امتیازدهی به : post

طراحی سایت نوبت دهی توسط سئو تهران

برای طراحی سایت نوبت دهی باید اول از هر چیزی در مورد رفتار کاربران مطالعه کنیم و بدانیم کاربران و بازدید کنندگان ما به دنبال چه چیزی می باشند و چطور می توان سایتی طراحی کرد که به نیاز های آن ها پاسخگو باشد و مشکلات آن ها را رفع کند .

نوع اول: تا به امروز در اطرافیان خودمان خیلی زیاد این موضوع را دیدع ایم که به دنبال فهمیدن علائم بیماری خاصی در اینترنت می باشند و به دنبال یک سایت می گردند که قادر باشند به صورت آنلاین با پزشک مورد نظر ارتباط برقرار کنند و نگرانی یا مشکب خود را حل کنند.

نوع دوم:  ممکن می باشد فرد نیاز داشته باشد تا آدرس یک پزشک متخصص را پیدا کند و به صورت حضوری نزد پزشک ویزیت شود به همین علت تخصص مورد نیاز خود را سرچ می کند و آدرس یکی از پزشکانی را که کاربران نظر بهتری در مورد او دارند را انتخاب می کند.

نوع سوم: از بیماران پیشین یک پزشک یا متخصص هستید و آدرس و شماره تماس او را گم کرده اید نام و تخصص او را در اینترنت سرچ کرده سپس وبسایت او را پیدا و تماس برقرار می کنید. ولی اگر از پزشک شما اثری موجود نباشد ، چطور می خواهید او را پیدا کنید ؟ مطمعنا به دنبال یک پزشک دیگر می گردید!

به طور هلاصه می شود گفت طراحی سایت نوبت دهی و یا طراحی سایت درمانگاه یک کار بسیار مهم و ضروری برای این صنف به حساب می آید و با پیشرفت های اینترنتی باید هماهنگ شوند.

بعد از طراحی سایت نوبت دهی مزایای زیادی را مشاهده خواهید کرد قطعا صرفه جویی در وقت و کاهش هزینه ها از اصلی ترین و مهم ترین امتیازاتی می باشد که این سایت در اختیار کاربران خود قرار می دهد، به همین علت کاربران سایت های نوبت دهی نیز به سرعت جذب این سایت ها می شوند.

طراحی سایت نوبت دهی بهترین مونه برای درک اهمیت این نوع سایت ها می باشد . با طراحی سایت نوبت دهی البته به صورت کاملا حرفه ای و تخصصی می شود در مدت زمان بسیار کوتاه شاهد مدیریت تمامی قسمت های مختلف سایت به صورت هماهنگ و منظم بود. تنظیم کردن زمان بندی مناسب برای دادن نوبت های آنلاین به کاربران از جمله امکاناتی می باشد که قطعا در صورت نبود طراحی سایت نوبت دهی نمی توان شاهد آن بود.

در ادامه ی مطلب می خواهیم 10 نکته از مهم ترین و اصلی ترین مزایای طراحی سایت نوبت دهی را برای شما شرح دهیم . این نکته ها فقط تعدادی از قابلیت های بی شمار سایت طراحی نوبت دهی می باشد . ویژگی هایی که قطعا به توسط آن می شود قسمت مهمی از نیازهای افرادی که به دنبال گرفتن نوبت البته به صورت آنلاین هستند را مدیریت و رفع کرد.

مزایای سایت نوبت دهی

۱ _ ایجاد راه های ارتباطی مستقیم میان متقاضیان و ارائه دهندگان خدمات

۲ _ صرفه جویی در زمان .

۳ _ مدیریت کردن انرژی .

۴ _ کاهش و صرفه جویی در هزینه ها .

۵ _ وجود ثبت پرسش و پاسخ ها و دادن نظر و انتقاد به صورت آنلاین .

۶ _ امکان ارائه نوبت دهی به صورت سریع و فوری .

۷ _ امکان مشاهده اولین و مناسب ترین زمان برای گرفتن نوبت .

۸ _ کم شدن ازدحام و شلوغی .

۹ _ رسیدگی بیشتر به بیماران و مخاطبان .

۱۰ _ اطلاع از اخبار جدید و به روز .

۱۱ _ وجود مشاوره های آنلاین

طراحی سایت نوبت دهی باید دارای چه نوع امکاناتی باشد ؟

یکی از اصلی ترین و مهم ترین قابلیت ها و امکانات سایت نوبت دهی توجه کردت به امکانات وب سایت می باشد . انتخاب امکانات حرفه ای و پیشرفته برای وب سایت نوبت دهی قطعا موجب جلوگیری از مراجعات زیاد بیماران و هم چنین متقاضیان می شود .

به همین علت وجود یک سایت نوبت دهی باعث می شود تا هم بیماران و هم پزشکان و پرسنل بیمارستان کم تر از پیش به زحمت بیافتند و بتوانند خیلی بیشتر از قبل به امورات رسیدگی کنند . حالا می رویم سراغ امکانات سایت که به شرح زیر می باشد :

۱ _ نمایش نوبت های ذخیره شده .

۲ _ امکان پرداخت حق عضویت به شکل آنلاین .

۳ _درگاه پرداخت اینترنتی .

۴ _ نمایش هزینه ی پرداخت ویزیت و گرفتن نوبت .

۵ _ طراحی قسمت ثبت نام کاربران و مراجعان .

۶ _طراحی قسمت مخصوص پزشکان و معرفی سابقه ی آن ها برای کاربران .

۷ _ طراحی راهنما و نقشه سایت برای کاربران .

۸ _ قسمت جستجو پیشرفته و حرفه ای .

۹ _ ایجاد قسمت بازیابی نوبت .

۱۰ _ پشتیبانی و پیگیری نوبت دهی ها .

۱۱ _ ایجاد قسمت درج شکایات و انتقادات .

۱۲ _ وجود قسمت پیامکی .

۱۳ _ طراحی سایت و بهینه سازی سئو .

۱۴ _ طراحی اپلیکیشن در موبایل .

۱۵ _ وجود طراحی بخش های جدید .

۱۶ _ امکان دیدن تبلیغات .

۱۷ _ قسمت بندی شهرها و خدمات .

۱۸ _ نمایش اطلاعات و اخبار به روز و جدید .

۱۹ _ معرفی مرکز های درمانی .

۲۰ _ اهراز هویت پزشک و متخصصان .

۲۱ _ طراحی اختصاصی بخش نوبت های من .

۲۲ _ قسمت تالار گفتگو .

۲۳ _ نمایش زمان و تاریخ های قابل رزرو کردن .

۲۴ _ وجود قسمت چت آنلاین در سایت .

۲۵ _ پشتیبانی فنی منظم و همیشگی .

طراحی سایت نوبت دهی خود را به طراحی بسپارید که در این زمینه بسیار با تجربه و حرفه ای باشد ، زیرا طراحی سایت نیاز به تخصص و دانش دارد و هر طراحی نمی تواند از طراحی این نوع سایت ها بر بیاید به همین علت سپردن طراحی سایت به طراحان حرفه ای باعث می شود تا خیالتان از بابت اصولی بودن سایت راحت شود . امیدواریم که در این مقاله در مورد طراحی سایت نوبت دهی به شما کمک کرده و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار داده باشیم .

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran