5/5 - (3 امتیاز)

درباره آموزش ساخت بک لینک

ساختن بک لینک صد در صد فالو برای سایت همینطور آموزش ساخت بک لینک، بخش مهمی از هر استراتژی سئو به حساب می آید. بالا بردن تعداد لینک های سایت در سراسر وب خواهد توانست روش خوبی برای جذب ترافیک ثابت و پایدار به سمت سایت یا وبلاگ شما باشد.

اما سوال اصلی اینجا به وجود می آید که اگر نخواهیم بک لینک خریداری کنیم، چه کاری می توانیم انجام دهیم و به چه شکلی می توانیم خودمان تولید بک لینک انجام دهیم؟

جواب به این سوال بسیار راحت می باشد. شما خواهید توانست این کار را خودتان انجام دهید. بدین شکل که می دانید خرید بک لینک نه تنها هزینه بر است، بلکه امکان دارد باعث جریمه شدن وب سایت شما شود.

پس این موضوع بسیار مفید است که خودتان دست به کار شوید. این فرآیند آنطور که تصور دارید، زمانبر و دشوار نمی باشد. در این مقاله 10 مورد از ترفندها و نکاتی را بیان خواهیم نمود که می تواند بک لینک هایی را برای سایت شما به دست آورد.

در وبلاگ های DoFollow کامنت بگذارید

به طور معمول، وبلاگ های وردپرسی تگ NoFollow را برای لینک هایی که در آن ها قرار می گیرند، اختصاص خواهند داد. وبلاگ ها این کار را برای جلوگیری از ارسال دیدگاه های اسپم در سایت صورت می پذیرد.

از سوی دیگر سایت ها و وبلاگ هایی وجود دارند که از صفت DoFollow در دیدگاه های خود بهره می برند که محدودیتی در این مورد وجود ندارد. در این شرایط می توانید از این سایت ها یا وبلاگ ها برای به دست آوردن بک لینک استفاده کنید.

پروفایل بوک مارک اجتماعی خود را بروزرسانی و اطلاعات دیجیتال مارکتینگ در آن قرار دهید.

اطمینان حاصل نمائید که پروفایل شما در فیسبوک، گوگل، توییتر و سایر شبکه های اجتماعی بروزرسانی خواهد شد و لینکی به سایت یا وبلاگ تان اختصاص خواهیم داد.

به یک متخصص تبدیل شوید (یا سوالات زیادی بپرسید)

سایت های پرسش و پاسخ، مانند سایت Quora بهترین جا برای ساخت بک لینک می باشند. همچنین اگر توانایی این را داشته باشید.

در سرویس هایی همچون Haro ثبت نام کنید، قادر خواهید بود بک لینک های بیشتری به دست بیاورید. همچنین، با استفاده از شبکه های اجتماعی می توانید درآمد زیادی کسب نمایید.

در وبلاگ خود لینک سازی داخلی کنید

تلاش کنید در داخل درون پست به سایر مطالب وبلاگ نیز لینک بدهید. لینک سازی داخلی خواهد توانست در گرفتن بک لینک بسیار مفید باشد.

با گذشت زمان، شبکه ای از صدها بک لینک در سایت خود خواهید داشت. این شبکه لینک گسترده این قابلیت را خواهد داشت بانس ریت سایت شما را کم کرده و کاربران را به گشت و گذار در سایت شما تحریک نماید.

با دیگران ارتباط برقرار کنید

یکی از ساده ترین راه ها برای به دست آوردن بک لینک این می باشد که از مطالب خود به سایر وب سایت های معتبر و بزرگ لینک بدهید.

در اکثر موارد، وبمسترها نیز این لطف شما را جبران خواهد نمود و به سایت شما لینک می دهند خواهند داد.

این کار را برای مدتی انجام دهید، مطمئن باشید اگر با وب سایت های درستی در تماس باشید، نتایج خوبی به دست خواهید آورد.

پست هایی منتشر کنید که ارزش لینک گرفتن داشته باشند

برای اینکه بتوانید از سایت های دیگر بک لینک داشته باشید، بهتر است مطالب مفید و ارزشمندی را در سایت خود منتشر کنید تا مخاطب را درون سایت شما نگهدارد.

در این مطالب تلاش کنید راجع به یک یا چند وب سایت صحبت نمائید و به آنها لینک بدهید.

سپس به این سایت ها لینک پست خود را ایمیل کنید. مطمئن باشید که بیشتر این سایت ها از اینکه از فعالیت شان تعریف کرده اید خشنود خواهند شد و به سایت شما لینک خواهند داد.

از شیوه های صحیح نگارشی استفاده کنید

قبل از نگارش مطلب خود، اطمینان حاصل کنید که درباره کلمات کلیدی پست خود به درستی تحقیق و جست و جو نموده اید.

بهتر است بدانید که نوشتن محتوا برای وب یا سایر موارد تفاوت عمده ای دارد، پس باید محتوا خود را به گونه ای بهینه سازی نمائید که تجربه کاربری خوبی را به مخاطبان ارائه کنید.

تلاش نمائید از Bullet Point، علائم نگارشی، لیست های شماره گذاری شده، زیر تیترها و سایر مواردی که خواندن محتوا را برای کاربران آسان می کند، بهره برداری کنید.

سعی کنید پیش از انتشار مطلب، چند بار محتوای تولید شده را مرور کرده تا بتوانید خطاهای احتمالی را پیدا و آن ها رفع کنید. اگر محتوای شما به طور صحیح نوشته نشود، اطمینان داشته باشید شانس به دست آوردن لینک بسیار کم خواهد بود.

از فرصت های تجارت الکترونیکی نهایت بهره را ببرید

آیا شرکت تان محصولات خود را از راه فروشگاه های آنلاین معتبر به به دست مصرف کننده می رساند؟ اگر چنین است، اطمینان حاصل کنید که هر کدام از صفحه محصولات به سایت یا وبلاگ شما بک لینک داده اند.

در وبلاگ های دیگر پست گذاشته و محصولات خود را معرفی نمائید

قطعا نوشتن یک محتوا و قرار دادن آن در وب سایت شخص دیگری، امری کاملاً زمان بر بوده و اصلا به این سادگی ها نخواهد بود. اما باید طور دیگری به این مسئله نگاه کنید. با انتشار محتوا در وب سایتی دیگران، شما خودتان را به مخاطبان جدید معرفی می کنید.

همچنین، شما خواهید توانست با قرار دادن بک لینک در پست خود، کاربران آن سایت ها را به وب سایت خود منتقل کنید.یک مسابقه ترتیب دهید

می توانید مسابقه ای راه اندازی کنید و از شرکت کنندگان بخواهید جهت وارد شدن به مسابقه، لینک سایت شما را در سایت یا وبلاگ خود قرار دهند و آن را در شبکه های اجتماعی خود منتشر کنند.

آموزش ایجاد بک لینک

شرکت سئو تهران آماده آموزش صفر تا صد ایجاد بک لینک های تخصصی و با اعتبار بالا می باشد، شما می توانید با مراجعه به بخش ثبت نام آنلاین سایت برای نام نویسی اقدام نمایید.

موارد آموزشی:

  • ایجاد بک لینک با اعتبار بالا
  • ایجاد بک لینک های Follow
  • ایجاد بک لینک های No Follow
  • ایجاد بک لینک های Do Follow
  • ایجاد صفحات وبلاگ با اعتبار بالا

روش های ساخت بک لینک

علاقمندان عزیزم ما در مقاله آموزش ساخت بک لینک ، روش های ساخت آن را معرفی خواهیم کرد . امیدواریم مورد اهمیت شما قرار بگیرد و به بهترین نوع ممکن از آن به کار ببرید.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

با ما در این مقاله همراه باشید تا آموزش ساخت بک لینک نصیبتان بشود.در این روش باید تلاش کنید محتوایی را انتشار دهید که بتوانید با آن ضربه سختی به بهترین رقبای خود بزنید.برای این فعالیت مراحل زیر را انجام دهید :

  • انتخاب لغات کلیدی که می خواهید در آن ها رنک به دست بیاورید.
  • تک تک لغات کلیدی که انتخاب کردید را در گوگل سرچ کنید تا بفهمید که کدام رقیب رتبه اولیه را دارد. به این ترتیب دشوار ترین رقبای خود را در هر عبارت کلیدی پیدا خواهید کرد.
  • به محتوای انتشار داده شده در سایت قوی ترین رقیب خود نگاهی بیاندازید و به این عنوان فکر کنید که چگونه می شود محتوایی بهتر از آن تهیه کنید. آیا موردی است که بتوانید برای بهبود و ارتقاع محتوا به کار ببرید؟ نقاط قوت و ضعف محتوا چیست؟
  • دست به تهیه محتوای برتر بزنید و آن را در سایت خود انتشار دهید.
  • سایت هایی که به رقبای شما لینک داده اند را بیابید . برای این فعالیت می توانید از ابزار های سئو سایت به کار ببرید که پیش از این معرفی کرده ایم. همینطور سایت های قدرتمند و مربوطی که همچنان به رقبای شما بک لینک اختصاص نداده اند را بیابید
  • با به کار بردن از ایمیل با مالکان این سایت ها یا وبلاگ ها ارتباط داشته باشید.همراه ما در ادامه ی مقاله یآموزش ساخت بک لینک باشید.

ساخت لینک با به کار بردن از لینک های شکسته

شما علاقمندان عزیز می توانید در سایت های مربوط با کسب و کار خود به دنبال لینک های خراب یا شکسته بگردید و تقاضا کنید که لینک شما را با آن لینک خراب جایگزین کنند.توجه داشته باشید لینک های شکسته ای برای شما پر فایده خواهند بود که محتوای آن دقیقا مربوط با مقاله شما باشد.

پس از این که لینک شکسته ای که برای شما می تواند پر فایده باشد را بیابید ، با به کار بردن از ایمیل اقدام به برقراری ارتباط با مالک سایت کنید.برای شناخت لینک های شکسته/ خراب می توانید از ابزار Broken Link Checker به کار ببرید .ما را در ادامه ی محتوا ی آموزش ساخت بک لینک دنبال نمایید.

گرفتن بک لینک از راه نقد و بررسی مشتری

شما می توانید به آسانی از راه نقد و بررسی که به از جهت یک مشتری در سایت فروشگاهی قرار می دهید بک لینک حاصل کنید.علاقمندان عزیز، این را بدانید که فروشگاه های آنلاین تمایل زیادی دارند که با قرار دادن دیدگاه مشتریان خود، اعتماد کاربران را برای خرید یک محصول بدست بیاورند.

به دلیل آن که می دانند که کاربران به دیدگاه مشتریان بیشتر از هر تبلیغ دیگری اعتماد و دقت می کنند.فروشگاه های آنلاین در برخی زمان ها لینک وبسایت کاربران خود را در نقد و بررسی نوشته شده بواسطه آن ها قرار می دهند تا کاربران و مخاطبان بفهمند که این دیدگاه بواسطه مشتریان حقیقی نوشته شده است. بنابراین از این شرایط کلیدی حتما استفاده کنید.

قرار دادن و اصلاح لینک در مکان هایی که حق شما است!می توانید با به کار بردن از گوگل سایت هایی را که از محتوای شما به کار برده اند یا به برندتان اشاره کرده اند را بیابید و از راه ایمیل از آن ها درخواست قرار دادن لینک بکنید.

فعالیت بعدی که می توانید انجام دهید، درخواست اصلاح لینک های خراب در سایت هایی است که از محتوای شما به کار برده اند.

به این صورت می توانید مقداری بک لینک با اهمیت به دست بیاورید.البته باید درخواست خود را کاملا مودبانه بیان کنید.ساخت یک اینفوگرافی شگفت انگیز و به اشتراک گذاری آن ما به شما نمی گوییم که چطور یک اینفوگرافی را طراحی و بوجود آورید. به دلیل ان که هر شخص سبک و سلیقه مختلفی خواهد داشت.امیدواریم که تا اینجای محتوای آموزش ساخت بک لینک راضی بوده باشید.

فقط نکته ای که باید به آن دقت کنید، قرار دادن قطعه کد html برای قرار دادن اینفوگرافی در صفحه وبسایت است. همینطور باید در آن لینک سایت خود را قرار دهید.دو مسیر وجود دارد که می توانید با به کار بردن از به اشتراک گذاری اینفوگرافی بک لینک بدست آورید:

  • بر اساس نکات آموزش ساخت بک لینک ، پیشنهاد استفاده از اینفوگرافی به بلاگر های مربوط با عنوان کسب و کار شما (به خصوص وبلاگ نویسانی که از وبسایت شما به صورت منبع استفاد کرده اند.).
  • ترغیب وبسایت ها یا وبلاگ های مربوط با عنوان شما برای به اشتراک گذاری اینفوگرافی. برای این فعالیت یا باید یک مقدمه قوی و اثرگذار برای اینفوگرافی خود بنویسید تا وبسایت ها ترغیب به کار بردن از آن ها شوند و یا این که با پرداخت هزینه ای از آن ها در خواست کنید که اینفوگرافی شما را در سایت خود انتشار دهند.

منتشر کردن پست مهمان :نوشتن و منتشر کردن پست مهمان در دیگر وبلاگ ها یا وبسایت ها یکی از شیوه های متداول گرفتن بک لینک است.فقط موردی که باید دقت کنید آن است که در وبسایت ها یا وبلاگ هایی انجام به منتشر کردن پست مهمان کنید که شامل قدرت زیادی هستند و مربوط با عنوان وبسایت شما باشند. این نوع لینک هایی که بدست می آورید با اهمیت خواهند بود.

استفاده از روش مصاحبه ، روش مصاحبه یکی دیگر از شیوه های گرفتن بک لینک است که ما آن را در آموزش ساخت بک لینک به شما توضیح می دهیم. البته به کار بردن از این شیوه مقداری دشوار و پیچیده می باشد.می توانید از دو روش با استفاده از روش مصاحبه لینک بدست بیاورید.

  • به عنوان مصاحبه شونده: اگر شما شامل تخصص و معروفیت کافی در حوزه کاری خود باشید، به کار بردن از این شیوه راحت تر است. ولی اگر همچنان فکر می کنید که به حد کافی در حوزه کاری خود توانا هستید، می توانید به وبسایت هایی که با اشخاص متفاوت در حوزه کاری شما مصاحبه می کنند.

تماس گرفته و به صورت داوطلب در مصاحبه خود را معرفی کنید. این طور می توانید درخواست کنید کنید که در آخر مصاحبه یک لینک به سایت شما اختصاص دهند.

  • به عنوان مصاحبه کننده: مردم خیلی علاقه مند هستند که با دیدگاه و تفکرات اشخاص حرفه ای و تاثیرگذار در زمینه صنعت خود آشنا شوند. شما همچنین می توانید با یکی از این اشخاص اثرگذار ارتباط برقرار کنید و درخواست کنید که بگذارد مصاحبه ای با او انجام دهید.

پس از انجام مصاحبه از او درخواست کنید که لینک صفحه مصاحبه را در سایت خود قرار دهد. از این روش می توانید مقدار خیلی زیادی ترافیک مربوط برای سایت خود بدست بیاورید.همراه ما در ادامه ی آموزش ساخت بک لینک باشید.

در اختیار قرار دادن کالا برای نقد و بررسی بواسطه بلاگر ها یا وبسایت ها

وبلاگ ها و سایت های بیشتری وجود دارند که خیلی علاقه مند به بررسی کالا ها و سرویس های برند های متفاوت هستند. شما می توانید با این اشخاص تماس بگیرید و از آن ها درخواست کنید که در برابر در اختیار قرار دادن رایگان کالا یا سرویس به آن ها، یک نقد و بررسی از کالا یا سرویس شما تهیه کنند و در سایت خود آن را به اشتراک بگذارند.

از این شیوه آموزش ساخت بک لینک به طور غیر مستقیم می توانید بک لینک برای سایت خود بدست بیاورید.انجام فعالیت یا تقاضا مشتریان به طور رایگان در ازای اختصاص بک لینک.

یکی از شیوه هایی که می توانید بک لینک بدست بیاورید، انجام کار یا درخواست کاربران به طور رایگان است.

جواب گویی به پرسش های حرفه ای به عنوان کارشناس

اگر حرفه خوبی در زمینه کسب و کار خود داشته باشید، می توانید با جواب دادن به پرسش ها و ابهامات کاربران در ارتباط با موضوعات متفاوت کسب و کار خود و همچنین راهنمایی آن ها در وبسایت ها، شبکه های اجتماعی و بلاگ های متفاوت برای خود شهرت بدست آورید و بعلاوه بک لینک برای سایت خود بدست بیاورید.

برای به کار بردن از این روش باید وبسایت ها و وبلاگ های مربوطی که از کارشناس استفاده می کنند را بیابید و آمادگی خود را برای همکاری به صورت کارشناس به طور داوطلب اعلام کنید.

در صورت پذیرفتن و بعد از جلب رضایت مالک وبسایت و وبلاگ می توانید درخواست کنید که یک لینک به سایت شما اختصاص دهد.

درست کردن کمپین تحصیلی/ آموزشی : شما می توانید به یک دانشگاه و دانشجویان آن با درست کردن کمپین تحصیلی/ آموزشی یاری کنید. حتما می دانید که گرفتن لینک از دامنه edu چه اندازه اهمیت دارد و وبمسترها بیشترین سعی خود را برای گرفتن بک لینک از این دامنه به کار می گیرند.

با توجه به آموزش ساخت بک لینک البته پیش از این که با دانشگاه مرتبط تماس برقرار کنید، باید برای بوجود آوردن یک کمپین تحصیلی/ آموزشی قدرتمند نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • معین کردن هدف و وظیفه ای که دانشجو باید انجام دهد
  • فاکتور های مشارکت در کمپین
  • شیوه تعیین برنده
  • معین کردن پاداش و جایزه برنده
  • تعیین شیوه و مدت زمان ارزیابی دانشجویان

این نوع می توانید یک کمپین تحصیلی/ آموزشی قدرتمند طراحی کنید و با جای دادن مقالات خود در سایت دانشگاه نسبت به گرفتن بک لینک اقدام کنید.البته این را اطلاع داشته باشید که این شیوه خیلی وقت گیر است و احتیاج به تلاش مستمر دارد. ولی علت آن که گرفتن بک لینک از دامنه edu است، می تواند اقدامات شما را توجیه کند.

منتشر کردن محتوای ویروسی در سایت

به محتوایی که مستعد دیده شدن بیشتر بواسطه مخاطبان است و می تواند بک لینک زیادی را برای سایت به ارمغان بیاورد در لغت به معنای محتوای ویروسی می گویند.همانگونه که می دانید، بیشتر مردم به دنیای اینترنت به صورت یک سرگرمی و محلی برای اشتراک گذاری زود تر و ساده تر اخبار و اطلاعات نگاه می کنند.

به همین مفهوم شما می توانید با منتشر کردن این نوع از محتوا در سایت خود بک لینک بدست بیاورید.

صحبت در اتفاقات و جلسات :

اگر شما تخصص مناسبی در حوزه صنعت خود داشته باشید به صورتی که به عنوان یک سخنران از شما به کار برده شود، می توانید با سخنرانی در اتفاقات و جلسات مهم خود را به صورت یک متخصص مطرح معرفی کنید.با شناخته شدن خود می توانید از اشخاصی که متولی این اتفاقات و جلسات هستند.

و همچنین شرکت کنندگان بخواهید که در سایت، وبلاگ و رسانه اجتماعی خود با قرار دادن مقاله شما به سایت تان بک لینک مختص دهند.

این شیوه خیلی جالب است ولی تا حدودی زمان بر خواهد بود. به هر صورت اهمیت امتحان کردن را دارد.ما در ادامه ی محتوای آموزش ساخت بک لینک  دنبال نمایید.

پیشنهاد مقاله برای گرفتن لینک :

وبلاگ هایی موجود هستند که علاقه مند به دادن لینک به بروز ترین و جدید ترین پست های وبسایت های مربوط با موضوع خود هستند. شما می توانید با شناخت این وبلاگ ها به آن ها پیشنهاد دهید که به مقاله شما لینک مختص کنند.موردی که باید دقت کنید.

آن که برای راغب کردن وبلاگ نویسان سبب اختصاص بک لینک به سایت، باید مقاله ای را پیشنهاد کنید که جدید، اهمیت و مفید باشد ، همانند : آموزش ساخت بک لینک .این نوع راحت تر می توانید دیدگاه آن ها را برای گرفتن بک لینک جلب کنید.

جواب گویی به شایعات :

اشخاص در دنیای مجازی شایعات متفاوتی در ارتباط با صنعت، برند و کسب و کار شما می سازند. می توانید با جوای گویی روشن و شفاف به این شایعات در یکی از کانال های اجتماعی خود برای سایت بک لینک حاصل کنید.موردی که باید دقت کنید آن که به طور کاملا مودبانه و به دور از هر نوع رفتار پرخاشگرانه جواب شایعات را بدهید.

این نوع مخاطبان تمایل بیشتری برای تعامل با شما بیابد و با علاقه کامل به صفحه اجتماعی یا وبسایت شما لینک اختصاص خواهند داد.

نباید از یاد ببرید که رقبای برتر شما معدن طلای لینک ها اهمیت به حساب می آیند. در نتیجه باید شما هم لینک های آن ها را برای سایت خود به دست آورید.

این لینک ها مدل های خوبی از لینک های مربوط ارزشمند follow و nofollow هستند. به همین علت با بدست آوردن آن ها بیشترین میزان ترافیک مربوط را بدست خواهید آورد.برای یافتن لینک های رقبای خود می توانید از ابزار Rank Signal به کار ببرید.امیدواریم که از محتوای ما به عنوان آموزش ساخت بک لینک راضی بوده باشید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

last update : 3/8/2021

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

 

مشاهده پکیج های ریپورتاژی و بک لینک سئو تهران