امتیازدهی به : post

آیا برای داشتن وب‌سایت به علمی نیاز است؟

مدیریت طراحی سایت اقساطی و در کل مدیریت بر سایت کاملاً به برنامه‌ی شما مربوط است. اگر از سیستم اداره محتوایی مانند وردپرس و یک قالب آماده‌ی رایگان به کار ببرید ، به دانش برنامه نویسی احتیاج نخواهید داشت. تنها باید شیوه ی کار کردن با وردپرس را فرا بگیرید که اصلاً کار پیچیده‌ای نیست.همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

ولی اگر علاقه دارید شکل سایتتان باب علاقه و براساس طرح دلخواه شما باشد، در این گونه دو روش جلو روی شماست.نخست اینکه از یک شرکت طراحی سایت خواستار باشید که نظر شما را پیاده سازی کند. در این شیوه زمان شما محفوظ می‌ ماند و به طرح دلخواه خود هم می‌ رسید.ما را در ادامه ی مقاله ی مدیریت طراحی سایت اقساطی همراهی نمایید.

راه حل دوم این است که به آموختن طراحی سایت و برنامه نویسی بپردازید. این شیوه زمان‌بر است و به سعی و کوشش زیادی احتیاج دارد ولی سالیان سال شما را از شرکت‌ های طراحی احتیاج نمی یابد!هر یک از نکات بالا از مقاله مدیریت طراحی سایت اقساطی که انتخاب شما باشد باید مهارت هایی جهت اداره و پشتیبانی سایت را هم فرا بگیرید.

مدیریت طراحی سایت اقساطی

برای طراحی کردن وب سایت چه باید کرد ؟

پیش از اینکه به طور کامل به پرسش برای طراحی وب سایت چه باید کرد پاسخ دهیم باید مشاهده کنیم به چه موردی علاقه داریم. به این دلیل که در این زمینه قسمت های متفاوتی وجود دارد که تلاش می کنیم چند تای آن ها را مورد ارزیایی قرار دهیم. همواره طراحی کردن سایت دارای بک اند و فرانت اند است.

فرانت اند (Frontend) چیست:

در اول خواستاریم در مورد فرانت اند (Frontend) صحبت کنیم نخست بگوییم که این معنا از دو لغت تشکل شده و شیوه نوشتن درست آن به صورت Front-end است و اطلاع دارید که Front به این معنی که جلو ، بنابراین خیلی راحت می فهمیم در مورد چه موردی است که مربوط به شکل و جلو صحنه هست.

و اگر دقیق بخواهیم بیان کنیم در مقاله مدیریت طراحی سایت اقساطی مفهوم آن قسمتی است که قابل مشاهده کردن است و با آن تعامل می کنیم. در حقیقت در مورد بخشی از وب صحبت می‌ کنیم که برای شما قابل دیدن است.

فرانت اند همواره شامل دو قسمت است :

• طراحی وب

• توسعه رابط کاربری

طراحی وب یا همان طراح گرافیکی سایت که بواسطه شخصی که به نرم افزار فتوشاپ مسلط است انجام می شود به این معنی که داخل نرم افزار فتوشاپ صفحات سایت یا همان ظاهر سایت را به طور گرافیکی طراحی می کند.توسعه رابط کاربری یا برنامه نویس فرانت اند (Frontend) به این معنی که کسی که فایل طراحی شده (به مفهوم آن که PSD سایت) بواسطه گرافیست رو برنامه نویسی یا به اصطلاح کد نویسی می کند.

و تسلط به زبان های HTML ، CSS ، جاوااسکریپ و JQuery هست به این معنی که موردی را کدنویسی می کنند که مخاطب مشاهده کنند مفهوم همان ظاهر سایت می باشد.همراه ما در ادامه ی محتوای مدیریت طراحی سایت اقساطی باشید.

بک اند (Backend) چیست :

مفهوم بک اند (Backend) از دو قسمت شکل گرفته که مانند فرانت اند نوشته میشود به این معنی که به صورت Back-end که لغت ابتدایی آن به مفهوم پشت ، یعنی هر موردی که مرتبط به پشت صحنه می شود و مواردی که برای مخاطبان سایت قابل مشاهده نیست به دلیل آن که مستقیما با سرور در ارتباط است.ما را در ادامه ی مقاله ی مدیریت طراحی سایت اقساطی دنبال کنید.

مانند پایگاه داده های سایت و خود سرور و روش های ارتباطی آن ها.فناوری های بک اند اصولا شامل زبان های برنامه نویسی مثل PHP، ASP.Net ، Python و غیره می باشند. همینطور برای آن که این تکنولوژی ها راحت تر نیز شوند بعضی زمان ها از فریم ورک هایی مثل Ruby on Rails، Cake PHP و … برای سرعت دادن به ارتقا برنامه استفاده می شود.

چطور یک وب سایت خوب طراحی کنیم ؟

برای طراحی کردن یک وبسایت خوب شما احتیاج به تجربه کافی در این حوزه دارید و همینطور در کنار طراحی سایت شما احتیاج به حدی تجربه در زمینه سئو هم دارید تا بتوانید ساختار سایت را بطور اصولی انجام دهید و عکس های و محتوای سایت و کدهای سایت را بهینه کنید.

سایت های مناسب در عین زیبایی باید تعدادی موارد تخصصی که مرتبط به تکنیکال سئو است مثل سرعت آپلود کردن سایت، ساختار url ها و … رعایت شود تا در موتور های جستجو بتواند رتبه بدست آورد و ورودی ارگانیک از گوگل بگیرد.امیدواریم که از محتوای مدیریت طراحی سایت اقساطی راضی بوده باشید.

بیشتر بخوانید : گواهینامه تحصیلی بین المللی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran