امتیازدهی به : post

نمایش سایت خبری در گوگل نیوز

قصد داریم در این مقاله به بررسی گوگل نیوز و تاریخچه به وجود آمدن آن و همچنین نمایش سایت خبری در آن بپردازیم. تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا اطلاعات لازم در این زمینه به دست آورید‌.

جالب است بدانید که در سال ۲۰۰۱ هنگامی که حادثه دلخراش یازده سپتامبر رخ داد. بسیاری از افراد در پی کسب اطلاعات از این حادثه بودند به همین دلیل آن را در گوگل سرچ می کردند.

اما در چنین مواقعی گوگل به جای نمایش اطلاعاتی راجع به این واقعه، اطلاعاتی در زمینه تاریخچه شهر و موارد غیر مرتبط با حادثه یازده سپتامبر ارائه می داد.

به همین دلیل برای جلوگیری از وقوع چنین مشکلاتی در جستجو عبارت مورد نظر در سال ۲۰۰۲ گوگل نیوز به عنوان یک قابلیت جدید به گوگل اضافه شد. هنگام اضافه شدن این قابلیت، صفحه اصلی گوگل نیوز به صورت روزانه اخبار جدید را به ترتیب تاریخ وقوع در اختیار کاربران قرار می داد.

در سال های اخیر، جستجوی یوتیوب با محصولات خبری، گوگل دیس کاور، دستیار گوگل و سایر موارد با یکدیگر ادغام شدند و این در هم تنیدکی باعث شد کاربران زیادی هر روز برای دریافت اخبار و تبلیغات جدید وارد گوگل نیوز شوند.

در واقع این صنعت خبری جدید، با به وجود آوردن چنین شرایطی کاربران را در یک دنیای پیچیده و غنی از اخبار و دیدگاه های مختلف قرار داد. و این فرصت را به وجود آورد تا افراد بیشتر از هر زمان دیگری به دنبال کاووش و جستجوی هدف خود با اطلاعات، تبلیغات و دیدگاه های مختلفی رو به رو شوند. در واقع این امکان وجود دارد که کاربران برای اولین بار با چنین موقعیتی رو به رو شوند و این مورد  اعتماد کاربران را تا حد زیادی کاهش می داد.

با ایجاد یک سایت خبری مناسب در گوگل نیوز می توان کاربران زیادی را جذب سایت خود کرد. و آن ها را از اخبار روز آگاه کرد. از آنجایی گوگل قصد دارد کاربران و مخاطبان خود را از اخبار روز آگاه کند. این قابلیت را به وسیله گوگل نیوز به کاربران نمایش داد.

گوگل نیوز و ساخت یک تجربه خبری

هنگامی که افراد به برسی اخبار مورد نظر خود می پردازند. انتظارات متفاوتی در آن ها شکل می گیرد. به همین دلیل ممکن است که کاربران به دنبال اخبار و موضوعات مشخصی باشند و بخواهند اخبار مورد نظر را در یک شاخه خاص دنبال کنند. به همین دلیل گوگل نیوز با استفاده از  روش های متمایزی به کاربران کمک می کند که به کشف اخبار مربوطه بپردازند.

اخباری که برای اکثر افراد اهمیت دارد. و یا به عنوان خبر برتر شناخته می شود: این نوع خبرها شخصی نیستند و تنها اتفاقات اخیر را نمایش می دهند‌.

اخبار شخصی و مختص به علاقه کاربر: این نو اخبار به وسیله ابزاری مانند دیسکاور و ویژگی هایی نظیر for you به کاربران این امکان را می دهد که از اخبار مرتبط با موضوعات شخصی که برای آن ها اهمیت بالایی دارند مطلع شوند.

در واقع گوگل نیوز به دنبال دریافت بازخورد کاربران مختلف است و تلاش می کند تا جایی که امکان دارد این بازخوردها را ارتقاء بدهد.

ثبت سایت خبری در گوگل نیوز

قبل از اینکه روند ثبت سایت خبری در گوگل نیوز را برسی کنیم. باید به توضیح یکسری از سوال ها  پرداخت

تمامی صاحبان وب سایت ها تمایل دارند که در صفحه اول و عبارتی در ردیف های اول جستجو گوگل قرار بگیرند. اما این کار آنقدرها هم ساده نیست. بلکه نیازمند رعایت اصولی است که ممکن است ماه ها و شاید سال ها طول بکشد تا به این جایگاه دست پیدا کنید. اما اگر به شما بگویم که با استفاده از یکسری روش‌های خاص می توانید این مسیر را سریع تر طی کنید چه احساسی پیدا می کنید؟

اگر قصد دارید که در زمان کوتاه تری به چنین جایگاهی برسید باید تمام تلاش خود را بکنید تا سایت مورد نظر را در گوگل برجسته کنید.

در صورتی که سایت خبری شما در گوگل نیوز نمایش داده شود‌. کاربران متوجه می شوند که وب سایت شما اعتبار بالایی دارد و با وارد شدن به آن می توان اطلاعات آموزشی و خبری زیادی به دست آورد. علاوه بر این با نمایش سایت خبری در گوگل نیوز از پشتیبانی آن برخوردار می شوید.

جالب است بدانید نمایش سایت خبری در گوگل نیوز بازدید کنندگان زیادی را روانه سایت شما می کند و این کار را از طریق ایندکس شدن مقالات انجام می دهد‌.

در واقع نمایش سایت خبری در گوگل نیوز یک پیروزی بسیار بزرگی است که شما را سریع تر از آنچه که فکر می کنید به اهدافتان می رساند.

معرفی گوگل نیوز

گوگل نیوز به عنوان یک سایت خبری که روزانه عناوین مختلفی را از بیش از ۵۰۰۰۰۰ منبع متعدد جمع آوری می کند. هنگامی که یک اتفاق مهم در جهان رخ می دهد. گوگل نیوز اخبار مرتبط با آن را در صدر خبرها قرار می دهد. در واقع با این کار این خبر را به عنوان خبر برتر معرفی می کند.

نکته ای که در گوگل نیوز قابل توجه است. تفاوت روش کار آن با وب سایت های خبری سنتی است. در روش سنتی هنگامی که نشریه ای را مطالعه می کنید به برسی عناوین می پردازید تا عنوان مورد علاقه خود را انتخاب و سپس مطالعه کنید.

اما گوگل نیوز این امکان را به شما می دهد که عنوان مورد نظر خود را انتخاب کنید. سپس نشریه های مرتبط با آن را نمایش می دهد.

نکته ای که وجود دارد این است که گوگل نیوز از سایت های خبری حمایت ویژه ای می کند. پس اگر قصد دیده شدن و افزایش بازدید سایت خود را دارید سعی کنید به صورت روزانه به جمع اوری اخبار و درج ان در وب سایت خود بپردازید.

تمام تلاش خود را بکنید تا هر روز خبرهای مفیدی را در سایت خود درج کنید. تا به واسطه نمایش سایت خبری در گوگل نیوز  بتوانید به جایگاه بالایی در رتبه بندی گوگل دست پیدا کنید. این نکته را فراموش نکنید که وب سایت شما بیشتر از دو تا سه روز در صفحات اول قرار نمی گیرد. پس باید روند جمع آوری اخبار را به صورت روزانه انجام دهید‌.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran