4.9/5 - (46 امتیاز)

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان سئو تهران در ارتباط باشید

09367511706 – 02144030236

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

آنالیز وب سایت

آنالیز وب سایت اولین کاری است که در بهینه سازی سایت انجام داده می شود. در این مرحله سایت از نظر ساختاری و محتوایی آنالیز شده و مشکلات فنی و ساختاری مشخص می گردد.

تحلیل رقبا

سئو جنگ با رقبا است. در واقع اگر شما در یک کلمه کلیدی رقیبی نداشته باشید همواره رتبه 1 گوگل خواهید بود. تحلیل رقبا به شناخت نقاط قوت و ضعف رقبای کسب و کارها می پردازد.

سئو تکنیکال

مشکلات فنی و تکنیکال گاه عامل مهمی در عدم رتبه گرفتن سایتها هستند. تا زمانیکه مشکلات سئو تکنیکال سایت حل نشده باشد نباید انتظار دریافت رتبه های بسیار بالا را داشت.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی به ما می گوید که دقیقا باید بر روی چه کلمات کلیدی کار کنیم. بسیاری از کلمات کلیدی که در ابتدا در ذهن مدیران سایت است، کلمات درستی برای کسب و کار نخواهد بود.

تولید محتوا

محتوا پادشاه است. اگر سایت شما محتوایی نداشته باشد گوگل چیزی برای نمایش به کاربر نخواهد داشت. محتوا علاوه بر نقشی که در سئو دارد، در درک کاربر از کسب و کار شما نیز تاثیر زیادی دارد.

لینک سازی

لینک سازی کاتالیزور و معجون انرژی بخش سئو است. لینک سازی علاوه بر افزایش اعتبار سایت باعث افزایش رتبه کلمات کلیدی نیز خواهد شد.

نتیجه گرفتن یک کسب و کار از نظر سئو در کوتاه مدت و با سرعت صورت نمی گیرد، بلکه نیازمند زمان کافی است. در سرویس هایی که هدف رشد وب سایت است مدت زمان همکاری بایستی طولانی مدت باشد.

هر وب سایتی بسته به شرایط فعلی وب سایت و حوزه ای که در آن به فعالیت می پردازد می‌تواند در بازه های زمانی متفاوتی به نتیجه برسد.

از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.

برنامه سئو یک وب سایت نسبت به وب سایتی دیگر کاملا متفاوت است و نمی توان یک استراتژی مشخصی داشت و برای تمام سایت ها از آن استفاده کرد. از این رو ممکن است هزینه ماهانه اجرایی سرویس سئو برای یک سایت دو  یا چند برابر سایتی دیگر باشد.

هزینه های سرویس سئو در فایل پروپوزال برای هر درخواست محاسبه شده و ارسال می گردد.

از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.

در صورتیکه قصد دارید تا از سرویس سئو تخصصی سئو تهران استفاده نمایید، اولین قدم ارتباط با کارشناسان سئو تهران است. 

پس از تماس تلفنی یا ارسال پیام، کارشناسان ما سایت شما را بررسی خواهند کرد و ممکن است اطلاعات و دسترسی های بیشتری از کنسول گوگل یا آنالیتیکس درخواست شود و پس از بررسی دقیق، پروپوزال بهترین پلن سئو برای وب سایت شما ارائه خواهد شد.

معمولا پروپوزال های ارائه شده بصورت 6 ماهه یا یکساله می باشند.

سئو فوری چیست و چرا اهمیت دارد ؟

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، خدمات سئو سایت را به صورت فوری و سریع برای شما با بهترین هزینه ممکن انجام خواهد داد تا در کوتاه ترین زمان ممکن به درامدی سرشار دست پیدا کنید …..

سئو فوری چیست؟ سئو فوری یا بهینه سازی سریع موتورهای جستجو یک پروسه تخصصی ، تحلیلی و خلاقانه برای بهبود توانایی دید یک وب سایت در موتورهای جستجو می باشد. وظیفه مورد توجه سئو هدایت ترافیک سود آور به جایی است که به فروش تبدیل شود . مواردی در این صفحه مطالعه خواهید کرد که به شما کمک خواهد نمود که یک وب سایت با سئو فوری خوب را برای سایت خود داشته باشید.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

در شرایط ساده ، SEO با نشان دادن مقالات شما به موتورهای جستجو بیان می کند که بهترین نتیجه برای موضوع در دست است .این مبحث به این علت است که کلیه موتورهای جستجو هدف واحدی دارند : برای نشان دادن برترین و مرتبط‌ ترین نتایج برای مراجعه کنندگان خود .

اگر قصد دارید ترافیک ارگانیک زیادتری به صفحات وب خود وارد کنید ، باید آن را درک نمائید و به الگوریتم Google توجه ویژه ای داشته باشید .
از آنجا که هر موتور جستجو الگوریتم های رتبه‌ بندی مختلفی دارند ، نمی‌ توان همه آن‌ ها را در این مقاله پوشش داد .
در نتیجه ، به سمت جلو پیش می‌ رویم ، بر روی نحوه رتبه‌ بندی عظیم‌ ترین موتور جستجو تمرکز خواهیم نمود : گوگل !

کدام مسائل سئو فوری بیشتر مهم است؟

موارد تخصصی را که در قسمت زیر به آن ها اشاره می کنیم را اگر به درستی انجام دهید در سئو فوری سایت موفق خواهید شد :

به هیچ عنوان سایت خود را مسدود نکنید

بازدید کننده وب سایت را سردرگم ننمائید

این موتور جست و جو را از منابع crawling در سایت خود مسدود ننمائید و یا عناصر ویژه‌ ای را در صفحه خود ترسیم نکنید.

طراحی واکنش گرا بر روی موبایل و دسکتاپ داشته باشید

محلی باشید که به مشتری هدف خود مراجعه می نمائید.

سایت خود را به طور متداول در کنسول جستجو مثل ابزارهای گوگل سرچ کنید

عبارت کلمه کلیدی خود را حداقل یک‌بار در عنوان صفحه بگذارید

عبارت کلمه کلیدی خود را حداقل یک بار در محتوای اصلی صفحه بگذارید

از پر کردن محتوای کلید واژه‌های کلیدی جدا خود داری نمائید

شرح meta description را همیشه در ذهن خود داشته باشید

اطمینان لازم را به وجود بیاورید که محتوای اصلی صفحه با کیفیت قابل توجه و به وسیله یک متخصص حرفه ای نوشته شده است. اگر مقاله شما به شکل ارگانیک به اشتراک گذاشته نشود امکان دارد یک مشکل کیفی محتوا برای شما به وجو بیاید.

اطمینان لازم به به وجود بیاورید کلمات کلیدی که می خواهید برای آن ها رتبه بندی انجام دهید در سایت شما موجود است. کیفیت مبارزه برای این رتبه بندی ها مشخص می نماید که شما چه اندازه  به تلاش نیاز دارید.

از لغات مترادف و با اشتراک در صفحه خود بهره ببرید

اد کردن ارزش به پیج ها با تصاویر ، ویدئو ، جداول

بهینه سازی برای زیاد شدن رضایت مخاطبین (به عنوان مثال افزایش زمان حضور در صفحه یا سایت)

آپدیت محتویات پر اهمیت در سایت چند بار در سال

اصلاح کردن محتویات گذشته سایت

از انتشار صفحات ضعیف خودداری نمائید

تاریخ تغییر صفحه یا انتشار مطلب گذاشته شود

محتوای اصلی را فدای صفحات نا مرتبط و تبلیغات مالی بی فایده نکنید

لینک به محتویات مرتبط در سایت خود با متن مورد نیاز

از یک اسکرول عادی در سایت خود استفاده بهره ببرید

ساخت صفحات با رعایت موارد W۳C در مورد HTML ، ، متن و غیره

ساخت صفحات برای به دست آوردن برترین روش ها و توجه به چیزی که بازدیدکنندگان وب سایت را آزار می دهد.

ساخت صفحاتی که در آن مقاله اصلی صفحه اولویت داده می شود و تبلیغات آزار دهنده را ازبین می برد (مخصوصا در تلفن همراه )

طراحی وب سایتی که توصیه‌های فنی گوگل را مورد توجه قرار می‌دهد.

اطمینان از بارگذاری سریع صفحات وب بر روی موبایل و دسکتاپ pc

اگر قابلیت این را دارید عبارت کلیدواژه را در نشانی اینترنتی کوتاهی قرار دهید

بهره بردن از عبارت کلمه کلیدی در انکر تکست درونی که به این صفحه اشاره می کند (حداقل یکبار)

استفاده صحیح از تگ هدینگ

اطمینان حاصل کنید محتوای اصلی تمام صفحات سایت

دارای کیفیت بالا هستند.

اطمینان حاصل نمائید که راه‌ های قدیمی SEO  از سایت ازبین رفته اند

از استفاده روش‌های گشته SEO در کمپین های جدید اجتناب نمائید

disavow نمودن بک لینک های بی ارزش

ارائه واضح از مالکیت دامنه وب سایت ، کپی‌ رایت و اطلاعات تماس در بخش های مختلف سایت

موقعی که به اندازه کافی خوب کار خود را پیش برده اید، محتوای خود را در شبکه‌های اجتماعی اصلی به اشتراک بگذارید.

جذب بک لینک از وب سایت‌های با اهمیت

مراقبت بر هر گونه تولید مقاله به وسیله کاربر در سایت شما، به این علت که به عنوان قسمتی از محتوای سایت خودتان در نظر گرفته می‌شود.

توجه اساسی به مسائل امنیت سایت به طور مثال https

گوگل با چه روشی وب سایت ها را رتبه بندی می کند؟

رتبه بندی کردن وب سایت ها به وسیله گوگل اساسا بر طبق رقابت بین صفحات وب سایت شما و سایر صفحات وب برای یک کلمه کلیدی مخصوص است. صفحات وب که بهترین راه ها را دنبال می نمایند از همه صفحات وب دیگر در این رقابت پیشی خواهند گرفت و برای این کلمات کلیدی در رتبه بندی گذاشته خواهند شد.

موتورهای جستجو مثل Google سه مرحله اصلی را برای رتبه بندی یک وب سایت دنبال می نمایند. این موارد عبارتند از:

خزیدن

موتورهای جستجو دارای ربات هایی می باشند که یک وب سایت را اسکن می نمایند ، محتوای وب سایت را کپی می کند و آن را در فهرست موتور جستجو سیئ می کند.

ایندکس

نمایه سازی به فارسی یا ایندکس شدن صفحات روش افزودن صفحات وب به نتایج جستجوی Google می باشد. اگر وب سایت شما در فهرست موتور جستجو نمی باشد ، هیچ کس نمی تواند وب سایت شما را بیابد.

رتبه بندی سایت

وقتی مطلبی را در Google تایپ می نمائید ، مرتبط ترین وب سایت ها در نتایج جستجو برای شما به نمایش می آیند. این نتایج طبق عوامل متفاوتی مانند مکان کاربر ، زبان ، تجربه و غیره می باشد.

موارد مورد توجهی برای رتبه بندی وجود دارد – مرتبط بودن یک جنبه پر اهمیت می باشد. با این حال ، شما همچنین باید از پر سرعت بودن بارگذاری صفحه برای کاربر نهایی اطمینان لازم را حاصل نمائید. گوگل همچنین فاکتورهای دیگری مثل مدت زمان ماندن فرد در وب سایت و نرخ پرش را نیز در نظر خواهد گرفت (ترک سایت پس از مشاهده فقط یک صفحه).

زبان و موقعیت جغرافیایی نیز در رتبه بندی نقش بسیار مورد توجهی دارند. برای مثال ، اگر در ایران جستجو کنید ، نتایج مختلف از نتایج در هند خواهد بود. این به این علت می باشد که گوگل ربات های متفاوتی را دارد که در زمان های مختلف صفحات مختلف را بررسی می نمایند و ایندکس گوگل به شکل بدون وقفه و دائمی به روز می شود. با این حال ، در زمان حقیقی همگام سازی نمی شود.

برای اینکه این مساله را دقیق تر درک کنید ، اگر وقتی در تهران هستید در “سئو تهران” جستجو می کنید ، نتایج متفاوتی خواهید دید. اکنون اگر در “بمبئی” در “سئو تهران” جستجو کنید ، نتایج مختلفی را خواهید دید.

چرا سئو فوری به اینقدر مهم است ؟

اگر وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه سازی و سئو سریع ننمائید، ریسک از دست دادن مشتریان احتمالی و فرصت زیادی به رقبای خود داده اید، بدین دلیل که وب سایت آنها در موتورهای جستجو پر اهمیت تر به نظر خواهند رسید. به این فکر نمائید که هر روز چند بار به گوگل می‌ روید تا از آخرین اطلاعات تکنولوژی باخبر شوید و یا در چه جایی می‌ توانید صندلی های جدید با قیمت مناسب خریداری نمائید. موقعی که فردی به دنبال موارد مورد نیازی می‌گردد که مربوط به محصولات و خدمات شما باشد، قصد دارید سایت شما را در صدر نشان دهد.

تحقیقات تخصصی توسط تیم فنی مهندسی سئو تهران نشان می‌دهد که ۹۱ درصد ترافیک از گوگل به وب سایت‌ هایی می‌رود که در صفحه نخست ظاهر می‌ شوند.

موتورهای جستجو به چه شکلی جایگاه سایت شما را تعیین می نمایند؟
موتورهای جستجو از الگوریتم‌ هاس متفاوت و پیچیده ای برای کمک به تامین اطلاعات مرتبط با جستجوی افراد استفاده می‌ کنند.

برای اینکه اطمینان حاصل کنید که وب سایت شما در صفحه ۱ به جای 1۷ ظاهر می‌ گردد، باید بر روی موضوعات پر اهمیت مربوط به کسب‌ و کار خود تمرکز نمائید.

اقتدار وب سایت شما از طریق عوامل محلی و بیرونی تعیین خواهدش د پس به این موارد توجه ویژه ای کنید.

سئو درونی , موتورهای جستجو رتبه ‌بندی زیادتری را به وب سایت‌ هایی می‌ دهند که به شکل منظم محتوای جدید را در یک موضوع مخصوص منتشر می‌ کنند. برای مثال ، اگر شما یک آژانس املاک و مستغلات برای خود دارید، با انتشار مقالات وبلاگ منظم در مورد خرید خانه باعث به وجود آمدن قدرت آنلاین سایتتون خواهید شد.

سئو بیرونی,  موتورهای جستجو مثل این می باشند که مشاهده کنند وب سایت‌ ها به غیر از وب سایت خود شما به وب سایت‌ هایی دیگر اتصال دارد. زمانی که وب سایت‌ های دیگر به محتوای شما لینک می‌ شوند و یا افراد محتوای شما را در رسانه‌ های اجتماعی به اشتراک می‌ گذارند ، شانس زیاد تری برای به دست آوردن رتبه عالی در نتایج جستجو دارید.

چطور میتوانید با سئو فوری آغاز کار کنید ؟
اثر گذاری موتورهای جستجو زمان بر می باشد اما زمانی که شما شروع به رسیدن به یک مخاطب مربوطه می‌ نمائید، هزینه ها کم می شود. بازگشت به نمونه املاک و مستغلات، که برای شما مثال زدیم.

بجای نوشتن فقط نکات مرتبط به خرید منزل مسکونی، مطالبی را در وب سایت خود انتشار دهید که به سوالات مخصوص مربوط به مخاطبین خود پاسخ می‌ دهد.

مواردی مثل: برترین تایمینگ برای خرید خانه در تهران یا پیش‌ بینی بازار مسکن در سال نو و زمانی که مطلب را منتشر کردید ، آن را در رسانه‌ های اجتماعی تبلیغ بنمائید .

این موارد یاد شده راهنما تنها نقطه آغاز برای کشف سئو می باشد . اما چیزهای زیاد تری برای یادگیری موجود است.

توسعه سایت و سئو فوری

توسعه رتبه سایت در کمترین وقت ممکن یا به عبارت دیگر سئو فوری ، عنوانی است که بیشتر اشخاص هموار به دنبال عملکرد برای آن می باشند.

تصور کنید که شما یک سایتی را طراحی کرده اید که از دید همه امکانات مرتبط به زیبایی عالی است.همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

حال چه موردی برای سئو فوری لازم دارید تا مخاطبان بیشتری آن را مشاهده کنند؟برای آن که بتوانید رتبه سایت خود را در موتور های جستجو بویژه گوگل افزایش دهید، نخست از همه باید با اصطلاح سئو شناخت پیدا کنید. این اصطلاح، عبارت جدیدی میان متخصصان آن نیست اما احتیاج به سعی جدی برای بهینه سازی آن دارید.

سئو را در یک جمله می شود بهینه سازی سایت برای موتور های سرچ بیان کرد. به عبارت دیگر به کار بردن از روش هایی که سبب می شود سایت شما در صفحه نخست گوگل قرار گیرد را سئو گویند. در این مقاله سئو فوری قصد داریم که 5 روش اصلی و ابتدایی توسعه رتبه سایت را که به شما یاری می کند.

تا سایتتان در عرض یک ساعت رنک را افزایش دهید، بیان کنیم. البته خوب است که بیان کنیم که این ارتقا احتمال دارد برای یک صفحه باشد نه همه سایت اما به هر صورت در کل سایت اثر مثبتی دارد.

5 شیوه تاثیر گذار توسعه رتبه سایت

  1. انتخاب URL مناسب :

پیش از اینکه وب سایت یا صفحه خود را بوجود آورید، باید نخست از همه URL آن را معین کنید. URL یا همان اسم دامنه، در حقیقت همان چیزی است که مخاطبان آن را تایپ می کنند تا داخل صفحه سایت مورد نظر شما شوند.

صفحه ای که در زمان تایپ URL به مخاطبان نشان داده می شود.

در حقیقت خیلی پر اهمیت است که به آسانی نوشته و حفظ شود. به کار بردن لغت کلیدی در URL، یکی از علل مهم توسعه رتبه سایت است.اسم دامنه باید دارای نام اصلی کسب وکارتان باشد. البته نمی توان در اسم دامنه صفحه اصلی همچنین لغات کلیدی را به کار برد.

و در حقیقت محدود است بطور نمونه در سایت سئو تهران، ما لغت کلیدی seo را به کار برده ایم ولی همانطور که مشاهده می کنید لغت اصلی با لغت kar چسبیده است و اثر زیادی در گوگل ندارد.

به جای آن باید لغت کلیدی را در دیگر صفحات مثل مقاله ها به طور صحیحی به کار ببرید.همراه ما در مقاله ی سئو فوری باشید.

به عنوان نمونه آشکار تر، ما یک مقاله داریم با عنوان ” شیوه تولید محتوا”. لغت کلیدی ما در این صفحه تهیه محتوا است از این جهت ما تلاش کرده ایم که در همه مکان های لازم این لغت را به کار ببریم که یکی از این مکان ها، بخش آدرس صفحه است. در نتیجه ما آدرس صفحه را به صورت سئو تهران انتخاب کرده ایم.

مورد خیلی مهم این است که تلاش کنید، معادل انگلیسی لغت کلیدی اصلی را در URL به کار ببرید نه فارسی و نه فینگلیش آن را تا بتوانیم اثر بیشتری را در توسعه رتبه سایت بوجود آرریم.ما را در ادامه ی مقاله ی سئو فوری همراهی نمایید.

  1. انتخاب title و متا تگ توضیحات جدا برای هر صفحه :

هر صفحه شامل یک عنوان و موضوع خاص است که محتویات داخلی در مورد آن شرح می دهند. عنوان از پر اهمیت ترین نکات ارتقا رتبه سایت است. عنوان را زیر نظر متا تگ title می شناسیم، در حقیقت همان تب بالای مرورگر است که با قرارگیری اشاره گر ماوس، محتویات درون آن کاملا نشان داده می شود.

این مدل عنوان با عنوان داخلی و اصلی محتوا که اساسا تگ h1 است فرق دارد ولی اساسا متن آن ها یکی هستند و سفارش می شود که حتما لغت کلیدی اصلی در آن ها به کار برده شود.

متا تگ دیگر، تگ description است که همان تگ شرحیات خودمان است. این تگ برای گوگل امروزه خیلی پر اهمیت است.

و در مقاله ی سئو فوری در این باره صفحه توضیحاتی می دهد. بنابراین از علل مهم دیگر توسعه رتبه سایت است. خوب است که حدود دو بار لغت کلیدی اصلی همچنین در آن به کار رود.

  1. انکرتکست :

انکر تکست ها یکی از مناسب ترین روش های توسعه رتبه سایت در گوگل است که اکنون اهمیت زیادی به آن می شود. در این باره انکرتکست مقالات مختلفی نوشته است و شیوه های بهینه آن دفعاتی توضیح داده شده است. انکر تکست در حقیقت متنی لینک شده که مخاطب را به صفحه دیگر که مربوط با موضوع آن مقاله یا عبارت لینک شده است هدایت می کند.

در حقیقت انکرتکست ها روشی اثرگذار برای بوجود آوردن ارتباط میان صفحات است.مورد مهم در به کار بردن از انکرتکست، استفاده از لغات کلیدی که به صفحه مورد نظر لینک داده می شود. بطور نمونه ما عبارت انکر تکست را لینک داده ایم. این عبارت باید به صفحه ای هدایت شود که لغت کلیدی آن صفحه، انکر تکست است.

و گرنه اثری که باید برای شما داشته باشد را نخواهد داشت. این ارتباط داخلی میان صفحات همچنین باز توسعه رتبه صفحه و در کل توسعه رتبه سایت می شود.همراه ما در محتوای سئو فوری باشید.

  1. ALT برای عکس ها :

موتور های جستجو فقط موردی که در صفحه سایت شما مورد مطالعه قرار می دهند، متون به کار رفته در سایت است. بنابراین احتمال دارد که تا الان فکر کنید که عکس های سایت هیچ اثری در توسعه رتبه سایت ندارد. به گونه ای که چنین نیست. عکس ها در کنار اثر منفی که بر روی سایت احتمال دارد داشته باشد.

بطور نمونه حجم زیاد آن ها که سبب افزایش آپلود می شود، شامل تگی به اسم alt است و در زمانی که عکس به هر علتی بارگذاری نشود، نشان داده می شود. بنابراین گوگل این متن را می خواهند و اثر می دهد. همینطور که می دانید گوگل شامل قسمت جستجوی عکس است و آن هایی که از این تگ به کار برده و لغات کلیدی اصلی را داخل آن به کار برده باشند، شانس زیادی در نمایش دارند.

  1. ساختار سایت :

در محتوای سئو فوری تمام نکات بالا را که بیان کردیم، هیچ یک به اندازه ساختار مناسب داخلی اهمیت زیادی در توسعه رتبه سایت ندارد.

این ساختار می تواند در چیدمان المان ها در کنار همدیگر باشد و همینطور ساختار محتوا با به کار بردن عناوین که لغات کلیدی اصلی در آن هستند، باشد.

هر اندازه صفحه شما ساختارمند تر باشد و از تگ های جدید hTML5 داخل آن به کار برده شود، به مراتب اثر مثبتی برروی سایت شما خواهد داشت.

در نتیجه، پیش از این که قسمت بعدی محتوای سایتتان را منتشر کنید، 9 مورد مهم در سئوی سایت را دنبال نمایید.

9 نکته ی جذاب و مهم درباره ی سئو

  1. انتخاب یک لغت مناسب که سبب جلب توجه شود :

نخستین قدم این است که شما دقیقا بدانید آن محتوای مد نظر خود را با چه جمله ای می خواهید در گوگل بالا بیاورید.حال اینکه مد نظر شما چیست و چه جمله ای صحیح است (از نظر گوگل) دقیقا به ارزیابی شما برمی گردد.

راحت ترین روش انجام این مورد استفاده از Google Keyword Planer است. یک ابزار رایگان که به شما تحلیل از لغات جستجو شده را نمایش می‌دهد.از ابزار suggestion و trends هم می توانید به کار ببرید.

  1. تحقیق برای رقابت کردن :

حال مل لغتی داریم که باید برای توسعه رتبه آن سعی کنیم. خوب است در ابتدا پنهانی حرکت کنیم تا ناگهان به یک رقیب برای رقبایم تبدیل نشویم ! (این مورد خیلی پر اهمیت است.امیدواریم مفهوم من را متوجه شده باشید).لغت کلیدی مد نظر خود را در گوگل سرچ کنید.

دامنه های صفحه نخست رقبای اصلی شما هستند که از پایین به بالا باید آن ها را شناسایی کنید.خیلی آسان است !! تمام کار هایی که آن ها نکرده اند را شما انجام دهید! ما را در ادامه ی محتوای سئو فوری دنبال نمایید.

  1. مناسب ترین محتوا را بنویسید :

حال که شما می دانید رقبای اصلیتان چه افرادی هستند باید حتما محتوای بهتری نسبت به آن ها تهیه کنید ممکن است واقعا این به نظر شما خیلی مشکل باشد و ما نمی گوییم که نیست ولی آنقدر مهم است که ما به همه مشتریانمان می گوییم با اهمیت به کیفیت پایین محتوای سایت های ایرانی یکی از مناسب ترین روش ها برای بالا آمدن ، به کار بردن از محتوای سئو شده مناسب است.

  1. از لغات کلیدی در عنوان صفحه استفاده کنید :

حتما و حتما در سئو فوری از لغت کلیدی مناسب (حداقل یک عبارت) در موضوع صفحه خود استفاده نمایید.این عبارت می تواند همان عبارتی باشد که در مورد اول به آن اشاره کردیم و در حقیقت برای اثرگذاری بیشتری همین عبارت کلیدی در محتوا و متاتگ description همچنین وجود داشته باشد.

  1. لغات کلیدی را در بخش header به کار ببرید :

عبارات کلیدی مهم خود که حقیقتا بالای سه جمله کلیدی برای هر پست هست را بالاتر از دیگر عبارت ها در سایتتان قرار دهید.

  1. استفاده از اسم پست در تگ title عکس و لغت کلیدی مهم در تگ alt عکس :

مورد بعدی این است که اگر مقاله شما دارای عکس می باشد، حتما آن را سئو کنید.این نکته مانند اثر تست های عربی در کنکور برای بچه های رشته ریاضی است! یادتان هست؟!!

می گفتند یک تست عربی را که صحیح بزنید از مثلا 100 شخص سبقت میگیرید علتش هم این بود که کمتر فردی تست های عربی را درست می زد.

حالا هم از رقبای شما با اهمیت به تجربه و شناخت من از ایرانی های خیلی کم پیش می آید که فردی سئو تصاویر را رعایت کند بنابراین لطفا حواستان به سئو تصاویر سایتتان باشد.

  1. کاربرد از لغت کلیدی در Url صفحه و در پست :

روش دیگر این است که لغت کلیدی اصلی پست خود را بدون حرف اضافه در url صفحه خودتان قرار دهید و خوب است.انگلیسی باشد تا گوگل بهتر بتواند آن را شناخت و ثبت کند.ما را در ادامه ی سئو فوری همراهی کنید.

  1. لینک داخلی بارگزاری کنید و همزمان پست های قدیمی را تغییر دهید :

ساخت لینک داخلی به خودی خود اهمیت چندانی ندارد ولی وقتی که دیگران پست های شما را کپی کنند همین لینک ها به بک لینک اساسا هدفمند تبدیل شده اند!!و البته تلاش کنید به صفحاتی قدیمی خود هم لینک بدهید و آن ها را هم تغییر دهید.ویرایش نه آن که تنها چند لغت را در آن تغییر دهید تغیبر دهید!

  1. پر اهمیت ترین مورد سئو فوری ، گرفتن لینک خارجی است :

در آخر ما به پایانی ترین نکته و البته پر اهمیت ترین آن رسیدیم یعنی: لینک‌ های خارجی یا همان بک لینک ها که فکر می کنیم شما از ما بیشتر در مورد بک لینک ها اطلاع دارید و البته ما دفعاتی در مقالات قبلی در مورد تهیه بک لینک درست با شما صحبت کرده ایم.

بهبود رتبه سایت در صفحه نتایج

در سئو فوری بعد از ثبت دامنه و طراحی قالب بهینه باید محتوای تازه، جدید و خارق العاده تهیه کرد و با منتشر کردن آن در رسانه های اجتماعی وبسایت خود را به دیگران معرفی کنید.

یکی از پر اهمیت ترین مواردی که باید به آن دقت داشته باشید، شیوه تاثیرگذاری معیار های سئو بر یکدیگر است.

معیار های سئو به طور تضریبی بر رتبه سایت شما اثرگذار هستند.این جمله فقط یک مفهوم دارد و آن رعایت همه اصول بهینه سازی میباشد.

به عنوان نمونه اگر شما همه تمرکز خود را بر بهینه سازی قالب سایتتان بگذارید و به تهیه محتوا دقت نکنید و در برابر سایتی هر دوی آن ها را رعایت کند، رتبه بهتری نسبت به شما بدست خواهد آورد

یکی از مهمترین اساس بهینه سازی رعایت تعادل در تمام معیار های سئو می باشد. به طور کلی چند معیار موثر بر سئو داریم که می توانید با رجوع کردن به این مقاله سئو فوری آن ها را مطالعه کنید.

شما باید تعادل را رعایت کنید و به گونه ای که تنها یکی از آن ها را رعایت کنید و اهمیتی به دیگر معیار ها نداشته باشید، موفق به توسعه رتبه سایت در گوگل نخواهید شد.

بهبود رتبه سایت در گوگل

اگر به جستجو بهبود سئو سایت خود هستید و خواستارید کاربران بیشتری را به فروشگاه آنلاین یا سایت شرکت خود هدایت کنید می توانید همین الان با کارشناسان و مشاوران ما تماس حاصل کرده و از وضعیت و مبلغ های پروژه خود پرس و جو کنید. این مجموعه با چند سال تجربه در حوزه ارتقا رتبه سئو در گوگل و پشتیبانی سئو سایت آمادگی عرضه خدمات به طور پروژه ای و خدمات مشاوره سئو را دارد.

خدمات این شرکت با تعهد و تضمین در بدست آوردن رتبه و با عقد قرارداد ارائه می شود. این خدمات به طور سالیانه ارائه شده و در آخر هر ماه گزارشی از عملکرد و نتایج حاصل شده به کارفرما عرضه می شود.

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ارائه دهنده خدمات سئو فوری به صورت کاملا تضمینی برای صعود سایت شما بر فراز موتور های جست و جو ، اصلا نگران شایعات ترسناک دیگران در مورد هزینه سرسام آور و مدت زمان طولانی سئو شدن سایت خود نباشید ، مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، سئو سایت شما را در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین هزینه انجام می دهد.

با خیال راحت نظاره گر صعود سایت خودتان بر فراز موتور های جست و جو باشید ، کلیه خدمات مجموعه سئو تهران به صورت تضمینی است !

بدین صورت که اگر تا موعد مقرر یک درصد هم کار به پایان نرسید، کلیه خدمات تا وقتی که به نتیجه دلخواه شما دست پیدا کنیم به صورت رایگان انجام خواهد شد ، پس اصلا جای نگرانی در زمینه عدم اتمام کار نخواهد بود

فواید سئو فوری چیست؟

زیاد تر از 80% بازدید اینترنت از راه موتور های جستجو بخش بندی می شود، همین عنوان کافیست تا اهمیت تمام مدیران سایت در دنیا را به سئو فوری جلب کند.

ولی مهمترین فایده سئو هدایت بازدیدکننده هدفمند به سایت است. در حقیقت با استفاده از روش های سئو شما می توانید اشخاصی را که به دنبال خرید کالا ها سایت شما هستند به سوی سایت خود هدایت کنید.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید… درصد قابل اهمیتی از این اشخاص را به مشتری تبدیل کنید و از سایت خود درآمد بدست آورید.

در حقیقت هیچ شیوه بازاریابی اینترنتی دیگری تا این حد بازگشت سرمایه گذاری ندارد. مورد قابل اهمیت در بهینه سازی سایت اینجاست که شما بدون پرداخت مبلغ های زیاد می توانید چنین فعالیتی را انجام دهید.

و سرمایه گذاری که در حوزه بهینه سازی سایت خود انجام می دهید، برگشت سرمایه قابل توجهی نسبت به دیگر شیوه های بازاریابی اینترنتی و سنتی خواهد داشت، در نتیجه اگر به دنبال ارتقا کسب و کار خود هستید.نخستین کاری که باید انجام دهید، سرمایه گذاری در حوزه سئو وب سایت خود است.

هنری فورد در مورد مهم بودن تبلیغات می گوید : توقف تبلیغات برای صرفه جویی در مبلغ ها مثل متوقف کردن ساعت برای صرفه جویی در وقت است.

مقصود از سئو و بهینه سازی سایت چیست؟

بدست آوردن درآمد بیشتر را می شود به صورت یکی از پر اهمیت ترین هدف های سئو فوری سایت دانست. در واقع، کسب و کار های آنلاین به مفهوم افزایش درآمد خود به جستجو بهینه سازی سایت شان هستند. سئو یاری می کند تا وب سایت های اینترنتی جایگاه خود در نتایج سرچ را بهبود ببخشند.

و رتبه های بیشتری در نتایج بدست آورند و به این صورت با قرار گرفتن در جایگاه بالا تر نسبت به رقبا می توانند کاربران بیشتری را به سوی سئو فوری سایت خود هدایت کنند.

جای شگفتی نیست که این روز ها صد ها سایت با کالا ها و خدمات مختلف، برای رسیدن به جایگاه اولیه نتایج جستجو با یکدیگر رقابت می کنند. به طور کلی اهداف سئو را می شود به طور زیر خلاصه کرد:

بالا بردن بازدید و ترافیک وب سایت

برندسازی آنلاین و گسترش اسم برند

افزایش فروش کالا ها و خدمات (افزایش درآمد)

بالا بردن و بهبود رتبه سایت

اصول سئو فوری چیست و چرا پر اهمیت است؟

سایتی که برای موتور های سرچ بهینه سازی نشده باشد، مثل دفتر یادداشت شخصی شما در محیط اینترنت است که تنها خودتان خواهید خواند و نمی‌ توانید انتظار داشته باشید فردی آن را بخواند.

برای آن که محتوای سایت شما کاربر پیدا کند و بتوانید در موتور های سرچ به نتایج درستی دست یابید باید با اصول سئو شناخت پیدا کنید.

بکارگیری اصول سئو فوری می‌ تواند جایگاه شما در نتایج سرچ را توسعه داده و ضمن افزایش مخاطب به فروش بیشتر سبب شود.

اگر چه گوگل به طور همیشگی الگوریتم ‌های خود را آپدیت می‌ کند و الگوریتم های آن همیشه در حال توسعه و تغییر هستند، اصول سئو قواعد و مقررات نسبتا یکسانی هستند که به عمل گرفتن آن‌ ها رتبه سایت شما را توسعه خواهد داد.

متخصصان حرفه ای سئو فوری، ضمن انجام دادن اصول سئو، به طور مستمر تغییرات گوگل را ارزیابی می‌ کنند و سعی می کنند از نتایج یافته‌ های خود را به مناسب ترین شکل ممکن برای رسیدن به رتبه‌ های برتر به کار ببرد.

پیدا کردن اصول واقعی سئو و دوری از شایعات و افسانه‌ های سئو می‌ تواند در رسیدن کسب و کار‌ ها به رتبه‌ های بالا تر موتور های سرچ اثر گذار باشد.

اهمیت سئو فوری در چیست؟

ممکن است شما هم مثل هزاران کسب و کار فقط به علت فواید دیجیتالی به سراغ بهینه سازی سایت رفته اید که بی‌ راه هم نرفته‌اید؛ به دلیل این که بی شک، بهینه سازی سایت کارایی جستجوپذیری و در دسترس بودن سایت شما را بهبود می‌ بخشد ولس سئو خاصیت دیگری هم دارد.

بعضی صاحبان کسب و کار ها به طور اشتباه گمان می‌ کنند سئو فوری، ویژه صنایع بزرگ است؛ ولی واقعیت آن است که بهینه سازی سایت به سایز شرکت ارتباطی ندارد، بلکه به طور زیادی تحت اثر انگیزه های پیشرفت، برنامه و بازاریابی اصولی شماست.

جستجوی ارگانیک، اساسی ترین منبع ترافیک سایت شماست.جستجوی ارگانیک سایت، قسمت بزرگی از عملکرد وب‌سایت‌ ها را به خود مختص می کند و از فایده های رقابتی پراهمیت در برابر دیگر کسب و کار ها به حساب می‌ رود. و در اخر، به بالا بردن نرخ تبدیل (conversion) یا مشارکت کاربران سبب می‌ شود.

همانگونه که بازاریابان می‌ دانند، گوگل قسمت بسیار بزرگ و قابل اهمیتی از بازار جستجو، به این معنی که ۷۵ درصد جستجو ها را در برابر رقبا، یعنی yahoo، Bing، Baidu و… در اختیار دارد.

این عدد به این مفهوم است که بیشتر مخاطبان در همه دنیا کمتر از روزی یک دفعه برای جستجوی اطلاعات به گوگل رجوع می‌ کنند.

به دلیل آن که گوگل علاوه بر مناسب ترین موتور جستجوگر در دنیا، مورد علاقه ترین سرویس ارائه دهنده ایمیل همچنین است. با این تعاریف پر واضح است که سئو فوری و سایتی بی نقص، شما را به یکی از منابع قابل اعتماد و مورد علاقه گوگل تبدیل خواهد کرد و به مفهوم دستیابی به کاربران بیشتر و گسترش برند است.

سئو سبب ایجاد اطمینان و credinility می‌شود.هدف پایانی سئو فوری و بهینه سازی سایت برای موتور های جستجو، بوجود آوردن سایتی با دامنه قوی، طراحی زیبا و بدون اشکال است که تجربه کاربری شگفت آوری پدید آورد و از راه جستجو به آسانی قابل دستیابی باشد.

موتور های جستجوگر از جمله گوگل فاکتور های مختلفی برای امتیازدهی به دامنه قوی سایت دارند، از جمله : بک لینک‌ های باکیفیت؛ شیوه های machine learning، بهینه کردن صفحات داخلی سایت و محتوا. فراموش نکنید که ساخت برندی قابل‌اعتماد، به کوشش، صبوری و تعهد و تضمین کیفیت احتیاج دارد. کاربران اصولا بی علت به یک کالا اعتماد نمی‌ کنند.

در نتیجه خدمات سئو فوری را در کنار توسعه کیفیت محصول، به طور موازی پیش ببرید.سئو خوب به مفهوم تجربه کاربری بهتر است.اگر خواستار باشیم روراست باشیم، باید بیان کنیم که رشد ارگانیک، آرزوی همه کسب و کارهاست؛ ولی شرکت‌ های مطرح مثل آمازون، از همان اول رشد ارگانیک نداشته‌اند.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran