طراحی لوگو وب سایت شرکتی توسط سئو تهران

طراحی لوگو وب سایت شرکتی توسط سئو تهران برترین تیم در ارائه خدمات برای وب سایت ها، کارشناسان ما آماده طراحی یک لوگوی زیبا برای شما می باشند.

داشتن یک لوگو برای شرکت و وب سایت آن شرکت، امری مهم و حیاتی است زیرا یک شرکت معتبر و بزرگ قطعاً دارای یک نشان تجاری خواهد بود.

فرض کنید در جلسه ای با افراد جدید آشنا می شوید که برای همکاری وشراکت بسیار قابل اعتماد هستند، اما شما فرصت گفتگو با  تمامی آن ها در جلسه ندارید.

اولین راه حلی که به ذهن می رسد گفتگو در جا و فرصتی مناسب است، اما چطور باید نشانی یا شماره تماس خود را در اختیار این افراد قرار دهید؟

کارت ویزیت شما که نشان تجاری نیز برروی آن درج شده مناسب این کار است، پس شما علاوه بر داشتن یک نشان تجاری یا لوگو باید کارت ویزیت مخصوص خودتان را نیز داشته باشید.

کارشناسان گرافیک سئو تهران، آماده طراحی لوگو زیبا و منحصربفرد برای شما دوستان عزیز می باشند.

سئو تهران یکی از برترین و باسابقه ترین تیم ها در زمینه ارائه خدمات وب سایتی در ایران می باشد، شما می توانید صفر تا صد کار های سایت خود را به سئو تهران بسپارید.

اگر می خواهید سایتی شکیل و زیبا داشته باشید، اگر می خواهید لوگوی مناسبی برای تخصص و وب سایت خود داشته باشید، جزء برترین های google باشید کافیست با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

طراحی لوگو وب سایت شرکتی

اهمیت طراحی لوگو یا آرم

لوگو و یا به عامیانه آرم نماد و معرف هر برند است و از این رو طراحی لوگو نیز از اهمیت زیادی برخودار است.

طراحی و ساختار خوب یک لوگو معرفی قدرتمند و با ارزش برای نام تجاری یا برند خواهد بود و به این جهت طراحی لوگویی موثر برای یک برند نسبت به سایر اقلام گرافیکی، نیاز به خلاقیت و تلاش بیشتری دارد.
لوگو یا نشانه بیانگر نمادین یک عبارت و یا القاگر یک مفهوم است، لوگو همانند امضا که مشخصه ای برای اشخاص هستند نشانگر و مشخصه منحصر بفردی برای برند، موسسه و یا صاحب امتیاز آن است.

آرم ها در هر جایی که حضور آن موسسه یا شخص یا رویداد صاحب آرم در آن وجود دارد ثبت می گردد و نشان دهنده رد برجای مانده از حضور آنها در آنجا است.

ساختار یک لوگو

یک لوگو شرکنتی باید دارای خصوصیات عمومی زیر باشد:

  • عملکرد شرکت را نشان دهد
  • شناخته شده باشد
  • متنوع و متفاوت با لوگو تایپ همنوع خود باشد

در صورتی که لوگو یک شرکت دچار تغییرات و دگرگونی اساسی شود مخاطبان آن فکر می کنند که نوع مالکیت شرکت تغییر کرده است.

باید توجه داشت که طراحی مجدد لوگوی موجود با استفاده از لوگوی قدیمی بهتر از کنار گذاشتن لوگوهای قدیمی و یا روی آوردن به طراحی لوگو متفاوت (لوگوی جدید) می باشد.

نقش طراحی لوگو در ایجاد ارتباط و انتقال مفاهیم، نقشی کلیدی و بسیار پر اهمیت است.

نوشتار و طراحی حروف، عنوان اصلی و نوشته ها از عوامل بصری اصلی در طراحی اوراق هستند، وجود آنها در صفحه یک امر ضروری جهت هدایت چشم به سمت موضوع مورد نظر می باشد.

نوشته ها باید خوانا بوده و مزاحم عناصر دیگر در صفحه نباشد.

هنگام طراحی کارت، سربرگ و پاکت باید به این نکته توجه داشت که نوشته ها نباید با عناصر دیگر تداخل پیدا کنند، چون سایز کارت ویزیت سبب می شود که فضای بسیار محدودی برای رساندن سریع اطلاعات وجود داشته باشد.

باید از نوشته به صورت مختصر و مفید و قابل انتقال بهره گرفت، قرار نگرفتن صحیح نوشته ها در صفحه و حجم زیاد باعث نازیبایی آنها و سردرگمی مشتری می شود.

و همچنین باعث می شود که مشتری متوجه خدمات شرکت نشود، یکی از عوامل شکست و ناموفق بودن در طراحی ست اداری، وجود نوشته های نا متعادل و نازیبا و قرار نگرفتن در جای درست است.

همه ی آنچه که یک لوگو درباره شرکت شما بیان میکند

معمولا طراحی لوگو وب سایت شرکتی در اولین نگاه، هویت نام تجاری شما را به مشتری نشان می دهد. اینکه آیا شرکت شما یک سازمان هنری؟ تفریحی؟ یا یک شرکت خلق نوآوری است؟ مشتری در زمان مشاهده لوگو، تصوری درباره ی اینکه شرکت شما چیست و در چه زمینه ای فعالیت میکند، پیدا میکند.

یک لوگو یا آرم، ترکیبی از چندین عنصر مختلف را برای تصویر کلی برند شما به نمایش در می آورد. هر قطعه از آن درباره هویت نام تجاری شما چیزی را بیان میکند. برای تاسیس هر شرکت، یک لوگو نیاز است.با ما در ادامه ی مقاله ی لوگو پشتیبانی همراه باشید.

لوگو چیست؟

طراحی لوگو وب سایت شرکتی یک واژه ساخته شده برای نشان رسمی یک شرکت است که به عنوان یک نماد بصری از سازمان یا شرکت عمل میکند. وقتی میگوییم واژه ی ساخته شده در واقع مقصود ما چیست؟ خوب، کلمه ی لوگو در واقع یک اختصار است. کارشناسان حوزه طراحی گرافیک اصرار دارند که لوگو کوتاه شده ی logotype( علامت متمایز کننده) است.

یک لوگوتایپ یک کلمه یا نام یک شرکت است که به سبکی خاص نوشته شده است. علامت های تجاری گوگل و دیزنی و کوکا کولا همگی لوگوتایپ هستند.اگرچه تعداد زیادی از مردم منظورشان در زمان استفاده از واژه ی لوگو، مارک یک شرکت است، لوگو مارک، یک نماد یا علامت شناسایی گرافیکی دیگر است که هیچ کلمه ای در آن وجود ندارد. علامت تجاری سیب نشان دهنده شرکت اپل، یک لوگو مارک است.

فونت (سبک حروف) لوگو نشان دهنده ی چیست؟

اگر تصمیم بگیرید که وب سایت شما با یک لوگو تایپ یا یک نماد ترکیبی که از متن و نماد استفاده میکند نمایش داده شود، شما باید به این موضوع بیندیشید که چطور میخواهید این متن دیده شود؟بیشتر افراد از لغت فونت، بیشتر برای اشاره به نوشته های دستی یا تایپ شده استفاده میکنند تا سبک نمایش این اصطلاح ممکن است در نظر طراحان گرافیک از لحاظ فنی صحیح نباشد.

کلمه فونت از مطبوعات قدیمی گرفته شده است. زمانی که به تنوع متن های مختلف ( مثلbold,italic) اشاره میکند که در سبک های متفاوتی یافت می شد. بنابراین در زمان بحث درباره ی شکل متن شما باید از چه کلمه ای استفاده کنید؟ بهتر است “سبک حروف” یا “نوع متن” نامیده شود. مانند رنگ، نوع متن هم تأثیرات مختلفی بر روی درک افراد از شرکت شما دارد. درباره این موضوع میتوانید جستجو کرده و در این رابطه اطلاعات بیشتری کسب کنید.

منظور از نماد های موجود در لوگو (symbol) چیست؟

ممکن است جواب به این پرسش از دشوار ترین جواب ها درباره طراحی کردن لوگو باشد. به دلیل آن که یک نشانه می تواند مورد هایی باشد مانند: یک جغد، یک رد پا، یک تعدادی انتزاعی از سه مثلث متعادل و… . تصورات، فقط وقتی که باید به یک نشانه یا علامت تجاری برای مشخص کردن کسب و کارتان فکرکنید، به گونه ای که راهی که انتخاب می کنید را بروید، کم است.

در لوگو نشانه باشد یا نه؟البته، الزامی نیست گرافیک یا یک عکس را به صورت لوگوی خود یا حتی قسمتی از آن داشته باشید. ابعاد مثبت و منفی برای به کار بردن از نشانه ها در طراحی کردن لوگو موجود است.همراه ما در محتوای لوگو پشتیبانی باشید.

مثبت : یک نشانه وابسته به متن ندارد. در نتیجه یک نشانه را می توان در هر زبانی شناسایی کرد و این عنوان به گسترش برند شما یاری خواهد کرد، اگر شما تصویر می کنید در حوزه ی بازاریابی گوشی و طراحی اپلیکیشنی برای کسب و کارتان، یک نشانه بصری به آسانی می تواند به یک آیکون در صفحه نمایش لمسی تغییر شود.

منفی : بعضی عکس ها و آیکون ها به مفهوم متفاوت، در هر فرهنگی مختلف است. شما باید نشانه و بازار هدف خود را با توجه ارزیابی کنید. یک اسم تجاری باید از نفوذ قابل مهمی در فرهنگ عمومی دارا باشد، تا نشانه نمادین بدون هیچ یاری از متن شناخته شود. این به این مفهوم است که احتمال دارد یک نشانه فقط به یک کسب و کار کوچک فعالیت نکند.

عنوان شما چیست؟اگر تصمیم به کاربردن از یک نشانه برای مشخص کردن کسب و کار خود داشته باشید( به غیر از یقین یافتن از آن که نشانه تان معین و قابل تشخیص است) این است که عنوانی برای کسب و کارتان معین کنید و در آن درباره ی فعالیتی که انجام می دهید شرح دهید.

بطور نمونه نشانه اینستاگرام یک دوربین کوچک و مربع شکل است که نمونه مناسب از نشانه ای است که این فعالیت را انجام می دهد.در همه بعد های طراحی کردن ارم پر اهمیت است که یقین یابید، که نشانه شما را می توان در خیلی از نکات تبلیغاتی از جمله وب سایت ها، سربرگ ها و کالا های تبلیغاتی به کار برد.

نماد شما برند شماست و دارا بودن یک علامت تجاری که به درستی در بین رسانه های متفاوت ترجمه می شود، قسمت پر اهمیتی از به مشترک گذاشتن آن چه شرکت شما بیان می کند، است.خصوصیت های طراحی کردن یک لوگو مناسب و موفق:طراحی مناسب و موفق باید شامل خصوصیت های زیر باشد.

  1. اعتبار و مطابق بودن : یک طراحی مناسب و موفق باید بتواند ارتباطی دو جهته و صادقانه میان صاحب لوگو (اسم تجاری و برند) و تجارتی که به آن نام برده، برقرار نماید.ما را در مقاله ی لوگو پشتیبانی دنبال کنید.
  2. باید با عنوان، معنا و ویژگی های برند یکسانی داشته و مفهوم خود را به طور سریع به مخاطب منتقل کند.امیدواریم که تا اینجای محتوای لوگو پشتیبانی برای شما کاربردی باشد.
  3. ماندگار و پایدار : یک طراحی مناسب و موفق برای لوگو پشتیبانی باید بتواند در مدت زمان به دنبال با کسب و کار شما تکامل بیابد و ماندگاری خود را با تحمل طرح‌ ها و مد های متفاوت در مدت زمان از دست ندهد.
  4. منعطف پذیر : یک طراحی مناسب و موفق باید توانایی داشته باشد به دو گونه سیاه و سفید و همه رنگی چاپ و در اندازه های متفاوت مورد کاربرد قرار بگیرد. عدم تغییر در شکل و معنا و مفهوم آن.
  5. و به طور خلاصه می شود بیان کرد طراحی یک لوگو باید راحت و گویا، خارق العاده و در ارتباط با عنوان کسب و کار باشد باید جذابیت بصری دارا بوده و با کاربر ارتباط داشته باشد.با هماهنگ بودن روش طراحی در همه بخش ها ضمن نوآوری هماهنگی روشی بوجود آید.

طراحی لوگو وب سایت شرکتی

بیشتر بخوانید: اصول طراحی لوگو

last update : 1/31/2021

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran