5/5 - (11 امتیاز)

جهت مشاوره رایگان با کارشناسان سئو تهران در ارتباط باشید

09367511706 – 02144030236

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

طراحی گرافیک اختصاصی

صفحات مجزای خدمات

بهینه شده برای موبایل

طراحی هدفمند UX و مسیر کاربر

شروع قیمت از 5 میلیون تومان

طراحی گرافیک اختصاصی

بهینه شده برای موبایل

سرعت بالا

طراحی حرفه ای ux بر اساس موضوع

امکان ایجاد وب اپلیکیشن

امکان ایجاد محصولات بدون محدودیت

شروع قیمت از 6 میلیون تومان

طراحی گرافیک اختصاصی

بهینه شده برای موبایل

سرعت بالا

طراحی نقشه و استراتژی UX وبلاگی

شروع قیمت از 5 میلیون تومان

عوامل مختلفی در مورد زمان تکمیل پروژه نقش دارند، مثلا ممکن است پس از ارائه طرح اولیه، مشتری نیازمند تغییراتی باشد که طبیعی است این تغییرات می تواند در زمان تحویل پروژه تاثیر گذار باشد. 

بطور میانگین می توان گفت یک پروژه طراحی سایت مدرن از زمان عقد قرارداد تا تکمیل و تحویل نهایی حدود 1 ماه زمان می برد.

سئو تهران استفاده از CMS های آماده و همچنین سیستم های برنامه نویسی اختصاصی را دارد.

سئو تهران درخواست مشتری را بررسی می کند و در اکثر موارد استفاده از سیستم وردپرس را پیشنهاد می دهد.

سیستم های اختصاصی فقط در شرایطی پیشنهاد می شود که ایده طراحی وب سایت مشتری به حدی پیچیده باشد که نتوان با وردپرس اجرا کرد. طبیعی است که هزینه برنامه نویسی اختصاصی نسبت به سیستم وردپرس معمولا چند برابر بیشتر است.

در صورتیکه قصد دارید تا طراحی وب سایت خود را به سئو تهران بسپارید، اولین قدم ارتباط با کارشناسان سئو تهران است. 

پس از ارسال پیام یا تماس تلفنی، کارشناسان ما درخواست شما را بررسی کرده و هزینه طراحی را برای شما ارسال خواهند کرد.

در صورتیکه نیاز به مشاوره بیشتر دارید با ما تماس بگیرید.

خدمات طراحی سایت فوری سئو تهران

مجموعه دیجیتال مارکتینگ سئو تهران ، ارائه دهنده خدمات طراحی سایت فوری ، و انواع طراحی سایت اختصاصی و غیر اختصاصی با بهترین کیفیت و کم ترین هزینه ممکن ، همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

اگر به کارکردن در بخش طراحی سایت فوری علاقه من هستید اما پیش زمینه‌ای در باره این مبحث ندارید، تا پایان این مقاله با سئو تهران همراه باشید تا به شما بگوییم که طراحی سایت فوری چیست؟ و به چه شکلی می‌توانید یک طراح حرفه‌ای در این حرفه ارزشمند شوید.

طراحی سایت فوری به دیزاین و راه اندازی صفحات سایت بیان می‌شود که به طور معمول این کار با کدنویسی به زبان‌های متفاوت برنامه نویسی و یا با بهره بردن از قالب‌های از پیش طراحی شده صورت می پذیرد.

 

در شروع، وب سایت‌ها با استفاده از زبان نشانه گذاری HTML نوشته می‌شدند و بعد از آن با پیشرفت علم وب، طراحی‌ با استفاده از جدول‌های غیر نمایان در صفحه ادامه پیدا کرد و زبان HTML منسوخ گردید و استفاده از زبان CSS روی بورش آمد.

به زبانی آسان ‌تر تعریف طراحی سایت فوری عبارت است از تولید صفحات وب یا طراحی مجدد و بهینه سازی سایت‌های قدیمی که در بستر وب انجام می‌شود.

همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

برای طراحی سایت فوری چه ابزارهایی موجود است؟

نخستین و اصلی ترین مساله ای که برای طراحی سایت فوری یا Web Design نیازمند هستید، یک کامپیوتر پر قدرت است. این کامپیوتر یا لپتاپ باید توانایی مورد نیاز در اجرای برنامه‌های گرافیکی و کدنویسی را داشته و بدون مشکل اجرا گردد و تا حد امکان در هنگام فعالیت خاموش نگردد و یا هنگ نکند که زحماتتان به باد نرود.

اگر قصد دارید بدانید دیگر ابزارها و مهارت‌های مورد نیاز در طراحی سایت چیست، می توان تسلط کامل به زبان‌های برنامه نویسی  و فریمورک‌های مربوطه را اسم برد.

یک طراح سایت فوری چه وظایفی دارد؟

وظایف اصلی که در یک پروژه طراحی سایت فوری موجود است، بستگی به مرحله‌ای دارد که طراح سایت فوری وظیفه دارد آن را انجام دهد. برای فهم بهتر این موضوع، بهتر است به این شکل بیان کنیم که یک سایت حرفه‌ای موقعی به وجود می آید که دو مجموعه و یا دو فرد در ساختن آن دخیل باشند.

 

به همین دلیل، بودن و نقش داشتن یک فرد حرفه‌ای در زمینه فرانت اند(Front-End) و فرد دیگری با عنوان متخصص بک-اند (Back-End)، در مجموعه طراحی قطعا لازم است.

شرح وظایف یک فرانت اند کار

فرانت اند یک وب سایت شامل کلیه کدهایی از سایت می باشد که در معرض مشاهده کاربر قرار می‌گیرد. کلیه ویژگی‌های مربوط به ظاهر سایت که بعد از ورود به هر سایتی آن را مشاهده می‌ نمائید، شامل این مبحث می‌شود. برای طراحی و ارتقا فرانت اند یک وب سایت، احتیاج به تسلط به زبان های برنامه نویسی مانند: HTML، CSS و جاوا اسکریپت دارید.

لازم به ذکر می باشد که به منظور طراحی پروژه‌های منحصر به فرد و حرفه‌ای، احتیاج به همکاری یک گرافیست هم وجود دارد تا نخست با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی قسمت ‌های مختلف سایت طراحی گردد و بعد از آن متخصص فرانت اند آن‌ها را به برنامه های قابل درک برای سیستم تبدیل نماید.

شرح وظایف یک بک اند کار

بک اند وب سایت در حقیقت همان کدهای طرف سرور و کدهایی می باشد که مخاطبین سایت آن‌ها را مشاهده نمی‌ نمایند. متخصص بک اند که در قالب یک تیم حرفه ای مانند سئو تهران یا به صورت شخصی فعالیت می‌کند، مسئولیت کدنویسی ساختار و ستون‌های مورد نیاز سایت را بر عهده دارد.

به مفهومی دیگر کلیه امکانات و عملکردهای سایت در این قسمت کدنویسی می گردند و به طور معمول بدین منظور از زبان‌های برنامه نویسی مطرحی مانند Python، ASP و PHP استفاده می‌ گردد.

انواع مختلف طراحی سایت فوری چیست ؟

به شکل مجموع سایت‌ها به دو قسمت مختلف تقسیم می‌شوند، که شامل وب سایت‌های استاتیک و سایت‌های دینامیک. در ادامه به شما بیان خواهیم کرد و برای شما شرح خواهیم داد که هرکدام از آن‌ها چه ویژگی‌های منحصر به فردی دارند و در چه بخش ‌هایی استفاده می‌شوند.

توضیح وب سایت‌های استاتیک

در بخش پیش به شکل کامل با وظایف بک اند کار و فرانت اند کار آشنایی بیشتری پیدا کردید و متوجه شدید که هرکدام چه وظایفی بر روی دوششان است.

با این مقدمه گفته شده به توضیح سایت استاتیک خواهیم پرداخت. در این نوع سایت‌ها فقط قسمت فرانت اند صورت پذیرفته است و هرکدام از صفحات سایت، به صورت جدا در سرور بارگذاری می‌شود.

در وب سایت‌های استاتیک امکان عوض شدن محتوای سایت به وسیله مدیر سایت آن ممکن نیست و برای این کار باید یا یک طراح سایت را استخدام نمائید و یا طراحی سایت را بیاموزید! البته درحال حاضر با به عرصه آمدن سیستم‌های فوق پیشرفته‌ مدیریت محتوا ( سی ام  اس )، مثل وردپرس، استفاده از سایت‌های استاتیک بسیار کاهش پیدا کرده است.

به طور معمول از این نوع وب سایت‌ها برای کمپانی ‌های کوچک و یا سایت‌های معرفی که احتیاج زیادی به تغییر محتوا ندارند، استفاده می‌شود.

توضیح وب سایت‌های دینامیک

در وب سایت‌های دینامیک با توجه به پویایی منحصر به فردی که دارند، هر دو قسمت فرانت اند و بک اند به اجرا در میاید. بک اند در این شکل از طراحی سایت وظیفه اصلی پویا سازی وبسایت را گردن می گیرد.

 

پویا بودن سایت به این معناس می باشد که کلیه محتوای سایت به وسیله مدیر سایت قابل عوض شدن باشد؛ به شکلی که قادر هستید هر روز یک محتوای جدید و قابل تغییر در سایت خود بارگذاری نمائید. نمونه این نوع سایت‌ها، وب سایت‌های خبری و مجله‌ای می باشند.

به چه شکلی می‌توانیم یک سایت طراحی نمائیم؟

در ادامه این محتوای تخصصی توسط تیم سئو تهران به شما بیان خواهیم کرد که مراحل طراحی سایت فوری چیست و برای داشتن یک سایت حرفه‌ای باید به چه نکاتی توجه نمائید.

مرحله نخست: طراحی کردن وایر فریم

در نخستین مرحه از طراحی سایت فوری باید بتوانید با توجه به مبحث اصلی وب سایت و نیازهای کارفرما، یک دید کلی از سایت را طراحی نمائید.

طراحی وایر فریم به معنای حقیقی در دست داشتن نقشه راه و به وجود آوردن پیش زمینه‌ای از آنچه که در ذهنتان دارید، می باشد. در وایرفریم چیدمان المان‌ها و آیکون‌های متفاوت مشخص می‌شود.

مرحله دوم: طراحی کردن بخش های گرافیکی سایت

مدتی پس از اینکه مشخص نمودید هرکدام از عناصر کجا باید طراحی شده و گذاشته شوند، نوبت به طراحی گرافیکی سایت خواهد رسید. برای اینکه یک سایت بسیار پیشرفته داشته باشید، در مرحله نخست باید زیبایی ظاهری آن را که باعث به دست آوردن توجه مشتری خواهد شد، تامین کنید.

هدف از طراحی گرافیکی وب سایت همان طراحی رابط کاربری می باشد که با استفاده از نرم افزارهای تخصصی و سنگین گرافیک به وایرفریم زیبایی خاصی می‌دهد.

مرحله سوم: کدنویسی و برنامه نویسی

اندکی پس از از طراحی کردن ظاهر سایت، نوبت به طراحی درون سایت می‌رسد! در این زمان با توجه به نوع زبان برنامه نویسی سایت، راه ‌های متفاوتی برای مدیریت محتوا موجود است.

به همین دلیل می‌توانید از سیستم‌های مدیریت سایت که از پیش طراحی گردیده اند، مثل وردپرس استفاده نمائید و یا به وسیله زبان‌های برنامه نویسی یک فریم ورک مختص به خودتان را از صفر تا صد، طراحی کنید. تصمیم گیری در زمینه استفاده از هر کدام از راه ‌های مدیریتی، بستگی به بودجه‌ای دارد که مخاطب شما قصد دارد صرف طراحی سایت خود نماید.

مرحله چهارم: شروع کار سایت

پس از اتمام این سه مرحله نوبت به شروع کار طراحی سایت فوری شده و قرار دادن آن در بستر اینترنت خواهد رسید. در این مرحله پس از تهیه هاست و دامنه، وب سایت طراحی سایت فوری شده را در دسترس مردم و در اینترنت قرار خواهیم داد.

چه حرفه هایی با طراحی سایت ارتباط دارند؟

جدای از مجوعه توسعه دهنده و طراح سایت، مشاغل متعددی برای پدید آمدن یک سایت درجه یک فعالیت می‌کنند تا سایت مورد نظر در کسب وکار خود به برترین شکل ممکن ظاهر گردد.

 

موقعی که می‌خواهید یک کسب و کار اینترنتی را راه اندازی نمائید، باید بتوانید برای به دست آوردن نتیجه بهتر با مشاغل زیادی ارتباط مستقیم باشید. در ادامه این مقاله چند مورد از این مشاغل را معرفی خواهیم نمود:

گرافیست یا طراح گرافیک برای سایت

گرافیست و مسائل گرافیکی، طراح ظاهر سایت و موارد مربوط به زیبایی شناختی آن می باشد. برای طراحی لوگو، دکمه‌هایی که معمولا با جاوا اسکریپت درست می شوند و بنرهای وبسایت و هویت قابل مشاهده برند به یک گرافیست حرفه ای نیاز خواهید داشت.

یک گرافیست به علت اینکه با اصول اولیه طراحی آشنا می باشد و می داند Design چه چیزی است می تواند در این بخش کمک شایانی به شما بکند.

متخصص دیجیتال مارکتینگ برای بهینه سازی

برای اینکه بتوانید وب سایت مورد نظر خود را با برترین استراتژی برای به دست آوردن مشتری اداره کنید، باید به استخدام یک دیجیتال مارکتر متخصص بپردازید و از او مشاوره تخصصی بگیرید تا کاربر بیشتری به سایتی که طراحی کرده‌اید، جذب کنید.

متخصص تولید محتوا

برای فعالیت پررنگ در میدان رقابت، باید از یک تولید کننده محتوای تخصصی و یونیک برای وب سایتتان کمک بگیرید تا با بهره بردن از محتوای پر ارزش، اعتماد قوی موتورهای جستجو و در آخر اعتماد و توجه مخاطب را به خود جلب کنید.

علاوه بر مواردی که گفته شد، از سایر فعالیت هایی که به طور معمول با طراحان سایت همکاری می‌ نمایند می‌توان به متخصص سایت و طراح حرفه ای رابط کاربری نیز اشاره نمود.

و اما در آخر این قسمت مقاله

در این محتوا به طور کامل بیان نمودیم که طراحی سایت فوری چیست؟ و نوع های مختلف سایت و مشاغل تخصصی مرتبط با آن را نیز فهمیدید.

اگر قصد دارید کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی کنید و یا در این بخش برای دیگر مشاغل اینترنتی فعالیت تخصصی نمائید، یادگیری طراحی سایت فوری یکی از برترین مواردی می باشد که خواهید توانست به عنوان شغل آینده به آن بپردازید و از این روش به کسب درآمد سرشار برسید.

فهمیدن اصول نخست طراحی سایت فوری، کار آن چنان سختی نیست. فقط احتیاج دارد تا با استفاده از منابع منحصر به فرد، با مفاهیم نخست طراحی سایت آشنا گردید؛

 

در حین آموزش دیدن، پروژه های نه چندان بزرگی انجام دهید و تجربه کسب نمائید. به نظر شما هدف از طراحی سایت فوری چیست و به چه علتی باید هر چه سریع تر به فکر راه اندازی یک سایت برای خودمان یا کسب و کارمان باشیم؟ عقاید ارزشمند خودتان را با مجموعه سئو تهران به اشتراک بگذارید.

طراحی سایت فوری در سئو تهران

در جهان بی انتهای اینترنت و فضای مجازی کنونی، وب سایت هر کسب و کاری پر اهمیت ترین ویترین برای نمایش کالا‌ها و خدمات آن می باشد. به همین علت طراحی سایت فوری اهمیت قابل توجهی دارد و به منظور آغاز داشتن آن باید همواره به دنبال مجموعه و اشخاص حرفه‌ای بود.

ما در سئو تهران تلاش کرده‌ایم تا با همکاری تیمی حرفه‌ای این احتیاج کسب و کارها را به طور مناسبی درک کنیم و در موازات با نیاز آن‌ها طراحی سایت فوری را به شکل اختصاصی و متناسب با هویت بصری آن کسب و کار پیاده‌سازی نمائیم.

 

سئو تهران به منظور طراحی سایت فوری از سیستم‌های مدیریت محتوای مطرح و حرفه ای و تکنولوژی‌های برنامه نویسی تحت وب مثل پایتون جنگو و یا ReactJs و سی ام اس های متن باز مثل وردپرس و جوملا که با استفاده از زبان PHP توسعه یافته‌اند و امکان به وجود آوردن وب سایت سفارشی با طراحی گرافیکی و ماژول‌های مخصوص را دارد، مورد استفاده قرار داده. اگر قصد دارید اطلاعات بدون نقصی در مورد طراحی سایت با وردپرس به دست بیاورید به لینک مربوطه مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت وردپرسی

انواع طراحی سایت فوری

طراحی پایه سایت

برای اشخاصی که می‌خواهند با نازل ترین هزینه و زمان یک وب سایت شرکتی یا شخصی دو زبانه، زیبا، مطمئن با امکان به روز رسانی سریع داشته باشند و چندین صفحه هم برای محتوا گذاری احتیاج دارند،‌‌ سئو تهران این پلن را پیشنهاد می‌کند. این پیشنهاد با قالب‌های حرفه ای پیش فرض و رنگ سازمانی شما طراحی شده اند و کاملا سفارشی خواهد بود.

از امکانات این پیشنهاد می‌توان به دو زبانه بودن سایت شما، قابلیت مشاهده موارد خاص، ویرایش، حذف تمامی متون، ویرایش، حذف همه عکس ها، توانایی اضافه کردن فایل، قابليت جستجوي اطلاعات در کل سايت، امكان ساخت فرم‌های اطلاعاتی برای ورود اطلاعات مخاطبین سايت، سیستم مدیریت موارد بسیار پیشرفته و مخاطب پسند (User Friendly)، سیستم مدیریت حرفه ای منوها، بهره بردن از تکنولوژی سنگین آژاکس، مدیریت تصاویر و مالتی مدیا،و معرفی سایت‌های مورد علاقه شما اشاره کرد.

طراحی پرمیوم وب

طراحی پریمیوم وب برای اشخاصی مناسب است که قصد دارند طراحی سایت فوری آن‌ها به شکل اختصاصی صورت بپذیرد. در این پلن طراحی سایت فوری، برای قرار دادن انواع مقاله ها و یا تصاویر مد نظر شما چندین صفحه متفاوت طراحی می‌شود و متناسب با ساختار کلی سایت از رنگ‌های سازمانی استفاده خواهد شد.

طراحی پرمیوم پلاس وب

اگر تمایل دارید تا طرح شما زیادتر سفارشی سازی گردد و از محتوا گذاری حرفه‌ای استفاده کنید، پلن طراحی سایت فوری پرمیوم پلاس را پیشنهاد می‌ نمائیم. در این نوع طراحی وب ما با توجه به احتیاج های شما طراحی‌های پرمیوم را به میزان معینی تغییر می‌دهیم تا هویت بصری وب سایت با فعالیت مورد نظر شما همخوانی زیادتری داشته باشد.

طراحی سایت فوری پیشرفته

اگر احتیاج به پیاده‌سازی ایده مخصوصی در طراحی ظاهری وب سایت خود دارید یا تمایل دارید تا تا هویت بصری شما کاملا بر اساس هویت سازمانی شما باشد. سئو تهران پلن طراحی سایت فوری پیشرفته را به شما پیشنهاد می نماید.

با انتخاب طراحی گرافیکی مختص خودتان ابتدا طرح شما در قالب تصاویری که برای اولین بار با توجه به هویت مجموعه شما تولید شده‌اند، برایتان ارسال خواهد گردید و بعد از تایید شما کار پیاده‌سازی آن در فضای وب را شروع می‌کنیم.

 

قابل بیان است که با انتخاب این پلن سئو تهران، طراحی گرافیکی تا زمانی که رضایت و نظرات شما اعمال گردد ادامه خواهد یافت. همچنین طرح‌های اختصاصی شرکت سئو تهران در هیچ پروژه وب سایت دیگری تکرار و تقلید نخواهد گشت و طرح تولید شده فقط منحصر به مجموعه شما خواهد بود.

اهمیت توجه به تجربه کاربری و واسط کاربری

ارائه خدمات Behavioral model در سئو تهران

در حال حاضر در بیشتر اوقات پیاده‌سازی و توسعه یک واسط کاربری موفق فعالیتی حساس و با ظرافت‌های متعدد است. این موضوع که نرم افزار شما به چه شکلی هنگام عملیات‌های متفاوت رفتار می‌ نماید شروع مسیری برای طراحی تجربه کاربری موفق در کنار یک واسط کاربری قشنگ و کاربردی است.

مدل رفتاری در حقیقت مشخص می‌کند که توابع قسمت های مختلف سایت شما شما به چه صورتی عملیات را آغاز کرده و بعد از اتمام چه نتیجه‌ای را برای کاربر حاصل خواهند نمود.

برای ارائه، بررسی و مستند کردن یک مدل رفتاری یا “Behavioral model” ابزارها، راه ‌ها و دانشی وجود دارد که متاسفانه در کشور ما اکثر توسعه دهندگان از آن خبر ندارند.

اگر پروسه توسعه و کدنویسی را قبل از ایجاد یک مدل رفتاری برای نرم افزارتانشروع کرده‌اید، مسیری پر خطر، پر هزینه، پر تکرار و زمان بر را انتخاب نموده اید! بهتر است هر چه سریع‌تر مدل رفتاری نرم افزار خود را به یک سند تبدیل نمائید و آن را نقشه راه قرار دهید.

ارائه این خدمت در قالب یک Mockup فانکشنال همراه با UX صورت می پذیرد.

خدمات طراحی UX سئو تهران

طراحی تخصصی تجربه کاربری User Experience که اصطلاحا و به شکل خلاصه به آن UX نیز بیان می‌شود در اصل طراحی پروسه ای است که با هدف افزایش میزان رضایت مخاطب هنگام استفاده از محصول نرم افزاری و با چشم انداز افزایش سطح کیفی تجربه کاربر، بهینه‌سازی سایت قابلیت و آسان شدن استفاده از نرم افزار طراحی و اجرا می‌ گردد.

مقصود نهایی UX به وجود آوردن تعاملی لذت بخش و تاثیر گذار با کاربر از روش نرم افزار است که در جهت ارزیابی غیر بلند مدت و ارتباط طولانی مدت مشتری اعمال و اجرا می‌شود.

ارائه این خدمت در مجموعه دجیتال مارکتینگ سئو تهران در قالب یک Mockup صورت می‌گیرد.

خدمات طراحی UI سئو تهران

هدف از بیان از UI همان طراحی واسط گرافیکی User Interface می باشد. این طراحی شامل هر آن چیزی بوده که مخاطب با آن از منظر گرافیکی مواجه خواهد گردید. (فونت‌های مختلف، عکس ها، چیدمان، نحوه نمایش وب سایت در موبایل یا همان موبایل فرندلی، رنگبندی‌ها و دیگر موارد)

پشتیبانی محتوایی سئو تهران

به غیر از مساله پشتیبانی فنی طراحی سایت فوری پر اهمیت ‌ترین اصلی که باید به آن توجه نمود بروزرسانی محتوای وب سایت بر طبق معیار‌های بهینه وب سایت برای موتورهای مختلف جستجو Search Engine Optimization که به صورت خلاصه به آن سئو SEO اطلاق می‌شود، است.

به طور معمول در شرکت‌ها کارشناسی متخصص برای مدیریت و بروزرسانی وب سایت استخدام نشده است و سایت‌ها پس از تحویل تا چند سال به روز نمی گردند و به حال خود باقی خواهند ماند.

 

از این رو سئو تهران خدمات پشتیبانی محتوایی خود را در دو پکیج مشاوره و اجرا خدمت شما عزیزان ارائه نموده است که امکان استفاده چه برای مجموعه ‌هایی که مدیر وب سایت استخدام کرده اند و چه ندارند فراهم گردیده است.

اهمیت ویژه گرافیک وب

از اصلی ترین قسمت ‌ها در طراحی سایت فوری که در نخستین نگاه دیدگان هرکس را به خود جذب می نماید، گرافیک رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) آن سایت می باشد. گرافیک وب، ترکیبی جامع از استفاده از رنگ‌ها، چیدمان دقیق عناصر تصویری در وب سایت،انواع مختلف سایز قلم‌ها، رنگ قلم‌ها، نمایش عکس ها و در مجموع مسائلی از این قبیل است.

هرچقدر هم که از دید فنی و کد نویسی سایت شما قوی و عالی نوشته شده باشد، باز امتیاز پایانی سایت شما از نظر بازدید کننده با گرافیک و تجربه کاربری خوب یا بد آن به دست می آید.

سئو تهران با داشتن تیم تخصصی حرفه‌ای تجربه کاربری و گرافیک این امکان را برای شما عزیزان به وجود آورده است که در کنار نرم افزار پر قدرت،‌به شکل همزمان و موازی گرافیک و رابط کاربری حرفه‌ای را نیز ارائه دهد. این جداسازی خدمات مربوطه، امکان همکاری با برند ‌های نرم افزاری و مجموعه ‌های تبلیغاتی را نیز به وجود آورده تا از علم، تجربه و قدرت تیم گرافیک سئو تهران بهره مند شوند.

طراحی سایت فوری فروشگاه اینترنتی

فروشگاه اینترنتی فقط یک وب سایت نمی باشد بلکه اصلی ‌ترین بستر برای ورود شما به جهان دیجیتال است. برای راه اندازی یکبازار الکترونیک قوی شما احتیاج به هویت بصری مناسب، استراتژی عملکرد بهینه سایت، طراحی واسط گرافیکی فوق حرفه ای، در کنار امکانات مختلفی همچون ماژول‌های تخصصی انبارداری، ماژول‌های تخصصی حسابداری، درگاه‌های پرداخت مطمئن بانکی، گالری‌های مختلف برای نمایش دادن محصولات و مشخصات آن‌ها، کوپن های آنلاین هدایا و تخفیف های ویژه و غیره دارید.

 

با استفاده از یک فروشگاه اینترنتی واکنش گرا یا همان ریسپانسیو، وب سایت شما در هر دستگاهی در کمال امنیت و تجربه کاربری بهینه شده، با مناسب ترین حالت نمایش داده خواهد شد و احتیاجی به طراحی جداگانه نرم افزار موبایل نخواهد بود. تفاوتی ندارد که فروشگاه با فناوری‌های معروفی مانند مجنتو یا اپن کارت طراحی گردد و یا به نیاز شما به صورت اختصاصی با Python و یا PHP به وسیله متخصصین سئو تهران طراحی و پیاده سازی شده باشد از این ویژگی محصر به فرد برخوردار خواهد بود.

طراحی سایت فوری فروشگاهی با بهترین امنیت ممکن و نصب درگاه‌های پرداخت امن بانکی و پشتیبانی در کلیه روزهای هفته با دارا بودن امکان اضافه کردن ماژول‌های پیشرفته‌تر در مراحل بعدی، این امکان را به شما خواهد داد تا از زمان نخست آغاز کسب و کار دیجیتال خود را با اطمینان بر یک پشتیبان حرفه‌ای و همراه راه اندازی نمائید.

طراحی سایت فوری با وردپرس

به بیان ساده :

وردپرس، یک سیستم طراحی سایت و یک مجموعه کاربردی راه انداز وب سایت، فروشگاه اینترنتی و وبلاگ (از هر نوع و هر مدل که میخواهد باشد) که به شکل رایگان شما خواهید توانست آن را از طریق وب سایت خود وردپرس (فارسی یا انگلیسی) دانلود نموده و بر روی هاست اینترنتی خود نصب نمائید (هاست اینترنتی همان فضایی می باشد که سایت شما و محتویات آن بر روی آن محیط قرار گرفته و میزبانی می شود) و بعد از آن وب سایت خود را به شکل کامل با جزئیات دقیق و امکانات منحصر به فرد و طرح دلخواه بر روی آن راه اندازی نموده و مطالب و قسمت های مختلف سایت را خودتان مدیریت نمائید.

وردپرس به زبان تخصصی تر :

به صورت کلی وردپرس یک سی ام اس تحت وب متن باز (open source) بوده که در بخش سیستم های مدیریت محتوا یا همان CMS ها که کوتاه شده عبارت (Content Management System) می باشند، حضور دارد.

از آنجا که سی ام اس وردپرس رایگان می باشد، هر شخص حقیقی و حقوقی می تواند اطلاعات مربوطه ی آن را دانلود نموده و مورد استفاده قرار دهد. البته شایان ذکر است که وردپرس قسمتی از احتیاجات کاربران در زمینه طراحی سایت فوری را برآورده می کند.

 

اما به منظور شخصی سازی و صورت پذیرفتن دیگر نیازها، به افراد با تجربه ای نیاز است که تغییرات مورد نیاز را ایجاد کرده و یا دیگر امکانات و ابزار مورد احتیاج کاربران را فراهم کنند.

وردپرس به وسیله شخصی به اسم مت مولنوگ – Matt Mullenweg طراحی و پیاده سازی و برنامه نویسی شد و در حال حاضر به پر استفاده ترین سیستم مدیریت محتوای دنیا تبدیل شده است

پوسته های موجود در وردپرس

اکنون که متوجه شدیم وردپرس چیست ، می بایست از پوسته وردپرس صحبت کنیم. پوسته ی وردپرس، قالب وردپرس یا همان WordPress Theme، در حقیقت طرح اصلی وب سایت وردپرس شما می باشد! همان قالب سایت شما که مخاطبین می بینند.

فعالیت های متفاوتی را انجام می دهد که آشکار ترین و رایج ترین آن ها، تعیین وضعیت قرار گرفتن عناصر متفاوت صفحات وب در کنار یکدیگر خواهد بود.

البته اشخاصی که به شکل فنی با وردپرس آشنایی لازم داشته باشند، به این مساله واقفند که مسائل دیگری نیز موجود است که با بهره بردن از آن ها می توان از قابلیت انعطاف پذیری خوبی که در وردپرس موجود است، استفاده کرد.

یک وب سایت وردپرسی در حقیقت رایگان است. اما نصب کردن آن، داشتن یک قالب مخصوص حرفه ای، پشتیبانی دائمی، هاست و فضای میزبانی همه هزینه بر هستند. تخصص مجموعه سئو تهران طراحی قالب برای سایت وردپرسی شماست.

رابطه وردپرس و موتورهای جستجو

اگر بخواهیم در مجموع صحبت کنیم وردپرس به شکلی ساخته شده است که از محبوبیت بسیار زیادی نزد موتورهای جستجو برخوردار است اما به هیچ عنوان نباید فراموش کرد که توجه به سئو سایت یا همان بهینه سازی وب سایت برای موتورهای جستجو (SEO -> Search Engine Optimization) برای سایت هایی که با وردپرس ساخته شده اند بسیار حائز اهمیت می باشد و توصیه ی ویژه ما به اشخاصی که قصد استفاده از وردپرس را برای وب سایت خودشان دارند، این مساله است که اگر بیشتر شدن حجم بازدیدها از طریق موتورهای جستجو برایتان حائز اهمیت است، حتما کار طراحی سایت وردپرسی خودتان را به مجموعه بسپارید که اطلاعات خوبی از سئو دارند.

وردپرس بهتر است یا سایر سیستم های طراحی سایت؟

بر اساس آمار رسمی خود وردپرس، 38% از وب سایت ها در جهان از وردپرس استفاده می نمایند! و در ایران بیش از 75% از  وب سایتها با وردپرس ساخته شده اند.

شما هم همین الان تصمیم نهایی بگیرید تا وب سایت وردپرسی خود را راه اندازی نمائید.

در محیط وب و همچنین در بین مخاطبین مختلف، اینگونه مباحث متعددی مطرح است که طرفداران پر و پا قرص هر کدام از سیستم های مدیریت محتوا، تلاش می کنند تا نرم افزار عزیز خودشان را به عنوان سیستم مدیریت محتوای بهتر نسبت به بقیه، معرفی کنند؛

اما حقیقت ماجرا آن است که چنین مباحثی شخص را به یاد بحث های صورت پذیرفته بین کاربران و طرفداران ویندوز و لینوکس می اندازد و کلیه این ها در حالی است که طرح اینگونه مباحث از پایه دچار مشکل اساسی است.

به این دلیل که هر کدام از این نرم افزارها و یا سیستم عامل های موجود در جهان وب، برای محیط ها و کاربردهای خاص خودشان به وجود آمده اند و مناسب همان مخاطب هستند.

برای واضح تر شدن بحث تصور کنید از شما سوال بپرسند که به نظر شما یک خودروی سواری بهتر است، یا یک خودروی سنگین مثل تریلی؟!

 

خب یقینا جوب شما این خواهد بود که هر کدام از این ها برای کار منحصر به فرد خودش طراحی و ساخته شده اند و نمیتوان به طور کلی چنین مقایسه ای را بین آن ها انجام داد.

اما در مجموع سیستم وردپرس از نظر موتورهای جستجو یا بحث سئو، از نظر میزان سرعت بارگزاری، کیفیت خدمات عالی، آسانی کاربرد و همچنین امنیت خوب و افزونه های متفاوت جایگاه بسیار خوبی دارد و پیشنهاد می کنیم که از این سرویس استفاده نمائید.

علاوه بر ویژگی های ذکر شده، وردپرس قابلیت دسترسی ساده برای ویرایش را دارد .

در نتیجه اگر قصد دارید سایت وردپرسی خود را راه اندازی نمائید، با مجموعه سئو تهران تماس بگیرید تا با بهترین هزینه این کار را برای شما انجام دهیم.مراحل طراحی سایت فوری وردپرس به این شکل است که نخست درخواست شما با توجه به نوع سایت مورد نظر بررسی و برآورد قیمت ، خدمت شما اعلام میگردد.

در نتیجه سایت شما بر اساس تقاضای مشتری ، سایت وردپرسی یا با برنامه نویسی اختصاصی ، سایت شما طراحی و به شما تحویل  شماخواهد گردید.

طراحی سایت فوری با asp

گام نخست ساخت پروژه MVC در طراحی سایت فوری

در مرحله اول نرم افزار Visual Studio نصب کرده و سپس اجرا کنید (توصیه ما این است که از ویژوال استودیو 2015 نسخه Enterprise استفاده کنید) در قسمت Start Page که در مقابل شماست بر روی گزینه New Project کلیک کنید شما همچنین می‌توانید از روش منوی بالا پنجره Start Page و با انتخاب کردن آپشن File و بعد از آن New و بعد انتخاب Project همین پروسه را انجام دهید.

گام بعدی ساخت پروژه MVC در طراحی سایت فوری

در گام بعدی قسمت New Project برای شما باز خواهد شد در قسمت باز شده از منوی سمت چپ گزینه Web را انتخاب نمائید و بعد از آن در بخش Name که در پایین آن پنجره مشاهده می‌ کنید یک نام دل بخواه برای پروژه خود انتخاب کنید هم چنین شما می‌توانید از بخش Location و با کلیک کردن بر روی گزینه Brows راه پیش فرضی که پروژه شما در آن مکان ذخیره می‌شود را عوض کنید و در آخر بر روی گزینه Ok کلیک کنید.

مرحله سوم ساخت پروژه MVC در طراحی سایت فوری

در این مرحله قسمت New NET Project برای شما باز خواهد شد بر روی گزینه MVC کلیک کنید تا یک پروژه منحصر به فرد با کلیه قابلیت های احراز هویت مانند (عضویت مخاطب در سایت ، ورود مخاطب به سایت با وارد کردن نام کاربری شماره تلفن و… و رمز عبور ، عوض کردن رمز عبور به وسیله کاربر و …) برای شما ایجاد گردد.

در صورتی که قصد دارید یک پروژه خالی از نوع MVC به وجود بیاورید گزینه Empty را انتخاب کرده و از بخش add folders and core references for تیک گزینه MVC را انتخاب کنید. و در آخربر روی گزینه Ok کلیک کنید.

گام چهارم ساخت پروژه MVC در طراحی سایت فوری

خب حالا کمی صبر کنید تا ویژوال استودیو پروژه شما را بوجود بیاورد. بعد از این که پروژه برای شما تولید شد با انتخاب دکمه F5 می توانید پروژه مد نظر خود را اجرا کنید .

 

پروژه ای که ایجاد کرده اید به شکل پیش فرض دارای قابلیت های ثبت نام مخاطب (Register) ، ورود کاربر به درون سایت (Login) ، عوض کردن رمز عبور به وسیله کاربر (Change the Password) و … و همچنین دارای فایل های jquery و Bootstrap خواهد بود.

قالب از پیش قرار گرفته پروژه با صفحه نمایش های متفاوت کاملا سازگار بوده و Responsive می باشد برای درک مناسب تر این مفهوم صفحه نمایش مرورگر خود را کوچک نمائید تا نظاره گر این انعطاف پذیری باشید . به همین سادگی شما موفق شدید که با فقط چند کلیک ساده یک پروژه از نوع MVC ایجاد کنید.

طراحی سایت فوری با استفاده از جوملا

این سی ام اس بعد از وردپرس، دومین سیستم مدیریت محتوای پر طرفدار برای طراحی سایت  فوری هست. برای تنظیم یک وب سایت جدید، عوامل متعددی هست که باید در نظر گرفته بشه مانند طراحی صحیح و نام دامنه، اما اصلی ترین گزینه انتخاب پلت فرم مخاطب پسند که حیاتی ترین انتخاب شماست و تصمیم به شدت مشکلی است.

تعدادی از موارد خاص وجود داره که باید در نظر گرفته شوند مثل میزان هزینه، مدت زمان، کیفیت کار، انعطاف پذیری و کاربری مناسب؛ فقط یک سیستم مدیریت محتوا در جهان وجود دارد که میلیونها فرد و مجموعه مختلف در سراسر جهان از جمله بعضی از شرکتهای بین المللی ازش استفاده می کنن و کلیه این نیازها را برآورده میکنه که جوملا است.

به چه دلیل باید از جوملا برای طراحی سایط فوری استفاده کنیم؟

1- 5٪ از وب سایت های دنیا از جوملا استفاده می نمایند

45 میلیون دانلود و هر 6/2 ثانیه یک بار دانلود نشانگر این مساله است که جوملا هم راه خودش رو پیدا کرده. شما می توانید وب سایت ها را نه فقط به زبان انگلیسی، بلکه در زبان های مختلفی چینی، پرتغالی، اسپانیایی، عبری، فرانسوی و … داشته باشید. آمار زبان های موجود خیلی متعدده و هیچ جایگزین مناسب تری تو این زمینه نداریم.

2- جوملا دارای بیش از 6000 پلاگین است

پلاگین در جوملا مانند پلاگین در وردپرس است. بیشتر از 13 میلیون پلاگین در دسترس مخاطبین وردپرسه که بیش از حد لزوم و استفاده بوده (که البته بنده مخالفم). در جوملا دیگه احتیاجی به اضافه کردن جزییات بیشتر به قالب ها نخواهد بود.

3- بعضی از بزرگترین و با اعتبار ترین شرکت ها در دنیا از جوملا استفاده می کنند

شرکت پیتزا هات، وزارت دفاع انگلستان، دولت فدرال یونان، دادگاه عالی قضائی استرالیا و MTV در یونان فقط بعضی از بزرگترین طرفداران جوملا می باشند. اشاره نمودم که وب سایت شخصی لئوناردو دی کاپریو هم با جوملا ساخته شده است؟ جالبه مگه نه؟ این سی ام اس همچنین وب سایت رستوران شبه جزیره عربستان سعودی را تأمین می کند.

4- جوملا برای طراحی سایت فوری رایگان است

در لیست پر دانلود ترین سیستم های مدیریت محتوای موجود سه تا اول رایگانه، این تنها علت در لیست است که برای جوملا منحصر به فرد نیست.

5- سفارشی سازی

این سی ام اس محبوب به هر نحوی که شما بخواید سفارشی سازی میشه. تعداد فراوانی قالب، اجزاء، افزونه ها و ماژول ها وجود داره که به شما کمک خواهد کرد سایتتون رو منحصر به فرد کنید.

هر چی که شما قصد انمش رو دارید ، با جوملا، توانایی انجامش رو دارید. اگر هیچ کدوم از قالب های رایگان موجود در جوملا با سلیقه شما سازگار نبود با نمی دونستید که به چه شکلی در پلتفرم جوملا وب سایت خودتون رو توسعه بدید، از متخصصین فروش قالب هایی کمک بگیرید که تم هایی با کیفیت بالا و اصلی در اختیارتون قرار میدن.

6- جولا پلت فرم کاملی دارد

این سی ام اس بیش از سیزده ساله که از پروژه Mambo ساخته شده، در آن موقع، به CMS ای بسیار پیشرفته و ماندگار تبدیل شد که در مدارس مختلف، اینترنت های کمپانی های تجاری و شرکت های کوچک استفاده می گردید. اگر شما به طراحی سایت فوری نیاز دارید، جوملا اینجاست.

7- قرارگیری آسان

تفاوتی ندارد محیط ویندوز یا لینوکس را اجرا نمائید، می تونید از جوملا استفاده کنید. کم تر چند دقیقه شما می توانید جوملا را دانلود و اجرا کنید و آماده باشید تا مطالب خود را به مخاطبین خود ارائه بدید.

8- جوملا در حال حاضر دارای ویژگی های منحصر به فردی است

زمانی که جوملا رو نصب می کنید، وب سایت شما آماده پشتیبانی از بهینه سازی برای موتور های جست و جو SEO، فرم های تماس، RSS، وبلاگ ها برای انتشار مطالب مختلف، رسانه ها، چند زبان و غیره می باشد.

 

مخاطبین با تجربه امکان دارد 1 دقیقه برای نصب و 30 دقیقه برای انتشار مقاله احتیاج داشته باشند. این به این معنیه که کمتر از 45 دقیقه وب سایت آماده به کاره. کدوم یک از پلتفرم های دیگه به جز جولا و وردپرس این ویژگی رو به شکل رایگان در اختیارتون قرار میدن؟

9- جوملا به وسیله داوطلبان پشتیبانی می شود

نرم افزار های اوپن سورس یک تلاش صادقانه برای به وجود آوردن نرم افزار برای به اشتراک گذاشتن با جهان می باشد. این کد به وسیله اشخاصی که داوطلبانه وقت، مهارت و دانش خود را اهدا می نمایند، تولید و نگهداری می شه.

این افراد متخصص با شور و شوق کمک زیاد به کدینگ، طراحی، پشتیبانی رایگان، وبلاگ نویسی، آموزش تخصصی، بازاریابی می کنند که بسیار فعالیت تاثیرگذاری انجام میدن. توانایی یک جامعه مبتنی بر اشخاصی است که از آن پشتیبانی می کنند.

10- جوملا به شکل صحیح کدگذاری شده

ساختار و پایه اصلی در این سی ام اس به خوبی سازماندهی شده تا هر قسمت را با پیاده سازی (MVC) طرح نمایش کنترل کننده مورد تائید نگه داری کند. زمانی که شما احتیاج به ایجاد پسوندهای خود یا طراحی سایت فوری سفارشی دارید داشتن سطحی برای جداسازی بسیار حائز اهمیته.

11- نسخه از پیش طراحی شده برای موبایل

جوملا به تنهایی یک سیستم مدیریت محتوا در لیست سه تای نخست محبوب ترین ها در بین مخاطبین است که این ویژگی رو داره. هر دو گزینه ظاهر و پشت صحنه به شکل کامل پاسخگو می باشن، درنتیجه شما می توانید سایت خود را از تلفن همراه یا تبلت خود مدیریت نمائید.

Bootstrap و چارچوب JQuery داخل این ماجرا اند.

12- به روز رسانی جولا فقط با یک کلیک ساده

شاید شکایت صحیحی که درباره جوملا به گوش شما خورده اینه که به روز رسانی مشکل است، این مشکل دیگه وجود خارجی نداره و چند ساله که رفع شده.

جوملا و پلاگین های نصب شده اش را می تونیم به سادگی از داخل ناحیه مدیریت به روز نمائیم. برای مثال هر سایت ساخته شده در جوملا 3.5 با یک کلیک ساده به جوملا 3.6 ارتقا پیدا خواهد کرد. جوملا نسخه های مهم گذشته هم حداقل 18 ماه بعد از انتشار نسخه اصلی جدید پشتیبانی می کند.

13- SEO ساده جوملا (بهینه سازی موتورهای جستجو)

در نسخه 3.4 جوملا Microdata رو به یازده هسته اصلی معرفی کرد و جوملا نخستین CMS بزرگ در این زمینه است. یکی از این ویژگی ها در این اواخر برای کمک به موقعی که URL های تکراری وجود داره مانند وقتی که یک پست در لیست دسته و یک آیتم منوی ساده وجود دارد، ارائه گردیده است.

 

این سی ام اس شامل یک تگ URL اصلی در منبع می شود که گوگل آگاه است که هر رتبه بندی فقط برای یک URL مورد استفاده قرار می گیره، و البته، شما می توانید کلیه اطلاعات خود (Metadata) را مثل کلمات کلیدی، توصیف های تخصصی و عناوین صفحه رو کنترل نمائید و اگر این کفاف احتیاجات شما را نمی دهد، دایرکتوری جوملا ده ها پلاگین در رده جستجو و نمایه سازی دارد.

14- سرعت فوق العاده ی صفحه

جوملای  3.5بارگذاری پر سرعت تری نسبت به نسخه های گذشته داره، تیم هدایت تولید متعهد به به وجود آوردن یک هسته سبکتر با استفاده از قسمت کمتر است که باعث خواهد شد یک وب سایت سبک تر و سریع تر بارگزاری بشه.

امنیت مناسب در جوملا

اکنون که در خدمت شما هستیم جوملا یکی از ایمن ترین سیستم های مدیریت محتوا میباشد اما بدون تردید به علت Open Source بودن، مواردی می باشند که باعث کم شدن امنیت میشن و مواردی دیگری هم هستند که ما باید رعایت نمائیم تا با مشکل امنیتی مواجه نشیم :

 جوملا و پلاگین های آن را حتما به روز نگه دارید

اصلی ترین موضوع برای امنیت وب سایت جوملا ما این موضوع که اون رو به آخرین نسخه ارائه شده ارتقا بدیم، به طور تقریبی در همه نسخه های جدید در مقایسه با نسخه های گذشته، مشکلات امنیتی ازبین رفته اند. به روز رسانی پلاگین های جوملا هم به همون اندازه برای امنیت شما تاثر گذاره.

از جزییات مطمئن برای ورود به سیستم بهره ببرید

نخست می بایست از استفاده از نام کاربری پیش فرض مانند “admin” یا “administrator” استفاده نکنید. همچنین کلماتی که در درجه نخست در لیست قرار می گیره هم به وسیله یک مهاجم مطمئن امتحان میشه.

پس از این، رمز عبوری پر قدرت برای وب سایت شما احتیاجه. بیشتر هکر ها سعی می کنن که بدون قاعده مشخص و بی رحمانه به اطلاعات ورود شما به سیستم دسترسی پیدا کنن؛

این به این مفهومه که از یک لیست از کلمات مشخص معمول استفاده می کنند تا رمز یا یوزر شما رو حدس بزنن. راهکار های متعددی وجود داره که به شما در برابر چنین حملاتی کمک شایانی می کنه :

  • از لغات رایج برای کلمات عبور مثل ادمین، خدا، رمز، 4adm5in، adm7in123 و غیره اصلا استفاده نکنید.
  • از اطلاعات شخصی در یوزر نیم مثل نام و نام خانوادگی خود جدا اجتناب کنید.
  • از ژنراتورهای عمومی رمز عبور به هیچ وجه استفاده نکنید. ژنراتورهای رمز عبور عمومی از الگوریتم مشخص استفاده می کنند تا رمزهای عبور تولید کنند که به وسیله هکر به خطر می افتن.
  • از چندین کاراکتر منحصر به فرد (*! @ #) $ استفاده کنید، اعداد و حروف بزرگ اگر که برای شما امکان داره در رمز عبور خود استفاده کنید.

از فایل ها و مالکیت مجاز بهره ببرید

یکی دیگر از قسمت های پر اهمیت در داشتن یک وب سایت ایمن ساخته شده با جوملا، مجوزهای متناسب برای فایل ها و پوشه ها می باشد. توصیه می کنم این پیشنهادات را برای مجوز ها دنبال نمائید:

  • مجوز لازم برای فولدرهای جوملا را به عدد 755 تنظیم نمائید.
  • مجوز کامل مربوط به فایلهای جوملا را به 644 تنظیم نمائید.
  • مجوز فایل های php را به 444 تنظیم نمائید.
  • به هیچ وجه از مجوز 777 (دسترسی کامل) استفاده نکنید!

از پلاگین های امنیتی جوملا استفاده نمائید

یکی دیگر از راه های آسان برای بهتر شدن امنیت وب سایت جوملا استفاده از پلاگین های امنیتیه. در زیر لیستی از محبوب ترین پلاگین های امنیتی جوملا رو مشاهده می کنید:

  • jHackGuard
  • Akeeba Admin Tools
  • jomDefender
  • jSecure

هر وقت تونستید از سایت جوملا خود بک آپ گیری کنید

این مساله که از سایت خودتون نسخه پشتیبان تهیه نمائید یک چیز خیلی پر اهمیت و ضروری ایه، برای احتیاط دائما باید یک نسخه اصلی پشتیبان از فایل های جوملا و پایگاه داده در کامپیوترتون ذخیره کنید.

حفاظت ویژه از صفحه اجرایی شما

اگر دسترسی های مختلف رو به صفحه مدیریت سایت محدود نمائید، این قابلیت رو خواهید داشت که امنیت وب سایت جوملا خودتون رو تا حد زیادی اضافه کنید. گام نخست با یک رمز عبور عادی برای صفحه مدیریت می تونید امنیتی تقریبی برای این قسمت به وجود بیارید.

 

زمانی که از بخش مدیریت سایت خود محافظت حرفه ای می کنید، برای مشاهده مناسب فرم ورود به سیستم استاندارد جوملا، یک رمز عبور اضافه بر سازمان مورد نیازه. حالا شما توانایی این رو دارید با دستور زیر دسترسی به دایرکتوری مدیریت رو  فقط به آدرس IP خودتون محدود نمائید.

Deny from ALL
Allow from x.x.x.x

توجه ویژه داشته باشید که باید x.x.x.x را با آدرس IP حقیقی عمومی خودتون تعویض کنید، برای پیدا کردن آدرس هم برای نمونه می توانید از وبسایت My IP استفاده کنید.

عملکرد طراح سایت چیست؟

یک فردی که طراحی سایت انجام می دهد با اهمیت با آن که در چه پردازشی از طراحی وب سایت درگیر است، وظایف متفاوتی دارد. به طور اصولی در طراحی و درست کردن یک سایت، به دو گروه یا شخص برای طراحی بک اند یا همان قسمت کدها و فرانت اند احتیاج داریم.

با تجربه های طراحی بک اند فردی هست که مسئولیت نوشتن کد های متفاوت برای بوجود آوردن ساختار اساسی وب سایت را به عهده دارد.این کد ها همان موردی هستند که از دید مخاطبان یک سایت مخفی هستند و قبل از هر مورد وظیفه درست کردن و کارکرد یک سایت را به عهده دارند.

یک حرفه ای طراحی سایت که وظیفه پیشرفتبک اند  را به عهد دارد از زبان های برنامه‌نویسی مانند  Python، ASP و PHP به کار می برند.در مطلب طراحی فرانت اند همه کار ها برای خوب تر کردن خصوصیت های دیداری یک سایت صورت داده می‌ شوند.

 

در حقیقت همه موردی که مخاطبان سایت مشاهده می کند، بنابراین کار یک پیشرفت دهنده فرانت اند یا همان فردی است که با به کار بردن از کد های متفاوت شکل وب سایت را به سر و شکل می ‌دهد. برای پیشرفت ظاهر سایت، احتیاج به کد نویسی است و نوشتن این کدها با زبان ‌هایی مانند HTML، CSS و جاوا اسکریپت صورت می ‌گیرد.

البته از یاد نبرید که همواره در این پردزش همکاری با یک گرافیست وب می‌تواند نتایج خیلی مناسب تری به ارمغان بیاورد.با ما در ادامه ی مقاله ی طراحی سایت  همراه باشید.

برای طراحی سایت به چه ابزاری احتیاج داریم

حتما با خودتان تصور کرده اید، یک رایانه مناسب که با سرعت زیاد تمام چیز ها را اجرا کند و اعصاب ما را زمان اجرای فرمان‌ های متفاوت به هم نریزد؟ بله، یکی از اساسی ترین ابزار ها برای طراحی وب یک رایانه مناسب با سیستم عامل آپدیت و خوب است. ولی پراهمیت تر از آن ابزار اساسی طراحی وب یا همان زبان های برنامه نویسی متفاوت هستند.

ابزارهای طراحی سایت، همواره با اهمیت به آن که در چه پردازشی از مطلب طراحی وب مطابق باشند، می‌ توانند اساسا از هم متفاوت باشند. این ابزارها همواره در گذر زمان با نسخه‌ هایی بروز تر جایگزین می ‌شوند تا فعالیت طراحی سایت را آسان تر و پر فایده تر کنند. البته فناوری که پشت هر یک از این ابزار جای دارد، همچنان ثابت می ‌ماند و تنها عملکرد آن‌ ها است که عوض می ‌شود.

روش های طراحی سایت

وب سایت‌ های در حال حاضر به دو مدل وب سایت استاتیک و وب سایت داینامیک بخش بندی می ‌شوند.

طراحی سایت استاتیک :

در طراحی کردن برای سایت استاتیک، یک فایل متمایز در برابر هر صفحه وب سایت روی سرور می ماند و هر دفعه که این صفحه مورد احتیاج باشد، همان از سرور بازخوانی می ‌شود و برای مخاطب نشان داده می‌ شود.

از فواید این مدل طراحی سایت که در بیشتر تا سال ۲۰۱۵ علاقمند داشته، راحتی طراحی صفحات استاتیک و امنیت زیاد آن برای سرورهای آن زمان بود.

با عرضه سرورهای کم هزینه و بالا رفتن فناوری امنیت سرور، یواش یواش این طراحی کردن سایت جای خود را به طراحی سایت داینامیک داد. البته همچنان هم در همه وب سایت‌ های داینامیک، قسمت هایی با طراحی استاتیک بوجود می آیند و در حقیقت همه وب سایت‌ها چند قسمت استاتیک در طراحی کردن خود دارند.

طراحی سایت داینامیک :

صفحات داینامیک وب سایت به مدلی طراحی می ‌شوند که خود صفحه ثابت، ولی محتوای آن عوض شده باشد. ساختار این صفحات بواسطه یک اپلیکیشن سرور که اسکریپت ‌های سمت سرور را ارزیابی می ‌کند، بوجود می‌ آورد.در حقیقت محتوای چنین صفحاتی با اهمیت به جستجوی مخاطب، بوجود می آیند.

 

این بدان مفهوم است که محتوای صفحه به خودی خود روی سرور موجود نیست و با بازخوانی همچین محتوایی از یک صفحه سایت داینامیک، این صفحه روی سرور بوجود آمده و برای کلاینت ارسال می ‌شود.در یک سایت داینامیک، صفحات همواره محتوای مورد احتیاج خود را از یک دیتابیس در بک اند بازخوانی می ‌کنند.

زمانی که صفحات داینامیک وب سایت برای نخستین بار پیشرفت پیدا کردند. پیشرفت نخست صفحات داینامیک وب اساسا در زبان‌ هایی مانند PHP، Perl یا ASP انجام می‌ گرفت.

مشاغل مربوط با طراحی وب سایت چیست؟

به اضافه این که خود طراحان وب سایت، برای آن که یک وب سایت به موفقیت برسد و در سرچ های گوگل باشند، اشخاص بیشتری باید درگیر پیشرفت و نگهداری از آن باشند. در حقیقت طراحی سایت فقط آغاز یک پردازش بزرگ برای رسیدن سایت به سود است.

زمانی که یک کسب و کار اینترنتی را درست می ‌کنید، قبل از هر مورد باید یک وب سایت مناسب طراحی کنید. در این پردازش علاوه بر طراح وب سایت باید با حرفه ای های دیگری هم همکاری داشته باشید. در ادامه مقاله طراحی سایت به طور فهرست وار، مشاغل و حرفه ای های مربوط با درست کردن و نگهداری سایت را با هم دوره می ‌کنیم.

  • شما به یکگرافیست احتیاج دارید تا دکمه ‌ها، لی اوت و لوگوی خوبی برای شما طراحی کند.
  • یک حرفه ای دیجیتال مارکتینگ به شما بیان می کند که چه برنامه هایی به کار ببرید تا با به کار بردن از روش های بازاریابی اینترنتی، همواره اثرگذارترین ترافیک را به سایت خود انتقال دهید.
  • حرفه ای کپی رایتینگ، فردی است که به شما برای بوجود آوردن محتوای درست و پیگیری مقصودسئو یاری می ‌کند. همانگونه که اطلاع دارید اکنون یکی از پر اهمیت ترین ابزار بالا بردن و جذب ترافیک اثرگذار تر برای سایت، محتوای خوب و لغات دقیقی است که باید به عمل برده شوند.

 

  • یک متخصص تهیه محتوا در کنار حرفه دیجیتال مارکتینگ، می‌ توانند ضمانت کننده حضور شما در صفحه نخست گوگل باشند. البته شما می ‌توانید برای حضور مناسب تر از یک شخص به صورت حرفه سئو هم بهره ببرید تا محتوای شما مناسب تر و اثرگذار تر به چشم بیاید.
  • طراح رابط کاربری یکی دیگر از مشاغل مربوط با طراحی و نگهداری از سایت است. این شخص می‌ تواند به شما در بوجود آوردن یک معماری اطلاعات، طراحی کاربر محور، طراحی جالب و همچنین بهبود المان‌ های ظاهری سایت یاری زیادی کند.

همانگونه که مشاهده می کنید طراحی سایت تنها به علم تخصصی و یادگیری اساس کد نویسی و اینترنتی کردن سایت محدود نمی ‌شود. در این مسیر احتیاج است یا همه تخصص‌ ها را دارا باشید، یا گروهی از اشخاص متخصص با علم فنی مناسب بوجود آورید.

اهمیت داشتن سایت چیست ؟

قبل از بحث درباره ی طراحی سایت فوری باید بدانید ، داشتن وب سایت در دنیای کنونی چیزی عادی و در بیشتر نکات لازم و حتی بعضی اوقات حیاتی است! دنیا، دنیای رقابت است و از هیچ زمانی برای اینکار نباید گذشت.همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

دیگر دوره ی روش های سنتی معرفی، تبلیغات و فروش سر آمده است و هر شخص و هر کسب و کاری که پا در زمینه ی نوین تجارت نگذارد به طور سریعی از چرخه ی رقابت حذف خواهد شد.خارج از نوع کسب و کار که البته خیلی معین کننده می باشد، شما احتیاج به وب سایتی کلی و متناسب با احتیاج های خود دارید که بتوانید اسم و کسب و کار خود را در آن معرفی کنید.

 

صفحاتی که شما صاحب و البته مدیر آن ها هستید و اساسا مطابق نظر، سلیقه و شرایط شما قابل اداره کردن می باشند.ممکن است این پرسش یا بهتر بیان کنیم این مقاومت در فکر شما وجود داشته باشد که با وجود انواع رسانه های اجتماعی و یا وبلاگ ها دیگر چه احتیاجی به وب سایت می تواند باشد.

بله، حق با شماست. نمی شود اثر عجیب و شگرف رسانه های اجتماعی را در برند سازی، تبلیغ و بر سر زبان انداختن یک کالا یا کسب و کار کتمان کرد و این اثر در بعضی از مدل های کسب و کار خیلی بیشتر از دیگر است ولی با تمام این ها مجدد به شما از داشتن یک وب سایت بی نیاز نخواهید بود.با ما در مقاله ی طراحی سایت فوری همراه باشید.

اهمیت داشتن یک سایت به اندازه ای زیاد است که شاید بتوان در این مقاله طراحی سایت فوری بیان کرد حرف و حدیثی در آن نیست. اکنرن برای ماندگاری در بازار رقابتی به فعالیت آنلاین قدرتمندی احتیاج دارید. ما در مورد دارا بودن یک سایت DIY یا یک صفحه فیس بوک حرف نمی زنیم.

در عوض، پیشنهاد ما برای طراحی سایت فوری به شما دارا بودن یک برنامه بازاریابی کاملاً فکر شده و بهینه است که دارای حضور آنلاین، فعالیت در شبکه های اجتماعی و ساز گار با گوشی همراه خواهد بود. به دلیل آن که کاربران شما بیشتر در همین نکات یاد شده فعالیت داشته و به سرچ می پردازند.

در واقع، یک مخاطب عادی پیظ از خرید از چندین منبع مشورت خواهد گرفت. و برای نخستین دفعه بیشتر از هر وقت دیگری، مبلغ تبلیغات دیجیتال از معاملات سنتی سبقت گرفته است.اگر بدون در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی که در آن هستید، شغلی را مدیریت می کنید.ما را در مقاله ی طراحی سایت فوری همراهی کنید.

خوب است به حضور اینترنتی خود در شبکه های اجتماعی و سازگار با گوشی همراه خوب فکر کنید. نخستین جز و ممکن است اصولی ترین آن، برنامه داشتن سایت خوب برای شما است.تصور می کنید یک سال جلو رو را می توانید بدون داشتن سایت سر کنید؟ما را در ادامه ی مقاله ی طراحی سایت فوری همراهی کنید.

 

خوب است تجید نظری در این مورد داشته باشید به دلیل این که 30 درصد از کاربران به دنبال کسب و کارهایی که شامل سایت نیستند، نمی روند. آن ها انتظار دارند فعالیت ها و برندها بدون در نظر گرفتن قدمت خدماتشان، حضوری اینترنتی در دنیای مجازی داشته باشند.

ولی نه هر حضور اینترنتی، در حقیقت از هر 10 کاربر تقریبا 9 نفر بعد از یک تجربه بد دوباره به آن سایت رجوع نخواهند کرد.خب به چه علت به یک سایت احتیاج دارید و چطور می توانید یقین پیدا کنید که سایت شما افرادی را که به آن سر می زنند به مخاطبان دائمی تبدیل خواهد کرد؟

به چه علت باید سایت طراحی کرد؟

10 علت اصولی برای شما آورده ایم که نشان می دهد چرا باید خدمات های اینترنتی خود را با یک سایت همراه کنید :

  1. شما به کارت ویزیت دیجیتال احتیاج دارید :

خیلی از مردم در سرتاسر دنیا به صورت متوسط هر هفته 23.6 ساعت و هر روز حدودا 5 ساعت با گوشی همراه خود وقت می گذرانند. در نتیجه، اگر می خواهید جایی که مردم زمان خود را در آن می گذرانند در دسترسشان باشید، باید اطلاعات درستی را در مورد خودتان و زمینه ای که در آن فعالیت دارید در سایت خود قرار دهید.

یک سایت برای شما مثل کارت ویزیت دیجیتال عمل می کند، مردم می توانند دفعات زیادی به آن برای بدست آوردن نکاتی مثل اطلاعات تماس، اسم کارمندان، خدمات عرضه شده و نکات دیگر رجوع کنند.ما را در ادامه ی محتوای طراحی سایت فوری همراهی نمایید.

  1. شما باید در نتایج موتور سرچ در دسترس باشید :

مردم اساسا برای یافتن مشاغلی که می خواهند با آن ها داد و ستدی داشته باشند، به سرچ در اینترنت نمی پردازند. به صورت خاص، آن ها از موتورهای جستجو به کار می برند. 93٪ از تجربیات اینترنتی با یک موتور جستجو آغاز می شود و حدودا نیمی از این سرچ ها بواسطه کاربران، مرتبط به مشاغلی است که در همان نقطه جغرافیایی مکان زندگی آنها وجود دارد.

 

در نتیجه، به توجه به طراحی سایت فوری شما باید یک سایت بهینه سازی شده برای سرچ داشته باشید که بتواند در نتایج موتور جستجو رتبه مناسبی داشته باشد و این یقین را به شما خواهد داد که مخاطبان می توانند سایت شما را به آسانی پیدا کرده و با آن ارتباط داشته باشند .

  1. مخاطبان به دنبال مشاغل محلی هستند :

دارا بودن یک سایت بهینه شده خیلی مهم است، به دلیل آن که در نتایج جستجو ظاهر خواهید شد، به خصوص مطالعات نشان داده است که اشخاص تمایل دارند برای سرچ نکاتی که از دید مکانی به آن ها نزدیک تر است به کامپیوتر ها یا دستگاه های تلفن همراه خود رجوع کنند.

در حقیقت، از هر 5 مخاطب، 4 نفر از موتور های جستجو برای گرفتن اطلاعات محلی به کار می برد.این سرچ ها تنها گشت و گذار در وب نیستند. در 88% از این مکات، طی 24 ساعت نخست تماس یا ملاقات انجام خواهد گرفت. دارا بودن یک سایت به مخاطبانی که به دنبال برند، شغل یا سایت آموزشی در فاصله کم به محل زندگی خود هستند این کارایی را می دهد تا شما را بیابد و با شما تماس بگیرند.

  1. سایت می تواند به شما در بوجود آوردن اعتبار کمک کند :

زمانی صحبت از راغب کردن کاربران به خرید یا به کار بردن از خدمات سایت می شود، برداشت های نخستین که آن ها از سایت خواهند داشت خیلی مهم است. 57% از مردم مشاغلی که سایت آن ها طراحی نادرستی برای گوشی دارد را به دیگران پیشنهاد نمی کنند.

 

بنابراین کاملا آشکار است که مخاطبان بر اساس شکل ظاهری سایت شما در مورد فعالیت و کالا هایی که عرضه می دهید، قضاوت می کنند.دارا بودن سایت با طراحی تخصصی، دقیق و با کاربرد راحت می تواند به شما یاری کند تا کاربران بالقوه را به بالفعل و وفادار خود تغییر دهید.

  1. سئو برنامه بازاریابی مقرون به صرفه ای است :

بیایید این حقیقت را بپذیریم، هر شرکتی می خواهد بودجه و مبلغ های خود را بهینه کند و در آخر بیشترین اندازه درآمد را برای حداقل مبلغ ها دریافت کند. زمانی نوبت به بازاریابی می رسد، دارا بودن یک سایت مناسب برای سرچ می تواند یکی از مقرون به صرفه ترین برنامه های بازاریابی باشد.همراه ما در ادامه طراحی سایت فوری باشید.

آیا خودتان خواستارید در فکر راه حلی برای SEO باشید؟ ما به شما این فعالیت را پیشنهاد نمی کنیم، به دلیل آن که نخست از همه شما کسب و کاری دارید که باید آن را مدیریت کنید. زمانی بحث بازاریابی بیان می شود، دارا بودن سایتی که برای موتور های سرچ بهینه شده باشد، یکی از اثرگذار ترین روش های بازاریابی است.

  1. Google به مشاغل محلی رتبه بیشتری می دهد :

گوگل تصور را بر این می گذارد مخاطبی که از روش تلفن همراه در جستجوی چیزی است، به احتمال بیشتر در حال حرکت است و به دنبال موردی در نزدیک ترین مکان به خود است. در نتیجه، زمانی که اشخاص با تلفن همراه سرچ را انجام می دهند، موتور سرچ مشاغل محلی را در الویت قرار می دهد.

 

دارا بودن سایتی که برای گوشی بهینه سازی شده باشد، به شما این کارایی را می دهد تا از خدمات انتخابی بواسطه Google استفاده کرده و در صفحه نتایج در رتبه بیشتری ظاهر شوید. این کار شانس شما را برای دیده شدن بواسطه کاربرانی که در جستجوی تخصصی مربوط با شما هستند، افزایش می دهد و به این مفهوم است که به احتمال بیشتر به زودی با شما تماس خواهند گرفت.

  1. سایت شما 24 ساعته باید در دسترس باشد :

برعکس محل کار شما، که به احتمال زیاد پس از چندین ساعت، تماس یا ملاقاتی با کاربران ندارید، سایت شما 24 ساعت در روز، 7 روز در هفته باز است. این بدان مفهوم است، حتی وقتی که کارکنان شما برای تعامل با اشخاصی که هدف تجارت با شما را دارند در دسترس نیستند، سایت شما قابل دسترسی است و می تواند اطلاعات پر فایده ای را ارائه دهد، به آن ها اطلاعات تماس، اجازه خرید یا فرستادن سفارش را می دهد.

  1. رقبای شما حتما یک سایت دارند :

در مقاله ی طراحی سایت فوری در صورتی که 36 درصد از مشاغل کوچک سایتی برای خود ندارند، 64 درصد دیگر شامل سایت هستند. این بدان مفهوم است که بیشتر مشاغل کوچک حضور اینترنت دارند و احتمالاً رقبای شما سایتی دارند که مورد اهمیت مردم شهر شما قرار خواهد گرفت.

 

اگر می خواهید در حوزه کاری خود موفق و با درآمد زیاد باقی بمانید، مهم است که در محیط مجازی حضور فعالی داشته باشید. این کار نه فقط به شما در حفظ رقابت سالم یاری می کند، بلکه به شما یاری می کند شغل خود را به صورت یک تجارت آینده نگر، هوشمند و تخصصی تقویت کنید.

  1. می تواند به رشد تجارت شما یاری کند :

اگر خواستارید فعالیت خود را گسترش دهید و مخاطبان یا مشتریان جدیدی را به سوی خود بکشانید، داشتن یک سایت کاری مهم است. گزارش ها نشان می دهند مشاغل جدیدی که کار خود را با طراحی و بوجود آوردن یک سایت آغاز کرده اند، از موفقیتی که به دست آورده اند خیلی راضی هستند.

ارزیایی در سایت های مشاغل کوچک نشان می دهد که 81 درصد از آن ها که سایتی را درست کرده اند رشد قابل اهمیتی در کار خود مشاهده کرده اند و 97 درصد از آن ها دارا بودن سایت را به مشاغل مثل خود پیشنهاد می کنند.

  1. به شما امکان می دهد نام و برند خود را داشته باشید :

یک سایت، محیط خوبی برای کاربرد از برند تجاری شماست. با کاربرد از زیبایی شناسی ، واژگان و نکات دیگر می توانید سایت مورد محبوب خود را طراحی کنید.از جهت دیگر با قرار دادن تبلیغ خود در صفحه و شبکه های اجتماعی (نظیر فیس بوک) این امکان را بوجود خواهید آورد که آن ها اطلاعات شما را در معرض تماشا عموم قرار دهند.

این کار می تواند مفید فایده باشد ولی همواره هم نمی توانید تصویری که می خواهید از خودتان در فکر مردم شکل دهید را داشته باشید. با بوجود آوردن و اداره سایت خود و محتوای آن، می توانید تصویری خیلی مناسب تری از خود در فکر آن ها بوجود آورید.امیدواریم که از محتوای طراحی سایت فوری راضی بوده باشید.

 

با وضعیت موجود و محدودیت های کاربرد از رسانه های اجتماعی مثل تلگرام و گاهی اینستاگرام و سختی های دسترسی به آن ها خیلی از کسب و کار هایی که فقط در بستر رسانه های اجتماعی مشغول به فعالیت بودند سبب ضرر های جبران ناپذیری شده اند.

برای نمونه مشتریان و دنبال کنند گان کسب و کار شما با انجام دادن محدودیت ها و عدم دسترسی به این برنامه ها و رسانه ها احتیاج به جایی داشتند تا بتوانند شما را در آن محیط و بستر دنبال کنند. ولی به علت عدم وجود چنین محیطی که همان وب سایت شما می باشد، مسیر ارتباطی آن ها با شما قطع شد.

و گم تان کردند و شما بهتر از هر فردی می دانید که بازگرداندن دوباره آن تعداد مشتری بالقوه چه مبلغ و زمانی زیادی به شما تحمیل خواهد کرد. ما فکر می کنیم همین یک علت هم لازم است برای دست به کار شدن برای سفارش طراحی وب سایت.با دارا بودن وب سایت در حقیقت شما صاحب اصلی صفحات و محتوای خود هستید.

 

و هر بلایی که خواستارید میتوانید بر سرشان بیاورید. این در صورتی است که در سرویس های رایگان مثل رسانه های اجتماعی شما شامل محدودیت هایی در استفاده از امکانات هستید و باید طرح و کسب و کار خود را اصول قالبی که آن ها در اختیار تان می گذارند عرضه کنید. که این خود، دست شما را در مدل و نوع عرضه تان می بندد.

احتمال دارد بیان کنید ما از وبلاگ ها بهره می گیریم. وبلاگ هم چیز مناسبی است! ولی باید بدانید با داشتن وب سایت این فرصت را دارید که برند خود را در دامنه ی اختصاصی خود بیان کنید و این در صورتی است که در صورت کاربرد از وبلاگ اسم سرویس دهنده همچنین در کنار اسم شما دیده خواهد شد ،بعضی زمان ها خیلی درخشان تر و برجسته تر از اسم و برند شما، و این اصلا در برند سازی قابل قبول و مطلوب نیست.

برای آموختن طراحی سایت چه مواردی احتیاج است؟

خیلی از افراد سوال می‌ کنند برای طراحی کردن سایت از کجا آغاز کنیم، مراحل آموختن معانی طراحی سایت فوری چیست و چگونه باید در این راه گام بگذاریم.

در حقیقت نگران اصلی افرادی که می‌خواهند طراحی سایت را آغاز کنند نداشتن نقشه مسیر و ندانستن راه است.همینطور برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان ، با کارشناسان سئو تهران با استفاده از راه های ارتباطی که پایین همین مقاله قرار دارد می توانید در ارتباط باشید…

 

خیلی از طراحان وب در آغاز کار، مسیرشان را با آزمون و خطا پیدا می‌کنند که این مورد سبب می‌شود وقا زیادی را از دست دهند و در طول را سردرگم شوند. ما در این مقاله معانی طراحی سایت فوری ارزیابی می‌کنیم که یک طراح سایت باید چه مواردی را یاد بگیرد و از چه ابزار هایی به کار ببرد تا به یک متخصص در این حوزه تبدیل شود.لیست محتوای این مقاله :

  • برای آموختن طراحی سایت چه چیزهایی احتیاج است؟
  • ابزار های مورد احتیاج برای یادگیری طراحی سایت
  • جمع بندی

سال‌ ها تجربه یادگیری برنامه نویسی بویژه برنامه نویسی وب، به ما دید خوبی نسبت به مراحل آموختن این گرایش داده است. ما به درستی احتیاج های اشخاصی که به تازگی وارد طراحی سایت می‌شوند را می فهمیم. خیلی از اشخاص نمی دانند که از کجا و به چه صورت باید آغاز به کار کنند.

و همواره با پرسش های زیادی در حال دسته و پنجه نرم کردن هستند. پرسش هایی که از قبیل آموختن چه زبانی را باید آغاز کنند؟

از چه ابزاری‌ های برای طراحی کردن سایت باید به کار ببرند و چطور می‌ توانند به طور تخصصی به طراحی وب بپردازند؟ به همین دلیل در مقاله معانی طراحی سایت فوری قصد دارین به طور مرحله به مرحله توضیح دهیم که چه راهی را باید طی کنید تا به یک طراح سایت تبدیل شوید.

ابزار های مورد احتیاج برای آموختن طراحی سایت

با اهمیت به سرعت تغییرات و توسعه تکنولوژی در دنیای اکنون، آپدیت بودن برای برنامه نویس کاری غیرقابل چشم پوشی است. در نتیجه برنامه نویسان باید به آپدیت ترین و مناسب ترین ابزار برنامه نویسی مجهز شوند. محیط‌ های توسعه برنامه نویسی و ویرایشگر‌ های متن به صورت ابزار های اصلی برنامه نویس از این عنوان دنبال می‌ کنند.

اگر ابزار های به طور صحیحی انتخاب کنیم و به درستی آن‌ ها را به کار بگیریم، راه طراحی سایت برای ما جالب تر و راحت تر می‌ شود.

 

در وقت انتخاب ابزار توسعه برنامه نویسی شما دو مورد برای انتخاب خواهید داشت، IDEها و Text Editor ها! خیلی از برنامه نویسان اختلاف میان آن‌ ها را نمی‌دانند.

هر کدام از این ابزار ها فواید و معایبی دارند که باید با اهمیت به اهدافی که برنامه نویس دارد یکی از آن‌ ها را انتخاب کند. اگر خواستارید با اختلاف هر کدام از این ابزار ها آشنا شوید و بتوانید مناسب ترین ابزار توسعه برنامه نویسی را انتخاب کنید، مقاله معانی طراحی سایت فوری زیر را مطالعه کنید.

نرم افزارهای گرافیکی

در معانی طراحی سایت فوری بحث فرانت اند، طراح رابط کاربری با برنامه نویسی ارتباط کاربری مختلف است. به دلیل آن که برای طراحی این صفحات وب در واقعیت طراح رابط کاربری صفحات وب را طراحی می‌ کند، اما وظیفه برنامه نویس سمت فرانت اند است که آن‌ ها را به فرمت وب تغییر کند.

البته شما هم می‌ توانید به یاری نرم افزار های گرافیکی، یک مدل از ایده خود طراحی کنید. بعد این ایده طراحی شده را با زبان‌ های سوی کاربر برنامه نویسی کنید.

فایده دیگر به کار بردن از نرم افزار های گرافیکی در طراحی سایت این است که شما یک به یک مدل کلی می‌ رسید.همراه ما در مقاله ی معانی طراحی سایت فوری باشید.

دیگر الزامی نیست وقت کدنویسی همه چیز را نخست در ذهن خود بسازید و تنها باید فایل‌ های طراحی شده را دوره کنید. یک از مشهور ترین نرم افزارهای گرافیکی جهان Sketch است که برای طراحی رابط کاربری از آن به کار برده می‌ شود.

آموختن طراحی سایت راه پرفراز و نشیبی دارد. اگر در این راه از گام های بعدی خود اطلاع نداشته باشید، کار کمی سخت می‌ شود.

 

به همین دلیل داشتن یک نقشه مسیر مانند نقشه گنج است که شما را تا رسیدن به مقصودتان همراهی می‌ کند. پس خوب است اول تصمیمتان را بگیرید و راه خود را معین کنید.

اگر طراحی قالب را علاقه دارید فرانت اند مناسب شما است و اگر علاقه دارید تعامل کاربر با سایت را احتمال دارد و به آماده سازی منطق آن بپردازید.

آموختن برنامه نویسی بک اند، مورد خوبی است، البته همانگونه که بیان کردیم برخی از برنامه نویسان در هر دو حوزه فعالیت می‌کنند. شما هم می‌توانید به هر دو قسمت تسلط پیدا کنید، ولی خوب است بر اساس استعداد و محبوبیت خود تصمیم بگیرید. شما کدام راه را برای آموختن معانی طراحی سایت فوری انتخاب کرده اید؟

بیشتر بخوانید : سئو تضمینی

با سئو تهران همراه باشید ….

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

02144030236

(دفتر)

09012805106

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran