اثر تیزر سازی در نتیجه گوگل

اثر تیزر سازی در سئو : بیشتر افراد به طور مطمئن سئو کاران و اشخاصی که مشغول درست کردن محتوا هستند به این مورد رسیده اند که در سبب توسعه یک مقاله یا یک برگه ویدئو می تواند خیلی اثر گذار باشد. در این مقاله  هدف داریم از اثر ویدئو در سئو حرف بزنیم.

و بیان کنیم چگونه الگوریتم های موتور های جستجو بر روی فیلم زوم کرده و سبب توسعه جایگاه یک سایت می شوند؟براساس آخرین آمار گرفته شده در گوگل، و با وارسی راحت چند کلمه کلیدی در شغل های متفاوت ، می فهمید بیشتر سایت های صفحه نخست شامل فیلم برای توضیح آن مقاله ای هستند.

که در مورد آن جستجو کردید. خیلی زمان ها جستجوی شما به لینکی از آپارات پایان یابد که در آن درباره ویدئویی را دارد به شما معین می کند. البته به گبته مقاله تیزر سازی جز ویدئو نکات دیگری مانند وجود فایل PDF در برگه، وجود مدل تگ های نگارشی HTML ، زیاد بودن محتوا و زیاد بودن مطلب نسبت به کد سایت می تواند در رتبه سایت در گوگل خیلی اثر گذار باشد.

ولی پر اهمیت ترین اثر را امروزه فیلم ها بر روی سایت می گذارند. تا زمانی که اگر شما فیلم نداشته باشید از دیگر شرکت ها در سئو عقب می افتید.چگونه ویدئو ما در صدر رتبه گوگل قرار بگیرد ؟ پر اهمیت ترین اساس این است که فیلم باید کوتاهتر از ۴ دقیقه باشد و همینطور شامل rich video snippets یا همان قطعات ریز ویدئویی باشد.

بالا بردن کلیک بر روی فیلم

تحقیقات معین می کند که طیق مقاله تیزر سازی که نتیجه های جست‌. و جوی شامل ویدئو، اندازه ۴۱ درصد زیادتر از محتوای متنی کلیک می‌ خورند. درصد بیشتری از این کلیک ‌ها به علت همان rich video snippets ها هستند که در کنار نتیجه های جست ‌و جو به تماشا در  می ‌آیند.

برای نمونه یوتیوب به صورت خودکار، این عکس های کوچک را ایجاد می‌ کند ولی برای اثرگذاری در سئو نباید به هیچ عنوان یوتیوب برای انجام این کار تکیه کنید.به دلیل اینکه ریچ اسنیپت ‌های ویدئویی کانال یوتیوب شما یا دیگر وب ‌سایت ‌های مشترک ویدئو، کاربر را همچنان به آن سایت هدایت می‌ کنند.

نه دامنه و وب ‌سایت شما مناسب ترین شیوه ها برای بیشتر کردن کلیک این است که به گفتن مقاله تیزر سازی ، ویدئو ها را به همراه اسنیپت ‌های ویدئویی، بطور مستقیم در وب‌سایت خود جای دهید. میانگین دقت کاربران به محتوای شما کوتاه تر از ۸ ثانیه است.

نرخ خارج شدن کاربران یکی از علل هایی است که زیاد ترین صدمه را به رتبه شما در نتیجه های جست ‌و جو ها داخل خواهد کرد.ویدئو ‌مارکتینگ ساده ترین کاری است که می ‌توان برای نگه داشتن کاربران در سایت انجام داد. نتیجه تحقیقات در مقاله تیزر سازی نشان می‌دهد که بازدیدکنندگانی که یک فیلم را مشاهده می ‌کنند.

۲ دقیقه زیادتر در سایت می ‌مانند و ۶۴ درصد زیاد تر ممکن است  که از وب ‌سایت شما خرید کنند. مناسب ترین شیوه ها برای کم کردن نرخ خروج کاربران این است.که فیلم خود را در بالای سایت در مشاهده دید عموم جای دهید و از منطلق کردن عنوان ویدئو با محتوای درون آن مطمعن شوید به دلیل اینکه هیچ کاربری علاقه ندارد به او دروغ گفته شود.

مکان بارگذاری  و اثر آن بر سئو فیلم

نخستین نکته ای که در دادن محتوای فیلمی باید به آن دقت کنیم محیط بارگذاری و انتشار آن است. در حال کنون یوتیوب را می توان بیان کرد در مقاله تیزر سازی دومین موتور جستجوی جهان پس از گوگل دانست و در ایران آپارات دومین سایت پر بازدید پس از گوگل است.این دو مورد به شما یاری می کنند.

تا قیمت های مرتبط به بارگذاری و انتشار محتوای ویدیو و تیزر خود را تا حد خیلی زیادی کم کرده  و البته شانس بدست آوردن جایگاه در نتایج گوگل را به شدت زیاد می شود .در حال کنون در ۵۵ درصد نتایج جستجو کمتر یک فیلم از طرف گوگل به مخاطب پیشنهاد می شود که البته زیاد تر آن ها از سایت هایی مثل آپارات و یوتیوب هستند.

به مفهوم دیگر فیلم هایی که در آپارت و یوتیوب هستند شانس زیاد تری برای بدست  آوردن جایگاه در نتیجه های گوگل داشته اند. می توان بیان کرد در مقاله تیزر سازی که تولید و انتشار فیلم یکی از روش هایی ضروری برای سئو 2018 است.

این گونه تبلیغات دارای چه نکاتی است

در مقاله تیزر سازی هدف داریم به معرفی تیزر و خصوصیت های یک تیزر تبلیغاتی موفق بپردازیم. با ما در مقاله ادامه همراه باشید.در جهان امروز تبلیغات رابطی میان برند ها و شرکت ها، و مخاطبان است. ولی چه تبلیغاتی می تواند اثر خوبی را بگذارد و نتیجه کافی را بدهد؟جواب این پرسش ساده است!

تبلیغات مقصود به همراه انتخاب رسانه خوب، سبب اثر پذیری زیاد تر تبلیغ می شود.تبلیغات مقصود تبلیغاتی برنامه ریزی شده به مفهوم رساندن پیام(یا پیام هایی) تبلیغاتی به مخاطبان است. درباره تبلیغات هدفمند زیاد تر در مقاله تیزر سازی بدانید.در بین شیوه های تبلیغاتی هدفمند تبلیغات تلویزیونی از اثرگذار ترین تبلیغات به حساب می رود.

برای این مدل تبلیغات باید تیزر تبلیغاتی با دقت به مدل کالا یا فعالیت ایجاد کرد. اینکه شما تنها در رسانه های ویدئویی تبلیغات کنید لازم نیست! باید صحیح و تخصصی تبلیغ کنید. چگونه ؟! در ادامه با ما در مقاله تیزر سازی همراه باشید.

تیزر در مفهوم به معنا به رفتاری اطلاق می شود که با نمایش عنوانی، حس کنجکاوی در تماشاچی ایجاد شود، ولی در کل تیزر تبلیغاتی یک روش برای معرفی کالا و فعالیت در رسانه های دیجیتال است.تیزر های تبلیغاتی همواره در شروع حس کنجکاوی تماشاچی را تحریک می کنند.

اینکه تبلیغ برای چه چیزی است؟ پیام تبلیغ چه چیزی است؟ آیا قرار است کالایی فروخته شود یا نه؟ برند تبلیغ دهنده چه کسی است ؟ و… تمام این ها شما را در صورت کنجکاوی جای می دهد تا در انتهای تیزر شما به همه پاسخ ها برسید و پیام تبلیغ را بگیرید.

مراحل درست کردن آگهی تبلیغاتی : همواره قیمت ساخت تیزر های تبلیغاتی قیمت زیادی است، در نتیجه طبق گفته مقاله تیزر سازی در درست کردن آن ها، باید نهایت خلاقیت و نوآوری را برای انتقال هر چه مناسب تر پیام تبلیغ بکار برد.درست کردن تیزر تبلیغاتی دارای سه مرحله اصلی است:

  • قبل از تولید
  • تولید
  • بعد از تولید

از پر اهمیت ترین مولفه هایی که در درست کردن یک تیزر تبلیغاتی باید صورت گیرد ، درست کردن سناریو یا فیلم نامه، انتخاب بازیگران، فیلمبرداری، صداگذاری، تدوین و … است.در این بین، فاکتورهای اساسی موفقیت یک تیزر عبارتند از:

  • استراتژی یا همان شیوه ارائه و انتقال پیام تبلیغ
  • ابتکار یا همان خلاقیت در نشان دادن پیام تبلیغ
  • شیوه اجرا

مقصود اصلی درست کردن تیزر انتقال پیام تبلیغاتی است. بعضی اوقات یک تیزر شامل یک پیام و بعضی اوقات شامل چند پیام است.زمانی تیزر شامل یک پیام تبلیغاتی است، همواره تمامی هدفگذاری ها و پرسش های مخاطب را به جهت پاسخ که همان پیام تبلیغ است روانه می کند.

ولی زمانی تیزر شما شامل چند پیام باشد، باید ماهیت پیام ها را سنجش کنید و برنامه و سناریویی خلاق برای معرفی پیام ها در تیزر استفاده کنید.در درست کردن تیزر انتخاب قالب کاری همچنین پر اهمیت است. مفهوم از قالب آگهی، انتخاب لحن و روش آگهی است. این بخش ها زیر مجموعه برنامه هستند.

قالب های مختلفی به گفته مقاله تیزر سازی برای درست کردن تیزر وجود دارند که بر اصول مدل کالا، سابقه و رویکرد شرکت تبلیغ دهنده و پیام تبلیغ از آن ها به کار ببرید.بعضی تیزر ها شامل یک قالب معین (تیزر های کوتاه) و بعضی تیزر ها شامل چندین قالب بهم مربوط (تیزر های بلند) هستند.

از پر طرفدارترین قالب های درست کردن تیزر می توان به قالب داستانی، نمایشی، تاییدی، طنز و فکاهی و … نام برد .در درست کردن یک آگهی تبلیغاتی تلویزیون همه نکات بالا باید پر اهمیت تلقی شود ولی مهمترین دلیل خلاقیت است.یک تبلیغ کننده باهوش، مقصود خود را به درستی انتخاب می کند، مخاطبان خود را به طور صحیح شناسایی می کند.

و پس از آن به مرکز هدف می زند!زدن به مرکز هدف احتیاج به انتخاب صحیح پیام تبلیغ و اجرای صحیح تیزر تبلیغاتی موفق با دقت به مدل کالا و مخاطبان دارد.همواره به گفته مقاله تیزر سازی ، تیزر های درست شده پیش از اکران اصلی در محدوده کمی از مخاطبان نمایش داده می شود تا بازخورد آن داده شود.

پس از برطرف کردن مشکلات ممکن تیزر برای نمایش اساسی آماده می شود و در آخر پس از خرید محیط نمایش، اکران می گردد.خصوصیت های تیزر تبلیغاتی موفق :در مقاله تیزر سازی ، این را هیچ وقت نباید از یاد ببرید که در بازار کاری هستید که رقابت به طور زیادی وجود دارد. در این بازار پر رقابت برندی موفق تر است که بتواند پیام های تبلیغاتی مناسبی را به مخاطبین منتقل کند.

تعریف تیزر یا مفهوم تیزر چیست؟

در این مقاله هدف داریم تا به صورت کامل شرح دهیم درباره این که تیزر سازی چیست و مراحل اساسی ساخت آن را توضیح دهیم، همینطور مواردی که باید رعایت کنید، آورده شده است. در عصر حاضر تبلیغات به صورت مایه اصلی در تبلیغات، ترغیب و علاقه مخاطبان نسبت به کالا ها، برند های متفاوت، کارخانجات و شرکت ها و دفاتر خدماتی می باشد.

کلیپ کوتاه آگهی، مفهوم اصلی تیزر می باشد، اساسا به واکنشی بیان می شود که با کامل مشخص نکردن یا کامل نگفتن، در اشخاص حس جستجوگری بوجود می آید.تصور کنید تصویری مشاهده می کنید که معین نمی کند چه برندی ، چه شرکتی و یا با چه کالایی روبرو هستید ، پیغامی در حال منتقل شدن است ولی مفهوم اش را نمی فهمید.

پرسش های متفاوتی برایتان رخ می دهد از قبیل آن که کالایی قرار است بفروش برسد ؟ فیلم ویژه معرفی شود ، اصلا چه موردی دارد تبلیغ می شود و شاید ده ها سوال دیگر ، شما داخل بخشی شده اید که حس جستجوگری برایتان اتفاق افتاده است و با خود فکر می کنید که اگهی خبری که مشاهده کرده اید به چه چیزی مرتبط است.

به صورت اساسی به این معنا است که شما بتوانید با فیلم مختصر ، کلیپ ، صوت یا خدمات چاپی ، مالتی مدیا و… جلب نظر مردم به شغل به مفهوم فروش مناسب تر کالا و خدمات داشته باشید. در اساس تیزر سبب این می شود که کالا ، اجناس و فعالیتتان به مشتریان فعلی بیان شود.

آگاه کردن مشتری از کالا یا فعالیتتان: قانع کردن کاربر برای آن که فعالیت و کالا های کارخانه ، شرکت ، دفتر و … شما احتیاج هایشان را برطرف می کند ، کاربر را مجاب می کنید که به فعالیت یا کالاتان احتیاج اصلی دارند .با ما در ادامه ی مقاله ی تیزر سازی همراه باشید.

استحکام پیام فروشنده : بوجود آوردن انگیزه برای کاربران به دنبال کردن شما آن که حس جستجوگری و آن که بخواهند اطلاعات اساسی تری را راجع به کالا و شرکت به دست آورند ، مدلی تقاضا کننده ، ثبت سفارش بدهند.ما را در محتوای تیزر سازی همراهی کنید.

کشش خریداران به شغل شما : مقصود های اصلی که در تبلیغات هست باید در طرح شغلتان از پیش معین باشد ، برای نمونه بعضی اوقات شما برای رسیدن به اندازه مشخصی از توسعه فروش و و بوجود آوردن انگیزه کاربران یا دنبال کننده های وب سایت یا صفحات اینستاگرام و تلگرام و … ، برند سازی های متفاوت به معنای توانایی شناخت احتیاج به این داردی که اعتبارتان در نظر کاربر زیاد تر شود . مقصود های تبلیغات وابسته به بازار و صنعت هایی که در آن هستید تفاوت دارد .

تیزر خبری به انگلیسی چی می شود؟

اگر در گوگل ترنسلیت لغت “تیزر خبری” را به انگلیسی ترجمه کنید، “Promotional teaser” برای شما نشان داده می شود. ولی آیا این لغت در کشور های انگلیسی زبان هم به کار برده می شود؟به گمان می رسد در زبان انگلیسی این لغت مفهوم تریلر یا تیزر فیلم را دارد ( فیلم های مختصر یک دقیقه ای که عبارت است از صحنه های جالب فیلم بوده و معرف فیلم می باشد).

براساس تحقیقات ما لغتی که انگلیسی زبان ها برای تیزر خبری به کار می برند؛ “promotional video” می باشد. به مفهوم ویدویی که نوع تبلیغاتی یا معرفی دارد.انواع تیزر تبلیغاتی کدام یک هستند ؟ الفاظ تیزر خبری، همواره میان افراد باتجربه در این زمینه به کار برده می شود. در مقاله تیزر سازی چند نمونه از آن ها را توضیح می دهیم :

تیزر رئال :

تیزر رئال، به تیزری بیان می شود که به طور حقیقی جلوه کند. این حقیقی بودن را به صورت فیلمبرداری صورت می دهند. در اول، سناریو نوشته می شود، بعد گروه فیلمبرداری، در مکان حاضر شده و آغاز به فیلمبرداری از کالا ها می کنند، بعد این راش های خام به فرد تدوینگر می رسد، و تدوینگر با تغییر دادن این راش ها و انجام یک تعدادی اعمال، تیزر را تحویل می دهد.

تیزر موشن گرافیک :

در تیزر موشن گرافیک، فیلمبرداری به طوری هست با دوربین حقیقی انجام نمی گیرد، بلکه تمام موارد کاملا مجازی می باشد. این مدل تیزر ها با به کار برده شدن از نرم افزارهای درست کردن تیزر طراحی و تهیه می شوند، به گونه ای که دوربین واقعی در اینجا هیچ اهمیتی ندارد و همه تیزر با دوربین مجازی درون نرم افزار درست می شود.

تیزر تلفیقی :

تیزر تلفیقی، ادغامی از تیزر رئال و موشن گرافیک می باشد. در این مدل از تیزر سازی ها، بخشی از کلیپ به طور فیلمبرداری و رئال بوده و بخش دیگر با نرم افزار های گرافیکی درست می شود.

مراحل اصلی تهیه یک ویدیو تبلیغاتی به توضیح زیر است

قبل تولید تیزر :

به مقدمات فعالیت که دارای بدست آوردن اطلاعات کامل از سفارش دهنده ی ویدیو ، دیدن از لوکیشن ها و دیدن کالا ها ، صحبت با مدیر عامل و کارشناسان شرکت ، عرضه ی سناریو از سمت سازنده ی تیزر سازی ، جمع آوری گروه سازنده و برنامه ریزی حرفه ای برای آغاز کار.

 تهیه تیزر :

مراحل فیلمبرداری و عکاسی و .. از موقعیت ها ، کارخانه ، شرکت و هر مکانی که از پیش در مرحله ی قبل تولید در نظر گرفته شده است را باید در مرحله ی تهیه به مناسب ترین شیوه احتمالی انجام داد. ما را در مقاله ی تیزر سازی دنبال نمایید.

بعد تهیه تیزر :

وقتی که کار تهیه به پایان می رسد پر اهمت ترین قسمت بعد تولید است که آغاز به تدوین ، انجام جلوه های مخصوص ، درست کردن رنگ و نور و قاب و صداگذاری می باشد تا اندازه زیادی می توان در مرحله ی بعد تولید اشتباهاتی که اگر در قبل تولید تیزر سازی و تهیه شده است را جبران کرد ولی الزاما کار صحیحی نیست و باید در مرحله ی قبل تولید و تهیه کار به مناسب ترین شیوه ممکن انجام شود.

با سئو تهران همراه باشید…

بیشتر بخوانید : پشتیبانی سایت

last update : 1/31/2021

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran