5/5 - (3 امتیاز)

لوگوی خبر فوری چیست؟

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، ارائه دهنده خدمات تخصصی طراحی لوگو خبر ، برای سایت ها و مجموعه های خبری در کوتاه ترین زمان ممکن ، کیفیت بالا و قیمت مناسب ،

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

لوگو خبر فوری یک گروه باید ارتباط عنوانی مناسبی با زمینه کاری خود داشته باشد و توانا به منتقل کردن مفهوم خاصی به تماشاچی باشد.برای این مفهوم ، طراح لوگو از ابزار های متفاوت و شیوه های گوناگونی به کار می برند که در نهایت ، لوگو تایپ ، لوگوی تصویری و یا لوگوی ترکیبی صورت می گیرد.

یکی از تخصص هایی که احتیاج به یک لوگو تخصصی و خلاقانه می باشد مرتبط به زمینه خبر می باشد.کار خبری به علت آن که کار گسترده ای می باشد و در خیلی از حوزه ها اثری از آن مشاهده می شود باید شامل یک لوگوی مرباط با عناوین باشد و به طور اساسی مقاله لوگو خبر فوری موارد زیادی مانند اخبار ورزشی ، مذهبی ،هنری ،سیاسی ،اقتصادی ،جهانی و … را دارا شود.

به همین علت طراحی لوگوی خبری خیلی مهم و کاری سخت است.همینطور در طراحی لوگو خبری باید اشخاصی که در این زمینه شرکت می کنند همچنین در نظر گرفته شود و براساس با تمام موارد ذکر شده به طراحی یک لوگوی خبری تخصصی و مناسب پرداخته شود.

لوگو چیست؟در بازار رقابتی کنون، به اندازه کمی کسب و کاری را مشاهده می کنید که یک لوگو اختصاصی برای خود نداشته باشد. طراحی لوگو یکی از اهمیت های هر کسب و کاری در راه بازاریابی و فروش به حساب می رود.

لوگو همان نشان، آرم یا برند تجاری ویژه ای است که هر سازمان، شرکت یا گروه خاصی برای هویت بخشیدن به کسب و کار خود انتخاب و به کار می برند. انواع لوگو دارای لوگو تصویری، لوگو نوشتاری (لوگو تایپ) و لوگو ترکیبی می شود.

چرا یک کسب و کار به طراحی و چاپ لوگو احتیاج دارد؟

پرسشی که احتمال دارد برای بیشتر صاحبان کسب و کار در زمان آغاز تجارت بیان شود، این است که طراحی و چاپ لوگو چه اندازه مهم است؟یک لوگوی جالب و به یاد ماندنی به خصوص در مراحل نخست کار خیلی مهم است. در ادامه مقاله لوگو خبر فوری، بعضی از فواید طراحی و چاپ لوگو را با هم دوره می کنیم:

بالا بردن شانس کسب درآمد و فروش بیشتر: با عرضه یک بسته تجاری خوب و مناسب که دارای طرح و گرافیک های بازاریابی است، یک تجارت اساسی تر و خوب تر به گمان می رسد.

افزایش جذب مشتری: برخی مشتریان به جستجو یک شرکت تجاری شناخته شده هستند. در نتیجه مقاله لوگو خبر فوری، احتمال دارد که “نگاه و احساس” مشتریان به لوگو شرکت شما یکی از ارزش های تصمیم گیری برای خرید باشد.

برندسازی یک کسب و کار: برای بوجود آوردن یک تصویر و برند تجاری که بیشتر از هویت شخصی باشد، دارا بودن یک لوگوی تخصصی و خاص مهم است. لوگو مشخص کننده شهرت کسب و کار است. یک لوگو و طرح های چاپ شده تخصصی، تعهد کسب و کار را به تجارت مورد نظر و همینطور مشتریانش مشخص می کند.

بوجود آوردن حس ثبات و اعتماد در مشتریان: یک لوگوی با هزینه طراحی لوگو مناسب به مشتری این حس را بوجود می آورد که صاحب کسب و کار، فعالیت خود را به درستی انجام می دهد و از عهده ی آن به طور صحیح هر چه تمام تر بر می آید. به گونه ای که یک لوگو با طراحی غلط مشخص کننده عدم توانایی و ضعف آن کسب و کار است و سبب عدم اطمینان کاربران به آن شرکت می شود.

ماندگاری در ذهن مشتریان: تقریبا 40 درصد از اشخاص مواردی که مشاهده می کنند را بیشتر از مواردی که می شنوند یا می خوانند، به یاد می آورند. بر این اصول از مقاله لوگو خبر فوری، اگر شخص یک لوگو در ارتباط با کسب و کار خود دارا باشد، ثابت نگه داشتن و عدم عوض کردن در این لوگو ها سبب می شود که در صورت احتیاج به محصول یا خدمات، مشتریان در اول آن لوگو را به یاد بیاورند.

معرف کسب و کار: یک لوگو می تواند کارایی معرفی و تفسیر کسب و کار مرتبط به خود را داشته باشد. در وقت انتخاب شرکت، اگر نام موردنظر یک نام اختصاری یا یک لغت کوتاه شناخته شده باشد، می توان با آن نام یک لوگو مناسب طراحی کرد، به صورتی که این لوگو به تنهایی کار معرفی کسب و کار به کاربران شما را بر عهده می‌گیرد.

لوگو به صورت نام کسب و کار: اگر یک اسم سخت و دشوار برای شرکت خود انتخاب کردید، احتمال دارد سبب شود که کاربران اسم آن را از یاد ببرند. در صورتی که اگر این نام را با استفاده گرافیک های جالب و لوگو خوب طراحی کنید، کاربران بهتر نام شرکت شما را به یاد می آورند.

بیان معنای یک تجارت نا شناخت به مشتریان: در صورتی که تجارت شما نا شناخت باشد و یا توضیح آن اشکال داشته باشد، به یاری یک لوگو می توانید دقیقاً آن موردی که هدف شرکت است را به کاربران معرفی کنید.با ما در دامه ی مقاله ی لوگو خبر فوری همراه باشید.

ایجاد فواید رقابتی

یک لوگوی مناسب می تواند مفاهیم زیادی داشته باشد. برای نمونه در مقاله لوگو خبر فوری، یک لوگو می تواند شیوه انجام فعالیت و رویه های خاصی که سبب می شود کسب و کار موردنظر در رقابت تفاوت داشته باشد را به خوبی مشخص کند.

لوگوها یکی از خصوصیت های اساسی و پر اهمیت کسب و کارها به شمار می روند. برای طراحی و چاپ یک لوگوی تخصصی، باید قواعد و اصول این صنعت را انجام داد.

لوگو قابلیت چاپ روی اشیاء متفاوت را دارد (تابلوهای تبلیغاتی، کارت ویزیت، لباس، جعبه بسته بندی و غیره) و در چاپ آن باید زمینه چاپی مناسبی را انتخاب کرد.

در پایان مقاله لوگو خبر فوری، باید بیان کرد که طراحی و چاپ لوگو یک کار خسته کننده و بی اهمیت نیست! با طراحی و چاپ یک لوگوی جالب و بخصوص، می توانید کسب و کار خودتان را به مناسب ترین صورت ممکن به دیگران معرفی کنید.

۹اشتباه رایج در طراحی لوگو

کپی آرم و لوگو خبر

گاهی اوقات به دلیل هزینه کم کار فرما برای طراحی ، طراحان گرافیک شروع به کپی برداری از دیگر طرح های لوگو میکنند. که این اشتباه بزرگی در طراحی سایت است. چون لوگو هویت یک برند می باشد و هویتی که دزدی باشد اعتبار یک برند را نابود می کند. شما حتما باید به عنوان یک طراح اصول اخلاقی را رعایت کنید.
شما خود را جای مشتری بگذارید برای طراحی لوگو پیش کسی بروید که طراح لوگو باشد و سرمایه مشخص شده خود را برای لوگو خبر فوری در اختیار آن قرار دهید.

حالا پس از مدتی متوجه میشود که طراحی لوگو شما دزدی و کپی برداری از برند دیگر است . اینکار علاوه بر اینکه اخلاقی نیست از نظر قانونی هم مشکلات زیادی برای طراح به همراه دارد.

انتخاب رنگ اشتباه در طراحی لوگو خبر

یک اشتباه دیگری که طراحان لوگو انجام می دهند، انتخاب رنگ است.البته لوگو و آرم می تواند دارای رنگ های مختلفی باشد و همین باعث جذاب شدن لوگو می شوداما معنا و مفهوم هر رنگ متفاوت است.


طراحان لوگو باید دقت داشته باشند یکی از دلایل مهم در پسندیده شدن یک لوگو رنگ آن لوگو می باشد.رنگ بندی لوگو باید طبق فعالیت و هویت یک برند باشد.طراح در مرحله اول باید طرح لوگو را سیاه و سفید کار کند سپس با بررسی و مطالعه برند شروع به رنگبندی و انتخاب رنگ آن کند.

تایپوگرافی در طراحی لوگو خبر

بسیاری از طراحان هنگام به کار بردن نوشه و علامت هایی که در طرح های خود استفاده می کنند اشتباهات بسیار زیاد و عجیبی را ایجاد می کنند.

تایپوگرافی یکی از مهمترین جنبه های طراحی گرافیک است . برای مثال فاصله بین حروف یکی از اشتباهاتی است که موجب از بین رفتن ارتباط بصری لوگو می شود. یا انتخاب فونتی که در سایز های مختلف خوانا نباشد.

یا استفاده از فونت های نازک در لوگو که می تواند فریبنده باشد. استفاده از تایپوگرافی مناسب و جایگیری درست آن یکی از دلایل موفقیت یک لوگو و در نتیجه برند می شود.

استفاده از نرم افزار طراحی لوگو غیر استاندارد

اگر قصد دارید حرفه ای باشید باید از ابزار مناسب و حرفه ای استفاده کنید. برای طراحی آرم و لوگو نرم افزارهای زیادی توسط شرکت های بزرگ گرافیکی ساخته شده است اما استفاده از کدام نرم افزار طراحی لوگو خبر بستگی به خود طراح دارد.
در استفاده از نرم افزار های گرافیکی برای طراحی لوگوباید به این نکته توجه کرد که نرم افزار برداری باشد و ترجیحا از طراحی با نرم افزارهای پیکسلی مانند فوتوشاپ خودداری کرد.

استفاده از نرم افزار های پیکسلی مشکلاتی را پیش روی شما خواهد گذاشت مثلا زمانی که مشتری شما درخواست لوگوی بزرگتر می کند لوگوی طراحی شده مات می شود.
ولی این مشکل در نرم افزارهای برداری که برای طراحی لوگو ساخته شدن اتفاق نخواهد افتاد.از جمله نرم افزارهای قوی برای طراحی لوگو می توان به دو نرم افزار CoralDrawو Adob Illustrator اشاره کرد.

طراحی لوگو هایی که برای همه رسانه ها مناسب نیستند

متاسفانه نکته ای که طراحان گرافیک به آن توجه نمی کنند که طراحی لوگو یک برندممکن است در چندین جا استفاده شود. برای مثال شما برای یک شرکت نوشیدنی میوه ای لوگو ای طراحی میکنید تا برروی بطری ها و بسته بندی های خود استفاده کند اما باید این نکته را در نظر بگیرید که ممکن است آن برند بعدها بخواهد بر روی تیشرت کارکنان از آن لوگو استفاده می کند.
شما باید این نکته را در طراحی لوگو در نظر بگیرید که موارد استفاده ممکن است بیشتر از چیزی که هست باشد.

طراحی لوگو خبر شخصی به جای طراحی برای مشتری

طراح لوگو خبر نباید خودخواه باشد. یعنی نباید فقط به این فکر باشد که یک لوگو طراحی کند و درمورد نتیجه آن بی اهمیت باشد.

طراح لوگو برای طراحی لوگو نباید خود را الویت قرار بدهد.برای مثال شما دارای یک سبک طراحی سایت هستید ولی آن سبک مناسب برند و مشتری شما نیست شما هرگز نباید از آن سبک برای طراحی سایت استفاده کنید.

علائم غیر ضروری در لوگو

بخشی از مراحل طراحی آرم ساده کردن و کاهش موارد اضافی در طراحی لوگو است تا بتوانند به فرم های اصلی دستپیدا کنید. داشتن این موارد اضافی، غیر ضروری مخاطب را از طرح لوگو اصلی منحرف میکند.

بعضی از حروف که مخفف یک کلمه است در اسم یک برند ممکن است قرار گرفته باشد مانند TM ، lncبا مشورت با مسئول مرتبط با آن شرکت تا حد ممکن از استفاده از این حروف خودداری کنید زیرا باعث انحراف مخاطب می شود. در لوگو اگر چیزی نیاز نیست از آن خلاص شوید.

فاقد یک فرآیند طراحی لوگو خبر

یکی از دلایل شکست طراحان لوگو دنبال نکردن ایده های مناسب است. در مرحله اول طراحی ممکن است شما دست به طراحی لوگوهایی بزنید که به دل نشینند اما ادامه مراحل و توسعه همان اتودها لوگو ممکن است نتیجه مناسب را به شما بدهد و لوگو مناسب را طراحی کنید.

مطاله کافی و داشتن درک خلاق و پرسش و پاسخ در مورد برند یکی از مهمترین قسمت های شروع فرآیند طراحی لوگو است.

اگر مطلبی برای شما قابل فهم نیست آن را از مشتری بپرسید تا دید شما به آن برند درست باشد. پس از جمع آوری اطلاعات شما باید شروع به اتود زدن لوگو کنید.

از ایجاد اتودهای بیش از اندازه خودداری کرده و با تمرکز بیشتری سعی بر انجام اتودهای بهتر و اصولی تر کنید. پس پایان اتود ها و مشورت با افراد واسطه و درست و انتخاب اتود نهایی شما اتود لوگو را اجرا خواهید کرد از اجرای دقیق چندین لوگو برای یک برند خودداری کنید اینکار باعث از بین رفتن تمرکز مشتری شما و سردرگمی می شود.

داشتن یک روند درست و دقیق ایجاد آرم ها به شما اجازه می دهد تا بر روی طراحی واقعی خود تمرکز کنید. اگر از انجام این اشتباهات خودداری کنید در بازار رقابتی طراحی لوگو حرفی برا گفتن خواهید داشت.

پیچیدگی در طراحی لوگو خبر

شما سفارش طراحی لوگو گرفته اید و یک پروژه ای را شروع کردید و مسلما طرح ها و ایده هایی در ذهن دارید. باید به یاد داشته باشید که یکی از اهداف اصلی طراحی لوگو، برقراری ارتباط بین مخاطبین و شرکت یا محصول است.

اگر مشتری بالقوه واکنش مثبت یا حتی منفی به تصویر برند شما ایجاد کند، پس شما به عنوان یک طراح در کار خود شکست خورده است.برای همین باید سعی کنید سادگی را رعایت کنید.

تاثیر فرم و شکل در طراحی لوگو

روانشناسی فرم و اشکال در طراحی لوگو

هیچ لوگویی اتفاقی درست و موفق نمیشود
هر طراح لوگو میداند که انتخاب رنگ، جایگزینی مناسب، استفاده صحیح از فرم و شکل در لوگو ارتباط بسیار خوبی در موفقیت یک لوگو دارد.
طراحی لوگو خبر برای یک برند از اهمیت ویژه ای برخوردار است مانند یک رهبر برای یک کشور.
لوگو به عنوان اصلی ترین هدف هویت یک برند می باشد. زمانی که طراحی لوگو به شکلی صحیح و استاندارد انجام شود، نقشی مهمی در ارتقا جایگاه برند خواهد داشت .
توانایی یک لوگو در تاثیر گذاری ذهنی و ایجاد واکنش حسی در ذهن ناخودآگاه مخاطب به عنوان یک مشتری در فرم و اشکال به کار رفته در آن جای گرفته است.

یک لوگو قدرتمند ممکن است ساده به نظر برسد اما طراحی آن صرفا ساده نیست.
مغز ما به اشکال هندسی مختلف، واکنش های متفاوتی نشان می دهد. خطوط ، دایره ها، خمیدگی ها ، خط صاف و …. هر یک دارای مفهوم متفاوتی هستند. یک طراح گرافیک حرفه ای با استفاده از این فرم ها و تجربه قبلی میتواند خالق یک لوگوی بسیار حرفه ایباشد.

دایره در طراحی لوگو

یکی از پر کاربردترین شکل ها در طراحی لوگودایره است. دایره به دلیل نداشتن ابتدا و انتها بیانگر مفهوم زمان است، دایره بدون مبدا و مقصد می باشد و چون آغاز و پایانی مشخص ندارند نشان دهنده حرکت و پیشرفت می باشند و همچنین دایره به جهت شبیه بودن به چرخ که ابزار مهمی در زندگی انسان محسوب می شود و دلیل پیشرفت زیادی در صنعت و اقتصاد بوده و معنای تجارت، صنعتگری، فناوری و خلاقیت را به همراه دارد.
دایره به دلیل داشتن تاثیرگذاری بسیار عالی بر مخاطب یکی از مهم ترین عناصر ارتباط بصری محسوب می شود.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran