امتیازدهی به : post

درباره تولید مقاله سئو تهران

قطعا به این موضوع واقف هستید که تولید مقاله برای سئو سایت شما و جذب کاربران وفادار و مشتریان دائمی ، جز الزامات انکار نشدنی بهینه سازی سایت است ، مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران در زمینه تولید مقاله با فارغ التحصیلان رشته ادبیات همکاری میکنه تا کیفیتی بینظیر به شما عزیزان ارائه بده .

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

در این مقاله تولید مقاله یا بلاگینگ 3 مدل محتوا برای بلاگ معرفی می ‌کنیم. البته احتمال دارد  مدل های دیگری از محتوا هم موجود باشد که از قلم افتاده است و احتیاج است با یادآوری شما به این فهرست اضافه کنیم. همینطور ممکن است انواع دیگری از محتوا از ترکیب این 3 محتوا به وجود بیاید.

احتمال دارد.3 مدل اصلی محتوا برای بلاگ را برای شما لیست کرده‌ایم و درباره‌ی هرکدام تشریحاتی خواهیم داد.

آشنایی مدل های محتوا به شما یاری می‌ کند که بتوانید با دقت به مخاطب و هدف‌تان از انتشار محتوا، مناسب ترین مدل را انتخاب کنید و در استراتژی محتوای بلاگ‌تان بگنجانید.در نتیجه این مقاله تولید مقاله یا بلاگینگ برای تولیدکنندگان، مدیران و استراتژیست ‌های محتوا خیلی مناسبی خواهد بود.

۱- مقاله / پست وبلاگ

همین محتوایی که در این مقاله تولید مقاله یا بلاگینگ می ‌خوانید یک مقاله است؛ یک محتوای متنی که به طور یک پست بلاگ انتشار می‌ یابد.

اخبار شرکت، آگاهی های درباره‎ی کالا های فروشگاه، داستان یا مقالاتی علمی دارای همین مدل محتوا هستند. مانند یک روزنامه یا مجله‌ی سنتی که مقالاتی را انتشار می دهد، شما هم می‌ توانید مقاله انتشار دهید و از فواید آن برای سایت‌تان استفاده کنید .

البته احتمال دارد  بعضی میان مقاله و پست وبلاگ اختلافاتی قائل باشند. زمانی که از آن ها سوال می شود پست وبلاگ را تعریف کنید بیان می کنند :محتوای وبلاگ می‌ تواند قالب ‌های متفاوتی داشته باشد و همواره برای آموزش مشتریان جستجوگر پر فایده است.

پست ‌های وبلاگ ها همواره کمتر ۱۵۰۰ کلمه دارند و به مخاطبان شما یاری می ‌کنند تا اشکالان را حل کنند و آن ها را به انجام کارهایی سوق می دهد.

پر اهمیت ترین سود مقالات  از نظر مقاله تولید مقاله یا بلاگینگ بعد سئویی آن است. مقالات شما می‌ توانند با لغات کلیدی خاصی در موتور های جستجو به نمایش گذاشته شوند و ترافیک بیشتری را به سایت شما روانه کنند.غلط های مخالفی که نباید انجام دهید :

الف) انتشار نا مرتب: ارسال نا مرتب پست سبب می‌ شود شما یا گروهتان به این کار عادت نکنید و خوانندگان زیادتر یا وفادار را از دست بدهید. همینطور، فراموش نکنید که همیشه پست‌ هایی را که در موتور جستجو رتبه دارند جدید نگه دارید.

ب) عدم به کار بردن بهینه‌ سازی وبلاگ برای فروش یا خلق مشتری: همواره CTA داشته باشید؛ به این معنی طبق نظر مقاله تولید مقاله یا بلاگینگ که از خوانندگان بخواهید کاری انجام دهند. مانند برنامه ای را دانلود کنند، داخل صفحه‌ی دیگری شوند یا کالا شما را بخرند و … . خلاصه مطالب شما باید برای قصدی نوشته شده باشد که در پایان برای شما به درآمد پایان یابد.

ج) نداشتن لینک: برخی وبلاگ ‌ها می ‌خواهند کاربران را به مشتری تغییر بدهند . بیشتر زمان ها این پردازش زمان می ‌برد. در نتیجه از لینک‌سازی درونی میان برگه‌ های سایت‌تان به کار ببرید  تا کاربران را برای تغییر یافتن به مشتری آماده کنید.

د) نادیده‌ گرفتن کلمات کلیدی: اگر علاقه دارید طبق نظر مقاله تولید مقاله یا بلاگینگ که سایت شما در موتور های جستجو نمایش داده شود کلمات کلیدی را فراموش نکنید . هر پست وبلاگ حتما دارای کلمات کلیدی باشد؛ کلمات کلیدی ‌ای که مخاطبان قصد شما را داخل سایت کند.

ادامه ی روش های بلاگینگ

۲- صوت یا محتوای صوتی

این روز ها پادکست هروزه در حال مورد علاقه تر شدن است و شما می ‌توانید با تولید کردن پادکست (یا در راحت ترین شکل نسخه‌ی صوتی مقاله ‌تان) اشخاص بیشتری به وبلاگ‌تان جذب کنید..

۳- بررسی موردی / Case Study

یک مطالعه که صورت بگیرد بطور موردی داستان احساس یا تجربه‌ی مشتری را زمان استفاده از کالا یا خدمات شما به اشتراک می ‌گذارد.

مطالعات موردی وارسی های عمیقی هستند که یک سناریو یا مدل  ویژه را با دانش و تجربه بررسی و به نمایش می گذارد. بطور نمونه شما محتوا را به عنوان یک مدل موردی از دید سئو وارسی می‌ کنید و یافته‌هایتان را انتشار می دهید.

محتوا های این مدلی به علت های متفاوتی شگفت انگیز هستند: ویژه هستند و برخی کاربران سایت آن را می ‌خوانند و از آن ایده می‌ گیرند.

این محتوا ها به بازدید کنندگانتان این حس را انتقال می دهد  که رهبر بازار هستید و نسبت به دیگر مدل های محتوا بالا ترین به‌اشتراک‌گذاری را دارند.این مدل از محتوا ها از نظر مقاله تولید مقاله یا بلاگینگ می ‌توانند در چندین قالب متفاوت مثل ویدیو، متن یا تصور داشته باشند.

معرفی شیوه های تولید محتوا برای وب

یکی از عناوینی که از نظر محتوا تولید مقاله یا بلاگینگ تصور مدیران وب سایت ‌ها را به خود جذب کرده است، چطور تولید محتواست. به این مفهوم که چه مدل محتوایی برای سایت مورد نظر خوب بوده و چطور می ‌توان با تولید محتوایی خوب، مخاطب را داخل سایت کرد. تلاش شده محتوا های درست شده را بخش بندی کنیم و شیوه های تولید محتوا برای وب بصورت کامل  برای شما عنوان کنیم .

به طور اساسی می ‌توان تولید محتوا را به دسته ‌های مختلف بخش بندی کرد:

۱. تولید محتوای متنی :

ممکن است روشن باشد مدل محتوا که در بیشتر سایت ‌ها مشاهده می ‌شود، محتوای متنی است. در واقع به گفته تولید مقاله یا بلاگینگ محتوای متنی گروهی از نوشته‌ هاست که با اهداف ویژه تولید می ‌شوند. این مدل محتوا باید شامل موضوع و عنوان مناسبی باشد تا مخاطب را مجبور به مطالعه محتوای تولید شده کند.

۲. تولید محتوای بصری :

از دید بیشتر اشخاص، تولید محتوای بصری کار دشواری به نظر می‌ رسد و اشخاص گرایش زیادتری به تولید محتوای متنی دارند.

این در صورتی است از نظر تولید مقاله یا بلاگینگ که بیشتر اشخاص با شبکه ‌های اجتماعی شناخت دارند و به طور ناخودآگاه با منتشر کردن تصاویر و ویدئو در صفحات شخصی خود به انجام تولید محتوای بصری صورت می دهند. می ‌توان از شبکه ‌های اجتماعی همچنین در مسیر مارکتینگ و برندسازی به کار برد.

در این محتوای تولید مقاله یا بلاگینگ تهیه تساویر و ویدئو از بیزینس مورد نظر می ‌تواند خیلی اثرگذار واقع گردد. همینطور مشتریان شما می‌ توانند با کالا ها و خدماتی که تهیه کرده‌ا‌ند عکس ها و ویدئو هایی تهیه صورت دهند و ارسال کنند.

این خوب است که با پیشرفت تکنولوژی مدل های گوشی و تبلت و … در دسترس اشخاص قرار دارد و می ‌توانند به سادگی به محتوای بصری بوجود آمده دسترسی داشته باشند.

در حیطه تولید محتوای بصری باید دقت ویژه ای به عکس العمل مشتریان و افراد داشت. ارائه جواب خوب در کوتاه‌ترین وقت احتمالی، همینطور تشکر از آن ها می ‌تواند سبب بوجود آمدن حس ارتباط مستقیم مخاطب با فردی که ارائه دهنده کالا و خدمات و بالا بردن تمایل آن‌ها به پیگیری زیادتر گردد.

۳. تولید محتوا به شیوه اسلایدشیر :

تولید محتوا به شیوه اسلایدشیر می ‌تواند برای مخاطب جالب باشد. وب سایت ‌های فارسی کمتر از این امکان به کار می برند . ترکیب تصاویر به همراه عبارت های کلیدی و کلمات تیتروار می ‌تواند در کمترین وقت احتمالی، زیادترین معنا را به مخاطب منتقل کند.

۴. تولید محتوای ویدئویی :

یکی دیگر از شیوه های تولید محتوا، بوجود آوردن محتوای ویدئویی یا ویدئو مارکتینگ می ‌باشد. همین طور این که از نام آن پیداست، تولید محتوای ویدئویی به مفهوم ضبط یک ویدئو با انجام دادن استاندارد های لازم برای گرفتن نتیجه خوبتری است. در تولید این مدل محتوا می ‌توان با رعایت موارد بالا، به بالا رفتن مقطع کیفی ویدئو ها یاری کرد.

  • سناریو داشته باشید.

پیش از تهیه ویدئو باید نقطه شروع و پایان را معین کرد. فیلم باید داستانی را توضیح دهد  که از نقطه شروع پرسشی را در ذهن مخاطب بوجود آورد  و در پایان آن، پرسش مخاطب جواب داده شود. ده ثانیه اول ویدئو خیلی پر اهمیت است. اگر مخاطب در گ ده ثانیه سناریوی شما را دوست داشت تا پایان ویدئو را مشاهده می‌ کند. در غیر این از تماشا آن دوری خواهد کرد.

  • درست کردن ویدئو بدون محتوای متنی کاری بی فایده است.

درست کردن یک محتوای ویدئویی به تنهایی فایده ندارد . در پیش از تولید محتوای ویدئویی، یک متن مختصر و جامع تهیه کنید که در آن از لغات کلیدی یه کار برده شود. این شیوه به موتور های جستجو سبب ثبت و پیدا کردن محتوای ویدئویی شما یاری می‌ کند.

۵. تولید محتوای صوتی یا پادکست :

با دقت به اختراع تلفن ‌های همراه هوشمند، گوش کردن به آهنگ ‌ها برای خیلی از مخاطبین پردازشی دلچسب به شمار می آید. همینطور با کم شدن گ سرانه مطالعه، تولید پادکست خوب می‌تواند در افزایش یافتن سطح علمی اشخاص خیلی اثرگذار باشد. تولید این طور محتوایی با دقت به عدم احتیاج به سرمایه گذاری زیاد راحت بوده و مخاطب را جلب خود می‌ کند.

از فواید محتوای صوتی، عمر پر فایده زیاد و همینطور دارای اشتراک گذاری می ‌باشد.با ما در تولید مقاله یا بلاگینگ همراه باشید.

۶. تولید محتوا به شیوه کپی رایتینگ :

در آغاز لازم است تعریفی مختصر از معنا کپی رایتینگ در تولید محتوا را توضیح دهیم . کپی رایتینگ در واقع به گفته محتوای تولید مقاله یا بلاگینگ هنر و دانش تولید محتوا در کسب و کار می ‌باشد.

تولید مقاله چگونه است؟

اکنون تاکید بیشتر سئو بر تولید مقاله مناسب است. تولید محتوای با کیفیت سبب می شود که رتبه وبسایت شما به صورت زیادی افزایش پیدا کند. برای همین بیشتر مدیران وبسایت ها یکی از قسمت های خود را به تهیه محتوا مختص کرده اند و تلاش می کنند که بلاگ نویسان با تجربه ای را در این حوزه استخدام کنند.

یکی از اشکالات اصلی این بلاگ نویسان، بوجود آوردن محتوای مناسب با کسب و کار می باشد. این که چطور محتوایی را تهیه کنند که مناسب با کاربران وبسایت باشد و یافتن یک منبع معتبر اساسا سخت است.

ما در محتوای تولید مقاله ، خواستاریم در خصوص عملکرد همین اشکال با شما صحبت کنیم. اینکه شما چطور یک محتوای مناسب تهیه کنید و چه نکاتی برای آن احتیاج دارید. بنابراین با سئوکار باشید.

نیاز به ایده برای تهیه محتوا

نخستین گام برای تولید مقاله ، بوجود آوردن ایده می باشد. شما نخست باید عنوان وب سایت و مقالات خود را معین کرده و پس از آن براساس آن ها آغاز به تولید ایده و یک عنوان جدید کنید. یک دفترچه در کنار خود داشته باشید و عناوین مربوط را بنویسید و مناسب ترین عنوان را انتخاب کنید.

فهرست لغات کلیدی را تهیه کنید :

یکی از علل تخصصی که شما به تولید مقاله می پردازید، به عمل بردن لغات کلیدی درون وبسایتتان می باشد. فهرست لغات کلیدی که می خواهید برروی آن ها برنامه ریزی کنید را بنویسید و آغاز به نوشتن کنید. برای این حرکت می توانید از ابزار های سئو برای تهیه محتوا به کار برده و لغات و عبارت مربوط که بیشترین سرچ را دارند را پیدا کنید.

از ابزار های تولید کننده عبارت مربوط با لغات کلیدی به کار ببرید :

غیر از گوگل، ابزار های زیادی وجود دارند که با اهمیت به لغت کلیدی ، عبارت مورد نظر را تهیه می کنند. یکی از ابزار ها و وبسایت هاubersuggestاست که مناسب ترین عبارت های که شامل بیشترین میزان سرچ هستند را به شما نشان می دهد.

نوشتن عنوان در تهیه محتوای گیرا و جذاب :

متاسفانه یکی از بزرگترین خطا هایی که اشخاص تازه در نوشتن محتوای خود می کنند، عنوان محتوای خود را اهمیت نمی دهند یا یک عنوان کلی می نویسند مانند ” شیوه های افزایش بازدید وبسایت ” این عنوان اضافه بر آن که تکراری می باشد کاربران کمتری به خود می گیرد.

عنوان پر اهمیت ترین قسمت است به دلیل آن که درعنوان می توانید لغات کلیدی و یا عبارت های پر اهمیت را به صورت هوشمندانه به کار ببرید و از همه پر اهمیت تر اینکه این عنوان محتوای شماست که مخاطب را جذب می کند بنابراین در نوشتن آن توجه زیادی کنید.

محتوای وبسایت های رقیب خود را ارزیابی کنید :

پیش از تولید مقاله، مقالات وبسایت های رقیب را ارزیابی کرده و تلاش کنید که کاستی هایی که در تهیه محتوا آنها وجود دارد را در قسمت محتوای وبسایت خود برطرف کنید اگر هم اصلا زمینه کاری شما مقاله مناسبی وجود ندارد، این اساسا به نفع شماست و لازم نیست که سعی زیادی برای بالا آمدن وبسایت خود بکنید.

احتیاج کاربر در تهیه محتوا را در نظر بگیرید :

کاربر اصلی محتوای وبسایت شما، مخاطبانتان می باشند بنابراین باید محتوایی تهیه کنید که احتیاج های آن ها، مسائل هروزه و همه خصوصیت هایی که به دنبال هستند را مورد پوشش قرار دهد.

مخاطبان، ساعت هایی زیادی را دراینترنت اتلاف می کنند تا بتوانند مطلب مورد احتیاج خود را بیابند ، اگر شما بتواند احتیاج های اصلی آن ها را از راه تهیه محتوا مورد پوشش قرار دهید، می توانید به یک منبع معتبر تغییر یابید.

به عنوان اصلی سطحی نپردازید :

یکی از اشکالات اصلی بیشتر مقالات وبسایت ها این است که مطالب اساسا تیتروار و بدون بیان جزییات بیان می شود.اگر شما به مساله حرفه ای می پردازید، باید تلاش کنید همه اطلاعات و مسائل جز آن را بگویید که جزیی پرداختن به عنوان اصلی سبب تمایز وبسایت شما با سایر افراد می شود.

در چند مقاله مختلف به ارزیابی عناوین بپردازید :

بعضی زمان ها از عناوین هستند که چند بعد برای توضیح دارند ولی با یک عنوان یکسان. برای نمونه همین مقاله که برای شما نوشتیم. شیوه های تولید مقاله زیادی با بعد های متفاوتی وجود دارد. شما می توانید در هر مقاله، شیوه ها و نظر های متفاوت را توضیح دهید. البته این مورد را در نظر بگیرید که نظر های شما باید شامل بعد های متفاوتی باشند نه اینکه دنباله هم باشند.

بلعکس بقیه بنویسید :

بگذارید که با یک نمونه این مورد را بگوییم . شما به عنوان یک بازاریاب محتوا نقش پر فایده رسانه های اجتماعی را می دانید و آن را یک احتیاج مهم می دانید و همه در این خصوص شامل دیدگاه یکسان با شما هستند ولی شما این زمان به جای خوبی رسانه های اجتماعی برای بازاریابی محتوا، اشتباهات آن را بنویسید.

این مدل مقالات نشان می دهد که شما به مواردی دقت می کنید که دیگران اهمیتی نمی دهند و سبب تمایز شما با دیگران می شود. به این موارد در محتوای تولید مقاله ،در دنیای تهیه محتوا می گویند ” روش خوانده شدن مقاله “.

یک فهرست از مقالات تولیدی خود داشته باشید

یک فهرست کامل از همه مقالات تولیدی وب سایت خود تهیه کنید. فایده اینکار این می باشد که شما به آسانی می توانید نسبت به عنوان اصلی وبسایت خود، به بقیه قسمت ها بک لینک بدهید.مناسب ترین مقالات تولیدی دیگر وب سایت را قرار دهید.همواره هستند اشخاص حرفه ای که برای دیگر وبسایت ها می نویسند.

شما باید این اشخاص را بیابید و مقالات آن ها را در وبسایت خود قرار دهید. مفهوم ما کپی کردن نیست بلکه به روش و نگارشی مختلف محتوای آن ها را با ذکر منبع در قسمت مقالات خود قرار دهید.

البته بهتر این روش را هفتگی یا ماهانه انجام دهید. این کار سبب می شود که سایت های رقیب شما کاری مشابه شما انجام داده و که سبب لینکدهی به سایت شما می شود.

مقالات آموزشی تهیه کنید :

همواره مردم دنبال پاسخ پرسش “به چه شکلی ” هستند بنابراین باید در تولید مقاله خود بتوانید به این نوع پرسش ها جواب دهید. خیلی از مخاطبان هستند که شامل نظر های آموزشی می باشند، شما می توانید با یاری آن ها یک مقاله آموزشی تهیه کنید و همینطور به آن ها یاری کرده اید که مطلب و محتوای آن ها در اینترنت مشخص شود .

یک فایده این شیوه این است که نویسندگان محتوای شرکت شما، در رزومه کاری خود نام شرکت و وبسایت شما آورده که یاری به برندسازی شما همچنین می کند.

همه راز ها و افسانه های کسب وکار خود را بگویید :

هر کسب و کاری برای خود شامل راز ها و افسانه های زیادی است که بعضی زمان ها این مسائل سبب اشتباه مخاطب و اطلاع غلط به آن ها می شود. شما باید همه این رازها و شایعات را بگویید و بیان و علت های کافی آن ها را رد یا اثبات کنید.

فرمت مقالات خود را در تهیه محتوا آپدیت کنید :

همواره روش های بروز در تولید محتوا ایجاد می شود. شما باید به صورت یک بازاریاب محتوا، اطلاعات خود را در این حوزه آپدیت کنید. مناسب ترین نقطه آغاز هم مقالات قدیمی و بازنشر دوباره آن ها است البته به گونه ای که لینک آدرس تغییر نکند یا عنوان اصلی مقاله عوض نشود.

اکنون تهیه اینفوگرافیک یا عکس بیشترین اثر را بر کاربر دارد، همینطور نوع فونت هایی هم که به کار برده می شود بر میزان خوانایی اثر بسزایی دارد بنابراین باید دراین خصوص اطلاعات خود را آپدیت کنید و از روش های فرمتی جدید به کار ببرید.

سئو مکانیکی

زمانی که تولید مقاله شما پایان یافت، کار و وظیفه اصلی شما آغاز می شود. محتوای خود را براساس سئو نوشتاری کنید. به این معنی که همه روش ها مثل به کاربردن لغت کلیدی، عنوان ها و چگالی را براساس آخرین الگوریتم سئو انجام دهید.موارد نگارشی را در تهیه محتوا به درستی رعایت کنید.

یکی از موارد پایه و اولیه ای که باید پیش از منتشر کردن مطلب به آن توجه بخصوص نمود، نکات نگارشی است. به کار بردن درست این موارد مثل ویرگول، کاما و نقطه وغیره از اهمیت ویژه ای در تهیه محتوا دارا است. به کار بردن اشتباهی هر یک از این اصول، سبب کج فهمی مطلب بواسطه خواننده می شود و همه زحمات شما را هدر می دهد.

مطالب زیادی بنویسید :

اندازه یک محتوای استاندارد برای وبسایت، میان 2 تا 3 هزار لغت می باشد. حداقل تعداد لغتی که می توانید به کار ببرید 500 لغت است.اگر مطلب شما کمتر از 500 لغت باشد، از دید گوگل احتمال دارد جریمه شوید به دلیل آن که اصلا بلاگ در نظر گرفته نمی شود و اگر بیشتر از 4 هزار لغت باشد، خوب است آن را در دو مقاله بخش بندی کنید.

متا تگ ها عنوان را مهم بدانید :

نخستین بخشی که بواسطه گوگل خوانده می شود، متا تگ عنوان می باشد. بنابراین باید مناسب با متن بنویسید به دلیل آن که اگر گوگل بفهمد که عنوان شما هیچ ربطی با محتوای شما ندارد، وبسایت شما را جریمه خواهد کرد.

متا تگ توضیحات را از یاد نبرید :

این متاتگ هم مثل عنوان از اهمیت بخصوصی دارا است و به بهینه سازی رتبه وبسایت شما یاری زیادی می کند. زمانی که وبسایت شما بواسطه موتور جستجو در صفحه نشان داده می شود، توضیحات شما، زیر عنوان سایت شما مشخص کرده . گوگل یکی از متاتگ هایی را مورد ارزیابی قرار می دهد، همین متا تگ توضیحات می باشد.

در مقاله های کمتر از 500 لغت نوشتن این متاتگ مهم است ولی در بیشتر مقالات اگر هم ننوشتید، خود گوگل می فهمد و به نوعی تهیه می کند.امیدواریم که از تولید مقاله تیم سئو تهران راضی بوده باشید.

با سئو تهران همراه باشید….

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

last update : 2/28/2021

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran