امتیازدهی به : post

گوگل لینک های جدید را معرفی کرد: UGCوSponsored

گوگل لینک های جدید را معرفی کرد: UGCوSponsored همانطور که می‌دانید لینک ها در سئو سایت تاثیر به سزایی دارند به همین دلیل با توجه به آن ها می توانید به ارتقاء سایت خود بپردازید.

در این مطلب از سری مطالب دیجیتال مارکتینگ سئو تهران در تلاش است تا شما را با انواع لینک ها و تاثیر آنها در سئو سایت آشنا کنیم پس با ما همراه باشید.

هدف از معرفی لینک های جدید

سئو یا بهینه سازی سایت به عنوان مهمترین عنصر در ارتقاء وضعیت فروشگاه های مختلف اینترنتی به شما کمک می کند تا در این زمینه فعالیت موثری داشته باشید. بسیاری از افراد برای اینکه بتوانند به جایگاه مناسبی دست پیدا کنند به دنبال آشنایی با قوانین مختلف سئو یا بهینه سازی سایت هستند.

تغییرات مداوم سئو باعث شده است که بسیاری از افراد نتوانند از تمامی موارد مرتبط با بهینه سازی سایت آگاه شوند. برای مثال معرفی لینک های جدید توسط موتورهای جستجوی گوگل باعث شده که برخی از افراد از کاروان سئو جا بمانند و در بسیاری از زمینه ها از رقبای خود عقب بمانند.

گوگل لینک های جدید را معرفی کرد: UGCوSponsored

به همین دلیل کارشناسان و متخصصین فعال در این حوزه به افراد توصیه می‌کنند که اگر می خواهید همواره به روز بمانید و توسط مخاطبان و کاربران اینترنتی انتخاب شوید؛ حتماً به به‌روزرسانی‌های جدید گوگل توجه داشته باشید و تمام سعی خود را بکنید که در این زمینه عملکرد مثبتی از خود به نمایش بگذارید.

همانطور که می دانید گوگل لینک های جدید را معرفی کرد: UGCوSponsored بنابراین باید با آنها آشنا شوید و اگر قصد ارتقاء سئو سایت خود را با استفاده از بک لینک دارید حتما از نحوه کاربرد آنها در سایت مطلع شوید.

انواع لینک های موثر در سئو سایت

همانطور که میدانید لینک ها به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهای سئو کمک بسیار زیادی به ارتقا سطح وب سایت شما می کنند بنابراین حتماً هنگامه استفاده از آنها از بروزرسانی های جدید گوگل آگاه شوید زیرا ممکن است ست لینک های جدید معرفی شده باشد و شما از آنها اطلاع نداشته باشید.

در چند وقت اخیر لینک ها تنها به دو نوع فالو و نوفالو تقسیم می شدند اما در اطلاع رسانی جدید گوگل دو لینک اسپانسر شده و محتوای تولید کاربران نیز به افراد معرفی شده است‌.

منظور از لینک فالو چیست؟

همانطور که در مقالات قبلی هم اشاره کردیم لینک فالو وجود ندارد‌ همه لینک ها در حالت طبیعی فالو هستند مگر اینکه پسوندی به آنها اضافه شود. به طورکلی سایر لینک ها از آن جهت مطرح شدند تا افراد بتوانند به واسطه آنها لینک های تبلیغاتی و اسپم را مشخص کنند.

دلیل گسترش استفاده از لینک ها چه بود؟

بسیاری از بهترین تا هنگامی که متوجه شدند استفاده از بک لینک می تواند تاثیر بسزایی در جهش رتبه سایت داشته باشد تلاش کردند تا بیشترین تمرکز را در لینک سازی داشته باشند حتی اگر این لینک‌ها نامعتبر یا اسپم باشند.

به موضوع شما و گسترش فعالیت وب سایت های مختلف و هوشمند تر شدن الگوریتم های گوگل دیگر را توانایی به کار بردن بیش از اندازه لینک های اسپم یا بک لینک های نامعتبر را نداشتند و همین دلیل یک سری از لینک های جدید معرفی شد تا به واسطه آنها افراد فعالیت منظم تری در این زمینه داشته باشند.

اقدامات زیادی برای مقابله با لینک سازی نامعتبر صورت گرفت تا این که گوگل لینک نوفالو را معرفی کرد. معرفی این لینک برای نجات دادن به سایت های مختلف از جریمه های مکرر بود. با قرار دادن صفت نوفالو در لینک گوگل را متوجه این موضوع می کنیم که ممکن است لینک اسپم باشد و شما از این موضوع اطلاع ندارید.

صفت نوفالو به این معنا است که لینک ها در امتیازات منفی و کاهش رتبه سایت تاثیر گذار نیستند. بلکه ممکن است در برخی از زمینه ها حتی باعث افزایش رتبه سایت هم بشوند.

آشنایی با لینک های جدید گوگل

همانطور که از نام این صفت پیدا است با هدف حمایت مالی و تبلیغات به کد لینک ها اضافه می شود. در واقع هنگامی که هدف شما از قرار دادن یک لینک در سایت؛ تبلیغ یا حمایت مالی از یک شرکت یا مجموعه به خصوص باشد. حتماً باید از لینک های اسپانسر شده استفاده کنید.

گوگل لینک های جدید را معرفی کرد: UGCوSponsored

همانطور که می دانید گوگل لینک های جدید را معرفی کرد: UGCوSponsored هر کدام از آنها در موارد خاصی کاربرد دارند پس هرگز نباید این نکته را فراموش کنید.

لینک UGC چیست؟

کلیه لینک هایی که توسط کاربران در قسمت فرم ها، کامنت ها، مقالات و وبلاگ ها وجود دارد. از نوع لینک های وارد شده توسط کاربران هستند.

وضعیت لینک های نوفالو چه می شود؟

تقریباً هیچ تأثیری در لینک های نوفالو ایجاد نمی شود. هنوز هم این امکان را دارید تا به موتورهای جستجو گوگل هشدار دهید که لینک های شما ممکن است اسپم باشند. هنگامی که تصمیم گیری را درآورده موتورهای جستجوی گوگل می گذارید آنها می توانند تصمیم بگیرند که تاثیر مثبت باشد یا خیر اما در هر صورت تاثیر منفی ندارند.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت اقساطی

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09367511706

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran