Native Ads یا تبلیغات همسان چیست؟

Native Ads یا تبلیغات همسان چیست؟ همانطور که می دانید تبلیغ در سایت های مختلف یکی از پرطرفدار ترین آیتم هایی است که امروزه توسط افراد برای بیشتر دیده شدن و کسب درآمد مورد استفاده قرار می گیرد.

اما متاسفانه شاهد این هستیم که به اندازه کافی افراد توانایی کسب درآمد از طریق انتشار تبلیغات به صورت بنر از وب سایت خود را ندارند. بنابراین باید به دنبال روش‌هایی باشیم تا بتوانیم میزان بازدید وب سایت ها را افزایش دهیم.

همانطور که می‌دانید دنیای تکنولوژی دنیای کاملا پیچیده با اصول مخصوص به خود است که هر کسی توانایی ورود به آن را ندارد.

بنابراین اگر شما هم قصد ورود به چنین دنیای جدیدی را دارید و می خواهید پیشرفت کنید و به سطحی برسید که مورد انتظار است باید با روش های تبلیغاتی به طور کامل آشنا شوید و مسیر را به گونه ای طی کنید که توانایی برخورد با موانع را داشته باشید.

Native Ads یا تبلیغات همسان چیست؟

از همین‌رو توصیه ای که می توانیم به شما بکنیم این است که حتماً با دانش روز دیجیتال مارکتینگ آشنا شوید و با نکات ریزی که شما را به موفقیت می رساند خو بگیرید.

تبلیغات همسان برگ جدیدی از فصل دیجیتال مارکتینگ

 مطمئناً زمینه های پیشرفت و توسعه کسب و کار شما زمانی فراهم می شود که از همان ابتدای کار قصد و نیت پیشرفت برای کسب و کار شما وجود داشته باشد و با تجهیزات کامل در این مسیر قدم بردارید.

استفاده از تبلیغات یکی از رایج ترین روش هایی است که به شما کمک می کند تا بتوانید به بهترین شکل ممکن زمینه‌های پیشرفت و دیده شدن وب سایت خود را فراهم کنید.

همان طور که می دانید افرادی که وارد سایت شما می شوند کسانی هستند که دیدگاه مشخص و زمینه فکری منحصر به فردی دارند. بنابراین کاری که باید انجام دهید این است که به اندازه کافی بر دیدگاه آنها نفوذ داشته باشید و بتوانید زمینه های لازم برای ارتقاء سطح کیفی و سایت خود را فراهم کنید.

تبلیغات همسان چیست؟

Native Ads  یا تبلیغات همسان چیست؟ پس از گسترش و توسعه دنیای دیجیتال مارکتینگ و ورود افراد حوزه اینترنت و فروش مجازی بسیار روش‌های تبلیغاتی جدید تحت عنوان تبلیغات آنلاین به وجود آمدند که به افراد کمک می کردند تا بتوانند به واسطه این تبلیغات به جذب مشتری بپردازند.

در واقع استفاده از این روش ها علاوه بر اینکه برای شخص فراهم کننده بستر تبلیغات زمینه های پیشرفت را فراهم می‌کرد برای شخصی که درخواست تبلیغ داده بود نیز مناسب بود.

 فرض کنید در زمینه فروش پوشاک فعالیت می پردازید و نیازمند یک بستر مناسب برای تبلیغات هستید وب سایت های زیادی وجود دارند که امروزه تعداد بازدیدکنندگان آنها به بیش از چند هزار کاربر در روز می رسد .

بنابراین می توانید از دست راه حل شده و تعداد کاربرانی که وارد یک وب سایت می شوند استفاده کنید و تبلیغات خود را به صورت بنر یا اشکال دیگر به نمایش بگذارید یک موضوع اساسی در این زمینه وجود دارد و آن این است که این روش های تبلیغاتی به مرور زمان قابلیت خود را از دست داده‌اند و دیگر توانایی جذب کاربر با استفاده از این تبلیغات مانند قبل کارآمد نیست.

 به همین دلیل روش های جدید تبلیغاتی توسط استراتژیست های فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ به وجود آمده‌اند تا بتوانید به واسطه استفاده از آنها مانند قبل به جذب مخاطب بپردازید .

یکی از این روش های تبلیغاتی استفاده از تبلیغات همسان است اگر نمی دانید یا تبلیغات همسان چیست باید به این موضوع اشاره کنیم که زمانی که یک مخاطب وارد سایت شما می شود ولی چیزی که مواجه خواهد شد محتوایی است که در وب سایت قرار داده اید‌.

آنها پس از مشاهده محتوای مورد نظر خود بر روی لینک هایی که آنها را به سایر صفحه ها هدایت می‌کند کلیک می کنند در واقع احتمال اینکه یک کاربر وارد یک سایت شود و به موضوعات مرتبط با لینک علاقه نشان دهد بسیار زیاد است بنابراین احتمال کلیک کردن بر روی این اینکه ها بسیار بیشتر از بنرهای تبلیغاتی است که در قسمت های مشخص سایت قرار دارد.

استفاده از روش‌های تبلیغاتی مختلف در سایت به شما کمک می کند تا یک منبع درآمد جداگانه از این روش داشته باشید از آنجایی که برای وب سایت خود هزینه میکنید باید به اندازه کافی بازده مورد نظر را دریافت نمایید در غیر اینصورت امکان موفقیت و پیشرفت شغلی شما فراهم نخواهد شد.

 کارشناسان متخصص در حوزه دیجیتال مارکتینگ از یک روش تبلیغاتی جدید به نام تبلیغات همسان استفاده کرده‌اند که این روش به معنای یکسان بودن تبلیغات با محتوایی است که در وب سایت شما وجود دارد‌.

Native Ads یا تبلیغات همسان چیست؟

در واقع از زمانی که تحقیقات مختلف نشان داد که مخاطبان نسبت به تبلیغات بنری که در یک سایت وجود دارند و نابینا می شوند و آنها را نادیده می گیرند تصمیم گرفتند که از روش های استفاده کنند که مسیر جذب مشتری را با سهولت بیشتری همراه کند.

در تبلیغات همسان شما میتوانید لینک تبلیغات را مانند سایر لینک های طبیعی که در وبسایت خود قرار می دهید در محتوا جای گذاری کنید با این حساب کاربران می‌توانند به راحتی روی تبلیغاتی که نظرشان را جلب می‌کند کلیک کنند.

بررسی مزایا و معایب تبلیغات همسان

همانطور که در پاسخNative Ads  یا تبلیغات همسان چیست؟ قیمت اجاره کردیم که این روش تبلیغاتی از آن رو به وجود آمد که دیگر افراد توانایی جذب کاربر و افزایش نرخ کلیک با استفاده از تبلیغات بنری را نداشتند. به همین دلیل با استفاده از این روش جهت تبلیغات می توانید از مزایای زیر بهره‌مند شوید:

  • بهتر دیده شدن و افزایش نرخ کلیک
  • تمیز شدن شکل ظاهری واسط کاربری

از جمله مهمترین معایب استفاده از روش های تبلیغاتی همسان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • عدم تشخیص محتوای اصلی و محتوای تبلیغاتی توسط مشتری
  • تضعیف تصویر برند در ذهن مخاطب

تاثیر تبلیغات همسان در جلب رضایت مشتری

Native Ads یا تبلیغات همسان چیست؟ همانطور که اشاره کردیم استفاده از تبلیغات همسان که شباهت بسیار زیادی به محتوای ارائه شده در بستر وب سایت دارد. برای جذب هرچه بیشتر مخاطبینی را برای وب سایت شما خواهد داشت.

اما نکته‌ای که در این زمینه وجود دارد این است که گاهی اوقات مشتریان پس از ورود به وب سایت شما و کلیک بر روی تبلیغات دچار نارضایتی و بدبینی نسبت به اعتبار وب سایت شما می شوند زیرا آنها تمایل دارند که تمام وقت خود را صرف چه کاری بکنیم که به خاطر آن وارد سعید شده‌اند .

بنابراین شما با ارائه تبلیغات مشابه با محتوا ممکن است برخی از آنها را دچار نارضایتی کنید به همین دلیل به شما توصیه می‌کنیم که حتماً تبلیغات با برچسب و لیبل ads ارائه شود تا مخاطب بتواند به تشخیص لینک تبلیغاتی از لینک طبیعی وبسایت بپردازد البته بسیاری از کسانی که سفارش تبلیغ می دهد تمایل ندارند که این برچسب دیده شود تا نرخ کلیک افزایش پیدا کند.

اما متاسفانه استفاده از بیش از اندازه از این کار می‌تواند به مرور زمان رضایت مشتریان را کاهش دهد پس توصیه ما به شما این است که حتما مشتری را از تبلیغاتی بودن لینک آگاه کنید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فوری

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran