امتیازدهی به : post

کمک همگانی تبلیغات در فیس بوک

از نظر مقاله تبلیغات فیس بوک به عنوان یکی از مدیر رسانه های اجتماعی، درک شیوه به کار بردن از تبلیغات فیسبوک برای استراتژی بازاریابی شما حیاتی است. تبلیغات در فیسبوک توانایی دارند حضور کسب و کار شما در رسانه های اجتماعی را بدون ضرر زدن به بودجه وجود داشته شده تغییر دهند .

در این مقاله  هر نکته ای که باید در مورد موضوع تبلیغات فیسبوک بدانید را در اختیارتان قرار می دهیم. پس با ما همراه  باشید.تبلیغات فیسبوکی چه چیزهایی است؟تبلیغ در فیسبوک به گفته مقاله تبلیغات فیس بوک به عنوان یکی از شیوه های اثرگذار تبلیغات اینترنتی به کسب و کارها مجوز می دهد.

تبلیغات سفارشی خود را رایج کنند یا محتوایی را در اختیار کاربران قصد خود بگذارند. این شیوه با قیمت های متفاوتی صورت می گیرد که همواره بر طبق دسترسی به کابران و تعامل آن ها به شمار  می رود. تبلیغ فیسبوکی می تواند در قسمت News Feed کاربران یا ستون راست فیس بوک مشاهده کرد.

 وقتی که در فیس بوک تبلیغ می کنید، توانایی دارید بینشی در مورد کاربران فعلی و ممکن خود به دست آورید. آگاهی ها و داده هایی که از راه تبلیغات فیس بوکی خود بدست می آورید، می تواند هدف گیری تبلیغ برای تجربه مناسب تر و اثرگذار تر را مناسب تر کند.

سه مورد از مناسب ترین تمرینات برای تبلیغات در فیس بوک

به گفته مقاله تبلیغات فیس بوک پیش از اینکه بخواهید کار خود را در فیس بوک شروع کنید، باید سه مورد از مناسب ترین تمرینات برای تبلیغ در فیس بوک را آشنا شوید:

  1. همواره پیش از اینکه کار خود را شروع کنید، هدفتان را معین کنید: باید پیش از اینکه تصمیم به صرف قیمت در تبلیغات فیس بوک بگیرید، قصد از تبلیغ خود را آشنا شوید. باید اطلاع داشته باشید هدف شما از این راهکار چیست. می خواهید فروش خود را بالا ببرید؟ به سوی بالا بردن اطلاعاتی از برند خود هستید؟ می خواهید نرخ تبدیل خود را افزایش دهید؟به گفته مقاله تبلیغات فیس بوک هر فعالیتی که بواسطه مخاطبان تان در تبلیغ فیسبوکی صورت گیرد برای شما قیمت بر انگیز است. پس یقین پیدا کنید که پیش از هر سرمایه گذاری، قصد خود را بشناسید.
  2. در هدف گیری مخاطبان خود ویژه باشید: همانطور که اطلاع دارید میلیون ها کاربر از سایت فیسبوک به کار ببرید. برای اینکه توانایی داشته باشید تبلیغ خود را برای اشخاص معینی نمایش دهید وقتی را برای تنگ تر کردن حیطه کاربران خود مختص کنید.
  3. تبلیغ خود را به طور مرتب عوض کنید: برای اینکه کاربر از تماشا تبلیغ تکراری خسته نشود آن را به طور مرتب عوض کنید. خستگی از تبلیغ وقتی اتفاق می افتد که کاربر یک تبلیغ یکسان را چندین بار مشاهده می کنید. متاسفانه وقتی که نرخ کلیک کم می شود ، فیسبوک شما را  بصورتی جریمه می کند و همین دلیل سبب بالا رفتن CPC (قیمت به ازای کلیک) می شود.

چطور در 2 مرحله ساده در فیسبوک تبلیغ کنیم؟به یاری مراحل ساده ای که در ادامه مقاله تبلیغات فیس بوک گفته خواهد شد که می توانید قصد های خود را معین کنید، کاربرانی را هدف قرار دهید و تبلیغ خود را به تماشا بگذارید.

مرحله اول: صفحه کسب و کار خود را در سایت فیس بوک بوجود آورید

ویدی که می خواهید برگه فیس بوک خود را بوجود آورید ، پر اهمیت ترین مرحله معین کردن طبقه بندی صفحه مورد نظر شماست. بخش بندی درستی را انتخاب کنید که توانایی داشته باشد ماهیت کسب و کار شما را توضیح دهد  و به اشخاص یاری نماید و شما و صفحه تان را به سادگی پیدا کنند.

اسم بخش بندی در صفحه شما به تماشا گذاشته می شود در نتیجه اولین نکته ای است که کاربر پس از مشاهده کردن از صفحه برندتان در فیس بوک تماشا می کند.

  • به facebook.com/pages/create بروید.
  • پس از آن طبقه بندی صفحه را انتخاب کنید.
  • بر روی Get Started کلیک کنید و راهنمایی های ارائه شده را دنبال نمایید.

وقتی که می خواهید صفحه فیسبوکی خود را بوجود آورید تمرینات زیر را دقت داشته باشید :

  • اطلاعات صفحه خود را با جزییات شخص خود کامل پر کنید.
  • پروفایل ‌های با ارتباط در فیس بوک را در صفحه خود بذارید و از عکس کاور خوب استفاده کنید.
  • استراتژی خوبی برای صفحه فیسبوک خود دارا باشید.

مرحله دوم: برای تبلیغ فیس بوکی خود قصد بوجود آورید

وقتی که می خواهید استراتژی را برای تبلیغ فیس بوکی خود بوجود آورید، یقین پیدا کنید که قصد های  شما ویژه، قابل اندازه گیری، دارای دسترسی، با ارتباط و محدود به وقت است. این کار به گفته مقاله تبلیغات فیس بوک اهداف برای تبلیغ فیس بوکی را یاری می کند برای شما و تا بازگشت سرمایه گذاری مناسب تری داشته باشید.

با سئو تهران همراه باشید….

بیشتر بخوانید : پشتیبانی سایت

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran