امتیازدهی به : post

طراحی سایت با html

طراحی سایت با html یکی از رایج ترین روش های طراحی سایت است. زمانی که سخن از طراحی سایت می شود یادمان به زبان برنامه نویسی html می‌افتد، زیرا کاربرد های زبان برنامه نویسی در طراحی سایت بسیار زیاد است و تمایل افراد برای طراحی سایت به وسیله آن بسیار بیشتر از سایر زبان های برنامه نویسی است .

راحتی کار کردن و امکاناتی است که در اختیار ما می گذارد. در واقع می‌توانیم بگوییم که طراحی سایت html یکی از ملزومات اساسی در طراحی سایت است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. با استفاده از زبان برنامه نویسی html شما یک قالب برای سایت خود طراحی می کنید. واسطه کمک از این زبان نشانه گذاری می توانید به تفکیک بخش های مختلف بپردازید.

 با استفاده از این زبان برنامه نویسی می تواند یک صفحه یکسان را به بخش‌های مختلفی تقسیم کنید که هر کدام دو موضوع متفاوت می پردازند. در صورت آشنایی با زبان html شما می توانید از تگ های مختلف در صفحات خود استفاده کنید.

یادگیری زبان برنامه نویسی html زیاد پیچیده و مشکل نیست بنابراین اگر خودتان در دست طراحی سایت دارید باید بدانید که آشنایی با زبان های برنامه نویسی معروف مانند html و css بسیار ضروری است.

‏ ‏html مخفف عبارت Hyper text markup Langage است. همانطور که گفتیم یک زبان نشانه گذاری است که با استفاده از آن می توانید طرح های کلی و نقشه هایی که در ذهن وجود دارد را در یک وب سایت پیاده کنید.

یک فرد متخصص در زمینه طراحی سایت می تواند به راحتی با استفاده از این زبان برنامه نویسی و پیاده سازی نقشه ها و برنامه های پولی که برای طراحی سایت در ذهن دارد بپردازد.

کاربرد این زبان برنامه نویسی در چند سال اخیر بسیار زیاد شده است و کلیه برنامه نویسان آن را مانند زبان مادری باید یاد بگیرند.

در صورتی که شما به تازگی اقدام به طراحی سایت کرده اید و می خواهید با زبان html آشنا شوید. مطمئن باشید که به راحتی می توانید آن را یاد بگیرید. هر کسی که حتی کمی با کامپیوتر آشنایی دارد هم می تواند یادگیری طراحی سایت html بپردازد. مطمئن باشید که کار مشکلی نیست و از پس آن بر می آیید.

آیا برای طراحی سایت یادگیری زبان html کافی است؟

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که آیا برای طراحی سایت یادگیری زبان html کافی است یا باید یادگیری زبان های برنامه‌نویسی دیگران پرداخت. همان طور که گفتیم زبان برنامه نویسی html زمینه اصلی طراحی سایت است و هر فردی که قصد طراحی سایت دارد باید با این زبان برنامه نویسی آشنا باشد.

اگر بخواهید از آن به عنوان یک زبان برنامه نویسی برای تمامی وب سایت ها استفاده کنید. مطمئنا کار نشدنی است زیرا شما باید با سایر زبان های برنامه نویسی آشنایی کامل داشته باشید تا به یک طراح سایت حرفه ای  تبدیل شوید.

میزان پیشرفت علم ارتباطات در چند سال اخیر بسیار گرفته است بنابراین اگر شما بخواهید بدون توجه به این علم و زمینه‌های مهم آن به طراحی سایپا پردازی موفق نخواهید شد لازمه قدم گذاشتن در این زمینه توجه کافی به تمامی زبان های برنامه نویسی و تلاش برای موفقیت در همه آنها درست است از زبان برنامه نویسی html و طراحی سایت با html خاص ترین موارد محسوب می شوند اما بی توجهی به سایر زبان های برنامه نویسی هم می تواند. وجهه شما را نامعتبر کند.

پس باید تلاش کنید که هر طور که شده با طراحی سایت آشنایی پیدا کنید و همچنین به زبان های مختلف آن نیز مسلط شوید.

طراحی سایت حرفه ای با html

بسیاری از مشتریان ما که با مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران تماس می گیرند. نیازمند طراحی سایت حرفه ای html هستند بنابراین ما تمام تلاش خود را می کنیم که به بهترین شکل ممکن به طراحی سایت برای آنها بپردازیم نقشه کلی که در ذهن یک برنامه نویس وجود دارد به وسیله زبان برنامه نویسی html قابل اجرا است .

بنابراین اگر پلان خاصی بر روی سایت خود در نظر دارید می توانید آن را با کارشناسان ما در میان بگذارید تا تمام تلاش خود را برای اجرای این ‏نقشه را انجام دهند.

طراحی سایت یک فرایند کاملاً تخصصی است که تنها از عهده ی یک فرد حرفه ای و آشنا با زبان های برنامه نویسی بر می آید. بنابراین اگر قصد طراحی سایت دارید حتماً با مجموعه ما در ارتباط باشید.

بررسی مفهوم سایت استاتیک و داینامیک

یک سایت از دو قسمت استاتیک و داینامیک تشکیل شده است اگر بخواهیم با استفاده از یک مثال به توضیح این بخش به شما بپردازیم باید بگوییم که یک این اتومبیل را در نظر بگیرید که قسمتهای مختلفی تشکیل شده است تا زمانی که تمامی قسمتهای آن در کنار یکدیگر قرار می گیرند کار نمیکنند قسمت طاهری اتومبیل بدنه صندلی ها تمام چیزهایی هست که مشاهده می کنیم.

بزار می توانیم قسمت استاتیک آن در نظر بگیریم. و قسمت های داخلی نظیر موتور و دینام و بسیاری از قطعات دیگر که به کارایی اتومبیل شما کمک می کنند. بخشی هست که برای ما قابل د مشاهده نیست و نقش بزرگی را در فرآیند کار کردن موتور بازی می کند این قسمت بخش داینامیک یک موتور محسوب می‌شود.

طراحی سایت html نیز به همین صورت است. بخشی که به وسیله زبان برنامه نویسی html قابل اجرا هست همان بخش استاتیک و ظاهری یک وب سایت محسوب می شود انتخاب قالب ها و گرافیک های مختلفی کلیت یک سایت را تشکیل می دهند همان بخش استاتیک هستند اما موارد دیگری که در وب سایت شما قرار می گیرد و به کارایی آن کمک می کند بخش داینامیک محدود می شود.