امتیازدهی به : post

تبلیغات محیطی

 تبلیغات محیطی چیست و چگونه انجام می شود ، تبلیغات محیطی چه فوایدی برای صاحبان کسب و کار به همراه دارد ؟امروزه با رشد تکنولوژی و پیشرفت، سبک زندگی ما به کلی تغییر کرده است.

اکثر صاحبان مشاغل تمایل دارند کسب و کار خود را به جای استفاده از رسانه آفلاین به صورت آنلاین تبلیغ کنند. به طور مشابه، کاربران به جای جستجوی فروشگاه های منطقه خود ، چیزها و محصولات مورد علاقه خود را به صورت آنلاین جستجو می کنند.

 تبلیغات محیطی گوگل روش تبلیغات را بسیار بهبود بخشیده است. تبلیغات در Google می‌تواند شامل حوزه‌های تجاری شما باشد و مشتریان را به تماس یا بازدید از مکان شما سوق دهد.

زمانی که افراد سازمان‌های نزدیک را در Google.com یا Google Maps (مثلاً «رستوران‌های نزدیک من») جستجو می‌کنند، می‌توانند به راحتی آگهی‌های جستجوی محیطی را پیدا کنند که در منطقه خود محبوب و کاربردی هستند.

به این ترتیب، مشتریان علاقه مند می توانند به راحتی به شما دسترسی پیدا کنند و در نهایت منجر به افزایش فروش و فروش شما شوند. گوگل نگاه ما به بازار خود را آسان کرده است . قبلاً یافتن چیزی که به دنبال آن بودید دشوار بود، اما اکنون Google شما را به هر نتیجه ممکن مرتبط با جستجوهای شما بدون توجه به مکان آنها هدایت می کند. از این طریق می توان کسب و کار خود را به بهترین نحو ارتقا داد.

پیش از این، صاحبان مشاغل نمی توانستند به راحتی با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند، اما اکنون با تکامل تسهیلات تبلیغات محیطی گوگل، آنها به راحتی می توانند خود را بازاریابی کنند و می توانند به مشتریان هدف خود دسترسی پیدا کنند .

انواع تبلیغات محیطی :

۱ . ایستگاه های رادیویی و تلویزیونی اغلب برای تبلیغات محیطی استفاده می شوند. صاحبان مشاغل می توانند زمان پخش را در ایستگاه ها خریداری کنند و معمولاً تبلیغات 30 یا 60 ثانیه ای برای تبلیغ محصولات یا خدمات خود تولید می کنند. هنگامی که یک صاحب کسب و کار می داند که چه نوع مشتریانی که تبلیغات به آنها دسترسی پیدا می کند، معمولاً می تواند در طول برنامه هایی که آن مشتریان احتمالاً به آنها گوش می دهند یا تماشا می کنند، فضای تبلیغاتی خریداری کند، مانند برنامه های خبری محلی.

۲ . بازاریابی از طریق چاپ یک شکل بسیار رایج از تبلیغات محیطی است. یک صاحب کسب و کار کوچک می تواند مطالب بازاریابی خود، از جمله کارت ویزیت، را چاپ کند تا در اختیار دیگران قرار دهد و همچنین آگهی هایی را که می توان روی تابلوهای پیام در فروشگاه های مواد غذایی و سایر مکان های عمومی ارسال کرد. مشاغل اغلب آگهی های چاپی را در روزنامه های محلی، مجلات تجاری و سایر نشریات خریداری می کنند. شکل دیگری از تبلیغات چاپی اغلب شامل نوشتن بیانیه های مطبوعاتی در مورد رویدادهای مربوط به یک تجارت و فکس یا ایمیل کردن اطلاعات به رسانه ها  است.

۳ . تبلیغات دهان به دهان به عنوان یک استراتژی تبلیغات محیطی به سادگی با گفتن یک کسب و کار به مردم عمل می کند. مالکان می توانند از کارمندان، دوستان یا اعضای خانواده خود بخواهند که به دیگران درباره کسب و کار بگویند و آن را توصیه کنند.

 صاحبان مشاغل کوچک معمولاً یک اسکریپت ایجاد می کنند که گاهی اوقات به آن آسانسور می گویند تا در مدت زمان بسیار کوتاهی به افراد غریبه درباره کسب و کار بگویند و در هر فرصتی از آن استفاده کنند. شرکت‌ها همچنین می‌توانند نمایندگانی را به نمایشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و سایر رویدادهای محیطی بفرستند تا مواد را در اختیار مشتریان قرار دهند و درباره کسب‌وکار به مشتریان بالقوه اطلاع دهند.

فواید تبلیغات محیطی :

در اینجا برخی از مزایای بالقوه تبلیغات جستجوی محیطی آورده شده است:

  • بازدیدهای بیشتری از فروشگاه دریافت کنید. تبلیغات جستجوی محیطی می تواند به این معنی باشد که شما ترافیک پیاده در نزدیکی مکان خود را از دست نمی دهید.
  • تماس بگیرید . تبلیغات جستجوی محیطی ممکن است شامل گزینه ای برای تماس کاربران با مکان های شما باشد. آنها از شماره تلفن محل کسب و کار مشخص شده استفاده می کنند.
  • به مشتریان کمک کنید درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند. تبلیغات جستجوی محیطی به صفحه مکان کسب و کار شما پیوند می خورد که شامل اطلاعاتی مانند ساعات کاری فروشگاه، آدرس، نظرات مشتریان و عکس ها می شود.

1) بازدیدهای بیشتری از فروشگاه داشته باشید :

تبلیغات جستجوی محیطی می تواند به این معنا باشد که افراد بیشتری را در منطقه خود جذب می کنید تا از فروشگاه شما بازدید کنند. قبلاً مردم از مغازه‌ها و صاحبان مشاغل اطراف خود بی‌اطلاع بودند، بنابراین به راحتی آنها را از دست می‌دادند، اما اکنون با کمک تبلیغات جستجوی محیطی Google، مردم بیشتر از همیشه به فروشگاه‌های اطراف خود مراجعه می‌کنند. این برای مصرف کننده و صاحب کسب و کار سودمند است.

2 ) تماس های بیشتری دریافت کنید :

این تبلیغات جستجوی محیطی این امکان را برای مشتریان فراهم می کند که با شما تماس بگیرند. آنها می توانند شماره تلفن شما را روی تبلیغات نشان دهند. افراد تمایل دارند کسب و کار واقع در منطقه خود را با شماره گیری شماره تلفن ارائه شده در نتایج جستجو تأیید کنند. به این ترتیب می توانند مطمئن باشند که فروشگاهی که قرار است به آن مراجعه کنند، خدمات بهتری به آنها ارائه می دهد.

3) به مشتریان کمک کنید تا در مورد کسب و کار شما بیشتر بدانند :

تبلیغات جستجوی محیطی به صفحه کسب‌وکار شما متصل می‌شوند، که شامل داده‌هایی مانند ساعات کاری فروشگاه، آدرس، نظرات مشتری و عکس‌ها می‌شود.

 با کمک این، کاربر می تواند به راحتی با کسب و کار شما به روشی بسیار موثر آشنا شود. این به ایجاد اعتماد مشتری کمک می کند. مشتریان می توانند با کمک این تبلیغات جستجوی محیطی، تردیدها و سؤالات خود را در مورد کسب و کار برطرف کنند.

امیدواریم که اطلاعات لازم و مفید را در اختیار شما قرار داده باشیم و این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد .

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran