امتیازدهی به : post

درباره بک لینک ارزان

شرکت سئو تهران ارائه دهنده خدمات برتر در زمینه طراحی ، سئو و پشتیبانی تخصصی سایت ، طراحی لوگو با بهترین گرافیست های کشور ، در خدمت شما عزیزان می باشد تا با کم ترین هزینه ، بهترین نتیجه را در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

قطعا اگر دارای وب سایت برای کسب و کار آنلاین خود هستید ، با بخش تولید بک لینک ارزان آشنا بوده و این کلمه به گوشتان خورده است.

اگر به طور خلاصه بخواهیم اهمیت بک لینک ارزان را برای شما شرح دهیم ، این نکته ضروری است که شما بدانید که تولید بک لینک ارزان یکی از مهم ترین اصول و بخش های سئو شدن یک وب سایت ، در کلمات کلیدی مختلف می باشد.

اگر یک سایت دارای بهترین مقالات ، بهترین و زیبا ترین طراحی سایت با زبان های مختلف برنامه نویسی طراحی سایت هم باشد ، اما اگر این وب سایت دارای بک لینک ارزان قوی و خوبی نباشد ، به هیچ وجه در بخش سئو شدن کلمات کلیدی مختلف موفق نخواهد بود و به مشکلات اساسی بر خواهد خورد.

حال که با اهمیت بک لینک بیشتر آشنا شدید ، شرح این مساله هم ضروری است که تولید بک لینک ارزان همان مقداری که می تواند مفید و در سئو شدن وب سایت شما پر اهمیت باشد ، بک لینک ارزان به همان میزان هم می تواند خطرناک بوده و باعث پنالتی شدن وب سایت شما شود.

پس به این نتیجه می رسیم که در تولید بک لینک ارزان ، نباید کار را به هر کسی یا شرکتی سپرد به دلیل این که یک بک لینک اسپم می تواند باعث به باد رفتن کل زحمات شما بشود.

خب ، پس بیشتر با میزان اهمیت بک لیک آشنا شدید.

خدمات سئو تهران

باید خدمت شما عزیزان عرض کنم که شرکت سئو تهران ، با دارا بودن بهترین سئو کاران کشور ، آماده تولید بک لینک های با کیفیت ارزان قیمت با اتوریتی و فالو بودن بالای نود درصد برای کلمات کلیدی وب سایت شما می باشد.

این نکته را حتما در نظر داشته باشید که برخی سود جویان ، از یک ترفند بد برای گول زدن مخاطب استفاده می کنند ، آن هم این موضوع است که میزان ریپورتاژ بک لینک را به جای تعداد بک لینک های زده شده به مخاطبان خود ارائه می کنند.

بدین معنا که به شما می گویند برای یک ماه 500 هزار تومان هزینه تولید بک لینک ارزان برای ما واریز کنید و ما برای شما 5 هزارتا بک لینک درجه یک خواهیم زد.

وقتی شما مبلغ را به آن ها می دهید و یک ماه از این قضیه سپری می شود به شما در سایت های مختلف ریپورتاژ بک لیک ، تعداد 5 هزار بک لینک را نشان می دهند .

اما حقیقت ماجرا این است که آن ها شاید حتی کم تر از 100 عدد بک لینک برای شما تولید کرده باشند و آن عددی که به شما شنان می دهند ، میزان ریپورتاژ بک لینک می باشد ، نه تعداد بک لینک های زده شده.

نوع دیگر سود جویی در تولید بک لینک ارزان ، خریدن بک لینک با کیفیت پایین است.

بدین شکل که شما به فرض مثال باز هم مبلغ 500 هزار تومان به شرکت ها و افراد مختلف پرداخت می کنید برای تولید بک لیک برای شما .

اما آن ها مبلغ 100 هزار تومان از شرکت های فروش بک لینک که فق طکارشان فروش بک لینک است ، بک لینک خریداری می کنند و الباقی مبلغ را نوش جان می نمایند.

اگر هم پیگیر شوید به شما 50 هزار بک لینک نشان می دهند که گاها با رشد سایت شما مواجه خواهد شد.

بک لینک ارزان

نکته بسیار مهم درمورد بک لینک

نکته مهم در این بخش این است که کیفیت بک لینک های فروشی از این شرکت ها بهش دت و بسیار بسیار پایین بوده و یکی از مهم ترین مسائلی که google به آن ها اهمیت داده و برایش مهم است ، پیدا کردن سایت های مختلف با بک لینک های فیک وخریدنی می باشد.

استفاده از بک لینک رایگان

سبب درست کردن بک لینک مفید، سایت ‌های بسیاری در اینترنت موجود هستند که به مخاطبان خود بک لینک ارزان می ‌دهند ولی سفارش ما به شما این است که از این سایت‌ ها به کار نبرید، به دلیل آن که نه فقط این بک لینک‌ ها رنک سایت شما را بالا نمی‌ برند برعکس ممکن است حتی باعث پایین آوردن رتبه شما همچنین بشوند.

همواره این سایت‌ ها تنها رنک دامنه زیادی در قبل داشته‌ اند و بازدید یا معیار زیادی ندارند.هر اندازه تعداد لینک‌ های خارجی یک صفحه یا سایت بیشتر شود، معیار آن سایت یا صفحه کمتر می‌ شود. با رجوع کردن به یکی از این سایت‌ ها خواهید فهمید که فقط فردی نیستید که هدف گرفتن بک لینک از این سایت‌ ها را دارید و تعداد زیادی لینک به سبب اشخاص دیگر ایجاد شده است.

تعداد بک لینک مناسب

برای اخذ لینک از سایت‌ ها زیاد عجول نباشید. این فعالیت احتیاج به صبر و زمان دارد. در صورت توجه نکردن به زمان مورد احتیاج، ممکن است پنالتی شدن شما بیشتر خواهد شد (از سرچ گوگل پاک خواهید شد). هروزه یک تا پنج بک لینک ارزان و با کیفیت کافی است (در ماه اندازه ای حدود صد و پنجاه تا و سالی 2 هزارتا).

با اعتبار ترین سایت‌ های چه ایرانی و چه خارجی در زمان چندین سال کار بر روی سایت خود کمتر از 4000 لینک خارجی دارند.به همین اندازه راضی باشید. بیش ‌تر زمان خود را صرف تهیه محتوا کنید.

به چه دلیل بک لینک ها تاثیرگذار هستند؟

بک لینک ها به سه علت اهمیت دارند :

1- رتبه بندی : موتور های سرچ مثل google، bingبک لینک ها را به صورت رای اعتماد به آن صفحه در گمان می گیرند و اگر صفحه شما لینک های زیاد تری داشته باشد شانس شما برای رنک های بالاتر زیاد تر می شود.

2- سرعت بالا ایندکس مطالب : بک لینک ها سبب می شوند خرنده ها و ربات های موتور های سرچ آسان تر صفحات شما را پیدا کنند و اگر این بک لینک ها از صفحات مورد علاقه باشد این سرعت چندین برابر می شود به دلیل آن که موتور های سرچ بیشتر صفحات محبوب را ارزیابی می کنند تا صفحات غیر محبوب.

3- بالا بردن میزان ورودی کاربر : اگر سایت شما شامل بک لینک های زیادی باشد این سبب می شود که کاربران بیشتری با کلیک روی لینک شما که در سایت های مختلف وجود دارد داخل صفحه سایت شما شده و ورودی سایت شما را بالا ببرند.

چرا بک لینک ارزان اهمیت دارند ؟ تمام لینک هایی که به وبسایت شما می شوند شامل ارزش یکسانی نیستند و بلکه وابسته به شرایط و عللی که در زیر آورده شده با یکدیگر مختلف هستند.

علل اثرگذار در با ارزش بودن بک لینک

ارتباط : اگر بک لینک از سایت شما مرتبط به کار شما باشد ارزش زیاد تری دارد. مثلا اگر کار شما تمیرکار یخچال هست و شما از دو سایت متفاوت بک لینک دارید به صورتی که سایت نخست دارای کسب و کار تعمیرات و سایت دوم شامل کسب و کار فروش پکیج می باشد ، در این صورت ارزش لینکی که از سایت فروش پکیج به شما داده شده خیلی زیاد تر از نخستین می باشد.

موقعیت جغرافیایی : اگر شما سایت فارسی دارید و کاربران شما در ایران زندگی می کنند. اگر لینک های ورودی به سایت شما از سایت های فارسی باشد اهمیت زیاد تری دارد و در سرچ هایی که با آی پی ایران جستجو می شود شما رنک بالاتر بدست می آورید.

انکرتکست : متن پیوند (anchor text) که همان دروازه داخلی به سایت شما است و هر اندازه مرتبط با صفحه لینک داده شده باشد معیار زیاد تری می باشد.با ما در ادامه ی مقاله ی بک لینک ارزان همراه باشید.

اعتبار دامنه : یکی از فاکتور های پر اهمیتی در بک لینک، اعتبار و اهمیت دامنه ای است که به شما لینک داده است و این اعتبار بواسطه کمپانی های بخصوصی مثلmozداده می شود که فاکتور های مختلفی برای اعتبار سنجی دامنه دارد که می توان به عمر دامنه، حدود لینک های دامنه، کیفیت لینک ها و … اشاره کرد.

عمر صفحه : عمر صفحه همچنین مثل عمر دامنه در اندازه ارزشی که به لینک می دهد اثرگذار است و هراندازه عمر صفحه و لینکی که به صفحه شما داده شده زیاد تر باشد شامل معیار بیشتری است.همراه ما در ادامه ی  محتوای بک لینک ارزان باشید.

فالو و نوفالو بودن : اهمیت یک لینک به فالو(dofollow) بودن آن است و اگر لینکی که به سایت شما انتقال داده شده است نوفالو(Nofollow) باشد اهمیت چندانی ندارد.البته این به مفهوم نیست که کلا اهمیتی ندارد اما به نسبت لینک فالو اهمیت زیادی ندارد.

مهم بودن خرید بک لینک کم هزینه

خرید بک لینک ارزان برای بالا بردن رنک سایت مهم است. اگر یک وب سایت شامل بک لینک های بهتری باشد، لغات کلیدی انکر تکست بهتر می شوند و همین عنوان اهمیت صفحه و دامنه سایت را به دنبال خواهد داشت. درست کردن لینک از جمله معیار های پر اهمیت برای بالا بردن رتبه و سئوی سایت می باشد.

بک لینک های مناسب و قدرتمند می توانند شما را با گذر زمان در نتایج صفحه نخست گوگل جای دهند. خرید بک لینک ارزان کار راحتی نیست. برای خرید بک لینک احتیاج به برنامه سریع و مناسب خواهید داشت.بک لینک ها برای بالا رفتن رنک سایت مورد اهمیت قرار می گیرند.

خرید بک لینک کم هزینه سبب می شود سایت شما در موتورهای سرچ به رتبه بالا تری دست پیدا کنند. اگر محتوای سایت بک لینک های بهتری از وب سایت های دیگر بگیرد ، در این گونه محتوای تولیدی به صورت طبیعی در موتورهای سرچ به رتبه بهتری دست می یابد.

بک لینک ارزان وضعیت و شرایط مناسب تری برای بالا تر بردن رتبه سایت بوجود می آورد در حقیقت با خرید بک لینک این کارایی به ربات های موتور جست و جو داده می شود که لینک مربوط با سایت شما را بیابند و سایت را برای سرچ گوگل بهینه سازند.

بک لینک ارزان برای سایت هایی که به طور جدیدی درست شده اند، مهم است. در حقیقت بک لینک ها کسیر را برای توسعه رتبه سایت آسان تر می کنند و به ایندکس شدن سایت سبب می شوند.

سودمندی خرید بک لینک کم هزینه

اگر به دنبال سود می گردید ما به شما بک لینک ارزان را توصیه می کنیم. برای دست پیدا کردن به ترافیک ارجاعی باید بک لینک خریداری. ترافیک های ارجاعی به صورت اصولی و مقصود مورد کلربرد قرار می گیرند. مفهوم از ترافیک ارجاعی همان کاربرانی هستند که از روش بک لینک به سایت شما وارد می شوند.

در حقیقت ورود آن ها به سایت از لینک گوگل رخ نمی دهد. این کاربران و مشتریانی که از راه ترافیک ارجاعی به سایت شما وارد می شوند، همواره در راه رسیدن تحقق اهداف هستند. به همین دلیل در ترافیک های ارجاعی نرخ بانس ریت به طور زیادی کم می شود.

فواید خرید بک لینک کم هزینه

بانس ریت از نکاتی است که در هر تجارت و فروشی مشاهده می شود. بانس به مفهوم اصابت به مانع و برگشت زود و سریع می باشد. در حقیقت این مدل رفت و برگشت، برخورد توپ والیبال و برگشت آن را به یاد می آورد. بانس ریت در وب سایت ها و تکنولوژی به مفهوم بازدید کاربر از سایت، فروشگاه، مغازه و … بدون هیچ علل تعامل، خرید، بررسی محصول و پرسش می باشد.

بانس ریت که اسم دیگر آن نرخ پرش است و در ابزارهای الکسا و گوگل آنالیتیکس مشاهده می شود. در حقیقت این نرخ به درصد مفهوم می گردد و مشخص می کند چند درصد بازدید کنندگان بدون مقصود در محیط سایت جای گرفتند و بدون تعامل و خرید از سایت بیرون آمده اند.

افزایش رتبه لغات کلیدی

بک لینک ارزان می تواند به صورت قسمت مهم در سئو مدنظر جای بگیرد. ساخت لینک اصولی می تواند سبب افزایش رنک لغت کلیدی در گوگل شود. برای خرید بک لینک کم هزینه باید اصول پر اهمیت استفاده از بک لینک و اصول گوگل درباره بک لینک را به عمل در آورید.

به دلیل آن که در صورت به کار بردن از بک لینک های نادرست و غلط، ممکن است گوگل شما را جریمه نماید. برای موفقیت پیدا کردن در ساخت لینک ، خوب است خرید بک لینک کم هزینه را از سایت های معتبر انجام دهید.ساخت لینک به صورت های متفاوتی برای سایت شما انجام می شود. شما با اهمیت به نوع قصدتان از مدل های بک لینک می توانید استفاده کنید.

چه عللی در کیفیت یک لینک اثرگذار هستند

انکر تکست: لغت یا لغاتی کلیدی است که به یک برگه ی دیگری لینک می‌ شود. وقتی که شما با جملات کلیدی مربوط با صفحه‌ی که می‌ خواهید به آن پیوند بدهید، به گوگل یک سیگنال مثبت به گوگل می فرستید که این انکر تکست با این صفحه مربوط است و گوگل توانا خواهد رتبه آن لغت کلیدی را با اهمیت به دیگر علل ها افزایش دهد.

اعتبار دامنه: این معیار بواسطه کمپانیMozبوجود آمده است. از علل اثرگذار در معین کردن اعتبار دامنه می‌ توان به نکات زیر توجه کرد : سن دامنه، تعداد لینک‌ های داخلی، کیفیت پیوند ها، فعالیت سایت در فضا های اجتماعی و… در بالا بردن یا کم کردن این معیار ها دخیل هستند. این ارزش می‌ تواند در معین کردن کیفیت یک لینک مرتبط باشد.

اعتبار صفحه: اعتبار صفحه در محتوای بک لینک ارزان ، مثل دامین اتوریتی بواسطه کمپانی ماز ارائه می‌ شود که در مورد لینک‌ های داخلی٬ کیفیت آن‌ ها و اعتبار اصولی همان صفحه معین می ‌گردد.

گرفتن لینک بر اساس شرایط : اگر سایت شما به زبان فارسی است، خوب است بک لینک هایی که می گیرید از سایت های باشد که از دامنهirبه کار می برند. به دلیل آن که باعث افزایش شانس شما برای گرفتن رتبه بیشتر در نتایج جستجوی ایران می‌ شود. ولی امکان دارد سبب بالا بردن رتبه سایت شما در نتایج سرچ بین ‌المللی نشود.

اندازه لینک های وجود داشته در درون صفحه: گوگل برای شناخت لینک های طبیعی از غیرطبیعی از شیوه های متفاوتی به کار می برد. ولی در کل اندازه لینک های خروجی از صفحه‌ ای از آن لینک دریافت می کنید نباید خیلی بیشتر باشد و باید نسبت آن با محتوای وجود داشته محفوظ بماند.امیدواریم که از مقاله ی بک لینک ارزان راضی بوده باشید.

شاید شما با خرید بک لینک به طور موقت چند لینک بالاتر بیایید اما شک نکنید پس از مدتی مشکلات خطرناک بسیار زیادی گریبان شما را خواهد گرفت.

حتی امکان دارد دامنه شما به سادگی توسط گوگل پنالتی شود.

پس تفاوت بسیار عمده ای بین تولید بک لینک تخصصی که هر یک عدد آن حدود نیم ساعت وقت کارشناس شرکت سئو تهران را خواهد گرفت ، وجود دارد با بک لینک های خریدنی که در مدت بسیار کم و در مقدار های بسیار زیاد به مردمی که اطلاع چندانی ندارند فروخته می شود.

در قسمت زیر کمی به صورت تخصصی وارد بحث بک لینک می شویم:

بک لینک به چه معنی است؟

قبل ازتوضیح دادن مبحث بک لینک ارزان به معنای آن می پردازیم ، وقتی که سایت مورد نظر  به سایت های دیگر لینک داده می شود به آن لینک خارجی ، بک لینک می گویند. ولی سوالی که در این مبحث پیش می آید این است کهتاثیر بک ‌لینک بر روی سئو سایت چگونهانجام می گیرد ؟در حال حاضر وبسمتر ها اهمیت بخصوصی به بک لینک‌‌ هاو به صورت کلی ساخت لینک از خود نشان می دهند

وقتی که همه معیار های دو سایت یک مدلاست، این توانایی بک‌لینک‌ های هر سایت است که در رنک بندی گوگل تعیین کننده می‌ شود.افراد زیادی بخصوص افرار تازه کار داخل حوزه سئو شده‌اند با بک ‌لینک‌ ها و به صورت اساسی شیوه ساخت لینک درگیری بخصوصی دارند. علت این درگیری اهمیت بخصوصی است که ساخت لینک پیدا کرده است.

تا به الان هیچ زمان ساخت لینک یا به دست آوردن لینک‌ های مناسب به اندازه ای که در حال حاضر اهمیت پیدا کرده مهم نبوده‌ اند. در حوزه ساخت لینک می شود به طور زیادی درباره اش حرف زد و این مطلب کاملا حرفه ای است.ما را در ادامه ی مقاله ی بک لینک ارزان همراهی کنید.

به همین علت ما تلاش کرده‌ ایم از سئو تهران با توضیح آن که بک ‌لینک ارزان و اثر آن در سئو و همینطور شیوه به دست آوردن آن به زبان راحت و پایه‌ای، شما را در رساندن معنای بیشتر این مطلب کمک کنیم. نکاتی که در این مقاله بک لینک ارزان با آن‌ ها شناخت پیدا می کنید عبارت‌اند از:

  • چند اصطلاح حرفه ای در ساخت لینک چیست ؟
  • بک لینک به چه معناست ؟
  • به چه دلیل فهمیدن اثر بک‌لینک در سئو پر اهمیت است ؟

چند اصطلاح حرفه ای در ساخت لینک

همانگونه که بیان کردیم ساخت لینک ارزان از اهمیت بخصوصی برخوردار است. وبمسترها قسمتی از وقت هرروزه خود را صرف رصد بک ‌لینک‌ های بدست آورده شده بواسطه صفحات متفاوت سایت خود می‌کنند.

اگر فعالیت خود را در این زمینه به طور تازه ای شروع کرده ‌اید، به شما پیشنهاد می کنیم که برای شناخت با ادبیات ساخت لینک ، اصطلاحات مقاله بک لینک ارزان را به درستی مطالعه کنید و به یاد بسپارید:

  • بک‌ لینک : وقتی که سایر سایت ها به سایت شما لینک می دهند شما یک بک ‌لینک بدست آورده اید.
  • توانایی دامنه : قدرت دامنه ،عددی میان ۰ تا ۱۰۰ گفته می شود که معین کننده اعتبار یا توانایی دامنه سایت شما است. توانایی دامنه خود به علل های متفاوتی از جمله اندازه جستجو مستقیم سایت، ساخت لینک و سرعت سایت مرتبط است. هر اندازه قدرت دامنه زیاد تر باشد اثر بک ‌لینک شما بر سئو سایت مقصود زیاد تر خواهد بود و از کیفیت زیاد تری برخودار خواهد بود.
  • لینک جوس : لینک جوس به ،اندازه اعتبار یا فعالیتی که بک ‌لینک مورد نظر از وبسایتی که لینک قرار داده اید گفته می شود.

  • لینک نوفالو : وقتی که سایت اولیه به سایتی که دارای اعتبار نیست یا رقیب است ، لینک می ‌دهد و هدف دارد هیچ لینک جوسی از روش بک‌لینک به وبسایت مورد نظر انتقال داده نشود و به صورت اساسی بک ‌لینک مورد نظر دخالتی در رنک بندی بواسطه گوگل نداشته باشد از تگ نوفالو به کار برده می‌شود.
  • لینک دوفالو : لینک دوفالو لینک‌ هایی هستند که لینک جوس را انتقال می دهند . و به صورت از قبل تعیین شده همه لینک‌ های که به بیرون از سایت خود در یک پست وبلاگی می‌ دهید، لینک دوفالو به شمار می‌ رود.
  • لینیکینگ روت دامین :به اندازه، تعداد دامین‌ های یکتایی گفته می‌ شود که سایت شما را لینک قرار داده اند. هر تعدادبک ‌لینک از یک وب سایت گرفته باشید، تعداد لینیکینگ روت دامین گفته شده با همان یک برابراست.
  • لینک مناسب پایین : این مدل لینک‌ ها به لینک‌ های مضری گفته می شوند که از سایت‌ های هرز به سایت شما انتقال داده می‌ شوند. این لینک‌ ها نه فقط لینک جوسی انتقال نمی دهند، بلکه اثرات خیلی مضری بر روی وب سایت شما خواهند داشت. به همین علت است که وبمستر ها تمام روز بک ‌لینک‌ های که داده شده به وبسایت خود را ارزیابی می‌کنند تا لینک‌ های مضر را پاک کنند.
  • انکر تکست: به مطالبی که شما بک ‌لینک خود را به صورت هایپرلینک بر روی آن جای می‌ دهید انکر تکست بیان می کنند. انکر تکست یک شیوه خیلی پرفایده برای رنک داشتن در لغت کلیدی‌ های مورد نظر است.

معنای بک ‌لینک ارزان و ساخت بک لینک ارزان چیست؟

بک ‌لینک را در قسمت های بالا ترمقاله بک لینک ارزان بیان کرده‌ ایم. به سوی تعریف ساخت لینک می‌ رویم. به پردازشی که در آن شما فعالیتی سبب بدست آوردن بک ‌لینک برای سایت خود می‌کنید ساخت لینک بیان می کنند. این لینک‌ ها شیوه ای هستند برای آن که مخاطبان بین صفحات متفاوت اینترنت راهنمایی شوند.

از یاد نبرید این نکته را در مقاله بک لینک ارزان که وبسایتتان بواسطه موتور سرچ کننده های متفاوت به خصوص گوگل نقش مهمی دارند. شیوه های زیادی برای ساخت لینک وجود دارند و وبمسترها موافق هستند که ساخت لینک یکی از دشوار ترین و سخت ترین قسمت فعالیت‌ های مرتبط به سئو است. اگر توانایی داشته باشید لینک‌ سازی را به درستی انجام دهید و لینک‌ های مناسب و درست بوجود آورید سریعا اثر این نوع بک‌لینک ها را در سئو سایت خود مشاهده خواهید کرد.

چرا مفهوم اثر بک لینک در سئو پر اهمیت است؟

پیش از این همچنین اشاره ‌ای کوتاهی کردیم که اگر دو سایت از دید تمام معیار های سئو مثل سئو درون صفحه‌ای، سئو محتوا و سئو تکنیکال برابر باشند، این سئو خارج صفحه ‌ای یا به عبارت دیگر بک ‌لینک‌ ها و ساخت لینک هستند که سرنوشت ‌ساز می‌ شوند. به همین علت است که ساخت لینک امروزه شامل اهمیت زیادی شده است.

این شیوه بعد ها به قسمتی جدانشدنی از رنک بندی کردن سایت‌ ها بواسطه موتور های گوگل تغییر داده شد. علت این مطلب هم مشخص بود؛ ممکن است هر تعداد وب سایت‌ هایی که به صفحه مورد نظر اشاره می‌کنند زیاد تر باشد، احتمالا آن صفحه شامل کیفیت زیادی است.نتیجه گیری از مقاله بک لینک ارزان این است، که کیفیت محتوا صفحه اول باید زیاد باشد که بتواند تعداد بیشتری بک ‌لینک بدست آورد.

ما در شرکت سئو تهران تمامی بک لینک های تولید شده را در قالب فایل های اکسل برای شما عزیزان ذخیره می کنیم تا در صورت علاقه ، این فایل ها برای شما ارسال شود و شما آن ها چک کنید.

امیدوارم این مقاله در زمینه بک لینک ارزان برای شما عزیزان مفید بوده باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و هرگونه مشاوره تخصصی رایگان در زمینه بک لینک ، با کارشناسان سئو تهران در ارتباط باشید تا با کم ترین هزینه و در کوتاه ترین زمان ممکن ،شرکت سئو تهران کسب و کار آنلاین شما عزیزان را که امروزه 60% بازار را فرا گرفته است ، راه اندازی کرده و تا پایان راه و کسب درامد روز افزون شما در حرفه خود ، در کنار شما باشیم.

14 تکنیک جامع و مفید برای ساخت بک لینک ارزان

برای توضیح درباره ی بک لینک ارزان ابتدا می خواهیم تکنیک های بک لینک زنی را به شما عزیزان یاد دهیم تا شاید خودتان یاد گرفتید و دیگر نیازی به خزج کردن هزینه پیدا نکردید ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

1-  تهیه محتوا و لینک بیلدینگ

امکان دارد این شیوه کمی قدیمی به گمان برسد؛ ولی همچنان هم قدرتمند است. مقالات خارق العاده در ارتباط با کسب‌ و کارتان به وب‌سایت‌ های معتبر و عالی ارسال کنید.بعضی از وب‌ سایت‌ ها، فرستادن مقاله‌ هایی را که در تمام وب‌ سایت‌ ها هستند ممنوع کرده‌اند.

اگر هم وب‌ سایتی به شما بگذارند لینک داد، فقط از یک تگ لنگر (Tag anchor) برای متصل کردن به وب‌ سایت به کار ببرید. همینطور از متن لنگرگاه بک لینک ارزان به طور طبیعی به کار ببرید. هیچ زمان از تعداد بیشتری لینک در مقالات برای لینک بیلدینگ به کار نبرید. بعضی زمان ها مقالات بدون لینک می‌توانند نتیجه‌ای مناسب تری به شما بدهند.

2- بررسی کالا و ساخت لینک

اگر شما فروشندۀ کالا هستید، مشتریان شما از ارزیابی کالا ها به صورت جامع استقبال می‌ ارزیابی کالا به مخاطب برای انجام خرید یقین می‌ دهد. برای بررسی کالا می‌ توانید هم از تولیدکنندۀ کالا و هم از استخدام آژانس تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ به کار ببرید.

در حال کنون یکی از ابزار مورد علاقه موجود، وبلاگ‌نویسی ویدئویی است. شما همچنین می‌ توانید برای آزمایش و بررسی کالا هایتان از متخصص وبلاگ‌نویسی ویدئویی به کار ببرید.شما آیتم‌ ها و کالاهایتان را برای آن‌ ها ارسال می کنید، آن‌ ها همچنین برای کاربران شما ویدئویی توضیحی دربارۀ آن کالا درست می کنند. با به کار بردن از این شیوه می‌ توانید قطعاً بک لینک ارزان عالی بگیرید.

3- مصاحبه کنید و بک لینک بگیرید

اشتباه نکنید. مفهومان از مصاحبه، شغل مصاحبهگری نیست. این کار، شیوه ای عالی برای جذب مشتری است؛ به دلیل آن که مشتریان مشاهده می کنند که مردم دربارۀ شما حرف می زنند. وبلاگ ها و وبسایت های زیادی در وب وجود دارند که با کارآفرینان کوچک و بزرگ مصاحبه می کنند.

بنابراین از مصاحبه حتماً یک روش ارتباطی برای تماس با خودتان در اختیار آن شخص قرار دهید. اشتراک گذاری اطلاعات تماس، روش ها اثرگذار برای گرفتن بک لینک ارزان است.

مصاحبه و بک لینک سئو

یکی از سوال های بیان شده این است که چطور مصاحبه‌شوندگان از مصاحبۀ شما آگاهی یابند؟ برای این کار می‌ توانید در وب‌سایتتان صفحه‌ای با موضوع «مصاحبۀ من» بوجود آورید تا مردم از آن آگاهی یابند. شما همینطور می‌ توانید با بلاگرها یا وبلاگ‌نویسان همچنین به صورت مستقیم در ارتباط باشید تا بتوانید مصاحبه را انجام دهید.

البته این برقراری ارتباط و انجام آن کمی دشوار است. ولی اگر بتوانید ارتباط را برقرار کنید و یک مصاحبه در ماه داشته باشید، بک‌لینکی مناسبی می گیرید و با افزایش کاربر و بازدیدکننده مواجه خواهید شد.

4-  سوال ها را جواب دهید و لینک سازی کنید

یکی از روش های قدیمی است که طی چندین سال پیش مفهوم خود را از دست داده است. قبلا وب‌سایت کورا (www.quora.com) توانسته است به وب‌ سایت سوال و جواب محبوبی تغییر یابد. گرچه که کورا لینک‌های نوفالو می‌ دهد ولی چندان پر اهمیت نیست به دلیل آن که کاربر با دنبال‌کردن جواب شما می‌ تواند به وب‌سایتتان دست یابد.

این روش در نظر موتور های جستجو طبیعی است و با به کار بردن از این روش شما می‌توانید پروفایلی دارای چند لینک داشته باشید.

شیوه های ساخت بک لینک سئو

شما می‌ توانید در فهرست های متفاوت جست‌وجو کنید و به‌دنبال جواب هایی باشید که با خدمات و کالا های شما مربوط هستند. پیشنهاد ما به شما این است که در هر جوابی لینک مرتبط به وب‌سایتتان را قرار ندهید. سعی کنید در جواب به سوال ها طبیعی رفتار کنید.

خیلی آسان می‌ توانید با به کار بردن از جواب دادن به سوال ها بازدیدکنندۀ زیادی به دست بیاورید. اگر خوش‌شانس باشید می‌ توانید با این تعداد کاربر همچنین موفق باشید.

5- طراحی اینفوگرافیک و درست کردن بک لینک

اساسا طبیعی است که اثر سخنرانی تصویری بیشتر از متنی است. اینفوگرافیک‌ ها اکنون در رسانه های اجتماعی اساسا فراگیر هستند.

آن‌ ها یکی از روش های مورد علاقه برای گرفتن بک لینک ارزان به وب‌سایت شما به شمار می روند. شما می‌ توانید با افزودن لوگو و روش های ارتباطی شرکتتان به اینفوگرافیک، به صورت خودکار مشتریان را به سوی خود جذب کنید.

همینطور از یاد نبرید که آدرس وب‌سایتتان را همچنین در آن اضافه کنید. اینفوگرافیک در ساخت برندتان به شما یاری می‌ کند.بناربراین بعد از ساخت اینفوگرافیک، آن را در رسانه های اجتماعی و وب‌سایت‌ های خبری بفرستید.

اگر اینفوگرافیک‌تان جالب باشد، اشخاص در رسانه های اجتماعی آن را به‌سرعت دست‌به‌دست می‌کنند تا همه مشاهده کنند.

6- ویدیو مارکتینگ و لینک سازی

یکی از روش های فعال نمایش کالا در این روز ها، درست کردن ویدئو های تبلیغاتی است. اکنون مردم زمان بیشتری برای خواندن متن‌ های بلند ندارند. به همین علت شما می‌ توانید با به کار بردن از ویدئو های تبلیغاتی پیغام خود را به کاربرانتان برسانید.

یوتیوب یکی از وب‌سایت‌ های محبوب و سرگرم‌کننده است. بیشتر وب‌سایت‌ های ویدئویی قسمتی را برای نمایش و توضیح ویدیو دارند. شما می‌ توانید در توضیح ویدئوی خود، آدرس وب‌سایتتان را همچنین قرار دهید. این شیوه همچنین یکی از شیوه های قوی ساخت بک لینک ارزان است. ویدئوی شما می‌ تواند تبلیغاتی، سرگرم کننده یا آموزشی همچنین باشد.

ویدئو های ویروسی (محتوایی که به‌سرعت در محیط مجازی پخش می‌ گردد) می‌ تواند ترافیک بیشتری را برای شما داشته.

7- پادکست و ساخت بک لینک رایگان

پادکست یکی از روش های برقراری ارتباط مستقیم برای بوجود آوردن بک‌لینک باکیفیت است. مناسب ترین روش برای آغاز ساخت پادکست، پادکست‌ کردن در کانال‌ های پادکستی دیگر است. در کنار پادکست صوتی‌تان، باید متن آن را همچنین قرار دهید؛ به دلیل آن که موتور های جست‌وجو نمی‌ توانند صوت را معین کنند.

تهیه پادکست و ساخت بک لینک سئو

در متن پادکستتان می‌ توانید آدرس وب‌سایتتان و دیگر اطلاعاتتان را همچنین قرار دهید. با همین شیوه می‌ توانید بک لینک ارزان بیشتری را جذب کنید.

اگر نمی‌ خواهید که متن کامل پادکستتان را جای دهید، حداقل خلاصه یا معنایی از آن را بنویسید. پادکست نمی‌ تواند برای زمان زیادی در اوج باقی بماند.

ولی فرصتی خوبی برای شما بوجود می آورد. پادکست یکی از روش هایی است که می‌ توانید با دیگران ارتباط داشته باشید؛ در صورتی که نمی‌ دانید فرد مدنظر شما کیست. لازم است یک دفعه تهیه پادکست را امتحان کنید تا از افزایش ترافیک سایت و ساخت بک لینک شگفت زده شوید.

8- ابزارهای رایگان درست کنید و بک لینک بگیرید

مخاطبان عاشق به کار بردن از ابزار رایگان هستند. همینطور در وب همچنین ابزار های رایگان زیادی وجود دارد که مخاطبان از آن‌ ها به کار می برند.گمان کنید که چه اندازه ابزار رایگان در سطح وب برای درست کردن بک لینک و SEO وجود دارد. شما همچنین می‌ توانید برای ارتباط خودتان و به‌دست‌آوردن ترافیک بیشتر دنبال با بک لینک ارزان مناسب مواردی را بسازید.

شما حتی می‌ توانید با درست کردن ماشین‌حساب، تقویم یا حتی برنامۀ یادداشت رایگان همچنین مخاطبان زیادی جذب کنید. این پیشنهاد ها تمامی ابزار خوبی برای گرفتن بک لینک مناسب است. همینطور می‌ توانید با عرضه PDF‌ها و کتاب‌ های الکترونیکی رایگان در ارتباط با کالاهایتان مشتری را به سوی خود بکشید.

9- پینترست (Pinterest) و لینک سازی رایگان

پینترست یکی از رسانه های اجتماعی است که توانسته در چند سال قبل کاربران زیادی جذب کند. به تعبیر بعضی محققان و فعالان رسانه های اجتماعی، پینترست یکی از مناسب ترین رسانه های اجتماعی برای معرفی کالا ها به طور عکسی است.شما می‌توانید با درست کردن یک حساب کاربری در پینترست و قراردادن اطلاعاتتان در پروفایل، به آسانی آن‌ ها را به سوی وب‌سایتتان جذب کنید.

اشخاصی که مربوط با کسب‌وکار شما هستند فالو کنید و همینطور افراد بیشتری که با شما مرتبط هستند همچنین شما را فالو می‌ کنند.ما را در ادامه ی مقاله ی بک لینک ارزان همراهی کنید.

ساخت بک لینک برای سئو با به کار بردن پینترست

در حال کنون میلیون‌ ها زمان جذاب (پین‌کردن در پینترست) برای شما در پینترست موجود است. اگر بتوانید برای مخاطبان جذاب باشید، آن‌ ها همچنین به شما جذب می‌ شوند.آمار مشخص می کند که از هر ۱۰ نفر، ۷ کاربر بعد از اینکه از راه پینترست به وب‌سایت‌ ها هدایت شده‌اند، کالایی را خریداری کرده‌اند.

اول پینترست برای حساب‌ های شخصی بود؛ ولی الآن برای حساب‌ های تجاری همچنین موجود است. در کنار تمام این‌ ها یک برنامۀ کاملاً رایگان است؛ بنابراین چرا از آن برای جذب مخاطب استفاده نکنید در صورتی که پینترست ترافیک مناسبی را می‌ گیرد.

10- رددیت (Reddit) معدن بک لینک

وب‌سایت رددیت یکی از وب‌سایت‌ هایی در گذشته است که علاوه بر دارا بودن لینک‌ های زیاد، اهمیت بسیاری همچنین دارد. این وب‌ سایت منبعی خیلی عالی برای مشتریان بالقوه است. برای موفق‌ شدن همچنین فقط باید یک فروم ویژه (Subreddit) مناسب برای فرستادن محتوایتان پیدا کنید.

در ابتدا لینک‌های رددیت که نو فالو هستند، اجازۀ دسترسی به موتور های سرچ نمی‌ دهند؛ ولی پس از گرفتن نظر و کامنت، لینک شما همچنین اجازۀ دسترسی را به موتور های جست‌وجو می‌ دهد. آمار مشخص کند که این وب‌سایت، هروزه تعداد بازدید زیادی دارد.

همینطور این تعداد بازدید زیادی توانسته است این رسانه اجتماعی را از رسانه های اجتماعی دیگر متفاوت کند.برای فرستادن محتواهایتان فروم‌ های ویژه را با توجه زیاد انتخاب کنید. تنها پست خود را با لینک نفرستید به دیگر مطالب‌ همچنین رأی بدهید. همینطور می‌ توانید برای آن‌ ها همچنین نظر بگذارید.

به مردم در مشکلاتشان یاری کنید و در جوابگویی همچنین درست و حقیقی عمل کنید. از جواب های غیرضروری و فرستادن هرزنامه‌ها همچنین پرهیز کنید.

11- ویکی‌پدیانویسی و دریافت بک لینک

ویکی‌پدیا یکی از وب‌سایت‌ های معتبر است که می‌ تواند بک لینک ارزان درست برای وب‌سایت شما باشد. در این چند سال، ویکی‌پدیا منبع با اهمیتی از اطلاعات بوده است. ویکی‌پدیا یکی از وب‌سایت‌ های مجاز و معتبر است. به همین علت ارزش بیشتری برای گرفتن بک‌لینک دارد.

12- منابع و لینک‌ های مرده

ویکی‌پدیا به هر فردی که مطلبی را در آن عوض کند یا اضافه کند، اعتماد می‌ کند. شما می‌توانید لینک‌ های مردۀ بیشتری را در ویکی‌پدیا پیدا کنید.

به اضافه این که می‌ توانید لینک وب‌سایتتان را در جایی درست بیفزایید.این را فراموش نکنید که لینک‌ های ویکی‌پدیا نوفالو است؛ به‌عبارت بهتر به شیوه ای است که به موتور های سرچ اجازۀ دسترسی نمی‌ دهد.

ولی این لینک‌ ها از وب‌سایت معتبری هستند که باعث می‌‌ شوند بتوان این اشکال را در SEO نادیده گرفت. همینطور می‌ توانید با به کار بردن از این روش ترافیک بیشتری را برای وب‌سایتتان بدست آورید.

با بک‌لینک وب‌سایت خودتان آغاز نکنید. در اول مشخصاتتان را برای بهبود پروفایلتان عوض کنید. ویکی‌پدیا به اسپم‌ ها اجازۀ داخل شدن نمی‌ دهد.

اگر شما اسپم تهیه کرده باشید، شما را بلاک یا اخراج می‌ کند. بنابراین برای به‌دست‌آوردن یک بک لینک ارزان درست از یک وب‌سایت معتبر، به قوانین احترام بگذارید.

ویکی نویسی و درست کردن بک لینک رایگان

بعد ‌از اینکه شما مطلبی را عوض می کنید، بواسطه تیم سئو تهران بررسی می‌شود. اگر براساس قوانین صحیح باشد، شما خوش‌شانس خواهید بود و می‌ توانید مخاطب بیشتری را جذب کنید.

13- محتوای جدید فرصت لینک بیلدینگ

به جستجو مطالبی باشید که در سایت ها همچنان موجود نیست. شما می‌ توانید مطالب خود را با افزودن لینک مراجع به سایت کنید. بعد از فرستادن، تأیید و منتشر کردن، می‌توانید جزء جامعۀ بزرگ این وب‌ سایت شوید

14- مطبوعات

در سال گذشته گوگل خبری را براساس بر اینکه مطبوعات احتمال دارد به رتبه‌بندی آن آسیب برساند انتشار داد. در بعضی از وب‌سایت‌ ها همچنان هم برای SEO و ساخت لینک، خبر تهیه می‌ کنند. به صورت تجربه به شما پیشنهاد می‌ کنیم که از مطبوعات با صورت جزئی از برندتان به کار ببرید و آن را فقط بع صورت ساخت لینک نبینید.

همینطور برای افزودن تگ لنگر / anchor به متنتان سعی نکنید. فقط آدرس وب‌سایتتان را قرار دهید. مخاطبان از راه آن می‌توانند به شما دسترسی داشته باشند.

اخباری که غیرمستقیم اطلاعات را مشخص می کند با اهمیت تر از اخباری است که مستقیم اعلام می‌ شود. به عبارت مناسب تر، متون خود را برای انسان‌ ها بنویسید نه برای موتور های سرچ.

از لغات کلیدی مناسب به کار ببرید و از انکر تگ‌ها (Anchor tags) همچنین دوری کنید. احتیاجی نیست به دنبال هایپرلنک‌ ها بروید.امیدواریم که از مقاله ی بک لینک ارزان راضی بوده باشید.

نترسید و با ما اعتماد کنید تا از سایر رقبا در این بخش پر درامد دیجیتال مارکتینگ ، عقب نیوفتید.

با سئو تهران به بهترین ها برسید….

بیشتر بخوانید: بک لینک جدید

last update:1/16/2021

last update:3/02/2021

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

مشاهده پکیج های ریپورتاژی و بک لینک سئو تهران