی حرفه ای مسابقات هوشمندانه و مقرون به صرفه، سرعت رشد صفحه شما را زیاد تر خواهیم نمود.

فعالیت منظم در چهارچوب قوانین رسمی اینستاگرام

تیم مدیریت حرفه ای اینستاگرام سئو تهران پیوسته قوانین رسمی اینستاگرام و تغییرات آن را تحت نظر دارد، در نتیجه کلیه فعالیت های شما را در چهارچوب قوانین اینستاگرام انجام می‌دهد و صفحه شما از مجازات هایی مثل بلاک شدن در امان خواهد بود.

ساخت حرفه ای ترین پروفایل اینستاگرامی

ما متناسب با وضعیت برند و حوزه کاری شما مناسب ترین صفحه اینستاگرامی را برای شما خواهیم ساخت تا مخاطب پسند باشد. این کار شامل پیدا کردن نام کاربری مناسب، طراحی لوگو حرفه ای برای تصویر پروفایل برند شما و نوشتن بیوی مناسب است.

راه اندازی و معرفی کردن کسب و کار شما در این شبکه مجازی محبوب یکی از برترین راه های بازاریابی آنلاین می باشد، اما این کار احتیاج به صبر و تخصص حرفه ای دارد. شما باید با آینده نگری مناسب شروع به فعالیت منظم در اینستاگرام نمائید و با تخصص مناسب در زمینه شناخت احتیاج کاربران و تولید محتوای مناسب، کسب و کارتان را به طرف پیشرفت هدایت نمائید.

اما اگر توانایی لازم و یا زمان انجام این کار را ندارید، پیج خود را را به ما بسپارید تا با صرف هزینه ای مناسب از مزایای فوق العاده تیم سئو تهران بهره مند گردید و با رشد منظم صفحه تان به درآمد های خوبی برسید.

اداره پیج اینستاگرام چگونه است؟

مدیریت حرفه ای اینستاگرام، ممکن است با خود بگویید چرا احتیاج به اداره پیج اینستاگرام دارید،اینستاگرام با اهمیت به محبوبیت زیادی که میان مخاطبان دارد و توسعه هروزه آن برای افرادی که دنبال درآمد در اینستاگرام هستند می تواند بستر خوبی برای بدست آوردن درآمد زیاد تری باشد.

این رسانه اجتماعی عکس محور که در آن امکان فرستادن تصویر و ویدئو در قالب پست، گالری و استوری موجود است و می‌ تواند محیط مناسب و کانال بازاریابی خیلی پر فایده برای کسب و کار ها باشد.به جای خرید و فروش پیج اینستاگرام اداره پیج خود را از صفر تا صد را به سئو تهران بسپارید.

شرکت سئو تهران با عملکرد مناسب ترین اشخاص مدیریت حرفه ای اینستاگرام شما را انجام می دهد.اشخاصی که تصور می کنند احتیاجی به اینستاگرام ندارند، با این فعالیت فروش خود را به مشتریان گذشته محدود می کنند و اگر به فعالیت از اینستاگرام تمایل بیشتری داشته باشند قصد به خرید پیج اینستاگرام می گیرند.

اندازه زیادی از سایت ها هستند که کسب و کار فروش پیج اینستاگرام با اندازه فالوور زیادی دارند، اما ایا یقین دارید که این اندازه فالوور حقیقی بوده و به شما پیج اینستاگرام با فالوور فیک به فروش نمی رساند؟در سئو تهران ثبت نام کنید و تمام ابزار های اداره پیج اینستاگرام را مانند اداره پست های اینستاگرام در اختیار داشته باشید.

ما در سئو تهران از صفر تا 100 پیج اینستاگرام شما را ارزیابی می کنیم و با مناسب ترین عملکرد های تبلیغاتی و بازاریابی شما را توسعه می دهیم و در ادامه مقاله مدیریت حرفه ای اینستاگرام با برند سازی شما را به مقاصد خود می رساند مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران برای شما پیشنهاد بخصوصی دارد تا توانایی داشته باشید مناسب ترین انتخاب را داشته باشید.

ما در سئو تهران پیج خرید و فروش نمی کنیم بلکه از اول قرار داد یک اکانت برای شما درست می شود و برای شما اداره آن صورت می گیرد.بالا بردن فالوور از اهداف اساسی ما نیست هدف اساسی سئو تهران ، بالا بردن فروش مشتریان شماست.همه وظایف ادمین پیج بر عهده ما است و شما می توانید با خیال آسوده به کسب و کار خود بپردازید و نگرانی اداره پیج خود را نداشته باشید.

برنامه اداره صفحه اینستاگرام

فعالیت پیوسته در اینستاگرام و منتشر کردن محتوای مناسب با محبوبیت مخاطبان، اساسی ترین برنامه اداره صفحه اینستاگرام به شمار می رود. همینطور، به کار بردن از قابلیت‌ های متفاوت اینستاگرام مثل استوری، تگ خرید و خیلی دیگر که مناسب با مدل کسب و کار شما باشد همچنین از نکات درخور تأمل زمان تهیه محتوا برای اینستاگرام است.

نخستین گام نوشتن تقویم محتوایی اینستاگرام است. ارزیابی تقویم شمسی و میلادی برای منتشر کردن پست‌ های مناسبتی، معین کردن پست‌ های هروزه و زمان منتشر کردن و همینطور، اهمیت به ترند جدید برای درست کردن پست‌ های جدید از نکاتی است که باید زمان نوشتن تقویم محتوایی اینستاگرام به آن‌ ها اهمیت داده شود.

تعداد زیادی از مشاغل ها از محتوا های فصلی برای تشویق مخاطبان به تعامل زیاد تر به کار می برند. به‌عنوان نمونه، با اهمیت به فصول مختلف یا مناسبات، رنگ لوگو یا پروفایل صفحۀ اینستاگرام را عوض می کند یا با آغاز فصل جدید تم پیج اینستاگرام را تغییر می دهد.با ما در مقاله ی مدیریت حرفه ای اینستاگرام همراه باشید.

به کار بردن از سمبل‌ های متفاوت و به عمل گرفتن ترند روز در رسانه های اجتماعی از دیگر نکاتی است که باید در برنامه مدیریت صفحه اینستاگرام از آن به کار برده شود.

به اضافه، با طرح پرسش های مختلف در قالب محتوای تصویری یا متنی از مخاطب بخواهید که با جواب به پرسش شما، به بالا بردن تعاملات و دنبال کننده های شما یاری کند.

در مقاله مدیریت حرفه ای اینستاگرام قابل بیان ‌است که انجام همۀ نکات بالا بدون در گمان گرفتن پشتکار‌ های لازم برای تعامل با مخاطبان و منتشر کردن به‌ موقع و پیوستۀ پست‌ ها، یاری به بهبود و بالا بردن فالوور حقیقی اینستاگرام نمی‌کند.

تهیه محتوا برای اینستاگرام

مدیریت حرفه ای اینستاگرام بدون تهیه محتوا مفهوم ندارد. نظر تهیه محتوا برای اینستاگرام همواره نگرانی کسب و کار ها بوده است. تا زمانی که خیلی از شرکت‌ ها تهیه محتوا برای اینستاگرام را برون‌ سپاری می‌ کنند یا از اشخاصی که در این زمینه حرفه دارند، برای همکاری دعوت می‌ کنند.

به صورت کلی دارا بودن برنامۀ هدفمند و پیروی از تقویم محتوایی، یاری زیادی به اداره درست صفحه اینستاگرام می‌ کند. پس همواره تلاش کنید از محتوای باکیفیت و ماهرانه به کار ببرید.تهیه محتوا تنها به نوشتن مناسب ترین کپشن‌ ها پایان نمی یابد؛ بلکه به کار بردن از عکس ها باکیفیت به‌ یاری دوربین‌ های تخصصی یا ساخت اینفوگرافیک و محتوای تصویری از نکاتی است که زمان تهیه محتوای اینستاگرام باید از آن‌ ها یاری بگیرید.

همینطور، اگر در برنامه بازاریابی محتوایی خود احتیاج به فایل‌ های صوتی را حس می‌ کنید، می‌ توانید با منتشر کردن پادکست در صفحه اینستاگرام و تلگرام، برای مخاطبان دسترسی راحت تری در نظر بگیرید.

به صورت اساسی بستر هایی که در اینستاگرام برای منتشر کردن محتوا به شما یاری می‌کنند.

دارای پست، IGTV و استوری است. همینطور، هایلایت‌کردن استوری‌ هایی مانند محتوای ارسالی از کاربران، اتفاقات مهم یا مسابقاتی که در پایان آن‌ ها به برندگان جوایزی داده شده است، یاری زیادی به بهتر مشاهده شدن صفحه اینستاگرام شما می‌ کند.

نظر های تهیه محتوا برای اینستاگرام

پیش از ارزیابی نظر های تهیه محتوا، اهمیت و طراحی کردن قالب پست و استوری اینستاگرام مهم است. خیلی از شرکت‌ ها با پرداخت مبلغ های بیشتر تلاش در طراحی قالب‌ های تخصصی دارند.

  1. منتشر کردن محتوا از تجربیات مشتریان :

در زمان روز مخاطبان پیوسته در حال مشاهده شدن کالا های برند های متفاوت در اینستاگرام هستند که پس از زمانی سبب کسل‌ شدن آن‌ ها می‌ شود. اهمیت به محبوبیت مخاطبان زمان طراحی کردن پست‌ ها، یاری خیلی بیشتری به شما در اداره صفحه اینستاگرامتان می‌ کند.

به‌ جای منتشر کردن پست از عکس های کالا ها یا توضیح خدمات، خوب است از مشتریان پیشین خود خواستار باشید زمان به کار بردن از کالا های شما، عکس ها برایتان بفرستند و شما آن را در صفحه اینستاگرام خود انتشار دهید.

به این صورت کاربران با شیوه UGC (User Generated Content) محتوای مورد احتیاج شما را تهیه می‌ کنند. در آخر مخاطبان با شما احساس بهتری می‌کنند و مبلغ های تهیه محتوای شما را تا حد بیشتری کم می‌ دهند.

  1. مسابقات اینستاگرام :

این روز ها به کار بردن از انواع مسابقات در اینستاگرام اهمیت مخاطبان را به خود معطوف کرده است. به کار بردن از روش های متفاوت برگزاری مسابقات برای جذب مخاطب شیوه ای دو سر برد است. به طوری که کاربر با دنبال‌ کردن صفحه اینستاگرام پیوسته مباحث شما را مشاهده می کند.

و در آخر به بالا بردن فالوور اینستاگرام شما یاری می‌ کند. ولی در گمان داشته باشید که مطالب صفحه اینستاگرام را به صورتی طراحی کنید که مخاطبان پس از پایان مسابقه صفحۀ شما را رها نکنند.با ما در مقاله ی مدیریت حرفه ای اینستاگرام همراه باشید.

مدیریت حرفه ای اینستاگرام چگونه است؟

اینستاگرام یکی از محبوب ترین رسانه های اجتماعی در جهان است و مدیریت حرفه ای اینستاگرام کاری بسیار سخت می باشد که تمام مخاطبان آن به دنبال جذب زیاد تر فالوران حقیقی هستند. به دلیل آن که به دنبال کنندگان حقیقی و پویا تعامل صفحه را بیشتر می کند و تعامل زیاد تر اهمیت های بیشتری را جلب می‌ کند.

بنابرین مخاطبانی که علاقه ‌مند به کالا ها یا فعالیت شما هستند به آسانی شما را می یابند و به صفحه‌تان منتقل می شوند.

ولی خیلی از مخاطبان زمان کافی برای ارتقا صفحه اینستاگرام کسب و کارشان ندارند. زمان بیشتری را صرف تهیه محتوا می ‌کنید و نتیجه ای که می خواهید را نمی ‌گیرید.

در این زمان است که آشنایی روش های اداره اینستاگرام و به عمل گرفتن آن‌ ها یا یاری گرفتن از یک ادمین برای اداره صفحه اینستاگرام می ‌تواند اثر بیشتری روی نتیجه داشته باشد.در این مقاله مدیریت حرفه ای اینستاگرام پرسش های بیشتری درباره اداره صفحه اینستاگرام موجود است.

مانند اینکه به کار بردن از ربات اینستاگرام به تنهایی برای ادراه پیج اینستاگرام الزام است؟ یا به یک شخص حرفه ای در اداره پیج اینستاگرام احتیاج دارید؟ چه در صورتی که خودتان یک صفحه را اداره کنید و چه آن را به ادمین بسپارید ، رعایت چه مواردی خیلی مهم است؟

در ادامه این مقاله مدیریت حرفه ای اینستاگرام ما به آموزش اداره پیج اینستاگرام پرداخته ‌ایم. نخست به پرسش های معروف درمورد ادمین پیج اینستاگرام و آن که اداره صفحه اینستاگرام چطور است جواب داده‌ ایم.

از وظایف و مسئولیت های ادمین حرف زده ایم و لیستی از سایت ‌های ایرانی و خارجی که اداره پیج اینستاگرام انجام‌ می‌ دهند را بیان کردیم.

در این مقاله همراه ما باشید تا موارد مهم اداره پیج اینستاگرام و ابزار های اداره کردن صفحه اینستاگرام را ارزیابی کنیم.حضور فعال اینستاگرام در زندگی امروز ما سبب پدید آمدن مشاغل تازه همچنین شده است.

اداره پیج اینستاگرام از جمله این فعالیت هاست. یک فعالیت همه وقت و همیشگی که می ‌تواند موفقیت زیادی از کسب و کار ها را ضمانت کند.

برنامه ‌ریزی و ارزیابی های دقیق نتایج منتشر کردن محتوا، جواب دادن به دیدگاه مخاطبان و به صورت کلی تعامل در اینستاگرام یکی از ضروری ترین و البته وقت ‌برترین قسمت های مدیریت یک صفحه است که بواسطه مدیر یا همان ادمین یک صفحه صورت می ‌گیرد.

چه فردی اداره پیج اینستاگرام را به عهده می‌ گیرد؟

مسئولیت اداره پیج اینستاگرام به عهده ادمین پیج اینستاگرام است ادمین خلاصه شده لغت لاتین Administrator است. در نتیجه اگر خود شما یا فرد دیگری کار اداره صفحه را برعهده می‌ گیرید، به آن ادمین می گویند.آیا امکان به کار بردن از ربات به صورت ادمین وجود دارد؟

قوانین اینستاگرام کاربرد از ربات را در حساب ‌های افراد ممنوع کرده. بنابراین احتمال دارد پس از زمانی فعالیت دسترسی شما به اینستاگرام به طور اساسی محدود شود. در نتیجه امکان به کار بردن از ربات به جای ادمین ممکن نیست. الگوریتم اینستاگرام به کار بردن از ربات را معین می‌ کند و احتمال دارد پیج شما را تعلیق کند.

ادمین هروزه می‌ تواند اکانت را مدیریت کند و به کامنت‌ ها یا دایرکت‌ ها جواب دهد. نتیجه این تعامل اعتماد و وفاداری مخاطبان به صفحه شما است.به اضافه آن که آن کیفیت فالورهایی که ادمین جلب می ‌کند بدون تردید بیشتر از ربات است. ربات توانایی فهمیدن اکانت‌ های فیک را از اکانت ‌های اصلی ندارد.

اکانت ‌های فیک بعد از زمانی بواسطه خود اینستاگرام پاک می‌ شوند و پیج احتمال دارد با کم شدن فالوور مواجه شود. ربات‌ پیج اینستاگرام نمی ‌تواند با مخاطبان تعامل دوستانه و صمیمی ارتباط داشته باشد. ولی ادمین برای درست کردن این تعامل زمان و انرژی صرف می ‌کند و در پایان هم نتایج مناسب تری حاصل می ‌شود.

در نتیجه به هیچ صورت به فکر به کار بردن از ربات نباشید! به کار بردن از یک ادمین حرفه ای هم خطر بسته شدن صفحه‌تان به دلیل نقض قوانین را از بین می ‌برد و هم در دراز مدت اهمیت بیشتری برای کسب و کارتان بوجود خواهد آمد.با ما در مقاله ی مدیریت حرفه ای اینستاگرام همراه باشید.

چطور یک پیج اینستاگرام را اداره کنیم؟

به صورت کلی برای آن که در صفحه اینستاگرام خود توانایی داشته باشید محتوا تهیه کرده و آن را اداره کنید، باید از مهارت‌ های متفاوتی یاری بگیرید.

ادمین یک صفحه باید قسمتی از این مهارت‌ ها را دارا باشد تا در کنار یک طراح فعالیت تهیه محتوای یک صفحه را جلو ببرد. در ادامه مقاله مدیریت حرفه ای اینستاگرام احتیاج های اساسی اداره یک صفحه اینستاگرام را ارزیابی می‌ کنیم:

طراحی کردن گرافیکی : طراحی کردن نماد و تم اصلی پست و استوری‌ های یکی از پر اهمیت ترین قسمت های تهیه محتوا در یک صفحه اینستاگرامی است. این فعالیت بواسطه گرافیست صورت گرفته می‌ شود و مدیر صفحه در بیشتر زمان ها روی آن نظارت خواهد داشت.

تهیه و منتشر کردن منظم پست و استوری : محتوای متنی و تصویری مناسب با یک کسب و کار در جذب مخاطبان اثر زیادی دارد. بعضی اوقات اینکه متوجه شویم چه محتوایی را چطور انتشار دهیم احتمال دارد دشوار باشد. حتی احتمال دارد به علت مشغله‌ های دیگر نتوانیم بصورت مرتب پست بگذاریم.

به همین علت عملکرد مناسب می‌ تواند مدیریت تهیه و منتشر کردن پست‌ ها باشد که بواسطه ادمین پپیج اینستاگرام صورت گرفته می ‌شود.

البته اداره تولید محتوا به مفهوم آن نیست که خود ادمین باید توجه به طراحی گرافیکی پست‌ ها کند. به دلیل آن که این فعالیت باید به دست فرد حرفه ای زمینه گرافیک انجام گیرد.

ارزیابی پیج ‌های رقبا : برای آن که جای خود را در بین کاربران باز کنید،نخست باید رقیب‌هایتان را بشناسید. بعد برای مدیریت اثرگذار تر یک صفحه‌تان کافی است نقاط قوت و ضعف آن‌ ها را شناسایی کنید و از فرصت ‌ها و ظرفیت‌ هایی که شناخت پیدا می ‌کنید، برای ارتقا هرچه بیشتر خود به کار ببرید.

خیلی از رقبای شما در قسمت تعامل با کاربران و به کار بردن از روش های متفاوت جذب کاربران، آزمون و خطا های بیشتری داشتند که می‌ توانید درس ‌های بیشتری از آن‌ها بگیرید و مبلغ های خود را کم کنید.

گزارش عملکرد ماهانه : در مقاله ی مدیریت حرفه ای اینستاگرام اداره درست از پیج اینستاگرام بدون تردید به بالا بردن بازدهی یک کسب و کار یاری می‌ کند. ولی باید فراموش نکنید که این کار به برنامه ریزی دراز مدت و کوتاه مدت احتیاج دارد.

چهار علت برای اینکه به چه دلیل در اینستاگرام پیج یا صفحه آماده استفاده نکنیم؟

تعداد زیادی از کاربرانی که وارد این شبکه اجتماعی می‌شوند به سراغ جذب فوری فالوور و راه اندازی کسب و کار خودشان می باشند، در نتیجه به فکر خرید صفحات دیگر با فالوور های زیاد تر می‌افتند. اما به چه علت ما به شما توصیه می‌کنیم که این کار را از سر خود بیرون کنید؟
1. مخاطبین اینستاگرام هر کدام با اصول مشخص و دلایل خودشان یک صفحه را دنبال می‌ نمایند، در نتیجه با تغییر کاربری یک پیج دیگر محتوای مناسب خود را به دست نمی آورند و در نتیجه صفحه خریداری شده به وسیله شما با ریزش دنبال کننده رو به رو خواهد شد.
2. اشخاص سودجوی متعددی وجود دارند که با خرید فالوورهای غیر واقعی، لایک و کامنت‌ فیک، آمار های جعلی ثبت نموده و بعد از آن اقدام به فروش صفحه خود می نمایند و واضح است که شما با خرید این صفحات دچار شکست و ضرر مالی خواهید گردید.


3. بعد از به روز رسانی ‌های اخیر این شبکه اجتماعی، برای محاسبه هوشمند نرخ تعامل محتوای صفحات اینستا، علاوه بر لایک‌ها، به کامنت‌های پیج، تعداد اشتراک گذاری و تعداد ذخیره شدن آن پست نیز توجه می شود و توازن این معیارها از اهمیت زیادی برخوردار است، در نتیجه بسیاری از صفحاتی که فالوورهای متعددی دارند و از نرخ تعامل کمی برخوردارند، از نظر اینستاگرام کمتر ارزش مشاهده شدن دارند و محتوایشان کمتر در جست و جو ‌ها نمایش داده خواهد شد.
4. زمانی که شما یک صفحه را خریداری می‌ نمائید شناخت مناسب نسبت به دنبال کننده ها و نیازهایشان ندارید و در نتیجه امکان دارد در معرفی کسب و کارتان با شکست مواجه شوید.

بیشتر بخوانید : مدیریت پیج اینستاگرام

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran