امتیازدهی به : post

شرکت دیجیتال مارکتینگ سئو تهران

دیجیتال مارکتینگ یک لغت برای بازاریابی کالا ها یا فعالیت از روش تکنولوژی های دیجیتال است. مارکتینگ از روش هر رسانه دیجیتالی مثل موبایل، صفحات نشان دهنده تبلیغاتی و … ممکن پذیر است. اگر شما دارای سایتی هستید یا در حوزه تبلیغات اینترنتی خدمات انجام می دهید حتما با مارکتینگ شناخت دارید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، پیشرو مجموعه های فعال در این جوزه با سال ها تجربه و متخصصین بی بدیل …

زمانی که شما هدف پیشرفت یک برنامه دیجیتال مارکتینگ را دارید، ازکجا باید آعاز کنید؟ هر برنامه احتیاج به یک برنامه ریزی مرتب و اجرای درست آن می باشد. یکی از علل اصلی شکست خیلی از کسب و کار دارا نبودن برنامه برای استراتژی می باشد. پس نخستین کار شما نوشتن یک برنامه درست و اجرای منظم آن می باشد.

از سال ها قبل در خصوص حد به کار بردن از بازاریابی دیجیتال بواسطه افراد دارای کسب و کار نظر سنجی های متفاوتی صورت داده شده است. نتایج تحقیقات این شد که یک توسعه زیاد در به کار بردن از دیجیتال مارکتینگ را مشخص می کند .تا چند سال قبل تقریبا دو سوم یا سه چهارم کسب و کار های مارکتینگ خود را به علت شناخت نداشتن به روش های تازه بدون هیچ گونه برنامه ای جلو می بردند که این اندازه اکنون به 44 درصد کاهش پیدا یافته است.

البته هر اندازه که هنوز مقدار زیادی است ولی می توان خوشبین بود که در چند سال بعد همه کسب و کار ها براساس یک برنامه و استراتژی در زمینه دیجیتال مارکتینگ کار های خود را پیش می برند.

سفارش هایی برای پیشرفت استراتژی دیجیتال مارکتینگ

پر اهیمت تر از دارا بودن یا دارا نبودن استراتژی، این می باشد که در برنامه خود جایی که الان هستید و جایی را که می خواهید چند سال بعد به آن برسید را در نظر داشته باشید و با هم قیاس انجام دهید. در واقعیت شما باید در برنامه ریزی خود مقصود و جایگاه و احتیاج خود را معین کنید.

شما یک برنامه ریزی دراز مدت دارید که در سال پنجم هدف دارید به آن برسید ولی باید در برنامه ریزی های کوتاه زمان خود در میان این پنج سال هدف های کوچکتری معین کنید که با یاری این هدف ها توانایی داشته باشید به هدف بزرگتر که در سر دارید برسید.

شرکت دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، پیشرو مجموعه های فعال در این جوزه با سال ها تجربه و متخصصین بی بدیل …

استراتژی دیجیتال مارکتینگ هم که ذکر شده به همین گونه است. یکی مناسب ترین موارد آن دارا بودن ابزار های اندازه گیری است تا آن که بفهمید روشی که انتخاب کرده اید برای تبلیغات چه اندازه عکس العمل داشته است مثل ایمیل مارکتینگ شما باید ارزیابی کنید، ایمیل هایی که می فرستید چه اندازه از آن ها مطالعه می شوند و چه اندازه کلیک روی آن ها صورت می گیرد.

همچنان هم خیلی از شرکت هایی که دارای دیجیتال مارکتینگ هستند ،برنامه ای ندارند و همینطور پیش می روند. خیلی از شرکت ها اهمیت رسانه ها را می دانند و بیشتر سعی می کنند از فضا های اجتماعی،ایمیل و در همین حوزه ها که مربوط است به کار می برند به دلیل آن که که بازخورد بهتری گرفته اند.

ولی مارکتینگ تنها به این نکات نباید اکتفا کرد، در حقیقت شما باید از پیشتر، پیش زمینه هایی همچنین برای این کار آماده کنید پس از آن اقدام نمایید.یک مورد را که حتما باید توجه کنید به آن این است که شرکت شما هر اندازه که بزرگ یا کوچک باشد، به یک استراتژی درست مارکتینگ احتیاج دارد.

از این جهت خیلی از شرکت ها برای بازاریابی دیجیتال خود یک استراتژی بازاریابی دیجیتال خارق العاده دارند.در ادامه مقاله ما خواستاریم به مشکلات دارا نودن یک برنامه برای مارکتینگ بپردازیم :

  1. بدون جهت بودن :

شرکت های بدون برنامه ، هیچ گونه مقصود استراتژیکی برای بدست آوردن موردی که می خواهند از روش آنلاین بدست بیاورند را ندارند از این جهت نه می توانند مشتریان تازه ای را بدست بیاورند نه توانایی دارند که ارتباط عمیقی و مناسبی با مخاطبان فعلی خوب برقرار کنند.

شرکت دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، پیشرو مجموعه های فعال در این جوزه با سال ها تجربه و متخصصین بی بدیل …

اگر شما هیچ مقصودی نداشته باشید ممکن است هیچگونه منبعی براساس با هدفتان نخواهید پیدا کرد و توانایی نخواهید داشت تا اندازه دسترسی به اهداف خود را تحلیل کنید.

  1. شما سهم بازار اینترنتی خود را نخواهید دانست :

اگر شما درباره سهم بازار خود هیچ گونه اطلاعی ندارید، نمی توانید متوجه درخواست کاربران شوید و در واقعیت تقاضا و درخواست آنان اهمیت داده نمی شود. اکنون بازار سنتی با سرعت زبادی در حال عوض شدن است و ما شاهد اختلاف در رفتار و شخصیت مخاطب، رقیبان و انجمن های بازاریابی هستیم.

به همین علت شما باید با آخرین روش های روز چه در دیجیتال مارکتینگ و چه در تغییرات، اطلاعات خود را آپدیت کنید. فهمیدن نبض بازار یکی از پر اهمیت ترین اصول برنامه ریزی برای استراتژی است.

  1. رقبا سهم بازار را در دست می گیرند :

اگر شما توانایی نداشته باشید سهم بازار را در دست بگیرید و هیچ منبعی برای مارکتینگ دارا نداشته باشید و بدون برنامه و مقصود جلو بروید، رقبای شما سهم شما را هم در دست خواهند گرفت و در حقیقت شما دیگر هیچ گونه جایی در سهم بازار نخواهید داشت.

  1. شما هیچگونه ارائه و پیشنهاد بخصوص اینترنتی نخواهید داشت :

تعریف کردن پیشنهادات و توضیحات کالا ها به طور واضح برای مخاطبان، سبب می شود که به آسانی کالا های شما را درک کند و یک فرقی میان شما و دیگر برند ها بوجود آورید و خود این موضوع، مخاطبان جدیدی را به سوی شما هدایت می کند که در آخر که گفته شده به علت خصوصیت کالا ها، به شما وفا دار خواهند بود.

  1. مخاطبان آنلاین خود را به طورصحیحی نخواهید شناخت :

خدمات های زیادی برای ارزیابی وب سایتتان وجود دارد مثل گوگل آنالیتیک و… ولی هیچ یک از این ها توانایی ندارند اطلاعات درستی از مخاطبان به شما بدهند، البته احتمال دارد بطور نمونه مقدار سرچ لغات کلیدی را بدست بیاورید ولی به شما هیچ گونه اطلاعاتی درباره شخصیت مخاطبان و شیوه خرید آن ها نمی دهد.

شما باید از عملکردهای درست تری که خود طراحی می کنید به کار ببرید مثل فرم تماس یا فرم های نظرسنجی که مدل علاقه و اندازه خرید آن ها را ارزیابی کنید.

روش ها و مدلی از بازاریابی دیجیتال

یک بازاریاب دیجیتال مارکتینگ مناسب یا فردی که به هر شیوه ای در این حوزه فعالیت می‌کند باید درک صحیح و مناسبی از اثر انواع متفاوت بازاریابی دیجیتال بر رسیدن به مقاصد معلوم خود داشته باشد؛

به گونه دیگر به مفهوم بهره‌ برداری بیشتری از شیوه ها و کانال‌ های رایگان و هزینه ای دیجیتال وجود داشته و اجرای کمپین ها و سیاست های اثرگذار تر باید اطلاع داشته باشید که به جستجو چه موردی هستید و برنامه داشته باشید.

به عنوان نمونه مقاله دیجیتال مارکتینگ، کار بازاریابی محتوایی می ‌تواند با مقصود تولید مخاطب راغب یک گروه از پست‌ های وبلاگی را از یک کتاب الکترونیکی که قبلا درست شده، مرتب و انتشار دهد. بعد از آن، مسئول بازاریابی فضا های اجتماعی از روش پست‌ های عادی و شیوه های پولی به تبلیغ این گروه در حساب‌ های شرکت در فضا های اجتماعی می‌ پردازد.

در این بین، کسی که کار ایمیل مارکتینگ را به دوش دارد می‌ تواند یک کمپین ایمیلی درست کند و بطور نمونه برای آن‌ هایی که کتاب مذبور را گرفته اند، اطلاعات زیاد تری را در ارتباط با شرکت یا کالا بفرستد . در مورد بازاریاب های دیجیتال بیشتر حرف خواهیم زد، ولی قبل از آن باید با مدل های دیجیتال مارکتینگ شناخت پیدا کنیم.

انواع شیوه های بازاریابی دیجیتال

در این قسمت از مقاله دیجیتال مارکتینگ به دنبال معرفی معروف ترین شیوه های بازاریابی دیجیتال و ابزار ها یا کانال‌ های مربوط با هر کدام از آن‌ ها می ‌رویم.

– بازاریابی محتوایی :

کلمه بازاریابی محتوایی به تولید و رایج کردن محتوا با مقصود بوجود آوردن آگاهی نسبت به برند ، ارتقا ترافیک، تولید مخاطب راغب و در آخر تغییر مشتری بالقوه به مشتری بالفعل اشاره دارد. کانال‌ هایی که می شود در برنامه بازاریابی محتوایی شما فعالیت داشته باشند عبارتند از :

  • مطلب های وبلاگ
  • کتاب‌ های الکترونیکی و مقالات
  • بروشور ها و کاتالوگ‌ های آنلاین

– بازاریابی در فضا های اجتماعی :

از روش بازاریابی در شبکه ‌های اجتماعی، برند و محتوای خود را در فضا های اجتماعی رایج و تبلیغ می‌کنید تا اطلاعیه ای نسبت به برند، ترافیک وب ‌سایت و مخاطبان راغب کسب ‌و کارتان بالا ببرید. در این جهت می‌ توانید از کانال‌ های زیر یاری بگیرید:

  • فیسبوک
  • توییتر
  • لینکدین
  • اینستاگرام

– تبلیغات کلیک کردنی :

تبلیغات کلیک کردنی یکی از شیوه ها پولی جالب ترافیک به سوی ‌سایت است. به بیان راحت تر، در این شیوه تنها هر دفعه که روی تبلیغ شما کلیک می‌شود به تبلیغ کننده مبلغی می ‌دهید. یکی از معروف ترین و مورد علاقه ترین انواع تبلیغات کلیکی، AdWords گوگل است. به یاری AdWords می‌ توانید تبلیغ صفحه در نظر گرفته شده خود را در اول یا پایان برگه‌ های نتایج سرچ قرار بدهید.

– همکاری در فروش :

افیلیت مارکتینگ که با موضوعات بازاریابی مشارکتی، پورسانتی، ارتباط مند یا همکاری در فروش همچنین شناخته می‌ شود، مدلی از تبلیغات کاربرد محور است که از روش آن در برابر تبلیغ کالا و فعالیت دیگران پورسانت می گیرید . بعضی از کانال‌ های معروف افیلیت مارکتینگ عبارتند از :

  • نشان دادن تبلیغات ویدیویی از روش YouTube Partner Program.
  • گرفتن لینک ویژه از سیستم‌ های همکاری در فروش و فرستادن آن در حساب‌ هایی که در فضا های اجتماعی متفاوت دارید.

– تبلیغات یکسان یا بومی :

تبلیغات بومی یا یکسان به آن گروه از تبلیغاتی بیان می‌ گردد که در درون محتوای یک ‌سایت یا اپ جای می‌ گیرد و به گونه دیگر با آن در می آمیزند. از جمله مناسب ترین مدل های این نوع از تبلیغات می‌ توان به رپورتاژ خبری و لینک‌ های اسپانسر شده در مقاله دیجیتال مارکتینگ نام برد.

شرکت دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، پیشرو مجموعه های فعال در این جوزه با سال ها تجربه و متخصصین بی بدیل …

– اتوماسیون بازاریابی :

مفهوم از اتوماسیون بازاریابی، نرم‌ افزار هایی گفته می شود که سبب انجام خودکار خدمات های بازاریابی شما می‌ شوند. خیلی از خدمات های تکراری بازاریابی که همواره به طور دستی انجام می‌ شوند را می‌ شود به دست این سیستم‌ ها سپرد، از جمله :

  • فرستادن خبرنامه‌ های ایمیلی
  • وقت بندی برای فرستادن خودکار پست در فضا های اجتماعی
  • آپدیت فهرست تماس‌ ها
  • مدیریت پردازش پرورش مشتری راغب

– بازاریابی ایمیلی :

ایمیل مارکتینگ یا نام دیگر آن که بازاریابی ایمیلی است یکی از مقرون به صرفه‌ ترین شیوه ها برای ارتباط کسب ‌و کار با کاربران خود است.

اساسا از ایمیل برای آگهی و تبلیغ محتوا، تخفیف‌ ها و اتفاقات متفاوت و همینطور هدایت مردم به سوی وب‌ سایت کسب ‌و کار به کار برده می‌ شود. به صورت نمونه می‌ شود ایمیل‌ هایی از این گروه را برای کاربران خود بفرستید :

  • خبرنامه برای کاربران وبلاگ
  • ایمیل‌ های پیگیری برای مخاطبان که آیتم ویژه را دانلود کرده ‌اند
  • ایمیل خوشامدگویی به کاربر
  • فرستادن پیشنهادات مخصوص سبب خرید در ایام بخصوص برای مشتریان وفا دار
  • فرستادن زنجیره ‌وار موارد و محتوای سودمند برای پرورش کاربر راغب

– روابط عمومی اینترنتی :

روابط عمومی اینترنتی سعی است در سبب بدست آودن و تقویت جایگاه کسب ‌و ‌کار و بالا بردن پوشش خبری آن در نشریات دیجیتال، وبلاگ‌ ها و دیگر وب ‌سایت‌ های محتوا محور. ارتباط عمومی اینتزنتی اساسا به روابط عمومی سنتی شبیه است، ولی در محیط دیجیتال مارکتینگ اجرا می ‌شود. بویژه کانال‌ هایی که در جهت اثر گذار کردن روابط عمومی خود می‌ شود از آن‌ ها به کار ببرید عبارتند از :

  • ارائه گزارش در فضا های اجتماعی و تعامل با دیدگاه کاربران
  • تعامل با نقد و دیدگاهی که در وب‌سایت های متفاوت در ارتباط با شرکت شما درج شده
  • تعامل با دیدگاهی که در وب‌سایت یا وبلاگ خودتان به ثبت رساندید

– بازاریابی درون‌ گرا :

بازاریابی دیجیتال مارکتینگ شیوه ای برای جذب مشتری به سوی کالا و فعالیت کسب‌ و کار از روش مدل های بازاریابی دیجیتال و به ویژه بازاریابی محتوایی است.

در این مدل از بازاریابی با عرضه اطلاعاتی که برای مشتری حقیقتا ارزشمند و سودمند است (بطور نمونه در خبرنامه‌ ها، وبلاگ و فضا های اجتماعی)، تجربه مناسب تری را برای وی رقم می‌ زنیم و اعتماد سازی بوجود می آوریم.

موردی که در مقاله دیجیتال مارکتینگ باید به آن اهمیت داشته باشید این است که به کار بردن اثر گذار از هر کدام از این کانال‌ ها و شیوه ها الزام به برنامه‌ ریزی و دارا بودن موردی به اسم «برنامه بازاریابی دیجیتال» است.

شرکت دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، پیشرو مجموعه های فعال در این جوزه با سال ها تجربه و متخصصین بی بدیل …

بیشتر بخوانید: دیجیتال مارکتینگ چیست

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran