5/5 - (10 امتیاز)

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان سئو تهران در ارتباط باشید

09367511706 – 02144030236

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

آنالیز وب سایت

آنالیز وب سایت اولین کاری است که در بهینه سازی سایت انجام داده می شود. در این مرحله سایت از نظر ساختاری و محتوایی آنالیز شده و مشکلات فنی و ساختاری مشخص می گردد.

تحلیل رقبا

سئو جنگ با رقبا است. در واقع اگر شما در یک کلمه کلیدی رقیبی نداشته باشید همواره رتبه 1 گوگل خواهید بود. تحلیل رقبا به شناخت نقاط قوت و ضعف رقبای کسب و کارها می پردازد.

سئو تکنیکال

مشکلات فنی و تکنیکال گاه عامل مهمی در عدم رتبه گرفتن سایتها هستند. تا زمانیکه مشکلات سئو تکنیکال سایت حل نشده باشد نباید انتظار دریافت رتبه های بسیار بالا را داشت.

تحقیق کلمات کلیدی

تحقیق کلمات کلیدی به ما می گوید که دقیقا باید بر روی چه کلمات کلیدی کار کنیم. بسیاری از کلمات کلیدی که در ابتدا در ذهن مدیران سایت است، کلمات درستی برای کسب و کار نخواهد بود.

تولید محتوا

محتوا پادشاه است. اگر سایت شما محتوایی نداشته باشد گوگل چیزی برای نمایش به کاربر نخواهد داشت. محتوا علاوه بر نقشی که در سئو دارد، در درک کاربر از کسب و کار شما نیز تاثیر زیادی دارد.

لینک سازی

لینک سازی کاتالیزور و معجون انرژی بخش سئو است. لینک سازی علاوه بر افزایش اعتبار سایت باعث افزایش رتبه کلمات کلیدی نیز خواهد شد.

نتیجه گرفتن یک کسب و کار از نظر سئو در کوتاه مدت و با سرعت صورت نمی گیرد، بلکه نیازمند زمان کافی است. در سرویس هایی که هدف رشد وب سایت است مدت زمان همکاری بایستی طولانی مدت باشد.

هر وب سایتی بسته به شرایط فعلی وب سایت و حوزه ای که در آن به فعالیت می پردازد می‌تواند در بازه های زمانی متفاوتی به نتیجه برسد.

از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.

برنامه سئو یک وب سایت نسبت به وب سایتی دیگر کاملا متفاوت است و نمی توان یک استراتژی مشخصی داشت و برای تمام سایت ها از آن استفاده کرد. از این رو ممکن است هزینه ماهانه اجرایی سرویس سئو برای یک سایت دو  یا چند برابر سایتی دیگر باشد.

هزینه های سرویس سئو در فایل پروپوزال برای هر درخواست محاسبه شده و ارسال می گردد.

از این رو برخی کلمات ممکن است در 6 ماه به رتبه های مناسب برسند، در صورتیکه برای رتبه گرفتن در برخی کلمات سخت تر گاه زمانی بیش از یکسال نیاز است.

در صورتیکه قصد دارید تا از سرویس سئو تخصصی سئو تهران استفاده نمایید، اولین قدم ارتباط با کارشناسان سئو تهران است. 

پس از تماس تلفنی یا ارسال پیام، کارشناسان ما سایت شما را بررسی خواهند کرد و ممکن است اطلاعات و دسترسی های بیشتری از کنسول گوگل یا آنالیتیکس درخواست شود و پس از بررسی دقیق، پروپوزال بهترین پلن سئو برای وب سایت شما ارائه خواهد شد.

معمولا پروپوزال های ارائه شده بصورت 6 ماهه یا یکساله می باشند.

خدمات سئو قسطی مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، ارائه دهنده خدمات تخصصی سئو قسطی ، با بهترین شرایط ممکن برای صعود سایت شما بر فراز موتور های جست و جو ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…
سئو قسطی سایت یکی از مواردی است که با سرعت سرسام آوری ذهن وبمسترها و مالکین کسب و کارهای اینترنتی را به خود مشغول نموده و آنها بیشترین تلاش خود را استفاده می نمایند تا رتبه مناسب تری در نتایج موتورهای جستجو داشته باشند.
نکته مورد توجهی که در زمینه این بحث موجود است این است که هر کدام از وبمسترهای جهان خود را به عنوان یک شخص بسیار کار کشته در این زمینه معرفی می‌کنند و اعتقاد دارند که به همه قواعد آن تسلط لازم دارند.
حالا برای اشخاصی که قصد دارند سئو قسطی سایت را به صورت پایه‌ای و اصولی بیاموزند، در ادامه مبانی مجموع سئو و بهینه سازی سایت برای موتور های جست و جو را آموزش خواهیم داد و قسمت ‌های متفاوت آن را معرفی خواهیم نمود.

سئو قسطی سایت چیست؟

سئو قسطی سایت یک اصطلاح تخصصی در زمینه برنامه نویسی و آماده سازی سایتمی باشد که از مخفف سه کلمه انگلیسی Search Engine Optimization ساخته شده است. این خود بیانگر این است که اصطلاح سئو قسطی و بهینه سازی وب سایت باید برای موتورهای جستجو و بر اساس استاندارد آنها صورت بپذیرد. تصور کنید که شما یک سایت دارید و پروسه محتوا گذاری آن به شکل زیر می باشد:
• یک مقاله متنی دارید که در ساختمان آن چند تصویر هم به استفاده شده است
• ربات های موتور های جست و جو برای ایندکس کردن محتوای شما به طرف صفحه مورد نظر می‌رود
حالا شما باید اطلاعات مورد نیاز را به ربات خزنده موتور جستجو یا همان خزنده گوگل بدهید تا بفهمد که محتوای شما در زمینه چه چیزی است و ساختار کلی آن را درک نماید. در نتیجه وجود قسمت ‌های زیر در محتوای شما بسیار تاثیر گذار است:
• قسمتی که عنوان مطلب را نشان دهد و برای مخاطب و موتور جستجو قابل فهم باشد (عنوان مطلب)
• قسمتی که توضیحات خلاصه ای از محتوا باشد (متا دیسکریپشن)
• قسمت ‌هایی که پل ارتباطی مقاله با یک موضوع منحصر به فرد باشند (کلمه کلیدی هدف)
• قسمت ‌هایی که معرفی کننده عکس های استفاده شده در محتوا باشند (تگ آلت عکس)
• قسمت هایی که ارتباط صفحه مورد نظر را با صفحات درونی یا بیرونی نشان دهند (لینک درونی و لینک بیرونی)
در کنار این گفته ها شما باید تغییراتی اساسی را هم در ساختار سایت خود به انجام دهید تا اصطلاحاً سئو قسطی سایت را به درستی انجام داده باشید.
پس برای عنوان جمع بندی، سئو و بهینه سازی سایت به معنای استفاده از ابزارهای مخصوص تعریف شده در محتوای سایت برای نمایش دادن ارتباط آن به یک موضوع مخصوص و قابل فهمیدن محتوا برای خزنده موتور جستجو می باشد.
حالا اشخاصی که به فکر بهینه سازی سایت خود می باشند، برای ساده تر شدن کار خواهند توانست تقسیم‌بندی متفاوتی روی آن انجام دهند که معروف‌ترین آن سئوی درونی سایت و سئوی بیرونی سایت است:

سئو درونی سایت یا On page SEO

سئو درونی سایت کلیه مواردی را شامل می‌شود که در قسمت درونی سایت و مرتبط با خود آن می باشند. در حقیقت هر چیزی که در مرز درونی سایت قرار دارد و می‌توان روی آن فعالیت های مختلفی را اعمال کرد که موتور جستجو و مخاطب ارتباط مناسب تری با محتوای درونی آن داشته باشند، در این بخش قرار می‌گیرند.
مواردی مثل لینک خارجی هم که در بیرون از سایت صورت می پذیرد اما نتیجه آن روی رتبه نهایی سایت در موتورهای جستجو بسیار اثر گذار می باشد به عنوان قسمتی از آن پیج سئو در نظر گرفته خواهد شد.

سئو بیرونی سایت یا Off page SEO

سئوی بیرونی سایت شامل مواردی گردیده است که نتیجه آن به شکل غیر مستقیم به ساختمان سایت بر می‌گردد، اما تغییری در ساختمان کلی سایت یا محتوای آن به وجود نمی آورد. برای مثال امکان دارد شما در شبکه‌های اجتماعی یا در انجمن‌ها و فروم های مختلف به تبلیغات برای برند کسب و کار خود بپردازید و از این روش مخاطبین زیادی را جذب کنید.
برای این کار احتیاجی به تغییر سایت خود ندارید و فقط باید در شبکه‌های اجتماعی یا فروم ‌ها فعالیت نمائید. اما در هر صورت نتیجه سئوی بیرونی سایت روی سئو سایت غیرقابل نادیده گرفته شدن است و در رتبه بندی پایانی تأثیر گذار می باشد.
با در نظر گرفتن هر 2 مورد و فعالیت هایی که روی سایت به وجود می‌آید، به شکل مجموع هر شخص برای بهینه سازی وب سایت خود باید موارد زیر را حتما انجام دهد.

بهینه سازی مقاله های سایت

با توجه به اینکه مقاله بارگزاری شده نخستین مساله ای است که مخاطب با آن مواجه می‌شود، طبیعی می باشد که بهینه سازی آن هم برای موتورهای جستجو و هم برای مخاطبین در اولویت می باشد و باید ساختار آن به طور کلی بهینه باشد. مقاله یکی از پر اهمیت ‌ترین مواردی است که حتی خود گوگل هم این مساله را به عنوان اصلی‌ترین فاکتور در تعیین رتبه پایانی سایت در موتورهای جستجو معرفی می‌ نماید. شما هم برای بهینه سازی و سئو قسطی سایت خود محتوای سایت با توجه به قوانین سئو سایت باید موارد زیر را حتما در نظر گرفت:
• یافتن کلمات کلیدی هدف و استفاده کردن آن به تعداد مناسب
• بهره بردن از کلمه کلیدی هدف در متا تگ‌ها مثل عنوان مقاله یا متا دیسکریپشن
• نوشتن محتوای مخاطب پسند و زیبا از نظر ظاهری با بهره بردن از پاراگراف بندی و خلاصه کردن جملات
• بهر بردن از محتوای یونیک که خودتان نویسنده و تولید کننده آن هستید
• بهره بردن از محتوای غیر کپی و اختصاصی که از هیچ سایتی دزدیده نشده باشد
• استفاده کردن از محتوای غیر متنی مثل تصاویر و ویدیوها یا انیمیشن های تبلیغاتی
• نوشتن محتوای تاثیر گذار برای پاسخ دادن به پرسش ها و ابهامات مخاطبین یا راهنمای خرید آنها در یک محصول منحصر به فرد
• استفاده کردن از محتوای تحقیقی که نتیجه یک تحقیق و آزمایش منحصر به فرد باشد
• نوشتن محتوایبدون نقص به منظور جواب به پرسش کاربران بدون تعصب شخصی.
در زمینه آماده سازی محتوا برای سئو سایت دو مورد دیگر هم موجود است. اصولاً محتوا های بلند از طرف موتورهای جستجو مورد استقبال قرار می‌گیرند و رتبه بهتری به دست می‌آورند، اما این مساله قطعی نمی باشد.
در ضمن موقعی که شما برای سایت خود محتوا تولید می کنید باید این محتوا برای مخاطب باشد، نه اینکه فقط محتوایی در سایت خود گذاشته باشید.

بهره بردن از کلمات کلیدی هدف و کلمات کلیدی مرتبط با مقاله

یکی دیگر از قسمت های‌های پر اهمیت سئو درونی سایت و به شکل جمیع سئو قسطی سایت شامل بهره بردن از کلمات کلیدی هدف می باشد. کلمات کلیدی در واقع لغت ها و کلمات ترکیبی می باشند که مخاطبین آنها را جستجو می‌ نمایند تا به جواب پرسش خود برسند.
برای مثال اگر یک مخاطب به دنبال یافتن برترین شرکت سئو می باشد در آسان ‌ترین حالت قابل پذیرش کلمه سئو در تهران را سرچ می‌کند و شما در محتوای سایت خود باید این کلمه را سئو کنید تا بتوانید جایگاه مناسبی کسب نمائید.
سئو کردن محتوای یک وب سایت برای کلمات کلیدی هدف شامل نکات زیر می باشد:
• بهره بردن از کلمه کلیدی در عنوان مطلب و متا دیسکریپشن
• بهره بردن از کلمه کلیدی در سرتیتر ها
• بهره بردن از کلمه کلیدی در ساختمان url
• بهره بردن از کلمه کلیدی در پاراگراف نخست مقاله و انتهایی مقاله
• بهره بردن استاندارد و هماهنگ از کلمه کلیدی
نقش کلمات کلیدی مرتبط در سئو قسطی سایت
جدای ازکلمه کلیدی هدف، بیشتر اوغات مشاهده می کنیم که بهینه سازی هایی برروی بعضی از کلمات دیگرصورت می پذیرد که به شکل ترکیبی از کلمه کلیدی هدف می باشند.
با توجه به اینکه مسابقه سئو قسطی در گرفتن رتبه عالی و بالا در کلمه کلیدی اصلی بالا م یباشد، استراتژی جایگزین این می باشد که از کلمات کلیدی مرتبط با مقاله خود استفاده شود. برای مثال شما می‌توانید برای کلمه کلیدی سئو در تهران موارد زیر را در نظر بگیرید:
سئو در تهران اقساطی
بهترین شرکت سئو در تهران
قیمت سئو در تهران
سئو در تهران ارزان

به چه شکلی کلمات کلیدی مرتبط را بیابیم؟

این احتمال وجود دارد که شما بتوانید به دلخواه ترکیبات مختلفی از کلمه کلیدی هدف خود به وجود بیاورید و برای هر کدام از آنها محتوای جداگانه یادداشت کنید.
اما کلمات کلیدی مرتبط با ارزش برای سئو قسطی سایت شامل لغاتی می‌شود که مخاطبان آنها را جستجو می نمایند. در حقیقت باید بررسی کنید کهمخاطبان بیشتر در موتورهای جستجو به دنبال چه لغاتی می باشند. در نتیجه استفاده از راهکارهای زیر به شما کمک خواهد نمود:
• استفاده از سیستم پیشنهاد گوگل: این اصطلاح که با گوگل ساجسشن google suggestion هم شناخته می‌شود مربوط به سیستم خود گوگل است که هنگام جستجوی یک کلمه چند نتیجه مشابه دیگر را هم در قسمت پایین آن به شما نشان می‌دهد و می‌گوید که کاربران از این واژه هم برای پیدا کردن محصول مورد نظر شما استفاده کرده‌اند.
• بهره بردن از بخش people also ask: گوگل در این بخش به شما اعلام می‌ نمایدکه مخاطبان در رابطه با جستجوی شما چه چیزهای دیگری را هم جستجو نموده اند و این اصطلاحات را خواهید توانست در ساختار متن خود به استفاده کنید تا به خزنده گوگل نشان دهید که محتوای شما در زمینه با چه موضوعی می باشد:
• کلمات کلیدی LSI: این لغات از روش پنهان و رابطه‌های مفهومی با کلمه کلیدی هدف شما در ارتباط می باشند و به عنوان یک سرنخ بسیار موثربرای موتورهای جستجو در فهم موضوع محتوای شما قابل استفاده می باشند.

• کلمات کلیدی مرتبط با مقاله: به طور معمول موقع جستجوی یک کلمه مخصوص در بخش پایینی نتایج چندین کلمه کلیدی به شما داده می‌شود که خواهید توانست از آن برای محتوا نویسی و سئو قسطی سایت خود استفاده نمائید.
با توجه به اهمیت نوشتن مقاله های تخصصی در بهبود رتبه سایت در نتایج موتورهای جستجو توصیه می‌ نمایم که حتماً از خدمات سئو تهران در زمینه تولید محتوا دیدن نمائید تا در این زمینه به شما کمک نمایند.

بهینه سازی تایتل ها در سئو قسطی سایت

عنوان مطلب به عنوان ساختار اصلی محتوای وب سایت شما و در واقع معرفی کننده یکی از صفحات شما می باشد. در بخش عنوان ، جذابیت و مورد توجه بودن به معنی جذب مخاطب و رعایت اصول فنی به معنای جذب خزنده برای به دست آوردن رتبه مناسب تر در نتایج موتورهای جستجو می باشد. هر شخصی برای عنوان مطلب خود این توانایی را خواهد داشت عنوان دلخواه را استفاده نماید اما سعی کنید برای بهینه‌سازی آن موارد زیر را رعایت نمائید:
• کلمه کلیدی هدف در عنوان مطلب حتما مورد استفاده قرار گیرد و ترجیحاً در شروع عنوان مطلب
• عنوان مطلب نباید بیشتر از ۶۰ کاراکتر باشد و بهتر است که از یک عنوان کوتاه و توصیفی استفاده نمائید
• کلمات کلیدی مرتبط به پرورش و جلب توجه گوگل و عنوان مطلب کمک می‌کند
• از کلمات کلیدی پر قدرت بهره ببرید تا کاربر را به سمت خود جذب نماید
• از ۶۰ کاراکتر خود به شکل کاملا بهینه استفاده کنید و احتیاجی به آوردن نام سایت یا نام دامنه نمی باشد
• از تگ H1 برای عنوان مطلب بهره ببرید
• هر صفحه باید یک عنوان مخصوص خودش را داشته باشد

بهینه سازی توضیحات متا برای بهینه سازی بهتر سایت

توضیحات متا برای معرفی نمودن خلاصه یک صفحه مورد استفاده قرار می گیرد و در واقع شرح صفحه را به عنوان خلاصه معرفی می‌ نماید.
متا دیسکریپشن نقش بسیار تاثیر گذاری در سئو قسطی سایت دارد و به فهم خزنده موتورهای جستجو از محتوای صفحه شما کمک خواهد نمود. در این بخش از محتوای سایت می‌توان برای معرفی بهتر یا بهره بردن از کلمه کلیدی استفاده نمود، اما توصیه می‌ گردد که برای بهینه سازی آن موارد زیر را حتما در نظر داشته باشید:
• میزان مقاله نوشته شده برای آن باید نهایتا ۲۰۰ کاراکتر باشد
• باید در ساختمان آن کلمه کلیدی مورد نظر به کار برده شود و در کنار آن کلمات کلیدی در ارتباط با سایت هم ضروری می باشد
• از تکرار زیاد و غیر ضروری کلمات کلیدی یا تکرار بی معنی از آن‌ها جدا خودداری گردد
• طول متا دیسکریپشن باید به نحوی باشد که در نتایج موتورهای جستجو به شکل کامل قابل نمایش باشد
احتمالاً مشاهده کرده اید که در بعضی موارد موتورهای جستجو به دلخواه جمله مختلفی را به عنوان متا دیسکریپشن معرفی کنند. این مساله به معنای رها نمودن متا تگ متا دیسکریپشن نمی باشد و شما حتماً یک متن توصیفی و خلاصه برای آن یادداشت نمائید.

توجه ویژه به زیر عنوان‌ها برای قالب محتوای نوشته شده

یکی از اصلی ین قسمت ‌هایی که برای به دست آوردن توجه مخاطبان و همچنین درک مناسب تر خزنده موتور جستجو از محتوا به کار گرفته می‌شود، سرتیتر ها یا زیر عنوان‌ها می باشند.
بودن این قسمت‌ها باعث خواهد شد که بلوک‌های نوشته ای محتوای شما اندازه ی کمتری داشته باشد و جذابیت محتوا برای کاربرد در سطح مناسبی حفظ گردد.
از جهت مقابل در بخش سرتیتر ها یا زیرعنوان ها می‌توان از لغات مرتبط استفاده نمود تا ارتباط مناسب تری با موتورهای جستجو برقرار گردد.
در ضمن بهره بردن از جملات پرسشی پرتکرار مخاطبان در موتورهای جستجو و توجه به احتیاج مخاطبان در این بخش به شما اجازه خواهد داد که آنها را در محتوای خود استفاده کنید و از این روش به پرسش های مخاطبین پاسخ دهید تا زمان زیاد تری در صفحه و سایت شما باقی بمانند.
اگر قصد دارید مخاطبان سایت شما حسی مثل حس یک دانش‌آموز به کتاب درسی پیدا ننمایند، نهایتا برای هر پاراگراف خود سه یا چهار خط متن یادداشت کنید .

بهینه سازی عکس ها

عکس ها و محتویات چند رسانه‌ای برای جذاب نمودن محتوای سایت و ارتباط مناسب تر مخاطبین با آن الزامی می باشد. در حقیقت یک عکس می‌تواند جایگزین چند خط محتوا گردد و این از خسته کننده بودن محتوای شما کم خواهد کرد.
فقط مشل آنجاست که استفاده از عکس ها و ویدیوها که خزنده موتورهای جستجو توانایی فهم و آنالیز آنها را ندارند و این در سئو قسطی سایت مسئله ساز می باشد.
در نتیجه برای استفاده درست از عکس ها در محتوای سایت خود موارد زیر را در نظر داشته باشید:
• تا جایی که ممکن است تصاویری را استفاده کنید که خودتان آنها را به وجود آورده اید
• هر اندازه میزان حجم تصاویر کمتر باشد سرعت لود شدن صفحه مورد نظر زیادتر خواهد بود
• از تگ آلت تصاویر بهره ببرید تا موتورهای جستجو محتوای عکس شما را درک کنند
• تا جایی که امکان دارد نام توصیفی برای تصاویر خود انتخاب نمائید و از اعداد یا اسامی بدون مفهوم استفاده نکنید
• از ابزار ‌های واسطه‌ایمثل cdn کمک بگیرید تا سرعت لود تصاویر شما اضافه شود.

استفاده از لینک درونی

یکی دیگر از مواردی که می‌توانید در محتوای سایت خود به وجود بیاورید و اتفاقاً روی سئو قسطی سایت هم بسیار موثر می باشد، استفاده از لینک درونی برای مرتبط کردن قسمت های مختلف به یکدیگر می باشد.
استفاده از لینک درونی در محتوای یک سایت هم می‌تواند به راهنمایی خزنده موتور جستجو کمک نماید و هم در باقی ماندن کاربر بر روی صفحه مورد نظر شما تأثیر داشته باشد. نقش لینک داخلی از سه جهت قابل بررسی است:
• زمانی که موتور جستجو وارد صفحه شما می‌ گردد اگر لینک درونی داشته باشد به سراغ این صفحات هم خواهد رفت
• زمانی که مخاطب وارد صفحه شما می گردد اگر لینک داخلی منتاسبی مورد استفاده قرار گرفته باشد وارد صفحات دیگر هم شده و این موقع ماندن مخاطب در سایت شما را بالا می‌برد.
• لینک درونی وسیله ای برای منتقل کردن اعتبار به یک صفحه مخصوص مثل صفحه فرود یا لندینگ پیج می باشد و شما به کمک لینک زیاد یک صفحه به موتورهای جستجو بیان می کنید که کدام صفحه برای شما در اولویت قرار دارد.

بهینه سازی لینک درونی برای سئو قسطی سایت

اگر چه معنا و مفهوم استفاده کردن لینک درونی برای مرتبط کردن پیج های مختلف به یکدیگر مورد نیاز و ضروری است، اما از تکنیک های زیر بهره ببرید تا لینک سازی صحیحی داشته باشید:
• تا جایی امکان دارد یک نقشه کامل برای لینک سازی برای خود به وجود بیاورید و آن را در یک فایل اکسل حفظ کنید
• این موضوع را در نظر بگیرید که فقط مورد احتیاج نمی باشد که همه لینک‌های درونی روی فقط کلمه کلیدی هدف پیاده شود
• تعداد لینک درونی موجود در یک صفحه را محدود نمائید
• لینک‌های درونی را به روشی به کار ببرید که برای مخاطبین مفید باشد
• فراموش نکنید که در متن صفحه خود لینک درونی داشته باشید
• از انکر تکست صحیح استفاده نمائید تا یک کلمه کلیدی را در سایت خود تقویت گردد

استفاده از لینک بیرونی

استفاده کردن از لینک خارجی یکی دیگر از  روش هایی که به سئو قسطی سایت شما کمک زیادی می‌کند. در واقع لینک خارجی در وضعیت طبیعی به این معنی است که وبسایت های دیگر از مطالب سایت شما استفاده نمایند و آن را به عنوان یک سایت مرجع معرفی نمایند.
به طور معمول این روند با درصد بسیار اندکی موفقیت‌آمیز است (البته بنده کاملا مخالفم) و به همین علت بیشتر وب‌مسترها ترجیح می‌دهند که پروسه لینک سازی را خودشان صورت دهند.
برای کسب موفقیت در زمینه تولید لینک بیرونی نوشتن پست مهمان در دیگر وبلاگ‌ها و همچنین بهره برداری از ریپورتاژ در وبسایت های اخباری راهکار مناسبی است که به طور معمول هرکدام از آنها با دو یا سه لینک فالو همراه می باشد.
در حقیقت این موضوع هم مورد توجه است که فعالیت در وبلاگ‌های دیگر و انتشار محتوا خواهد توانست شما را به لینک‌های نوفالو برساند که به طور معمول ارزش آنها کمتر می باشد، اما در اعتبار بخشیدن به یک پیج تاثیرگذارند و می‌توان آن را قسمتی از سئو و بهینه سازی سایت معرفی نمود.

بهینه سازی ساختمان url

بهینه سازی ساختمان url یا آدرس برگه یا نوشته یکی دیگر از مواردی می باشد که در بحث سئو قسطی سایت به آن توجه می‌شود و در واقع مربوط به سئو تکنیکال بوده است.
همانگونه که برای هر پیج از یک عنوان استفاده می‌شود، به طور طبیعی باید یک آدرس مشخص هم داشته باشد و این مسیر به شکلی تعریف گردد که موتورهای جستجو به سادگی به آن دسترسی لازم را داشته باشند.
برای آماده سازی ساختتمان url محدودیت زیادی وجود ندارد و در وضعیت استاندارد باید ۲۵۵ کاراکتر تولید شود. موقعی که مبحث آماده سازی مسیر یک صفحه بر طبق اصول سئو و بهینه سازی سایت مطرح می‌ گردد توصیه می‌شود که از چند کلمه شامل کلمه کلیدی مورد نظر به وجود آمده اند و کاملاً کم و توصیفی باشد.
در مورد فارسی یا انگلیسی بودن مسیر url محدودیتی توسط گوگل اعلام نگردیده است و ترجیح داده می‌شود که این مسیر به طور کلی سرراست و در دسترس مخاطبین باشد.

طراحی واکنش گرای سایت

بر اساس آخرین اطلاعات ارائه شده از طرف گوگل به طور تقریبی 7۰ درصد از سرچ های اینترنتی در گوشی‌های هوشمند و تبلت ها صورت می پذیرد و این خود بیان می کند که حجم بسیار زیادی از کاربران از این سیستم جستجو بهره می برند. در نتیجه طبیعی است که طراحی ریسپانسیو و واکنشگرا قسمت بسیار تاثیر گذاری از قسمت سئو سایت را به خود اختصاص دهد و برای وبمسترها در اولویت نخست باشد.بر طبق اینکه کمپانی ‌های تولیدکننده گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها تغییرات بسیار زیادی در سایز صفحات نمایش خود به وجود می‌آورند نمی‌توان به اندازه استاندارد منحصر به فردی برای آن تصور کرد، اما طراحی ساختار سایت باید به نحوی باشد که دکمه‌ها و لینک‌ها به وضعیت و نحو واضحی و مشخص نمایش داده شوند.
مجموعه سئو تهران یکی از حرفه‌ای‌ترین تیم های ایران در زمینه طراحی سایت است و می‌تواند طراحی سایت با ظاهری زیبا و بر اساس اصول سئو را برای شما انجام دهد.

نتیجه گیری نهایی

سئو قسطی سایت موضوع بسیار پر اهمیتی می باشد که هم با ادامه فعالیت یک سایت و هم با مقدار کسب درآمد آن گره خورده است. هر میزان که سئو و بهینه سازی وب سایت به حالت بهتری صورت بپذیرد در رتبه مناسب تری در نتایج موتورهای جستجو قرار خواهد گرفت و این فضا را برای به دست آوردن ترافیک ارگانیک و رایگان فراهم خواهد نمود.
البته سئو وب سایت بسیار گسترده می باشد و از نوشتن محتوای یونیک و اختصاصی گرفته تا استفاده از کدهای حرفه ای برای آماده سازی و طراحی سایت را شامل می‌شود.
تلاش نمودیم که به همه آنچه که احتیاج دارید در زمینه سئو قسطی سایت بدانید جواب دهیم. اگر قصد دارید در مورد خدمات سئو تهران بدانید یا برای بهینه سازی وب سایت خود احتیاج به کمک دارید با ما در ارتباط باشید.
اثر رفتار کاربران بر سئو سایت چیست؟
رتبه بندی سایت ها در موتور های جستجو به طور زیادی تحت اثر رفتار کاربران قرار دارد و مخاطبان نقش اثرگذاری در سئو قسطی یک سایت دارند. الگوریتم های تازه گوگل بویژه الگوریتم RankBrain پیوسته در حال ارزیابی و بررسی رفتار مخاطبان زمان جستجو هستند و متناسب با رفتار آن ها رتبه بندی های سایت را صورت می دهند.همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…
موتور های جستجو (گوگل) به انتخاب مخاطبان زمان جستجوی یک کوئری اهمیت ویژه ای دارند. زمانی که کاربری در گوگل سرچ می کند، گوگل در هر صفحه یک الی ده نتیجه مربوط به او پیشنهاد می دهد. این مخاطب هست که قصد دارد که روی کدام مورد کلیک کند.احتمال دارد تعداد کلیک بیشتری روی یک سایتی که رتبه کمتری نسبت به سایت دیگر دارد انجام شود، در این زمان گوگل تصمیم می گیرد جایگاه سایتی که بیشتر کلیک می خورد را بالا بیاورد و به نتایج بیشتر انتقال دهد. علاوه بر نرخ کلیک، مدت زمان فعالیت کاربران درون سایت تا جستجوی دوباره در گوگل (بازگشت مجدد به نتایج جستجو) همچنین خیلی مهم است.به مدت زمانی که مخاطب بعد از سرچ یک کوئری معین به یک سایت وارد می شود تا وقتی که دوباره برای سرچ همان کوئری به نتایج سرچ باز می گردد، Dwell Time می گویند.

در صورتی که مخاطل بلافاصله بعد از ورود به صفحه از یک سایت، آن صفحه را رها کند و برای مشاهده اطلاعات مورد احتیاج خود به سایت های دیگری وارد شود.

گوگل یک رتبه منفی را برای این سایت در نظر می گیرد به دلیل آن که این سایت نتوانسته است در کوئری موردنظر مخاطب، اطلاعات پرفایده و کاملی را به وی عرضه دهد.

مناسب ترین شیوه یادگیری و آموزش مفاهیم سئو چیست؟

سئو قسطی یک کار طولانی مدت است. به علت این که الگوریتم های گوگل در طول زمان عوض می کنند و همینطور قدرت رقبای شما همچنین متغیر است، برای گرفتن نتیجه خوب از سئو سایت تان باید در طول زمان و به طور مداوم بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما فعالیت شود.

همه اشخاصی که در سایت فعال هستند از برنامه نویس سایت گرفته تا شخصی که محتوای سایت را تهیه می کند باید شناخت کافی با اصول نخست سئو داشته باشند به همین دلیل دانستن معنای سئو قسطی و آموختن نخست سئو لازم است. برای مطالعه مقالات آموزشی انتشار یافته توسط ما می توانید به صفحه سئو تهران رجوع کنید.

با آموزش سئو قسطی و بهینه سازی سایت توسط سئو تهران صفحه نخست گوگل متعلق به شماست. بعد از مطالعه مفاهیم نخست و عمومی سئو می توانید به مشاهده ویدئو های حرفه ای آموزش سئو و کتاب های آنلاین این زمینه بپردازید بعد از بدست آوردن دانش و تجربه نسبی در حوزه سئو و بهینه سازی سایت دیگر صرف زمان برای آموختن شخصی و مطالعه مقاله چندان منطقی نیست.

به شما پیشنهاد داریم مقالات ما را مطالعه فرمایید.سئو تهران به صورت یکی از شرکت های معتبر و قدیمی در حوزه سئو و بهینه سازی سایت که بیشتر از 10 سال سابقه فعالیت در این حوزه را دارد، با ارائه عملکرد های سئو تخصصی و بهینه سازی سایت برای موتور های سرچ بر اساس بوجود آوردن برنامه محتوایی و هدفگذاری مناسب، به دنبال ایجاد افزایش مخادب هدفمند از گوگل برای سایت شماست.

  • تهیه و ارائه گزارش ماهانه از توسعه پروژه سئو و اقدامات انجام گرفته روی آن
  • رساندن سایت در لغات کلیدی مربوط به صفحه نخست گوگل
  • بهبود سئو خارجی سایت و برندسازی آنلاین سایت
  • ارزیابی ساختار داخلی سایت و بهبود سئو داخلی سایت
  • آنالیز و ارزیابی رقبا
  • بررسی لغات کلیدی و میزان رقابت آن ها

ارزیابی سایت یکی از پردازش های مهم سئو قسطی و بهینه سازی سایت در سئو تهران است در صورتی که وب سایت شما رتبه بالایی در گوگل و دیگر موتور های سرپ ندارد می توانید از فعالیت تحلیل سایت سئو تهران استفاده کنید تا نقاط ضعف و قدرت سایت خود را بشناسید .

با به کار بردن از سرویس تحلیل سایت، نقاط ضعف و قوت سایت شما معین شده.

و بر اساس این موارد می توانید نرخ تبدیل سایت خود را بالا ببرید . کارشناسان سئو تهران علاوه بر اینکه سایت شما را از دید بهینه سازی سایت (سئو قسطی) ارزیابی می کنند، مواردی را که در حوزه افزایش نرخ تبدیل (بازدیدکننده به مشتری) موجود هستند استخراج کرده و پیشنهادات پر فایده ای در جهت بهبود چیدمان، گرافیک، سئو، امنیت و محتوای سایت به شما عرضه خواهند کرد.

با توجه به سئو قسطی ارزیابی سایت های کاربران از دید سئو، یکی از فعالیت های خیلی مهم در پردازش خدمات سئو تهران است که به برنامه ریزی پروژه یاری می کند. پر اهمیت ترین پرسش هایی که در ارزیابی سایت باید به آن ها جواب داد عبارتند از:

کاربران هدف و مخاطب کسب و کار مورد نظر در گوگل به جستجو چه لغاتی هستند؟

رقبای ما از چه شیوه هایی برای جذب کاربر استفاده می کنند

چه کارایی را می توانیم به سایت خود بیفزاییم که از راه آن ها بتوانیم نرخ تبدیل بیشتری ایجاد کنیم؟

چطور می توانیم ارتباط خوبی میان محتوای سایت از دید طبقه بندی بوجود آوریم؟

آیا سایت ما رفتار خوبی در مقابل کاربر از خود نشان می دهد؟

کارشناسان سئو قسطی در سئو تهران در همه طول پروژه با ارزیابی نکات فوق و خیلی از آیتم های دیگر، برنامه مناسب سبب افزایش ترافیک سایت و تبدیل این ترافیک به کاربر را برای شما بوجود می آورد. ارزیابی سایت یکی از پردازش های مهم سئو در شرکت سئو تهران است.

بلکه با اهمیت دادن به تجربه کاربری، جایگاه در حال حاضر را به دست آورده‌اند. گوگل همچنین به مرور زمان فاکتور هایی تجربه کاربری مطلوب را از راه فیدبک‌ های کاربران، معین داده شده است و آن را از پر اهمیت ترین علل امتیازدهی به سایت ها قرار داده است.

برای نمونه لازم است که به صفحات نتایج سرچ گوگل (SERP) زمان تایپ یک عبارت، نگاهی بیندازید. گوگل در همان صفحه جواب مطلوب مخاطب را به او می‌دهد و مخاطب با خواندن SERP مناسب ترین لینک را انتخاب می‌ کند و داخل سایت می‌ شود. در حقیقت هدف اصلی گوگل از اصرار بر بهینه سازی یک سایت آن است که مخاطبان با کمترین کلیک، به آنچه خواستارند، دست یابند.

بیشتر بخوانید : شرکت سئو
با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran