امتیازدهی به : post

رسیدن به رتبه اول گوگل با سئو سایت

برای رسیدن به رتبه اول گوگل با سئو سایت باید یک تیم قوی به صورت حرفه بر روی سایت کار کنند تا به رتبه ی برتر گوگل برسد.

رسیدن به رتبه اول گوگل با سئو سایت کار آسانی نمی باشد و نیاز به زمان دارد و باید به صورت اصولی این کار انجام شود تا سایت در جایگاه برتر پایداری بهتری داشته باشد.

بسیاری از کسانی که می خواهند سایت خود را به سرعت به رتبه ی برتر گوگل برسانند و دست به هر کاری می زنند تا این کار عملی شود.

این افراد باید بدانند که این کار به هیچ وجه عملی نمی شود و برای سئو کردن یک سایت به مدت چند ماه زمان لازم است تا سایت بهینه شود.

google ربات هایی طراحی کرده است که تمامی کارهای شما را می توانید زیر نظر داشته باشد و تمامی تغییرات روزانه سایت شما را زیر نظر دارد.

اگر شما از راه های نادرست اقدام به سئو یک سایت نمایید گوگل متوجه این کار می شود و امیتاز منفی برای سایت شما در نظر می گیرد و این باعث می شود تا سایت شما به درستی بهینه نشود.

رسیدن به رتبه اول گوگل با سئو سایت

راه های موثر برای رسیدن به رتبه اول گوگل با سئو سایت

گوگل الگوریتمی برای ربات های خود طراحی کرده است که اگر از این راه برای سئو سایت استفاده کنید هیچ مشکلی برای سایت شما پیش نخواهد آمد.

یکی از این الگوریتم ها، تولید محتوای با کیفیت می باشد که شما باید با توجه به دانسته های خود اقدام به انجام این کار نمایید.

اگر محتوایی که می خواهید بر روی سایت بارگزاری نمایید کپی از سایت های دیگر باشد، گوگل این را تخلف حساب می کند و امتیاز منفی برای شما در نظر میگیرد.

محتوا باید به صورت اصولی و بدون غلط املایی و نگارشی باشد و اگر محتوای شما یک مطلب جدید باشد، گوگل از آن استقبال می کند.

اما محتوا به تنهایی به سئو سایت کمک نمی کند و شما باید برای سایت خود بک لینک های داخلی و خارجی ایجاد کنید.

شما با بک لینک های داخلی می توانید مطالب داخل سایت خود را به یک دیگر پیوند دهید تا گوگل متوجه شود که شما بر روی چه موضوعی تاکید دارید.

برای ایجاد بک لینک های خارجی شما می توانید با سایت های دیگر تبادل لینک داشته و یا لینک سایت خود را در انجمن ها و سایت های پربازدید قرار دهید.

همچنین می توانید برای این که بهتر جواب بگیرید، محتوای سایت خود را در سایت هایی که ریپورتاژ خبری دارند بگذارید.

این کار باعث می شود تا مطالب سایت شما بازدید بیشتری داشته باشد و بازدیدها کمک می کند تا سایت شما بهتر بهینه شود.

برای ایجاد یک لینک های بسیاری می باشد اما تمامی این راه ها مناسب نمی باشند اما متاسفانه افرادی هستند که دست به همچین کاری میزنند.

خرید بک لینک های تقلبی و به اصطلاح فیک هیچ کمکی به سایت شما نمی کند و پس از مدت کوتاهی این بک لینک ها منسوخ می شوند.

انجام سئو سایت به روش اصولی و حرفه ای

اگر می خواهید سایت خود را به درستی بهینه نمایید، می توانید از تیم سئو تهران در این زمینه کمک بگیرید تا این کار را برای شما انجام دهیم.

تیم سئو تهران در زمینه سئو سایت، پشتیبانی سایت و طراحی سایت به مشتریان خود خدمات ارائه می دهد و شما می توانید برای انجام این کارها با ما تماس بگیرید.

بیشتر بخوانید: پشتیبانی سایت فروشگاهی

شما می توانید ما را در شبکه های اجتماعی Facebook ،Telegram و instagram دنبال کنید