امتیازدهی به : post

بک لینک ایرانی چیست؟

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، ارائه دهنده خدمات تخصصی فروش بک لینک ایرانی ، برای صعود سایت شما بر فراز موتور های جست و جو ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

بک لینک ایرانی

بک لینک در سئو چه مقدار اهمیت دارد؟

ارزش بک لینک ایرانی در سئو می‌توان بیان کرد به طور تقریبی مهم است، تجربه ثابت کرده است که سایت‌هایی که بک لینک های واقعی زیاد دارند و در کنار آن محتوای به موقع و جدید منتشر می‌کنند، رتبه عالی دارند.

برای واضح تر شدن اهمیت بک لینک ایرانی در سئو و بهینه سازی سایت به این مثال توجه کنید:
تصور نمائید شما در جلسه‌ای مبحثی را بیان نموده اید و ۱۰ نفر موضوعی را که بیان کردید تایید کردند و آن را تایید کرده اند؛ بعد از آن شخص دیگری مبحثی را بیان کرد و ۴ نفر به او رأی اعتماد دادند و او را تأیید نمودند. حال حرف شما پر ارزش می شود یا فرد مقابل؟ جواب مشخص می باشد که شما! به دلیل اینکه اشخاصی که حرف شما را تایید می‌کنند زیاد تر از شخص مقابل است.

بک لینک هم به این شکل است؛ به طور تقریبی مانند رأی می‌ماند، هرچه بک لینک ایرانی شما بیشتر به سایت شما و مطالب شما باشد بدین معناست که اشخاص بیشتری به آن رأی می‌دهند، آن را دوست دارند و آن را تایید می کنند، پس رتبه بهتری را خواهید داشت. بک لینک از فاکتورهایی می باشد که رتبه سایت را معین می‌کند.

آیا بک لینک ایرانی باید خریداری شود؟

اگر به این فکر افتاده اید که با خرید بک لینک در سایت‌های با پیج رنک بالا قابلیت این را خواهید داشت قدرت دامین و سایت خود را اضافه کنید و رتبه بهتری را بگیرید، تصور شما غلط است! به دلیل اینکه google و سایر موتورهای جستجو قدرتمند به سادگی آب خوردن سایت‌هایی که برای به دست آوردن رتبه بهتر در جستجو اقدام به خرید لینک می‌نمایند را پیدا نموده و از رتبه آنها کم خواهد کرد. البته لازم به ذکر است اگر تمایل دارید در یک سایت تبلیغات نوشتاری منتشر کنید، با Nofollow سازی لینک می‌توانید دیگر نگران رخ دادن آمدن مورد خاصی برای سایت خود نباشید. شاید بپرسید که اگر بک لینک را خریداری ننمائیم پس به چه شکلی می‌توانیم به سایت خود بک لینک ایرانی دریافت کنیم و به این طریق قدرت سایت خود را اضافه کرده و رتبه بالاتری را به دست بیاوریم؟

پاسخ این است که شما باید بک لینک‌ها را به شکل طبیعی به دست بیاورید؛ یعنی مطالب تازه و کاربردی تولید نمائید تا مخاطبان در سایت‌ها و وبلاگ‌های خود لینک‌های شما را بگذارند. همچنین از شبکه های اجتماعی خواهید توانست برای بک لینک ایرانی ساختن بهره ببرید.

ویژگی های بک لینک ایرانی خوب و بد چیست؟

اگر بخواهیم به صورت خلاصه بگوییم لینکی که شما درخواست قراردادن آن را کرده نموده اید لینک خراب و به لینکی که مخاطبان به میل خود گذاشته اند لینک خوب گفته می‌شود.چرا؟به دلیل اینکه موقعی که شما برای قرار دادن لینک خود پول پرداخت می‌کنید می خواهید که لینک شما در تمام صفحات نمایش داده شود، کلمه کلیدی مهم سایت شما لینک شود، Dofollow باشد و … پس از ویژگی های لینک بد می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

– لینک شدن کلمه پر اهمیت کلیدی سایت: برای مثال اگر سایت در مورد طراحی سایت هست، در همه جا به کلمه طراحی سایت بک لینک ایرانی می‌شود، این لینک غیر واقعی و بد اطلاق می‌شود، به دلیل اینکه مخاطبان معمولا چنین کاری نمی‌کنند مگر اینکه هزینه برایشان کرده باشید.

– لینک شدن سایت در کلیه صفحات سایت: این هم یکی از چیز های دیگری است که باعث می‌شود بک لینک به بک لینک بد تعویض شود، به دلیل اینکه کمتر مدیر سایتی حاضر می‌شود لینک کسی را در کلیه صفحات سایت خود قرار دهد مگر اینکه پولی مبلغی به او پرداخت کرده باشید.

– لینک شدن صفحه اصلی سایت: اگر کلیه به صفحه اصلی شما لینک بدهند و به نوشته های سایت شما لینک ندهند اصلا نگران نباشید، به دلیل اینکه این مورد هم باعث می‌شود بک لینک به بک لینک بد تبدیل شود.

– لینک شدن سایت شما در سایت خارج از موضوع مد نظر شما: به طور معمول مخاطبان در سایت خود لینک‌هایی را می گذارند که با موضوع وبلاگشان ارتباط داشته باشد، اگر موضوع سایت شما در زمینه طراحی لوگو باشد و در آن سایت اسب فروشی را لینک کنید، طبیعی است که بک لینک ایرانی بد است.

– بک لینک ایرانی سایت در سایت های کپی بردار و بدون کیفیت: همانگونه که سایت‌های بی کیفیت خودشان کیفیت زیادی ندارند، لینک‌هایی که از آنها به سایت شما ارسال می‌شود نیز خوب نیست و اگر آن سایت‌ها اسپم باشند، حتی باعث می‌شود در برخی اوقات به رتبه سایت شما آسیب برساند.

– لینک شدن سایت به شکل پنهانی: لینک‌ها را به صورت پنهانی در برخی صفحات می گذارند تا کاربران ببینند و از آن استفاده کنند، ولی زمانی که لینک  مخفی باشد و قابل نمایش نباشد، Backlink غیرطبیعی است.

باید بیان کنیم که اگر در موارد فوق لینک شما Nofollow باشد، رتبه سایت شما هیچ نخواهد دید.

دلیل تاثیر گذاری بک لینک بر نتایج گوگل

اگر سایتی برای شما بک لینک ایرانی و با اعتبار زده است و اگر رنک سایت آن بک لینک ها بالا باشد، اساسا اثر زیاد تری بر روی سایت شما می گذارد. همین کار سبب خرید بک لینک از سایت ‌های فعال با هزینه بیشتر در چند سال قبل شده است. گوگل با اهمیت به لغاتی که در پیرامون یک لینک جای دارند، عنوان سایت را معین می کند.

بنابراین خرید اینگونه بک لینک ها برای سایت، فقط وقتی اثرگذار است که از سایت‌ هایی که اعتبار دارند و مربوط با حوزه کاری شما گرفته شود. همینطور باید به لغت یا جمله لینک شده یا همان انکر تکست و لغاتی که در پیرامون آن وجود دارند اهمیت بخصوصی داشته باشید. به دلیل آن که بک لینک شما فقط برای آن لغت کلیدی در نتایج گوگل اثرگذار خواهد بود.

گوگل، خرید بک لینک برای سایت را به چه نحوی معین می کند؟

موتور سرچ گوگل شیوه های مختلفی برای معین کردن خرید بک لینک بواسطه سایت‌های اینترنتی دارد. پر اهمیت ترین آن‌ ها خدمات گروه ویژه گوگل است که برای جلوگیری با این عمل به نگاه کردن در اینترنت و شناخت سایت‌ های فروشنده لینک می‌ پردازد.با ما در ادامه ی مقاله ی بک لینک ایرانی همراه باشید.

همواره شرکت هایی که در فروختن بک لینک ایرانی افراط می‌ نمایند و به سایت های زیادی با عناوین متفاوت بک لینک می ‌زنند، مورد جلب توجه حریفان خود در این حوزه کاری قرار می گیرند و بواسطه این اشخاص به گوگل گزارش می‌ شوند. در این وضعیت، یک کارشناس، سایت را ارزیابی کرده و در صورت یقین یافتن از خرید و فروش بک لینک در آن، وب ‌سایت را به طور دستی جریمه می ‌کند.

به پردازش گرفتن لینک از دیگر سایت‌ های اینترنتی برای وب‌ سایت خود، لینک سازی یا بدست آوردن بک لینک بیان می‌ شود. مفهوم از لینک، متون یا عکس هایی هستند که با فشردن بر روی آن‌ ها کاربر به صفحه دیگری در اینترنت انتقال می یابد. ربات‌ های موتور سرچ گوگل، در وقت بررسی یک صفحه، لینک‌ های وجود داشته در آن را همچنین بررسی کرده و به این صفحات لینک شده رجوع می‌ کنند، به این صورت، روش حرکت ربات گوگل در محیط اینترنت صورت می‌ گیرد.

زمانی که یک وب‌ سایت، آدرس صفحات سایت شما را در خود قرار‌ دهد، به طوری که با فشردن بر روی آن آدرس به صفحه سایت شما انتقال پیدا می کنند ، آن آدرس به صورت یک بک‌ لینک در گمان گرفته می‌ شود.قبلا بک لینک ایرانی، پر اهمیت ترین فاکتور ارزیابی رتبه ‌سایت‌ ها به حساب می‌ رفت.

ولی اکنون با اهمیت به تغییر الگوریتم موتور های سرچ ، ویژه گوگل، کمی از این اهمیت کم شده است. بصورتی که بک لینک ایرانی قادر هستند اثر قابل‌ اهمیتی در بهبود سئوی خارجی و بالا بردن رتبه ‌سایت دارا باشد.

بک لینک‌ های متفاوت

حالا که با معنای بک لینک شناخت پیدا کردیم، وقت آن رسیده که با انواع بک لینک‌ها شناخت پیدا کنیم. لینک‌ ها از دید ساختاری به دو گروه لینک‌ های داخلی و لینک‌ های خارجی بخش بندی می‌ شوند.ما را در ادامه ی مقاله ی بک لینک ایرانی همراهی کنید.

لینک ‌های داخلی (Internal Links) :

لینکی است که از یک صفحه سایت به صفحه دیگری در همان سایت انتقال پیدا می کند. لینک‌های داخلی، به مخاطبان سایت و همچنین به ربات موتور های جستجو یاری می‌ کند تا توانایی داشته باشند به صفحات متفاوت سایت دسترسی داشته باشند و میان صفحات متفاوت سایت فعالیت کنند. در نتیجه این گروه از لینک‌ ها هم برای مخاطبان و هم برای موتور های سرچ پر اهمیت‌ است.

لینک‌ های خارجی یا بک لینک‌ ها (Back links) :

لینک‌ های خارجی لینک‌ هایی هستند که از دیگر سایت‌ ها به سایت شما نشانه گذاری می‌ کنند. بک لینک‌ ها از معیار های خیلی اثرگذار در رنک بندی سایت‌ ها به حساب می‌ روند. به دلیل آن که از نظر موتور سرچ گوگل، لینک‌ های خارجی مشخص کننده محبوبیت یک وب‌ سایت، نزد دیگر سایت‌ ها است.

و هر اندازه میزان این ارزش گذاری زیاد تر باشد، اثر مثبت زیادی در رنک بندی سایت دارد. بک لینک‌ ها به دو گروه بخش بندی می‌ شوند که در ادامه مقاله ی بک لینک ایرانی به بررسی آن‌ ها پرداخته ایم.

بک‌ لینک‌ های فالو یا دوفالو ( Follow یاDofollow ) :

لینک‌ فالو، به لینک هایی گفته می شود که از سایت شما در سایت دیگری جای گرفته. یقینا هر اندازه اشاره زیاد تری به وب‌ سایت شما وجود داشته باشد، در رنک بندی گوگل، وضعیت بهتری خواهید داشت.به دلیل آن که یکی از فاکتور های گوگل برای شناخت سایت‌ ها و مطالب قابل اعتماد، اندازه اعتمادی است که مخاطبان به سایت دارند.

در نتیجه وقتی که لینک مطالب وب‌ سایت شما در دیگر سایت‌ ها جای گیرد، گوگل معین خواهد کرد که سایت شما از دید مخاطبان، قابل ‌اعتماد و عملگر است، بنابراین شما را به صورت یک سایت قابل‌ اعتماد به دیگران معرفی خواهد کرد. به این صورت، سایت شما در رنک بندی گوگل، رتبه قابل پذیرفتنی دریافت می‌ کند.

بک لینک نوفالو ( nofollow) :

بک لینک نوفالو به نحوی می باشد که به سایت دیگری لینک نمی شود، در حقیقت ربات‌ های موتور های سرچ این لینک‌ ها را دنبال نمی‌ کنند.به کار بردن از لینکNofollowبه موتور های سرچ دستور می دهد که این لینک را فالو نکنند. با این کار بیان می ‌کنیم لینکی که از دیگر سایت‌ها به سایت ما داده می‌ شود مورد تایید ما نیست.

در حقیقت تنها آن را معرفی می‌ کنیم ولی تایید نمی‌ کنیم، بنابراین از اعتبار ما کاهش نمی‌ یابد. دقت به این مورد ضروری است که در الگوریتم جدید گوگل، لینک دادن از سایت‌هایی که عناوین مربوط ندارند، سبب کاهش رنک در گوگل می‌ شود.

حال کمی به تاریخچه بک لینک بپردازیم :

تاریخچه استفاده از بک لینک

در چند سال گذشته، اهمیت زیادی به موضوع ساخت لینک و بک لینک ایرانی شده است. قبلا ، می شد چند وب سایت بوجود آورد و آن ها را به سایت اصلی خود بک لینک بدهید. ولی این موضوع به این علت که باعث دور زدن الگوریتم گوگل می شد، بنابراین بواسطه الگوریتم پنگوئن گوگل همه وبسایت‌ هایی که از این روش و کلک به کار می‌کردند جریمه شدند.

هرچند گوگل تغییراتی در شیوه کار با بک‌ لینک‌ ها در زمان استفاده بهینه موتور های سرچ انجام داده است، ولی بک لینک ‌ها نقش خود را در رنک بندی سایت‌ ها در سرچ ها دارند. در نتیجه گرفتن لینک به سایت خود، قسمت پر اهمیتی از هر برنامه مناسب SEO است؛ نه فقط این لینک ‌ها کمک به بهتر کردن شرایط نتایج شما می‌ کند، بلکه آن ها توانایی دارند به شهرت برند و اعتبار دامنه یاری کنند.

چطور برای وبسایت خود بک‌ لینک‌ های مناسب و پایدار داشته باشیم

1- لینک را به دیگران دادن :

جای دادن لینک‌ ها در محتوای خود به سایت‌ های مربوط دیگر می‌تواند سبب به کار متقابل (تبادل لینک) شود. به عنوان نمونه مقاله بک لینک ایرانی، اشخاصی که از راه ابزار هایی مثل گوگل آنالیتیکس مدیریت می‌ کنند می‌توانند مشاهده کنند چطور ترافیک به صفحات آن ها می آید.

لازم به بیان است دریافت بک لینک از وبسایت‌ هایی که شامل رنک بالایی هستند اهمیت دارد، در نتیجه تلاش کنید محتوای خوب و مناسب در سایت خود تهیه کنید. مورد دیگر که باید اهمیت داده شود این است که تلاش کنید از وب سایت‌ های مربوط با زمینه کسب و کار خود لینک دریافت کنید، به این علت که مخاطبان هر دو یکی هستند، احتمال زیاد تری دارد که سایت شما را مشاهده کنند.

2- به وجود آوردن پست‌ های مهمان :

تهیه پست‌ های مهمان بر روی وبلاگ که مربوط با زمینه کسب و کار شما باشد، می تواند به راحتی لینک‌ های مناسبی بوجود آورد. در نتیجه شما باید توانایی داشته باشید با به کار بردن از برنامه بخصوص، مالکان وبسایت‌ های مربوط با زمینه کسب و کار خود را قناعت پیشه کنید که توانایی داشته باشید حداقل یک پست در سایت آن ها بارگزاری کرده و سپس آغاز به ساخت لینک و گرفتن لینک در درون آن کنید.

ولی باید توجه کنید صاحب سایت لینک شما را از دنبال کننده برندارد تا بی اهمیت شود. البته لازم به گفتن است که بعضی افراد حرفه ای سئو بیان می کنند که پست‌ های مهمان مثل قبل اهمیت بیشتری را ندارند و حتی سبب جریمه شدن سایت می‌ شود. برای آگاهی بیشتر در مورد پست مهمان این مقاله بک لینک ایرانی را دنبال کنید.

3- کمک قسمتی و پر فایده بودن انجمن‌ ها :

انجمن‌ هایی که مربوط با زمینه کسب و کاری شما هستند می‌ توانند در زمان بوجود آوردن بک‌ لینک‌ های سئو پر فایده باشند. این کار بویژه زمانی که شما خیلی مفید و یاری کننده بر روی آن سایت‌ ها هستید درست است. این کار نه فقط سبب بوجود آوردن لینک به دامنه شما می شود.

برعکس حتی می‌تواند اعتبار شما را به صورت شخص متخصص در صورتی که به اشخاص در انجمن‌ ها یاری کنید، بالا ببرد. در نتیجه می‌ توانید با جای دادن پست‌ ها و مقاله های مرتبط به وبسایت خود بک لینک درستی بگیرید. سایت‌ های سوال و جواب، همانطور می‌توانند یک تجربه شبیهی در وقت کمک به اشخاص در برطرف کردن اشکال ‌شان بوجود آورند.

این کار احتمال دارد چند ساعت در هفته اهمیت داشته باشد تا پرسش های آن ها را نهایی کنید و حرفه خود را به اشخاصی که احتیاج دارند ، عرضه دهید.با ما در ادامه ی مقاله ی بک لینک ایرانی همراه باشید.

4- لینک‌ های فضا های اجتماعی :

فضا های اجتماعی می توانند نقش خیلی پر اهمیتی را در بوجود آوردن بک لینک ها داشته باشند. از دید بک لینک، فضا های اجتماعی زیاد ترین امتیاز را نسبت به دیگر برنامه ها دارند. یقین داشته باشید که پروفایلتان دارای یک لینک به سایت شما می شود و متن ها را به صورت منظم آپدیت کنید.

فضا های اجتماعی علاوه بر آن که می توانند برای سئو سایت شما پر فایده باشند، در حوزه برندسازی و معرفی برند شما به بازدیدکنندگان مقصود همچنین کمک خیلی بیشتری می کنند.ما را در محتوای بک لینک ایرانی دنبال کنید.

ادامه ی نحوه ی ساخت بک لینک

5- درست کردن اینفوگرافیک و عکس :

داده اینفوگرافیک به این گونه است که یک فرمت معروف برای به اشتراک دادن اطلاعات هستند. بعضی اشخاص تصور می‌ کنند عکس ها در متن تاثیری ندارند ولی باید اطلاع داشته باشید که بعضی اشخاص بصری هستند و تنها عکس ها را مشاهده می کنند. با بوجود آوردن عکس های خارق العاده می ‌توانید به غیر از درج کردن لینک سایت در تصویر ، ساخت لینک خفیفی بوجود آورید.

شما همینطور می‌توانید با صاحبان سایت تماس داشته باشید و تصویر خود را به قورت یک پست مهمان عرضه دهید که خیلی از آن ها احتمال دارد موافقت کنند. اضافه بر این، فرستادن یکی از این عکس ها به سایت شما همچنین می‌تواند بر روی Google Images به نمایش قرار داده شود.

6- اظهار دیدگاه در وبلاگ‌ها و جواب به پرسش ها :

یکی دیگر از شیوه های دریافت بک‌ لینک این است که با خواندن پست‌های مربوط با کسب و کار خود، دیدگاه خود را به صورت اساسا علمی و دقیق بیان کنید و به طور الزام لینک سایت خود را جای دهید. ولی باید اطلاع داشته باشید که دیدگاه No-follow بی اهمیت برای درست کردن بک‌ لینک می باشد و دیدگاه Do-follow بهترین هستند.

همینطور می‌ توانید در فضا های اجتماعی، انجمن‌ ها و گروه‌ های مربوط جواب به پرسش ها دهید و برای عرضه یک منبع به جواب خود، لینک سایت ‌تان را قرار دهید.همراه ما در محتوای بک لینک ایرانی باشید.

7- رفع کردن لینک شکسته :

البته این نکته بیشتر آگاهی دادن است تا شیوه. لینک‌ها احتمال دارد به صورت دامنه‌ هایی که دیگر کارایی ندارند ، شکسته شوند. با به کار بردن از ابزار هایی مثل Broken Link Finder یا گوگل وبمستر تولز می شود صفحات دیگران را اسکن صورت دهید تا این ارتباطات بد را پیدا کنید. لینک‌ های شکسته توانایی دارند به سئوی سایت ضرر بزنند به این علت که زمانی خزنده‌ های موتور سرچ سایتی را مشاهده کرده.

و با لینک شکسته مواجه می‌ شوند نمی‌ توانند آن را به طور صحیحی ایندکس یا کراول کنند. همینطور زمانی که خزنده‌ های سرچ از لینکی به لینک دیگر منتقل شده تا ارتباط صفحات با لغت کلیدی صحیح را سرچ کنند، در صورت داشتن لینک شکسته مثل علامت ایست پردازش خزش را متوقف می‌کنند.

از این جهت لینک‌ های شکسته خارجی را رفع کنید تا یقین یابید هیچ مدل لینک خرابی در سایت نداشته باشید. همینطور لینک‌ های قدیمی وجود داشته در وبسایت خود را پیش از ساخت لینک میان صفحات بررسی کنید. برنامه های زیادی برای بوجود آوردن بک‌ لینک وجود دارد تا توانایی داشته باشید برای سایت خود از آن ها به کار ببرید.امیدواریم که از مقاله ی بک لینک ایرانی راضی بوده باشید.

خرید بک لینک از نظر گوگل

با آنچه تابحال گفته شد، متوجه شدیم بک لینک چیست و همینطور با انواع بک لینک‌ ها شناخت پیدا کردیم. در این قسمت خرید بک لینک اثرگذار برای سایت را بررسی خواهیم کرد و به این پرسش جواب می‌ دهیم که اصلا خرید بک لینک کار صحیحی است یا اشتباه؟ همانگونه که گفته شد به ‌دست آوردن بک لینک برای سایت، قسمت پر اهمیتی از برنامه سئو به شمار می رود.

به دلیل آن که احتمال دارد شما را با مشکلات مهمی مثل جریمه ‌سایت مواجه کند. هر اندازه بعضی کاربران گمان می‌ کنند با خرید رای می‌ توانند موتور سرچ را فریب داده و رتبه مناسبی در نتایج سرچ بدست آورند، ولی باید این مبحث را مورد اهمیت قرار داد که توجه گوگل بر خرید بک لینک ایرانی خیلی پیچیده و فعال است.

بک لینک به چه معنا است و چه اثراتی دارد

زمانی که یک سایت دیگر به شما لینک داده می شود، لینک ورودی بوجود می آید. بک لینک ایرانی قسمت عظیمی از پازل رنک بندی هستند. پیش از آن که وارد مبحث تهیه بک لینک بشویم، باید یقین پیدا کنید که سایت شما برای درست کردن بک لینک آمادگی دارد!

چه زمان باید آغاز به تهیه لینک بیلدینگ کنیم؟پیش از تهیه بک لینک ایرانی، وب سایت شما باید یک پایه مقاوم داشته باشد. بر این اساس لینک سازی ها و در پایان فعالیت های سئو ایرانی شما اثرگذار تر خواهد بود و سبب صرفه جویی در مبلغ و وقت شما می شود.

نکاتی که پیش از لینک بیلدینگ باید انجام دهید که اساسا این نکات مرتبط به سئو داخلی و روش های آن می شود :

1. برطرف کردن همه مشکلات تخصصی و تجربه کاربری

مشکلات تخصص و تکنیکال سئو می تواند به تجربه مشتری صدمه بدهد و تجربه مشتری، ارتباط مستقیم با رنک بندی دارد. این مرحله را به صورت پایه و اصول پردازش سئو در نظر داشته باشید. به دلیل آن که وب سایتی که مشکلات تخصصی دارد، لینک سازی برای آن اثر زیادی ندارد و بنابراین شما مبلغ بیشتری باید بپردازید.در  این قسمت به بعضی نکات تخصصی و تجربه کاربری برای موتور های سرچ اشاره می شود :

  • سرعت لود شدن سایت
  • تطبیق با موبایل
  • مطالب تکراری
  • اشتباهات کنونیکال
  • به کار بردن غلط از دستورالعمل ها (نوایندکس ، نوفالو)

یک ساختار مقاوم برای وب سایت بوجود آورید

بوچود آوردن یک ساختار مقاوم و هوشمند می تواند اثر ساخت لینک شما را زیاد تر کند. در یک برنامه هوشمندانه می توان با بوجود آوردن یک صفحه هاب با توانایی جذب، لینک بیشتر ساخت و از این صفحه به صفحات حائز اهمیت سایت از جمله صفحه اصلی، کالا ها، بخش بندی و … لینک داخلی ساخت. این شیوه یک عملکرد کاملا ایمن است.

همینطور بوجود آوردن یک ساختار مرتب و قوی سبب خزش مناسب تر ربات های گوگل در سایت و ایندکس بهتر صفحات می شود. به اضافه این که ساختار سایت مناسب سبب مشتری بهتر و دسترسی آسان تر مشتری به صفحات وب سایت می شود.

پایه کیفیت بک لینک ایرانی :

همه بک لینک ها به صورت یکسان بوچود نمی آیند . در نتیجه پر اهمیت است بدانید که بک لینک با کیفیت چه خصوصیت هایی دارد. در این مقاله به چند نکته آن اشاره می کنیم :

ارتباط :

هدف شما از انتخاب کردن یک سایت بعنوان شماره یک برای لینک بیلدینگ باید بصورت بک لینک هایی باشد که با وب سایت شما ارتباط عنوانی داشته باشد.موردی در این ارتباط وجود دارد و آن هم این موضوع است که در صورت طبیعی بودن بک لینک ایرانی های یک وب سایت نمی شود که همه چیز آن مربوط باشد.

تعدادی از وب سایت هایی که به آن ها لینک داده می شوند باید ارتباط محدود تری با وب سایت که لینک در آن قرار داشته ،باشند. حتی باید بعضی از بک لینک ها از وب سایت های دیگر گرفته شده باشد تا پروفایل بک لینک شما طبیعی در نظر گرفته شود.

اعتبار :

هر اندازه یک سایت اعتبار بیشتری دارا باشد، نتایج مثبت تری می گیرد. با اهمیت به الگوریتم پیج رتبه، گرفتن بک لینک ایرانی از سایت هایی که اعتبار دارند سبب انتقال قدرت آن دامنه به وب سایت لینک داده شده می شود. اعتبار یک وب سایت به کیفیت و درصد بک لینک های اشاره شده به آن وابسته است. برای ارزیابی اعتبار یک وب سایت می توانید از ابزارهایی مثلahrefs  به کار ببرید.

ترافیک :

بک لینک های شما همیشه باید تا اندازه درستی ترافیک ارجاعی به وب سایت شما بودجود آورند. کلیک روی بک لینک می تواند اثر آن را زیاد تر کند. حقیقتا بک لینکی که از یک سایت پر ترافیک بدست آمده اهمیت زیاد تری دارد.

بک لینک از وب سایت های حقیقی

هر اندازه بدست آوردن بک لینک ایرانی دشوار تر باشد، حقیقتا اهمیت بیشتری همچنین دارد. تمام افراد می توانند با بوجود آوردن یک وبلاگ به سایت خود لینک دهند، ولی وب سایت های دارای اعتبار که محتوای بهتری همچنین دارند، به این راحتی ها به سایت شما لینک نمی دهند. یکی از روش های متداول گرفتن بک لینک از این سایت ها خرید رپورتاژ خبری است.

پر اهمیت ترین مورد یک بک لینک ایرانی مناسب سرعت ایندکس آن است. هر اندازه وب سایت اعتبار بیشتر و محتوای بهتری داشته باشد، زود تر ایندکس خواهد شد. اگر یک لینک شما ایندکس نشود، هیچ اهمیتی نخواهد داشت.گوگل همواره بک لینک های ضعیف و یا شامل محتوای ضعیف را ایندکس نمی کند. بنابراین وقت و مبلغ خود را صرف گرفتن بک لینک های مناسب کنید.

15 ایده جالب برای به وجود آوردن بک لینک ایرانی

ما کارشناسان تیم سئو تهران در این مقاله دور هم جمع شدیم تا برای شما درباره ی ایده های جذاب برای بک لینک ایرانی بحث کنیم که در کمتر محتوایی می توانید شما عزیزان مشاهده کنید،همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

1- ساخت لینک با به کار بردن از لینک های شکسته

شما علاقمندان عزیز می توانید در سایت های مربوط با کسب و کار خود به دنبال لینک های خراب یا شکسته بگردید و تقاضا دهید که لینک شما را با آن لینک خراب عوض کنند.توجه داشته باشید لینک های شکسته ای برای شما پر فایده خواهند بود که محتوای آن دقیقا مربوط با مقاله شما باشد.

پس از این که لینک شکسته ای که برای شما می تواند پر فایده باشد را یافتید، با به کار بردن از ایمیل اقدام به برقراری ارتباط با مالک سایت کنید.برای شناخت لینک های شکسته/ خراب می توانید از ابزار Broken Link Checker استفاده کنید.

2- گرفتن بک لینک از راه نقد و بررسی مشتری

شما می توانید به آسانی از راه نقد و بررسی که به از سمت یک مشتری در سایت فروشگاهی قرار می دهید بک لینک ایرانی به دست بیاورید.علاقمندان عزیز، این را بدانید که فروشگاه های آنلاین تمایل بیشتری دارند که با قرار دادن دیدگاه مشتریان خود، اعتماد کاربران را برای خرید یک محصول بدست بیاورند.

به دلیل آن که می دانند که کاربران به دیدگاه مشتریان بیشتر از هر تبلیغ دیگری اعتماد و دقت می کنند.فروشگاه های آنلاین در برخی زمان ها لینک وبسایت کاربران خود را در نقد و بررسی نوشته شده بواسطه آن ها قرار می دهند تا مخاطبان و مشتریان بفهمند که این دیدگاه توسط مشتریان حقیقی نوشته شده است. بنابراین از این موقعیت کلیدی حتما به کار ببرید.

3- قرار دادن و اصلاح لینک در مواردی که حق شما است

می توانید با به کار بردن از گوگل سایت هایی را که از محتوای شما به کار برده یا به برندتان اشاره کرده اند را بیابید و از روش ایمیل از آن ها درخواست قرار دادن لینک بکنید.فعالیت بعدی که می توانید انجام دهید، درخواست کننده اصلاح لینک های خراب در سایت هایی است که از محتوای شما به کار برده اند.

به این صورت می توانید اندازه ای بک لینک با اهمیت به دست بیاورید،البته باید درخواست خود را اساسا مودبانه بیان کنید.

4-ساخت یک اینفوگرافی شگفت و به اشتراک گذاری آن

ما به شما نمی گوییم که چطور یک اینفوگرافی را طراحی و بوجود آورید، به دلیل آن که هر شخصی سبک و سلیقه مختلفی خواهد داشت.

فقط موردی که باید به آن دقت کنید، قرار دادن قطعه کد html برای جای دادن اینفوگرافی در صفحه وبسایت است. همینطور باید در آن لینک سایت خود را قرار دهید.دو روش وجود دارد که می توانید با به کار بردن از به اشتراک گذاری اینفوگرافی بک لینک بدست آورید:

  1. پیشنهاد به کار بردن از اینفوگرافی به بلاگر های مربوط با عنوان کسب و کار شما.
  2. ترغیب وبسایت ها یا وبلاگ های مربوط با عنوان شما برای به اشتراک گذاری اینفوگرافی. برای این کار یا باید یک مقدمه قوی و اثرگذار برای اینفوگرافی خود بنویسید تا وبسایت ها ترغیب به کار بردن از آن ها شوند و یا این که با پرداخت هزینه ای از آن ها در خواست کنید که اینفوگرافی شما را در سایت خود انتشار دهند.

5- منتشر کردن پست مهمان

نوشتن و منتشر کردن پست مهمان در دیگر وبلاگ ها یا وبسایت ها یکی از اهمیت های مختلف گرفتن بک لینک ایرانی است.

تنها وقتی که باید دقت کنید آن است که در وبسایت ها یا وبلاگ هایی انجام به منتشر کردن پست مهمان کنید که شمل قدرت زیادی هستند و مربوط با عنوان وبسایت شما باشند. این نوع لینک هایی که بدست می آورید با اهمیت خواهند بود.

6- استفاده از روش مصاحبه

روش مصاحبه یکی دیگر از شیوه های گرفتن بک لینک ایرانی است. البته به کار بردن از این شیوه مقداری دشوار و پیچیده می باشد.می توانید از دو روش با به کار بردن از روش مصاحبه لینک بدست بیاورید.به عنوان مصاحبه شونده: اگر شما شامل تخصص و شهرت لازم در حوزه کاری خود باشید.

استفاده از این شیوه آسان تر است. ولی اگر همچنان فکر می کنید که به حد کافی در حوزه کاری خود توانا هستید، می توانید به وبسایت هایی که با اشخاص متفاوت در حوزه کاری شما مصاحبه می کنند، تماس گرفته و به صورت داوطلب مصاحبه خود را معرفی کنید. این نوع می توانید درخواست کنید که در پایان مصاحبه یک لینک به سایت شما مختص کرده.

به صورت مصاحبه کننده: مردم خیلی علاقه مند هستند که با دیدگاه و تفکرات افراد حرفه ای و اثرگذار در زمینه صنعت خود آشنا شوند. شما همچنین می توانید با یکی از این اشخاص اثرگذار ارتباط برقرار کنید و درخواست کنید که اجازه دهد مصاحبه ای با او انجام دهید.

پس از انجام مصاحبه از او درخواست کنید که لینک صفحه مصاحبه را در سایت خود قرار دهد. از این راه می توانید مقدار خیلی زیادی ترافیک مربوط برای سایت خود بدست بیاورید.همراه ما در ادامه ی محتوای بک لینک ایرانی باشید.

7- در اختیار قرار دادن کالا برای نقد و بررسی بواسطه بلاگر ها یا وبسایت ها

وبلاگ ها و سایت های کثیری وجود دارند که خیلی علاقه مند به بررسی کالا ها و سرویس های برند های متفاوت هستند. شما می توانید با این اشخاص تماس بگیرید و از آن ها درخواست کنید که در برابر در اختیار قرار دادن رایگان کالا یا سرویس به آن ها، یک نقد و بررسی از کالا یا سرویس شما تهیه کنند و در سایت خود آن را به اشتراک بگذارند.از این شیوه به طور غیر مستقیم می توانید بک لینک ایرانی برای سایت خود حاصل کنید.

8- انجام کار یا تقاضا مشتریان به طور رایگان در برابر اختصاص بک لینک

یکی از شیوه هایی که می توانید بک لینک ایرانی بدست بیاورید، انجام کار یا درخواست مشتریان به طور رایگان است.می توانید برخی از سرویس ها و کالا ها را به طور رایگان در اختیار مشتریان قرار دهید و در برابر آن درخواست کنید که لینک سایت شما را در سایت خود قرار دهند.

به صورت نمونه می توانید یک بنر تبلیغاتی را برای یکی از کاربران خود به صورت رایگان طراحی کنید و در حاشیه آن لینک سایت خود را جای بدهید.این کار اعتبار خیلی زیاد تری به شما و برندتان خواهد بخشید و می توانید از این روش ترافیک مناسبی را برای سایت خود بیاورید .

9- جواب گویی به پرسش هعی تخصصی به صورت کارشناس

اگر تخصص مناسبی در زمینه کسب و کار خود داشته باشید، می توانید با جواب گویی به پرسش ها و ابهامات مخاطبان در ارتباط با عنوان متفاوت کسب و کار خود و همچنین راهنمایی آن ها در وبسایت ها، شبکه های اجتماعی و بلاگ های متفاوت برای خود شهرت بدست آورید و بعلاوه بک لینک برای سایت خود حاصل کنید.

برای به کار بردن از این روش باید وبسایت ها و وبلاگ های مربوطی که از کارشناس به کار می برند را بیابید و آمادگی خود را برای همکاری به صورت کارشناس به طور داوطلب اعلام کنید.

در صورت پذیرفتن و پس از جلب رضایت مالک وبسایت و وبلاگ می توانید درخواست کنید که یک لینک به سایت شما مختص شود.

10- درست کردن کمپین تحصیلی/ آموزشی

شما می توانید به یک دانشگاه و دانشجویان آن با درست کردن کمپین تحصیلی/ آموزشی یاری کنید. حتما می دانید که گرفتن لینک از دامنه edu چه اندازه اهمیت دارد و وبمسترها بیشترین سعی خود را برای گرفتن بک لینک ایرانی از این دامنه به عمل می برند.

البته پیش از این که با دانشگاه مرتبط تماس برقرار کنید، باید برای بوجود آوردن یک کمپین تحصیلی/ آموزشی فعال نکات زیر را در نظر بگیرید:

  • معین کردن هدف و وظیفه ای که دانشجو باید انجام دهد
  • فاکتور های مشارکت در کمپین
  • شیوه تعیین برنده
  • معین کردن پاداش و جایزه برنده
  • تعیین شیوه و مدت زمان ارزیابی دانشجویان
  • این نوع می توانید یک کمپین تحصیلی/ آموزشی فعال طراحی کنید و با قرار دادن مقالات خود در سایت دانشگاه نسبت به اخذ بک لینک اقدام کنید.

البته این را اطلاع داشته باشید که این شیوه خیلی زمان گیر است و احتیاج به سعی مستمر دارد. ولی علت آن که گرفتن بک لینک از دامنه edu است، می تواند کار های شما را توجیه کند.

11- برگزاری مسابقه

یکی از روش های مناسبی که می توانید به صورت آن توجه مخاطبان و کاربران آنلاین را به برند و سایت خود جلب کنید برگزاری مسابقه است.با به کار بردن از روش مسابقه و معین کردن پاداش (مادی یا معنوی این وابسته به شرایط شما دارد)، مخاطبان و کاربران اینترنتی تلاش بیشتری برای مشارکت در آن می کنند.

و برخی از آن ها هم اقدام به قرار دادن بک لینک در وبلاگ ها یا شبکه های اجتماعی خود می کنند تا کاربران آن ها هم بتوانند در مسابقه شرکت کنند. به همین آسانی می توانید بک لینک برای سایت خود بدست بیاورید، برند خود را معروف کنید و ترافیک و مخاطب زیاد تری برای سایت خود به ارمغان بیاورید.

12- منتشر کردن محتوای ویروسی در سایت

به محتوایی که مستعد دیده شدن بیشتر بواسطه مخاطبان است و می تواند بک لینک زیادی را برای سایت به ارمغان بیاورد در لغت محتوای ویروسی می گویند.همانگونه که می دانید، بیشتر مردم به دنیای اینترنت به صورت یک سرگرمی و محلی برای اشتراک گذاری زود تر و راحت تر اخبار و اطلاعات نگاه می کنند.

به همین مفهوم شما می توانید با منتشر کردن این نوع از محتوا در سایت خود بک لینک بدست بیاورید.از مدل هایی که به صورت محتوای ویروسی از آن ها یاد می شود می شود به نکات زیر اشاره کرد:

  • تصاویر حیوانات بامزه
  • محتوای طنز
  • محتوای عجیب
  • خبرهای سریع
  • حقایق عجیب
  • آزمون ها

به صورت این نوع از محتوا می توانید هم با جای دادن لینک داخلی بک لینک ایرانی بدست بیاورید و هم از راه قرار دادن لینک این صفحات در وبلاگ ها و رسانه های اجتماعی بک لینک بدست آورید.

13- صحبت در اتفاقات و جلسات

اگر شما تخصص مناسبی در حوزه صنعت خود داشته باشید به صورتی که به صورت یک سخنران از شما به کار برده شود، می توانید با سخنرانی در اتفاقات و جلسات مهم خود را به صورت یک متخصص مطرح بیان کنید.با شناخته شدن خود می توانید از اشخاصی که متولی این اتفاقات و جلسات هستند.

و همچنین شرکت کنندگان بخواهید که در سایت، وبلاگ و شبکه اجتماعی خود با قرار دادن مقاله شما به سایت تان بک لینک مختص کند.این شیوه خیلی جالب است ولی تا اندازه ای وقت بر خواهد بود. به هر صورت اهمیت امتحان کردن را دارد.

14- پیشنهاد مقاله برای گرفتن لینک

وبلاگ هایی موجود هستند که علاقه مند به دادن لینک به بروز ترین و تازه ترین پست های وبسایت های مربوط با عنوان خود هستند. شما می توانید با شناخت این وبلاگ ها به آن ها پیشنهاد دهید که به مقاله شما لینک محتص کنند.موردی که باید دقت کنید.

آن که برای ترغیب وبلاگ نویسان سبب اختصاص بک لینک ایرانی به سایت، باید مقاله ای را پیشنهاد کنید که جدید، ارزشمند و پر فایده باشد.این نوع راحت تر می توانید دید آن ها را برای گرفتن بک لینک جذب کنید.

15- جواب گویی به شایعات

اشخاص در دنیای مجازی شایعات متفاوتی در ارتباط با صنعت، برند و کسب و کار شما می سازند. می توانید با جواب گویی روشن و شفاف به این شایعات در یکی از کانال های اجتماعی خود برای سایت بک لینک حاصل نمایید.موردی که باید دقت کنید آن که به طور کاملا مودبانه و به دور از هر نوع رفتار پرخاشگرانه جواب شایعات را بدهید.

این نوع کاربران تمایل زیاد تری برای تعامل با شما پیدا می کنند و با علاقه اساسی به صفحه اجتماعی یا وبسایت شما لینک اختصاص خواهند داد.

نباید از یاد ببرید که رقبای برتر شما معدن طلای لینک ها مهم به حساب می آیند. در نتیجه باید شماهم لینک های آن ها را برای سایت خود حاصل نمایید.این لینک ها تنوع بالایی از لینک های مربوط ارزشمند follow و nofollow هستند. به همین علت با بدست آوردن آن ها بالاترین اندازه ترافیک مربوط را بدست خواهید آورد.

برای یافتن لینک های رقبای خود می توانید از ابزار Rank Signal به کار ببرید.امیدوارم از این مقاله بهره لازم را برده باشید.

با سئو تهران به بهترین ها برسید….

بیشتر بخوانید: بک لینک عادی

last update:1/16/2021

last update:3/1/2021

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

مشاهده پکیج های ریپورتاژی و بک لینک سئو تهران