امتیازدهی به : post

بک لینک انبوه سئو تهران

قطعا واقف هستید که سئو (SEO مخفف Search Engine Optimization) یا به بیان روان همان بهینه سازی سایت در مجموع از دو قسمت سئو داخلی(On-Page SEO) و سئو خارجی(Off-Page SEO) به وجود آمده است.

همانگونه که از نام این دو قسمت قابل مشاهده است، سئو داخلی به مجموعه مواردی اطلاق می شود که در درون سایت برای بهینه سازی وب سایت صورت می پذیرد ، گفته شده و در مقابل سئو خارجی به مجموعه مشخصه هایی که در بیرون سایت صورت می پذیرد گفته می شود.

برای نمونه، درست شدن ساختمان لینک های درونی و URL ها در داخل سایت، در بخش سئو داخلی به حساب می آید. این در حالی است که در قسمت مقابل، خرید بک لینک انبوه برای وب سایت شما، در قلمرو سئو خارجی به حساب می آید. توجه به این نکته بسیار پر اهمیت است که برای انجام خدمات سئو برای یک وب سایت به برترین شکل و نحو ممکن، لازم است که به هر دو مشخصه به صورت مکمل توجهی ویژه صورت پذیرد. اما در این بین نکته ی بسیار تاثیر گذار، این جاست که هیچ کدام از این دو قسمت به تنهایی تاثیرگذار نخواهد بود.

احتمالا برای شما خیلی مورد توجه خواهد بود اگر بدانید که بر اساس تجربه مجموعه سئو تهران در موارد مختلف کار با سئوکاران این بوده که به صورت عجیبی تقریبا حدود نصف سئوکاران فقط و فقط به سئو خارجی بسنده می نمایند!

یعنی در شروع کار سفارش را گرفته و با سرعت زیاد برای وب سایت مذکور سفارش بک لینک می دهند. ما اشخاص زیادتی را بدین صورت ملاحظه کرده ایم و این پدیده خود از اهمیت بسیار زیاد سئو خارجی در سئو و بهینه سازی حکایت دارد.

نخستین سوال: بک لینک چیست و چه قدر تاثیر دارد؟

شرح مفهوم بک لینک: اگر بخواهیم به صورت روان تعریف کنیم، به طور مجموع هر لینکی که از یک سایت به یک سایت دیگر داده می شوند ، بک لینک نام برده می شود. نمونه رایجی که تعداد زیادی در مورد بک لینک ها این است که در حقیقت، اگر سئو را به یک صفحه شطرنج تشبیه نمائیم، بک لینک ها مثل مهره های این صفحه خواهند بود.

(به این معنی که بخش اصلی سئو، همان بک لینک ها می باشد!) در حدی که تعداد زیادی از سئوکاران حرفه ای بر این تصور می باشند که سئو بدون بک لینک قوی هیچ است! (نکته: به آن شکل مشخص که در تعریف بالا گفتیم بک لینک، باید از یک سایت به سایتی دیگر منتهی شود.

بدین معنا که لینک های داخلی یک سایت، بک لینک به حساب نمی آیند و به آن ها لینک داخلی یا internal links اطلاق می شود که البته این لینک ها هم به گونه قابل توجهی برای سئو سایت تاثیر گذار هستند.)

نکته بسیار پر اهمیت: طبق تعریف بالا، بک لینک ها و یا لینک هایی که به سایت شما از سایت های دیگر داده می شوند، در قسمت سئو خارجی (Off-Page SEO) قرار خواهند گرفت.

اگر علاقه مند می باشید که درباره ساختیار بک لینک ها و انواع آن ها بیشتر بدانید ادامه مقاله را مطالعه کنید

بک لینک به مفهوم لینک ها برگشتی از سایت های دیگر هستند. برای نمونه هنگامی که سایت شما از سایت های دیگر لینک به دست می آورد ، سایت شما از آن سایت ها بک لینک دریافت کرده است این بک لینک ها برای موتور های جستجو مخصوصا گوگل بسیار زیاد تاثیر گذار می باشند که شما در چه کلماتی بک لینک کرده اید و سایت شما با همان لغاتی که بک لینک دریافت کرده اید با همان لغات در موتور های جستجو شناخته و سیو می شود اهمیت بک لینک در سئو به همین مفهوم بازمی گردد.

سوال دوم: خرید بک لینک تاثیر گذار تر است یا خرید رپورتاژ؟ به عبارتی کدام یک از این دو مفهوم تاثیر بهتری در سئو سایت ما دارند؟

اشخاصی که می خواهند برای رشد جایگاه خود در گوگل اقدام کنند، در نخستین گام، این پرسش را بیان می کنند که با توجه به این که در وب سایت شما هم خرید بک لینک و هم انجام رپورتاژ ارائه می شود، کدام یک تاثیر گذار تر است؟ (به همین دلیل این سوال را آوردیم.)

در واقع پاسخ این سوال کاملا وابستگی به وب سایت شما و شرایط آن (مثل تاریخ ثبت دامنه، پنالتی شدن و …) دارد! تجربه ما نشان داده است که بک لینک انبوه به نسبت بقیه پر سرعت تر (FAST) اثر کرده و وب سایت شما را در نتایج گوگل راحت تر جا به جا خواهد کرد. به شکلی که شما بعد از خرید بک لینک ها پس از دو ماه قطعا تغییرات قابل ملاحظه ای را مشاهده خواهید نمود.

(برای مثال در بک لینک های خود ما در مورد سایتی در تاریخ 17 دی 96 خریده شد و تا 30 بهمن تغییر قابل ملاحظه ای احساس نشد. در روز 1 اسفند وب سایت از رتبه 21 به رتبه 5 تغییر پیدا کرد! به این معنا که از اول صفحه سوم به صورت دفعه ای به رتبه پنجم صفحه یک رسید!)

از سوی دیگر، تجربیات مختلف ما و دیگران بیانگر آن است که اثر خرید رپورتاژ نسبت به بکلینک بسیار کم تر بوده اما در عین حال ایمن تر و یا سالم تر می باشد.(SAFE) گفتنی است که به طور معمول رپورتاژ را کسانی بیشتر مورد استفاده قرار می دهند که قصد دارند از پنالتی های گوگل به طور قطع در امان بوده و یا در گذشته بک لینک های نامناسب خریداری کرده اند و می خواهید با لینک سازی اساسی درون محتوایی (in-content) این اثر را از محو کنند.

بدان معنا که اگر اگر در دسته اشخاصی هستید که پیشتر بک لینک های مضر خریداری کرده اند و یا با خرید بک لینک انبوه غیر معتبر، اعتبار وب سایت شما نزد گوگل خراب شده است، می توانید به کمک پکیج های رپورتاژ و بک لینک سئو تهران به مرور اعتماد گوگل را به دست آورده و وب سایت خود را مجددا به صدر نتایج برگردانید.

با این حال اثر رپورتاژ همان گونه که گفتیم به نسبت کندتر و با سرعت کمتری بوده و در بسیاری از موارد، اثرات اصلی آن را بعد از سه ماه مشاهده کرده ایم. رپورتاژ همچنین به علت دائمی بودن محبوبیت شما را نزد گوگل افزایش خواهد داد و وب سایت شما را مورد اعتماد تر می سازد.

در آخر با این تفاسیر در مورد ریپرتاژ ها می توان بیان نمود ، به دلیل اینکه بک لینک مورد نظر شما در دل محتوایی مرتبط با موضوع مورد نظر شما قرار می گیرد، می توان بیان کرد که لینک سازی در این وضعیت کاملا طبیعی است. به همین علت می توان گفت که احتمال نتیجه منفی آن به کلی منتفی است.

به همین علت اشخاص و یا شرکت هایی که الگوی «آهسته و پیوسته» برای سایت خود در نظر گرفته اند، سفارش رپورتاژ را نسبت به سفارش بک لینک یا همان خرید بک لینک انبوه ترجیح می دهند.

بیشتر بخوانید : سئو سایت سریع

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

                                                                                                                              instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

مشاهده پکیج های ریپورتاژی و بک لینک سئو تهران