امتیازدهی به : post

درباره طراحی سایت شرکت هواپیمایی

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، ارائه دهنده خدمات تخصصی طراحی سایت شرکت هواپیمایی، در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت اقساطی و فوری توسط برترین برنامه نویسان ایران . همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئوتهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

ظاهر زیبا برای طراحی سایت شرکت هواپیمایی

این اولین و مهمترین عنصر در درباره طراحی سایت شرکت هواپیمایی حرفه‌ای است. ما در دنیای ویژوال زندگی می‌کنیم و ظاهر یک وبسایت می‌تواند اهمیت بسیار زیادی داشته باشد.

با یک کلیک مشتری شما می‌تواند به راحتی سراغ وبسایت دیگری برود. پس جذب کاربر در هر لحظه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. ظاهر درباره طراحی سایت شرکت هواپیمایی خوب ویژگی‌های زیر را دارد:

در وبسایت خود چند جایی فضای خالی بگذارید. کل وبسایت را با متن و تصویر پر نکنید. اگر وبسایت شما شلوغ و درهم و برهم باشد، کاربر مجبور است زمان بیشتری صرف کند تا اطلاعات وبسایت شما را بررسی کند تا به اطلاعات موردنیازش دست پیدا کند.

از سفید گذاشتن فضا در وبسایت خود نهراسید. مثل پیشخوان آشپزخانه، مردم یک صفحه تمیز دوست دارند و حاضرند همانجا برای دریافت اطلاعات خود منتظر بمانند.

عکس و گرافیک. تصاویر و عکس‌های مخصوص وبسایت خود را داشته باشید. تصاویر طبیعی با کیفیت بالا. قطعا اگر بخواهید حرفه‌ای‌تر عمل کنید، باید عکاس حرفه‌ای استخدام کنید.

طراحی Homepage: به همان اندازه که تصاویر باکیفیت اهمیت دارند، استخدام یک طراح برای وبسایت نیز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. یک طراح باتجربه و حرفه‌ای می‌داند که چه متن و تصویری با هم خوب می‌شوند و افراد بیشتری را به خود جذب می‌کنند.

صفحه خانه با پیامی روشن

وقتی بازدیدکنندگان وبسایت شما را می‌بینند، می‌خواهند روی صفحه خانه فرود بیایند، پس فرصت خوبی دارید که هر چه می‌خواهید درباره شما بدانند را در صفحه خانه در اختیار آن ها بگذارید.

به این سوالات پاسخ دهید: که هستید؟ چه کاری می‌کنید؟ چه سود و ارزشی ارائه می‌دهید؟

اگر می‌خواهید مخاطب با سرچ در وبسایت شما، خودش جواب این سوالات را پیدا کند، باید بدانید که موفق نخواهید شد. هر فرد فقط 0.05 ثانیه وقت می‌گذارد که صفحه خانه شما را ببیند و تصمیم بگیرد آن را ترک کند یا نه.

پس شما کمتر از یک ثانیه وقت دارید تا نظر او را جلب کنید، به کاربران بگویید که هستید و چرا باید به شما و کسب و کارتان نزدیک شود.

وقتی کسی وارد صفحه خانه شما می‌شود، فرصتی دارید که با او ارتباط برقرار کنید. امروزه مشتریان عادت کرده‌اند اطلاعاتی که می‌خواهند را خیلی سریع بدست بیاورند، با 2 میلیارد وبسایتی که در حال حاضر وجود دارد، باید بتوانید سریعا به این سوالات جواب بدهید.

اینجا است که میزان مناسبی از فضای سفید می‌تواند تاثیر خوبی داشته باشد. سادگی باید از اصلی‌ترین ویژگی‌های صفحه اول سایت شما باشد. اگر صفحه خانه تمیز و مرتب باشد، اطلاعات مهم در خصوص کسب و کار شما ارائه خواهد شد و پیام شما به وضوح منتقل می‌شود.

جای درست اطلاعات تماس

مشتری ثابت وقتی وارد وبسایت شما می‌شود، می‌خواهد زمان بیشتری را در سایت شما بماند و پیامی که شما در صفحه خانه می‌دهید، می‌تواند او را متقاعد کند که شما گزینه درست هستید.

راه‌های ارتباط با خودتان را تسهیل کنید. مطالعات نشان داده‌اند که در صورتی که اطلاعات تماس در دسترس نباشد، 44 درصد بازدیدکنندگان وبسایت را ترک می‌کنند و 64 درصد می‌خواهند اطلاعات تماس را ببینند.

امروزه گزینه‌های زیادی برای ارتباط وجود دارد. بهتر است گزینه‌های مختلف را در اختیار مشتری بگذارید تا هر کدام برایش مناسبتر است، انتخاب کند.

اگر کسی به سایت شما راه پیدا کرد و تصمیم گرفت با شما تماس بگیرد، نگذارید یک بار دیگر وارد صفحه خانه شود تا اطلاعات تماس را پیدا کند، با این کار شما به مرور مشتری خود را از دست می‌دهید.

در واقع اطلاعات تماس باید در همه صفحات وجود داشته باشد. بهترین روش، استفاده از سر صفحه و پا صفحه است. سر صفحه و پا صفحه تر و تمیزی که سایت را شلوغ نکند، اما در عین حال اطلاعات کامل داشته باشد و به راحتی یافت شود.

صفحه «درباره ما» که خسته‌کننده نباشد

صفحه درباره ما نیز مانند اطلاعات تماس اهمیت بسیار زیادی دارد، 52 درصد از بازدیدکنندگان می‌خواهند اطلاعات «درباره ما» را یکبار در صفحه خانه ببینند.

این مکانی است که می‌توانید داستان خود را بگویید. باید شخصی، کامل، مشخص و به روز باشید. باید بدانید صفحه «درباره ما» یکی از پربازدیدترین صفحات یک سایت موفق است.

به مرور زمان و تغییراتی که در شرکت شما اتفاق می‌افتد، اطلاعات درباره ما نیز باید به روز رسانی شود. سعی کنید درباره ما بیشتر از یک پاراگراف باشد. اگر نوشتن متن «درباره ما» برای شما سخت است، از دوست و همکاران خود بخواهید بنویسند، از مطالبی که آنها می‌نویسند، شگفت‌زده خواهید شد.

Call to action یا فراخوان عمل باید واضح و گویا باشد

اگر مشتری ثابت وارد وبسایت شما شود و در آن جستجو کند، می‌خواهید پس از آن چه کاری انجام دهد؟ نباید تصور کنید که مخاطب قرار است تا آخر در صفحه خانه بماند.

آیا به اشتراک بیشتری برای خبرنامه خود نیاز دارید؟ به دنبال شرکت‌کننده بیشتر برای وبینارها هستید؟ یا انجام خرید بیشتر؟

CTA خوب و واضح می‌تواند مخاطب شما را هدایت کند: با ما تماس بگیرید، حالا خرید کنید، با ما در ارتباط بمانید، چت کنید، ثبت نام، خرید. همگی دکمه‌های فراخوان عمل هستند.

مخاطب وبسایت شما تعداد زیادی اطلاعات و تبلیغات پیش روی خود می‌بیند، پس بهتر است گام بعدی او را برایش واضح و ساده کنید. 47 درصد وبسایت‌ها فراخوان عملی دارند که کمتر از 3 ثانیه برای کاربر زمان می‌برد تا آن را ببیند.

رعایت سئو یا بهینه‌سازی موتورهای جستجو پس از درباره طراحی سایت شرکت هواپیمایی

گرچه طراحی و محتوا از عناصر اساسی درباره طراحی سایت شرکت هواپیمایی حرفه‌ای هستند، اما اگر کسی آن را پیدا نکند هیچ فایده‌ای ندارد.

93 درصد جستجوهای اینترنتی توسط موتورهای جستجو انجام می‌شود. اگر می‌خواهید وبسایت شما توسط موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ دیده شوند، نیاز به سئو دارید.

بهترین روش برای بهبود سئو این است که مطمئن شوید محتوا و تصاویر شما با کلمات کلیدی، متا دیتاها، تگ‌های H1 و H2 در وبسایت شما مطابقت یافته است.

هر یک از صفحات وبسایت شما باید بر یک کلمه کلیدی تمرکز داشته باشد، کلمه‌ای که پیام اصلی صفحه را منتقل می‌کند (برای مثال عکاسی عروسی، قوانین مالیات، امکانات اقامتی) محتوا نیز باید این پیام را برساند.

با استفاده از افزونه سئو می‌توانید استفاده از کلمه کلیدی خود را بررسی کنید و بفهمید صفحه شما سئو فرندلی است یا خیر.

اگر وبسایت شما در وردپرس درباره طراحی سایت شرکت هواپیمایی شده است، ما به شما افزونهyoastرا پیشنهاد می‌کنیم، این افزونه نمی‌گوید چطور سئو کنید اما برای بهبود سئو توصیه‌هایی ارائه می‌دهد.

صفحات ایندکس شده

اگر به موتورهای جستجو نگویید که وجود دارید، برای مخاطبان سخت خواهد بود که شما را پیدا کنند. یاد بگیرید چگونه وبسایت خود را در موتورهای جستجوی معروف ارائه دهید، بدین صورت شاهد افزایش دسترسی و ترافیک وبسایت خود خواهید بود

دلایل مهم انتخاب وردپرس

وردپرس از زبان فارسی پشتیبانی میکند و آپدیت و به روز است.

وردپرس به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می گیرد.

مناسب تازه کاران می باشد.

مناسب برای هر نوع سایتی

واکنش گرا بودن تمام قالب ها

پشتیبانی عالی

پشتیبانی از زبان فارسی

WordPress یک سیستم مدیریت محتوا (CMS) است که در کشور ما نماینده رسمی دارد و تمامی نسخه های آن به صورت رایگان دروب سایت وردپرس فارسیو دیگر وبسایت های موجود قرار دارد.آپدیت اینcmsبه صورت خودکار هر چند وقت یک بار انجام میشود.

وردپرس رایگان برای درباره طراحی سایت شرکت هواپیمایی

آموزش طراحی وب سایترایگان با وردپرس وقتی زیباتر می شود که بدانید تعداد نامحدودی از قالب های رایگان برای این CMS وجود دارد. از منابع رایگان آن میتوان به منبع پوسته وردپرس و از منایع پولی آن می توان به وب سایت تم فارستاشاره نمود.

مناسب تازه کاران

اگر شما میتوانید در ورد مایکروسافت مطلب بنویسید پس اضافه کردن نوشته در وردپرس برای شما کار آسانی است!

شما میتوانید برای ارتقای وبسایت خود از افزونه های متعدد که به صورت رایگان و پولی در سایت های مرجع وجود دارد استفاده کنید.این افزونه ها یا پلاگین ها میتوانند به شما در جهت داشتن یک وبسایت کامل و زیبا کمک کنند.

افزونه ها در واقع به سایت شما امکاناتی که نیاز دارید میدهند و دسترسی به آنها بسیار ساده است.با “پلاگین ها یا همان افزونه ها” شما قادر به اضافه کردن فرم های تماس، فرم های اشتراک، گالری عکس ، فروشگاه و … برای وب سایت تان خواهید بود.

مناسب برای انواع درباره طراحی سایت شرکت هواپیمایی

از وبلاگ های عمومی تا سایت های شرکتی زیبا و فروشگاه های آنلاین، وردپرس می تواند در هر نوع ازطراحی وب سایتبهترین نمونه انتخابی شما باشد. وردپرس توسط eBay، موزیلا، رویترز، CNN، Google Ventures و حتی ناسا استفاده می شود.

واکنشگرا بودن تمام قالب ها

بیشتر سایت های وردپرسی به صورت ریسپانسیو و واکنشگرا وجود دارد.بدون استخدام یک طراح وبسایت، میتوانید به صورت همزمان نسخه موبایل و تبلت سایت خود را داشته باشید.

پشتیبانی عالی

جهت استفاده بسیاری از مردم از این پلت فرم (وب مستر ها، وبلاگ نویسان، توسعه دهندگان تم و سازندگان افزونه) تیم وردپرس پشتیبانی وسیع و قدرتمندی راجع به این موضوع تدارک دیده است.

معایب و ضعف‌های اساسی در وردپرس برای درباره طراحی سایت شرکت هواپیمایی

جدی‌ترین و مهم ترین ضعف وردپرس از نقطه نظر ما و سایر توسعه دهندگان و فعالان این عرصه برای درباره طراحی سایت شرکت هواپیمایی، مشکلات امنیتی آن است که آن را همیشه در معرض خطر قرار می‌دهد.

با توجه به این موضوع و رشد حرفه‌ای نرم افزارها در جهان در مقابل رشد و توسعه وب، می‌توان گفت که این یک واقعیت است که شما همیشه در معرض این آسیب قرار دارید و این سیستم نیاز دارد که مدیر آن، همیشه از نظر امنیتی و اطلاعات امنیتی در سطح مطلوب باشد.

همیشه به راحتی نمی توان از امنیت سایت های وردپرسی اطمینان حاصل کرد. چون امنیت وردپرس تنها مربوط به هسته آن نمی شود، بلکه همه افزونه ها و قالب ها می توانند در امنیت سایت تاثیربسیار زیادی داشته باشند.

چون امکان دارد افزونه یا قالبی دارای باگ های امنیتی باشد که باعث به خطر افتادن تمام امنیت سایت شما شود. زیرا حتما تمام افزونه ها و قالب های وردپرس استاندارد و مطمئن نمی باشند. به همین دلیل همیشه وردپرس از نظر امنیت آسیب پذیر خواهد بود.

وردپرس هم‌چنین به عنوان یک موتور وبلاگ‌نویسی شناخته می‌شود و هنوز به عنوان یک سایت ساز شناخته نشده هر چند بسیاری از مراجع و توابع آن در حال تبدیل شدن و رسیدن به استانداردهای سایت است و اغلب کدهای آن به سمت refactored شدن پیش می‌روند.

به طور کلی، وردپرس یک انتخاب عالی برای سایت‌هایی است که از بالا به پایین، محتوا محور هستند. مجلات و یا وب سایت‌های خبری، سایت‌های نمونه‌کار، سایت رویداد و… بسیار کاربرپسند در وردپرس راه‌اندازی می‌شوند.

اما برای سایت‌هایی که در اطراف محتوای ایجاد شده توسط کاربر، نیاز به جستجوی پیچیده از طریق کاتالوگ‌های بزرگی از محصولات دارند، وردپرس می‌تواند خسته‌کننده و بسیار کند باشد.

اگر شما بیشتر در مورد افزونه ‌ها برای به دست آوردن قابلیت‌های مورد نیاز خود در در وردپرس فکر می‌کنید، شما احتمالا باید برخی از سیستم عامل‌های دیگر را برای فعالیت خود در نظر بگیرید.

این بسیار منطقی است که وردپرس انعطاف پذیر است اما این سیستم تا کنون نتوانسته است یک سیستم مدرن باشد، چرا که به هک و کدهای PHP برای اضافه شدن امکانات جانبی، به شدت وابسته است و توابع این هک‌ها نیز می‌توانند بسیار گیج کننده باشند.

توسعه دهندگان وردپرس، هیچ‌گونه پشتیبانی منظمی را در این باره ارایه نمی‌کنند و اغلب پشتیبانی‌ها توسط جامعه مشتاق کاربران به یکدیگر داده می‌شود.

نتیجه این می‌شود که در انجمن پشتیبانی وردپرس پرسش‌های زیادی بی‌پاسخ می‌ماند و یا بد و نادرست پاسخ داده می‌شود.

وردپرس  به درستی و منطقی پیکربندی نشده است. به عنوان نمونه: پیوندهای یکتا تنها زمانی کامل می‌شوند که شما به صورت دستی از افزونه‌های سئو، آن را بهینه و تثبیت کنید.

این منطقی است که در پیکربندی دیگری مانند مبارزه با هرزنامه‌ها، وردپرس محکم پیکربندی شده که می‌تواند بسیار مفید باشد، اما آنچه نا هماهنگ و ضعف تلقی می‌شود این است که این امکان چگونه می‌تواند اختصاصی شود و برای کل مجموعه نباشد. حقیقت این است که این سیستم، بسیار شلوغ پیکربندی شده است و بیش از حد به مواردی در آن پرداخته شده که باید واضح و روشن به آن می پرداختند.

بستر نامناسب برای توسعه اختصاصی سایت،بسیاری از توسعه دهندگان وب بر این باورند که وردپرس بستری مناسب و استاندارد برای توسعه ندارد.

چون بسیاری از بخش های وردپرس مانند متغیرهای اصلی، توابع و کلاس ها با تکنیک های قدیمی PHP ایجاد شده اند و دارای استاندارد مشخصی نیستند. به همین منظور است که نام گذاری بعضی از توابع وردپرس برای برنامه نویسان گیج کننده است.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran