امتیازدهی به : post

تاریخچه تبلیغات و تحول در این راستا

با ما در مقاله ی تیزر سازی تبلیغاتی همراه باشید ، در ابتدا سعی داریم تا از تاریخچه این صنعت برای شما عزیزان صحبت کنیم سپس به آن جا می رسیم که چرا تیزر سازی باید حتما انجام شود.افراد از گذشته تا چند سال پیش در مدت زندگی خود، راه های گوناگونی را برای گسترش شغل خود تا به زبان مردم بیافتند.

و به گونه ای کسب و کارشان رونق پیدا کند ، انجام داده اند و همچنین انواع مختلفی از رسانه ها و بازاریی و تبلیغات را تجربه کرده و پشت سر گذاشته اند.ولی با پیشرفت انواع کالا ها و به خصوص پیشرفت در رسانه و آغاز حکومت رسانه های دیجیتال خانگی و بعد از آن آغاز سلطنت رسانه های دیجیتال همراه همانند گوشی ، تبلت ، نوت بوک و لب تاب ها.

تحولی عظیم و به گونه ای انقلابی بزرگ در صنعت تبلیغات انواغ شغل ها صورت گرفت جدا از این که این رسانه ها ضرر هایی برای جوامع دارند ، استفاده درست از این رسانه ها قادر به این شد که راه برای خیلی از افراد باز شود و آن ها بتوانند خیلی راحت و رایگان تیزر سازی تبلیغاتی را برای خود انجام دهند.

یا با پرداخت پول به افرادی که در صنعت تیزر سازی تبلیغاتی تجربه دارد و در کار خود ماهر هستند بتوانند تیزری برای خود آماده کنند و آن را توسط راه هایی از قبیل بارگذاری آن در شبکه های اجتماعی یا آگهی های تلویزیونی بتوانند خود را در میان مردم بولد و مشهور کنند تا کسب و کارشان رونق پیدا کند.

برای چه تیزر سازی لازم در هر کاری می باشد

یک تیزر سازی تبلیغاتی تاپ در حال حاظر از پر اهمیت ترین راهبرد های انواع شركت ها و سازمان های پیروز و با کیفیت می باشد. اگر یك تیزر و یا ویدیو تبلیغاتی با رعایت انواع پروتکل ها و قواعد فیلم سازی و همچنین رعایت انواع اصول محتوا نویسی ساخته شود.

و همچنین با تشخیص لازم از نوع مخاطبان و درجه سنی مخصوص انجام گیرد بدون شک قطعا تاثیر فوق العاده ای در ادامه راه  و اهداف یا ارائه خدمات کار فرما یا فرد مورد نظر دارد . تهیه و تولید تیزر تبلیغاتی یک راه و روش ساده ای دارد اما با وجود ساده بودن آن قادر به این می باشد که آینده شغلی هر فردی را یک تحول عظیم ببخشد.

در امروزه تنها چیزی که تاثیر بسیار زیادی در زندگی هر فردی دارد و قطعا در روز همه ما بیشتر از هر چیزی بدون دل بخواه خود با آن سر و کله می زنیم رسانه های دیجیتالی می باشد. با توجه به آماری که به دست ما رسیده است به طور میانگین 86 درصد ، مردم برای دریافت اطلاعات و اخبار از رسانه های دیجیتالی استفاده می کنند.

و تنها 14 درصد از رسانه های چاپی و تصویری همانند مجله ها و روزنامه ها استفاده می کنند. تایم استاندارد برای ویدیو های تبلیغاتی به طور میانگین حدودا بین 15 تا 50 ثانیه می باشد بنابراین سازندگان تیزر ها و ویدیو های تلویزیون تلاش می ‌کنند با تولید یک قصه مناسب با بهره گیری از وسایل و محیطی زیبا با پشت زمینه ای خاص و دل نشین ، پیام خود را در زمانی مناسب به گوش مردم برسانند.

یک تیزر سازی تبلیغاتی که از همه لحاظ بهترین باشد مجموعه ای از عوامل متفاوتی را در خود جای می دهد.از دید اکثر مردم تنها بهره گیری از دوربین‌ های با کیفیتی که در سینما از آن استفاده می شود، باعث به وجود آمدن اینگونه آگهی ها می شود. ویل باید بدانید که برای ساختن یک تیزر مناسب چندین فاکتور نیاز می باشد که دوربین تنها یکی از آن ها می باشد.

گاهی ممکن است همه ی کار درست پیش رود ولی در موضوعی کوچک اشتباهی پیش بیاید و باعث خراب شدن کل تیزر شود.و باید چندین بار آن تیزر یا ویدیو گرفته شود تا آن موضوع را پیدا کنند و سعی در رفع و جایگزینی آن بکنند.این صنعت به قدری بزرگ و حساس و خاص می باشد که همانند شغل های دیگر دست در آن زیاد نشده است.

بازاریابی با به کارگیری از تیزر تبلیغاتی

این موضوع را باید بدانید که بازاریابی کالا ها بدون در نظر گرفتن ارائه تبلیغات به مردم مفهومی را در پی ندارد.در زمان حال تیزر سازی تبلیغاتی، جزو راه هایی دسته بندی می شود که برای آگاهی دیگران از محصولات ، جذب آن ها برای خرید و استفاده از کالا ها ، ترغیب مشتریان برای خرید این محصول بدون در نظر گرفتن رقبای موجود در این عرصه بیشترین بازخورد و آمار خوبی را در پی داشته.

تیم سئو تهران خود را موظف می داند که بگوید امروزه به دلیل مشغله ی زیاد افراد و همچنین به دلیل اینکه سرانه ی خواندن کتاب و مقاله توسط افراد در ایران روز به روز دارد پایین تر می رود بنابراین دیگر تولید مقاله و چاپ عکس در روزنامه و یا مجله ها و یا تولید مقاله در سایت ها بازدید آن چنان زیادی ندارد و اگر هم بازدید بالایی داشته باشد کم تر کسی پیدا می شود تا محتوایی که شما آمده کرده اید را تا انتها بخواند.

این موضوع به شدت دردناک می باشد ولی به این دلایل می باشد که مدیران شرکت ها باید به دنبال ارائه و تولید مقاله های ویدیویی و یا تیزر مانند باشند ، چون در قرن جدید این ها بازدید به شدت زیادی را دارند و اگر اشخاص میل به خواندن نداشته باشد با دیدن و حتی با شنیدن می توانند پیامی که شما قصد در انتقال دادن آن هستند را دریافت کنند.

برای مثال اگر کسی صاحب فروشگاهی می باشد می تواند به جال تولید مقاله برای توضیح محصول خود از تیزر سازی تبلیغاتی استفاده کند و همچنین می توانند به جای تولید مقاله درباره ی مقایسه آن محصول با رقبا از ویدیویی استفاده کنند تا هم گیرایی و فهمیدن مخاطبان بالا رود هم در زمان کمی بتوانند به چیزی که می خواهند برسند.سئوتهران همراه باشید.

شماره تماس و ارتباط در تلگرام و واتساپ

09367511706

“شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید“

پشتیبانی سایت

ساخت تیزر تبلیغاتی