امتیازدهی به : post

امنیت سایت چه چیزی است

تعریف امنیت سایت که در مقاله آموزش امنیت سایت برتر آمده است، به مجموعه کارهایی گفته می شود که با انجام گرفتن آن ها ضریب امنیت سایت به بیشترین حد رسیده و امکان نفوذ به آن به کمترین حد ممکن می رسد. دقت داشته باشید که امنیت سایت تابع نکات دیگری همچنین می باشد که همه آن ها نقش خیلی پرنگی در تامین امنیت وبسایت دارند.

و هر کدام شامل امنیت سرور ، امنیت شبکه ، امنیت اینترنت ، امنیت سیستم عامل ، امنیت نرم افزار و خیلی از موارد دیگر نقش اساسی در به کار بردن امنیت سایت دارند.مطالب فعلا در مراحل سطحی است و همچنان در مورد اقدامات اثرگذار و اصولی در خود سایت مطلبی ارائه نشده است. با تصور بر اینکه همه نکات پایه تامین هستند.

و اشکالی در دیگر نکات که آموزش امنیت سایت برتر تحت اثر آن هاست به یکسری کار ها بر روی هر سایتی احتیاج است که امنیت آن تامین گردد. با دقت به اینکه بیشتر سایت های موجود در وب بطور فعال ( دینامیک ) هستند.به همین صورت روی سایت های دینامیک که با سیستم مدیریت محتوا (cms) درست شده اند تمرکز کرده و محبث کوتاهی همچنین در مورد سایت های ایستا ( استاتیک ) خواهیم داشت.

با دقت به اینکه عنوان امنیت سایت خیلی گسترده است و احتیاج به بررسی و بحث بیشتری دارد تلاش بر آن خواهد بود تا موضوع هایی بطور منظم و مشروح بیان شود.

مهم بودن امنیت سایت

امنیت سایت چه چیزی است : به وضعیت و شرایطی گفته می شود که در آن سایت با وجود کار های  عادی و مورد احتیاج ، بالاترین بخش امنیتی مورد احتیاج را داشته و سطح آسیب پذیری آن در کم ترین سطح احتمالی آن باشد. امنیت سایت به نکات زیادی وابسته است که باید حواستان باشد که رعایت شوند.

امنیت سایت از اهمیت زیادی دارا است و می توان گفت اثرگذار ترین عامل ادامه کار ، ثبات و اعتبار یک سایت با دقت به نکات دیگر ، عنوان پر اهمیت امنیت است.متاسفانه با وارسی که مقاله آموزش امنیت سایت برتر انجام داده به این نتیجه رسیده است که شرایط سایت های معمولی و حتی بزرگ و حساس  که خیلی از مدیران و مسئولان سایت ها اهمیت پایینی به امنیت سایت می دهند.

هک نشدن سایت ، امنیت سایت را تضمین نمی کند به این مفهوم که احتمال دارد بر روی یک سایت با اشکالات امنیتی ، سعی برای هک و نفوذ به آن صورت نگرفته  است.و بطوریکه انجام سایت صورت بگیرد مورد عنوانی به اسم آسیب پذیری خواهد بود. اهمیت امنیت سایت وقتی معین می شود که سایتی که دارید تحت حمله قرار دارد که ممکن است به دو نتیجه خواهد بود.

اگر امنیت سایت بطور درست تامین شده باشد حمله شکست خورده است بوده و سایت آسیبی نخواهد دید ولی اگر نکات امنیتی رعایت و به کار گرفته نشود  ضریب آسیب پذیری سایت خیلی زیاد خواهد بود.و ممکن بودن هک سایت و نفوذ به آن وجود دارد. این مورد که در مقاله آموزش امنیت سایت برتر آمده است همچنین قابل توجه است.

که ممکن است با وجود انجام و پوشش نکات امنیتی هر سایتی در هر وقت و شرایطی مستعد گرفتن حملات و آسیب پذیری محتمل از حملات است.ادامه مطالب ما به ویژه همین مقاله ی آموزش امنیت سایت برتر را مطالعه نمایید.

پشتیبانی سایت پر استفاده

آموزش پشتیبانی سایت کاربردی