امتیازدهی به : post

گوگل ادوردز

به گفته مقالهgooglead words سیستمی است که گوگل برای یاری به شما در بازاریابی کالا یا خدماتتان در موتور جستجوی گوگل و سایت های متعلق به آن پیشرفت داده است. در شیوه تبلیغاتی گوگل ادوردز مطلب تبلیغ در نتیجه های گوگل برای کوئری های با ارتباط مشخص  می شود. این یک سیستم پرداخت به اندازه هر کلیک ( PPC یا Pay-per-click) است.

این عنوان بدین مفهوم است که شما می توانید از راه سرمایه گذاری و مزایده برای یک سری جملات جایگاه تبلیغ را معین کنید و فقط وقتی قیمت پرداخت می کنید که مشتری بر روی تبلیغتان کلیک کرده باشد.در گوگل ادوردز تبلیغ به صورت عبارتی کوتاهی آشکار می شود که در برگیرنده دو عنوان، تشریحات و لینک URL به سایت یا صفحه ویژه ای از سایت است.

تبلیغ مکانی از صفحه نتایج مشاهده می شود که شما می خواهید. به عنوان نمونه در مقالهgooglead words بالا یا پایین صفحه نخست نتایج جستجوی گوگل.همواره تبلیغات در بالا و پایین نتیجه های جستجوی طبیعی آشکار خواهد شد. شما می توانید بر اصول مزایده خود، جایگاه تبلیغ را همچنین معین کنید.

تحقیقات صورت گرفته در مقالهgooglead words نشان داده است که 87 درصد از مشتریان صفحات بعدی جستجو را وارسی نمی ‌کنند. علاوه بر این هر اندازه تبلیغ شما جایگاه بیشتری داشته باشد بازدید کنندگان زیادتری به خود جلب می کند و کاربران زیادتر از دیگر تبلیغ ها بر روی آن کلیک می کنند.به چه دلیل  باید از گوگل ادوردز استفاده کنیم؟

آشکار است به گفته مقالهgooglead words که اختلافی میان مدل بازدیدکنندگان در سایت موجود است. بازدید کنندگانی که احتمال دارد  سایت را در نتیجه های طبیعی گوگل پیدا کرده باشند رفتار مختلفی با بازدید کنندگانی که از راه گوگل ادوردز داخل سایت شده اند خواهند داشت. علت این کار خیلی راحت است. ترافیکی که از راه جستجو و گشت و گذار به گونه ای سئو به دست آمده باشد.

مرتبط به بازدید کنندگانی است که برخی به سوی آگاهی هستند. این در صورتی است  که بازدید کنندگان تبلیغات پولی به درستی می دانند که بر روی تبلیغ کلیک می کنند و به سوی خرید کالا یا خدمات مورد احتیاج خود هستند. در نتیجه شما به میلیون ها بازدیدکننده دوره ای (از راه نتایج طبیعی) احتیاج ندارید. در عوض به بازدیدکنندگان ویژه و هدفمندی احتیاج دارید که از راه ادوردز داخل سایت شده اند.

تبلیغات در گوگل به همین راحتی نیست

متاسفم که این را بیان می کنم در مقالهgooglead words : ولی برای اینکه بتوانید جایگاه و ترافیک درستی به دست آورید حتما مزایده بیشتری بر روی جملات داشته باشید. شما می توانید اکانت گوگل ادوردز و کمپین خود را در عرض چند زمان مرتب و راه اندازی کنید، ولی بدون مدیریت صحیح قادر نخواهید بود از بودجه خود به درستی به کار ببرید  و نتایج درستی به دست آورید.

اگر مدیریت درستی نداشته باشید احتمال دارد  کاربر پس از داخل  سایت شدن به دلیل نا ارتباط بودن متن تبلیغ و محتوای سایت منصرف شود. در چنین وضعیتی کاربر به عقب بر می گردد و همین کار سبب می شود بودجه و مشتری ممکن خود را از دست بدهید. اضافه بر این، از راه مدیریت اثرگذار گوگل ادودرز نه فقط کمپین شما در به دست آوردن ترافیک هدفمند و با ارتباط به سایت درست کار خواهد کرد.

بلکه اندازه قیمتی  که برای هر جمله دلخواه پرداخت می ‌کنید، کمتر از رقبا خواهد بود.گوگل چگونه تبلیغات را بخش بندی می ‌کند؟به گفته مقالهgooglead words گوگل وقتی که در مورد جایگاه تبلیغ و مزایده تصمیم می گیرد ، فاکتور هایی در عنوان مزایده bid (یا قیمتی که برای هر لغت در نظر گرفته ‌اید) و تعداد اشخاصی که از راه هر تبلیغ بر روی آن کلیک کرده اند را در نظر می ‌گیرد.

گوگل ادوردز به تبلیغات اثرگذار اولویت زیادتری می دهد. اگر تبلیغ و هدف آن به جملات موردنظر مرتبط باشد، بازدیدکنندگان زیادتری از راه پرداخت به خاطر کلیک (تبلیغات گوگل) به سایت شما خواهند آمد. بازدیدکننده خوب می تواند به مشتری خوبی تبدیل شود.برای تبلیغات در گوگل از کجا آغاز کنیم؟

اگر می خواهید از گوگل ادوردز به کار ببرید  و نمی دانید از چه جایی باید کار خود را آغاز کنید،در سایت سئو تهران می توانید آموزش های گوگل ادوردز را به طور مقاله، کتاب و فیلم آموزشی دیدن فرمایید و همینطور طبق گفته مقالهgooglead words از کار های مختلف تبلیغات در گوگل، از جمله درست کردن اکانت شخصی، شارژ اکانت ادوردز، مدیریت اکانت ادوردز و همینطور کلیک های تضمینی تبلیغات در گوگل به کار ببرید .

با سئو تهران همراه باشید….

بیشتر بخوانید : پشتیبانی سایت

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran