امتیازدهی به : post

درباره سئو سایت دندانپزشکی

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، ارائه دهنده خدمات تخصصی سئو سایت دندانپزشکی، در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت اقساطی و فوری توسط برترین متخصصین سئو سایت در ایران ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئوتهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

سئو سایت دندانپزشکی یا (seo) به افزایش تعداد و کیفیت میزان ورود کاربران سایت از طریق نتایج موتورهای جستجوگر بیان می شود.

این تعریف احتمالا برای اشخاص تازه کار کمی سخت به نظر برسد اگر قصد داشته باشیم خیلی ساده سئو سایت دندانپزشکی را تعریف کنیم:

«پس از این که طراحی سایت شما تمام شد و سایت بر بستر اینترنت حضور پیدا کرد هیچ گونه رتبه ای در موتورهای جستجوگر ندارد و حقیقتا هیچ شخصی در محیط رقابتی کسب وکار شما، سایتی که طراحی نموده اید را مشاهده نمی کنند و باید متد و تکنیک هایی درمیان باشد که سایت شما درای رتبه بشود و در نتایج گوگل به صفحه نخست و همچنین خط اول منتقل شود و رتبه بگیرد این متد ها و تکنیک ها سئو سایت دندانپزشکی نامیده می شود.»

در حقیقت مشکل مخاطبین امروز نداشتن اطلاعات نیست بلکه مساله اصلی یافتن اطلاعات در ارتباط با احتیاجاتشان است که این مورد را گوگل و دیگر موتورهای جستجوگر با آپدیت الگوریتم های خود حل می کنند و حدود 95 درصد مخاطبین فقط همان 10 نتیجه ی پیشنهادی یا بهتر است بگوییم همان صفحه نخست پیشنهادی گوگل را می بینند و کمتر به صفحه دوم گوگل رجوع می کنند .

از این 90 درصد مخاطبین تعداد بسیار بالایی فقط 3 گزینه نخست را مشاهده میکنند در نتیجه باید سایت خود را به شکلی بهینه سازی نمائید که به بهترین نتیجه پیشنهادی گوگل هدایت شوید.

اهمیت سئو سایت دندانپزشکی در کسب و کار را بیشتر درک نمائید

تصور کنید شما فروشگاهی سوپر مارکتی در یکی از کوچه های شهر خود راه اندازی نموده اید و از قضا همسایه شما هم مغازه ای دارد اما در یکی از بلوار های اصلی و شلوغ شهر. به عقیده شما درآمد شما بیشتر است یا همسایتان؟

اهمیت سئو سایت دندانپزشکی هم مانند همین مثال مغازه می باشد اگر سایت یا مغازه شما در صفحه نخست گوگل یا در خیابان اصلی قرار گرفته باشد قطعا درآمد زیادتری نسبت به هنگامی که سایت یا مغازه شما در صفحه شش گوگل یا یکی از کوچه های فرعی شهر باشد، خواهید داشت.

تفاوت بین سئو سایت دندانپزشکی و تبلیغات اینترنتی چیست؟

همانگونه که پیشتر اشاره کردیم سئو سایت دندانپزشکی یعنی حضور داشتن نام وبسایت شما در رتبه های برتر از نتایج گوگل  اما تبلیغات اینترنتی که شامل تبلیغات بصری یا متنی می شود عبارت است از حضور پیداکردن بنر تبلیغاتی خود در دیگر سایت ها در ازای پرداخت مبالغی بسیار سنگین، که از منظر گوگل این مورد فراموش شده به حساب می آید.

در جهان کسب و کار امروز سئو سایت دندانپزشکی مقوله ای نیست که بتوان ساده از کنار آن عبور نمود و نادیده گرفت قطعا همه شما به اهمیت سئو سایت دندانپزشکی در کسب و کار واقف شده اید و آگاهید که باید به گونه ای سایت را بهینه سازی نمود که هدف اصلی مخاطبین وبسایت باشند در مسیر سئو کردن سایت مخاطبین خود به خود شما را پیدا خواهند کرد و با داشتن برنامه ریزی مناسب در جهت بدست آوردن کاربر، به شکل خودکار به مشتریان شما تبدیل خواهند شد .

در حقیقت سئو سایت دندانپزشکی یک نوع تبلیغ رایگان در عظیم ترین فضای تبلیغاتی دنیا به شمار می رود اما در تبلیغات اینترنتی شما مجبور به صرف هزینه زیادی به سایت های ریپورتاژی می باشید که در صورت دارا نبودن سایتی مناسب مخاطبین به محض وارد شدن به سایت از آن خارج خواهند شد که از این جهت نرخ خروج وبسایت خود را هم بیشتر کرده اید.

اما پرسشی که اینجا ذهن شما کاربر عزیز را به خود مشغول نموده این است که:

با این که تبلیغات اینترنتی عملی منسوخ شده است و گوگل این گونه سایت ها را جریمه می کند اما چرا خیلی از سایت ها در وبسایت های بزرگ تبلیغ می دهند؟

پیش از این که ادامه این مقاله را مطالعه کنید پیشنهاد می کنم با این سه مطلب هم آشنا شوید تا به درک بهتری از انواع سئو سایت دندانپزشکی برسید:

  • سئو سایت دندانپزشکی کلاه سفید (white-hat-seo)
  • سئو سایت دندانپزشکی کلاه سیاه (black-hat-seo)
  • سئو سایت دندانپزشکی کلاه خاکستری (gray-hat-seo)

پاسخ به سوالات بالا با مفهوم سئو سایت دندانپزشکی کلاه خاکستری ترکیب شده است در حقیقت با این که از دید گوگل گذاشتن تبلیغات در سایت های مطرح کاری منسوخ شده به حساب می آید اما تعداد زیادی از مدیران و مالکین وبسایت ها از راه ریپرتاژ آگهی استفاده می کنند که یک نوع ریپورتاژ اینترنتی اما در متن اصلی وبسایت های ریپورتاژ گیرنده است و یک نوع بک لینک بسیار با کیفیت به حساب می آید.

اصلی ترین عامل موفقیت در سئو سایت دندانپزشکی چه چیزی ایت؟

یقینا همه شما کاملا با معنای سئو سایت دندانپزشکی آشنا گردیده اید و متوجه شده اید که وب سایت بدون سئو اصلا بین رقبا مشاهده نمی شود و سئو بدون تولید محتوا با کیفیت هم به جایی نمی رسد در حقیقت اصلی ترین فاکتور موفقیت در سئو تولید محتوا مناسب و یونیک است.

اگر سایت شما زیاد تر از حد معمول سئو شده باشد که به اصلاح به آن over optimization می گویند اما محتوای با کیفیت و با ارزشی در آن نداشته باشید یقینا گوگل سایت شما را جریمه خواهد نمود و این اشتباهی است که به خصوص اشخاصی که به تازگی با مفهوم سئو و بهینه سازی سایت آشنا گردیده اند گرفتار خواهند شد.

نکته ی خیلی پر اهمیتی که در سئو سایت خود باید به آن توجه نمائید تولید محتوای با کیفیت در کنار سئو عادی در جهت رفع احتیاج مخاطب می تواند موفقیت بیزنس شما را تضمین نماید.

به چه علتی باید سایت را برای گوگل بهینه سازی نمود؟

  • اهمیت تعداد جستجوها: به طور تقریبی 80 درصد جستجو های دنیا با گوگل انجام صورت می پذیرد و این مبحث به خصوص در ایران بسیار زیاد مرسوم است و افراد بیشتر از گوگل برای سرچ های خود بهره می برند.
  • اصول اصلی بهینه سازی: به صورت تقریبی کل اصول سئو برای موتورهای جستجوگر به یک شکل است و موتورهای جستجو تلاش در کپی الگوریتم های گوگل دارند در نتیجه اگر سایت شما برای گوگل بهینه گردد به احتمال خیلی بالا برای دیگر موتورهای جستجوگر هم بهینه خواهد شد.
  • ابزار مناسب: گوگل نسبت به دیگر موتورهای جستجو ابزارهای مناسب تری را در اختیار متخصصین وب قرار داده است تا با این ابزارهای مختلف بتوان سایت را به شکل کامل مانیتورینگ و عیب یابی نمایند.

 انواع مختلف بهینه سازی سایت:

  • بهینه سازی درون سایت (on-page seo) :  به کلیه عوامل درونی سایت مانند تصاویر، پاراگراف ها، تگ های موضوع، تگ های متا، تجربه کاربری و دیگر عوامل که بهینه کردن آنها باعث بهتر شدن رتبه ی سایت می شود را سئو درونی گویند.

  • بهینه سازی بیرون سایت (off-page seo): به کلیه عوامل بیرون سایت مانند شبکه های اجتماعی، شبکه های کانالی، کمپین های به دست آوردن مخاطب، لینک بیلدینگ که باعث بهتر شدن رتبه ی سایت می شود را سئو بیرونی گویند.

آیا تجربه کاربری در بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو موثر است؟

تصور نمائید شما از سر خسیس بودن یا کاهش هزینه، طراحی سایت خود را به اشخاص نا وارد و فاقد علم فنی و سئو سایت دندانپزشکی سپرده اید و یا از قالب های رایگان استفاده نموده اید و سایتی که به شما تحویل داده شده است فاقد کدنویسی بر طبق اصول سئو سایت می باشد .

رخدادی که در این لحظه روی می دهد این است که crawlerهای گوگل دقیقا در هنگام ورود به سایت شما، نمی توانند منابع سایت را مشاهده کنند به همین علت به رتبه ی مد نظر خود نخواهید رسید حال اگر سایت شما را اشخاص تازه کار طراحی کرده باشند و با اصول اصلی UX یا تجربه کاربری آشنایی مورد نیاز را نداشته باشند مجددا اتفاقی که در این هنگام روی می دهد این است که مخاطبین به محض وارد شدن به سایت، از آن خارج خواهند شد به این دلیل که هیچ لذتی از آن نخواهند برد و بهتر است بیان کنیم که سایت، تجربه کاربری مناسبی ندارد.

دائما باید این نکته را مدنظر داشته باشید که مخاطبین هیچ تعهد خاصی نسبت به شما و سایتتان ندارند که در سایت شما حضور پیدا کنند و از مطالب آن بهره لازم را ببرند بلکه این هنر طراح سایت است که با طراحی بی نقص سایت حس خوب و ماندگاری در سایت را به مخاطب القا نماید.

انواع مختلف روش های سئو سایت دندانپزشکی:

  • سئو سایت کلاه سفید (white-hat-seo)

به کلیه قواعد و روشهایی برای بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو طبق الگوریتم ها و قوانین گوگل سئو سایت کلاه سفید گویند.یکی از مباحثی که گوگل روی آن خیلی حساس می باشد اصول لینک سازی است که احتیاج به آنالیز دقیق و به دور از هر گونه راه های اسپم است.

  • سئو سایت کلاه سیاه (black-hat-seo)

به صوت اصولی در همه ی فعالیت ها یک بعد منفی هم موجود است که سئو هم از این مسئله خالی از لطف نبوده است همچنان که در حال مطالعه این مقاله هستیدبرخی اشخاص در حال کار کردن روی جنبه منفی سئو سایت هستند تا سایتشان را سریع تر از موقع قانونی به نتایج برتر گوگل برسانند.

در حقیقت به کلیه روش های غیر اصولی که باعث شود رتبه سایت بهتر شود و هیچ تمرکزی بر ازبین بیردن موارد منفی سایت و کاربران سایت نباشد را سئو سایت کلاه سیاه می گویند.

گوگل دائما به موضوع لینک سازی غیر اصولی و خرید بک لینک موضع جدی دارد و یکی از تکنیک های سئو سایت کلاه سیاه این مبحث را به حساب می آورد. در این بین مبحثی وجود دارد به نام سئو سایت کلاه خاکستری (gray-hat-seo) که ترکیبی از هر دو راه بالا است.

  • سئو سایت کلاه خاکستری (gray-hat-seo)

همان گونه که قطعا به صورت کامل می دانید در سئو سایت کلاه سفید مدت زمانی که سپری می شود تا سایت به نتیجه ی مورد نظر برسد طولانی اما پایدار و ماندگار می باشد ولی در سئو سایت کلاه سیاه مدت زمانی که سپری می شود تا سایت به نتیجه مورد نظر برسد کوتاه و ناپایدار است اما در این روش که اکثر متخصصین سئو سایت و صاحبان سایت ها از روی عمد یا سهوا از آن بهره می برند روش هایی است که اگر گوگل متوجه آن ها بگردد سایت را پنالتی می کند.

در حقیقت این متد بسیار خطرناک و نیاز به تخصص زیادی دارد، توصیه می شود اگر با متد سئو سایت کلاه خاکستری آشنایی لازم ندارید اصلا از این روش بهره نبرید تا جریمه گوگل مشمول وب سایت شما نشود. یکی از متد هایی که در سئو سایت کلاه خاکستری استفاده می شود گذاشتن لینک در قسمت کامنت های یک سایت است که اگر این کار با رعایت کردن قوانین مخصوص به خود انجام شود می تواند یک بک لینک فوق العاده قوی برای شما به حساب بیاید در غیر این صورت گوگل سایت شما را جریمه خواهد نمود .

اندکی بیشتر با سئو سایت آشنا شوید:

لندینگ پیج یا صفحه فرود (Landing Page)

پیجی از سایت است که آن را برای کلمه کلیدی مخصوص سئو می نمائیم و مخاطب بعد از جستجو کلمه کلیدی مدنظر وارد این صفحه خواهد شد و امکان دارد این صفحه، صفحه ی خدمات،محصولات سایت شما،مقالات یا حتی تبلیغات باشد که احتیاجات کاربر را برطرف می کند.

کلمات کلیدی (keyword)

لغاتی می باشند که قصد داریم سایت روی آن کلمات جایگاه مناسبی بگیرد و در نتایج جستجو مشاهده شود. انتخاب کردن لغات کلیدی برای سایت احتیاج به تخصص و آنالیز دقیق سایت و رقبا است که اگر به اشتباه و به وسیله اشخاص تازه کار انجام شود جز اتلاف زمان شما، هزینه و شکست کسب و کار نتیجه ی دیگری در بر نخواهد داشت.

Serp

serp کوتاه شده لغات search engine result page است و به صفحه ی نمایش نتایج جستجو در موقع جستجو یک عبارت گفته می شود.

تولید بک لینک (backlink)

بک لینک هایی که از دیگر وبسایت ها به سایت شما لینک شده است که از منظر گوگل مهمترین فاکتور رتبه بندی سایت ها همین بک لینک ها می باشند.

امکان دارد بک لینک خریده شود یا به طور طبیعی ایجاد شود یا به شکل غیر عادی و دستی خودتان ایجاد نمائید.

جریمه گوگل و پنالتی (penalty)

گوگل و دیگر سرچ انجین ها، قوانینی را برای خود مشخص کرده اند که سایت ها باید دنباله رو این قوانین باشند تا به نتایج و رتبه های مناسب تری برسند اگر سایتی این قوانین را رعایت ننماید و ازمنظر گوگل اسپم شناخته بشوند روی همان کلمه کلیدی به شکل کامل از نتایج حذف خواهد شد به این عمل از سمت گوگل پنالتی گفته می شود.

انکرتکست (anchor text)

همان مقاله و نوشته لینک شده را انکرتکست بیان می کنند استفاده از یک انکرتکست مناسب و به اندازه مناسب (نه خیلی زیاد و نه خیلی محدود) بیانگر صفحه لندینگ سایت به ربات های گوگل می باشد البته دقت نمائید امروزه استفاده بیش از اندازه نرمال از anchor text در لینک سازی از منظر گوگل منسوخ گردیده است و امکان دارد گوگل متوجه مصنوعی بودن لینک ها گردد و باعث جریمه شدن و در آخر پنالتی شدن روی همان کلمه گردد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran