امتیازدهی به : post

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شاخه های دیجیتال مارکتینگ و بازاریابی آنلاین است. این روزها زیاد اسم آن را می شنویم. زیرا اینستاگرام یک فضای مطلوب جهت معرفی مشاغل و کسب و کارهای مختلف تبدیل شده است روزانه افراد زیادی وارد این حوزه می شوند و می خواهند خود را به دیگران معرفی کنند یا به جذب کاربران مختلف پردازند.

 و از آن جایی که اکثر افرادی که وارد اینستاگرام می‌شوند و به جستجوی صفحات مختلف می‌پردازند به دنبال فروشگاه‌های متعدد جهت دریافت نیازهای خود هستند شما باید نهایت تلاش خود را بکنید تا بتوانید به خوبی خود را به دیگران معرفی کنید در واقع از فضایی که اینستاگرام برای شما فراهم کرده است به نحو احسنت استفاده کنید.

هدف کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام این است که شما را در مدت زمان کوتاهی به اهدافی که برای خود و کسب و کارتان در نظر گرفته‌اید برساند در واقع کمپین ها هدفی ندارند جز رساندن شما به اهداف خود پس تا قبل از تشکیل کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام سعی کنید اهداف خود را برای جذب مخاطبان یا فروش محصول به صورت دقیق مشخص کنید زیرا ابهام در اهداف باعث سردرگمی و نرسیدن به هیچ یک آن ها خواهد شد‌.

اهدافی که در کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام در نظر می گیرید شامل شناساندن برند خود به دیگران، فروش محصولات، معرفی بهترین و معتبرترین برند جهت فروش محصول و بسیاری از اهداف دیگر. کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام دارای انواع مختلفی است که در ادامه به معرفی آن ها خواهیم پرداخت.

معرفی کمپین بازاریابی در اینستاگرام

اما که گفتی اینستاگرام یکی از برنامه‌های محبوبی است که اکثر افراد در طول روز به آن سر می زنند و مدت زمانی را به جستجو در صفحات مختلف می پردازند کمپین بازاریابی در اینستاگرام نیز یکی از روش هایی است که شما می توانید به واسطه آن به جذب مخاطبان هدف خود بپردازید روشی که در این بازاریابی یابی به کار گرفته می‌شود از طریق انتشار محتوای خلاقانه و محتوای کسب و کارهای مختلف و بیزینس های متعدد است که به واسطه ی آن ها به دو هدف دست پیدا خواهید کرد

یک معرفی برند دو فروش محصول فرقی نمی کند که هدف شما چیست اما باید به بهترین شکل ممکن به جذب مخاطبان هدف خود بپردازید و این راهی ندارد جز به انتشار محتوای اصولی که مورد نیاز اکثر کاربران است. اما شما باید یک سری از موارد را رعایت کنید. تا بتوانید به اهداف بازاریابی اینستاگرام دست پیدا کنید در ادامه شما را با برخی از نکات مهم در این زمینه آشنا می کنیم.

۱.مشخص کردن هدف در بازاریابی در اینستاگرام

همان طور که گفتیم باید در تعیین اهداف خود جهت بازاریابی در اینستاگرام کاملاً روشن و صریح باشید ابهام در اهداف مطمئناً شما را به جایی نخواهد رساند پس سعی کنید مشخص کنید هدف شما از بازاریابی، فروش محصول است یا معرفی یک برند‌.

۲.شناسایی مخاطبان

از موارد مهمی که به شما کمک می کند تا به اهداف خود در کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام دست پیدا کنید این است که مخاطبان خود را به خوبی بشناسید. حال این سوال برای شما پیش می آید که چگونه می شود مخاطبانی که در یک فضای مجازی هستند را شناخت. مهم برای شناخت مخاطبان و پیشنهاد مخاطبان این چنینی فالو کردن و دنبال کردن این مخاطبان است.

زمانی که شما مخاطب خاصی را دنبال می‌کنید اگر متوجه شدید که محتوای منتشر شده توسط پیج شما مورد نیاز مورد علاقه فرد مورد نظر است از گزینه‌های پیشنهادی دیگر که در پیج آن فرد وجود دارد نیز استفاده کنید و به دنبال کردن آنها نیز بپردازید اینستاگرام دنبال کردن یک شخص افراد زیاد دیگری را نیز به شما معرفی می کند که ممکن است سلیقه آن ها با سلیقه فردی که آن را دنبال کرده‌اید یکسان باشد.

۳.برنامه ریزی برای اهداف

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که باید برای اهدافی که در کمپین تبلیغاتی اینستاگرام برای خود در نظر گرفته اید برنامه‌ریزی مشخصی داشته باشید در واقع شما با یک برنامه‌ریزی دقیق و مناسب می توانید آن طور که باید و شاید به اهداف مورد نظر دست پیدا کنید برنامه ریزی شما باید شامل این باشد که چه محتوایی را می خواهید در پیج تان منتشر کنید چه تعداد پست در چه مدت زمانی باید منتشر کنید.

محتوای پستهای شما باید شامل چه مواردی باشد. از نکات مهم دیگری که به پیشرفته پیر شما کمک می‌کند این است که به هشتگ گذاری اصولی بپردازید شما باید مدت زمانی را به این امر اختصاص دهید که با هشتگ گذاری و نحوه جذب فالوور آشنا شوید از روش‌هایی که می‌تواند به شما کمک کند این است که بدانید که موضوع جنجالی در جامعه شما چیست و چه هشتگ هایی بیشترین کاربرد را برای پیج شما دارند زمانی که از این نوع هشتگ ها در زیر پست های خود استفاده می کنید. مخاطبان زیادی که به دنبال چنین تگ هایی هستند به صفحه شما مراجعه می کنند و این باعث بالا رفتن لایک ها و کامنت های مربوط به هر پست می شود.

۴.مراجعه به افراد با نفوذ اینستاگرام

روش دیگری که می‌توانید برای جذب مخاطب و شناساندن پیج خود به دیگران استفاده کنید این است که افراد با نفوذی که در اینستاگرام وجود دارند مراجعه کنید این افراد می‌تواند شامل عکاس ها، وبلاگ نویس ها و بسیاری از افراد باشد که دیگران به دنبال آنها هستند این امر به شما کمک می کند که از طریق افرادی که ده‌ها هزار مخاطب دارند معرفی کسب و کار و محصولات خود بپردازید.

۵.سازمان دهی کمپین تبلیغاتی در اینستاگرام

نکته مهمی که وجود دارد این است که باید از قبل، برنامه‌ریزی دقیقی برای زمان انتشار محتوا و این که چه کپشنی منتشر کنید انجام دهید. زمانی که با اصول و سازماندهی کامل به ارتقاء پیج خود بپردازید به مرور زمان متوجه خواهید شد که این نوع استراتژی و برنامه ریزی چه کمکی به شما کرده است .

زمانی که از قبل محتوای پست های خود را آماده  کنید این فرصت را پیدا می‌کنید که جواب کامنت ها و فالوور های خود را بدهید وس تمام تلاش خود را بکنید تا با برنامه در این مسیر قدم بگذارید تا به موفقیت های بالایی دست پیدا کنید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran