امتیازدهی به : post

طراحی سایت بازی در سئو تهران

امروزه بازی ها از حالت سنتی گذشته خارج شده اند و رنگ و بوی جدیدی به خود گرفته است. سبک زندگی های جدید باعث شده است که دیگر کودکان نتوانند مانند گذشته به فعالیت و انجام بازی هایی که نیازمند مکان باز یا تعداد افراد بالا است بپردازند. به همین دلیل بازی های کامپیوتری با هدف رشد دادن استعدادها و در مواردی آموزش کودکان به وجود آمدند. تا بتوانند جایگزین خوبی برای بازی های سنتی باشند.

این نوع بازی ها نمی توانند به صورت کامل جای جنب و جوش و فعالیت که مختص بازی های سنتی است را بگیرند. اما تا حدی می توانند کودکان را با شرایط زندگی جدید سازگار کنند.

طراحی سایت بازی یکی از مهم ترین فعالیت هایی است که می توانید برای گسترش و پیشبرد اهداف شغلی خود انجام دهید. اما چیزی که مهم است شناخت نیاز کودکان در مورد اهداف آموزشی است.

زیرا والدین ترجیح می دهند که اگر کودکان می خواهند ساعاتی از روز را به بازی کردن بپردازند. مشغول انجام بازی هایی شوند که به رشد ذهنی و ارتقای زمینه های فکری آن ها کمک کند.

زیرا برخی از بازی ها تنها با هدف سرگرم کردن و بدون توجه به نیاز واقعی کودکان و نوجوانان طراحی می شوند. یک فرد فعال در زمینه طراحی سایت بازی باید تمام تلاش خود را بکند تا با شناخت کامل نیاز کودکان به طراحی یک سایت منحصر به فرد در زمینه بازی بپردازد.

فواید طراحی سایت بازی

همان طور که قبلا هم بیان کردیم. نیاز جوامع نسبت به قبل بسیار تغییر کرده است. افراد تمایل دارند که خود را با شرایط موجود سازگار کنند و نیاز به بازی و سرگرمی را در کودکان خود بر طرف کنند. برخی از افراد گمان می کنند که انجام بازی های کامپیوتری مانع توجه کودکان به فعالیت های درسی می شود.

اما انجام آن ها به صورت قانونمند و برنامه ریزی شده به رشد و ارتقای فعالیت های ذهنی کودکان کمک می کند. طراحی سایت بازی دارای فواید مختلفی است که با توجه به آن ها می توانید به رشد و ارتقای شغل خود کمک کنید. در زیر به برخی از فواید طراحی سایت بازی می پردازیم:

کمک به ارتقا رشد ذهنی کودکان و نوجوانان، بازی هایی که با این هدف طراحی می شوند. به صورت غیر مستقیم مانند یک معلم به آموزش کودکان می پردازند. و از آنجایی که ورود به سایت و یا اپلیکیشن بازی های مختلف یکی از ضروری ترین نیازهای بشر شده است. با طراحی سایت بازی می توانید به جبران این نیاز بپردازید.

علاوه بر اهداف آموزشی بازی ها تا حدی باید نیاز به سرگرمی کودکان و نوجوانان را جبران کنند. بنابراین باید توجه کنید که این نیاز را به درستی برآورده کنید. هنگامی که به طراحی سایت بازی می پردازید باید نیاز به سرگرمی را نیز در نظر بگیرید.

یکی از مزایای طراحی سایت بازی تامین مالی صاحب وب سایت است. هرچه عضویت افرادی که می خواهند بازی کنند بیشتر شود مسلما میزان درآمد و سود صاحب وب سایت نیز بیشتر خواهد شد‌.

علاوه بر این سایت های مرتبط نیز تمایل دارند که تبلیغات خود را در سایت شما جایگذاری کنند. مهدکودک ها، شهربازی ها، مراکز خرید اینترنتی یا حضوری کودکان با سپردن تبلیغات خود به سایت شما می پردازند.

معمولا افرادی که علاقه زیادی به بازی های اینترنتی دارند. زمان زیادی را در سایت های بازی می گذرانند. بنابراین شما می توانید از آن ها آبونمان دریافت کنید.

امکانات و بخش های مختلف طراحی سایت بازی

طراحی سایت بازی یکی از مهم ترین اقداماتی است که با انجام آن می توانید به سود بالایی دست پیدا کنید. یک سایت بازی از بخش های مختلفی تشکیل شده است که در ادامه شما را با این بخش ها و کاربرد و عملکرد قسمت های مختلف آن آشنا می کنیم:

عضویت و ورود

اولین و مهم ترین قسمت سایت، پر کردن فرم عضویت و آبونمان است. افرادی که قصد ورود به سایت شما را دارند ابتدا باید فرم مربوط به عضویت و آبونمان را پر کنند.

قسمت مربوط به نوار جستجو

این قسمت یکی از مهم ترین و کاربردی ترین قسمت هایی است که افراد برای جستجو ژانر و اطلاعات مورد نیاز خود در مورد بازی احتیاج دارند. این قسمت کمک زیادی به سرعت دسترسی افراد به بازی مورد علاقه می کند.

بخش مربوط به معرفی و توضیحات بازی

یکی از مهم ترین بخش های طراحی سایت بازی، بخش مرتبط با توضیحات روند بازی و داستانی است که بازی بر اساس آن ساخته شده است. علاوه بر این در این بخش باید توضیحات کاملی راجع به ترفندها، جوایز، و مراحل مختلف ارائه دهید‌. هرچه توضیحات مربوط به این بخش کامل تر باشد. اشتیاق افراد برای ورود و عضویت، سپس وارد شدن به مراحل بازی بیشتر خواهد شد.

بخش مربوط به اخبار بازی

از قسمت های مهم طراحی سایت بازی قسمت مربوط به اخبار بازی می باشد. شما می توانید جدید ترین اخبار مربوط به بازی های مشهور دنیا و همچنین می توانید به معرفی بازی های مختلف داخلی و خارجی بپردازید. و اگر نسخه جدید مرتبط با بازی های مختلف وجود دارد آن ها را نیز معرفی کنید.

بخش مربوط به نقد و بررسی کاربران

صفحه مربوط به نقد و ارزیابی بازی یکی از ضروری ترین و مهم ترین قسمت هایی است که باید برای طراحی سایت بازی در نظر بگیرید. زیرا کاربران با مشاهده چنین صفحاتی به این نتیجه می رسند که مدیر وب سایت ارزش بالایی برای نظرات آن ها قائل است. علاوه بر این کاربران با دادن امتیاز به سایت باعث ارتقاء آن می شوند.

بخش فروشگاهی بازی

این قسمت دقیقا مشابه فرایند فروش در طراحی سایت فروشگاهی است. توجه داشته باشید که این بخش باید به صورت کامل به معرفی بازی های فروشی بپردازد. یعنی علاوه بر عکس، باید توضیحات کاملی راجع به فرایند و نوع بازی ارائه دهید. تا کاربران بتوانند با دریافت توضیحات کامل اقدام به خرید بازی کنند.

قسمت مرتبط با ارتباط مشتری با شما

این قسمت نیز یکی از ضروری ترین بخش های مربوط به طراحی سایت بازی است. مواردی که باید برای این بخش در نظر بگیرید شامل فرم اینترنتی ارتباط با شما و قرار دادن شماره های تماس می باشد.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran