امتیازدهی به : post

آموزش صفر تا صد بازیابی اپل آیدی و تغییر رمز اپل

آموزش صفر تا صد بازیابی اپل آیدی و تغییر رمز اپل در این مطلب مورد بررسی قرار می گیرد اگر می خواهید بدانید که چگونه باید به حساب کاربری قبلی خود برگردید حتماً تا انتهای مطلب ما را همراهی کنید.

یکی از مهمترین معضلاتی که برای کاربران دارای گوشی اپل به وجود می آید فراموشی رمز اپل آیدی است. متاسفانه بسیاری از آنها رمز خود را فراموش می‌کنند و نمی‌دانند که چگونه باید آن را برگردانند.

گاهی اوقات برای برگرداندن اکانت پاسخ به سوالات امنیتی اپل هم باعث حل مشکل نمی شود به همین دلیل برای برگرداندن آن با مشکلات بسیار بسیار زیادی مواجه می شوید. توصیه ای که به شما می کنیم این است که حتما برای برطرف کردن مشکلات یا بازگرداندن اکانت خود از افرادی کمک بگیرید که در این زمینه تجربه و مهارت کافی دارند.

یکسری از راهکارها برای برگرداندن رمز اپل و اپل آیدی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید بدون پاسخگویی به سوالات مربوطه و فقط با استفاده از جیمیل اکانت خود را برگردانید.

نحوه ریکاوری رمز اپل آیدی

آموزش صفر تا صد بازیابی اپل آیدی و تغییر رمز اپل به شما کمک می کند تا بتوانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن اکانت خود را برگردانید همانطور که گفتیم یکی از مهمترین مشکلاتی که برای دارندگان حساب اپل وجود می‌آید خارج شدن از اکانت و فراموشی رمز است.

آموزش صفر تا صد بازیابی اپل آیدی و تغییر رمز اپل

بنابراین یکی از راهکارها در اختیار شما قرار گرفته است که می‌توانید با استفاده از آنها اکانت خود را برگردانید بسیاری از افراد گمان می‌کنند که پس از فراموشی رمز اپل آی دی امکان ورود به اکانت وجود ندارد اما باید بگوییم که اینگونه نیست زیرا روش های مختلفی برای بازگرداندن اکانت اپل آیدی و بازگردانی رمز آن وجود دارد در ادامه شما را با روش ها و متدهای مختلف آن آشنا می کنیم.

بازگردانی رمز اپل با پاسخ به سوالات امنیتی

یکی از مهمترین راهکار هایی که در ابتدا به شما پیشنهاد داده می شود این است که خود را با پاسخ به سوالات امنیتی بازگردانی کنید. پاسخ به سوالات امنیتی با استفاده از ایمیل امکان پذیر است اگر از تایید دو مرحله‌ای رمز استفاده نکرده باشید می توانید با استفاده از ایمیل اقدامات لازم جهت برگرداندن رمز اپل آیدی خود را انجام دهید. برای این منظور باید اقدامات زیر را انجام دهید:

  • وارد آدرس Apple.com شوید.
  • در مرحله بعد آدرس ایمیل اپل آیدی خود را وارد و روی دکمه continue کلیک کنید.
  • در مرحله بعد باید برای بازگردانی پسورد اپل آیدی خود بر روی فراموشی رمز کلیک کنید.
  • سپس بر روی گزینه continue اینتر بزنید.
  • گزینه ایمیل را برای بازگردانی رمز انتخاب کنید.
  • در این مرحله وارد ایمیل خود شوید و در اینباکس یا صندوق ورودی به دنبال یک پیام از طرف اپل باشید.
  • پس از آن پیام را باز کنید و روی گزینه resets nowکلیک کنید. در این مرحله پاسخ به سوالات امنیتی آغاز می شود و این امکان را خواهید داشت تا با پاسخ دادن به آنها وارد شده حساب کاربری و اکانت اپل آیدی خود شوید.
  • در این قسمت از شما خواسته می شود که رمز جدید را وارد کنید پس از وارد کردن رمز جدید مجدداً در قسمت پایین آن را تکرار و تایید کنید.
  • در نهایت آخرین کاری که باید انجام دهید این است که بر روی گزینه ریست پسورد کلیک کنید تا تمامی مراحل انجام شده تایید شوند و رمز اکانت اپل آیدی شما عوض شود.

ریست کردن سوالات امنیتی اپل آیدی

همانطور که اشاره کردیم یکی از مهم ترین اتفاقاتی که ممکن است برای تمامی کاربران دارای اپل اتفاق بیفتد فراموشی اکانت یا رمز اپل آیدی است در چنین مواقعی ممکن است به دنبال آموزش صفر تا صد بازیابی اپل آیدی و تغییر رمز اپل باشید برای انجام این کار حتماً تمامی راهکار هایی که باعث دسترسی مجدد شما به اکانت اپل می شود را مورد بررسی قرار دهید و بهترین و مناسب ترین روش را برای این کار انتخاب کنید.

  همانطور که گفتیم یکی از مهم‌ترین روش هایی که باعث بازگردانی حساب کاربری اپل میشود استفاده از سوالات امنیتی می باشد برای پاسخ به این سوالات امنیتی ممکن است به مشکل بر بخوریم و ندانید که قبلاً چه مواردی را وارد کرده اید .

بنابراین برای بازیابی این سوالات باید وارد آدرس سایت اپل شوید و از گزینه بازیابی سوالات امنیتی استفاده کنید پس از انجام این کار می‌توانید آن‌ها را تغییر دهید. توجه داشته باشید که پس از تغییر سوالات پاسخ آنها را در  جایی یادداشت کنید که مجددا فراموش نشوند.

بازیابی رمز اپل آیدی از طریق تایید دو مرحله ای

آموزش صفر تا صد بازیابی اپل آیدی و تغییر رمز اپل به شما کمک می کند تا اکانت فراموش شده خود را برگردانید و رمز جدید را به جای آن وارد کنید.  تایید دو مرحله ای یکی از روش های مقابله با فراموشی رمز اپل می باشد شما می توانید با استفاده از این گزینه هم امنیت حساب کاربری خود را افزایش دهید و هم فراموش شده خود را بازگردانی کنید.

برای انجام این کار باید یک سیستم ios دیگر در اختیار داشته باشید تا بتوانید حساب خود را به آن اضافه و اجازه دسترسی دهید. پس از ورود به آدرس سایت می توانید گزینه تایید دو مرحله ای را فعال و به بازگردانی رمز اپل آیدی خود بپردازید.

پاسخ سوالات متداول فراموشی رمز اپل

پس از فراموشی رمز اپل آیدی چگونه آن را بازگردانی کنیم؟

همانطور که اشاره کردیم راهکارهای زیادی جهت بازگردانی رمز اپل آیدی وجود دارد که با استفاده از آن ها می توانید وارد اکانت اپل خود شوید برای انجام این کار راه حل های مختلفی پیش روی شما وجود دارد یکی از این راه حل ها استفاده از سوالات امنیتی است که برای بازگردانی حساب کاربری اپل از شما پرسیده میشود.

آموزش صفر تا صد بازیابی اپل آیدی و تغییر رمز اپل

اگر توانایی پاسخ این سوالات را ندارید یا پاسخ آنها را فراموش کرده اید می توانید از بازگردانی رمز اپل آیدی با استفاده از تغییر سوالات امنیتی استفاده کنید یا از طریق ایمیل خود به این سوالات پاسخ دهید.

آیا امکان پیدا کردن اپل آیدی با استفاده از خرید های قبلی وجود دارد؟

برای اینکه اپل آیدی خود را پیدا کنید از طریق خرید های قبلی نیز این امکان برای شما وجود خواهد داشت. در صورتی که ایمیل و سوالات امنیتی به عنوان یکی از مهم‌ترین راهکار های بازیابی رمز اپل آیدی کارساز نبودند می توانید از طریق خریدهای قبلی و با ورود به اپلیکیشن آیتونز یکی از خرید های خود را بررسی و اطلاعات آن را به دست بیاورید سپس از طریق آن به بازیابی رمز اپل آیدی خود بپردازید.

کلام آخر

یکی از مهمترین دغدغه های افراد دارای ی های اپل فراموشی رمز اپل آیدی و بازگردانی این رمز است. راهکارهای زیادی برای این کار وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید رمز اپل آیدی خود را برگردانید در این مقاله از دیجیتال مارکتینگ سئو تهران سعی کردیم که روش های مختلف ورود به حساب کاربری و بازگردانی رمز را برای شما ذکر کنیم، پس اگر رمز خود را فراموش کردید می توانید به راحتی اقدامات لازم جهت بازیابی آن را انجام دهید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فوری

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran