امتیازدهی به : post

آشنایی با ماژول پیامک

به گفته مقاله پخش گسترده پیامک تنظیم کننده پیامک پنل اس ام اس زیر نظر وب می باشد که برای به کار بردن از آن احتیاجی به نصب هیچ نرم افزار یا اپلیکیشنی نیست و در همه پلتفرم ها و سیستم های عامل، لازم است با باز کردن مرورگر داخل پنل پیامکی خود شوید. تو مدیر پیامک به همه احتیاج های پیامکی شما جواب داده می شود.

اگر علاقه دارید پنل اس ام اس را به سایتتان متصل بکنید. علاوه بر پنل پیامک افزونه اس ام اس برای همه سیستم های مدیریت محتوا از جمله افزودن اس ام اس ووکامرس ، افزودن پیامک فریر ، افزودن اس ام اس پرستا شاپ ، افزودن پیامکwhmcs، افزودن پیامک اپن کارت ، افزودن اس ام اس جوملا ، افزونه پیامک تومتو و… .

همچنین طبق گفته مقاله پخش گسترده پیامک در اختیار شما قرار می دهیم.در این مقاله به آشنایی افزونه های موجود در سامانه مدیرپیامک پرداخته اسم با همراه باشید.

1- افزونه پیامک ووکامرس :

که به گفته مقاله پخش گسترده پیامک افزونه پیامک ووکامرس مناسب تریم گزینه برای آگاهی رسانی خریداران از شرایط سفارش شان می باشد. با به کار بردن از افزونه تخصصی پیامک ووکامرس امکان فرستادنsmsدر همه مراحل خرید مشتری موجود است .

همینطور از قابلیت های دیگر این افزونه شامل : فرستادن پیامک به مشتری در زمان ثبت سفارش ، امکان متصل شدن به تلگرام از راه وب سرویس های تلگرامی ، فرستادنsmsبه مدیر در زمان ثبت سفارش ، فرستادن پیامک به مشتری و مدیر در صورت عوض شدن شرایط سفارش ، قابلیت فرستادن پیامک تکی به مشتریان از راه افزونه ، سازگار شدن کامل با بیشتر از ۶۰ سامانه فرستادن پیامک ایرانی ، قابلیت فرستادنsmsبه مشتری از راه صفحه سفارشات و….

2- فرستادن پیامک فریر :

فرستادن پیامک فریر(Virtual Freer) اسکریپت رایگان برای فروختن کارت‌های شارژ، گیفت کارت، مدل های لایسنس و کالا های مجازی است. فریر یکی از اسکریپت های پرداختی با اعتبار است به گفته مقاله پخش گسترده پیامک که  در کشور موجود می باشد که قابلیت های زیادی از جمله فروختن کارت شارژ، فروختن اکانت های VIP، فروختن کالاهای دیجیتال است.

که این کالا ساخت کشور عزیزمان ایران می باشد و برنامه نویسان ایران زمین این اسکریپت را دیزاین کرده اند.شما با نصب افزونه فرستادن پیامک فریر می توانید همه کار های لازم جهت آگاهی دادن به کاربر را انجام دهید.

3- ماژول پیامک پرستا شاپprestashop :

پرستا شاپ یک نرم افزاری است به گفته مقاله پخش گسترده پیامک که  رایگان و پر قدرت است و جهت راه اندازی فروشگاه اینترنتی است که با زبانPhpبرنامه نویسی شده ‌است و از MySQL پشتیبانی می ‌کند، یکی از راهکارهایی که می‌ توانید به فروشگاه ساز پرستاشاپ بیفزایید.

فرستادن پیامک از راه پرستا شاپ به طور خودکار از راه ماژول پیامک پرستاشاپ است. پرستاشاپ (PrestaShop) یکی از فروشگاه که سازهای جالب  در همه دنیا و ایران است. از احتیاجات پر اهمیت یک فروشگاه اینترنتی برای جذب رضایت و بدست آوردن اعتماد مشتری ، اطلاع دادن وی از مراحل سفارش است.

ادامه ی پخش گسترده پیامک

4- افزونه پیامکWHMCS :

افزونه پیامک WHMCS مشهورترین اسکریپت و نرم افزار پشتیبانی اینترنتی به گفته مقاله پخش گسترده پیامک است که دارای امکانات کارت خرید، شیوه ها، حسابداری، زبان های مختلف، مرکز آموزش و ماژول نویسی می ‌باشد، این اسکریپت ویژگی عضویت و مدیریت کاربران را دارا باشد و کارکرد اساسی این نرم افزار برای مدیریت هاستینگ می ‌باشد.

مدل های هاست اشتراکی، سرور اینترنتی، سرور اختصاصی را به سادگی می شود با این اسکریپت هماهنگ نمود. امکان ساخت مدل های کالا های بدون محدودیت، بوجود آوردن صورت حساب‌ های دوره‌ای، قسمت بندی کالا ها، امکان فرستادن تیکت،‌ امکان اضافه کردن قالب برای کاربران و مدیران وب سایت از خصوسیت های سیستم مدیریت محتوا WHMCS  همچنین می ‌باشد.

5- افزونه پیامک اپن کارت open cart :

به گفته مقاله پخش گسترده پیامک قصد از متصل کردن سامانه پیامک به اپن کارت کاملا مععین است ممکن است شما هدف دارید پس از خرید کاربر از سایت به مدیر سایت و مشتری اس ام اس بفرستید و مثل دیجی ‌کالا مشتری در هر زمان از شرایط سفارش اطلاع داشته باشد.

امکانات افزودن پیامکی اپن کارت شامل  : فرستادن پیامک اسم کاربری و رمز عبور زمان ثبت نام در اپن کارت ، فرستادن پیامک به مدیر سایت زمان عضویت مشتری در فروشگاه اینترنتی ، فرستادن پیامک به مشتری زمان تغییر کلمه عبور ، فرستادن پیامک به مشتری زمان داخل شدن به حساب کاربری ، فرستادن پیامک به مشتری زمان خارج شدن از حساب کاربری و…. .

با به کار بردن از ماژول پیامک اپن کارت مدیر پیامک به سادگی می توانید هم اس ام اس های فروشگاه مجازی خود را با خط کار هایی که در اختیارتان قرار می گیرد به سادگی ارسال نمایید و  هم توانایی دارد تا ارسال پیامک زیادی همچنین داشته باشید.

با سئو تهران همراه باشید….

پشتیبانی سایت