امتیازدهی به : post

وظایف ادمین اینستاگرام

مسئولیت اداره یک صفحه در اینستاگرام

سلام خدمت دنبال کنندگان عزیز سئو تهران، پرسشی که خیلی اشخاص از ما داشتند این بود که اداره پیج اینستا چگونه می باشد؟ اگر شما هم هدف دارید مسئولیت اداره یک صفحه در اینستاگرام را برعهده داشته باشید و نمی دانید که این کار یا مسئولیت چه خصوصیت های دارد.

و یا به چه مهارت های باید مسلط ک باشید این مقاله اداره پیج اینستا از سئو تهران مختص شماست و پیشنهاد داریم تا پایان همراه ما باشید.این روزها کار اداره صفحات اجتماعی خیلی معروف شده و بیشتر کسب و کار ها بویژه از مدل اینترنتی و آنلاین چندین موقعیت کاری مرتبط به بازاریابی شبکه های اجتماعی شامل هستند.

فضا های اجتماعی بویژه اینستاگرام اکنون توجه بیشتری به خود جلب کردند و همین عنوان سبب شده که برند های متفاوت و کسب و کار ها دید ویژه ای به محیط سوشال مدیا داشته باشند ولی اگر به ما پیشنهاد اداره صفحات اجتماعی مانند اینستاگرام شد چه کنیم؟

اصلاً چه کار هایی برای این فعالیت باید فرا بگیریم؟در چه زمانی می توانیم به این مطالب مسلط شویم؟تمام این ها پرسش هایی هست که حقیقتا برای شما بوجود آمده و ما در این مقاله اداره پیج اینستا به آن ها جواب می دهیم.

وظایف ادمین صفحه اینستاگرام

اول خوب است با وظایف اصلی یک ادمین صفحه یا پیج اینستاگرامی شناخت داشته باشیم. به عنوان ادمین صفحه اینستاگرامی یک کسب و کار چه کار هایی دارید؟ چه نکاتی مرتبط به این فعالیت است؟ در ادامه مقاله اداره پیج اینستا به وظایف اصلی یک مدیر صفحه اینستاگرام می پردازیم.

1- شناخت با فضا اینستاگرام :

نخستین و پیش پا افتاده ترین خصوصین که یک مسئول صفحه اینستاگرام باید دارا باشد، شناخت با فضا و محیط اینستاگرام است که این مورد احتیاج کمی به تجربه است، به این معنی که زمانی با این پلتفرم کار کرده باشید و به درستی با مبانی اصلی و فضا این برنامه شناخت دارید. چه نکاتی دارا می شود؟

نکاتی مانند ثبت نام و به کار بردن همزمان از چند اکانت اینستاگرام، لایک و کامنت و منشن کردن ، پاسخگویی به دایرکت و کامنت ها، عوض کردن عکس پروفایل و عوض کردن متن پروفایل مانند بیو و لینک و… این ها همه نکات پایه ای هست که این روز ها بیشتر افراد با آن شناخت دارند.

2- شناخت با موارد امنیتی اینستاگرام :

به عنوان فردی که مسئولیت ادمین یک صفحه اینستاگرامی را بر عهده دارید باید با اصول امنیتی شناخت داشته باشید و تهدید های وجود داشته را بشناسید، اگر با این نکات شناخت ندارید می توانید به مقالات دیگرمان در این مبحث رجوع کنید. چنانچه ادمین یک صفحه اینستاگرام هستید.

و اطلاع ندارید چطور باید امنیت یک صفحه را زیاد کنید در مقاله اداره پیج اینستا پیشنهاد داریم در دوره تامین امنیت اینستاگرام شرکت کنید ولی رعایت نکاتی مانند: تائید دو مرحله ای، رمز مناسب، به کار بردن از ایمیل معتبر و… از الزامات این کار است.

3- تهیه محتوا و معین کردن استراتژی صفحه :

یکی از پر اهمیت ترین وظایف یک مدیر پیج اینستاگرام تهیه محتوا و معین کردن استراتژی و هدف گذاری صفحه است. به این معنی که باید یک برنامه هفتگی تهیه محتوا برای پیج معین کنید و با برنامه های متفاوت تهیه محتوا آشنا باشد. در جهت اهداف معین شده تهیه محتوا کنید و با ابزار های متفاوت تهیه محتوا و ساخت ویدیو و ادیت عکس شناخت داشته باشید.

اگر خواستار باشیم عامیانه تر بگویم: مدیر یک پیج اینستاگرام وظیفه پست گذاشتن را هم دارا هست که خب، اصولا این فعالیت اصول ویژه خودش را دارد و باید کمی تجربه و مهارت در این حوزه دارا باشید که پیشنهاد ما در مقاله اداره پیج اینستا به شما این است که حتماً در این حوزه آموزش ببینید و یا به افراد حرفه ای در این زمینه بسپارید.

ادامه ی وظایف ادمین اینستاگرام

4- برقراری ارتباط و تعامل خوب با کاربران :

یکی از پر اهمیت ترین وظایف مدیر شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام بوجود آوردن ارتباط و تعامل مناسب با کاربران است، یک مدیر باید توانایی بخصوصی در این فعالیت داشته باشد بدون تردید هر کسب و کاری احتیاج به این دارد که یک ارتباط زنده را با کاربران خود برقرار کند که این ارتباط اساس و استاندارد های مرتبط به خود را دارد.

برخی از این نکات می تواند دارای: جوابگویی به دایرکت ها، جواب به کامنت ها، بوجود آوردن ارتباط با صفحات دیگر، بوجود آوردن ارتباط با صفحات مناسب برای تبلیغات و… باشد. بعضی اوقات لایو Live می تواند یاری شایانی به تعامل یک پیج دارا باشد پس به صورت مدیر یک پیج باید ابزار های اینستاگرام را به درستی بشناسید و نهایت کاربرد را از آن ها ببرید.

5- ارزیابی داده و اطلاعات آماری :

و مورد بعدی که به صورت مدیر یک پیج اینستاگرامی باید اطلاع داشته باشید، ارزیابی داده و اطلاعات آماری است، ممکن است اطلاع داشته باشید که اینستاگرام خصوصیتی به اسم (حساب حرفه ای) دارد که به پروفایل بیزینس هم مشهور است، این خصوصیت به شما یاری می کند که ارزیابی صحیحی از کاربران خود داشته باشید.

و اطلاعات آماری مرتبط به پروفایل و پست ها و دیگر قسمت های اینستاگرام به شما نشان می دهد، یک مدیر پیج علاوه بر شناخت با همه این داده های آماری باید ارزیابی و بینش صحیحی هم درباره این عنوان داشته باشد تا در توسعه و رشد پیج تصمیمات و برنامه های صحیحی را اتخاذ کند.

6- اجرای کمپین های تبلیغاتی :

به صورت یک ادمین صفحه اینستاگرام باید بتوانید کمپین های تبلیغاتی با مقصود ویژه ای را برگزار کنید، اجرای کمپین های تبلیغاتی در اینستاگرام احتیاج به تجربه و مهارت کافی است. شما باید با پیج های خوب برای تبلیغات شناخت داشته باشید و تجربه لازم در تبلیغات را داشته باشید.

که با بودجه های متفاوت یک سازمان بتوانید کمپین های خوبی را برگزار کنید. تبلیغات اصول و روش دارد و یک مدیر شبکه اجتماعی با کارکرد تبلیغات و بازخورد های کاربران شناخت کامل داشته باشد.در این مقاله اداره پیج اینستا آموزشی از سئو تهران به وظایف و مهارت های اصولی یک مدیر پیج اینستاگرامی اشاره کردیم.

اکنون اینستاگرام پر اهمیت ترین پلتفرم بازاریابی در ایران و جهان به شمار می آید، البته به اندازه ای این عنوان اهمیت پیدا کرده که کار ادمین شبکه های اجتماعی می تواند شاخه های متفاوتی داشته باشد و حتی یک مسئول جداگانه تنها برای اینستاگرام منصوب شود. امیدواریم که این مقاله مورد اهمیت شما قرار گرفته باشد چنانچه پرسشی دارید در قسمت دیدگاه آن را بیان کنید تا به آن جواب دهیم.

اگر شما در شرکتی بزرگ و یا حتی کوچک فعالیت بکنید قطعا یک متخصص برای اداره پیج اینستاگرام خود نیازمندید ، همانگونه که تا به کنون در شبکه اجتماعی اینستاگرام، پیج ها و صفحاتی را دیده اید که خیلی جذاب بوده و زیاد ترین لایک و کامنت را به خود مختص می کنند.

به نظر شما علت آن چیست؟ پر اهمیت ترین علت آن ، این است که ادمین اینگونه پیج ها به وظایف خود به درستی آگاه هستند.و تلاش می کند که همه آن ها را به طور صحیحی انجام دهند. در این مقاله هدف داریم به شما بیان کنیم که وظایف ادمین اینستاگرام چه چیزی است و نقشه اداره پیج اینستاگرام را در اختیارتان بگذاریم. با این موارد خواهید آموخت که چگونه ادمین اینستاگرام شوید.

وقتی که هدف دارید در اینستاگرام فعالیت کنید و شامل محبوب ترین پیج ها شوید، باید طبق اساس مشخص شده ای عمل کنید. بعضی از پر اهمیت ترین اساس را ما در مقاله اداره پیج اینستاگرام برایتان ذکر کرده و تشریح خواهیم کرد که بر اصول آن ها متوجه شوید که ادمین اینستاگرام باید چه چیز هایی را بلد باشد تا بتواند از راه پرپیچ خم خود به درآمد برسد.

انتشار مرتب پست و استوری

در اوایل تنها انتشار پست ملاک و ارزشگذاری بود! ولی امروزه استوری همچنین جزو پر اهمیت ترین قسمت هایی است که یک ادمین اینستاگرام باید به آن مسلط شود و به صورت مرتب در آن اقدام به انتشار محتوا نماید. باید عنوان پیج تان را بطور کامل درک کرده باشید.

و بعد ساعتی که بیشتر مخاطبان شما آنلاین می شوند را متوجه شوید تا در همان ساعات کار به انتشار محتوا کنید. یکی از پر اهمیت ترین وظیفه فردی که در اداره پیج اینستاگرام فعالیت دارد ، همین است و باید به طور مرتب این کار را انجام دهد.

محتوا سازی تخصصی : عنوان دیگری که جزو کار های یک ادمین اینستاگرام است، این است که کار محتواسازی را به درستی آموخته باشد.اگر یک پیج می خواهد موفق پدیدار شود، به گفته مقاله اداره پیج اینستاگرام باید محتوایی یونیک و خارق العاده داشته باشد.

مفهوم از محتوای یونیک به معنی محتوایی است که خود ادمین آن را درست کرده و منتشر نموده و تا به الان فردی آن را تولید نکرده است. شما باید با دقت به عنوان پیج تان مناسب ترین محتوا ها را بسازید.محتوا هایی که شامل عکس ها یا فیلم هایی جالب ساخته شده باشد ، زیاد تر اشخاص را به خود متوجه می کند.

زیاد کردن فالوور های پیج : در حال حاضر به گفته مقاله اداره پیج اینستاگرام فالوور های فیک رواج پیدا کرده اند و بیشتر از اشخاص از این فالوورها استفاده می کنند. ولی آن ها از این موضوع غافل اند که فالوور هایشان تنها بعد نمایشی دارد و به هیچ کاری نخواهند آمد.

شما باید به فکر راه هایی باشید که فالوور های حقیقی و فعال جذب کنید. اگر اساس محتوا سازی را یاد گرفته باشید و همینطور با قواعد اساسی انتشار پست و استوری در اینستاگرام آشنا باشید، می توانید فالوورهایی حقیقی برای خودتان بگیرید. یکی از با اهمیت ترین وظایف اداره پیج اینستاگرام را می توان همین زیاد کردن فالوور دانست.

افزایش لایک و کامنت پست ها

هر اندازه که فالوور دارا باشید، اگر کامنت و لایک نداشته باشید، پیج تان اهمیتی نخواهد داشت. اگر محتوا هایی جالب بسازید، می توانید به اندازه کامنت ها و لایک هایتان اضافه کنید. تلاش کنید یک جنجال و چالش در پیج تان به درست کنید که برای کاربران جالب است.

به این صورت می توانید به اندازه لایک ها و کامنت هایتان اضافه کرده و کم کم مسیر های کسب درآمد را برای خود بگشایید. امروزه تبلیغات گرفتن بواسطه ادمین های اینستاگرام خیلی زیاد شده و اگر بتوانید پیجی کارآمد دارا باشید که لایک و کامنت زیادی دارد، اشخاص بیشتری هستند که برای تبلیغات به دنبالتان خواهند آمد.

مراقبت امنیت پیج و فالوور ها : یکی دیگر از کار های فردی که اداره پیج اینستاگرام را در دست دارد ، این است که در حفظ امنیت پیج و کاربران خود یاری کند. برای پیچ می تواند صفحه اش را به دست اشخاص با مهارتی که در این حیطه کار می کنند بسپارد یا با بوجود آوردن رمز های قوی و کار های شبیه به آن ، امنیت پیجش را تامین کند.

برای مراقبت امنیت کاربران، او باید کار های متفاوتی انجام دهد. به عنوان نمونه اگر یک پست جنجالی انتشار یابد که زیر آن کاربران یکدیگر را تهدید می کردند یا هر کار شبیه به آن ، خوب است که ادمین دخالت کرده و یا کامنت های آن ها را حذف کند یا کاری کند که مراقب آرامش فالوور ها باشد تا نخواهند از پیج بیرون بیایند.

شناخت با نرم افزار های گرافیکی : از جمله فعالیت اداره پیج اینستاگرام می توان به شناخت وی به نرم افزار های گرافیکی نام برد. از آنجا که اینستاگرام زیاد تر روی فیلم و عکس مانور می دهد و برای کاربران همچنین این محتوا هاست که جالب هستند، یک ادمین اینستاگرام باید توانایی داشته باشد تا با نرم افزارهای ادیت فیلم و عکس به درستی کار کند.

تا بتواند عکس ها و فیلم هایی جالب ساخته و در اختیار کاربران خود جای دهد. نرم افزارهایی مثل فتوشاپ، پریمیر و افترافکت جزو پر اهمیت ترین نرم افزار ها هستند که آموختن آن ها برای یک ادمین اینستاگرام حیاتی است.

خلاقیت در درست کردن محتوا : هیچگاه از یاد نبرید که درست کردن محتوا جزو کار های ادمین اینستاگرام است.ولی محتوایی مهم است که تکراری نباشد و در منتشر کردن آن، ادمین از خود خلاقیت صرف کند. بطور نمونه تصور کنید که شما در مورد یک عنوان جالب محتوایی ساخته و انتشار می دهید.

هر اندازه که محتوای پیش از این جذاب بوده باشد، مقاله بعدی شما باید در مورد محتوایی دیگر باشد.در غیر این مورد مخاطبان از محتوای تکراری پیج شما بی حوصله می شوند. همواره سعی کنید که به روش های متفاوتی محتوا های جالب بسازید و در اختیار کاربران جای دهید.

توانایی به کار بردن از هشتگ های مناسب : به کار بردن از هشتگ های خوب، می تواند به زیاد شدن فالوور های پیج و همینطور زیاد کردن کامنت و لایک آن یاری کند.برای هر پست باید هشتگ های خوبی را تهیه و جای دهید. به واسطه ی این هشتگ ها، به گفته مقاله اداره پیج اینستاگرام مخاطبان تان شما را بیابند و داخل پیج شما خواهند شد.

همراه سئو تهران باشید.

بیشتر بخوانید : پشتیبانی سایت ادمین اینستاگرام

last update :1/26/2021

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran

 

2021-01-26T16:53:18-01:00