مهم ترین تکنیک های سئو در سال ۲۰۲۱

اگر شما هم از جمله کسانی هستید که کسب و کار اینترنتی راه انداخته اید و یا قصد راه اندازی آن را دارید‌. مطمئنا با کلمه سئو و اصول مشخص آن آشنایی دارید.

سئو دنیای وسیعی است که هرچه بیشتر با آن آشنا شوید احساس می کنید که باز هم جای مطالعه و تحقیق بیشتر هست. برای ورود به هر کاری یکسری قوانین و اصول مشخص وجود دارد. که در صورت رعایت آن ها موفقیت خود را تضمین خواهید کرد.

سئو نیز قوانین و تکنیک هایی دارد که در صورت خوب فهمیدن آن ها می توانید به بهترین وجه در زمینه کاری خود موفق شوید‌.

این نکته را هیچ گاه فراموش نکنید که اگر دانش خود را به موارد اندکی محدود کنید به هیچ وجه موفق نخواهید شد‌. به روز کردن اطلاعات در زمینه سئو از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا سئو با دنیای پیچیده ارتباطات گره خورده است و  هر روز در حال خلق قوانین جدید و کشف اصول کاربردی برای کاربران است.

اگر قصد دارید اطلاعاتتان را در زمینه سئو در سال جدید به روز رسانی کنید. باید با تکنیک های سئو در سال ۲۰۲۱ آشنا شوید. دلیل به روز رسانی های مداوم گوگل در زمینه اصول سئو جالب است بدانید که گوگل همیشه سعی می کند که صاحبان وب سایت ها را از جدیدترین الگوریتم های خود آگاه کند.

تا بتوانند هرچه سریعتر وب سایت خود را منطبق با آن الگوریتم بهینه سازی کنند. اگر می خواهید سریعا با الگوریتم های جدید گوگل وب سایت خود را بهینه کنید حتما باید از ابزارهای تحلیل سئو استفاده کنید.

معرفی تکنیک های سئو در سال ۲۰۲۱

از جدید ترین و مهم ترین تکنیک های سئو که در سال ۲۰۲۱ توسط گوگل معرفی شد الگوریتم passage ranking بود‌. خب اگر بخواهیم از کاربرد آن بگوییم. باید بگویم که این تکنیک جدید به گوگل اجازه می دهد که فقط قسمتی از یک صفحه در وب سایت رتبه بندی شود.

برای آشنایی بیشتر با این تکنیک سئو در سال ۲۰۲۱ به این مثال توجه کنید. تصور کنید که شما یک کاربر هستید و به دنبال یافتن پاسخ یک سوال در قسمت جستجو گوگل به سرچ آن عبارت می پردازید. پس از سرچ صفحات زیادی برای شما نمایش داده می شوند.

زمانی که شما وارد یک وب سایت می شوید با مطالب طولانی رو به رو می شوید. قطعا خواندن آن مطلب تا انتها و دریافت پاسخ مورد نظر مشکل است. به همین دلیل گوگل با تکنیک passage ranking سعی در حل این مشکل کرد. زمانی که قسمتی از مطلب رتبه بندی شود. کاربر راحت تر پاسخ سوال خود را پیدا می کند.

معرفی تکنیک جدید Featured Snippe

یکی از جدید ترین تکنیک های سئو در سال ۲۰۲۱ تکنیک Featured Snippe است. به نظر می رسد این تکنیک جدید هنوز در سرچ فارسی وجود ندارد. اما ممکن است در سرچ لاتین این قابلیت جدید را مشاهده کرده باشید. زمانی که یک عبارت را در گوگل سرچ می کنید. یک باکس حاوی همان عبارت با یک پاسخ و عکس مربوط به آن و همچنین ادرس وب سایتی که محتوا از آن انتخاب شده برای شما نمایش داده می شود.

در واقع گوگل از اعتبار زیاد این وب سایت آگاهی داشته و با توجه به این آگاهی وبسایت مورد نظر را برای نمایش عبارت مورد نظر شما انتخاب کرده است‌. به همین دلیل تکنیک جدید سئو در سال ۲۰۲۱ شما را وادار می کند که به کیفیت محتوای خود بیشتر از قبل توجه کنید. زیرا نمایش وب سایت شما در باکسی که در قسمت بالایی گوگل قرار دارد به افرایش بازدید و محبوبیت وب سایت شما کمک می کند.

معرفی search intent

یکی دیگر از جدید ترین تکنیک های سئو در سال ۲۰۲۱ search intent  یا هدف جستجو می باشد. با صراحت می توان گفت که این تکنیک از کاربردی ترین و مهم ترین استراتژی های سئو برای آشنایی با نیاز و تجربه کاربران است.

اگر شما با آنچه که کاربران در گوگل سرچ می کنند آشنایی پیدا کنید و در واقع از هدف جستجو آن ها آگاه شوید می توانید به راحتی هدف جستجو کاربران را با محتوای خود متناسب کنید.

به خاطر داشته باشید که گوگل تمام تلاش خود را می کند تا کاربران تجربه مثبتی در استفاده از صفحات گوگل داشته باشند. بنابراین هرچه صاحبان وب سایت ها تجربه مثبت تری در استفاده از وب سایت در کاربران  شکل بدهند. در زمینه افزایش بازدید و محبوبیت وب سایت خود موفق تر خواهند بود.

معرفی visual search

یکی از جدید ترین تکنیک های سئو در سال ۲۰۲۱ تکنیک جستجوی بصری یا visual search می باشد. این قابلیت ها برای راحت تر شدن کاربران برای سرچ در گول طراحی شده است.

با استفاده از الگوریتم صوتی می توانید با لمس میکروفون قرار گرفته در قسمت سرچ عبارت مورد نظر ا پیدا کنید. در قسمت lens  نیز می توانید تصویر چیزی که می خواهید را جستجو کنید و اطلاعات مورد نیاز راجع به آن به دست بیاورید.

بسیاری از ایرانی ها از این قابلیت سرچ گوگل اطلاع ندارند. هوش مصنوعی با طراحی این قابلیت حدود ۱۵ میلیارد شی را تشخیص می دهد و اطلاعات لازم در مورد آن ها را به کاربران ارائه می دهد.

بنابراین باید متوجه این موضوع شده باشید که گوگل تنها به رتبه بندی محتواهای متنی نمی پردازد بلکه توجه ویژه ای به محتواهای صوتی و تصویری و ویدئوهای انتشار یافته توسط شما دارد. به همین دلیل مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران به شما توصیه می کند که به محتواهای صوتی و تصویری خود توجه ویژه ای داشته باشید و تا جایی که امکان دارد به بهینه سازی آن ها بپردازید.

در واقع الگوریتم جستجوی بصری گوگل صاحبان وب سایت ها را متوجه اهمیت بالای تصاویر و ویدئوها کرد. تا قبل از این بیشتر تمرکز تولیدکنندگان محتوا بر متن هایی بود که قرار است در سایت جای گذاری کنند. در صورتی که تصاویر و ویدئوها در صورت مرتبط بودن با کلمات کلیدی کمک زیادی به افزایش ترافیک و بازید سایت می کنند.

فراموش نکنید که با به روز رسانی دائمی محتواهای خود و همچنین توجه به جدیدترین تکنیک های سئو در سال ۲۰۲۱ می توانید موفقیت های زیادی از طریق سایت خود به دست بیاورید. برای جذاب تر و قابل فهم تر شدن محتوای خود تا جایی که می توانید از تصاویر و نمودارهای منطبق با کلمات کلیدی استفاده کنید.

این نکته را مد نظر داشته باشید که یک محتوای خوب و اصولی به صورت قابل توجهی به ارتقاء سایت شما کمک می کند‌. زیرا جامعه ی هدف شما مخاطبانی هستند که عبارت موجود در صفحات سایت شما را جستجو می کنند. با توجه ویژه به کاربران و ایجاد تجربه کاربری مثبت می توانید همیشه در صفحات اول گوگل جا خوش کنید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran