5/5 - (4 امتیاز)

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان سئو تهران در ارتباط باشید

09367511706 – 02144030236

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

آنالیز وب سایت

آنالیز وب سایت اولین کاری است که در بهینه سازی سایت انجام داده می شود. در این مرحله سایت از نظر ساختاری و محتوایی آنالیز شده و مشکلات فنی و ساختاری مشخص می گردد.

تحلیل رقبا

سئو جنگ با رقبا است. در واقع اگر شما در یک کلمه کلیدی رقیبی نداشته باشید همواره رتبه 1 گوگل خواهید بود. تحلیل رقبا به شناخت نقاط قوت و ضعف رقبای کسب و کارها می پردازد.

سئو تکنیکال

مشکلات فنی و تکنیکال گاه عامل مهمی در عدم رتبه گرفتن سایتها هستند. تا زمانیکه مشکلات سئو تکنیکال سایت حل نشده باشد نباید انتظار دریافت رتبه های بسیار بالا را داشت.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی به ما می گوید که دقیقا باید بر روی چه کلمات کلیدی کار کنیم. بسیاری از کلمات کلیدی که در ابتدا در ذهن مدیران سایت است، کلمات درستی برای کسب و کار نخواهد بود.

تولید محتوا

محتوا پادشاه است. اگر سایت شما محتوایی نداشته باشد گوگل چیزی برای نمایش به کاربر نخواهد داشت. محتوا علاوه بر نقشی که در سئو دارد، در درک کاربر از کسب و کار شما نیز تاثیر زیادی دارد.

لینک سازی

لینک سازی کاتالیزور و معجون انرژی بخش سئو است. لینک سازی علاوه بر افزایش اعتبار سایت باعث افزایش رتبه کلمات کلیدی نیز خواهد شد.

نتیجه گرفتن یک کسب و کار از نظر سئو در کوتاه مدت و با سرعت صورت نمی گیرد، بلکه نیازمند زمان کافی است. در سرویس هایی که هدف رشد وب سایت است مدت زمان همکاری بایستی طولانی مدت باشد.

هر وب سایتی بسته به شرایط فعلی وب سایت و حوزه ای که در آن به فعالیت می پردازد می‌تواند در بازه های زمانی متفاوتی به نتیجه برسد.

از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.

برنامه سئو یک وب سایت نسبت به وب سایتی دیگر کاملا متفاوت است و نمی توان یک استراتژی مشخصی داشت و برای تمام سایت ها از آن استفاده کرد. از این رو ممکن است هزینه ماهانه اجرایی سرویس سئو برای یک سایت دو  یا چند برابر سایتی دیگر باشد.

هزینه های سرویس سئو در فایل پروپوزال برای هر درخواست محاسبه شده و ارسال می گردد.

از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.

در صورتیکه قصد دارید تا از سرویس سئو تخصصی سئو تهران استفاده نمایید، اولین قدم ارتباط با کارشناسان سئو تهران است. 

پس از تماس تلفنی یا ارسال پیام، کارشناسان ما سایت شما را بررسی خواهند کرد و ممکن است اطلاعات و دسترسی های بیشتری از کنسول گوگل یا آنالیتیکس درخواست شود و پس از بررسی دقیق، پروپوزال بهترین پلن سئو برای وب سایت شما ارائه خواهد شد.

معمولا پروپوزال های ارائه شده بصورت 6 ماهه یا یکساله می باشند.

خدمات سئو سایت سئو تهران

خدمات سئو سایت از جمله نیازهای ضروری افراد در چند سال اخیر است. از زمانی که معیار گوگل برای پذیرش سایت و قرار دادن آن ها در رتبه بندی های مختلف، رعایت اصول سئو بود. بسیاری از افراد فعال در این حوزه تلاش کردند تا اصول مرتبط با سئو را یاد بگیرید و به بهترین وجه آن را به کار ببرند.‌

اما چیزی که مهم است رعایت اصولی و جز به جز کلیه مواردی است که برای سایت شما یک امتیاز مثبت به حساب می آید.

خدمات سئو سایت از جمله مواردی است که توسط مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران به کلیه افرادی که سفارش دریافت چنین خدماتی را می دهند ارائه می شود.  چیزی که بسیار اهمیت دارد کیفیت خدمات ارائه شده است.

در صورتی که سفارش خود را به افراد آماتور و غیر حرفه ای بسپارید نباید انتظار ارتقا و افزایش رتبه سایت خود را داشته باشید. اما اگر از همان ابتدا یک مجموعه مناسب که دارای سابقه کاری بالا و تجربه قابل قبول باشد. می توانید به مرور زمان شاهد افزایش رتبه و به دنبال آن افزایش بازدید سایت خود باشید.

اصول و خدمات سئو سایت شامل موارد متعددی است که در صورت توجه به آن ها می توانید به بهترین وجه جایگاه سایت خود را ارتقاء ببخشید. امروزه افراد زمانی که عبارت مورد نظر خود را در گوگل سرچ می کنند.

تنها صفحاتی برای آن ها نمایش داده می شود که اصول سئو و کلمات کلیدی را در مقالات خود رعایت کنند. و از توجه به سایت هایی که بیش از اندازه کلمات کلیدی را به کار برده اند یا از سئو کلاه سیاه استفاده کرده اند خودداری می کند.

 

در صورتی که می خواهید بهترین نوع خدمات سئو سایت را دریافت کنید. فقط کافی است که با تیم قوی و حرفه ای مجموعه سئو تهران تماس بگیرید‌. بعد از اینکه به طراحی سایت پرداختید مهم ترین عامل پیشرفت وب سایت شما رعایت و به کار بردن اصولی کلمات کلیدی و رعایت نکات و موارد مرتبط با الگوریتم های گوگل است.

سئو سایت باعث می شود که بدون نیاز به هیچ امکانات خاصی در معرض دید کاربران مختلف قرار بگیرید. و از مزایای طولانی مدت آن استفاده کنید.

مزایای دریافت خدمات سئو سایت

سئو کلمه ای کوتاه اما پر معنا است که در پشت خود دنیایی از اصول متعددی دارد که هر ساله دچار تغییر و اضافه شدن هستند. برای درک چنین اصولی و به کار بردن آن ها در مقالات مختلف نیازمند دانش تخصصی و تجربه فراوان هستید.

اگر بتوانید به شناخت دقیق و کاملی از مجموعه اصول سئو برسید.  این امکان برای شما به وجود می آید که از مزایای طولانی مدت و کاربردی سئو سایت بهره مند شوید. شما به واسطه پیروی از اصول سئو به جایگاه بالاتری در دنیای اینترنت دست پیدا می کند.

برای مثال اگر دارای یک سایت فروشگاهی هستید و اجناس و محصولات متعددی دارید که می خواهید به فروش برسند. تنها و بهترین راه دریافت خدمات سئو سایت است‌. با به کار بردن اصولی و دقیق کلیه این اصول می توانید هر روزه میزان بازدید کنندگان سایت خود را افزایش دهید.

و علاوه بر این در مدت زمان کوتاهی شناخته شوید. زمانی که اصول سئو در جای جای سایت شما به کار برود. متوجه خواهید شد که تا چه اندازه میزان فروش شما افزایش پیدا می کند.

 

زمانی که یک کاربر محصولات مرتبط با سایت شما را سرچ می کند‌. صفحات متعددی برای او نمایش داده می شود. اگر سایت شما به صورت اصولی از سئو پیروی کرده باشد. گوگل امتیاز بیشتری برای آن در نظر می گیرد و این به معنای ارتقاء جایگاه سایت در صفحات جستجو گوگل است.

همه افرادی که دارای سایت هستند و در زمینه مشابهی فعالیت می کنند. در صورتی می توانند در عرصه رقابت از یکدیگر پیشی بگیرند که به صورت اصولی از قوانین سئو پیروی کرده باشند. اگر تک تک اصول و قوانین را به شکل درست به کار ببرید مطمئنا می توانید به صورت مادام العمر از مزایای سایت خود بهره مند شوید.

اهمیت کلمات کلیدی در سئو

شاید بارها این کلمه را شنیده باشید اما دقیقا از نحوه به کار گیری و کاربرد آن مطلع نباشید. اما باید بگویم که یکی از موثرترین اصول سئو انتخاب کلمات کلیدی مناسب و کاربرد اصولی آن ها در جای جای متن است‌. در گذشته نه چندان دور که قوانین گوگل تا به این اندازه سخت گیرانه نبود.

افراد سعی می کردند با پر کردن متن از کلمات کلیدی رتبه آن را ارتقاء دهند و بازدید کنندگان زیادی را جذب کنند‌. اما در واقع با انجام این کار که سئو کلاه سیاه نامیده می شد. کاربرانی که وارد آن سایت می شدند‌. با یکسری مطالب بی ربط و بی معنی رو به رو بودند که هرچه بیشتر آن را می خواندند کمتر به مفهوم روشنی می رسیدند‌.

بعد از مدتی گوگل قوانین سخت گیرانه تری را برای سئو سایت در نظر گرفت. و این باعث شد که افراد صاحب سایت به فکر دریافت خدمات سئو سایت باشند. زیرا با دریافت چنین خدماتی می توانستند رضایت گوکل را کسب کنند. و به بهترین وجه جایگاه خود را تثبیت کنند.

ارائه خدمات سئو سایت توسط مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران

 مجموعه دیجتال مارکتینگ سئو تهران به دلیل بهره مندی از یک تیم قوی و همه فن حریف می تواند به بهترین وجه نیار شما را به دریافت خدمات سئو سایت برآورده کند. مهم نیست که در چه زمینه ای فعالیت می کنید زیرا تیم قوی تولید محتوا و سئو سایت توانایی انجام هر گونه سفارشی را دارند.

کلیه افراد مجموعه ما از اصول و قوانین سئو مطلع هستند و تلاش می کنند که به صورت روزانه دانش خود را در زمینه سئو و اصول مرتبط با آن به روزرسانی کنند.

 

پس می توانید با خیال راحت به دریافت خدمات سئو سایت در مجموعه ما بپردازید. بعد از ثبت سفارش سئو سایت به مرور زمان متوجه تغییر جایگاه آن خواهید شد‌. زیرا سئو شناسنامه سایت شما به حساب می آید و اگر بتوانید تک تک اصول آن را رعایت کنید. به مرور زمان شاهد جذب کاربران مختلف خواهید شد‌.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran