امتیازدهی به : post

در زمان کنونی که درحال سپری کردن آن هستیم تاثیر حیرت آور استراتژی بک لینک در سئو و رتبه بندی کلمات کلیدی بر هیچ شخصی پنهان نیست، تحقیقات انجام شده در زمینه با ارتباط لینک ها و رتبه بندی سایت ها بیانگر این است که تقریبآ رتبه های بالا در کلمات پر رقابت بدون داشتن  لینک های با ارزش امکان پذیر نیست.

وبسایت MOZ با تحقیق و بررسی 15 هزار کلمه ی کلیدی نمایان کرد که 99/2 درصد از کلیه وبسایت هایی که در بالای نتایج جست و جو جایگاه گرفته اند حداقل یک لینک خارجی دارند.  به همان شکل که مشاهده می کنید ۱۰ نتیجه نخست گوگل، نسبت به سایر وب سایت ها تعداد بک لینک زیاد تری دارند.

بهره بردن از ایمیل های اسپم و جذب لینک های تبلیغاتی یک روش غیر مفید و ناکارآمد و در برخی موارد حتی به ضرر وبسایت شما خواهد بود.

فراموش ننمائید استراتژی بک لینک با ارزش و با کیفیت کسب کردنی هستند و نه خریدنی!

لینک های با کیفیت

اما پیش از بررسی روش های کسب لینک های با کیفیت خوب تر است با ویژگی های این لینک ها آشنا شوید:

  • از یک سورس مرتبط با مطلب و وبسایت شما باشد.
  • منبع، با اعتبار و مورد اعتماد google باشد.
  • استراتژی بک لینک در محتوای اصلی به کار رفته باشد.
  • پیج رنک صفحه ی مورد نظر در وبسایت منبع مناسب باشد.

حال که با مشخصه های استراتژی بک لینک های با کیفیت آشنا شدید قابلیت این را خواهید داشت لینک های با کیفیت را از لینک های بی کیفیت سوا نمائید، چون همانطور که لینک های با کیفیت باعث خوب شدن و رشد رتبه بندی و حتی بالا رفتن نرخ بازگشت سرمایه (ROI) شما خواهد شد، لینک های بی کیفیت باعث جریمه شدن و به نابود شدن زحمات شما گردد.

استراتژی بک لینک

با کیفیت ترین مطالب را در زمینه ی کاری خود تولید کنید

راحت ترین و در عین حال بهترین راه کسب بک لینک های با ارزش تولید محتواهای با کیفیت و پر مخاطب و مفید است. در محتواهای خود از اطلاعات کاربردی، عکس های با کیفیت و ویدئوها استفاده نمایید و پس از تولید هر محتوا این سوالات را از خودتان بپرسید:

آیا محتوای من امکان جذاب تر شدن را برای مخاطب دارد یا خیر؟

آیا خواهیم توانست از تصاویر جذاب تری استفاده کنیم؟

آیا به اطلاعات و دانش استفاده کننده با مطالعه و یا مشاهده ی این پست بیشتر خواهد شد؟

در صورت مفید بودن مطلب، آیا عملی و قابل اجراست و آیا به اندازه ی مناسب قابل فهم است؟

به خاطر داشته باشید محتواهای بیش از 2500 کلمه شانس پیروزی بیشتری در سئو و کسب بک لینک های با کیفیت دارند.

تولید محتوا های بصری اختصاصی

مغز ما تمایل زیادی به تحلیل و ذخیره ی اطلاعات به موقعیت دیداری دارد، برای مثال به لغات تلفن، میز و چنگال خیره شوید در ذهنتان، چه چیزی در نخست به ذهنتان خواهد رسید؟ حروف تشکیل دهنده ی این لغات یا شکل فیزیکی آنها؟

اینفوگرافیک ها اطلاعات و داده های سختی را با سرعت و ساده و به شکل تصاویر جذاب ارائه می دهند. مقدار به اشتراک گذاری اینفوگرافیک ها بسیار زیاد تر از دیگر فرمت های تصویری هستند.

یکی از راه های جذب بک لینک، تولید محتوا در مورد مشخصه های اشخاص دیگر می باشد، برای مثال یکی از متخصصان سئو در پست خود با عنوان برترین ابزارهای سئو، نظرات 528 نفر از کارشناسان سئو را به استفاده کرده است و این پست بیش از 10 هزار بار به اشتراک گذاشته شده و 400 پیوند با ارزش را به وجود آورده است و حالا در بالای نتایج جست و جوی این عبارت ارزشمند و سخت قرار گرفته است.

نوشتن وبلاگ های مهمان

وبلاگ نویسی به وسیله میهمان ها یکی از روش های بسیار پر تاثیر برای جذب ترافیک و گرفتن بک لینک به شمار می رود. اشخاص مختلف موقعی که در تهیه ی یک مطلب یا محتوا مخلوط شده اند تمام تلاش خود را برای نمایان شدن آن مطلب انجام می دهند. البته از یاد نبرید که تنها مطالب با کیفیت نوشته شده توسط میهمان ها را منتشر نمائید نه هر مطلب فاقد کیفیت را!

ارسال ایمیل

قسمتی از مطالب پر ارزش و با کیفیت خود را به شکل خبرنامه برای مخاطبین ایمیل نمائید تا مخاطبان برای مطالعه یا جذب کامل محتوا از روش استراتژی بک لینک های موجود در ایمیل وارد سایت شما شوند. یقینا همۀ کمپین های ایمیل مارکتینگ به آمار بالا دست نخواهند یافت به دلیل اینکه همانطور که در بالا اشاره نمودیم، امروزه جذب بک لینک بسیار پیچیده شده است.

همین سختی کار باعث شده که برای ساخت بک لینک مجبور شویم از قواعد و اصول مخصوص و حرفه ای پیروی کنیم.
ارسال ایمیل، یکی از برترین روش های جذب بک لینک است، اما برای به دست آوردن موفقیت، باید قالب و محتویات آن را شخصی سازی نمائید. ساختن محتوای پر ارزش به تنهایی کفاف نمی دهد و ایمیل های قالب دار تکراری هم به همین صورت بی اثر هستند.

با سئو تهران به بهترین ها برسید….

بیشتر بخوانید: بک لینک ایرانی

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید