5/5 - (3 امتیاز)

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان سئو تهران در ارتباط باشید

09367511706 – 02144030236

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

آنالیز وب سایت

آنالیز وب سایت اولین کاری است که در بهینه سازی سایت انجام داده می شود. در این مرحله سایت از نظر ساختاری و محتوایی آنالیز شده و مشکلات فنی و ساختاری مشخص می گردد.

تحلیل رقبا

سئو جنگ با رقبا است. در واقع اگر شما در یک کلمه کلیدی رقیبی نداشته باشید همواره رتبه 1 گوگل خواهید بود. تحلیل رقبا به شناخت نقاط قوت و ضعف رقبای کسب و کارها می پردازد.

سئو تکنیکال

مشکلات فنی و تکنیکال گاه عامل مهمی در عدم رتبه گرفتن سایتها هستند. تا زمانیکه مشکلات سئو تکنیکال سایت حل نشده باشد نباید انتظار دریافت رتبه های بسیار بالا را داشت.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی به ما می گوید که دقیقا باید بر روی چه کلمات کلیدی کار کنیم. بسیاری از کلمات کلیدی که در ابتدا در ذهن مدیران سایت است، کلمات درستی برای کسب و کار نخواهد بود.

تولید محتوا

محتوا پادشاه است. اگر سایت شما محتوایی نداشته باشد گوگل چیزی برای نمایش به کاربر نخواهد داشت. محتوا علاوه بر نقشی که در سئو دارد، در درک کاربر از کسب و کار شما نیز تاثیر زیادی دارد.

لینک سازی

لینک سازی کاتالیزور و معجون انرژی بخش سئو است. لینک سازی علاوه بر افزایش اعتبار سایت باعث افزایش رتبه کلمات کلیدی نیز خواهد شد.

نتیجه گرفتن یک کسب و کار از نظر سئو در کوتاه مدت و با سرعت صورت نمی گیرد، بلکه نیازمند زمان کافی است. در سرویس هایی که هدف رشد وب سایت است مدت زمان همکاری بایستی طولانی مدت باشد.

هر وب سایتی بسته به شرایط فعلی وب سایت و حوزه ای که در آن به فعالیت می پردازد می‌تواند در بازه های زمانی متفاوتی به نتیجه برسد.

از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.

برنامه سئو یک وب سایت نسبت به وب سایتی دیگر کاملا متفاوت است و نمی توان یک استراتژی مشخصی داشت و برای تمام سایت ها از آن استفاده کرد. از این رو ممکن است هزینه ماهانه اجرایی سرویس سئو برای یک سایت دو  یا چند برابر سایتی دیگر باشد.

هزینه های سرویس سئو در فایل پروپوزال برای هر درخواست محاسبه شده و ارسال می گردد.

از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.

در صورتیکه قصد دارید تا از سرویس سئو تخصصی سئو تهران استفاده نمایید، اولین قدم ارتباط با کارشناسان سئو تهران است. 

پس از تماس تلفنی یا ارسال پیام، کارشناسان ما سایت شما را بررسی خواهند کرد و ممکن است اطلاعات و دسترسی های بیشتری از کنسول گوگل یا آنالیتیکس درخواست شود و پس از بررسی دقیق، پروپوزال بهترین پلن سئو برای وب سایت شما ارائه خواهد شد.

معمولا پروپوزال های ارائه شده بصورت 6 ماهه یا یکساله می باشند.

درباره مشاوره سئو 

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ارائه دهنده خدمات تخصصی مشاوره سئو ، با بهترین متخصصین بهینه سازی سایت برا ی موتور های جست و جو ، در کنار سئو تهران ، بر فراز موتور های جست و جو پرواز خواهید کرد .

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

4 شیوه برای ارتقای سئوی سایت

حالا چه آپدیت هاتون با تغییرات کوچیک باشه چه بزرگ. با این 4 تا موردی که در مقاله مشاوره سئو قراره بیان کنیم می توانید سئو را بهتر هم انجام دهید .

پیوندها را اداره کنید.قبلا، خیلی از استراتژیست های سئو، را خرید بک لینک و به کارگیری بک لینک های کم کیفیت کار می کردند. به دلیل این که کیفیت پیوند تفاوتی نداشت، تنها مهم این بود که پیوند ولی در حال حاضر دیگه اهمیت همه پیوند ها با هم یکسان نیست.

 

به دلیل آن که سیاست گوگل هم بر این شده که تعداد اسپم های صفحه نتایج را پایین می آورد، به همین علت برای سایت هایی که پیوند می خرند یا از لینکدونی ها لینک های اسپم می گیرند، جریمه گذاشته.

اگر خواستارید گوگل بد به شما نگاه نکند، به جای کاربرد از شیوه های مشکوک لینک سازی، را پیوند های داخلی سایتتون تمرکز کنید.

برای مشاوره سئو بر محتوای سایت تمرکز داشته باشید

تغییراتی که سئو قبلا به خودش داد سبب به این شد که تمرکز از روی لغت واژه ها برداشته شد و پس از آن هم همانطور اهمیتشان کمتر و کمتر شد و در حال حاضر تنها در حدی است که برای فعالیت های بازاریابی، یه زیرسازی انجام می دهد. اگه کارتان را با لغت واژه ها آغاز کنید.با ما در مقاله ی سئو قسطی همراه باشید.

می توانید نیت افرادی را که کارای شما را جستجو می کنند را بهتر بفهمید. امسال، تفاوتی کرده این است که دیگر برای بهینه سازی سایت تنها رو لغت واژه ها تأکید نداریم، بلکه مسئله ای که در حال حاضر مهم است این که علت پشت جستجو های مردم را بتونیم درک کنیم.همراه ما در مقاله ی سئو قسطی باشید.

Robots.txt را ارزیابی کنید.اگه به کدنویسی مسلط نیستید ممکن است این کارا بترسوندتون، ولی اصلا کار دشواری نیست، تنها باید چک کنید مشاهده کنید تنظیمات robots.txt انجام شده باشه و درست کار کند.

 

فایل robots.txt یک فایلی است که همه سایت ها باید داشته باشند تا سئوشان خوب باشد.

و نباید هم اجازه هاش رد شده باشد، وگرنه روبات های گوگل نمی توانند برخی از صفحات سایت را لیست بندی کنند. برای ارزیابی این فایل، ourdomain/robots.txt رو تایپ کنید.

آن زمان بهتون یک لیست از مکانی که خزنده ها اجازه ندارند لیست کنند را نشان می دهد. پس باید ارزیابی کنید تا یک زمان از نظر سئو مشکلی نباشد ارزیابی اش 5 دقیقه هم زمان نمی برد. هر زمان یادتان افتاد انجامش بدید.

از شبکه های اجتماعی برای مشاوره سئو یاری بگیرید

در مقاله ی مشاوره سئو اگه از پیش از این داشتید بازاریابی اینترنتی انجام می دادید، ممکن است در دو تا پلتفرم بزرگ شبکه اجتماعی حضور داشته باشید:

مفهوم گوگل و توئیتره. البته تعداد این پلتفرم ها خیلی خیلی بیشتر است و می توانید از هر یک که بخواهید به کار ببرید، به ویژه کسب و کار های محلی خیلی خوب می توانند سئوی محلیشان را با این شبکه ها بالا ببرند.

برخی از این شبکه ها اصلا ویژه مارک های محلین و تجار می تونن هر گونه که به صلاحشونه از این رسانه ها به کار ببرند. نخست نوع کارتان را وارد می کنید، و در قسمت دیگر نشان داده می شوید، بعد محلتان را وارد می کنید تا هر فرد در آن محل دنبال خدمات خاصی بگردد، شما را بیابد.ما را در مقاله ی سئو قسطی دنبال کنید.

در برخی از این پلتفرم ها می شود حوادث محلی هم پوشش داد. اساسا اینطوری می شود برندتان را نقل محافل کنید و سر زبون مردم بیفتید. بطور نمونه یک مدرسه ای که به تیم فوتبالش خیلی افتخار می کند می تواند مسابقات میان مدارس را گزارش کند و برای آن که مردم محل بیان مسابقاتشان را مشاهده کنند، تاریخ مسابقات را اعلام می کنند.

اگه برای این فعالیت ها زیاد زمان ندارید، یا بلد نیست چگونه در این پلتفرم ها سئو کنید، یا اطلاع ندارید در زمینه کاری شما چه مواردی را می شود نوشت و چگونه می شود کاربر جذب کرد، ما در تیممان در زمینه مشاوره سئو اشخاصی را داریم که حرفه شون همین کار است. می توانید یک جلسه مشاوره داشته باشید تا هم شما با کار و خدمات ما آشنا باشید.

و اطلاع داشته باشید ما قرار است چی کار کنیم و هم ما با کار شما شناخت پیدا کنیم و بتوانیم بهتر برایش برنامه ریزی کنیم. خوشحال می شویم با هم بیشتر آشنا بشیم و بتوانیم برای آن که بهتر شناخته بشید یاریتان کنیم. با ما تماس بگیرید.پس از آن که سئو سایت را انجام دادید.

و جایگاهی در گوگل کسب کرده اید باید برای توسعه سئو سایت و جایگاهتان همچنین تلاش کنید. اگر سئو سایت را بعد از مدتی ترک کنید رتیه سایت شما افت پیدا خواهد کرد. در ادامه مقاله سئو قسطی قصد داریم به شما یاد دهیم که چه نکاتی می توانند بر توسعه و ارتقاء سئو سایت شما یاری کنند.

توضیحات متا :

در محتوای مشاوره سئو برای هر کدام از صفحات سایت خود توضیحات متا جداگانه ای که مرتبط به محتوا همان صفحه است بنویسید. حتما لغت کلیدی همان صفحه را در توضیحات متا به کار ببرید. این کار به بهینه سازی سایت یاری می کند.

استفاده از تگ alt :

اگر تا به الان از این تگ برای عکس های خود به کار نبرده اید، یقینا به شما سفارش می کنیم که به مطالب پیشین خود باز گردید و تگ alt را برای عکس های خود به کار ببرید.

همینطور همانطور که می دانید گوگل شامل قسمت جستجوی عکس است. اشخاصی که شامل بینایی کم هستند با وجود این تگ می توانند بفهمد عکسی که در سایت به کار برده اید بشوند.

استفاده درست از تگ html :

تگ های html هر یک شامل اهمیت جداگانه ای هستند. به عنوان نمونه تگ h1 از بقیه تگ ها دارای اهمیت بیشتری است و باید تنها یک دفعه درمحتوا استفاده شود آن هم در عنوان مطلب.دیگر تگ ها به ترتیب شامل اهمیت های پایین تری می باشند. استفاده جا به جا و کم و زیاد استفاده کردن از این تگ ها می توانید به رتبه سایت ضرر وارد کند.

استفاده از لغت کلیدی در عنوان :

لغت کلیدی را حتما در عنوان محتوا به کار ببرید. با قرار دادن لغت کلیدی در عنوان به کاربران یاری می کنید تا زود تر با محتوایی که دارید ارتباط برقرار کنند. ۳ شیوه انتخاب لغات کلیدی سایت می تواند به شما در انتخاب لغت کلیدی یاری نماید.همراه ما در محتوای سئو قسطی باشید.

ارزیابی لینک های خارجی :

بک لینک هایی که می گیرید باید از سایت های مناسب باشد. اگر لین بک لینک ها بک لینک های فالو باشند اثر زیادی در بالا بردن رتبه سایت دارند. اگر فالو نباشند نمی توانند آن گونه که باشد اثر گذار باشند.

 

به دلیل آن که با لینک های نو فالو این پیغام به موتور های سرچ می رسد که آن لینک را دنبال نکنند و همین علل سبب می شود تا دیگر لینک های شما مورد سرچ ربات ها قرار نگیرند.

لینک دادن صفحات داخلی به یکدیگر :

با هر پستی که انتشار می دهید لینک های جدیدی به وجود می آورید. فراموش نکنید که پست های جدید را به پست های قدیمی لینک دهید این فعالیت نشان دهنده اهمیت لینک های قدیمی است.

همینطور لینک های جدید را در پست های قدیمی تر قرار دهید.ما را در محتوای سئو قسطی دنبال نمایید.

ارزیابی مداوم سرچ کنسول :

سرچ کنسول فقط برای ثبت مطالب شما نیست. بلکه یک منبع اساسی برای همه اشکالات وارد شده بر سایت است. بواسطه این برنامه می توانید میزان کلیک ها و ورودی به سایت و و ریسک های موجود را مشاهده کنید.

ارزیابی سرچ کنسول خیلی در افزایش رتبه سایت مهم است به دلیل آن که می تواند به شما نشان دهد که در چه بخش هایی ضعف دارید تا برای رفع کردن آن اقدام کنید.

باز نویسی محتوا های قدیمی :

هر محتوایی که تهیه می کنید نباید آن را به حال خود بگذارید . هر زمان به محتوا های قدیمی خود سر بزنید آن ها را آپدیت کنید و مجدد در سرچ کنسول ثبت کنید.

این کار به ربات های گوگل مشخص می کند که محتوا های شما مهم هستند و با الضافه کردن قسمتی به آن قابلیت جستجو شدن بواسطه ربات های گوگل را دارند.

استفاده از رپورتاژ خبری :

رپورتاژ یکی از روش های بک لینک گیری است. به این صورت که شما با تبلیغ در سایت هایی که شامل بازدید کننده بیشتری هستند مطلب خود را قرار می دهید و این تبلیغ برای همواره در سایت مذکور باقی می ماند.

وابسته به اینکه چه اندازه محتوا و به ویژه عنوان جالبی داشته باشید ، کاربران بر روی لینک شما کلیک می کنند.

این شیوه یک شیوه معروف و غیر مستقیم برای بک لینک گیری است. برخب این آگهی ها شامل ثبت همیشگی در آن سایت هستند و این یک خصوصیت مثبت برای شما به حساب می آید. به دلیل آن کخ در یک سایت مهم و پر بازدید مطلب شما قرار داد.

استفاده از شبکه های اجتماعی :

اگر تا بحال از این رسانه ها استفاده نکرده اید می توایند لینک سایت خود را در این رسانه ها قرار دهید و تبلیغات خود را شروع کنید.

این رسانه ها به علت بازدید زیادی که دارند می توانند به عنوان مرجعی برای بالا بردن ورودی سایت شما به کار برده شوند . همین افزایش ترافیک می تواند رنک سایت شما را افزایش دهد.

فواید ارتقاء سئو سایت

1- افزایش اعتبار برند :

هر اندازه شما بتوانید در سئو سایت بهتر ظاهر شوید می توانید اعتبار برند خود را افزایش دهید. دارا بودن جایگاه نخست در گوگل این اطمینان را به مشتریان می دهد که سایت شما با دارا بودن همه امکانات و خصوصیت ها توانسته در بین دیگر رقبا جایگاه نخست را بدست آورد بنابراین حتما مورد اعتماد تر از دیگران می باشد.

2- کم کردن مبلغ تبلیغات :

با سئو شدن سایت و توسعه آن می توانید همواره در جایگاه بالایی از گوگل قرار د اشته باشید . این فعالیت می تواند در گاه مبلغ های شما برای تبلیغات اثرگذار باشد.

شما برای تبلیغات و یافتن مشتری باید مبلغ های زیادی پرداخت کنید. مبلغ هایی چون تبلیغ در بیلبوردها، پخش تراکت، سامانه پیامک و…. .

 

ولی با مشاوره سئو سایت یک دفعه برای همیشه می توانید در تیررس کاربران خود باشید. این را همچنین به یاد داشته باشید که کاربران شما می توانند تبلیغ کننده برای شما بلشند و کاربران بیشتری را معرفی کنند.

3- جذب مشتریان بیشتر :

فکر کنید جایگاه شما از سایت دهم در صفحه نخست به سایت اول عوض کنید. فکر میکنید چه رخدادی اتفاق افتاده؟اساسا با این توسعه می توانید اشخاص بیشتری را جذب کنید .

بیشتر مخاطبان فقط سایت ها اول را برای رسیدن به هدف خود سرچ می کنند و در صورت نیافتن ، عبار ت سرچ خود را تغییر می دهند.

و شما شانس مشاهده شدن را از دست خواهید داد. پس اثری که دارا بودن رتبه اول می توایند در جذب کاربران داشته باشد خیلی بالا است.

اگر خواستارید سئوی سایت جدید خود را انجام دهید خوب است حتما یک پشتیبان سئو سایت داشته باشید. یادگیری سئو می توانید در این حوزه به شما یاری نماید

اصول مهم در مشاوره سئو
  1. سئو را مهم بدانید! بی‌اهمیت بودن نسبت به این موضوع به مفهوم از دست دادن مخاطبان است که از روش موتور های جستجوگر احتمال دارد به سایت شما رجوع نمایند. اگر نتوانید وب سایت و سئو سایت را توسعه دهید موتور های جستجو همچنین نمی‌ توانند سایت شما را بر اساس لغات کلیدی مربوط با بیزنستان در دسته‌بندی خوب قرار دهند.
  2. توجه داشته باشید که توجه به مسائل داخلی (on-site) و خارجی (off-site) به طور همزمان الزامی است؛ به دلیل آن که بدون توسعه هر دو، امکان رسیدن به نتیجه مناسب میسر نخواهد بود.
  3. رنکینگ می‌تواند اندازه ای گمراه‌کننده باشد. صفحات با رنکینگ زیاد که سبب جلب بیشتر کاربر شده ولی سبب فروش نشوند بی‌فایده هستند. در حقیقت هدف اصلی باید پیشرفت فروش شما باشد.
  4. در محتوای سئو قسطی نگران رنکینگ صفحات نباشید. صفحات رنکینگ کم تر همچنین می‌توانند با دیگر صفحات با رنکینگ بیشتر رقابت کنند.
  5. هدفتان رسیدن به سه جایگاه نخست در موتور های جستجوگر باشد نه ده تای اول! اگر سایت شما به علت هیچ یک از لغات کلیدی برگزیده و منتخب، جایگاه یک تا سه را دریافت نکند شما فقط درصد کمی (کمتر از ده درصد) از ترافیک را بواسطه جستجو به خود اختصاص خواهید داد.
  6. بیزنس‌ های کوچک می‌ توانند رتبه‌ی مناسب تری از بیزنس‌ های بزرگ داشته باشند. حقیقتا این غیر ممکن نیست که صفحه‌ای از وب سایت یک شرکت کوچک بالاتر از صفحه‌ی وب سایت شرکتی بزرگ در رنک بندی قرار بگیرد.
  7. موتور های جستجو صفحات وب را رنک بندی می‌کنند نه وب سایت ها را. این که یک صفحه جایگاه مناسبی میان موتور های جستجوگر پیدا کند به کیفیت و مشخصات ویژه همان صفحه بر می‌ گردد و همه صفحات وب سایت ارزشی برای موتور ها نمی‌باشد.

عملیات مشاوره سئو دقیقا به چه معناست؟

گاهی سئو برای اینکه اطمینان پیدا کند سایت شما ساختار مناسبی در موتورهای جستجو د ارد مورد استفاده قرار می گیرد. گوگل بیشتر به سایت هایی اهمیت میدهد که آن را بهینه کرده باشند، یعنی اگر فردی وقت بیشتری را درون سایت شما بگذراند یک امتیاز مثبت گوگل برای شما در نظر می گیرد.

موتورهای جستجو به دنبال ارائه خدمات بهتر برای کاربران خود هستند، یعنی موتورهای جستجو علاوه بر داشتن کیفیت و نتایج بهتر در گوگل دنبال سایت هایی هستند که محتوای مرتبط با سایت دارند.

 

اگر می‌خواهید فروش خوبی داشته باشید باید سایت خود را سئو کنید

در دنیای امروزه تمام خرید و فروش ها به صورت اینترنتی شده است. سئو بهترین گزینه برای سود بیشتر است. هنگامی که شما سایت خود را به خوبی سئو کرده باشید.

پس اطمینان داشته باشید که در بالاترین نتایج گوگل قرار گرفته اید و شما کارتان را به درستی انجام داده اید و در حوزه فعالیت خود بهترین هستید.

هرچه قدر به ظاهر سایت خود رسیدگی کرده باشید و هزینه کنید اما کاربری سایت شما را بازدید نکرده باشد فایده نخواهد داشت پس بهینه سازی و سئو سایت بسیار مهم و حائز اهمیت است.

چگونه اعتماد گوگل را جلب کنیم؟

سه راه وجود دارد تا گوگل به شما اعتماد کند:

اعتبار سایت: سایت شما همیشه باید به روز باشد، درون سایت محتواهای خوب و مفید قرار دهید و لینک های مختلف دریافت کنید.

تاریخچه یا عمر سایت: هر چه قدر فعالیت سایت بیشتر باشد و مدت زمان زیادی از آن گذشته باشد اعتبار بیشتری از سایت های تازه دارد.

گواهی SSL: این گواهی را باید از شرکتی که هاست را خریداری کردین دریافت کنید. این گواهی نشان دهنده آن است که کاربران در سایت شما امن خواهند بود.

مزیت‌های مشاوره سئو چیست؟

مشاوره سئو برای سایت ما بسیار مهم است در اینجا چند مورد از مزایای مهم سئو را با هم یاد می گیریم:

مشاوره سئو باعث می شود که سایت ما بازدید بیشتری داشته باشد.

باعث بالا رفتن اعتبار سایت و برندسازی می شود.

باعث می شود هم فروش بیشتری داشته باشیم هم سود بیشتری به دست آوریم.

مشاوره سئو یک روش عالی و ماندگار نسبت به روش های دیگر است.

زمانی که شما هزینه ای برای سایت خود می کنید چندین برابر آن به شما برمی گردد.

مهم‌ترین پارامترهای موتورهای جستجو برای رتبه دهی به سایت‌ها

محتوا: موتورهای جستجو محتوا را بسیار دوست دارند هر چه قدر تولید محتوا با کیفیت تر باشد و مرتبط با سایت انجام گیرد گوگل به سایت شما رتبه بهتری خواهد داد.

لینک: لینک هایی که به سایت شما داده شده است توسط گوگل برای سنجش اعتبار وب سایت ها بررسی می شود. برای اینکه توسط گوگل رتبه بالاتری به دست آورید لینک ها را از وب سایت های با کیفیت انتخاب کرده همینطور بهتر است که تعداد لینک ها زیاد باشد.

هدف مشاوره سئو چیست؟

هدف مشاوره سئو این است که شما بتوانید به بالاترین رتبه گوگل دست پیدا کنید و به میزان کسب و کار خود رونق دهید.

اما مشاوره سئو چیست؟

به معنی بهینه سازی موتورهای جستجو می باشد. سئو یکی از مهم ترین رکن های دیجیتال مارکتینگ می باشد. سئو یک سری کارهایی است که توسط سئوکاران روی سایت شما انجام می گیرد و به ازای کلمات کلیدی که شما استفاده کردین و کاربران آن را جستجو می کنند در صفحه اول گوگل حضور پیدا می کنید.

کاربرد مشاوره سئو چیست؟

با استفاده از مشاوره سئو می توانید رقیبان خود را تحلیل کنید.

بک لینک

کلمات کلیدی

با کمک سئو می توان در زمان و هزینه صرفه جویی کرد.

با استفاده از سئو و کلمات کلیدی می توان به تولید محتوا کمک کرد.

با سئو می توانید در سایت خود پیشرفت کنید.

چند راهنمایی مهم که با دنبال کردن آن تا حدی به هدف خود خواهید رسید، گوگل بسیار هوشمند است و بهترین کار این است که تا حد امکان محتوای خود را با هدفی که دارید بنویسید.

کلمات کلیدی مناسب با هدف خود پیدا کنید.

 

شروع نوشتن مقاله سئو با کلمات کلیدی مناسب می باشد و برای یافتن این کلمات باید عباراتی را پیدا کنید که مردم بیشتر در جستجوی آن هستند و باید به میزان تکرار این کلمات در ماه هم توجه کنید.

کلماتی که بین 10 تا 50 بار سرچ و دیده می شوند برای شزوع می توانند مناسب باشند.

بعضی از افرادی که کار سئو انجام می دهند می گویند که باید از کلمات کلیدی دقیق و مناسب استفاده کنید و آن را بارها در مقاله تکرار کنید اما بعضی دیگر می گویند که کلمات کلیدی باید چند درصد از مقاله را در برگیرد.

شواهدی هم وجود ندارد که این دو جمله را ثابت کند. این کلمات کلیدی در مقاله سئو شما باید به اندازه کافی وجود داشته باشد و حتما هم باید با هدف شما مرتبط باشد.

یک مقاله با ارزش بنویسد.

مقاله نوشتن در سئو دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد و درون اینترنت پر از مطالب بی فایده و تکراری هست. اگر دوست دارید که در صفحه اول گوگل قرار بگیرید پس مطالب با ارزش بنویسید. برای اینکه مخاطبان زیادی جذب شما بشوند باید طوری در مورد کسب و کار خود بنویسید که نشان دهید یک متخصص واقعی و کار بلد هستین و دانش کافی دارید.

اندازه مقاله سئو رادرنظر بگیرید.

کسی نمی داند که الگوریتم جستجوی گوگل به چه صورت کار می کند اما وبلاگ هایی که دارای کلمات کلیدی کوتاه تر بین 350 تا 400 کلمه بودند موفقیت بیشتری داشتند اما در حال حاضر این موضوع دیگر ملاک نیست و گوگل به محتوا بیشتر اهمیت می دهد بنابراین به طور نرمال تعداد کلمات کلیدی مقاله سئو باید بین 600 تا 1000 کلمه باشد.

سئو یا بهینه سازی سایت چیست؟

سئو(seo) از عبارت search engines optimization گرفته‌شده و به معنی بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است. به افرادی که در زمینه سئو مهارت و تخصص زیادی دارند و می توانند صفحات سایت را افزایش دهند و به فروش بیشتر کمک کنند متخصص سئو یا «سئو کار» می‌گویند.

سئو یک فرآیند بسیار پیچیده می باشد و به افرادی صبور، خلاق و متخصص نیاز دارد. موتورهای جستجو تلاش می کنند با تغییر پیوسته الگوریتم‌های خود بهترین،  جذاب‌ترین و با کیفیت‌ترین محتواها را در اختیار کاربران قرار دهند.

هدف ما از بهینه کردن یک سایت برای موتورهای جستجو چی هستش؟

هر فعالیتی که انجام می شود برای رسیدن به یک هدف خاص صورت می گیرد. هدف از سئو کردن بالابردن فروش محصولات به صورت آنلاین، بازدید بیشتر سایت و…. می باشد.

بنابراین امروزه سایت ها، ترافیک سایت و عملیات برندسازی و …. در زمینه های مختلف می باشد. می توان گفت که در آینده سئو کردن وب سایت ها و رسیدن به رتبه های برتر گوگل یکی از بزرگترین هدف جامعه خواهد بود.

چه روش هایی برای بهینه کردن سایت وجود داره؟

برای بهینه کردن سایت راه های مختلفی وجود دارد که می توان به روش کلاه سفید، کلاه سیاه و کلاه خاکستری اشاره کرد. روش کلاه سفید یک روش اصولی و مبتنی بر قوانین می باشد اما روش کلاه سیاه یک روش فریب کارانه و دور زدن قانون است که این گونه سایت ها اگر توسط موتورهای جستجو شناسایی بشوند تنبیه خواهند شد.

اما باید از بهترین و ماندگار ترین روش قانونی شروع به سئو کنیم. در روش کلاه سفید باید یکسری کارها انجام شود تا سایت بهینه شده در نتایج اول جستجو قرار بگیرد.

هدف از سئو سازی یک وب سایت چیست؟

به طور کلی هدف از بهینه کردن یک وب سایت کمک به کسب و کارهایی که می خواهند خدمات خود را در اینترنت گسترش داده و محصولات خود را به فروش برسانند.

کلاه خاکستری مابین کلاه سفید و کلاه سیاه می باشد. درست استفاده کردن کلاه خاکستری برای وب سایت شما بسیار مهم است و حتما باید توسط یک سئوکار و یا فردی که تجربه بسیار زیادی از سئو دارد آن را انجام دهد.

 

اگر سئو کلاه خاکستری به درستی انجام بشود باعث می شود که سایت شما بدون عوامل منفی و بازگشت ترافیک سایت بهبود یابد. کلاه خاکستری همچون لینک سازی زیاد اما طبیعی، افزایش ترافیک سایت با استفاده از ربات و …. می باشد.

در نظر داشته باشید که اگر یک سایت عالی و بهترین از هر نظر هم طراحی کنید ولی روی سئو آن کار نکرده باشید به هیچ عنوان نمی توانید کاربران را به سایت خود جذب کنید.

به همین دلیل ممکن است با وجود یک سایت عالی با شکست رو به رو شوید. سئو فرآیند ساده ای نیست که بخواهید به راحتی آن را انجام دهید چون که سئو به غیر از دانش کافی نیاز به زمان نیز دارد.

همانطور که گفتیم موتورهای جستجو در هر لحظه در حال تغییر هستند و سئوکاران باید همیشه اطلاعاتشان در مورد سئو به روز باشد.

انواع مشاوره سئو

مشاوره سئو داخلی: بهینه سازی صفحات داخل سایت از نظر کد نویسی است. با استفاده از سئو داخلی به موتورهای جستجو این اجازه را خواهید داد که راحتر بتوانند حتوای شما را پیدا کنند و راحتر بتوانند متوجه شوند که موضوع سایت شما چیست و بتوانند آن را در کلمه کلیدی مناسب به کاربران نشان دهند.

مشاوره سئو خارجی: یعنی اقداماتی که باید در بیرون از سایت انجام دهید تا موتورهای جستجو بیشتر به شما توجه کنند. لینک سازی در سایت های مختلف می تواند شروع خوبی برای سئو خارجی باشد.

نقش SEO در موتورهای جستجوی گوگل

هر کسی که سایتی طراحی می کند دوست دارد تعداد بازدید سایتش افزایش پیدا کند و برای این کار راه ساده ای وجود دارد هر چه قدر اصول سئو در سایت شما بهتر رعایت شود بازدید سایت شما بیشتر خواهد بود و احتمال موفق بودن سایت شما بیشتر است.

فرض کنید که برخی افراد به خدمات سایت شما نیاز دارند اما وب سایت شما را نمی شناسند آن ها اولین کاری که می کنند در موتور جستجو سرچ می کنند. پس سایت شما باید در نتایج جستجوی گوگل رتبه بسیار خوبی داشته باشد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran