امتیازدهی به : post

درباره ادمین اینستاگرام

برخلاف آن چیزی که اکثر صاحبان کسب و کار های مختلف تصور می کنند ، ادمین اینستاگرام برای صفحه مجازی آن ها به عقیده من از نان شب هم واجب تر است ، داشتن یک پیج خوب در اینستاگرام در کنار سئو سایت ، می تواند درامد حد اکثری شما را یقینا تضمین کند ، در ادامه این مقاله قصد داریم شما را بیشتر با مفهوم ادمین اینستاگرام آشنا کنیم.

تلگرام و اینستاگرام در میان شبکه های اجتماعی وجودد داشته در ایران، در بالاترین فهرست محبوبیت میان کاربران جای دارند و از این جهت اهمیت این دو اپلیکیشن کاربردی که قابل به کار بردن در همه ی فضا ها هستند، خیلی حائز اهمیت میان کاربران و صاحبین کسب و کار هستند.

اینستاگرام یکی از فضا هایی است که شما به نسبت برنامه ای همانند تلگرام محدودیت های بیشتری در آن دارید. اما با این حال، در اینستاگرام با فضا های بازتر و فعال تری نسبت به شبکه های اجتماعی دیگر، روبرو هستید. در ادامه با مقاله ادمین اینستاگرام همراه باشید تا علاوه بر بازگوکردن مسیر هایی برای دارا بودن صفحه ی اینستاگرامی موفق از راهکار های ما همچنین به کار ببرید.

پیج کاربری خود را با هشتگ به دیگران معرفی کنید.  یکی از مناسب ترین راه ها و صد البته رایگان ترین راه ها برای شناخت صفحه ی شما در اینستاگرام به دیگران، به کار بردن از هشتگ در زیر پست هایتان است. البته از یاد نبرید  که به کار بردن از هشتگ، در صورتی کارساز است که صفحه و پست شما در صورت عمومی جای داشته باشد.

برای آغاز در پایان نوشته تان ،از هشتگ های مربوط استفاده کنید تا در پیج های گردشی زیاد تر و بالاتر مشاهده شوید. به مرور وقت که تعداد دنبال کنندگانتان زیاد تر شد، از هشتگ های کمتر همچنین می توانید به کار ببرید موردی که در مقاله ادمین اینستاگرام باید بیان کرد این است که در پی نوشت هایتان از افرادی که از پست شما مشاهده کرده اند بخواهید تا به پیج شما سر بزنند.

و همچنین شما را دنبال کنند. این مدل با یک تیر دو نشان زده اید. پی نوشت های خارق العاده و خوبی برای پست خود بنویسید. مورد مهمی که در حیطه ی جذب مخاطب به پیج مجازی شما موجود دارد این است که، تحمل داشته باشید تا مردم به صفحه ی شما جلب شوند.

بزرگ کردن اندازه مطالب از دیگر عوامل ماثر در اینستاگرام می باشد

در بین صفات ماهیت محیط مجازی اینستاگرام، بر خلاف پیام رسان مجازی تلگرام این کارایی وجود دارد که آمار صحیحی از تعداد پست های انتشار یافته  را به شما نشان دهد که زیاد ترین بازدید را داشته اند. این رخداد این مدل می افتد که مطالبی که تعداد بازدید بیشتری داشتنه اند.

و میان دیگرانی که شما را دنبال می کنند علاقمند بوده اند، در صدر فهرست مطالب در گردش شما جای می گیرند و شما با به کار بردن از این فواید می توانید در یابید که هرکدام این متن ها از محبوبیت زیاد تری دارا دارند و از کدام دسته مقاله ها زیاد تر استفاده کنید.

با به کار بردن از این شیوه شما می توانید در اندازه زمان کمی، مطالب مورد علاقه زیادی که البته با مضمون های مربوط با صفحه ی شما در هماهنگی و خوانش باشند، به کار ببرید . در صورت اساسی ارزش یک صفحه مجازی در جلو روی مخاطبان، به مطالب و اندازه آن است.

به همین دلیل اگر بتوانید با سرعت، مطالب بیشتری در اندازه ۱۰۰ الی ۱۵۰ پست در صفحه ی خود جای دهید، ارزش خوبتری نسبت به یک صفحه ی کم پست، به صفحه ی خود داده اید. پس از این که مطالب خود را آماده کردید و در پیج عمومی قرار دادید، حالا در گام بعدی، به تصویر و یا ویدئویی که به همراه آن پست می خواهید به اشتراک بگذارید دقت کنید.

البته این را هم بیفزایید که در روز تعداد بیشتری پست نگذارید. همین طور هم در وقت های مناسبی مانند حوالی ظهر و یا حوالی عصر، پست بگذارید.یا ما در ادمین اینستاگرام همراه باشید.

به کار بردن از تصویر ها و ویدئو های با کیفیت

اگر به پیج اینستاگرام سئو تهران در اینستاگرام رجوع کرده باشید، خواهید مشاهده کرد که ما در صفحه ی خود همه ی استاندارد های بایدی را در اندازه بیشتر از احتیاج بویژه در حیطه ی تصویر ها و ویدئو ها، استفاده می کنیم. کیفیت و رنگ عکس خیلی در جذب مخاطب محیط مجازی مانند اینستاگرام طبق بیان مقاله ادمین اینستاگرام خیلی نقش اساسی دارد.

به دلیل اینکه در نگاه نخست، همه چیز از درگاه چشم گذر خواهد کرد و نخستین چیزی که مشاهده می کنیم ، تصویر و یا ویدئو است. از تصویر و ویدئوی با کیفیت و با تنوع های رنگی مختلف و مرتبط به موضوع پستتان به کار ببرید. در ضمن به این موارد حتما دقت کنید. از عکس های مربع شده و در اندازه ۸۰۰×۱۰۰۰ استفاده کنید. از تصویر های تکراری به کار نبرید.

شکل رسمی و موجهی داشته باشید : این که بیان می کنیم رسمی به این مفهوم نیست که از اتود های اتوکشیده و خشک به کار ببرید. شما برای این که به پیج  خود وجاهت ظاهری ببخشید می توانید از یک شکل معرف مختص بهره ببرید. لوگوی ویژه به خود را با عنوان محوریت صفحه تان، تنظیم و دیزاین کنید.

و بر روی نشان پیج خود جای دهید. خوب است از نام صفحه ی خود به صورت هشتگ اختصاصی در پست هایتان همراه با لوگوی خود به کار ببرید. به گفته مقاله ادمین اینستاگرام رعایت این نکات سبب می شود تا کاربران متوجه شوند که صفحه ی شما شامل مدیریت است و برای آنان پر فایده است.

همینطور شما می توانید از بخش معرفی خود در تنظیمات، ماهیت پیج خود را در بخش تنظیمات تجاری یا Bussiness tool به کار ببرید و حیطه ی کاری صفحه تان را معین نمایید. این مدل اعتبار صفحه ی شما زیاد می کند. مقصود صفحه ی خود را معین کنید و به سلیقه ی تماشاچی احترام بگذارید.

برای گذاشتن لینک از بخش معرفی به کار ببرید : اینستاگرام برای به کار بردن از برچسب و نظرات در بعضی از جایگاه ها، محدودیت بوجود آورده است و شما در پی نوشت پست های خود از لینک سایت یا اپلیکیشن هایی مانند تلگرام به کار ببرید. برای این کار یا باید از بخش استوری استفاده کنید.

و در آن جا لینک مورد نظرتان را جای دهید و یا باید از بخش معرفی یا همان بیو استفاده کنید تا به گفته مقاله ادمین اینستاگرام لینک الحاقی شما، کار کند.همراه سئو تهران باشید.

کار اصلی اداره اینستاگرام چیست?

حتما شما هم تا بحال دفعاتی با اصطلاح ادمین اینستاگرام مواجه شده اید. ممکن اشت برای شما هم پرسش باشد که اداره اینستاگرام چه تفاوتی با مخاطب اینستاگرام دارد ، درآمد مدیر در شبکه اینستاگرام چه اندازه است. باید اطلاع داشته باشید مدیر اینستاگرام علاوه بر آن که یکی از اصطلاحات معروف در این فضا اجتماعی می باشد.

بصورت یک شغل پردرآمد همچنین شناخته می شود. مدیر های اینستاگرامی بدون اینکه احتیاج داشته باشند برای انجام شغلشان از خانه بیرون آیند تنها با دارا بودن یک سیستم هوشمند و اینترنت توانا هستند به درآمد برسند. اگر کنجکاور شده اید که مدیر های اینستاگرام چه فعالیتی انجام می دهند این مقاله ادمین اینستاگرام را از دست ندهید.

ادمین کیست؟

در اساس هر فردی که رایانه شخصی، لپ تاپ، تلفن هوشمند یا تبلت دارد و با آن کار انجام می دهد به صورتی یک ادمین اینستاگرام به شمار می آید. Administrator در فارسی به مفهوم مدیر است و از آنجا که لغت Admin کوتاه شده Administrator می باشد، این اصطلاح همچنین دقیقا به مفهوم مدیر بوده و فرقی با فرم کامل این لغت ندارد.

بنابراین در اصل ادمین همان مدیر یک قسمت در شبکه های اجتماعی است.همانطور که اطلاع دارید بیش از یک میلیارد حساب کاربری در این فضا اجتماعی وجود دارد. به هر حساب کاربری، یک پروفایل یا اکانت بیان می کنند که هر پروفایل، حساب کاربری یا اکانت، یک پیج اینستاگرام به شمار می رود.

در نتیجه مدیر در اینستاگرام به فردی بیان می شود که یک پیج ، اکانت یا پروفایل اینستاگرامی را از هر دید اداره می کند.همانطور که نام برده شد هر پروفایل، یک پیج یا صفحه بخصوص در این شبکه اجتماعی به شمار می رود. در این نکته هیچ تفاوتی نمی کند که صفحه ای که بواسطه ادمین مدیریت می شود همگانی باشد یا شخصی ، عمومی باشد یا خصوصی.

در هر دو صورت یک پروفایل اینستا، یک پیج بخصوص است. برای درست کردن یک پیج یا اکانت اینستاگرامی هیچ الزامی برای آن که سازنده صفحه سن معینی داشته باشد یا زن و مرد بودن او تفاوتی نمی کند.

همواره اشخاصی که در کسب و کار و تجارت معروف و موفق هستند از افراد یا اشخاص مورد اعتمادی برای آن که قسمتی از فعالیت را به آن ها واگذار کنند استفاده می کنند.

در اساس این اشخاص را بصورت ادمین قسمتی از کسب و کار یا تخصص خود در نظر می گیرند تا به علت مشغله زیاد، بتوانند تمام ابعاد کسب و کار یا فعالیت خود را زیر نظر خود داشته باشند. هنرپیشه ها، کسب و کارها، اشخاص معروف و در کل صاحبان پیج هایی که به علت مشغله زیاد توانا به اداره پیج اینستاگرام خود نیستند، از اشخاصی که مورد اعتمادشان است، بصورت مدیر پیج خود به کار می برند.

وظایف مدیر پیج اینستاگرام

زمانی وظایفی که برای یک مدیر اینستاگرامی بیان شده است را بدانید خوب تر می توانید درک کنید که یک ادمین اینستاگرامی چه فردی است و چه کار می کند. تا اینجا مقاله فهمیدید که لغت Admin به مفهوم مدیر، و ادمین اینستاگرام یعنی فردی که یک پیج در این فضا اجتماعی را اداره می کند.

حال به وظایفی که یک ادمین پیج در ازای انجام دادن آن ها از کارفرما یا همان صاحب اصلی پیج، حقوق می گیرد اشاره می کنیم. اگر شما جزو مخاطبان ایرانی و به مفهوم حقیقی، فعال اینستا باشید و از فالوور های پیج های اشخاص و کسب و کارهای معروف این رسانه اجتماعی، مشاهده کرده اید که در Bio یا متن معرفی پیج، قید شده که این صفحه بواسطه ادمین مدیریت می شود.

به اضافه که بخوبی با توانایی های یک پروفایل شناخت پیدا کردید.وظایف ادمین اینستاگرام در این برنامه همچنین دقیقا شبیه به فعالیت هایی است که شما در حوزه پیشرفت پیج اینستای خودتان انجام می دهید. بطور نمونه :

  • استوری می گذارد
  • تصویر و فیلم انتشار می دهد
  • در کانال IGTV خود، فیلم های زیاد تر از ۱ دقیقه آپلود می کند
  • اگر کامنت پست شما فعال باشد، جواب به کامنت ها بر عهده اوست
  • از شیوه های مختلف تلاش می کند فالوورهای پیج را افزایش می دهد

به طور اساسی می توان این وظایف را برای اداره یک پیج اینستاگرامی در نظر گرفت:

  1. بارگزاری و انتشار محتوا شامل عکس و ویدیو به طور مرتب
  2. نوشتن کپشن یا متن مناسب با محتوای بارگزاری شده
  3. جواب به دایرکت ها
  4. جواب به کامنت های کاربران در پست ه
  5. پاک کردن کامنت های توهین آمیز و هجو نامه ها
  6. گذاشتن استوری
  7. جواب به واکنش ها در استوری ها
  8. سعی برای افزایش لایک پست ها
  9. سعی برای افزایش بازدید پست ها و ویدئوها
  10. بالا بردن فالوور واقعی
  11. حفظ امنیت پیج و پرهیز از هک شدن آن
  12. تسلط نسبی به نرم افزار های گرافیکی مثل Photoshop و illustrator
  13. آشنایی با شیوه های متفاوت تبلیغات در اینستا
  14. تسلط متوسط به زبان انگلیسی
  15. خلاقیت در بوجود آوردپ محتوا

آن که یک ادمین اینستاگرام چه اندازه حقوق دریافت کند وابسته کامل به وظایفی دارد که برایش مشخص شده است . برای نمونه برخی پیج ها تمام این وظایف را احتیاج ندارند و بعضی دیگر احتمال دارد وظایف بیشتری برای ادمین در نظر داشته باشند، در نتیجه هرچه وظایف زیاد تر باشد میزان حقوق دریافتی هم زیاد تر خواهد بود.

حوزه فعالیت ادمین ها هم در اندازه حقوق دریافتی شان خیلی اثرگذار است. پس می توان در مقاله ادمین اینستاگرام بیان کرد میزان این حقوق اساسا سلیقه ای است و به توافق ادمین و کارفرما وابسته است.اگر علاقه دارید یک ادمین حرفه ای باشید خوب است برای این کار تمرکز لازم را دارا باشید.

و به ادمین شدن به چشم یک کار و علاقمندی نگاه کنید نه اساسا منبع درآمد. برای آن که ادمین موفقی باشید خوب است این فعالیت ها را انجام دهید.تلاش کنید به اپلیکیشن اینستاگرام و همه قابلیت های آن تسلط داشته باشید.با شیوه عملکرد ربات فالوجت به درستی شناخت پیدا کنید.

با شیوه های متفاوت افزایش فالوور بخوبی شناخت و از همه آن ها به کار ببرید.با هشتگ و کاربرد آن و شیوه استفاده از هشتگ ها همینطور انواع هشتگ بخوبی آشنا شوید.استوری اینستاگرام را به درستی درک کنید.

وظایف ادمین اینستاگرام چیست ؟

مدیریت صفحه ی اینستاگرام چگونه است ؟! مطمعنا شما هم تا به کنون در رسانه اجتماعی اینستاگرام، پیج ها و صفحاتی را مشاهده کرده اید که خیلی محبوب بوده و زیاد ترین لایک و کامنت را به خود مختص می دهند. به نظر شما علت آن چیست؟ پر اهمیت ترین علت آن این است که ادمین اینستاگرام به وظایف خود به درستی آگاه است و تلاش می کند که همه آن ها را به طور صحیحی انجام دهد.

در مقاله ادمین اینستاگرام هدف داریم به شما بیان کنیم که وظایف ادمین اینستاگرام چیست و نقشه راه مدیریت اینستاگرام شدن را در اختیارتان بگذاریم. با این موارد خواهیم یاد گرفت که چگونه ادمین اینستاگرام شویم. همراه ما باشید.وقتی که هدف دارید در اینستاگرام خدمات انجام دهید و جزو مورد علاقه ترین پیج ها شوید، باید براساس اصول مشخصی عمل کنید.

بعضی از پر اهمیت ترین اساس را ما در متن زیر برایتان بیان کرده و شرح خواهیم داد که بر اصول آن ها متوجه شوید که ادمین اینستاگرام باید چه مورد هایی را بلد باشد تا توانایی داشته باشد از راه پیج خود به درآمد برسد.با ما در ادامه ی مقاله ی مدیریت صفحه ی اینستاگرام همراه باشید.

منتشر کردن مرتب پست و استوری

در اوایل تنها منتشر کردن پست ملاک و معیار بود! ولی اکنون استوری همچنین جزو پر اهمیت ترین قسمت هایی است که یک ادمین اینستاگرام باید به آن مسلط باشد و به طور مرتب در آن اقدام به منتشر کردن محتوا نماید. باید عنوان پیج تان را اساسا درک کرده باشید.

و بعد ساعتی که بیشتر کاربران شما آنلاین می شوند را متوجه شوید تا در همان ساعات انجام به منتشر کردن محتوا کنید. یکی از پر اهمیت ترین وظایف ادمین اینستاگرام همین است و باید به طور مرتب این فعالیت را انجام دهد.همراه ما در مقاله ی مدیریت صفحه ی اینستاگرام باشید.

محتوا سازی تخصصی : عنوان دیگری که جزو وظایف یک مدیر اینستاگرام است، این است که فعالیت محتواسازی را به درستی فرا گرفته باشد. اگر یک پیج می خواهد موفق آشکار شود، باید محتوایی اصلی و خارق العاده داشته باشد. مفهوم از محتوای اصل به مفهوم محتوایی که خود مدیر آن را تهیه کرده.

و انتشار نموده و تا به حال فردی آن را تهیه نکرده است. شما باید با اهمیت به عنوان پیج تان مناسب ترین محتواها را درست کنید؛ محتواهایی مانند و تصویر ها یا فیلم هایی جالب ساخته شده باشد که نظر بیشتر اشخاص را به خود جذب کند.ما را در مقاله ی مدیریت صفحه ی اینستاگرام دنبال کنید.

بالا بردن فالوورهای پیج : اکنون فالوورهای فیک معروف شده است و خیلی از اشخاص از این فالوورها به کار می برند. ولی آن ها از این عنوان غافل اند که فالوور هایشان تنها جنبه نمایشی دارد و به هیچ فعالیتی نخواهند آمد. شما باید به فکر روش هایی باشید که فالوورهایی حقیقی و فعال بگیرید. اگر اساس محتوا سازی را فرا گرفته باشید.

و همینطور با اصول اساسی منتشر کردن پست و استوری در اینستاگرام شناخت داشته باشید، می توانید فالوورهایی حقیقی برای خودتان بگیرید. یکی از مهم ترین وظایف مدیر اینستاگرام را می توان همین بالابردن فالوور دانست.ما را در محتوای مدیریت صفحه ی اینستاگرام همراهی کنید.

بالا بردن لایک و کامنت پست ها : هر اندازه که فالوور دارا باشید، اگر کامنت و لایک دارا نباشید، پیج تان اهمیتی نخواهد داشت. اگر محتواهایی جالب بسازید، می توانید به اندازه کامنت ها و لایک هایتان اضافه کنید. تلاش کنید یک دغدغه و چالش در پیج تان رخ دهید که برای مخاطبان جذاب است.

به این صورت می توانید به اندازه لایک ها و کامنت هایتان اضافه و کم کم روش های کسب درآمد را برای خود باز کنید. اکنون تبلیغات گرفتن بواسطه مدیر های اینستاگرام خیلی زیاد شده و اگر توانایی داشته باشید پیجی کارآمد داشته باشید که لایک و کامنت زیادی دارد، اشخاص بیشتری هستند که برای تبلیغات به دنبال تان خواهند آمد.

حفظ امنیت پیج و فالوورها : یکی دیگر از وظایف مدیریت صفحه ی اینستاگرام این است که به محفوظ ماندن امنیت پیج و مخاطبان خود یاری کند.

برای پیچ می تواند صفحه اش را به دنبال اشخاص با مهارتی که در این حوزه خدمات انجام می دهند بسپارد یا با بوجود آوردن رمزهای قوی و فعالیت های شبیه به امنیت پیجش را تامین کند.

برای محفوظ ماندن امنیت کاربران، او باید فعالیت های متفاوتی انجام دهد. به عنوان نمونه مقاله مدیریت صفحه ی اینستاگرام اگر یک پست جنجالی انتشار دهد که زیر آن مخاطبان یکدیگر را تهدید می کنند یا هر فعالیت شبیهی، خوب است که مدیر دخالت کرده و یا کامنت های آن ها را حذف کند یا فعالیتی کند که امنیت و آسایش فالوورها محفوظ بماند تا نخواهند که از پیج بیرون آیند.

شناخت با نرم افزارهای گرافیکی

از جمله وظایف ادمین اینستاگرام می توان به شناخت وی به نرم افزارهای گرافیکی اشاره کرد. از جهتی که اینستاگرام زیاد تر روی فیلم و عکس مانور می دهد و برای مخاطبان همین محتوا هاست که جالب هستند، یک مدیر اینستاگرام باید توانایی داشته باشد با نرم افزارهای ادیت فیلم و عکس به درستی فعالیت کند تا بتواند عکس ها و فیلم هایی جالب ساخته.

و در اختیار مخاطبان خود قرار دهد. نرم افزارهایی مثل فتوشاپ، پریمیر و افترافکت جزو پر اهمیت ترین نرم افزارها هستند که آموختن آن ها برای یک ادمین اینستاگرام مهم است.

مهارت در تولید محتوا : هیچگاه از یاد نبرید که درست که تهیه محتوا جزو وظایف مدیر اینستاگرام است، ولی محتوایی مهم است که تکراری نباشد و در منتشرکردن آن، ادمین از خود مهارت به خرج داده باشد. بطور نمونه تصور کنید که شما در مورد یک عنوان جالب محتوایی درست کرده و انتشار می دهید. هر اندازه که محتوای پیشین جذاب بوده باشد.

پست دیگر شما باید در مورد محتوا های سایر باشد. در غیر این نوع کاربران از محتوای تکراری پیج شما خسته می شوند. همیشه سعی کنید که به روش های متفاوتی محتوا های جالب بسازید و در اختیار مخاطبان قرار دهید.

توانایی به کار بردن از هشتگ های مناسب : به کار بردن از هشتگ های مناسب، می تواند به بالا بردن فالوورهای پیج و همینطور بالا بردن کامنت و لایک آن یاری کند. برای هر پست باید هشتگ های خوبی را تهیه و جای دهید. به سبب این هشتگ ها، کاربرنتان شما را پیدا خواهند کرد و داخل پیج شما خواهند شد.

مفهوم ادمین در اینستاگرام چیست؟

ممکن است با خود فکر کنید که لغت مدیریت صفحه ی اینستاگرام به چه مفهوم است. این کلمه در اساس مخفف لغت Administrator است. این لغت به اندازه زیاد مورد کاربرد قرار می‌ گیرد. در نتیجه همواره از فرم کوچک شده آن به کار برده می ‌شود. به صورت اساسی شخصی که شامل یک کامپیوتر، لپ‌تاپ، گوشی موبایل هوشمند و … است، به صورت ادمین شناخته می‌ شود.

یقینا در وقت کار با رایانه یا لپ‌تاپ اصطلاح Admin را مشاهده کرده اید . همانگونه که می ‌دانید این لغت به مفهوم مدیر است. اکنون از این اصطلاح برای فردی که اداره یک رسانه اجتماعی را انجام می‌ دهد، به کار برده می‌ شود.تبلیغات نادرست در اینستاگرام سبب به هدر‌رفتن مبلغ شما می ‌شود.

یافتن اینفلوئنسرهای اینستاگرامی که تناسب با هر تخصص کاری فعالیت کند، از نگرانی های مهم صفحات اینستاگرامی است. از این جهت افراد حرفه ای ما با اهمیت به بودجه ‌ی مختص یافته برای تبلیغات، صفحات درست سبب تبلیغ پیج شما را پیشنهاد می ‌کنند و یک برنامه‌‌ ریزی تخصصی برای پیش و بعد از تبلیغات انجام می ‌دهند تا مناسب ترین نتیجه را با کم ‌ترین مبلغ مشاهده نمایید.

ادمین اینستاگرام

اداره پیج اینستاگرام احتیاج به تهیه ی محتوای جالب و کاربر پسند، برنامه ‌ریزی و حرفه ای دارد. هر پیج اینستاگرامی برای رسیدن به موفقیت و گرفتن بازخورد درست و عالی از فالوور ها احتیاج به ارزیابی رقبا و تدوین و تهیه محتوای جالب می ‌باشد. مثل منتشر کردن عکس و ویدیوی خارق العاده، نوشتن کپشن‌ های معین شده.

تدوین برنامه منتشر کردن مرتب و انتخاب هشتگ درست برای هر پست. این فعالیت در بعضی زمان ها وقت بر و احتیاج به مبلغ زیاد است. در این گونه شما باید چند نیروی انسانی حرفه ای در حوزه های متفاوت استخدام کنید.فعالیت ادمین در اینستاگرام چیست ؟همراه ما در مقاله ی مدیریت صفحه ی اینستاگرام باشید.

هر شخصی که برنامه اینستاگرام را روی موبایل یا تب‌لت خود دارا باشد، می ‌تواند به آسانی یک اکانت یا پروفایل برای خود درست کند. در حقیقت تفاوتی ندارد که شخص معروفی باشد یا نه؛

هر شخص با دارا بودن یک ایمیل، حساب فیسبوک یا شماره تلفن، به آسانی اکانت ویژه به خود را می ‌سازد.ما را در مقاله ی مدیریت صفحه ی اینستاگرام دنبال کنید.

به کار بردن از این محیط برای همه اشخاص (با فرق جزئی میان سلبریتی ‌ها و اشخاص معمولی) هماهنگ است.ممکن است فهمیدید که به شخصی که یک اکانت یا پروفایل در اینستاگرام را اداره می‌ کند، مدیریت صفحه ی اینستاگرام بیان می‌ شود. البته به صورت معمول این اصطلاح برای پیج‌ های عادی فردی با چند ده فالوور به کار برده نمی ‌شود.

ولی وقتی که یک اکانت شامل چند هزار فالوور است، فن پیج یک شخص معروف است یا در مورد عنوان خاصی فعالیت می ‌کند، بیان می کنیم که این پیج بواسطه ادمین مدیریت می‌ شود.

به این مفهوم که شخصی مدیریت این پیج را بر عهده دارد. بعضی زمان ها همچنین اشخاص مغروف به دلیل مشغله بیشتر نمی ‌توانند اداره پیج خود را بر عهده بگیرند.

در نتیجه استخدام ادمین اینستاگرام می ‌تواند عملکرد مناسبی باشد. در این نوع یک فرد مورداعتماد و تخصصی این فعالیت را انجام می ‌دهد. استخدام مدیر اینستاگرام تخصصی کاری مهم سبب بالا بردن فروش کالا ها یا خدمات می ‌باشد. به دلیل آن که سبب افزایش فالوور و بهتر کردن کارکرد صفحه اینستاگرام شما می‌ شود.

همینطور کسب و کار های بزرگ و شرکت‌ های معتبر فرد یا افرادی را به صورت مدیر اینستاگرام استخدام می‌کنند. البته خیلی از اشخاص مشهور و اینفلوئنسرها به صورت شخصی اداره پیج خود را بر عهده دارند.

در حقیقت می ‌توان بیان کرد که اکنون Instagram Page Admin (IGA) جزو مشاغل عادی و البته پردرآمد به شمار می رود ولی این شخص چه وظایفی دارد؟ در ادامه مقالع مدیریت صفحه ی اینستاگرام به این مسئله اشاره می ‌کنیم.

وظایف یک مدیر اینستاگرام

اگر شما هم صاحب یک پیج اینستاگرام باشید، فعالیت هایی مثل منتشر کردن پست و استوری، فالو کردن و… را صورت دهید. اینجاست که یک پرسش مهم بیان می ‌شود، چطور یک بیوگرافی تخصصی برای اینستاگرام بنویسیم؟ مدیر می‌ تواند تمام این خدمات ها را برای پیج شما انجام ‌دهد.

ولی در برابر انجام فعالیت های تخصصی و هدفمند خود حقوقی می گرند. در ادامه مقاله مدیریت صفحه ی اینستاگرام وظایف یک ادمین را گفته ایم.یک ادمین تخصصی باید بتواند برنامه‌ریزی مناسی برای منتشر کردن محتوا داشته باشد. به طور نمونه او باید بداند که چه وقت از روزهای هفته یا شبانه ‌روز را به منتشر کردن محتوا مختص بدهد.

این مورد در بالا بردن فالوور و بازدید پست ‌ها و صفحه اثر بیشتری دارد. بطور نمونه خوب است در روز سه شنبه ساعت 18 یا روز شنبه ساعت ۲۱:۳۰ پست خود را انتشار دهیم.

البته این ساعت‌ ها درست نیست و برای هر پیج با هر عنوانی فرق دارد. برای آن که مدیریت وقت های منتشر کردن پست را خوب تر انجام دهید، خوب است که از یک تقویم محتوایی به کار ببرید.

سفارش می ‌کنیم برای شناخت بیشتر مقاله مدیریت صفحه ی اینستاگرام را مطالعه نمایید. یکی دیگر از نکات مهم، تغییر پیج به یک Business account است. با این فعالیت می ‌توانید اطلاعات درست تر و آماری از پیج خود دارا باشید. علاوه بر این امکان افزودن ایمیل، وب ‌سایت و آدرس را خواهید داشت.

بعضی پرسشی در ارتباط با ادمین دارند و آن این است که چطور بر دانش مدیریت صفحه ی اینستاگرام بیفزاییم ؟ در جواب به این پرسش باید بیان کرد که فقط راه برای اداره همزمان پیج بواسطه چند نفر، دادن نام کاربری و رمز عبور به آن ‌ها است. البته باید یقین داد به این اشخاص داشته باشید.

پس تا می توانید از هشتگ های درست به کار ببرید و در درون هر پست خود، آن ها را قرار دهید تا به این روش بتوانید موفق شوید و پیج تان تغییر به یکی از مناسب ترین پیج ها بشود. از جمله پر اهمیت ترین وظایف مدیریت صفحه ی اینستاگرام همین عنوان است.

اداره تبلیغات : این یکی از وظایف مدیریت اینستاگرام پس از بیشتر شدن فالوورها می باشد. شما نباید هر مدل تبلیغی را درون پیج تان انجام دهید و نباید هر مدل محتوای تبلیغاتی را در جلوی دید کاربرانتان قرار دهید.

هر تبلیغاتی که قرار است صورت دهید را به درستی از نظر کاربران تان بررسی کنید تا مبادا آن ها از پیچ تان بیرون شوند.

بیشتر بخوانید : طراحی سایت فوری پشتیبانی سایت پشتیبانی پیج اینستاگرام

last update :1/26/2021

last update :2/8/2021

برای مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید

09218495036

instagram-seotehran  Telegram-seotehran  whatsapp-seotehran