درباره کارشناس سئو

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، بزرگ ترین مجموعه دیجیتال مارکتینگ ایران ، در زمینه بهینه سازی سایت با تعداد زیادی کارشناس سئو درجه یک و متخصص همکاری می نماید ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

اساس و سنگ بنای برنامه کارشناس سئو، کشف، سرقت، انتخاب درست لغات کلیدی و رصد تغییرات آن ها در طول زمان است.

فقط وقتی که انتخاب لغات کلیدی براساس احتیاج مخاطبان موتور های جستجو باشد و پا را بیشتر از سئوی یک کالا یا اطلاع رسانی صرف بگذاریم، می توان انتظار ضمانت کننده در بازاریابی سئو و آینده کسب و کار خود یا کاربر را داشته باشیم.

با به کار بردن از ابزار های کارشناس سئو (Ads، Keyword Planner، Suggestion، Trends) یاKWFinder، Keywordtool.io و… ارزیایی رقبا و بوجود آوردن فهرستی از مهمترین لغات در جهت اهداف سئو برای بالا بردن کیفیت مشتریان، با چاشنی لغات کلیدی طولانی، هدف گذاری لوکال سئو و عبارات محلی، سئوی یک سایت یا صفحه وب شروع می شود.

سئو تکنیکال :

کارشناس سئو تخصصی یا تکنیکال؛ آماده سازی یا اصلاح ساختار سایت، صفحات، آدرس ها، صفحه بندی مقاله و لینک سازی داخلی بر اساس تحقیق لغات کلیدی است و همینطور بهینه سازی برای گوشی، افزایش سرعت سایت، اداره ریدایرکت ها، سایت مپ و فایل Robots و به کار بردن مناسب از تگCanonical و سئوی داخلی سایت با به کار بردن از داده های ساختار یافته و نماد گذاری های استاندارد است که بنای اصولی را در سئوی یک سایت می سازد.

تهیه محتوا :

بدون دارا بودن یک برنامه دقیق برای تولید انواع محتوای وب، نمی شود به جایی رسید. کانتنت مارکتینگ و تهیه محتوا بر اساس مقاصد سازمانی و شناخت کاربر هدف در این مرحله از سئو، اهمیت زیادی دارد.

آماده سازی ساختار محتوا و صفحات، انتخاب مناسب لغات کلمات در عناوین، چگالی مناسب و به کار بردن از لغات مترادف و مرحله بندی مقاصد کوتاه مدت تا دراز مدت با دشواری و رقابت خیلی بالا می تواند یک نظر چالشی و آینده نگری در نهیه محتوا باشد.

دارا بودن برنامه زمانی و تهیه مستمر محتوا اهمیت زیادی دارد. آمازه سازی امکانات کامنت مارکتینگ، پاسخگویی به پرسش های مخاطبان و اداره نظرات نیز یکی از مناسب ترین عملکرد تهیه محتواست.

در خیلی از نکات به جای افراط در تولید محتوا می توان با به کار بردن از روش ایجاد مطالبی کاملتر از رقبا، عملکردی و راهگشا برای مخاطبان نتایج خوب تری را کسب خواهیم کرد.همراه ما در ادامه ی مقاله ی کارشناس سئو باشید.

لینک سازی و فعالیت در رسانه های اجتماعی

برنامه کارشناس سئو در ادامه تحقیق لغات کلیدی، ارزیابی رقبا، سئو تکنیکال و تهیه محتوا با یک برنامه لینک سازی و فعالیت در رسانه های اجتماعی کامل خواهد شد.

اهمیت ایجاد بک لینک به روشی که طبیعی جلوه نماید بر فردی پوشیده نیست و در برخی نکات نمی توان بدون آن به نتیجه مورد علاقه رسید یا وقت نسبتا زیادی از ما خواهد گرفت.

یکی از مناسب ترین مورد ها می تواند درج رپورتاژ خبری در سایت هایی با ارتباط عنوانی و درج 2 تا 3 لینک فالو در سایت هایی با اسپم اسکور پایین و اعتبار دامنه زیاد بر اساس بودجه و احتیاج پروژه سئو باشد.

ثبت سایت در دایرکتوری ها، بوجود آوردن لینک های دائم و خرید بک لینک های مطمئن و همینطور پاک کردن لینک های مخرب در این مرحله صورت می پذیرد.

سنجش کارکرد و بهینه سازی استراتژی سئو

ارزیایی تاثیر بخشی همیشگی فعالیت های انجام شده، تعریف اهداف و ارزیابی نتایج در گوگل آنالیتیکس و جستجو کنسول، از پر اهمیت ترین مولفه های اثرگذار در پردازش سئو می باشد. توسعه لندینگ پیج ها بر اساس اولویت، شناخت لینک های شکسته.ما را در ادامه ی محتوای کارشناس سئو همراهی نمایید.

و همچنین برطرف کردن اشتباهات در تهیه محتوا، حذف محتوای تکراری بوجود آمده در تاثیر اشکالات سئوی تکنیکال، شناسایی لغات ارزشمند جدید، اصلاح صفحاتی از یک سایت که در نتایج گوگل با هم رقابت می کنند، استفاده درست از Disavow Links و به صورت کلی بهینه سازی مستمر، از رموز موفقیت در یک برنامه سئو می باشد.

برنامه سئو چیست؟

کارشناس سئو احتمال دارد کم هزینه نباشد اما در مقایسه با دیگر شیوه های بازاریابی از نرخ بازگشت خیلی زیادی برخوردار است. همانگونه که در بالا اشاره شد؛

مناسب تریم هدفی که می توان برای سئو در نظر داشت؛ افزایش نرخ تبدیل و فروش است، بعد استراتژی سئو، قوانیتی است که برای انجام پرداش سئو و دستیابی به این هدف، انجام می گردد.

جایگاه سئو در پرازش طراحی سایت، بازاریابی دیجیتال و فروش از راه وب یا اپلیکیشن موبایل، تقدم بر همه آن هاست و باید برای آن یک برنامه درست در نظر گرفت و در عین حال برای آن پایانی نمی شود در نظر گرفت.

برعکس اینکه به صورت دقیق از شیوه عملکرد رتبه بندی سایت ها بواسطه موتورهای جستجو، اطلاعات دقیقی موجود نیست.

اما بیش از 200 معیاو شناخته شده و اثرگذار در این رتبه بندی شناسایی شده است و هر روز این متغیر های اثرگذار در حال عوض شدن هستند.یکی از بزرگترین غلط های معروفه شرکت ها و استارت آپ ها، تصور آن ها از این عنوانی است که اگر به جایگاه یکِ گوگل در لغات کلیدی خاصی دست یابند، حتما میلیاردر خواهند شد.

و این در صورتی است که اصلا به مدل خدمت یا کالایی که ععضه می کنند، نیازها و رضایت مشتری و پشتیبانی مناسب یا حتی کیفیت محتوا سایت خود اهمیت نداده و خدماتی به مفهوم تبدیل مخاطبان سایت به مشتری احتمالی در نظر نگرفته اند.امیدواریم که از محتوای کارشناس سئو راضی بوده باشید.

کارشناس سئو کیست؟متخصص سئو به همه فعالیت هایی که در حوزه بهینه سازی سایت و سئو باید انجام شود احاطه لازم داشته و از الگوریتم های موتور های سرچ برتر همچون گوگل، آگاهی لازم دارد تا بتواند با یک برنامه.گذار، صفحه وب منتخب برای عملیات سئو را بر اساس تقاضا خود در رتبه های بالاتر از رقبا جای دهد.

الگوریتم های گوگل که باید بدانید

سئو پردازشی است که براساس آن یک سایت و یا صفحات آن در موتور های سرچ رتبه های بالایی بدست می آورند. در نتیجه اگر بخواهیم یک توضیح کلی از کارشناس سئو بدهیم.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

باید بیان کنیم که کارشناس سئو باید این کارایی را داشته باشد که یک سایت و یا صفحات آن را در موتور های جستجو، به رنک های بالا برساند.اگر خواستار باشیم کمی وظایف یک متخصص سئو را خوب تر بشناسیم، باید بیان کنیم که یک سئوکار باید بتواند با وبلاگ ها ، رسانه های اجتماعی بخوبی کار کند، اصول محتوا گذاری را بداند.

با الگوریتم های گوگل شناخت داشته باشد.برای تبدیل شدن به یک کارشناس سئو چه نکاتی را باید بدانیم.گوگل چندین و چند الگوریتم دارد که برخی آن ها در این مقاله بصورت خلاصه وار این الگورتیم ها را دوره می کنیم.

الگوریتم گوگل پاندا :

این الگوریتم وظیفه این را دارد که محتوای سایت ها را ارزیابی کند و به سایت هایی که محتوای بی اهمیت دارند رتبه کمتری بدهد.

این الگوریتم با محتوا های کپی شده همچنین برخورد می کند. برای عدم اشکال با این الگوریتم پیشنهاد می دهیم که مطالب صفحات سایت را در 2000 لغت تایپ کنید.

و از کپی برداری پرهیز کنید. در ضمن تا نرسیدن سایت به صفحه نخست موتور های سرچ از قرار دادن Rss سایت های دیگر در سایت خود دوری کنید.ما را در ادامه ی مقاله ی کارشناس سئو همراهی کنید.

الگوریتم گوگل پنگوئن :

این الگوریتم کار پی گیری لینک های ورودی و خروجی به یک سایت است و سایت های اسپم را شناخت و از نتایج گوگل پاک می کند.

یکی از علل اصلی جای گرفتن یک سایت در بلک لیست همین الگوریتم است. برای آن که از این الگوریتم در امان باشید، پیشنهاد داریم تا وقتی که سایت رنک زیر 20 نگرفته، لینک خارجی ندهید. زمان گرفتن بکلینک همه بکلینک های خود را در یک وقت بوجود نیاورید.

الگوریتم مرغ مگس خوار :

این الگوریتم ارتباط میان لغات کلیدی و محتوای شما را ارزیابی می کند، زمان انجام این فعالیا این الگوریتم نخستین لغت کلیدی را با عنوان سایت و بعد با نخستین مطلب سایت و بعد با ابتدای حروف محتوای تگ های H ارزیابی می کند و در صورت پیدا کردن تطابق تعداد لغات مشابه در تمام سایت با نخستین لغت کلیدی میسنجد.

برای دوری از جریمه های این الگوریتم پیشنهاد می دهیم ، زمان استفاده از لغات کلیدی در متن آن ها را در اول جملات استفاده کنید. در ضمن از بوجود آوردن چگالی بالای سی حرف، لغت کلیدی، در متن به شدت دوری کنید.همراه ما در مقاله ی کارشناس سئو باشید.

الگوریتم گوگل دنس :

این الگوریتم سایت شما را بی هیچ علتی افت رتبه می دهد و بعد تعداد کلیک سایت شما را ارزیابی می کند. اضافه کردن نرخ کلیک در برابر هر دفعه دیده شدن سایت فقط راه مبارزه با این الگوریتم است.

اصطلاحات سئو را بشناسید

اصطلاحات سئو همواره مرتبط به گوگل وب مستر ، گوگل آنالیتیکس و گوگل تگ منیجر هستند. اگر خواستارید به صورت یک کارشناس سئو مشغول به کار شوید. خوب است در استفاده از این نرم افزار ها حرفه ای باشید. چند سایت رایگان بوجود آورید و از این ابزار ها به کار ببرید.

کارشناس سئو فردی است که به شما یاری می کند تا رتبه سایتتان در گوگل افزایش پیدا کند، در حقیقت به او مشاوره سئو می گویند.

تفاوتی نمی کند که شما به طور جدیدی اقدام به راه اندازی یک سایت تازه کرده باشید یا برای محتوا و فعالیت در رسانه های اجتماعی احتیاج به برنامه دارید.

در تمام حالت ها، این متخصص سئو است که به شما می تواند به مناسب ترین شکل ممکن و براساس احتیاج و رتبه فعلی سایت شما، مشاوره بدهد.کارشناس سئو تنها وظیفه اش مشاوره دادن نیست، بلکه باید از روش های استفاده کند که به افزایش رتبه وب سایت شما یاری کند.

پر اهمیت ترین مورد برای یک متخصص سئو این است که همواره به آخرین تغییرات الگوریتم های گوگل آشنا باشد. در مقاله کارشناس سئو هدف نداریم تا وظایف یک متخصص سئو را بگوییم ، بلکه خواستاریم بگوییم که شما چرا باید چنین حرفه ای را در کنار سایت خود داشته باشید تا رنک آن را در گوگل افزایش دهید.

علل استخدام متخصص سئو

  1. مطمئن شدن از اینکه سایت شما بر اصول ساختارهای منطبق بر موتور های سرچ طراحی شده است.وقتی که یک طراح، طرح سایت شما را بوجود می آورد کار آن تمام نشده است. بلکه او باید تحمل کند تا متخصص سئو، اشکالات سئو آن را معین کند و به طراح بگوید که رفع نماید. در حقیقت، همواره ارتباط تنگانگی میان طراح و سئوکار وجود دارد.

نخستین کار کارشناس سئو در تحویل پروژه این است که ساختار سایت شما ار از دید طراحی و نوع قرار گرفتن المان ها ارزیابی نماید. هر اشکالی که متخصص سئو در طراحی از نظر بهینه سازی در سایت پیدا می کند را به طراح بیان می کند تا او بتواند آن ها به نوعی که به ساختار و طرح اصولی آسیبی وارد نشود، تغییر دهد.

  1. در خصوص محتویات سئو و مدل نوشتن آن ها مشاوره می دهد.نوشتن محتوا برای قسمت ها و مقالات سایت وظیفه متخصص سئو نیست بلکه تنها او می تواند به شما مشاوره بدهد و در صورتی که مایل باشید او به شما مترجمانی که به نوشتن مطالب براساس سئو اطلاعات دارند را بیان می کند.

همینطور او می تواند محتویات سایت و مطالب شما را ارزیابی کند تا یقین بیابید که همه محتوا ها مربوط با هدف سایت و آن صفحه می باشند و همه اصول سئو برای نوشتن آن ها به فعالیت رفته است.

  1. بررسی روش های داخلی سئو سایت.روش های داخلی سئو سایت مثل متاتگ ها، معرفی به گوگل و به صورت کلی سئو داخلی، از جمله وظایف متخصص سئو است. او همه متاتگ ها، گوگل وبمستر ها، ورودی ها و غیره را ارزیابی می کند و اگر اشکالی همچنین در آن ها مشاهده کرد، سریعا رفع کرده.

و به شما در خصوص نوشتن برخی از متاها که مخاطبان دسترسی به تغییر دادن آن ها دارند، مشاوره می دهد. در حقیقت مهمترین خدمات یک کارشناس سئو، ارزیابی و بهینه سازی سئو داخلی سایت است.

  1. مشاوره در خصوص بک لینک ها و سئو خارجی.سئو خارجی و بک لینک ها از جمله نکاتی هستند که وظیفه اصلی متخصص سئو نمی باشد اما اصولا آن ها در قرارداد خود قرار می دهند. سئو خارجی دارای بک لینک، محتوا، تبلیغات و سایر است که او در این حوزه به مالک سایت براساس احتیاج و هدف سایت مناسب ترین مشاوره را تلاش می کند بدهد.

آن ها در این مورد براساس احتیاج و هدف سایت و آن که مالک سایت برای این مساله بودجه کنار گذاشته شده است، یک برنامه کوتاه مدت می نویسند و بعد براساس عملمرد ها که از آن می گیرند، تغییراتی را در آن بیان می کنند. همانگونه که می دانید، برنامه های برنامه ریزی سئو نباید دراز مدت باشد به دلیل آن که الگوریتم های گوگل همیشه در حال عوض شدن است.

  1. آموزش به کارمندان و اپراتور سایت.یک متخصص بهینه سازی باید اصول نخست را به اپراتور وب سایت آموزش دهد تا او بتواند در ورود اطلاعات کمترین غلط ها را داشته باشد. البته متاسفانه این موضوع بارها در شرکت های متفاوت مشاهده شده است و متخصص سئو باید در کنار بالا بردن رتبه سایت همچنین به اپراتوری که مسئول قرار دادن محتوا یا تغییرات در سایت می باشد.

همواره آموزش های لازمه را بدهد. البته اساسا متخصصان سئو تلاش می کنند که این تغییرات را خودشان قبول کنند به دلیل آن که می دانند که اگر اشتباهی از سمت شرکت اتفاق بیفتد، اثبات این مساله برای آن ها دشوار می باشد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran