امتیازدهی به : post

گوگل استودیو چیست؟

گوگل استودیو چیست؟ اگر به دنبال یافتن پاسخ این سوال هستید و می  خواهید بدانید که با استفاده از گوگل استودیو چگونه می توانید به کسب و کار خود رونق بخشید و تعداد بازدید کنندگان سایت یا سایر شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی مفهومی این موضوع و موارد کاربرد آن بپردازیم.

بررسی مفهوم گوگل استودیو

اگر بخواهیم به صورت دقیق بررسی مفهوم گوگل استودیو بپردازیم و بگوییم که گوگل استودیو چیست؟  باید به این موضوع اشاره کنیم که این ابزار کاربردی در سال ۲۰۱۶ توسط گوگل به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت تا بتوانند با استفاده از آن آمار فعالیت های اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی و وب سایت های مختلف را به دست بیاورند.

به طور کلی با استفاده از این ابزار کاملاً کاربردی این امکان برای شما فراهم می شود تا بتوانید اطلاعات زیادی نظیر نحوه فعالیت و تعداد کسانی که در یک روز از سایت یا شبکه اجتماعی شما بازدید کردند را در اختیارتان قرار می‌دهند.

بنابراین می‌توانیم بگوییم که به دست آوردن یک آمار مناسب است تعداد بازدیدکنندگان سایت یا اینستاگرام شما می‌تواند به فعالیت هدفمند شما جهت بخشد و باعث ارتقای کسب‌وکارتان شود اگر می خواهید بدانید که آمار بازدید کنندگان چه اهمیتی دارد و چگونه باعث ارتقاء سطح شغلی شما می شود قسمت های بعدی مقاله را مطالعه کنید.

اهمیت آمار بازدیدکنندگان

به طور کلی به دست آوردن یک آمار ثابت از تعداد بازدیدکنندگان و کسانی که از خدمات شما استفاده کرده‌اند به شما کمک می کند تا بتوانید بسیار بهتر در زمینه کسب و کار اینترنتی خود به فعالیت بپردازید و  ابعاد مختلف کسب و کارتان را رونق بخشید همانطور که در پاسخ به سوال گوگل استودیو چیست؟

به این موضوع اشاره کردیم که این ابزار کاربردی ارائه دهنده یک سری اطلاعات پنهانی است که در سایت شما وجود دارد بنابراین با استفاده از آن می توانید به فعالیت خود جهت ببخشید و از پرداخت هزینه های نامناسب بپرهیزید .

برای مثال اگر برای دیده شدن سایت خود به تبلیغات آنلاین پرداخت عید اما پس از دریافت آمار است گوگل استودیو متوجه شده‌اید که هیچ گونه تاثیری در افزایش بازخورد و ارتقاء سطح شغل اینترنتی شما نداشته است باید به تغییر پلان ها و برنامه های خود بپردازید تا بتوانید با این کار روند فعالیت تان را به سوددهی نزدیک کنید .

در واقع با به دست آوردن اطلاعات مهم و ضروری که گوگل استودیو در اختیارتان قرار می دهد می توانید برنامه ریزی جدیدی برای اهداف بلندمدت شغل اینترنتی خود داشته باشید از این رو با داشتن یک سری از آمار و اطلاعات مناسب دیگر از انجام فعالیت های نامناسب خودداری خواهید کرد و سرمایه خود را بی جهت هدر نمی دهید.

مفهوم آمار داینامیک در گوگل استودیو چیست؟

همانطور که در مفهوم گوگل استودیو چیست؟ به این موضوع اشاره کردیم که آمار و اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهد باید به شما بگوییم که شما می‌توانید با استفاده از آن آمار داینامیک روز گذشته در شبکه های اجتماعی خود را به دست بیاورید .

برای مثال اگر کسب و کار شما در زمینه فروش محصولات آنتیک است و در اینستاگرام تلگرام و برنامه های مانند دیجی کالا به فعالیت می پردازد و می خواهید بدانید که نحوه فعالیت شما در ۳۰ روز گذشته به چه صورت بوده است و آیا توانسته در این مدت بازدهی مناسبی برای کسب و کار خود داشته باشید باید به این موضوع اشاره کنیم که با استفاده از آمار داینامیک می‌توانید اطلاعات زنده‌ای از کسب و کارتان به دست بیاورید این امر می‌تواند در افزایش بهره‌وری و دریافت سود در کسب و کار شما موثر واقع شود.

امکانات مختلف گوگل استودیو چیست؟

اگر می خواهید بدانید که امکانات مختلف گوگل استودیو چیست؟ قدرت مواردی اشاره کنیم که باعث محدودیت دوچندان های ابزار کاربردی شده است. برخی از مهمترین مواردی که می‌توان به آن اشاره کرد. شامل موارد زیر است.

  • توانایی ایجاد تصویر و لینک قابل گزارش
  • امکان حاشیه نویسی گزارش ها
  • امکان استفاده از تم ها و رنگ های متفاوت برای ایجاد ظاهر زیبا
  • امکان اتصال به بیش از ده ها ابزار آماری
  • قابلیت اشتراک گذاری بدون محدودیت آماری
  • و بسیاری از ویژگی های دیگر

تمامی قابلیت ها و امکانات به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای اطلاعات مناسبی را راجع به وضعیت سایت خود به دست بیاورید در واقع مزیت مهم گوگل استودیو دریافت آمار تصویری و قابل مشاهده است که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید آن را با کاربران خود نیز به اشتراک بگذارید.

به شما توصیه می‌کنیم که اگر هنوز اطلاعات مناسبی راجع به آمار بازدیدکنندگان و نحوه فعالیت خود در شبکه های اجتماعی به دست نیاورده اید حتماً در این زمینه تلاش کنید تا بتوانید فعالیت مناسب تر و هدفمند تری داشته باشید.

مزایای گوگل استودیو چیست؟

اگر می خواهید بدانید که مزایای گوگل استودیو چیست و با استفاده از این ابزار کاربردی چگونه میتوانید به ارتقاء کسب و کار اینترنتی خود را پردازی باید به موارد متعددی اشاره کنیم که باعث محبوبیت این برنامه در چند سال گذشته شده است برخی از مهم‌ترین مزایای آن شامل:

  • رایگان بودن برنامه

یکی از مهمترین قابلیت های گوگل استودیو رایگان بودن تمامی مواردی است که در آن قرار دارد و شما می توانید از آنها استفاده کنید در واقع با استفاده از ابزار های متعدد دیگر نیازی به پرداخت هزینه نخواهید داشت پس می توانیم بگوییم یکی از مهمترین مزایا گوگل استودیو که باعث محبوبیت دو چندان آن از سال ۲۰۱۶ تاکنون شده است این است که برای استفاده از امکانات مختلف آن نیازمند پرداخت هیچگونه هزینه ای نیستید.

  • ابزار کاملاً جامع و کامل

از مهمترین مزایای گوگل استودیو جامع بودن این برنامه از که شما را از استفاده از هر برنامه دیگری بی نیاز می کند در واقع از ابزارهای متعددی که در اختیار شما قرار می گیرد علاوه بر اینکه رایگان هستند کاملاً جامع و کامل می باشند و به شما این امکان را می‌دهند تا اطلاعات متعددی را به دست بیاورید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran