5/5 - (42 امتیاز)

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان سئو تهران در ارتباط باشید

09367511706 – 02144030236

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

آنالیز وب سایت

آنالیز وب سایت اولین کاری است که در بهینه سازی سایت انجام داده می شود. در این مرحله سایت از نظر ساختاری و محتوایی آنالیز شده و مشکلات فنی و ساختاری مشخص می گردد.

تحلیل رقبا

سئو جنگ با رقبا است. در واقع اگر شما در یک کلمه کلیدی رقیبی نداشته باشید همواره رتبه 1 گوگل خواهید بود. تحلیل رقبا به شناخت نقاط قوت و ضعف رقبای کسب و کارها می پردازد.

سئو تکنیکال

مشکلات فنی و تکنیکال گاه عامل مهمی در عدم رتبه گرفتن سایتها هستند. تا زمانیکه مشکلات سئو تکنیکال سایت حل نشده باشد نباید انتظار دریافت رتبه های بسیار بالا را داشت.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی به ما می گوید که دقیقا باید بر روی چه کلمات کلیدی کار کنیم. بسیاری از کلمات کلیدی که در ابتدا در ذهن مدیران سایت است، کلمات درستی برای کسب و کار نخواهد بود.

تولید محتوا

محتوا پادشاه است. اگر سایت شما محتوایی نداشته باشد گوگل چیزی برای نمایش به کاربر نخواهد داشت. محتوا علاوه بر نقشی که در سئو دارد، در درک کاربر از کسب و کار شما نیز تاثیر زیادی دارد.

لینک سازی

لینک سازی کاتالیزور و معجون انرژی بخش سئو است. لینک سازی علاوه بر افزایش اعتبار سایت باعث افزایش رتبه کلمات کلیدی نیز خواهد شد.

نتیجه گرفتن یک کسب و کار از نظر سئو در کوتاه مدت و با سرعت صورت نمی گیرد، بلکه نیازمند زمان کافی است. در سرویس هایی که هدف رشد وب سایت است مدت زمان همکاری بایستی طولانی مدت باشد.

هر وب سایتی بسته به شرایط فعلی وب سایت و حوزه ای که در آن به فعالیت می پردازد می‌تواند در بازه های زمانی متفاوتی به نتیجه برسد.

از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.

برنامه سئو یک وب سایت نسبت به وب سایتی دیگر کاملا متفاوت است و نمی توان یک استراتژی مشخصی داشت و برای تمام سایت ها از آن استفاده کرد. از این رو ممکن است هزینه ماهانه اجرایی سرویس سئو برای یک سایت دو  یا چند برابر سایتی دیگر باشد.

هزینه های سرویس سئو در فایل پروپوزال برای هر درخواست محاسبه شده و ارسال می گردد.

از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.

در صورتیکه قصد دارید تا از سرویس سئو تخصصی سئو تهران استفاده نمایید، اولین قدم ارتباط با کارشناسان سئو تهران است. 

پس از تماس تلفنی یا ارسال پیام، کارشناسان ما سایت شما را بررسی خواهند کرد و ممکن است اطلاعات و دسترسی های بیشتری از کنسول گوگل یا آنالیتیکس درخواست شود و پس از بررسی دقیق، پروپوزال بهترین پلن سئو برای وب سایت شما ارائه خواهد شد.

معمولا پروپوزال های ارائه شده بصورت 6 ماهه یا یکساله می باشند.

خدمات سئو سریع سئو تهران

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، ارائه دهنده خدمات سئو سریع با کم ترین هزینه ممکن به صورت تضمینی برای رشد کسب و کار شما و صعود بر فراز موتور های جست و جو ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

اگر مالک یک وب سایت هستید یا به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین می باشید، حتما بار ها نام سئو سریع (SEO) را شنیده اید و درباره مهم بودن آن و نتیجه ای که دارد موارد عجیبی به گوشتان خورده است.

اما سئو سریع سئو تهران واقعا چیست؟ در این تحقیق می خواهیم به شکل کامل به پاسخ این پرسش بپردازیم و کمی هم درباره روش انجام این کار و نتایج آن بحث کنیم. اگر به این مباحث علاقه مند هستید، کمی وقت گذاشته و این مقاله را مطالعه نمائید.

بعد از خواندن این مقاله ، مطالب آموزشی سئو تهران را در بخش « آموزش سئو » مطالعه کنید.

سئو سریع (SEO) مخفف کلمه Search Engine Optimization و به معنای بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو است.

سئو سریع در معنای غیر پیچیده به معنای تلاش برای افزایش رتبه وب سایت شما در موتور های جستجو و جذب بازدید از آن می باشد. هم اکنون موتورهای جست و جو در بیشتر اوقات بازدید وبسایت ها را تامین می کنند.

سئو سریع کردن چگونه است؟

برای اینکه روند انجام سئو سریع را بشناسیم و با آن بیشتر آشنا شویم، ابتدا لازم است کمی درباره نحوه کار موتورهای جستجو تحقیق کنیم.

قبل از پیدایش موتورهای جستجو،‌ هر شخصی که میخواست اطلاعاتی را در وب بیاید، باید آدرس سایتی که اطلاعات مورد نظر در آن بود را از قبل پیدا می کرد.

با رشد اینترنت و گسترش وب و اضافه شدن تعداد وبسایت ها، مشخصا درصد بسیار زیادی از وبسایت ها کاملا ناشناخته باقی بودند، حتی اگر اطلاعات بسیار مطلوبی در آنها موجود بود.

ظهور موتورهای جستجو (گوگل)

برای حل این مورد مهم موتورهای جستجو به وجود آمدند. موتورهای جستجو با یاری ربات‌هایی تمام قسمت های وب را بررسی کرده و آن را شاخص گذاری می‌کردند،‌ بدین معنا که صفحات وب را بر اساس کلماتی که در آن‌ها استفاده شده بود، شماره‌گذاری و نشانه‌گذاری می‌ نمودند.

با این کار زمانی که لغتی در موتورهای جستجو سرچ می‌شد، آن‌ها صفحات مرتبط با کلمه‌ی جستجو شده را می یافتند و به مخاطب نمایش می‌داند. حال هر میزان که آن کلمه، در صفحه بیشتر استفاده شده بود،‌ آن صفحه رتبه مناسب تری هم می‌گرفت.

سوء استفاده از ساده بودن موتورهای جستجو

همان‌ گونه که گفتیم در آغاز تعداد کلمه در صفحه مهم‌ترین مشخصه موتورهای جستجو برای رتبه دهی به سایت‌ها بود. پس همان‌ شکل که می‌توان حدس زد، سو استفاده های بسیاری از این موضوع رخ دادن و عملاً مدیران وب‌سایت ها برای بالا بردن سایتشان در گوگل به فعالیتی جز تکرار کلمه نیاز نداشتند و به این ترتیب سطح وب پر از سایت هایی شد که تنهای محتوایشان تکرار یک لغت بود !

هوشمند شدن موتورهای جستجو مخصوصا گوگل

بعد از آن گوگل و موتور جستجوهای دیگر با ارتقا الگوریتم و بهره بردن از هوش مصنوعی مشخصه ‌های بسیار بیشتری را برای رتبه دهی به سایت‌ها در نظر گرفتند که در ادامه به بعضی از این ملاک‌ها،‌ اشاره خواهیم کرد. اما زمان آن است که به پاسخ سؤال اصلی بپردازیم؛

سئو سریع کردن به چه معناست؟سئو کردن فعالیت در جهت مطابق کردن وب‌سایت با ملاک‌های موتورهای جستجو می باشد.

در واقع در عمل سئو سریع (SEO)، ابتدا ملاک‌های موتور جستجو شناسایی می‌شود و بعد از آن تلاش می‌گردد وب‌سایت هر چه بیشتر با این مشخصه ‌ها مطابقت داشته باشد.

یک مطلب مورد توجه هست که میگه:
مناسب ترین جا برای مخفی کردن یک جسد، صفحه دوم گوگل هست!
به همین میزان شانس دیده شدن در صفحات بعدی کم است.

چرا سئو مهم است؟

در یک جمله، به این دلیل که سئو سریع پول‌ساز است؛‌ برای فهم این موضوع به یک مثال توجه نمائید:‌

تصور کنید شما یک مغازه لوازم ورزشی دارید و قصد دارید برای رشد فروش دست به انجام تبلیغات بزنید. برای اینفعالیت و برنامه چند گزینه پیش روی شما قرار دارد، این یک آپشن می باشد در روزنامه‌ها و مجلات تبلیغ چاپ نمائید یا اینکه در رادیو و تلویزیون و حتی شبکه‌های اجتماعی تیزر های تبلیغاتی انتشار دهید.

کلیه این روش‌ها ثابت‌شده و اثربخش می باشند. اما اگر سایت شما سئو شده باشد نتیجه‌ای به مراتب مناسب تر و سودآورتر خواهید گرفت.

زمانی که شما به انجام تبلیغات در روزنامه،‌ تلویزیون و … می‌پردازید،‌ پیام تبلیغاتی خود را به سطح گسترده ای از مخاطب‌های گوناگون می‌رسانید که بیشتر آن‌ها هیچ نیازی به لوازم ورزشی ندارند و در حقیقت درصد بسیار زیادی از هزینه ای که خرج تبلیغات نموده ‌اید، هیچ نتیجه و سودی به شما نخواهد رساند.

اما تصور کنید شخصی بخواهد لوازم ورزشی بخرد،‌ با جست و جو کردن یک کلمه مانند “ساک ورزشی ”در گوگل به دنبال محصول مورد نظرش خواهد گردید.

اگر شما در این لغت در صفحه نتایج گوگل رتبه مناسبی داشته باشید،‌ او وارد سایت شما خواهد شد و از فروشگاه شما خرید خواهد کرد. در این متد کلیه اشخاصی که وارد سایت شما می‌شوند مشتری قطعی شما می باشند و اگر سایتتان طراحی خوبی داشته باشد، بیشتر آن‌ها به مشتریان شما تبدیل خواهند گشت.

مزیت‌های سئو سریع چیست؟

یقینا تا همینجا فهمیدید که سئو چه حرفه مفید و تاثیر گذاری برای کسب و کارهای متفاوت می باشد.در اینجا تعدادی از مزایای مهم سئو را با هم بررسی خواهیم نمود:

  • سئو سریع باعث بیشتر شدن میزان بازدید از سایت می‌شود.
  • باعث برند شدن و افزایش اعتبار وب‌سایت شما خواهد شد.
  • باعث فروش زیاد تر و در نتیجه به دست آوردن سود می‌شود.
  • بیشتر مخاطبین موتورهای جستجو فقط روی یکی از 5 نتیجه نخست از صفحه نتایج کلیک می‌ نمایند؛ در نتیجه اگر برای مطالب خود به دنبال خواننده می باشید یا برای فروشگاه خود به مشتری احتیاج مندید، چاره ای ندارید جز اینکه در رتبه‌های بالای نتایج جستجو جایگاه بگیرید.
  • سئو سریع فقط برای سازگاری با موتورهای جستجو مثل گوگل نمی باشد، بلکه یک سئوی خوب باعث بهبود تجربه کاربری و کاربرد زیادتر یک وب‌سایت خواهد شد.
  • سئو سریع برای مشاهده شدن وب‌سایت شما در شبکه‌های اجتماعی بسیار تاثیرگذار است. نزدیک به چهار میلیارد نفر از مردم دنیا دست کم در یکی از شبکه‌های اجتماعی عضو هستند. محتوای شما اگر در نتایج جستجو جایگاه قابل توجهی داشته باشد و مخاطب آن را انتخاب کند، به‌احتمال بسیار قوی در یکی از شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک و توییتر به اشتراک گذاشته خواهد شد و این اشتراک به مفهوم یک لینک مفید برای بهتر شدن رتبه وب‌سایت شما می باشد.
  • سئو سریع ماندگاری بسیار زیادتری نسبت به دیگر روش‌های بازاریابی دیجیتال یا غیر دیجیتال دارد.
  • هزینه‌ای که برای سئو سریع صرف می‌شود،‌ چندین برابر بازگشت سرمایه در پی خواهد داشت ، به طور قطع.

خب حالا که پروسه انجام سئو و اهمیت آن را مطالعه نمودیم، کمی جزئی‌تر راجع به آن صحبت می‌کنیم :‌

اصلی ترین پارامترهای موتورهای جستجو برای رتبه دهی به سایت‌ها چیست ؟

کمی پیش ‌تر درباره  تکرار کلمه در متن به عنوان نخستین موئلفه موتورهای جستجو بحث کردیم. این مسئله هنور هم بسیار پر اهمیت است اما ملاک های فراوان دیگری هم در این مدت پر اهمیت شده اند. دو مورد از مهم‌ترین این ملاک‌ها را بررسی می نمائیم:‌

محتوای مناسب

گوگل و تعداد زیادی دیگر از موتورهای جستجو توجه بسیار زیادی به محتوای یونیک دارند. هر چه تولید محتوا در سایت مناسب تر و باکیفیت‌تر صورت بپذیرد،‌ سایت شما رتبه مناسب تری نیز خواهد گرفت. از نوع های مختلف محتوا می‌توان به متن، ویدئو، عکس و … اشاره نمود.

با توجه به بیانیه های اخیر گوگل می توان فهمید که محتوای چند رسانه ای نسبت به گذشته پر اهمیت تر و مهم تر گردیده ، دلیل اصلی این رخداد هم این است که پادکست ها و تیزر ها باعث ماندگاری زیادتر مخاطب در سایت خواهند شد.این که چقدر ترافیک جذب کنیم دیگه اهمیت ندارد، مهم اینه که ترافیک هدفمند جذب کنیم.

Adam Audette بیان می کند :

می بایست سایت و محتوا را برای مخاطب آماده کنیم، نه ربات موتورهای جست و جو، مقصود ما کاربر می باشد، این را فراموش نکنید.

لینک سازی

موتور های جست و جو ، مخصوصا گوگل برای سنجش اعتبار وب‌سایت ها، لینک هایی که به آن سایت داده شده است را چک می‌کنند. هر اندازه لینک‌ها از وب‌سایت‌های درجه یک ‌تر و با تعداد زیادتری باشند، رتبه سایت مناسب تر خواهد بود.

اما لینک ها یکی از اصلی ترین مشکلات گوگل هم می باشند. بیشتر سئو کارها و مالکین وبسایت ها بابه وجود آوردن لینک های مصنوعی و با اعتبار پایین سعی در گول زدن گوگل دارند که همین موضوع باعث به وجود آمدن جریمه های سنگینی در خصوص آن ها از جمله پنالتی شدن (بسته شدن) وبسایت های متخلف گردیده است.

باورهای اشتباه سئو

باورهای اشتباه سئو دقیقا شبیه زهر هستند که به جان متخصصین این علم جذاب و متاسفانه بعضی از سئوکاران حرفه ای افتاده اند.
در بخش زیادی از آموزش های مطرح بعضی از پارامترها به عنوان الگوریتم قطعی سئو به علاقه مندان این رشته آموزش داده می شود که پایه علمی واقعی ندارد و فقط تصور آن معلم یا شرکت می باشد ، آن هم بیشتر تنها به یک علت که در یک مورد ِ به خصوص برای آن ها به این شکل نتیجه داده است .

آیا وب‌سایت من احتیاج به سئو سریع دارد؟

در یک جواب خلاصه؛ بله. کلیه وب‌سایت‌ها احتیاج به سئو کردن دارند. اگر قصد دارید در فضای گشترده وب دیده شوید به سئو سریع کردن نیاز دارید. بدون سئو کردن و جذب رتبه مناسب و برتر در گوگل، وب‌سایت شما‌ منزوی خواهد شد و هیچ‌وقت مراجعه کنندگان زیادی نخواهد گرفت.

چگونه سئو سریع کنیم؟

به همان شکلی که که پیش‌تر توضیح دادیم،‌ سئو سریع زاه ‌های متفاوتی دارد. قبل از همه‌چیز باید بدانید موتور جستجو (گوگل) چه مشخصه ‌هایی دارد و در حال حاضر کدام مشخصه ‌ها از دیگری پر اهمیت تر هستند.

پس از آن باید استراتژی سئو خود را برنامه ریزی دقیق کنید و در این استراتژی کلیه راه ‌ها و تکنیک‌هایی که باید برای سئو کردن مورد استفاده قرار گیرند را مشخص نمائید.

سئو سریع یک پروسه ی دائمی و پر تکرار می باشد، احتیاج به تعهد دارد و فقط شبیه به یک کمپین تبلیغاتی نمی باشد که یک بار اجرا شود و به اتمام برسد! به دنبال این باشید که یک مجموعه همراه، متعهد و دائمی مانند مجموعه سئو تهران برای سئو داشته باشید.

اگر تخصص خاصی در بخش سئو سریع و بهینه سازی سایت ندارید و تازه با مطالعه این مقاله با سئو و اهمیت آن آشنا گردیده اید، بهتر است انجام سئو را به یک مجموعه متخصص واگذار نمائید.

توجه کنید که سئو کردن سایت بدون داشتن علم و تخصص مناسب در این زمینه، می‌تواند باعث حذف کامل وب‌سایت از نتایج جستجو شود (پنالتی شدن).

برای سئو کردن می توانید از یک سری تشکیلات آنالیز سایت و رقبا بهره ببرید که ما در مقالات بعدی به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

هزینه انجام سئو سریع

هزینه استارت پروژه سئو سریع به عوامل بسیار متعددی بستگی دارد از جمله نوع وب سایت (زبان برنامه نویسی یا سی ام اس )، سطح رقابت، زمان انجام کار و … . توجه لازم داشته باشید که سئو سریع کردن با کلمه کلیدی صورت می پذیرد، بدین معنا که شما تعیین می‌کنید که قصد دارید وقتی یک کلمه در گوگل جست و جو شد شما در صفحه نخست نتایج باشید.

یقینا در صفحه نتایج جستجو هر چه رقبای بزرگ‌تر و قدرتمندتری داشته باشید، هزینه و زمان انجام سئو سریع هم زیاد تر خواهد بود.

ارسال سفارش سئو سریع

پیش از آغاز همکاری با متخصصین سئو سریع سئو تهران بهتر است نیازمندیها و اهداف خود از سئو را به طور کامل مشخص نمائید. اگر در انجام این کار هیچ دانش و تجربه‌ای ندارید به راحتی قابلیت این را دارید با ما تماس گرفته و مشاوره رایگان ما بهره ببرید.

مجموعه سئو تهران با سئو کردن تعدادی از وب‌سایت‌های مطرح ایرانی از جمله مجتمع فنی تهران مطمئن است که می‌تواند سئو وب‌سایت شما را نیز به نحو درجه یک به عهده بگیرد.

در حال حاضر به دو روش می توانید برای استارت سئو از طریق مجموعه سئو تهران اقدام کنید :

  • سئو تضمینی سئو تهران : اگر هیچ تخصص و علمی نسبت به بحث سئو ندارید ، به شما پیشنهاد می نمائیم از این سرویس ما استفاده کنید.
  • خرید بک لینک PBN : اگر اصول نخستین سئو را پیاده سازی نموده اید اما نتیجه ی مد نظر خود را ندیده اید سرویس لینک سازی PBN سئو تهران نتایج شما را به میزان قابل توجهی بهبود خواهد بخشید.

در مقاله ی سئو سریع چیست؟ قصد داشتیم شما مخاطبین عزیر را با اصول اصلی سئو آشنا نمائیم ، اما باید بدانید این دانش پیچیده و در حال رشد و تکامل، ظرافت های بسیار زیاد و سنگینی دارد که با عدم رعایت یک نکته ی بسیار ناچیز می تواند به کاهش شدید رتبه وب سایت شما مبدل شود.

توضیحاتی دقیق درباره ی نحوه ی سئو سریع

محتوای سئو سریع ، به طور کامل از روی کتب خیلی عالی و فوق العاده کامل نوشته شده است.همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

در این مقاله ، به طور کامل به ارزیابی اولیه یک پروژه سئو خواهیم پرداخت. در حقیقت با متریک هایی که برای ارزیابی اولیه یک پروژه در نظر گرفتیم، می توانیم نتیجه گیری کنیم که آیا یک پروژه سئو را بپذیریم یا آن را رد نماییم.

اگر بعد از ارزیابی اولیه، تصمیم به همکاری با گروهی را گرفتید، باید دقیقا معین کنید که چه فعالیتی، با چه هدفی و با چه مبلغی را به کاربر ارائه خواهید داد.

در حقیقت شما به کاربر خود اعلام می کنید که چه فعالیت هایی را انجام می دهید، این فعالیت ها چه اندازه زمان می برد و اینکه مبلغ های هر قسمت چقدر می باشد. به این گونه هیچ جای بحثی میان شما و کاربر باقی نخواهد ماند.صحبت در مورد وقت انجام.

و همین طور مبلغ های هر قسمت از خدمات سئو، مبحث اساسا جداگانه ای هست که به طور مجزا در یک مقاله دیگر به آن پرداخته خواهد شد. ولی اینکه قرار است چه فعالیت ها و خدماتی برای سئو وب سایت به کاربر ارائه گردد، در این مقاله سئو سریع مورد ارزیابی قرار می دهیم.

در حقیقت زمینه های خدمات سئو سریع خیلی گسترده بوده ولی از میان آن ها، ما به معروف ترین آن ها پرداخته ایم و آن ها را به طور اولیه، دسته بندی کرده ایم.

برای تهیه پروپوزال و عرضه به مشتری، باید اول فهرستی از فعالیت سئو در نظر بگیریم. در حقیقت ما باید بر اساس پرسش ها و ارزیابی اولیه پروژه، معین کنیم که دقیقا کدام یک از فعالیت بهینه سازی سایت برای این پروژه، مورد احتیاج است.

برخی از این فعالیت به هم وابسته هستد و برخی از آن ها همچنین، به همدیگر وابسته نیستند. این وابسته به پروژه ای دارد که قرار است فعالیت به آن ها ارائه دهیم.همین گونه که پیش تر هم بیان شد در مقاله سئو سریع، خدمات معروف در حوزه سئو و بهینه سازی وب سایت، خیلی متنوع و گسترده می باشد.

برای هر پروژه وابسته به وضعیت آن، خدمات مختلفی تعریف می شود. با این وجود، همواره توجه کنید که در پروپوزال شما هر فعالیتی باید معین بوده و مبلغ آن تعیین گردد.به این مورد دقت کنید که اگر وقت و مبلغ درستی برای فعالیت بهینه سازی پروژه تخمین نزنید، همواره در پایان پروژه سبب ضرر و زیان خواهید شد.

در حقیقت شما مجبور خواهید بود که فعالیت هایی را روی آن پروژه انجام دهید، که پیش از این برای آن صورت حسابی نفرستاده اید.از جهتی چون علاقه دارید که پروژه موفق بشود، شما خدمات های اضافه دیگری بر روی پروژه انجام خواهید داد که از سوی کارفرما، اساسا نادیده گرفته خواهد شد.

در حقیقت اشتباه های ما در ارزیابی و تحلیل نخست و ارائه ندادن یک پروپوزال درست، سبب می شود که به علت ندیدن بعضی نکات، عملا هزینه ای بابت فعالیت شما بواسطه مشتری در نظر گرفته نشود.همراه ما در مقاله ی سئو سریع باشید.

فعالیت سئو تکنیکال

نخستین قسمت از فعالیت بهینه سازی سایت، دارای خدمات سئو تکنیکال می شود. در این قسمت، فعالیتی به مشتری عرضه می شود که بیشتر مرتبط به سرویس هایی است که می باید از دید تخصصی، در سایت رعایت گردد.

در نظر داشته باشید که همه قسمت های زیر مقاله سئو سریع را باید به طور سرویس در پروپوزال خود تعریف کنید.

و مدت زمان انجام هر یک و همین گونه هزینه پیشنهادی برای آن را برای کاربر ذکر نمایید. این ها تمام سرویس هایی هستند که شما باید برای آن ها وقت و انرژی صرف کنید.فعالیت سئو تکنیکال را می توان به قسمت های اساسی زیر تقسیم نمود:

  • بهینه سازی سرعت سایت :

از پر اهمیت ترین قسمت های تکنیکال سئو، Optimize کردن سرعت آپلود صفحات یک سایت می باشد. این قسمت می تواند به عنوان یکی از اساسی ترین قسمت های خدمات سئو تکنیکال، در پروپوزال به کاربر ارائه شود.

  • بهینه سازی کد ها و تگ های HTML :

پیش از هر نوع فعالیت سئو، شما باید از ساختار کدرهای سایت و تگ های HTML (مثل ساختار متا تگ ها، تگ های هدینگ مثل H1 و H2 و دیگر موارد مشابه) اساسا اطمینان پیدا کنید.

در خیلی از نکات، در صورتی که این اساس اولیه در کد های سایت و همین طور ساختار سایت رعایت نشده باشد.

اساسا دیگر فعالیت های سئو شما، به علت مشکل ساختاری در کد ها، به نتیجه نخواهد رسید.نکات متفاوتی در این قسمت مانند عنوان ها و توضیحات (Titles و همین طور Meta Description) صفحات، مرتب کردن صفحات و منو های سایت و شیوه دسترسی آن ها به هم، تماما می توانند بهینه گردند.

در نتیجه شما باید همه این نکات را به صورت یک سرویس به مشتری خود عرضه داده و آن ها را در پروپوزال خود تعریف نمایید.ما را در مقاله ی سئو سریع دنبال نمایید.

  • ارزیابی سلامت کلی سایت :

مدیریت Robots ، Sitemaps ، Redirect و دیگر موارد مشابه این قسمت همچنین از نکاتی می باشد که شما باید برای انجام آن وقت صرف کنید.

در نتیجه می باید حتما در پروپوزال نخست، مبلغ های انجام آن را به کاربر خود ارائه دهید.به گونه ای که می خواهید سایت خود را وبمستر تولز اتصال نمایید و نقشه سایت خود و فایل robots خود را آزمایش نمایید، می توانید از فیلم آموزشی رایگان زیر به کار ببرید.

  • بهینه سازی یا آماده سازی نسخه گوشی سایت :

از پر اهمیت ترین قسمت های سئو یک سایت، بهینه سازی نسخه گوشی آن می باشد. به گونه ای که نسخه گوشی برای سایت وجود دارد و بهینه سازی نشده، باید مبلغ های مرتبط به این قسمت همچنین، به پروپوزال اضافه گردد.در صورتی هم که نسخه گوشی برای سایت وجود ندارد.

باید مبلغ ها و زمان آماده سازی نسخه ریسپانسیو برای گوشی، به طور دقیق در پروپوزال عرضه شود.در نظر داشته باشید در مقاله سئو سریع، همه نکاتی که به صورت سئو تکنیکال در این قسمت به آن ها اشاره شد، جزو پیش فرض کار های شما در یک پروژه سئو نیست.

اگر یک پروژه ای به نکات تکنیکال برای سئو خود احتیاج دارد، شما باید به طور جداگانه، آن ها را در فعالیت سئو خود ارائه دهید.در این صورت کاربر هم دقیق خواهد دانست که شما چه فعالیت هایی برای او انجام داده اید.

خدمات بازاریابی محتوا

یکی دیگر از قسمت های خیلی پر اهمیت در انجام فعالیت بهینه سازی سایت، خدمات بازاریابی محتوا می باشد. این قسمت همچنین مثل دیگر قسمت ها، خیلی گسترده است ولی می شود آن را به چندین قسمت عمده و مهم زیر بخش بندی کرد.در نظر داشته باشید.

که مثل دیگر بخش ها، هر یک از این فعالیت، قسمت مجزایی در پروپوزال شما خواهد بود و در نتیجه وقت و مبلغ آن ها، به طور جداگانه محاسبه خواهد شد.ما این فعالیت بازاریابی محتوا را به طور زیر، تقسیم بندی کرده ایم:

  • شناسایی و ارزیابی لغات کلیدی ارزشمند :

این قسمت از مقاله سئو سریع، یکی از اساسی ترین و مهم ترین سرویس های عرضه شده در یک پروژه سئو می باشد. در حقیقت این قسمت خود می تواند به طور کاملا مستقل، بواسطه مشتری از شما تقاضا شود که لغات کلیدی ارزشمند زمینه کاری او را، شناسایی و استخراج نمایید.

به علت پیچیده بودن پردازش ارزیابی لغات کلیدی و همین طور وقت بر بودن آن، این قسمت از خدمات سئو، موردی نیست که شما بتوانید آن را به طور رایگان به مشتریان خود ارائه دهید.

ارزیابی لغات کلیدی و شناسایی مناسب ترین لغات هدف، کار خیلی دشواری است و می توان بیان کرد هسته اصلی یک پروژه سئو می باشد. در نتیجه باید این قسمت به طور کاملا مجزا در پروپوزال به مشتری عرضه گردد.

  • تدوین ساختار محتوایی سایت و صفحات مقصود :

معین کردن ساختار محتوایی صفحات سایت از قسمت های خیلی مهم در زمینه خدمات سئو می باشد که شما باید به طور مجزا، آن را در یک پروژه سئو عرضه دهید.

اینکه چه keyword ای قرار است در چه landing page ای مورد کاربرد قرار بگیرد، یا آن که هر صفحه باید بر اساس چه لغت کلیدی بهینه سازی گردد.

خودش از نکات مجزا برنامه ریزی و برنامه برای سئو سایت می باشد.اینکه قرار است در چه زمینه هایی محتوا تهیه شود یا اینکه در چه زمینه هایی قرار است ما با صفحات level دو خودمان یا با صفحه اصلی خودمان، قرار است در گوگل جایگاه داشته باشیم. همه این نکات احتیاج به برنامه خاص محتوایی دارد که یک سرویس کامل در قسمت خدمات بازاریابی محتوا می باشد.

  • برنامه زمانی و استاندارد های لازم تولید محتوا :

در صورتی که کاربر شما، تیم تهیه محتوا دارد، برنامه تولید محتوا و برنامه وقت بندی آن، می باید از سوی شما به آن ها ارائه گردد.در حقیقت باید در بازه های زمانی معین شده و با استانداردهایی که شما معین می کنید، محتوا تهیه شده و به دست شما برسد.

محتوا ها، بعد از ارزیابی بواسطه شما و بازبینی، دوباره به تیم کاربر داده می شود تا در سایت از آن ها به کار برده شود.در حقیقت آنالیز همه محتوای تهیه شده، با شما می باشد و شما باید همه استاندارد ها و برنامه های تدوین شده را، در محتوا ها ارزیابی و بازبینی بکنید.

اینکه در چه وقتی، چه عنوانی و در چه زمینه، می باید محتوا تهیه شود، همه جزو فعالیت مجزا در زمینه بازاریابی محتوا می باشند.

  • تهیه محتوای همیشگی متناسب با استاندارد های سئو :

در صورتی که تهیه محتوا، قرار است که بواسطه خود شما و یا گروه شما انجام شود، در این صورت، این قسمت باید به صورت یک سرویس مجزا در فهرست خدمات سئو سایت مرتبط، ذکر گردد.بر اساس نرخ تهیه محتوا و همین طور پیچیدگی تهیه و دشواری لغات کلیدی و حجم آن، شما می توانید هزینه های پیشنهادی خود را در پروپوزال، عرضه دهید.

تدوین برنامه لینک سازی داخلی سایت

در این قسمت از مقاله سئو سریع شما معماری سایت و ساختار اساسی قسمت های متفاوت سایت را برای پروژه، بهینه خواهید کرد. به عنوان نمونه این که منو اصلی سایت چه فرمت و ساختاری دارا باشد و چه لغات هدفی در آن به کار رود، یکی از این قسمت هاست.

همینطور این که زمانی در مقالات می خواهید لینک دهید، از چه ساختاری دنبال کنید یا اینکه بار وزنی anchor text ها به چه گونه روی لغات هدف پخش گردد، از نکات دیگر در این قسمت می باشد.از نکات دیگر همچنین می توان به ساختار sidebar در سایت و برطرف کردن مشکلات آن و یا بهینه سازی ساختار فوتر سایت، اشاره کرد.

خدمات لینک سازی

از دیگر قسمت های مهم یک پروژه سئو، فعالیت لینک سازی می باشد. به صورت اساسی ما این فعالیت را به قسمت های متفاوت زیر تقسیم بندی کرده ایم :

  • بررسی شرایط فعلی سایت و آنالیز رقبا :

بررسی شرایط فعلی سایت و شیوه لینک سازی داخلی و خارجی آن و همین طور ارزیابی و آنالیز رقبا، یکی از نکات خیلی مهم و سخت در فهرست خدمات بهینه سازی وب سایت می باشد.بعضی زمان ها برای این قسمت شما احتیاج دارید تا ابزار هایی که عموما رایگان هم نیستند، استفاده ببرید.

لذا باید همه مبلغ های سرویس هایی که می باید برای ارزیابی رقبا مورد استفاده قرار دهید را به مبلغ های نهایی خود بیفزایید .همراه ما در محتوای سئو سریع باشید.

  • تدوین برنامه و برنامه لینک سازی دستی و فعالیت در رسانه های اجتماعی :

در این قسمت برنامه زمان بندی برای لینک سازی دستی عرضه می شود. این قسمت دارای فعالیت و لینک سازی در رسانه های اجتماعی می باشد.

در صورتی که این قسمت بواسطه خود شما باید اجرا شود، مبلغ های آن باید به طور جداگانه محاسبه شده و در پروپوزال نهایی قرار گیرد.

  • تدوین برنامه خرید رپورتاژ خبری بر اساس بودجه و احتیاج :

در صورتی که خرید رپورتاژ خبری، جزو فهرست فعالیت سئو شما می باشد، می باید بودجه مورد احتیاج و همین طور زمان بندی و مبلغ های آن را در پروپوزال به مشتری عرضه کنید.لازم نیست که این قسمت به detail به مشتری شرح داده شود. همین که فهرست کلی آن و بودجه تخمینی ماهیانه را برای کاربر اعلام نمایید، کفایت خواهد کرد.

در حقیقت ما فقط برآورد مبلغ را کاربر اعلام خواهیم کرد و جزئیات انجام و اینکه از چه مواردی قرار است این رپورتاژ خریداری شود، در زمان انجام پروژه به کاربر ارائه خواهد شد.

اصول اساسی سئو

بهینه سازی لغات کلیدی، یکی از اصول و معانی سئو سریع که باید توجه شود.برای آن که بهتر بدانید اصول سئو چیست، اگر سئو لنگرگاه تجارت اینترنتی باشد، لغات کلیدی عنصر اصلی را در اصول سئو برای تهیه محتوای بهینه شده هستند.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

برای اثر بیشتر بر الگوریتم های موتور سرچ Google، هر صفحه در وب سایت شما باید از برنامه لغات کلیدی با توجه طراحی شده دنبال کند.همراه ما در مقاله ی معانی سئو سریع باشید.

عنوان ها :

تیتر ها عنصر دوم سئو هستند که باید آن ها را در نظر داشته باشید ؛ به دلیل آن که الگوریتم های موتور سرچ عناوین شما را تجزیه و ارزیابی می کنند تا عنوان را معین کند و آن را در بین پست های مشابه قرار دهند. لغات کلیدی از این دید نقش اصلی را در اصول سئو در نویسندگی دارند.

توضیحات متا :

اگرچه لغات کلیدی متا دیگر در دنیای سرچ اثری نمی گذارند، ولی دیگر خصوصیت ها مثل توضیحات متا همچنان هم نشان دهنده یک بهینه ساز قدرتمند هستند. یک مخاطب متوسط پیش از باز کردن یک صفحه وب به دو مورد نگاه می کند:عناوین و توضیحات متا.

اصول معانی سئو سریع را با منتشر کردن محتوای باکیفیت توجه کنید.شما می توانید تک تک روش های جستجوگر ها را در دنیا فرا بگیرید و به کار ببرید، ولی تا وقتی که محتوای با کیفیت زیاد را در وب سایت خود انتشار ندهید به شما در جذب مخاطب یاری نخواهد کرد.

حسابرسی سئو

اگر خواستار باشید در طولانی مدت همان سطح از استفاده وب سایت را حفظ کنید؛ حسابرسی مرتب سئو اجباری است.SEO پر اهمیت ترین برنامه در تجارت اینترنتی است.

این مجموعه اصول اساسی را دارا می شود که سبب می گردد وب سایت شما برای جستجوگران گوگل بیشتر مشاهده شود و جذاب باشد.

آماده سازی این 5 اصول سئو به شما کمک می کند تا میزان مخاطب وب سایت خود را افزایش داده و شانس فروش زیاد تری داشته باشید.علل اثرگذار بر سئو داخلی و سئوی خارجی چیست؟همراه ما در مقاله ی معانی سئو سریع باشیدو

  1. بازاریابی محتوا :

پیش از این که به بعضی از علل سئو داخلی و خارجی بپردازیم بگذارید در مورد محتوا صحبت کنیم.محتوای جالب و مفید برای جذب موتور های جستجوگر اثرگذار است و همینطور به سایت یاری می‌ کند تا بازدیدکنندگان زیاد تری با وب سایت شما ارتباط برقرار کنند و در نتیجه ترافیک سایت بیشتر می شود.ما را در ادامه ی مقاله ی معانی سئو سریع دنبال کنید.

به همین صورت هر اندازه محتوای با کیفیت‌تر و مربوط تر با کسب و کار شما در وب سایتتان وجود داشته باشد موتور های جستجو احتمال زیاد تری دارد تا سایت را در صفحات نتایج سرچ در رتبه بیشتری قرار دهد.

راز بوجود آوردن محتوایی که هم برای موتور های جستجوگر جالب باشد و هم برای مخاطبان، بوجود آوردن محتوایی است که به درستی نوشته شده و مورد دقت کاربران قرار بگیرد.

  1. سئو داخلی :

معیار های سئو داخلی عناصری هستند که در وب سایت شما رخ می دهد و شما بر آن‌ها کنترل اساسی دارید، به این مفهوم که می‌ توانید با رعایت این موارد سبب افزایش بهبود سئو درون صفحه خود شوید. می‌توان اینطور بیان کرد که پشت محتوایی که در سایت جای می‌ گیرد با کد هایی مثل HTML اداره می‌ شوند.

معیار های موثر در سئوی داخلی

  • برچسب عنوان :

برچسب‌ های عنوان در هر صفحه به موتور های سرچ می‌ گویند که صفحه شما در مورد چه موردی می‌باشد. این برچسب‌ ها باید بیشتر از 70 کاراکتر باشد و دارای لغت کلیدی محتوای و اسم برند شما همچنین باشد. با بهینه سازی عنوان صفحات شانس مشاهده شدن سایت خود را زیاد تر کنید.

  • توضیحات متا :

توضیحات متا در وب سایت شما به موتور های سرچ اطلاعات زیاد تری در مورد مقاله می‌ دهد و همینطور برای مخاطبان سبب درک بهتر محتوای شما اثر گذار است. توضیحات متا باید دارای لغت کلیدی باشد و همینطور جزئیات لازم در مورد محتوا را به مخاطب ارائه دهد.

  • عنوان های فرعی :

برای عنوان های فرعی، می شود از تگ‌های H3 ,H2 به کار ببرید کنید تا موتور های جستجو به درک خوب تری از محتوای شما داشته باشند.ما را در ادامه ی محتوای معانی سئو سریع همراهی کنید.

  • لینک‌های داخلی :

درست کردن لینک‌های داخلی و یا پیوند دادن به محتوای های دیگر در سایت شما می‌ شود سبب افزایش درک موتور های جستجو از محتوای شما شود. به عنوان نمونه اگر شما در حال نوشتن پستی در مورد اهمیت یک کالا یا خدمات خاص هستید می‌توانید در صفحه وبلاگ خود به صفحه کالا لینک بدهید.امیدواریم که از محتوای معانی سئو سریع راضی بوده باشید.

  • اسم تصویر و برچسب ALT :

اگر از عکس ها در وب سایت خود یا در محتوای خود به کار می برید باید لغات کلیدی خود را در تصاویر به دنبال برچسب Alt وارد کنید این کار سبب می‌ شود موتورهای جستجوگر عکس های شما را خوب تر درک کنند که این رخداد ممکن است. در زمان انجام جستجوی عکس برای یک لغات کلیدی ظاهر شود.

بیشتر بخوانید : سئو در تهران

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran