5/5 - (70 امتیاز)

پشتیبانی سایت

شرکت سئو تهران یکی از معدود شرکت های طراحی سایت، پشتیبانی سایت و سئو سایت در کشور می باشد که دارای خدمات پشتیبانی 24 ساعته و هفت روز هفته برای سایت های طراحی شده توسط خود و سایر سایت های دیگر می باشد.

سایت نیاز به نگهداری و پشتیبانی مدام و بدون وقفه دارد و پشتیبانی سایت از طراحی سایت بسیار پر اهمیت تر است.

موقعی که طراحی وب سایت صورت پذیرفته پس از آن نیروهای پشتیبانی وب سایت می بایست صحت عملکرد وب سایت را تضمین نمایند و در صورت به وجود آمدن هر نوع مشکلی در وب سایت مشکلات به وجود آماده را برطرف کند که این امر ملزم به آموزش حرفه ای شما دارد.

آنلاین بودن وب سایت ، هم به دامنه و هاستینگ وب سایت و هم به وب سایت طراحی شده بستگی دارد و در وضعیتی که مشکلی برای هریک از این موارد رخ داد امکان دارد سایت شما بارگذاری نگردد پس شما باید آموزش های لازم را دیده باشید تا بتوانید مشکلات رخ داده را برطرف نمائید.

بهتر است طراحی وب سایت خود و همچنین خدمات دامنه و هاست را به یک شرکت واگذار نمایید تا مسئولیت وب سایت بر عهده یک مجموعه منحصر به فرد مانند سئو تهران باشد و در صورت بروز مشکل قابلیت این را داشته باشید مورد را از همان مجموعه پیگیری کنید.

در صورتی که کار طراحی سایت ، پشتیبانی سایت و سئو سایت و ثبت دامنه و هاستینگ خود را در شرکت های مختلف انجام دهید در موقع بروز خطا معمولا سرور خطا را از بابت وب سایت طراحی شده و طراح وب سایت خطا را از سمت سرور به شما معرفی می کند.

و در نتیجه در رفع عیب وب سایت به مشکلات بسیار زیادی برخواهید خورد که از عهده رفع آن قطعا خارج خواهید بود و بنابراین بهتر است شرکت طراح سایت و همچنین ارائه دهنده خدمات دامنه و هاست شما یک شرکت باشد.

پشتیبانی سایت توسط سئو تهران

پشتیبانی سایت وب سایت های طراحی شده توسط سئو تهران به طور معمول به صورت ماهیانه ، 3 ماهه و 6 ماهه همینطور سالیانه می باشد که در سال های آینده نیز قابل تمدید خواهد بود و در طول مدت پشتیبانی سایت شرکت سئو تهران به صورت 24 ساعته در صورت بروز خطا مشکلات وب سایت را رفع خواهد کرد.

تغییرات جزو خدمات پشتیبانی نبوده است اما ما در سئو تهران هرگونه تغییر در طراحی سایت و بخش های مختلف سایت شما و تحت پشتیبانی خود را به طور رایگان انجام خواهیم داد.

پیش از واگذاری پروژه پشتبانی سایت خود به یک شرکت طراحی سایت حتما از شکل پشتیبانی شرکت اطلاع لازم را به دست بیاورید تا به مشکلی برخود نکنید و کیفیت پشتیبانی شرکت را از سایت های قبلی طراحی شده شرکت پرس و جو کنید و بهتر است شرکتی را انتخاب کنید تا از اعتبار بالایی داشته باشد.

اعتبار یک شرکت طراحی سایت، پشتیبانی سایت و سئو سایت به سابقه شرکت، تعداد پروژه های انجام شده و همچنین کیفیت پروژه های انجام شده ارتباط مستقیمی دارد و همچنین بررسی کنید تا شرکت مورد نظر مجوزهای لازم از قبیل مجوز نظام صنفی رایانه ای از بابت طراحی وب سایت را دارا باشد.

همچنین مجوز دیگری که باید به آن توجه کنید مجوز شورای عالی انفورماتیک کشور است و شرکت هایی که دارای چنین مجوزی می باشند به طور معمول دارای نیروهای متخصص بیشتری بوده و هر چه رتبه شورای عالی انفورماتیک مجموعه به یک نزدیک تر باشد معمولا شرکت کارشناسان حرفه ای بیشتری دارد و خیال شما از بابت پشتیبانی وب سایت آسوده تر خواهد بود.

سئو تهران فعالیت خود را از سال 1381 آغاز نموده است و تا کنون در حدود 2500 وب سایت طراحی کرده که تمامی این وب سایت ها در صورت علاقه شما قابل نمایش به شما خواهند بود.

پشتیبانی سایت به چه معناست؟

قبل از توضیح دادن آموزش پشتیبانی سایت به معنای آن میپردازیم.پشتیبانی سایت به معنی آن که گروه یا شخصی که بتواند هر اشکالی را در سایت شما برطرف کند، اشکالاتی مثل سرعت سایت، امنیت، اشکالات ظاهری و… این اشکالات در هر سایتی احتمال دارد رخ دهد که شما باید اهمیت بسیار بخصوصی به آن ها داشته باشید، طراحان سایت بیشتر سایت را طراحی می کنند.

و دیگر پشتیبانی را به عهده نمی گیرند و شما احتمال دارد که به مشکلات زیادی روبرو شوید و این اشکالات در سایت شما خیلی آزاد دهنده باشد.با این احتمال در مقاله آموزش پشتیبانی سایت که حتما پشتیبان سایت احتیاج دارید و باید به یک گروه یا شخص حرفه ای پشتیبانی سایت خود را بسپارید.

حتما زقت داشته باشید که شخصی که پشتیبانی سایت شما را به عهده می گیرد حرفه ای و در کار خود باشد، به دلیل آن که اگر سایت شما به دست اشخاص مبتدی و آماتور برسد احتمال دارد خسارت های بیشتری را به سایت شما وارد کنند و یا به صورت اساسی سایت شما را از بین ببرد.

پشتیبانی سایت فواید زیادی دارد، البته همانگونه که در مقاله آموزش پشتیبانی سایت بیان کردیم باید پشتیبان سایت شما خیلی حرفه ای باشد و بتواند همه مشکلات سایت شما را برطرف کند، در این قسمت از مقاله چند نکته از فواید پشتیبانی سایت را به شما توضیح می دهیم که با این مطلب بیشتر شناخت  پیدا کنید.

برطرف کردن مشکلات معروف در سایت: پشتیبانی سایت وظیفه دارد که همه مشکلات سایت شما را برطرف نماید و اگر شما مشکلات معروفی در سایت خود دارید باید پشتیبان شما بتواند همه آن مشکلات را در زود ترین زمان احتمالی برطرف نماید، این مشکلات احتمال دارد در برخی زمان ها خیلی خطر ناک باشد و سایت شما را مورد نفوذ هکر ها قرار دهد، بنابراین با این وجود برطرف کردن مشکلات یکی از فواید به خصوصی است که پشتیبانی سایت دارد.

امین امنیت سایت: امنیت سایت یکی از مطالب حائز اهمیتی است که باید به آن اهمیت داشته باشید، هر پشتیبان سایت هم باید سایت شما را مورد ارزیابی امنیتی قرار دهد و  هر نوع مشکلات امنیتی را برطرف کند، مشکلات امنیتی در سایت ها احتمال دارد بواسطه افزونه ها و یا کد ها رخ دهد، و اگر پشتیبان شما تخصصی باشد می تواند در زود ترین وقت ممکن این مشکلات را برطرف نماید.

بالا بردن سرعت سایت: این مورد یکی از معیار های پر اهمیت سئو داخلی است که اگر سایت شما سرعت مناسبی داشته باشد یکی از معیار های سئو را رعایت کرده اید، این مورد نه فقط برای گوگل خوب است بلکه برای مخاطبان شما هم پر فایده است و مخاطبان از سرعت لود سایت شما رضایت دارند و می تواند همه فعالیت های خود را در سایت به سرعت زیادتری انجام دهد.

انواع فعالیت پشتیبانی سایت

پشتیبانی وب سایت، طیف بیشتری از خدمات را دارا می‌شود و یک پشتیبان سایت وظایف بیشتری دارد. به گروه اقداماتی که پس از طراحی کردن یک سایت، بر روی آن سایت صورت داده می‌شود، پشتیبانی وب سایت بیان می ‌شود.پشتیبانی وب سایت به دو گروه پشتیبانی تخصصی و پشتیبانی محتوایی سایت بخس بندی می ‌شود.

هر سایتی وابسته به مدل فعالیت و کارکرد خود احتیاج به کار بردن از خدمات پشتیبانی تخصصی دارد. در پشتیبانی تخصصی سایت، گروه یا شخص پشتیبان سایت، هر روز کارکرد سایت را ارزیابی می ‌کنند، تا اگر نمادی غیر عادی مشاهده کردند به سرعت آن را ارزیابی کنند.با ما در ادامه ی محتوای آموزش پشتیبانی سایت همراه باشید.

پشتیبانی تخصصی سایت مرتبط به حیات اصلی سایت است. این کار احتیاج به حرفه و مهارت مهمی دارد. این فعالیت تا حدی اهمیت دارد که اگر به درستی انجام نشود احتمال دارد از دسترسی خارج شود.نکات پشتیبانی سایت به صورت زیر در مقاله آموزش پشتیبانی سایت است:

بروز رسانی نرم‌افزار ها، پلاگین‌ ها و افزونه‌ های وبسایت

پلاگین‌ ها یا نمونه ‌هایی که بر روی سایت نصب می ‌کنیم، احتمال دارد شامل حفره‌ ای امنیتی یا روش های نفوذی باشند که در نسخه‌ های آپدیت شده این اشتباهات شناسایی می ‌شوند و نابود می شوند. اساسی ترین علل هک سایت ‌های وردپرس آپدیت نبودن سایت وپلاگین ‌ها و نفوذ هکر ها از روش باگ‌ های امنیتی است.

بهینه کردن سرعت وبسایت

سرعت زیاد و لود شدن یک وبسایت برای مخاطبان خیلی مهم است. اگر سرعت زیاد آمدن سایت شما کند باشد کاربر در همان زمان از سایت بیرون می آید، این رفتار کاربر اثر منفی بر روی سئو سایت شما می ‌گذارد. همینطور دسترسی سریع اشخاص به قسمت های متفاوت سایت شما همچنین اهمیت بیشتری دارد.

آموزش پشتیبانی سایت سئو تهران

پشتیبانی سایت مورد بسیار پر اهمیتی است که اکثر شرکت های طراحی وب سایت در آن ضعف دارند و معمولا شرکت ها رضایت کافی و لازم از ارائه خدمات نگهداری سایت شرکت های طراحی وب سایت ندارند.

که این موردی است که سئو تهران بسیار به آن توجه می نماید، سئو تهران در واقع راه موفقیت شغلی خود را از روش ارائه خدمات طراحی سایت با برترین کیفیت و کم ترین هزینه ممکن می دارند و در کنار طراحی وب سایت با قیمت ارزان تلاش می کنند.

مشتریان خود را در مدت زمان پشتیبانی خود با رضایت حفظ کند و در صورت بروز خطا در وب سایت سریعا مورد را برطرف خواهد کرد.

رخ دادن خطا و مشکلات در وب سایت همیشه در هر صورتی حتی اگر دارای بهترین طراحی و سئو هم باشید رخ خواهد داد و ممکن است برخی از زمان ها رفع عیب یک سایت چندین ساعت وقت شما را تلف کند.

اما تیم پشتیبانی شما می بایست احساس مسئولیت در مورد کسب و کار شما داشته باشد و در صورت بروز خطا در وب سایت تمام تلاش خود را در رفع مشکل به کار گیرد پس با آموزش صحیح به پرسنل خود با شرکت در کلاس آموزش پشتیبانی سایت سئو تهران، از تلف شدن وقت پرسنل خود برا رفع مشکلات پیشگیری کنید.

شما می توانید با مراجعه به بخش ثبت نام آنلاین سایت برای نام نویسی در دوره آموزش پشتیبانی سایت اقدام نمایید.

تحقیق در مورد وضعیت پشتیبانی سایت های طراحی شده یک شرکت خواهد توانست بهترین راه ارزشیابی شرکت های طراحی سایت در این بخش باشد پس این موضوع کافیت می کند پیش از انتخاب هر شرکتی با چند مورد از مشتریان شرکت صحبت کرده و نحوه پشتیبانی را جویا شوید.

مورد دیگری که در طول زمان پشتیبانی سایت حتما باید توسط شرکت پشتیبان وب سایت صورت بپذیرد امن سازی و انجام به روز رسانی های لازم در وب سایت شما است.

به طور معمول طی گذر زمان حفره های امنیتی و مشکلات وب سایت خود را نشان می دهند که امکان دارد از دید شما مالک وب سایت نیز پنهان باشد و شرکت طراحی وب سایت باید در صورت احتیاج حتما پروژه های تحت پشتیبانی خود را به روز رسانی نماید تا در آینده وب سایت دچار مشکلات امنیتی و بهینه سازی نشود.

نکاتی درباره ی پشتیبانی سایت

سایت احتیاج به نگهداری دارد و شما به آموزش پشتیبانی سایت و همچنین پشتیبانی سایت از طراحی کردن سایت پر اهمیت تر می باشد. وقتی که طراحی وب سایت صورت گردید بنابراین از آن نیروهای پشتیبانی وب سایت باید درستی عملکرد وب سایت را ضمانت نمایند و در صورت اتفاق افتادن خطا در وب سایت اشکالات به وجود آماده را مرتفع نمایند.

اینترنتی بودن وب سایت براساس مقاله آموزش پشتیبانی سایت هم به دامنه و هاستینگ وب سایت و هم به وب سایت طراحی شده وابسته است و در صورتی که اشکالی برای یکی از این نکات به وجود آید احتمال دارد سایت شما اپلود نگردد. خوب است طراحی وب سایت خود و همینطور خدمات دامنه و هاست را به یک شرکت بسپارید تا مسئولیت وب سایت بر عهده یک تیم باشدم

و در صورت اتفاق افتادن مشکل بتوانید مورد را از همان تیم دنبال نمایید.به گونه ای که کار طراحی کردن سایت و ثبت دامنه و هاستینگ خود را در شرکت های متفاوت انجام دهید در موقع اتفاق افتادن خطا همواره سرور خطا را از بابت وب سایت طراحی شده و طراح وب سایت خطا را از سوی سرور اعلام می نماید.

و بنابراین در برطرف کردن عیب وب سایت گیج خواهید شد و در نتیجه مقاله آموزش پشتیبانی سایت خوب است شرکت طراح سایت و همینطوره عرضه دهنده خدمات دامنه و هاست شما یک شرکت باشد.پشتیبانی وب سایت های طراحی شده همواره به طور سالیانه می باشد که در سال های آینده همچنین قابل تمدید می باشد.

و در زمان مدت پشتیبانی سایت شرکت طراح و پشتیبان وب سایت در صورت آشکار شدن خطا مشکلات وب سایت را رفع می نماید. تغییرات شامل فعالیت پشتیبانی نبوده است و در صورتی که در مدت زمان پشتیبانی احتیاج به تغییراتی در درون وب سایت بود برای عوض کردن تغییرات در وب سایت قیمت جداگانه در نظر گرفته می شود.

پیش از سپردن پروژه طراحی سایت خود به یک شرکت طراحی سایت حتما از شیوه پشتیبانی شرکت اگاهی حاصل نمایید و کیفیت پشتیبانی شرکت را از سایت های پیشین طراحی شده شرکت اطلاع یابید و خوب است شرکتی را انتخاب نمایید تا از اعتبار زیادی دارا باشد.

اعتبار یک شرکت طراحی کردن وب سایت به سابقه شرکت، اندازه های پروژه های کامل شده و همینطور کیفیت پروژه های انجام شده مرتبط می باشد.

آشکار شدن خطا و اشکالات در وب سایت همیشه دوری ناپذیر است و احتمال دارد بعضی از زمان ها برطرف کردن عیب یک سایت چندین ساعت به طور زیادی زمان ببرد.

ولی گروه پشتیبانی شما باید احساس مسئولیت در مورد کسب و کار شما دارا باشد و در صورت بروز اشکال در وب سایت همه سعی خود را در برطرف کردن مشکل به کار گیرد.مورد دیگری که در مقاله آموزش پشتیبانی سایت ذکر شده در مدت زمان پشتیبانی حتما باید بواسطه شرکت پشتیبان وب سایت صورت گرفته شود امن سازی و انجام آپدیت های لازم در وب سایت می باشد.

همواره طی گذر زمان حفره های امنیتی و اشکالات وب سایت خود را مشخص می کند که احتمال دارد از نظر شما مالک وب سایت همچنین پنهان باشد و شرکت طراحی وب سایت باید در صورت احتیاج حتما پروژه های زیر نظر پشتیبانی خود را آپدیت نماید تا در آینده وب سایت سبب مشکلات امنیتی و بهینه سازی نشود.

طراحی کردن وب سایت یک دفعه و مدت مدت زمان کمی انجام می گردد حال آن که پشتیبانی وب سایت در مدتی باید صورت گردد . نگهداری وب سایت به همان صورت طراحی سایت مهم است در ننیجه طبق مقاله آموزش پشتیبانی سایت برای انتخاب یک شرکت طراحی وب سایت هم کیفیت پروژه ها تهیه شده و هم کیفیت پشتیبانی سایت های آنلاین را مد نظر داشته باشید .

به این مفهوم سئو تهران برای آسانی هر چه بیشتر شما عزیزان طراحی گردیده است که شما می توانید در قسمت پشتیبانی وب سایت به طور 24 ساعته بهره مند شوید، و همینطور در ساعات اداری از راه تلفن های ثبت شده در وب سایت با گروه پشتیبانی ارتباط داشته باشید.

آپدیت نرم افزار وب سایت

اگر از هر مدل سیستم اداره محتوا مثل وردپرس یا هر مدل اسکریپت مثل PHP استفاده می‌کنید، باید همواره آپدیت باشید. سیستم‌ های اداره محتوا همواره خودکار خود را به روز می‌کند ولی نکاتی است که باید به طور دستی آپدیت شود. علاوه بر این، اگر برای وب سایت خود از محیط یک شرکت میزبان به کار می برید.

یقین حاصل کنید که سرویس دهنده به صورت مرتب نرم افزار سرور اصلی خود را آپدیت می‌کند. به عنوان نمونه مقاله آموزش پشتیبانی سایت، ارزیابی کنید که آیا نکاتی مثل سرویس FTP که روی سرور اجرا می‌ شوند آپدیت هستند یا خیر.

بهبود سرعت وب سایت

این را باید اطلاع داشته باشید که اگر بارگزاری وب سایت شما زیاد تر از سه ثانیه زمان ببرد ، 25 درصد مخاطبان از تماشا کردن آن صرف نظر خواهند نمود. سرعت بارگذاری صفحه بدیهی‌ترین قسمت تجربه کاربری است. در واقعیت، مخاطبان وب سایت شما به دسترسی زود تری به اطلاعات مورد نظرشان اهمیت می‌ دهند.

معیار اثرگذاری دیگری که باید در نظر داشته باشید اثر گذاری سرعت بارگذاری صفحه بر رنک بندی سایت شما در موتور سرچ می‌باشد. یک وب سایت کند سبب کاهش رنک شما در نتایج سرچ می‌ شود و اگر مخاطبان با همان سرعتی که داخل صفحه وب شما می‌ شوند از آن بیرون آیند.

موتور سرچ فکر می‌ کند که وب سایت شما از اهمیت زیادی دارا نیست در نتیجه مقاله آموزش پشتیبانی سایت رنک آن را کم می کند . یک پشتیبانی سایت با به کار بردن همیشگی از ابزار های ارزیابی سرعت، همواره سرعت وب سایت شما را ارزیابی می‌ کند.

نگهداری و سالم نگهداشتن سایت

در این مقاله هدف داریم در مورد آموزش پشتیبانی سایت با شما صحبت کنیم. و اگر برای کسب و کار خود، وب سایتی دارید، به چه علت باید از پشتیبانی وب سایت استفاده کنید؟

و پشتیبانی وب سایت چه فوایدی می تواند برای شما داشته باشه؟ بنابراین این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

پشتیبانی وب سایت به این معنی است که به طور منظم، وب سایت را از دید مشکلات و خطاها ارزیابی کرده و آن را آپدیت و مرتبط نگه داریم. این فعالیت باید به طور مداوم انجام شود تا بتوانید وب سایت عملکرد و به روزی داشته باشید و سئو و رنک بندی سایت را بهبود ببخشید.همراه ما در محتوای آموزش پشتیبانی سایت باشید.

شرکت های بزرگ و کوچک به مفهوم تعامل و حفظ مشتری، باید به حفظ و نگهداری وب سایت، مهم بدانند. ممکن است بریدن گوشه ی عکس ها و گذاشتن چند تصویر اسلایدر برای کسب و کار ها و استارتاپ ها فعالیت راحتی باشد، ولی نگهداری وب سایت قسمت های مهمی دارد که باید ارزیابی شود و مورد دقت قرار گیرد.

نگهداری و سلامت وب سایت، مثل سلامتی در انسان است. اگر به اندازه طولانی، چک آپ های مرتب انجام نگیرد، احتمال دارد مشکلات و مریضی ها بطور یکباره ظاهر شوند و سلامتی به خطر بیفتد. در مورد سلامت وب سایت همچنین به همین طور است.ما را در ادامه ی مقاله ی آموزش پشتیبانی سایت همراهی کنید.

به همین علت احتیاج به ارزیابی و بروزرسانی های مرتب وجود دارد که شرکت ها و اشخاصی که خدمات پشتیبانی سایت عرضه می دهند به درستی این کار را انجام می دهند.نظارت مرتب وب سایت، یک شرط لازم است تا بتوانید بدون اشکال به کسب و کارتان ادامه دهید.

انواع پشتیبانی سایت

قبل از آموزش پشتیبانی سایت باید بدانید که آن به صورت کلی دارای دو نوع پشتیبانی می گردد.

پشتیبانی محتوایی سایت و پشتیبانی تخصصی سایت.

پشتیبانی محتوایی سایت دارای همه خدمات پشتیبانی می گردد که به محتوای سایت مرتبط می شود. پشتیبانی محتوایی به صورت کلی دارای بهبود استراتژی محتوا، منتشر کردن محتوا بطور مرتب، اصلاح نوشته های پیشین و بروز کردن آن ها، آپدیت کردن اطلاعات سایت و… می باشد.

پشتیبانی محتوایی سایت باید بر اصول برنامه سئو و لغات کلیدی هدف انجام می گیرد. فرستادن محتوای هدفمند به طور مرتب که باعث افزایش رتبه بندی در گوگل می شود.پشتیبانی تخصصی سایت به خدماتی بیان می شود که مرتبط به مسائل تخصصی هاست و دامین، برنامه نویسی، امنیت سایت و آپ بودن سایت هستند.

فعالیت پشتیبانی تخصصی سایت به صورت کلی شامل برطرف کردن مشکلات و خطا ها و باگ های سایت، ارزیایی بالا بودن وب سایت، ارزیابی مشکلات امنیتی سایت و برطرف کردن آن ها، بهبود سرعت سایت، نصب افزونه های مورد احتیاج که بویژه در پشتیبانی سایت وردپرس اهمیت دارد، آپدیت کردن سایت و برطرف کردن حفره های امنیتی و … می باشد.

وظایف و فواید پشتیبان سایت

در زیر فهرستی از وظایف پشتیبان سایت را عرضه می دهیم. وظایفی که باید به درستی انجام شود تا وب سایت همیشه به درستی کار کند و جوابگو احتیاج کاربران باشد. حساس ترین این فعالیت ها، آپدیت ها و امنیت وب سایت است. بدون آن، وب سایت، می تواند یک خطر حقیقی برای افرادی باشد که بر روی آن کلیک می کنند و از سایت مشاهده می کنند.

فواید پشتیبانی سایت :

  • کم کردن مبلغ های کلی

داشتن یک عملکرد فعال در زمینه دیجیتال، از تهیه هزینه ها و خسارات آینده جلوگیری می کند.

  • افزایش زمان اینترنتی بودن

آپدیت بودن وب سایت با بروز ترین نرم افزارها و سخت افزار ها زمان آفلاین بودن سایت را به کمترین حد می رساند.

  • کم کردن نگرانی های شما
  • محافظت از کسب و کار خود
  • به تخصص فنی دسترسی پیدا کنید
  • دارا بودن واکنش سریع در برابر مشکلات ممکن

وظایف پشتیبان سایت چیست :

در این مقاله آموزش پشتیبانی سایت می خواهیم بیان کنیم که چه فعالیت هایی برای نگهداری و پشتیبانی سایت انجام می دهند .پیش از این که بخواهیم درباره به وظایف پشتیبان سایت برای شما توضیحاتی را بیان کنیم می خواهم چندین پرسش متدول را توضیح دهیم تا بیشتر درباره به این عنوان اطلاعات داشته باشید .

به چه مواردی پشتیبانی سایت می گویند ؟

به همه فوایند های نگه داری یک وب سایت پشتیبانی سایت بیان می شود . هر کاری که برای حفظ و بقای سایت احتیاج باشد می تواند دارای پشتیبانی سایت باشد.یک پشتیبان سایت چه نکاتی را باید کنترل کند ؟عده ای به اشتباه گمان می کنند که وظیفه ی یک پشتیبان سایت همه مسائل در وب سایت است.

ولی این گونه نیست به دلیل آن که پشتیبانی سایت ها با هم فرق دارد و به همین نسبت هم وظایف پشتیبان سایت هم فرق دارد . لازم به گفتن است در مقاله آموزش پشتیبانی سایت که پشتیبانی سایت یک فرایند کلی هست که خودش شامل زیر مجموعه هایی مانند پشتیبانی فنی و محتوایی است .

برای نمونه زمانی شما پشتیبانی محتوایی استفاده می کنید، درست هست که به مدلی یک پکیج پشتیبانی سایت تهیه کرده اید، ولی همواره پکیج پشتیبانی محتوایی تنها دارای مسائل پشتیبانی محتوایی و تهیه محتوا هست و مسائلی مانند پشتیبانی فنی و… دارای این پکیج ها نمی شود .

دارا بودن سایت بدون پشتیبانی از آن مثل ترک کردن کودکی است که احتیاج به مراقبت برای رشد دارد اگر به سایت خودتان توجه نکنید و در زمان لازم مشکلات آن را برطرف نکنید سایتتان رشد نخواهد کرد.پشتیبانی سایت می تواند بواسطه مدیر سایت و یا گروه پشتیبان سایت انجام بگیرد.

به گونه ای که مدیر سایت این مسئولیت را بر عهده بگیرد الزام آن است.که دوره های آموزشی و مهارتی پشتیبانی سایت را فرا بگیرد ولی در صورتی که شرکت یا فردی پپشتیبان سایت شوند با اهمیت به رزومه و تجربه کاری شان ضمانت زیاد تری برای حفاظت و نگهداری از سایت خواهد بود .

اگر سایت شما وردپرس باشد، برای پشتیبانی سایت احتیاج بیشتری برای طراحی سایت آن لازم می شود .بعضی اوقات احتمال دارد سایت وردپرس را به آسانی بدون احتیاج به دارا بودن علم برنامه نویسی طراحی کنیدولی برای پشتیبانی سایت و وقتی که مشکلی بوجود می آید حتما احتیاج به دارا بودن علم و مهارت زیاد تری باشد .

مشکلات پشتیبانی سایت

مشکلاتی که احتمال دارد برای سایت شما بوجود آید که احتیاج به شخص حرفه ای باشد :

  • مشکلات امنیت سایت ، هک شدن ، مشکلات هاستینگ و استفاده نسخه پشتیبانی و بک آب گیری از سایت
  • مشکلات سرعت سایت، با پربار تر شدن سایت و افزوده شدن محتوا و افزونه برای سایت وردپرس بعد از زمانی سرعت سایت شما به طور زیادی کاهش می یابد که این کار سبب دلزدگی و خسته شدن کاربر شود و بازدید و ترافیک سایت کم شود که اگر مشکل سرعت سایت رفع نشود برای سئو سایت هم مضر بوده و سایتتان جایگاه مناسبی نمی گیرد.
  • آپدیت کردن سایت با اهمیت به فعالیت رقبا و احتیاج مشتریان، بسته به این که سایت شما در چه زمینه ای فعالیت می کند ، تهیه محتوای جدید و بروز رسانی اصولی سایت باید انجام شود . بعضی اوقات احتمال داود برای سایتی هروز ۵ محتوای با کیفیت و جدید آپلود شود.

و بعضی اوقات ممکن است فقط یک محتوا هم لازم باشد . که برای این کار باید همه سایت های رقبای شما بواسطه پشتیبان سایت ارزیابی شود.و البته اگر همزمان با نگهداری از سایت احتیاج به سئو و بهینه سازی سایت داشته باشید ما پیشنهاد می کنیم در این مقاله آموزش پشتیبانی سایت که با شرکتی معتبر و حرفه ای در حوزه طراحی ، سئو و پشتیبانی سایت همکاری کنید و یا از آن ها برای توسعه سایتتان یاری بگیرید .

سبب مشاوره رایگان و ارزیابی رایگان سایتتان با شرکت سئو تهران تماس بگیرید و با مشاوران و حرفه ای ما صحبت کنید.ما را در ادامه ی محتوای آموزش پشتیبانی سایت همراهی نمایید.

پشتیبانی سایت شامل دو حالت اساسی می‌باشد

پشتیبانی سایت به دو نوع پشتیبانی حضوری و پشتیبانی غیرحضوری می‌باشد. باید در نظر داشته باشید که پشتیبانی حضوری در ایران همچنان به صورت کامل شناخته شده نمی‌باشد و اندازه محدودی از اشخاص هستند که توانایی پشتیبانی حضوری داشته باشند.

ولی پشتیبانی غیر حضوری، مجازی و از راه دور از متفاوت ترین روش های پشتیبانی در محیط مجازی می‌باشد. پشتیبانی غیر حضوری به صورت های متفاوتی از جمله نرم افزار های گفتگوی اینترنتی( تلگرام)، تماس‌ های تلفنی و مکاتبه از راه ایمیل، پیامک و تیکت انجام می‌ گیرد.

خدمات و وظایفی که تیم پشتیبانی آماده عرضه می‌ باشد ، استاتیک و دینامیک وب سایت‌ ها نیاز به نگهداری و تعمیر دارد. توضیح وظایفی از مدیر سایت یا پشتیبان به قرار زیر است :

  • برگرداندن اطلاعاتی و پشتیبان گیری
  • محافظت و نگهداری از هاست و برنامه‌ های نظارتی و توسعه آن‌ ها

برای آن که وب سایت خود را از مشکلات امنیتی و خطا های تخصصی دور بدارید لازم است که یک گروه پشتیبانی در کنار وب سایت وجود داشته باشد تا مشکلات مربوط به هاست و دامین را رفع کند، اعتبار وقتی هاست و دامین را ارزیابی کند، در دسترس بودن سایت در همه روز را بررسی کند، سرعت بارگزاری را بررسی کند و مقطع امنیتی وب سایت را زیاد کند.

  • پیگیری از شرایط عملکرد سایت و سئو

باید دقت داشته باشید که محتوای تهیعکه شده در سایت شما یک راه ارتباطی بین وب سایت و مخاطبان می‌ باشد. به همین علت کیفیت اطلاعاتی که در اختیار مخاطبان خود قرار می‌ دهید از اهمیت بخصوصی دارا است. برای توسعه مطالب وب سایت شما در موتور های جستجو نیاز به نیروی حرفه ای و ماهری دارید.

  • آپدیت کردن محتوای سایت

تهیه محتوای سایت با استاندارد سئو یکی از فعالیتی است که گروه پشتیبانی می ‌تواند به شما عرضه دهد. تعداد تهیه محتوا در ماه و سال می ‌تواند معین تعیین شود.

تهیه محتوای مربوط با وب سایت یکی دیگر از وظایف گروه پشتیبانی می‌ باشد. ویراستاری متن‌ ها، عدم دارا بودن غلط‌ های املایی و تایپی همچنین یکی دیگر از وظایف تیم پشتیبانی می ‌باشد.

  • کارایی آپدیت ها در قالب پنل‌ ها، پلاگین‌ ها و افزونه‌ ها

احتمال دارد پس از گذر مدت زمانی که از راه اندازی سایت می‌ گذرد احساس کنید که به افزونه‌ های تازه ای نیاز دارید که قالب و تمپلیت‌ های تازه ای به همراه داشته باشد. در حقیقت می‌ توان در مقاله آموزش پشتیبانی سایت بیان کرد احتمال دارد با مرور زمان به امکانات زیاد تری برای سایت خود نیاز دارید با یاری گرفتن از تیم پشتیبانی می‌توانید تغییرات خود را انجام دهید.

  • آپدیت کردن ایمنی وب سایت
  • حفاظت سایت و بوجود آوردن امنیت سایت از هکر ها، اسپم‌ ها و حمله هکر ها…

پشتیبانی ماهانه سئو

قسمت دیگری که ما برای آسانی و اعتماد بیشتر شما عزیزان، جزو فعالیت پشتیبانی خود قرار داده ایم، عرضه پشتیبانی ماهانه سئو است. مقصود ما از ارائه این پلن گرفتن مناسب ترین نتیجه، در مناسب ترین وقت است. همانگونه که می دانید سئو کاری یک شبه نیست.

و برای بدست آوردن نتیجه مطلوب احتیاج به طی زمان و عملکرد صحیح هستید، این شیوه یکی از مطمئن ترین روش ها برای گرفتن سئو تخصصی و نتیجه بخش از یک گروه حرفه ای با کمترین مبلغ است.در این شیوه براساس قرارداد وظایف معین شده و بر اساس آن بهینه سازی سایت برای موتورهای سرچ شروع می شود.

این شیوه برای سایت هایی که رقابت روی لغت کلیدی مورد نظر آن ها زیاد است و پروژه های زیادی و دراز مدت بسیار خوب است. به دلیل آن که شما با پرداخت یک هزینه معین ماهانه، یک گروه حرفه ای سئو در اختیار دارید.هر سیستم نرم افزاری زیر نظر وب، احتیاج به نگهداری و آپدیت کردن برای عملکرد خوب است و وب سایت همچنین از این کار مستثنا نیست.

یک وب‌ سایت حتی با مناسب ترین طراحی اولیه همچنین احتیاج به خدمات پشتیبانی است، که دارای قسمت های متفاوتی می شود. یکی از این قسمت ها پشتیبانی فنی است؛

احتمال دارد سایت پس از زمانی با خطا ها و باگ هایی روبرو شود، وجود این خطا ها اثر منفی روی سئو سایت شما داشته و سبب به از کاهش رتبه شما در نتایج سرچ می شود.

یا ممکن است پس از زمانی به این نتیجه برسید که قالب و شکل سایت شما کارآمد و کاربرپسند نیست و خواستار باشید آن را عوض کنید. یا سرعت آپلود کردن سایت شما کند شده و احتیاج به بررسی است.امیدواریم که از محتوای ما به عنوان آموزش پشتیبانی سایت راضی بوده باشید.

بیشتر بخوانید : سئو قسطی

last update :1/18/2021

last update :2/9/2021

last update :3/7/2021

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran