امتیازدهی به : post

درباره طراحی سایت طلا فروشی

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، ارائه دهنده خدمات تخصصی طراحی سایت طلا فروشی، در کوتاه ترین زمان ممکن بصورت اقساطی و فوری توسط برترین برنامه نویسان ایران ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

اگر کسب ‌و کار شما به هر مقداری به طراحی سایت طلا فروشی خود وابسته باشد و تا به کنون به یک طراحی سایت طلا فروشی responsive (واکنش گرا) روی نیاورده ‌اید، شما در معرض از دست دادن تعداد زیادی (بخشی) از مشتریان کسب ‌و کار خود قرار دارید.

دلیل مهم این داستان، تغییر بزرگی است که امروزه در متد گشت ‌و گذار مردم در اینترنت روی داده است. بر اساس تحقیقاتی که در انتهای سال 2017 انجام ‌گرفته، از بین کلیه جستجوهای اینترنتی که انجام ‌گرفته، بیش از 70 درصد از آن‌ ها از بر روی گوشی هوشمند یا تبلت بوده است.

اگر کاربرانی که با گوشی هوشمند خود وارد سایت شما گردیده اند، با صفحات وبی که متناسب با گوشی آن‌ ها تنظیم ‌نشده و بهینه برنامه نویسی شده نباشد مواجه شوند، شما این ۵۰ درصد از کسب‌ و کار را از دست خواهید داد.

مبحث دیگری که زیادتر قابل ‌توجه است این است که با توجه به اینکه از سال 2016، گشت ‌و گذار وب با تلفن همراه از استفاده از کامپیوترهای همراه پیشی گرفته است، این ضرورت ایجاد می گردد که وب سایت شما باید برای استفاده به وسیله هر صفحه‌ نمایشی آماده باشد.

طراحی سایت طلا فروشی واکنش گرا

یقینا تا به حال با این مبحث روبرو شده اید که وقتی با تلفن همراه یا تبلت خود در حال اینترنت گردی هستید با صفحاتی مواجه شوید که از نظر سایز و اندازه با موبایل یا تبلت شما همخوانی نداشته باشند و برای مشاهده کردن صفحه مورد نظر یا لینک مورد نظر دائما عملیات zoom in و zoom out کنید و خلاصه برای خواندن مطالب سایت به زحمت بیافتید چنین سایتی از تکنولوژی واکنش گرا بهره نبرده است.

Responsive design به مفهوم طراحی یک سایت برای نمایش خوب در کلیه مرورگرها و دستگاه های احتمالی مشتریان است. در این متد ظاهر سایت با توجه به اندازه صفحه نمایش مخاطب تغییر کرده و سایر بخش ها متناسب با آن تنظیم خواهد گردید. شاید 15 سال پیش که اثری از تلفن های موبایل هوشمند، تبلت و گجت های حرفه ای نبود و احتیاجی به responsive design احساس نمی شد اما با ورود مدل ها و برندهای مختلف و استقبال مخاطبین از این دستگاه ها طراحی سایت طلا فروشی نیز دچار تغییراتی گسترده و مهم شد.

به بیان عادی، طراحی سایت طلا فروشی واکنش گرا یعنی یک طراحی برای وب سایت که بدون هیچ ‌مشکلی خود را برای انطباق با جست و جو گر یک میز کاری، تلفن هوشمند و تبلت، تنظیم می‌کند.

اگر تا به ‌حال با موبایل به یک وب سایت مراجعه کرده باشید تا مشاهده کنید نسخه ی رومیزی آن چگونه است، متوجه گردیده اید که زوم کردن، حرکت در صفحه و در آخر رسیدن به آنچه مد نظر شماست امری مشکل می باشد.از حدود ماه می سال 2011 تاکنون، طراحی سایت طلا فروشی وب واکنش گرا هنوز هم یک متد تقریبا جدید برای اکثر صاحبان مشاغل است.

طراحی سایت طلا فروشی واکنش گرا  قصد دارد که بررسی صفحات از ابزاری به ابزار دیگر را بدون مشکل نماید و در نتیجه، کاربران را بدون در نظر گرفتن اینکه چه متدی را برای وارد شدن به وب سایت شما انتخاب می‌کنند، حفظ کند.

همان‌گونه که در مقالات پیشین توضیح دادیم، محتوای صفحه ی وب تغییر سایز داده و برای متناسب شدن با محدوده‌ی فضای در دسترس، تنظیم‌ گردیده است.

در دوران قبل، طراحان، یک وب سایت برای پی سی و سپس یک نسخه ی کاملاً دیگر تلفن همراه برای استفاده در کلیه دستگاه ‌های متفاوت در حال ظهور توسعه می‌دادند.

در نوامبر سال 2011، سایت محبوب Mashable، به وسیله بیش از 300 ابزار متفاوت مورد بازدید قرار گرفت، عددی که به آن‌ها کمک نمود تا سال 2014 را به نام سال طراحی وب responsive اعلام نمایند.

واکنش گرا بودن طراحی سایت طلا فروشی

واکنش گرا بودن طراحی سایت طلا فروشی یعنی امکان انعطاف پذیری طراحی سایت و همچنین در کد نویسی سایت که موقع آپلود صفحات با طول و عرض متفاوت سایت با سرعت خوب و بدون حذف موارد و اطلاعات مورد نیاز صورت بگیرد، البته این به این مفهوم نیست که سایت های غیر واکنش گرا در تبلتها و تلفن های هوشمند آپلود نمی شوند و مشاهده نمی شوند. بلکه به طرز هوشمندانه کنترل نمی گردند، یک طراحی سایت طلا فروشی واکنش گرا چند مرحله طراحی بیشتر از سایت های عادی دارد و باید قالبهای متفاوتی را طراحی و شکل داد تا مقالات با دسته بندی موضوعی به شکلی خوب در آنها قرار گیرند.

وب سایتهایی که دارای امکان واکنش گرا بودن در طراحی سایت طلا فروشی نمی باشند به طور معمول در نمایش اطلاعات و مخصوصا عکس ها در ابعاد مختلف دچار اشکال خواهند گردید و قسمتی از تصاویر نمایش داده نمی شود و یا به نحو مطلوب مطالب در کنار آن قرار نخواهند گرفت.

با وجود اینکه مرورگر ها (Browser) متفاوت هم تا حدی می توانند این کاستی ها را جبران کنند ، اما در نهایت عدم بهره بردن از طراحی سایت طلا فروشی واکنش گرا یعنی اینکه حداقل مخاطبینی هستند که وب سایت ما را خوب نمی بینند.

مزایای طراحی سایت طلا فروشی واکنش گرا

صرفه جویی در هزینه ها

پیش از اینکه ویژگی های مثبت واکنش گرا بودن (responsive) به شکل گسترده مورد استفاده قرار گیرد، مجموعه ها اگر می خواستند نسخه تلفن همراه برای سایت خود طراحی نمایند برای هر نوع ابزار یک قالب مخصوص طراحی می کردند.

تصور کنید اگر قصد داشتید برای مثال برای 4 ابزار آی پد، آی فون و کامپیوتر های عادی قالب طراحی شود چه هزینه ای می بایست پرداخت می شد.

نکته عجیب اینجاست که اگر روزی وسیله تازه اختراع شده به بازار معرفی و به سرعت فراگیر شود، مجددا دوباره باید هزینه جدید صرف گردد تا برای این ابزار جدید، قالب طراحی گردد.

قشنگی قالب واکنش گرا آنجا خود را نمایان می کند که شما سایتتان برای هر ابزاری که در بازار موجود است، خود را هماهنگ کرده و نیازی به طراحی دوباره قالب نیست.

صرفه جویی مناسب در زمان

با توجه به تجربه ای که در بخش طراحی سایت طلا فروشی کسب کرده ایم می دانیم که همیشه “زمان” یکی از الویت های مشتریان است.

موقعی که فقط با یک پروژه (در یک نوبت)، قالبی طراحی می گردد که در کل ابزارها با سایزهای متفاوت به خوبی نمایش داده می شود، زمان به شدت کم خواهد شد.

سبقت گرفتن از رقیبان

از آنجایی که طراحی سایت طلا فروشی واکنش گرا هنوز هم تقریبا در شروع راه است، طبیعتا همه رقیبان شما از این ویژگی بهرمند نیستند.

داشتن این ویژگی به مشتریان شما می گوید کار شما در همه قسمت ها حرفه ایست و همچنین بسیار پیش تر از رقیبان خود حرکت می نمائید.

در نظر داشته باشید که شما سایتی در اختیار خود دارید که نه تنها در کل نمایشگر ها بلکه در همه ابزارهای مختلف موجود در بازار به زیبایی و بدون هیچ مساله منفی به نمایش درمی آید. همین مساله باعث سبقت شما از رقیبان خواهد گردید.

افزایش ورودی سایت

امروزه بیشتر مخاطبین اینترنت، با تلفن همراه خود به وب گردی می پردازند. شما تصور نمائید اگر سایتی در اختیار نداشته باشید که در ابزارهای تلفن همراه به خوبی به نمایش در بیاید، تعداد زیادی از مخاطبینی که می توانید داشته باشید را از دست می دهید.

پیشگیری از انشتار محتوای تکراری(Duplicate Content)

تصور نمائید که دو نسخه مختلف سایت، یکی برای کامپیوترهای عادی و یکی هم برای موبایل، در اختیار خود دارید. با توجه به اینکه این دو سایت، در حقیقت یکی هستند و برای نقاط متفاوت مطالبشان هم یکسان است، روبات گوگل که هر چند وقت یک بار سری به سایت شما خواند زد پس از ایندکس نمودن نسخه ابتدایی به سراغ نسخه موبایل می رود و مطالب نسخه دوم را به عنوان “کپی شده” یا “Duplicate” خواهند شناخت.

در صورت روی دادن این موضوع رنکینگ سایت شما بسیار نزول خواهد کرد. اما در وضعیتی که شما یک طراحی سایت طلا فروشی واکنش گرا برای کلیه ابزارها در اختیار داشته باشید همه مطالبتان در همین یک وب سایت قرار خواهد گرفت و از انتشار محتوای تکراری (Duplicate Content) پیشگیری خواهد شد.

در نتیجه مشاهده خواهید کرد که داشتن قالب واکنش گرا شما را در زمینه بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO) هم یاری خواهد کرد و باعث خواهد شد وب سایت شما رتبه مناسب تری در موتورهای جستجو به دست بیاورد.

کلیه صفحات شما یک آدرس (URL) دارند

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که اگر ورژم تلفن همراه جداگانه‌ای برای یک سایت دارا باشید و کاربری از طریق موبایل وارد سایت شده و پیوندی را با دوست خود که با تبلت کار میکند به اشتراک بگذارد چه اتفاقی خواهد افتاد؟

با طراحی سایت طلا فروشی واکنش ‌گرا دیگر نگران نوع دستگاه مخاطب سایت خود نیستید. لپ‌تاپ؟ تبلت؟ تلفن همراه؟ یا حتی دستگاهی که هنوز وارد بازار نشده؟

به شکل کوتاه می توان از مزایای طراحی سایت طلا فروشی واکنش گرا به موارد زیر اشاره داشت:

  • بیشتر شدن ترافیک وب سایت
  • افزایش سرعت آپلود صفحات وب سایت ها و فروشگاه های اینترنتی
  • توجه به قوانین گوگل برای داشتن طراحی سایت طلا فروشی واکنش گرا
  • پیشی گرفتن از دیگر رقیبا
  • مخاطب پسند بودن
  • پیشگیری از ایجاد محتوای تکراری (داشتن 2 وب سایت یکی برای تلفن همراه و دیگری برای دسکتاپ)

امکان دارد شما از آن دسته اشخاصی باشید که علاقه بالایی به راه اندازی سایت و کسب و کار اینترنتی دارید ولی نمی دانید وب سایت را چه طور برنامه نویسی و راه اندازی نمائید.

همچنین امکان دارد به علل متعدد احتیاج داشته باشید وب سایت شما در زمان اندکی طراحی و راه اندازی گردد. در گذشته طراحی سایت طلا فروشی نیاز به مهارت های فنی و انعطاف پذیر بالایی داشت. اما امروزه، با معرفی سایت سازهای کد نویسی شده، شما می توانید یک وب سایت را از اول کار، در زمان کوتاهی ایجاد کنید.

اگر آگاهی ندارید که چطور این کار را شروع کنید و یا در زمینه پرهزینه و وقت گیر بودن ساخت وب سایت نگران هستید، این مقاله توسط مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران برای شما نگارش شده است.

مهم ترین عاملی که برای ساخت وب سایت در کوتاه ترین زمان ممکن باید درنظر داشته باشید:

سرویس طراحی سایت طلا فروشی و یا شرکت طراحی سایت مناسب را انتخاب نمائید

درحال حاضر تعداد بالایی از مردم برای اینکه به سرعت و به سادگی طراحی سایت طلا فروشی خود را ایجاد کنند، از سایت سازها بهره می برند.

با استفاده از سایت سازها می توان از وبلاگ های اختصاصی گرفته تا مجموعه های تجارت الکترونیک، سایت های خبری و سایت های کسب و کار و … را طراحی کرد.

با بهره بردن از برخی از سایت سازها، می توانید سایت خود را با drag and drop قسمت های مورد نیاز خود، طراحی نمایید. شما این امکان را دارید بلوک های متن را جابجا کنید، عکس ها و فیلم ها را اضافه کنید، فونت و طرح رنگ را عوض کنید و …

برای انجام امور یاد شده شما نیاز به آشنایی با زبان های برنامه نویسی HTML ،CSS و یا طراحی سایت طلا فروشی ندارید. فقط یک تم را انتخاب نمائید، آن را به دلخواه خود سفارشی کرده و دکمه انتشار را بفشارید.

با این وجود، مقدار سهولت طراحی سایت طلا فروشی کاملا به سرویس سایت سازی که انتخاب می کنید، بستگی دارد.

با توجه به اینکه در حال حاضر تعداد متعددی سرویس های حرفه ای سایت ساز همانند sitebuilder و یا wix وجود دارند که امکانات مختلفی را ارائه می دهند، انتخاب کردن گزینه مناسب کار چندان سختی نمی باشد.

همچنین شرکت های خیلی متعددی از جمله مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ارائه دهنده خدمات طراحی سایت طلا فروشی می باشند. بدین صورت که شما فقط با علام نیاز های خود خدمات خوبی را در زمینه طراحی و راه اندازی وب سایت های بیزنسی، فروشگاه های اینترنتی، سایت های های خبری و… دریافت خواهید کرد.

با توجه به اینکه طراحی سایت طلا فروشی در مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران با همکاری واحد گرافیک و تبلیغات صورت می گیرد، راهکار خوبی برای حصول مناسب ترین ارتباط تصویری با کاربران ارائه می شود.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran