امتیازدهی به : post

درباره افزایش امنیت سایت

به چه شکلی هکرها به یک وب سایت دسترسی می یابند؟

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، ارائه دهنده خدمات تخصصی افزایش امنیت سایت ، به صورت کاملا تخصصی با برترین متخصصین برنامه نویسی وب ایران ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

3 آسیب پذیری موجود است که معمولاً در امنیت سایت وردپرس بوجود می آیند . آنها عبارتند از:

هکرهای سیاه برای به دست آوردن اطلاعات سایت شما و انجام فعالیت های پر ضرر، از هر کدام از این مشکلات امنیتی (که در قسمت بعدی در مورد آن صحبت خواهیم کرد) سوء استفاده می کنند.

کار های مخرب اثرگذاری بالایی روی سایت شما خواهد داشت. برای نمونه، استفاده از منابع موثر باعث کم شدن سرعت وب سایت شما خواهد شد.

از آنجا که مشاهده کنندگان به وب سایت هکر سیاه منتقل می شوند، زمان اندک تری را در سایت شما خواهند گذراند که این مساله خواهد توانست در رتبه بندی موتورهای جستجو بسیار موثر باشد. اگر رتبه بندی شما کم شود ، در نتیجه درآمد شما را هم کم خواهد شد.

همه چیز خواهد توانست مثل یک گلوله برفی بزرگ شود و گوگل امکان دارد سایت شما را در فهرست سیاه خود قرار دهد و ارائه دهنده محیط میزبانی شما امکان دارد آن سایت را به وضعیت تعلیق درآورد.

برگرداندن وب سایت هک شده یک مساله هزینه بر و زمان گیر است. از این جهت، بهتر است افزایش امنیت سایت را در دستور خود قرار دهید تا به مشکلی برخورد نکنید.

برای حفاظت از وب سایت در مقابل اتک های هکر می توانید فعالیت های افزایش امنیت سایت در مورد وب سایت را انجام دهید.

سالم نگاه داشتن وب سایت شما یک فعالیت به هم چسبیده است و ببه این معناست که حتی اگر چندین متد امنیتی هم در آن وجود داشته باشد، شما هنوز هم باید به شکل پیوسته اقداماتی برای افزایش امنیت سایت خود بردارید.

در فهرست زیر، ما فعالیت های کاملی را که باید برای حفاظت از امنیت سایت خود انجام دهید به خواهیم آموخت.

چک لیست کلی افزایش امنیت سایت

زمانی که مساله امنیت وب سایت  شما مطرح می گردد، هیچ گلوله ای از طلا وجود نخواهد داشت که کلیه موارد امنیتی شما را ازبین ببرد.

مشکلات امنیتی در قسمت های متفاوت بوجود می آیند و اجبار خواهیم داشت که با آنها مقابله به مثل کنید اما نه به شکل همزمان. کلیه اقدامات امنیتی نباید هفتگی صورت بپذیرد.

در نتیجه، ما چک لیست افزایش امنیت سایت را به شکل روزانه، هفتگی، ماهانه و سالانه تقسیم نموده ایم تا به شما کمک کند فعالیت های امنیتی را به شکل سازمان یافته انجام دهید.

موارد زیر اقدامات امنیتی می باشد که شما باید در وب سایت خود در نظر داشته باشید:

1. بررسی لیست روزانه برای افزایش امنیت سایت 

به شکل روزانه، برای افزایش امنیت سایت باید فعالیت های زیر را انجام دهید: