5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان سئو تهران در ارتباط باشید

09367511706 – 02144030236

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

طراحی گرافیک اختصاصی

صفحات مجزای خدمات

بهینه شده برای موبایل

طراحی هدفمند UX و مسیر کاربر

شروع قیمت از 5 میلیون تومان

طراحی گرافیک اختصاصی

بهینه شده برای موبایل

سرعت بالا

طراحی حرفه ای ux بر اساس موضوع

امکان ایجاد وب اپلیکیشن

امکان ایجاد محصولات بدون محدودیت

شروع قیمت از 6 میلیون تومان

طراحی گرافیک اختصاصی

بهینه شده برای موبایل

سرعت بالا

طراحی نقشه و استراتژی UX وبلاگی

شروع قیمت از 5 میلیون تومان

عوامل مختلفی در مورد زمان تکمیل پروژه نقش دارند، مثلا ممکن است پس از ارائه طرح اولیه، مشتری نیازمند تغییراتی باشد که طبیعی است این تغییرات می تواند در زمان تحویل پروژه تاثیر گذار باشد. 

بطور میانگین می توان گفت یک پروژه طراحی سایت مدرن از زمان عقد قرارداد تا تکمیل و تحویل نهایی حدود 1 ماه زمان می برد.

سئو تهران استفاده از CMS های آماده و همچنین سیستم های برنامه نویسی اختصاصی را دارد.

سئو تهران درخواست مشتری را بررسی می کند و در اکثر موارد استفاده از سیستم وردپرس را پیشنهاد می دهد.

سیستم های اختصاصی فقط در شرایطی پیشنهاد می شود که ایده طراحی وب سایت مشتری به حدی پیچیده باشد که نتوان با وردپرس اجرا کرد. طبیعی است که هزینه برنامه نویسی اختصاصی نسبت به سیستم وردپرس معمولا چند برابر بیشتر است.

در صورتیکه قصد دارید تا طراحی وب سایت خود را به سئو تهران بسپارید، اولین قدم ارتباط با کارشناسان سئو تهران است. 

پس از ارسال پیام یا تماس تلفنی، کارشناسان ما درخواست شما را بررسی کرده و هزینه طراحی را برای شما ارسال خواهند کرد.

در صورتیکه نیاز به مشاوره بیشتر دارید با ما تماس بگیرید.

طراحی سایت اختصاصی سئو تهران

ما در تیم تولید محتوای مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران در این مقاله قصد داریم شما عزیزان را به صورت تخصصی با انواع وب سایت ها و قالب های مختلف مخصوصا طراحی سایت اختصاصی آشنا نمائیم ، کلیه خدمات طراحی سایت اختصاصی به صورت اقساطی و فوری توسط بهترین برنامه نویسان ایران در مجموعه ما انجام می شود.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

طراحی سایت اختصاصی چیست و به چه علتی هر مدیر باید طراحی سایت اختصاصی برای محصولات خود داشته باشد؟ این نوشته تخصصی توضیح کامل و ریزبینانه ای در این مبحث به شما عزیزان می دهد.

به  پروسه جمع آوری ایده های قشنگ و تنظیم و اجرای آنها بر طبق اصولی که هدف مخصوصی را دنبال می نمایند طراحی سایت اختصاصی می گویند.  طراحی وب سایت یک پروسه شبیه خلقت می باشد، با هدف ارائه محتوا در پیج های وب الکترونیکی که مخاطبان می توانند از مسیر اینترنت با کمک یک موتور جست و جو به آن دسترسی پیدا کنند.

یک سایت این قابلیت را دارد تا یک بروشور تبلیغاتی منحصر به فرد باشد ، حتی با امکاناتی بسیار زیادتر از یک بروشور عادی.  از وب سایت می توان استفاده های متعددی را برد ، به عنوان نمونه شما با استفاده از یک سایت اینترنتی این توانایی را دارید به سادگی محصولات خود را به مشاهده کنندگان خود معرفی نمائید، آنها را از جدیدترین تغییرات مطلع نمائید، اطلاعات مورد احتیاج آنها را در اختیارشان بگذارید و یا حتی عقاید و پیشنهادات آنها را گرد آوری کنید.

حتی این امکان وجود دارد با ایجاد یک انجمن گفتگو در سایت به دیگر اعضا و کاربران اجازه داد عقاید خود را اعلام کنند و به نظرات دیگران جواب دهند.

از یک وب سایت اینترنتی می توانیم برای به وجود آوردن ارتباط تاثیرگذار بین اعضای یک سازمان هم بهره برد به صورتی که هر یک از اعضا در هر جا که حضور داشته باشند بتوانند به اطلاعات مورد احتیاج خود با استفاده از سایت سازمان دسترسی پیدا کنند، از آخرین اخبار اطلاع پیدا کنند و آخرین به روز رسانی ها را مشاهده نمایند.

یک طراحی سایت اختصاصی راهی خوب برای ارائه اطلاعات متفاوت در زمینه کالا هم و خدماتی می باشد که کمپانی به مشتریان خود ارائه می دهد.

حتی بدون اینکه مشتری مجبور گردد در موقع مخصوصی به شرکت مراجعه نماید و یا اینکه با کمپانی تماس بگیرد می تواند در هر کجا که باشد به سایت شرکت مراجعه نماید و اطلاعات مورد نظر خود را سریعا به دست بیاورد.

در ادامه قصد داریم به جزئیات ریز تشکیل دهنده طراحی سایت اختصاصی بپردازیم 

عناصر اصلی طراحی سایت اختصاصی

layout (چیدمان سایت) : در این بخش گرافیک، تبلیغات و متن در کنار هم گذاشته خواهند شد. در دنیای وب، هدف اصلی این است که مخاطب بتواند با نگاهی کامل اطلاعاتی را که نیاز دارد را بیاید.

مواردی که در زیر به آن ها شاره شده است به ثابت ماندن تعادل، ثبات و یکپارچگی در طراحی سایت اختصاصی کمک خواهد نمود.

رنگ ها: انتخاب کردن رنگ های سایت بستگی به هدف و مشتریان شما دارد. این طرح خواهد توانست سیاه و سفید ساده و عادی و یا با طراحی رنگ های مختلف که این رنگ ها بیانگر شخصیت این اشخاص یا اسم تجاری یک مجموعه به وسیله مخاطب است مفید باشد و انتخاب گردد.

گرافیک سایت: گرافیک این امکان را دارد تا شامل آرم ها، تصاویر مختلف، کلیپ های مختلف و یا آیکون ها باشد که همه اینها برای طراحی سایت اختصاصی مورد نیاز است.

برای به وجود آوردن ارتباط با مخاطب با استفاده از گرافیک شما این امکان را دارید رنگها و محتویات را درون سایت به شکل زیبایی طراحی کنید و با این کار مخاطب خود را محسور مجموعه خود کنید.

فونت های مخصوص: با بهره بردن از فونت های متفاوت می توانید به قشنگ شدن وب سایتتان کمک شایانی نمائید. بیشتر مرورگرهای وب فقط این توانایی را دارند تعداد مخصوصی از فونت های انتخاب شده را بررسی نمایند و طراح سایت می تواند با این فونت ها طراحی سایت اختصاصی را انجام دهد.

مطالب مختلف و انتشار محتوا: محتوا و طراحی سایت اختصاصی در زمینه دسترسی به پیام های بصری و متنی از سایت می توانند درکنار هم قرار بگیرند. متن نوشته شده همیشه باید در ارتباط با یکدیگر و مفید باشد، در نتیجه نباید مطالبی را در سایت قرار داد که مطالعه کننده را سر در گم کند و بر اساس ذاعقه مطالب مربوط به سایت با گفتاری روان بیان شود تا مخاطب در سایت باقی بماند.

محتوای سایت شما باید برای موتورهای جستجو بهینه سازی تخصصی شود و همچنین طول نوشته مناسب، ترکیب کلمات کلیدی تخصصی مرتبط را در خود داشته باشد.

طراحی وب سایت کاربر پسند

علاوه بر عناصر اساسی طراحی وب مثل  زیبایی و محتوای غنی ، مهمترین مساله اینست که  کاربر آن را بپسندد. حال عواملی وجود دارد که کاربر را به سمت این سایت می کشاند.

ناوبری: معماری سایت ها، منو ها و دیگر ابزار ناوبری در طراحی سایت با در نظر گرفتن اینکه کاربر چه می خواهد باید طراحی شود.

فناوری:  پیشرفت در تکنولوژی این آزادی را به طراح سایت می دهد تا با اضافه کردن نواوری در طراحی همیشه سایتی نو, پویا و حرفه ای را خلق کند. راه ارتباطی با مدیر با ارسال ایمیل و گاهی با ثبت نام صورت می گیرد.

قالب طراحی سایت اختصاصی چیست ؟

قالب ها مجموعه ای از فایل ها هستند که ظاهر سایت را نشان مخاطب می دهند . فایل اصلی یک قالب در یک فولدر به نام همان قالب در بغل فایل های دیگری جمع بندی گردیده اند .

فایل index.php که دارای کدهای html و برای چیدمان عناصر سایت مثل جداول، لوگوی زیبای سایت ، موقعیت ماژول و … شامل کدهای php  برای عناصر انعطاف پذیر (Dynamic) خواهد بود .

نکته مهم در زمینه طراحی سایت اختصاصی :

قالب طراحی سایت اختصاصی شما یک style sheet  نیز هست که فونت های مختلف، رنگ ها ، قاب ها ، و … عناصر صفحه را کنترل می نماید .

این احتمال وجود دارد که برای اکثر مخاطبین این سوال پیش بیاید که وردپرس چیست ؟

وردپرس پرطرفدارترین و بهترین سیستم مدیریت محتوا (خلاصه شده cms) در جهان بین وب مستران است .

به گزارش تخصصی w3techs  بیشتر از 77% از سایت هایی که از cms  بهره می برند با این سی ام اس شناخته شده اند .

وردپرس به وسیله شخصی به نام مت مولنوگ نوشته و برنامه نویسی شده است و هم اکنون به بزرگترین سیستم مدیریت محتوایی دنیا تبدیل گردیده است .

دامنه چیست ؟

برای طراحی سایت اختصاصی نیاز به دامنه و هاست می باشد که ما قصد داریم این دو را برای شما مختصرا توضیح دهیم .همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

دامنه یا دامین یا آی پی، برای ثبت نام وب سایت مختص داده می‌شود و هیچ دامینی را نمی شود مشابه به همدیگر دانست. با آی پی از میان میلیارد ها سایت اینترنتی، سایت شما در اینترنت بیابد.

هاست چیست؟

هاست در لغت به سرور یا رایانه ای بیان می‌ شود که ذخیره نگهداری فایل‌ های وبسایت شما را صورت می دهد. این فایل‌ ها می شود صفحات وب، عکس‌ ها، فایل‌ هایcssو جاوا اسکریپت باشد.همراه ما در ادامه ی مقاله ی طراحی سایت اختصاصی باشید.

شکل یک سایت مناسب چطور باید باشد؟زمانی که فردی وارد سایت شما می شود نخستین عنوانی که دید او را جلب کند شکل ظاهری سایت شماست.

یک سایت مناسب باید شامل هارمونی در رنگ‌ ها و انواع عنوان خوان، دسترسی آسان به همه محتوا ها و گرافیک مناسب باشد.

به کار بردن از فونت‌ های مناسب و عدم کاربرد از فونت‌ های غیر آشکار و نامربوط در ظاهر سایت اثر بسزایی دارد. رنگ هایی با کنتراست پایین به صورت پس زمینه برای سایت سفارش نمی‌ شود. وجود عکس ها با حجم کم و خیلی جالب می‌ تواند حضور کاربر را برای سرچ در سایت شما بالا ببرد.

همینطور مقاله طراحی سایت اختصاصی لوگوی شما معرفی سایت شما است. سایت بدون لوگو مفهوم ندارد به دلیل آن که لوگو به صورت نشانی از سایت شما در تمام جا خواهد بود. لوگوی طراحی شده برای شما شامل یک بار مفهومی خاص با عنوان سایت شما می‌ باشد.

در طراحی سایت باید از گرافیک خوب به کار برد و گرافیک سایت نباید از رنگ های شلوغی و زننده به کار برد. رنگ بک گراند یا پس زمینه باید با رنگ متن اساسا در تضاد باشد.

اشکالات وب سایت‌ هایی که بد طراحی شده اند، چیست؟

عدم دارا بودن فاکتور مناسب با معیار گوگل، نرخ خروج زیاد مخاطبان، مدت زمان کاربرد خیلی کوتاه مخاطبان در سایت و عدم تماشا از صفحات مختلف است.یک سایت خوب شامل چه امکاناتی است؟یک سایت مناسب می‌ تواند شامل خبرخوان، نقشه سایت، قسمت نظرات، نظر سنجی، بازی‌ های آنلاین، اوقات شرعی آب و هوا، پادکست ، ویدئو کست، اسلایدر و دیگر می‌باشد.

یک سایت مناسب با سرچ و امکانات بازدی کاربر اجازه می‌دهد که به محتوای مورد احتیاج دسترسی داشته باشند.عدم مطابقت چگونه سبب کم شدن مخاطبان می‌ شود؟برخی از سایت‌ ها تنها نسخه دسک‌تاپی دارند و در گوشی کارایی و سازگاری ندارد.

در صورتی که در مقاله طراحی سایت اختصاصی براساس اعلام گوگل در سال ۲۰۱۵، مخاطبان در گوشی از مخاطبان دسکتاپ خیلی بیشتر هستند. با عدم دسترسی سایت با گوشی، بازدیدکنندگان سایت و مخاطبان سئو را محدود می‌ سازند.میانبر ها متن‌ هایی هستند که پیش از آن یا بعد از هر صفحه محتوای مورد نظر نشان داده می‌ شوند.

تبلیغات سایت و راهنمای در سایت به طور آنلاین است، این کار سبب می‌ شود همه صفحه نمایش را به خود مختص کند.این یک خطا بزرگ در طراحی وب سایت است که نه فقط اثر منفی می‌ گذارد، بلکه سبب به افزایش نرخ دفع مخاطب و رتبه پایین در موتور های سرچ می‌ شود.

همینطور پخش ویدیو یا صدا در یک وب سایت یا آنچه که به مخاطب خوش‌آمدگویی می‌ شود، همواره این کار سبب افزایش دفع کاربری می‌ شود.

طراحی بدون محیط سفید

زمانی که یک وب سایت با گرافی و متن بدون محیط سفید طراحی می‌شود، کاربر مخاطب ‌خواندن یا حفظ نوع اطلاعات در سایت خسته می‌شود.به کار بردن از عکس جعلی یا عکس های وجود داشته در گوگل : عکاسی در طراحی وب سایت مهم است زمانی که شما از یک عکس جعلی یا ذخیره شده به کار می برند که سبب عدم اعتماد در بین بازدیدکنندگان می‌شود.

و مخاطبان وب سایت شما پایین می‌ آید. خوب است از این عکاس بخواهید که چند عکس اورجینال برایتان بگیرد.به کار بردن از متن در قالب تصویر :

همه مجموعه‌ ها در وب‌سایت باید بواسطه موتور های جستجوگر به آسانی ردیابی شوند، تا رنک موتور جستجوگر شما بهتر شود. تبدیل متن به تصویر و عکس ایده برای مقاصد سئو است.

و همینطور کاربرد از تصاویر به صورت متن به وب سایت کندتر برای سود حقیقی است،به کار بردن از فیلم‌ ها و تصاویر بزرگ سرعت صفحه به شما را به صورت زیادی کم می‌ کند، این کار سبب می شود که مردم از سایت شما بیرون آیند.

ابزار های آنلاین در اینترنت موجود است که به کاهش اندازه پیکسل‌ها بدون از دست دادن کیفیت عکس یاری می‌ کند و وقت بارگیری صفحات را برای مخاطبان وب کم می کند.

به کار بردن از لوگوی غیرقابل کلیک سبب می‌‌ شود که سایت به صورت یک سایت منقضی شده باشد. ۳۶ درصد مخاطب با کلیک کردن بر روی آن به صفحه اصلی باز می‌گردد. یک طراح سایت اسم لگو را در یک تگ مناسب جای دهد تا یقین حاصل شود که قابل کلیک است.ما را در ادامه ی مقاله ی طراحی سایت اختصاصی دنبال نمایید.

مواردی که یک طراح خوب باید اطلاع داشته باشد؟

1- با توسعه دنیای اینترنت وب سایت‌ها گسترش زیادی داشتند و به دنبال آن ها بازاریابی‌های اینترنتی انجام گرفته است که یکی از ارکان اساسی بازاریابی اینترنتی، طراحی سایت است.

2- شرکت‌ها برای بازاریابی اینترنتی و طراحی سایت برای جذب مخاطبان و سبقت از رقبای خود باید از یک گروه تخصصی و حرفه‌ای به کار ببرند.

3- سئو تهران یکی از معروف ترین شرکت‌ ها برای طراحی کردن سایت به شمار می رود که مهندسان طراح سایت سئو تهران حرفه در همه حوزه های طراحی سایت دارند.

4- تجربه کاری در طراحی کردن سایت خیلی مهم است. طراحان وب سایت باید اطلاع داشته باشند که یک تجربه کاری را چطور ایجاد و یا چطور نابود کنند.

5- یک طراحی سایت مناسب و باید جلوه جذاب و ماهرانه به سایت بدهد.

6- طراح سایت مناسب هیچگاه نباید از یاد ببرد که کاربر باهوش است و باید سایت طراحی شده جذاب باشد که بتواند احتیاج های کاربران را برآورده کند.

7- طراح خوب باید عکس ها را با هم ترکیب کنند و در مکان درستی قرار دهد تا کاربران دوباره به سایت برگردند.

طراحی یک سایت اختصاصی

علل اصلی که در طراحی سایت اختصاصی باید وجود داشته باشد، جذابیت، مسیریابی راحت و کارآمدی است. خیلی مهم است که سایت طراحی شده راحت و بدون پیچیدگی اضافه برای دسترسی مخاطبان به اطلاعات مهم باشد.زمان برنامه ریزی سایت به ویژه در قسمت ‏uxیا همان بخشی که با تجربه کاربری در ارتباط است.

الزام است که همه چیز به راحتی در دسترس باشد. یکی از نمونه های خوبی در این حوزه گوگل است زمانی که وارد وبسایت گوگل می‌ شوید لوگوی این شرکت ، نوار سرچ و امکانات متفاوت سایت به آسانی در دسترس قرار می‌گیرد. بنابراین مقاله طراحی سایت اختصاصی از یک سایت تخصصی می‌ تواند مثل گوگل خیلی کامل آمد و مورد علاقه قرار گیرد.

طراحی کردن سایت چیست؟

طراحی سایت اختصاصی، به پردازش بوجود آوردن وبسایت ها می گویند که دارای چندین بعد متفاوت از جمله : مرتب کردن صفحه ی وب، تهیه محتوا و طراحی گرافیک است.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

اصطلاحات طراحی کردن وب سایت و ارتقا وب اساسا به جای همدیگر مورد کاربرد قرار می گیرند، ولی طراحی کردن وب، از دید تخصصی زیرمجموعه ی گسترده ای از ارتقا وب است.

وب سایت ها با به کار بردن از یک زبان نماد گذاری به اسم HTML بوجود می آیند. طراحان با به کار بردن از برچسب های HTML محتوا و اَبرداده های هر صفحه را بوجود می آورند.

مدل و شکل عناصر داخل یک صفحه ی وب، همواره با به کار بردن از CSS یا صفحات روش آبشاری معین می شود.در نتیجه بیشتر وب سایت ها، مخلوطی از HTML , CSS را نشان می دهند که شیوه ی نمایش هر صفحه در یک جستجو را معین می کنند.

بعضی از طراحان وب سایت ترجیح می دهند صفحات کد را تایپ کنند (از اول HTML , CSS را تایپ کنند) در صورتی که بعضی دیگر از ویرایشگر “WYSIWYG” مثل Adobe Dream Weaver به کار می برند.

این نوع ویرایشگر، ارتباط بصری برای طراحی صفحه ی وب بوجود می آورند و نرم افزار به صورت خودکار کد HTML ,-CSS مرتبط را تهیه می کند. شیوه مورد علاقه دیگر برای طراحی وب سایت ها، دارا بودن سیستم اداره محتوا مثل وردپرس یا جوملا است. این سرویس ها معیار وب سایت های متفاوتی را عرضه می دهند که می تواند به صورت نقطه ی آغاز یک وب سایت جدید به کار برده شود.

بعد وب مستر ها می توانند با کاربرد از یک ارتباط مبتنی بر وب، محتوا را افزوده و طرح را مرتب کنند.در ادامه مقاله طراحی سایت اختصاصی، به این پرسش مهم که طراحی کردن سایت چیست؟ جواب می دهیم و مراحل و مدل های متفاوت طراحی کردن سایت، وظایف طراح سایت و… را بیان می کنیم.

از آن جا که از HTML , CSS برای آسانی در ظاهر و بوجود آوردن احساس در یک وب سایت به کار برده می شود، تصاویر باید به صورت جداگانه بوجود آورند. در نتیجه مقاله طراحی سایت اختصاصی، طراحی گرافیک احتمال دارد با طراحی وب هم پوشانی داشته باشد، به دلیل آن که طراحان گرافیک برخی تصاویر را برای به کار بردن در وب بوجود می آورند.

بعضی از برنامه های گرافیکی مثل Adobe Photoshop حتی شامل مورد ذخیره برای وب است که روشی راحت برای صدور تصاویر با فرمت بهینه شده برای منتشر کردن در وب سایت بوجود می آورد.طراحی کردن وب، شباهت های بیشتری با طراحی چاپ دارد.با ما در ادامه ی مقاله ی طراحی سایت اختصاصی همراه باشید.

وب، مثل رسانه های چاپی، نخست برای توزیع متن طراحی شده بود تا به صورت گسترده بواسطه کاربران خوانده شود. با معرفی مالتی مدیا بر روی وب، خیلی از مردم آغاز به مقایسه بین وب و تلویزیون کردند.

توسعه فشار که در آن اطلاعات به طور خودکار به مخاطب ارسال می شد، به صورت روشی برای ساخت وب زیر نظر عنوان یک رسانه ی غیرفعال بیان شد.

به این صورت، مقایسه ی میان وب و تلویزیون همچنان دقیق و کاربردی نیست.در مورد عنوان طراحی کردن سایت چیست؟ در مقاله طراحی سایت اختصاصی تعریف محدوده ی پروژه، قدم مهمی است. یکی از معروف ترین ناامیدی ها در مورد پروژه‌ های وب، خزشِ دامنه است.

با بوجود آوردن یک برنامه ی مناسب برای محدوده ی پروژه که کار ها و تحویل های معین را تعیین کند، به دنبال برنام های وقتی خاص، شما توانا خواهید بود دیدگاه خود را برای کاربران خود به طور آشکار تنظیم کنید.

یکی از معروف ترین شیوه های ردیابی پروژه های وب، به کار بردن از نمودار گانت است که نه فقط فعالیت های اصلی بلکه وظایف مربوط با هر فعالیت را معین می کند.

و تاریخ های آغاز و پایان را نشان می دهد. نمودار گانت مرجع بصری برای گروه طراحی بوجود می آورد و بازه ی زمانی هر مرحله و وابستگی میان مراحل و مسئولیت ها بین کاربر و گروه وب را نشان می دهد.ما را د مقاله ی طراحی سایت اختصاصی دنبال نمایید.

وایرفریم و معماری سایت

معماری سایت دارای نقشه ی سایت و وایر های صفحات است. بوجود آوردن نقشه ی سایت به شما یقین می دهد که همه صفحات کلیدی سایت را درنظر گرفته اید.

معماری سایت، ارتباطات صفحات کلیدی را با همدیگر نشان داده و شیوه ی ساخت ناوبری اساسی را معین می کند. وایرفریم ها نشانه ای مفصلی از مطالب عرضه شده در هر صفحه را نشان می دهند.

هر چند آن ها هیچ عنصر طراحی حقیقی را نشان نمی دهند، ولی راهنمایی برای معین کردن سلسله مراتب محتوا در صفحه عرضه می کنند.

طراحی بصری

گام بعدی در جواب به پرسش طراحی کردن سایت چیست؟ بوجود آودن یک روش بصری است. روش بصری کلی، به احتمال زیاد بواسطه برند بصری سازمان معین می شود. مقصود در مقاله طراحی سایت اختصاصی این است که بین وب با همه اَشکال دیگر سازمان ارتباط برقرار کنیم.

اسم تجاری سازمان نقش پر اهمیتی در این قسمت از پردازش، ایفا می کند به دلیل آن که طراحان می خواهند نظر های ادراکی کلیدی برند را به طرر بصری در طرح منتقل کنند.

ارتقا ی سایت

حال وقت آن رسیده است تا به طراحی صفحات، بوجود آوردن مطالب جدید و پالایش مطالب قدیمی، بوجود آوردن فیلم، نمایش اسلاید ها، پادکست ها و دیگر رسانه هایی که در سایت آشکار می شوند بپردازید و هم اینطور آغاز به ساخت HTML , CSS در سایت نمائید.

تست سایت

بل از تهیه سایت، سِرورِ تولید تعیین و ارزیابی می شود که تنها کاربران داخل و هر فردی که لینک را با آن ها به اشتراک می گذارید می شود آن را تماشا کنند. امتحان سایت خیلی مهم است به دلیل آن که مسائل اجتناب ناپذیری وجود خواهد داشت که باید پیش از پخش مستقیم سایت به آن ها بپردازید.

هیچ مورد بیشتر از این که سایتی عدم عملکرد درست باشد یا شامل اشتباهات یا عناصر طراحی نادرست باشد، یک برند را سبب مخاطره نمی کند.

در این مرحله، سایت باید در مرورگر های متفاوت مثل فایرفاکس، سافاری، اینترنت اکسپلورِر و دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ، تبلت و گوشی ارزیابی شود تا مشاهده کنید آیا وقفه ای رخ داده یا نه؟ اگر جواب مثبت است در کدام بخش این وقفه ها رخ داده است.

راه اندازی

حال آن روز بزرگ فرا رسیده است! سایت را امتحان کرده اید و در صورت ارزیابی و تائید آن بواسطه ذی نفعان پروژه، حال آماده ی راه اندازی آن هستید. ولی به محض راه اندازی سایت، این پروژه به اتمام نمی رسد، به دلیل آن که شما باید برای بازخورد مخاطبانی که با سایت جدید مواجه می‌شوند، آماده شوید.

انتظار می‌ رود بعضی تغییرات فوری در سایت بوجود آید، مثل برطرف کردن لینک های خراب، تغییر نسخه و بوجود آوردن تنظیمات. وب یک رسانه ی سیال است که اگر نگوئیم ساعتی، دست کم به طور هروزه تغییر می کند و تغییر در آن ممکن است.

تعمیر و نگهداری سایت

وب سایت ها مثل موجودات زنده، در حال زندگی هستند و احتیاج به مراقبت و نگهداری همیشگی دارند. آپدیت محتوا، بوجود آوردن تغییر در پس زمینه و برطرف کردن لینک های ازکار افتاده همه مرتبط به کار یک روز مدیر سایت هستند. تمام این مراحل برای جواب به پرسش طراحی سایت چیست؟

خیلی مهم هستند. ولی عنوانی که این روند را طی می کند برنامه است؛ تمایل رسیدن به یک هدف، حرکت سازمان به جلو و توسعه در یک محیط رقابتی.

بنابراین مقاله طراحی سایت اختصاصی لازم است که راهبرد ها و برنامه های لازم در طراحی سایت بیان شده و فعالیت های هروزه نگهداری و تعمیر سایت ها براساس برنامه معین شده انجام گردند.

وظایف طراح سایت کدام یک هستند؟

طراح وب با طراحی سایت اختصاصی ، ظاهر، مدل و خصوصیت های یک وب سایت را بوجود می آورد. این کار دارای درک طراحی گرافیک و برنامه نویسی کامپیوتر است.

یک طراح بعد از بوجود آوردن وب سایت به نگهداری و اضافات آن در وب سایت یاری می کند. طراحان وب باید از تحصیلات آکادمیک دارا باشند.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید… ، وظایف یک طراح وب همه بعد های بوجود آوردن یک وب سایت را در بر می گیرد.

بعد ازملاقات با کاربر و ارزیابی احتیاج های آن ها، طراحان وب به بوجود آوردن و نگهداری کالا یاری می کنند. وظایف آن ها نکات زیر مقاله طراحی سایت اختصاصی را شامل می‌ شود ولی به آن ها محدود نمی شود:

  • نوشتن و تغییر محتوا
  • طراحی صفحه ی وب
  • معین کردن نیاز های فنی
  • آپدیت وب سایت ها
  • بوجود آوردن فایل های پشتیبان

6 فایده داشتن وب سایت

در این مقاله طراحی سایت اختصاصی خواستاریم ۶ فایده داشتن وب سایت و انگیزه برای سفارش طراحی سایت را اسم ببریم و آن که به چه علت در این برهه داشتن یک وب سایت اهمیت داشته و در صورتی که وب سایت نداشته باشید چه زمان های طلایی برای فروش محصول و خدمات را از دست خواهید داد. بنابراین لطفا تا آخر این مقاله با ما همراه باشید تا برای تصمیم به طراحی کردن سایت کمی آماده شوید.

1- اطلاع رسانی از راه وب سایت :

با به وجود آمدن وب سایت ها، ابزار پر فایده ای برای اطلاع رسانی در مقطع جهانی به وجود آمده است به صورتی که خبرگزاری های مشهور دنیا بعد از متنشر شدن خبر خود در وب سایت های معروف خبری می تواند از متشر کردن آن خبر در جهان یقین داشته باشند؛ آن هم در کسری از ثانیه که در قبل فکر کردن به این عنوان همچنین محال بود.

2- بازاریابی با استفاده از وب سایت :

در این کار تنها لازم است ما وب سایت شرکت یا کسب و کارمان را به موتور های سرچ مانند گوگل معرفی کنیم. همین فعالیت سبب می شود که با مخاطبان با جست و جو در مورد زمینه کاری ما که وب سایت ما به آن اشاره دارد، سایت ما را یافته و با کسب و کار و خدمات ما و کالا های ما آشنا شوند.

البته باید در طراحی کردن سایت به سئو ی وب سایت مان توجه کنیم و سایت خود را از دید سئو توسعه دهیم به دلیل آن که اینکار سبب می شود موتور های جست و جو مانند گوگل، وب سایت ما را در رنک های بالاتری در فهرست جست و جوی خود قرار دهند.

3- در دسترس بودن با دارا بودن یک وب سایت :

این فایده سبب شده ما در هر وقت از شبانه روز و هر جایی که به اینترنت دسترسی داریم، این امتیاز را دارا باشیم که اطلاعات خود را در اختیار تمام افرعد قرار دهیم.

4- تبلیغات آنلاین از راه وب سایت :

وب سایت ها مناسب ترین جا برای انجام تبلیغات می باشند. به گونه ای که وب سایت ما شامل بازدید کننده زیاد باشد، یقین داسته باشید به دلیل بازدید بالای وب سایت ما، شرکت های متفاوتی در این حوزه به ما سفارش تبلیغات می دهند. خود شما همچنین می توانید به همین شیوه با دارا بودن وب سایت، خود را در دنیا گسترده ی اینترنت معرفی و تبلیغ نمایید.

5- درآمد زایی از راه وب سایت :

پر اهمیت ترین فایده داشتن وب سایت، دارا بودن درآمد می باشد که به انگیزه مهم اکنوت در جامعه جهانی که اشتغال و درآمد برای گذران کار های زندگی ست، جان تازه ایی داده است. خیلی از شرکت های در صورت ورشکستگی، با راه اندازه وب سایت توانسته اند بقای خود را ضمانت نمایند.

به دلیل آن که تعدد فروش آن ها به این روش چندین برابر شده است. همچنین این تعداد مشتری در صورت رضایت از کیفیت کالا ها برای شما ابزار تبلیغاتی خواهند شد و در طول وقت اندکی کالا های شما در کل یک شهر یا حتی کشور و یا حتی همه دنیا معرفی خواهد شد. با ما در مقاله ی طراحی سایت اختصاصی همراه باشید.

6- عدم محدودیت های زمانی و مکانی از راه وب سایت :

یک فایده مهم دیگر به گفته مقاله طراحی سایت اختصاصی وب سایت این می باشد که دیگر ارتباط ما با مخاطبان و کاربران محدود به خیابان و محله پیرامون شرکت و فروشگاه و کسب و کار ما نمی باشد.

اکنون دیگر، بعد مکانی و جغرافیایی محدودیت ارتباط با کاربر از بین رفته است، و کاربر با ارتباط با وب سایت ما، به صورت مجازی سفری به شرکت ما خواهد داشت، سفری که ولی مجازی خواهد بود.

همینطور مشتریان طراحی سایت اختصاصی ، می تواند در هر وقت از شبانه روز که حتی جز ساعت کاری شرکت ما نیست، خدمات و درخواست خود را از راه وب سایت ما انجام دهند.و با اهمیت به اینکه این ارتباط دو جانبه می باشد، شرکت طراحی کردن سایت پایدار از راه وب سایت همچنین در هر وقت و هر مکان می تواند با کاربران خود ارتباط داشته باشد و آن ها نسبت به کاربران خود جذب نماید.

جمع بندی و نتیجه گیری

اهمیت دارا بودن طراحی سایت اختصاصی برای کسب و کار ها کاری است که اکنون نمی توان آن را ندیده گرفت. با دارا بودن حضور اینترنتی از راه وب سایت خود، شما می توانید به کاربران بیشتری دسترسی داشته باشید. علاوه بر فروش کار ها و خدمات به طور آنلاین، می توانید اطلاعات مورد احتیاج برای تصمیم گیری خرید آگاهانه را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهید.

اگر خواستارید شرکت شما در بازار مدرن این روز ها موفق باشد، باید یک وب سایت تخصصی داشته باشید. وب سایت شما ستون فقرات تجارت شما است و همه سعی های دیجیتال مارکتینگ شما را پشتیبانی می کند.

در این مقاله طراحی سایت اختصاصی سعی کردیم به اختصار به معنا طراحی سایت چیست ، مراحل طراحی سایت، خصوصیت های یک وب سایت خوب، نقش و وظایف یک طراح وب و آنچه باید در مورد آغاز کار با یک وب سایت تخصصی برای تجارت خود بدانید، بپردازیم.

طراح سایت به چه فردی می‌گویند

حتما ممکن است که شما عزیزان از معنای طراحی سایت اختصاصی اطلاع داشته باشید ما در اداه ی این مقاله قصد داریم که شما را با وظایف طراح سایت و آن که اصلا به چه فردی طراح سایت می‌گویند، آشنا کنیم.همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

طراح سایت به فردی می‌گویند که شکل یک سایت را با به کار بردن از فنارردی ها در دسترس و جدید، طراحی کند و برنامه نویسی فرانت اند انجام دهد.

تکنولوژی های متفاوتی برای طراحی سایت به وجود آمده است، مثل: css، html وjavascriptکه این امکان را برای شما بوجود می آورند که یک سایت جالب را برای کارفرمایان و یا خودتان، طراحی کنید.

طراحی کردن سایت در کل یکی از مشاغل جالب و پر درآمد است که اکنون درخواست خیلی زیادی برای آن، وجود دارد. شما با آموختن مهارت مورد احتیاج برای شغل طراحی سایت، می‌ توانید به درآمدی شگرف دست پیدا کنید.

آموخن مهارت های طراحی سایت خیلی راحت و جذاب است لازم است چند ساعت در روز را به آموزش و تمرین مختص کنید، بعد در عرض چند ماه شما توانا خواهید بود پروژه های بیشتری را طراحی کنید. به توانایی های خودتان ایمان داشته باشید و تنها اقدام کنید.

برنامه نویسی سایت چیست؟

برنامه نویسی یا کد نویسی سایت از دو مطلب بک اند و فرانت اند تشکیل شده است. فرانت اند مرتبط به کد نویسی های ظاهری سایت است اما بک اند مرتبط به کد نویسی های داخلی و اجرایی سایت است.

یک فرد به صورت برنامه نویس سایت باید بر یکی از دو مطلب کد نویسی سایت(بک اند یا فرانت اند) تسلط لازم داشته باشد.

اگر خواستار باشیم دو مطلب برنامه نویسی سایت را با یک نمونه ساده توضیح دهیم، به این گونه است که بک اند کاران اجزای اصولی یک ماشین مانند موتور را درست می کنند و فرانت اند کاران اجزای درونی و ظاهری ماشین را درست می کنند تا ماشین شکل زیبایی داشته باشد.ما را در ادامه ی محتوای طراحی سایت اختصاصی دنبال کنید.

اکنون فرصت شغلی خیلی زیادی برای برنامه نویسی فرانت اند موجود است و دستمزد های خیلی خوبی هم برای این برنامه‌نویسان، در نظر گرفته می‌ شود.مقصود از طراحی سایت اختصاصی چیست و اساسا یک وب سایت چه یاری به کسب و کار شما می کند ؟

وب سایت ها به صورت پایگاه های اطلاع رسانی هستند که به راحت ترین بیان مقاله طراحی سایت اختصاصی نسخه دیجیتال با دسترسی راحت تر یک کاتالوگ چاپی هستند.وب سایت در اول فقط برای شرکت های بین المللی و بزرگ عملکرد داشت به دلیل آن که دسترسی اینترنت درون کشور خیلی محدود بود بعد ها به صورت یک داشته لوکس و کم کم با توسعه اینترنت در ایران به صورت یک احتیاج اصلی دیده شد.

حال این احتیاج اصلی چیست؟

کسب و کار احتیاج به معرفی و دیده شدن بواسطه مخاطبان ، مصرف کنندگان و مخاطبان خاص هر عنوان فعالیتی دارد شما تا شناخته نشوید و در میان رقبایتان مشاهده نشوید رونقی نخواهید داشت ، یک وب سایت به صورت مرجع معرفی شما ، فعالیت هایتان ، کالا هایتان و یا حتی پایگاه اطلاع رسانی و یا خبری برای شما در محیط وب می باشد.

که برای خوب تر دیده شدن احتیاج به تبلیغات و بازاریابی آنلاین و همینطور برای پیشه گرفتن از دیگر رقبا احتیاج به بهینه سازی وب سایت برای موتور های سرچ با لغات مربوطه هستید. ما از این بعد مقالاتی در این باره سبب یاری به آشنایی بیشتر و موفقیت شما در پروژه های بوجود آوردن طراحی وب سایت انتشار خواهیم داد و در زیر هر پست به پرسش های شما جواب می دهیم.

فواید وبسایت داینامیک

اکنون دیگر فردی از سایت استاتیک به کار نمی‌ برد به صورتی که به آسانی در مقاله طراحی سایت اختصاصی می‌ توان گفت طراحی کردن سایت استاتیک به طور اساسی منسوخ شده است. در برابر آن اداره سایت داینامیک بدون دارا بودن دانش تخصصی راحت است و کم و زیاد شدن اطلاعات سایت به آسانی انجام می‌ شود.

در این قسمت از مقاله بعضی از فواید طراحی سایت داینامیک را برمی‌ شماریم.

  • بر عکس سایت استاتیک کارفرمای سایت داینامیک بدون احتیاج به طراح سایت می‌ تواند اداره آن را به عهده بگیرد. به این معنی که کارفرما بدون وابستگی به طراح سایت می‌ تواند اداره سایت خودش باشد.
  • بوجود آوردن تغییر در سایت داینامیک به آسانی و بعضی اوقات با تعویض یک کد صورت می‌ گیرد در صورتی که در سایت استاتیک گاه برای عوض کردن یک قالب باید همه صفحات وب تغییر پیدا کند.
  • در طراحی سایت داینامیک اگر هدف ویرایش قسمت خاصی که در همه صفحات تکرار شده را داشته باشید لازم است همان قسمت را تغییر دهید، پویایی سایت یاری می‌ کند تغییرات در تمام موارد اعمال شود. در صورتی که این کار برای سایت های استاتیک احتیاج به عوض شدن در تمام صفحات دارد.
  • سیستم اداره محتوای رایگان مبلغ های مرتبط به طراحی سایت داینامیک را نسبت به استاتیک کم داده است. این کار یاری می‌ کند عملیات های وقت بر و هزینه‌بردار در درست کردن سایت را پایین آورد.
  • طراحی سایت داینامیک کارایی آپدیت محتوا را می‌ دهد. این کارایی در نظر مقاله طراحی سایت اختصاصی برای افرادی که کسب و کار اینترنتی درست کرده‌اند یا دیجیتال مارکتنیگ انجام می‌ دهند از اهمیت زیادی دارا است. محتوای جدید مخاطبان را مجدد به سایت برمی‌ گرداند یا مخاطبانی همواره برایتان می‌ سازد. این فعالیت یاری می‌ کند در موتور های سرچ همچنین بهتر و بیشتر مشاهده شوید.

معایب طراحی کردن سایت داینامیک

بعد از تعریف فواید استفاده از سایت داینامیک ممکن است دشوار به نظر بیاید که این مدل از سایت می‌ت واند معایبی هم داشته باشد. پویایی این سایت بی تردید برای آن نشکلاتی را هم به دنبال دارد. اگر می‌خواهید وبسایتی داینامیک دارا باشید حتما باید از آن ها اطلاع داشته و طرز کاربرد صحیح از آن را بدانید.

از کهتی که اطلاعات در سایت داینامیک روی دیتابیس ذخیره می‌شود مبلغ نگهداری این اطلاعات زیاد است. پردازنده سرور برای به کار بردن از بانک اطلاعاتی باید همیشه کار کند.

هر اندازه تعداد بازدید زیاد شود حجم کار پردازنده سرور همچنین افزایش خواهد یافت. برای همین سرور به حافظه رم بیشتری احتیاج دارد. همین کار طبق نظر مقاله طراحی سایت اختصاصی میلغ سرور سایت را همچنین بالا خواهد برد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran